Siemens AL21
Telefony Siemens Siemens AL21

Siemens AL21

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

zobacz inne oferty

Ocena telefonu

Wygląd 5.20

Funkcje 5.20

Wydajność 5.20

Średnia ocena 5.20

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

10 lat

Podstawowe funkcjonalności Siemens AL21

OGÓLNE
Nazwa Siemens AL21
     znany także jako
Zaprezentowany listopad 2005
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy rozsuwany (slider)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył Nie
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM Nie
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
86.8 x 45.8 x 19.2
Masa (g) 78
SIEĆ
GSM 900, 1800, 1900
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 65 tys. kolorów
     rozdzielczość 130 x 130 pix
     wielkość
Ochrona wyświetlacza Nie
Wyświetlacz dodatkowy Nie
Akcelerometr Nie
Żyroskop Nie
Czujnik zbliżeniowy Nie
Czujnik oświetlenia Nie
TRANSMISJA
CSD Tak
HSCSD Nie
GPRS Class 8
EDGE Nie
3G Nie
HSDPA Nie
HSUPA Nie
HSPA Nie
HSPA+ Nie
LTE Nie
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA Nie
Bluetooth Nie
WLAN Nie
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz) Nie
WiMAX Nie
NFC Nie
USB Tak
typ USB niestandardowy
GPS Nie
Ładowanie przez USB Tak
Złącze jack Nie
Wyjście TV Nie
SYSTEM
System Nie
Aktualizacja
Procesor
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 1.5 MB
karta pamięci Nie
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie Nie
książka adresowa wielkość
APARAT
Aparat główny Nie
     zoom optyczny Nie
     autofocus Nie
     flesz Nie
     filmy
Drugi aparat Nie
Wideorozmowa Nie
MULTIMEDIA
Radio Nie
FM transmiter Nie
Dyktafon Nie
Polifonia Tak
Odtwarzacz muzyki Nie
Odtwarzacz wideo Nie
Moduł TV Nie
HD Voice Nie
KOMUNIKACJA
SMS Tak
Słownik SMS T9
EMS Tak
MMS Tak
IM Nie
Email Nie
FUNKCJE
Przeglądarka WAP 1.2
RSS Nie
Java 1.0
Kompas cyfrowy Nie
Terminarz Tak
Alarm wibracyjny Tak
Profile Tak
Wybieranie głosowe --brak danych--
System głośnomówiący Tak
Inne
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 600 mAh
Wymienny akumulator Tak
Czas czuwania w 2G (h) 220
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 300
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa)
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa)
SAR US (ciało)

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 26
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8. ~Lesio  2006-02-23 22:42:35  host: eca107.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Miałaem tego tela w rekach - jest okropny... menu wyglada jakby go dziecko kredka namalowalo:(:(:( od 1 do 10 daje mu 2:( Mozna sie poplakac - z wygladu myslalem ze znalazlem cud techniki a tu taka niemila niespodzianka;(cry;( TOTALA PORAZKA ZE STRONY SIEMENSA... masakra nie telefon - odradzam kupowanie - zreszta jak go zobaczycie to i tak sami zwatpicie w ta marke... Niby tani - ale za taka cene to i tak idzie znalezc cos zdecydowanie lepszego - NIE POLECAM... ba - odradzam zakup tego szmelcu... ok koncze bo sie troszke za bardzo rozpisalem:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~sowka  2006-07-03 23:49:00  host: dfx107.neoplus.adsl.tpnet.pl

    rzeczywiście nieciekawy ten telefonik, praktycznie nic w sobie nie ma... jesli ktos potrzebuje telefon do dzwonienia i smsowania to moze smiało brac, ale jeski oczekuje czegos wiecej to ten telefon w 1000 % odpada :P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10. ~lala  2006-07-13 12:09:56  host: czn202.internetdsl.tpnet.pl

    co wy chcecie od tego telefonu jest fajny

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    11. ~cichy  2006-07-23 16:04:54  host: 201.248-244-81.adsl-static.isp.belgacom.be

    kupilem ten telefon i jestem zadowolony co wy ku... gadacie

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    12. ~rafal  2006-08-09 00:08:59  host: 80.169.64.205

    jak sciagnac simoka z tego telefonu :P bo go kupilem

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    13. ~  2006-08-10 21:23:34  host: 217.116.110.179

    tylko martechem

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14. ~arek  2006-08-19 19:20:52  host: cache-los-ac06.proxy.aol.com

    wlasnie kupilem ten telefon i mysle ze jest zajefajny, chyba najlepszy jaki mialem, wy prawie wszyscy gadacie bzdury, co wy chcecie od tego telefoniku !!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    15. ~arek  2006-08-19 21:53:49  host: cache-los-ac06.proxy.aol.com

