Samsung SGH-Z400
Telefony Samsung Samsung SGH-Z400

Samsung SGH-Z400

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 4.22

Funkcje 4.22

Wydajność 4.22

Średnia ocena 4.22

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

10 lat, 2 miesiące

Podstawowe funkcjonalności Samsung SGH-Z400

OGÓLNE
Nazwa Samsung SGH-Z400
     znany także jako
Zaprezentowany marzec 2006
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy rozsuwany (slider)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
96.7 x 47.8 x 19.2
Masa (g) 107
SIEĆ
GSM 900, 1800, 1900
WCDMA 2100
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 256 tys. kolorów
     rozdzielczość 240 x 320 pix
     wielkość 2 cali
Ochrona wyświetlacza
Wyświetlacz dodatkowy
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik zbliżeniowy
Czujnik oświetlenia
TRANSMISJA
CSD
HSCSD
GPRS Class 11
EDGE Class 11
3G
HSDPA
HSUPA
HSPA
HSPA+
LTE
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA
Bluetooth 1.2
WLAN
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz)
WiMAX
NFC
USB
typ USB niestandardowy
GPS
Ładowanie przez USB
Złącze jack
Wyjście TV
Czytnik linii papilarnych
SYSTEM
System
Aktualizacja
Procesor single-core
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 30 MB
karta pamięci microSD
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie --brak danych--
książka adresowa wielkość 1000
APARAT
Aparat główny 2 Mpix
     zoom optyczny
     autofocus
     flesz
     filmy Tak,
Drugi aparat VGA
Wideorozmowa
MULTIMEDIA
Radio
FM transmiter
Dyktafon
Polifonia
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3, AAC, AAC+
Odtwarzacz wideo
Moduł TV
HD Voice
KOMUNIKACJA
SMS
Słownik SMS T9
EMS
MMS
IM
Email
FUNKCJE
Przeglądarka xHTML
RSS
Java 2.0
Kompas cyfrowy
Terminarz
Alarm wibracyjny
Profile
Wybieranie głosowe
System głośnomówiący
Inne synchronizacja SyncML
ZASILANIE
Akumulator Li-poly 950 mAh
Wymienny akumulator
Szybkie ładowanie
Bezprzewodowe ładowanie
Czas czuwania w 2G (h) 320
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 330
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa)
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa)
SAR US (ciało)

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 634
  • 0

    170. ~Caffo  2007-06-02 14:46:22  host: 82.160.248.168

    I. Nowy dowód osobisty II. oraz 1 dokument z listy poniżej: a. legitymacja emeryta lub rencisty wraz z dokumentami poświadczającymi fakt otrzymywania emerytury lub renty b. zaświadczenie o zatrudnieniu na czas nieokreślony, w przypadku umowy zawartej na czas określony (termin zatrudnienia musi przypadać w terminie co najmniej 6 miesięcy późniejszym od daty podpisywania umowy). c. legitymacja studencka lub aktualne zaświadczenie z dziekanatu albo indeks d. bieżący rachunek za telefon komórkowy lub faktura z saldem zero e. bieżący rachunek za telefon stacjonarny lub faktura z saldem zero f. bieżący rachunek za telewizję kablową lub satelitarną lub faktura z saldem zero g. bieżący rachunek za prąd, gaz lub wodę h. ważna karta kredytowa i. W przypadku pełnomocnictwa, upoważnienie potwierdzone notarialnie j. decyzja o przyznaniu zasiłku przedemerytalnego wystawiona przez ZUS lub urząd pracy k. zaświadczenie o wielkości użytków rolnych wystawione przez Urząd Gminy l. KRUS (wpłata nie starsza niż 3 miesiące) m. ZUS (nie starszy niż jeden miesiąc ) n. legitymacja służb mundurowych