    wlasnie kupilem ten telefon i mysle ze jest zajefajny, chyba najlepszy jaki mialem, wy prawie wszyscy gadacie bzdury, co wy chcecie od tego telefoniku !!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    16. ~arek  2006-08-19 23:59:44  host: cache-los-ac06.proxy.aol.com

    wlasnie kupilem ten telefon i mysle ze jest zajefajny, chyba najlepszy jaki mialem, wy prawie wszyscy gadacie bzdury, co wy chcecie od tego telefoniku !!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~siwy 9999  2006-09-18 18:24:19  host: bqo207.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co tak nzekacie chce go kupic i nie wiem co robic pomozcie!!!!plis :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    18. ~siwy888  2006-09-18 18:25:51  host: bqo207.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niewiem kupic czy nie?? pomuzcie plis

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~misiu  2006-11-13 19:33:35  host: acss250.neoplus.adsl.tpnet.pl

    śmieszny troche szkoda że nie ma mp3 tak by można było jakoś go znieść

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~19at  2006-12-17 20:57:45  host: dvo42.internetdsl.tpnet.pl

    Fajny siemens co wy chcecie zeby telefon mial mikser,kuchenke !!!!i.t.p

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~MArek Nowak  2006-12-26 18:22:25  host: blw101.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kupiłem ten tel i nie narzekam :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    22. ~spd82  2007-01-02 14:51:55  host: abeq224.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten telefon to limitowany model. powstal na potrzeby niemieckiego media markt i dlatego nie ma bajerow. ale w swojej prostocie nie jest najgorszy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    23. ~AGala  2007-01-24 20:22:30  host: bmr124.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Beznadzieja!!!!!i tyle.Zaluje ze go kupilam!!masakra nic nie ma!!!!!nawet mp3 nie kupujcie go do bani!!ostrzegam ze bedziecie żałować tak jak ja!!!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    24. ~wodzo  2007-02-07 09:58:30  host: chello087207247067.chello.pl

    jak chcecie fajny tel.rozsuwany to polecam samsunga c-300 wypasiony fonik za mala kaske ja go kupilem w sklepie bez simlocka za 319 zeta ma malo pamieci bo tez kolo 2mb ale wyglada jak d500 czy d600 i to jest plus,a i menu wyglada przyzwoicie,osobiscie jakbym mial kupic tego siemensa wybral bym nokie 7650 przynajmniej ma symbiana,4mb pamieci i aparat mialem go i byl swietny.pozdro :-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25. ~Alex  2007-04-21 18:17:56  host: bfj103.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ile kosztuje ten telefon????odpiszcie!!!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    26. ~olcia  2007-09-28 18:11:45  host: ggb206.internetdsl.tpnet.pl

    ja mam tem tel od kilku miesięcy i gdybym chciała tel dla szpanu jek wiele osób to proponuje takim osobą nokie E65

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-167-29-254.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

  • siemens al21
  • siemens al21
  • siemens al21
  • siemens al21

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych filmów.

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych zdjęć.

w sumie: 26
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    1. ~carmel  2005-11-25 13:19:52  host: 80.50.169.226

    bida z nędzą...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    2. ~123  2005-11-25 22:38:32  host: bqw231.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mysle, ze do prepaid'ow z haslem "komorka dla dziewczynki z podstawowki" sie nadaje :-PPPPPPP

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3.  2005-11-26 09:59:14

    zgroza...:(

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    4.  2005-11-26 16:20:53

    carmel - gorzej

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~super_electric  2005-12-03 20:42:27  host: akm243.internetdsl.tpnet.pl

    wszystko zajee*** . Tylko ten aparat... :cry: :(

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6. ~mlody  2005-12-06 12:03:47  host: amp202.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ludzie przeciez ten tel to seria A bedzie w niskiej cenie i do tego ma kozak wyglad, chyba nie do konca wiecie co to jest segmentacja rynku wsioki!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7.  2005-12-16 23:03:07

    co wy chcecie od tego tela, on jest spoko tylko jesli takie menu jest naprawde to ja wysiadam, juz bym lepsze w paincie zrobil :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8. ~Lesio  2006-02-23 22:42:35  host: eca107.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Miałaem tego tela w rekach - jest okropny... menu wyglada jakby go dziecko kredka namalowalo:(:(:( od 1 do 10 daje mu 2:( Mozna sie poplakac - z wygladu myslalem ze znalazlem cud techniki a tu taka niemila niespodzianka;(cry;( TOTALA PORAZKA ZE STRONY SIEMENSA... masakra nie telefon - odradzam kupowanie - zreszta jak go zobaczycie to i tak sami zwatpicie w ta marke... Niby tani - ale za taka cene to i tak idzie znalezc cos zdecydowanie lepszego - NIE POLECAM... ba - odradzam zakup tego szmelcu... ok koncze bo sie troszke za bardzo rozpisalem:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~sowka  2006-07-03 23:49:00  host: dfx107.neoplus.adsl.tpnet.pl