  • 0

    218. ~Osamboch  2007-06-14 19:30:53  host: natk2-bk.generacja.pl

    Używam z400 od 3 miesięcy. Poprzedni mój tel to nokia 3100. Przesiadka była znacząca i zadawalająca. Nowy tel jest całkiem fajny, niestety znalazłem w nim kilka wad:( z tego powodu powoli coraz bardziej się do niego zniechęcam.. 1*Podczas kopiowania muzyki z telefonu na karty pamięci, bądź z komputera na kartę pamięci utwory po prostu znikają! Lub opjawia się "błąd odtwarzania pliku" przy próbie ich otwarcia..zatem karta pamięci..to jedna wielka lipa..:/..wygląda na błąd seryjny, 2* bateria przy średnim używaniu trzyma ok 48h...do tego należy pamiętać iż jeśli z 3 kresek zrobią się dwie, to pozostało góra 12 godzin do padnięcia telefonu!(na jednej kresce trzyma góra 2h!!!) 3*przeciętna jakość odtwarzacza mp3 4* Nie można ustawić mp3 jako dzwonek wiadomości SMS/MMS 5* Jak narazie nie odkryłem jak przypisać dzwonek do grupy użytkowników... Zatem jak ktoś chce się przesiąść z dotychczasowych komórek mających jednokolorowe wyświetlacze, zwykłą polifonie i aparat vga...polecam..ale proszę podchodzić z dystansem! i Uważać na wadliwość.

  • 0

    220. ~Spreddo  2007-06-14 20:47:07  host: ip-89-174-124-233.multimo.gtsenergis.pl

    Witam - od tygodnia mam ten telefonik i jestem mile zaskoczony. Miałem go od razu sprzedać i zostawić starego k750i a jakoś mi się ostał :D. Ogólne wrażenia: Wyświetlacz Bardzo wyraźny i czytelny, słuchawki w zestawie okropne (niewygodne, słaba jakość dźwięku), jakość połączeń dosyć dobra(k750i brzmi wyraźniej w słuchawce) brak sensownych przypomnień i brak zegara po wygaszeniu ekranu. Bateria zdaje się trzymać troche krótkawo ale i tak nieźle(producent podaje 200h czuwania i 300min rozmów - błąd w telepolis). Klapka chodzi bardzo sprawnie. dużo mądrych rozwiązań np: t9(ładnie rozbudowany) przy smsach nie używa polskich znaków :) Natomiast smsy mi dochodzą bez problemu, za to wysyłanie jest troszke kłopotliwe( skomplikowane wybieranie adresata) Aparat robi ładne zdjęcia.Ale ja mam takie zboczenie że się czepiam wszystkiego co znajde (jak Clarkson w Top Gear :) Ogólnie mimo wszystko bardzo fajny,sprawny wygląda na trwały i ponoć samsungi się nie rysują tak bardzo po ekraniku. Ma w sobie coś :P i Jest ładny ale to już kwestia gustu.

  • 0

    222. ~maruda  2007-06-15 08:18:48  host: 212.160.172.70

    Ja kupiłem w PLAY'u i tu UWAGA dla wszystkich, którzy chcą kupić Z400 większość ma uwalony soft wgrany przez Play'a. Dlatego warto w salonie sprzedaży sprawdzić wszystkie funkcje. Ja od razu miałem problemy z komunikacją z kompem a właściwie z brakiem. W serwisie na dzień dobry powiedzieli że wszyskie Z400 w Play'u są do zmiany oprogramowania i że zmiana ( naprawa gwarancyjna) trwa ok 14 dni a oczywiście aparatów zastępczych nie ma. Dlatego proponuję kupującym sprawdzenie w salonie ( przed podpisaniem umowy) wszystkich funkcjonalności tego modelu a w przypadku kiedy salon odmówi to poprosić o nie stęplowanie gwarancji aby móc sprawdzić w domu ( nie odrywajcie żadnych folijek itd). Naprawdę Jeśli się ktoś zdecyduje to lepiej niech go dokładnie sprawdzi - mnie czekają 2 tygodnie bez telefonu (facet w salonie był na tyle beszczelny bo prosił o numer kontaktowy nie rozumiał że nie mam innego to w końcu mu podałem ten który jest nie czynny). Tak naprawdą to PLAY sprzedając Z400 sprzedaje aparat nie zgodny z umową także wskazówka dla dociekliwych rękojmia.

  • 0

    313. ~lesio  2007-07-08 01:29:19  host: 212-102-24-144.adsl.inetia.pl

    W Z370 mam ten sam problem - wiec to u nich musi cos nie grac. @312 - *101# (masz na stronie Play - wystarczy poszukac). @313 - tel ogolnie jest w porzadku. Bateria trzyma mi 2 dni jak slucham duzo muzyki. Jak nie slucham muzy to po 2 dniach pokazuje wszystkie paski (malo gadam). Karta pamieci - problemu juz nie ma, bo zmienili soft. Co do mojego problemu - to musi byc cos z karta SIM lub blad w Play'u. Jezeli podoba Ci sie Nokia 6151 i mozesz posluchac muzy w tym tel to mozesz sie nad tym tel powaznie zastanowic, bo w Z400 odtwarzacz jest slaby i sluchawki duze i niewygodne. Pewnie bierzesz tel w Play'u, wiec napisze o Samsung Z370 - sluchawki sa takie jak w Z400; (chyba) nie czyta plikow tekstowych; wydaje mi sie, ze odtwarzacz ma lepszy (jest lepszy dzwiek), ale moze mi sie tylko wydawac; plaski, ale wiekszy niz Z400.