    rzeczywiście nieciekawy ten telefonik, praktycznie nic w sobie nie ma... jesli ktos potrzebuje telefon do dzwonienia i smsowania to moze smiało brac, ale jeski oczekuje czegos wiecej to ten telefon w 1000 % odpada :P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10. ~lala  2006-07-13 12:09:56  host: czn202.internetdsl.tpnet.pl

    co wy chcecie od tego telefonu jest fajny

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    11. ~cichy  2006-07-23 16:04:54  host: 201.248-244-81.adsl-static.isp.belgacom.be

    kupilem ten telefon i jestem zadowolony co wy ku... gadacie

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    12. ~rafal  2006-08-09 00:08:59  host: 80.169.64.205

    jak sciagnac simoka z tego telefonu :P bo go kupilem

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    13. ~  2006-08-10 21:23:34  host: 217.116.110.179

    tylko martechem

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14. ~arek  2006-08-19 19:20:52  host: cache-los-ac06.proxy.aol.com

    wlasnie kupilem ten telefon i mysle ze jest zajefajny, chyba najlepszy jaki mialem, wy prawie wszyscy gadacie bzdury, co wy chcecie od tego telefoniku !!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    15. ~arek  2006-08-19 21:53:49  host: cache-los-ac06.proxy.aol.com

    wlasnie kupilem ten telefon i mysle ze jest zajefajny, chyba najlepszy jaki mialem, wy prawie wszyscy gadacie bzdury, co wy chcecie od tego telefoniku !!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    16. ~arek  2006-08-19 23:59:44  host: cache-los-ac06.proxy.aol.com

    wlasnie kupilem ten telefon i mysle ze jest zajefajny, chyba najlepszy jaki mialem, wy prawie wszyscy gadacie bzdury, co wy chcecie od tego telefoniku !!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~siwy 9999  2006-09-18 18:24:19  host: bqo207.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co tak nzekacie chce go kupic i nie wiem co robic pomozcie!!!!plis :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    18. ~siwy888  2006-09-18 18:25:51  host: bqo207.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niewiem kupic czy nie?? pomuzcie plis

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~misiu  2006-11-13 19:33:35  host: acss250.neoplus.adsl.tpnet.pl

    śmieszny troche szkoda że nie ma mp3 tak by można było jakoś go znieść

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~19at  2006-12-17 20:57:45  host: dvo42.internetdsl.tpnet.pl

    Fajny siemens co wy chcecie zeby telefon mial mikser,kuchenke !!!!i.t.p

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~MArek Nowak  2006-12-26 18:22:25  host: blw101.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kupiłem ten tel i nie narzekam :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    22. ~spd82  2007-01-02 14:51:55  host: abeq224.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten telefon to limitowany model. powstal na potrzeby niemieckiego media markt i dlatego nie ma bajerow. ale w swojej prostocie nie jest najgorszy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    23. ~AGala  2007-01-24 20:22:30  host: bmr124.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Beznadzieja!!!!!i tyle.Zaluje ze go kupilam!!masakra nic nie ma!!!!!nawet mp3 nie kupujcie go do bani!!ostrzegam ze bedziecie żałować tak jak ja!!!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    24. ~wodzo  2007-02-07 09:58:30  host: chello087207247067.chello.pl

    jak chcecie fajny tel.rozsuwany to polecam samsunga c-300 wypasiony fonik za mala kaske ja go kupilem w sklepie bez simlocka za 319 zeta ma malo pamieci bo tez kolo 2mb ale wyglada jak d500 czy d600 i to jest plus,a i menu wyglada przyzwoicie,osobiscie jakbym mial kupic tego siemensa wybral bym nokie 7650 przynajmniej ma symbiana,4mb pamieci i aparat mialem go i byl swietny.pozdro :-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25. ~Alex  2007-04-21 18:17:56  host: bfj103.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ile kosztuje ten telefon????odpiszcie!!!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    26. ~olcia  2007-09-28 18:11:45  host: ggb206.internetdsl.tpnet.pl

    ja mam tem tel od kilku miesięcy i gdybym chciała tel dla szpanu jek wiele osób to proponuje takim osobą nokie E65

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-167-29-254.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Informacje o telefonie na Twoją Stronę
Po wstawieniu kodu na Twoją stronę zobaczysz:
Dane telefonu Siemens AL21
To bardzo proste. Wystarczy skopiować i wkleić na stronę poniższy kod:

Telefony dodane do porównania