  • 0

    334. ~pero1  2007-07-14 14:11:37  host: dynamic-87-105-66-135.ssp.dialog.net.pl

    mam ten telefon od 1,5 miesiaca , jesli chodzi o mp3 jakos jest bardzo dobra w zestawie nawet ze zwyklymi sluchawkami dobrze slychac bez szumu czysty dzwiek jesli chodzi o aparat jakos zdjec w dzien przy normalnym swietle jest lepsza od sony ericsona k750i wiem bo mialem i ten telefon po trzecie jesli chodzi o laczenie z400 z komem to trzeba zainstalowac oprogramowanie z plytki chodzi mi o multimedia menager . po czwarte jesli ktos tutaj na forum mowi ze z400 jest gorszy od se 510i to jest chyba jakims debilem bo z400 jesli juz cos to trzeba go porownywac z k750i albo w810 i bo to telefon 3g po piate najlepszy wyswietlacz jaki widzialem w tej kategori cenowej telefonow .siwietny kontrast kolory rzeczywiste a malych kwadracikow praktycznie nie widac k750i umywa sie przed tym

  • 0

    350. ~cerber_us  2007-07-17 12:56:06  host: bxl186.internetdsl.tpnet.pl

    Telefon mam od kilkunastu dni i chyba sprawdzilem w nim wszystko co sie dalo :) Zakupilem go w PLAY wiec dalem jedyne 99zł przy najniższym abonamencie a mam odrazu karte 1GB.Z telefonu jestem ogolnie bardzo zadowolony.Jedyne wady to niestety bateria ktora kiepsko trzyma acz kolwiek nigdy nie bylo tak zeby mi telefon padl w waznym momencie jak sie go laduje raz na 2 -3 dni przy normalnym urzywaniu jest ok:) Druga wada to to ze im ciemniej tym gorsze zdjecia wychodza i nie chodzi tylko o kolory ale tez sa zamazane a lampy brak :/ Ale w dzien zdjecia wychodza jak z cyfrowki :) No i przedewszystkim sluchanie MP3 jest dobrej jakosci ale raczej porownywalne do tych najtanszych odtwarzaczy a to z powodu slabych basow co w przypadku glosnika mozna zrozumiec ale w sluchawkach juz moglo to wygladac lepiej.Poza tym wielki wyswietlacz jasny wyrazny o duzej rozdzielczosci i piekne kolory no i ogolnie mozliwosci tej zabawki :) Szybkie reakcje i ladowanie mozliwosci dopasowania telefony naprzyklad na animowane menu zupelnie inne niz to oryginalne.Jest sie czym bawic przez dlugi czas :) Polecam!

  • 0

    362. ~QshaQ  2007-07-20 10:34:57  host: gog154.internetdsl.tpnet.pl

    Witam! Telefon posiadam od kilku dni i generalnie jestem z niego niezadowolony. Konkrety: -odtwarzacz mp3 jest słaby - max. długość playlisty to 20 utworów (przy karcie 1GB to paranoja), gra bardzo cicho- na słuchawkach jest troszkę lepiej, ale niewiele. Zero funkcji dodatkowych- telefony sprzed 4 lat były ciekawsze(motka v980 albo e398 np.) -środkowy przycisk-nie dość, że jest za mały i często naciskam inne klawisze zamiast niego to jeszcze menu nie jest intuicyjne i w momentach kiedy powinno się nim coś wybierać, zazwyczaj jest do czegoś innego(jak wysyłanie zdjęcia zamiast zrobienia kolejnego). -bateria bardzo przeciętna-ale to przy intensywnym użytkowaniu mogę przeboleć. -java-nie obsługuje plików jar i jad, w związku z czym wrzucanie czegokolwiek na niego wiąże się z wapem. -smsy-generalnie pisze się nieźle, klawisze mają przyjemny i łatwo wyczuwalny "skok", ale to, że naciskając klawisz dużej litery powodowało włączenie klawiatury numerycznej a dopiero za drugim razem dużej, lekko irytuje, szczególnie na początku. -karta pamięci- pierwszy kontakt z nią i komputerem spowodował, że lekko się podenerwowałem. Teraz już się przyzwyczaiłem. Ale konkrety: pliki zapisują się w bardzo dziwnych miejscach. Fabrycznie na karcie jest bardzo dużo folderów, i zamiast zapisywać w tych o nazwie "Music" muzykę on zapisuje je w 3 z kolei na przykład. Może to wina mojej odporności umysłowej, no ale trudno. Poza tym wrzucanie plików trwa baaaardzo długo (w porównaniu np. z k750i). Wystarczy chwilowo tych minusów, chociaż piszę "na gorąco" więc pewnie o czymś jeszcze zapomniałem. Z plusów warto wspomnieć dobry aparat(w dzień), niezłą kamerkę, ładny wyświetlacz i przyjemny design. Materiały są dobrej jakości i przyjemnie leży w dłoni. Jakieś pytania jeszcze? Proszę pisać tutaj, chętnie odpowiem :)

  • 0

    373.  2007-07-23 21:48:50

    Parę zdań o Samsungu Z400. Mam go od tygodnia i jestem bardzo zadowolony. Co rozumieć przez "bardzo zadowolony" ? Jeden z najlepszych wyświetlaczy, 240x320 rozdzielka. Otwiera pdf, txt, html i dokumenty office'a. Wrzuciłem książkę w pdf'ie i jestem pod wrażeniem. Tekst można powiększyć/pomniejszyć. Dobrym pomysłem jest tryb pełnoekranowy i możliwość edycji w pionie/poziomie. Jest też coś takiego jak szybkie przewijanie stron. Muzyka i filmy ? Bosko !! :) Do telefonu dorzucono 1 GB MicroSD Kongstona, wiec jest gdzie trzymać pliki. Hehe, jadąc autobusem obejrzałem sobie "Szybkich i Wściekłych: Tokyo Drift" :):):) Obraz mimo iż mały to szczegółowy, a barwy soczyste i wierne. Minusem przy odtwarzaniu klipów jest brak możliwości obrócenia obrazu z pionie i brak trybu pełnoekranowego. Format filmów to 3GP oczywiście, mp4 oraz ponoć H.263. Jakoś zestawu słuchawkowego ? Uważam, że dobra. Kasyczne słuchaweczki dobrej jakości. ni i ten napis "Samsung" na czarnym tle :):):) :D Mogłyby być douszne "douszne" ( wciskane :P, tak jak niektóre Creative'a do Ipodów i nie tylko), ale nie każdy takie lubi, więc się nie czepiam. Zaś sam głośnik wbudowany w aparat słabo odtwarza dźwięki niskotonowe, ale i tak głośno i ładnie zapodaje :) Aparat robi ładne zdjęcia, ale jak wiadomo dobre światło musi być. Bez niego zdjęcia mogą wyjść niewyraźne. W końcu to nie lustrzanka czy kompakt dobrej jakości. Mp3 można ustawić jako dzwonek :) Żywotność baterii. Wykonałem już dwa pełne ładowania po 12h. Po pierwszym, gdy oglądałem filmy, teledyski, słuchałem mp3 non stop oraz dzwoniłem to bateria wytrzymała 2 dni. Teraz gdy czasem dzwonię i napiszę eska, przesłucham pioseneczkę jadąc rowerem, bateria trzyma już 3 dzień a wskaźnik pokazuje 2 z 3 kresek. Osobiście bardzo polecam ten telefon :)

  • 0

    415. ~K.Mi  2007-08-06 01:23:05  host: ayk145.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam telefon jakieś 1,5 miesiąca. Moja opinia?? Wady: słabo trzymająca bateria (ale spróbuje zmienić tryb pracy sieci - ktoś tak tu doradzał), mała ilość piosenek w playliście, brak możliwości słuchania piosenek i wykonywania innej czynności w tym samym czasie (a może poprostu nie wiem jak to zrobić? Jeśli tak to mnie oświećcie:)), brak lampy (da się przeżyć - wiedziałam co biorę:)), karta pamięci nie pokazyje wszystkich piosenek które na nią wrzuciłam no i radyjko byłoby atutem . Tyle mi przychodzi do głowy na chwilę obecną. Zalety: zdjęcia wychodzą całkiem ładne (muszę je wywołać - zobaczymy jak to wygląda na papierze), wizualnie bardzo mi się podoba (zakochałam się;)), slider działa płynnie. Muszę popróbować z filmami. co jeszcze. Szkoda, że nie ma do niego pokrowców:/ Mimo minusów które wcześniej wymieniłam jestem zadowolona i polecam.

  • 0

    417. ~x10nc  2007-08-06 14:17:51  host: aog130.internetdsl.tpnet.pl

    do: "QshaQ" troche przesadzasz bo jeżeli chodzi o dzwięk se k750i to jest prawie identyczny jak w z400 a co do aparatu to w dzien z400 robi dużo lepsze od k750 niestety niema lampy i w nocy z400 jest gorszy ( mój kumpel ma k750 i porównywaliśmy) Najiększą wadą z400 jest brak radia a k750 joystick Zalety: w z400 wyświetlacz jest rewelacja porównaj sobie z k750 to zobaczysz różnice rozdzielczosc w z400 240-320 a w k750 176- 220 kolejnym plusem jest to że z400 to telefon 3generacji i jak dla mnie wygląd z400 jest lepszy ale to już zalezy od gustu plusy k750 to że ma radio i lampe nabłyskową jak dla mnie te telefony są mniej więcej równe. Więc jeżeli uważasz że k750 jest lepszy to podaj jakies lepsze powody

  • 0

    447. ~TKR  2007-08-15 22:41:03  host: dul183.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon ponad miesiąc i mogę już chyba co nieco o nim napisać. Zalety: - świetny aparat 2 Mpix (dużo lepszy niż w K750i - to widać!), zbliżony jakością do cyfrówek, - bardzo duży (240x320) i kolorowy wyświetlacz (256 tys. kolorów) - całkiem dobra jak na Samsunga bateria; przy niewielkim użytkowaniu i podświetlaniu ustawionym na minimum trzyma jakieś 4,5 dni, - player mp3 (choć to raczej standard w telefonie tej klasy) - slot na karty pamięci (j.w.), - łatwa nawigacja w menu, duża czcionka, - banalnie łatwe łączenie z komputerem (bluetooth, USB), - cena; w Play'u dałem za niego 49 zł (abonament 50 zł), Wady: - brak korektora/basów w mp3 playerze (ale dźwięk mimo to jest całkiem niezły - o ile, rzecz jasna, nie słucha się na muzyki pełnej głośności), - brak radia, - brak lampy błyskowej/doświetlającej (czasami się jednak przydaje), Ogólnie daję mu 4+/6. Na pewno spodoba się osobom, które chcą mieć porządny aparat w telefonie. Zdjęcia na komputerze prezentują się rewelacyjnie, a w dodatku można je edytować z poziomu telefonu (rozmiar, kolory, ostrość itp.). Ogólnie polecam. Miałem gorsze modele. ;) PS Słuchając muzyki nie można niestety robić nic innego - co najwyżej zsunąć telefon.

  • 0

    475. ~Bob  2007-08-29 23:39:02  host: ksm.net.pl

    Fajny telefonik mam go od ponad miesiaca nie zawiesza sie,czytelny duzy wyswietlacz, ladne zdjecia robi 1600x1200 filmiki kreci w malej rozdzielczosci tylko 176x144 ale i tak da sie ogladac nawet na max na ekranie monitora komputera nie to co w se k750,najwiekszym minusem tego telefonu jest to ze nie da sie wgrac gier java ani aplikacji, zeby cos pobrac to trzeba sciagaj przez telefon i dodatkowo placic.Czassami w nocy przydal by sie flash nawet zeby sobie podswietlic, ale wystarczy mi wyswietlacz.sluchawki dali zdeka cienkie lepiej sobie kupic douszne sa na alegro za ok 13zł bez liczenie przesylki.Odnosnie odtwarzacza mp3 jakos czysty dzwiek malo basu, brak equalizera, ale przynbajmniej jak na maxa sie podglosi to nie harczy, A i wlasnie jest jeszcze jeden minus nie mozna tworzy samemu folderow na karcie pamieci to jest troche wku***, juz jest 5 folderow utworzonych do ktorych mozna sciagnac odpowiednie zeczy.Niektorzy pisali ktory tlefon lepiej wybrac w playu ku800 czy z400 ciezki wybor ale chyba bym wolal lg ku800 przynajmniej tam mozna by kopiowac normalnie aplikacje i jave dodatkowo jest lampa flash.Ale narazie nie zamienil byl z400.Bateria nawet nawet 2-3 dni przy pelnym ruchu, chodz jak sie laduje bateria sie grzeje nie wiem czy dlatego ze jest cienka czy moze jakas trefna... Nie sluchajcie inny ci co pisza ze sie psuja bo musieli trafic na taki model uszkodzony od nowosci lub nie umieja sie obslugiwac telefonami, kady ma zawsze problem z urzadzeniami elek. raz kupisz dobry a raz zly wiec dlatego jest gwarancja.

  • 0

    497. ~ar  2007-10-05 00:08:24  host: 3.ver.airbites.pl

    PO KOLEI: "Szymulek" napisał, że telefon nie ma lampy błyskowej i nie da się w ten sposób robić zdjęć.. NIC BARDZIEJ SŁUSZNEGO. Tylko jest parę uwag choćby w telefonie było 10mln pikseli i tak będzie to kiszka w porównaniu do aparatu cyfrowego z prawdziwego zdarzenia. Po 1. obiektyw w tel. jest plastikowy wiec już jest to kiszka, wysoki poziom szumów już w ISO 200 to standard. Nie wspominam już o zdjęciach przy małym świetle - katastrofa! Co do funkcji latarki, uważam że LATARKA mimo wszystko jest lepsza. TYLE CO DO SZYMULKA teraz dalej... użytkownik "BOB" napisał: "Odnosnie odtwarzacza mp3 jakos czysty dzwiek malo basu, brak equalizera, ale przynbajmniej jak na maxa sie podglosi to nie harczy, A i wlasnie jest jeszcze jeden minus nie mozna tworzy samemu folderow na karcie pamieci to jest troche wku***, juz jest 5 folderow utworzonych do ktorych mozna sciagnac odpowiednie zeczy" PO 1. basu nie daje odtwarzacz, equalizer itd itp a GŁOŚNIKI equalizer wpomaga dźwięk a nieznający się w temacie często modulują bass a reszta dźwięków zostaje zniekształcona. Oznajmiam BOBowi, że EQ jest dostępny w sofcie z serii BUFF... ma nawet filmy na pełnym ekranie, a w odpowiednim MODzie tego softa jest nawet wgrywanie javy i folderów drogi kolego możesz robić ile dusza zapragnie. Przechodze do poruszonego tematu baterii: Otóź póki co jeszcze niewiele telefonów ma rozdzielczość 240x320 i choćby nie wiadomo jaka bateria była długo trzymać nie będzie. Wiele zależy od matrycy pasywna/aktywna a przede wszystkim od tej ilość PIX każdy z nich musi być podświetlony im więcej pixeli tym więcej energii zużywanej. Bateria ma 950MhA ładowana jest (w standardzie) w ok 2h to w miarę szybko a tym samym efekt grzania się baterii jest rzeczą naturalną. Im szybciej będziemy ładowali tym więcej ciepła się wydostanie. Krótki czas "trzymania" baterii może być również spowodowany włączeniem funckji UMTS CDN DLA CAŁEJ ZMARUDZONEJ RESZTY: Są

  • 0

    498.  2007-10-05 00:21:58

    CD... Z racji, że zasięg jest jeszcze mizerny telefon wyszukuje dostępność co wiąże się z szybszym wyładowaniem. Przełączcie w ustawieniach sieci na GSM900/1800 i po sprawie - przynajmniej częsciowo. aha BOB - rzeczy pisze się przez RZ jedziemy dalej: użytkownik ZABURACZYLEM pisze o FREEZE PHONE - idź i oddaj ten telefon bo ktoś grzebał przy sofcie i spartaczył sprawę... niektórzy piszą o niestabilnym sofcie w PLAY-u racja jest taka sytuacja - polecam wymienić na Z400XXFK2 najprostszy i najstabilniejszy. lub na nową PLAYowską wersję. TERAZ SAM NAPISZĘ O WADACH I ZALETACH Z400: Wady: -latający slider - trzeba się przyzwyczaić -cicho odtwarza na "głośnomówiącym" - rada: podkręcać głos MP3 z poziomu kompa i wgrywać lub przyzwyczaić się - TO NIE DYSKOTEKA ! - brak możliwości zmiany dźwięku SMS oraz budzika - no cóż nie można mieć wszystkiego - w innych softach też nikt nic na to nie poradził -podczas odtwarzania MP3 nie można nic innego robić - hmm znowu trzeba napisać: nie można mieć wszystkiego może pojawi się jakiś mod softa to dam znać. -czasem wyskakują błędy zapisu przy kartach pamięci firmy kingston. Przy oryginalnych SD problem znika ZALETY: -rodzielczość 240x320 robi wrażenie zwłaszcza kiedy patrzy się na te wszystkie telefony z milionem bajerów i 170x220 -odtwarzanie plików Acrobata i Office-a -dobra jakość klawiatury - nic się nie wyrabia ani nie zmazuje -dobry i prosty klient e-mail -znośne wideokonferencje CHYBA TYLE... PÓKI CO... jak ktoś ma jakieś szczegółowe pytania - proszę o e-mail Pozdrawiam

  • 0

    509. ~kaczorpL  2007-11-06 15:14:11  host: cable19315176-200.astral.lodz.pl

    telefon jest pycha... ma wady i zalety :) ale jak mi ktos tutaj pisze ze wada jest aparat to chce mi sie smiać... czy ktos kupuje telefon dla aparatu? hmm... jak tak to jest (za przeproszeniem) śmieszny... zwykły kompakt kosztuje 300 zł :) wiec jak chcesz robić zdjecia to zainwestuj. głupota w tym telefonie jest ustawianie iso i balansu bieli... to wam nie pomoze... takie cos wazne jest w klasycznych kompaktach albo w lustrzankach cyfrowych. jesli jestes posiadaczem aparatu do robienia zdjęc. jakosc zdjęc nie jest najlepsza ale to dla tego ze to matryca tylko 2 mln i rozmiar piksela to chyba nawet 0.3 wiec to strasznie duzo jak na piksel. nie wymagajmy od telefonu czegos czego nie powinien robić. choc dobry fotograf nawet tym zrobi zdjęcie. MP3 fajna rzecz... jest... działa... wystarczy... komus sie nie podoba niech sobie kupi zwykły odtwarzac za 29.99 w hipermarkecie. bateria... no i problem jak sie rozładuje pisze "baterian rozładowania" (na prawde) mi trzyma od 1 do 4 dni. jak zmniejszycie jasnosc wyswietlacza duzo zyskacie... tak samo jak wylaczycie durny dzwiek klawiszy. Wyswietlacz... IDEALNY... w porownaniu z nokiami sagemami i se to odstawia je na lata swietlne... nie ma buziek :( to jest tragedia :( ale za to są szablony ktore mozna powtarzać wiec rekompenuje to... głosnik cichy... ale nie jestem dresem ktory za stodołą słucha disco polo wiec mi to nie przeszkadza. fajnie wyglada godzina :) ładnie i przyjemnie... i co ciekawe czego najbardziej sie obiawiałem... ten telefon jeszcze sie nie rozpadł... mam go od czerwca i sie nie rozjechał :) gitara fajny telefon

  • 0

    537. ~Osamboch  2008-01-17 18:05:16  host: wn202.internetdsl.tpnet.pl

    Z400 z mojego punktu widzenia: Używam go od kwietnia 2007 w sieci Play. Zalety: -duża rozdzielczość ekranu -ładna grafika; -przyzwoite odtwarzanie dźwięku jak na telefon; Wady (te które wystąpiły w moim przypadku): - stosunkowo krótko trzymająca bateria (trochę lepiej po wyłączeniu UMTSa - ale tu się nie da dużo zmienić ze względu na energożerny wyświetlacz); - cichy przy przełączeniu na głośnik zewnętrzny; - brak możliwości zmiany dźwieku SMSa (albo nie znalazłem :P ); - mam spory problem z kartami pamięci. Nie czyta mi ich. A jeśli czyta to tylko do momentu aż przerzucę na kartę plik większy niż 2MB...z obserwacji wynika iż ma to jakiś związek z poziomem naładowania baterii i z podłączeniem do ładowarki (im mniej naładowana bateria tym gorzej - na podłączonej ładowarce wszystko działa wyśmienicie - reklamowałem już 2 razy, w tym 2 wymiany kart pamięci, Serwis nadal zwala wszystko na karty pamięci [używam Kingstona])- może ktoś pomoże? - raz mi się sypnął aparat/kamera - pokazywał kilka płaszczyzn na raz dzieląc ekran na kilka mniejszych, co całkowicie uniemożliwiało robienie zdjęć/filmów - po wymianie taśmy i softu wszystko wróciło do normy. - niewygodna klawiatura do pisania SMSów; - spory rozmiar jak na właściwości (dla porównania Z370 jest o wiele mniejszy, a ma praktycznie te same funkcje! Ponoć okazał się on najlepszym produktem z serii Samsunga Z...cała obsługa Pleya go używa :P )

  • 0

    575. ~java na z400  2008-07-05 00:26:29  host: dynamic-78-8-0-181.ssp.dialog.net.pl

    1. Musimy ściągnąć sterowniki do swojego SAMSUNG Qualcomm USB oraz darmowy program BitPim. 2.Wypakowujemy sterowniki do folderu np na PULPICIE [dokladnie tu bo jak w jakims folderze na dysku to nie wypali dalsza operacja z przesylaniem] ale nie instalujemy ich. 3. Instalujemy program BitPim. 4. Wpisujemy na klawiaturze telefonu następujący kod *#0523# i wybieramy kolejno: [9] common --> [6] USB Configuration --> [2] Qualcomm USB[*] Pojawi się nam: Qualcomm USB Configured. Plz Reconnect the Cable.0 5.Żeby dojść do tej zakładki musisz parę razy krzyżyk wcisnąć, jak się już uda to wchodzimy tak jak wyżej 9,6,2 6. Podłączamy teraz telefon do komputera za pomocą kabla USB. a) Windows znajduje nowe urządzenie, dajemy instalacje sprzętu i w okienku instalacji lecz nie łączymy się z witryna MS b) Wskazujemy folder gdzie wcześniej wypakowaliśmy pliki ze sterownikami [patrz punkt 2] c) sterowniki zostają zainstalowane 7. Uruchamiamy program BitPim i konfigurujemy go: Edit -> Settings ustawiamy: Phone type: Other CDMA phone Com port: klikamy Browse patrzymy na Available ports i wybieracie z tych co tam są Qualcomm diagnostics interface 8. Wybieramy w górnym menu View a potem zaznaczamy View Filesystem 9. Klikamy w Filesystem po lewej stronie okienka programu, widzimy teraz niebieski folder otwieramy go. 10. Wysyłamy pliki aplikacji java (*.jar i *.jad ) do folderu Games (Media -> Games) Dobra rada: we wspomnianym katalogu (Games) należy utworzyć podkatalog i nazwać go tak jak grę (w zasadzie nazwa tego katalogu jest dowolna) i dopiero do niego wrzucać pliki *.jad i *.jar! Pamiętajcie: każda gra w osobnym katalogu!!! Daje to nam następujące korzyści: a) Porządek w systemie plików b) Możliwość usuwania gier z poziomu telefonu c) Nie mieszają się pliki różnych gier, np. jeśli dwie gry zawierały w sobie pliki o takich samych nazwach to albo jedna z nich się w ogóle nie zainstaluje, albo poprzednia przestanie działać. Częstszym s

  • 0

    588. ~  2008-08-07 08:51:09  host: geg170.internetdsl.tpnet.pl

    mam ten telefon mniej więcej od końca stycznia na początku wydawał mi się fajny tyko tak obrazu się wkurzyłam bo nie można było ustawić swoich dzwonków na esy (a przynajmniej ja nie umiem do tej pory) jak pisałam na T9 to słownik wstawiła polskie znaki ćśżóźęą itd tak ze normalnie widomość bez tez tego wszystkiego szła w jednym esie a przy pisaniu na T9 w 3 no i oczywiście ciche dzwonki mój brat strasznie mnie o to wyszydził wiecznie zacinający się aparat i z czasem przycinające się klawisze a i jeszcze z blutu ze mam problemy...jednym słowem naprawdę nie polecam tego telefonu osobą które używają telefon na wysokich obrotach i dużo piszą...telefon wydaje się fajny ale jak się zaczyna psuć to wszystko pokoleji ...pozdrawiam

  • 0

    615.  2009-03-10 13:14:07

    Wtam. Mam ten telefon już rok z czego używałem go może 6 miesięcy. Szczerze ni polecam!!! Telefon na początku robi spore wrażenie ale to się szybko zmienia. Telefonik ma kilka zalet. Cyka naprawdę ładne zdjęcia, ładniejsze niż Nokie z serii N z 3,2Mpix Szybki w menu głównym Solidna konstrukcja slidera. Wygodne przeglądanie plików txt, pdf choć przy większych strasznie się zacina lub wcale nie odpala. Reszta funkcji to chyba wady telefonu!!! Tragiczny odtwarzacz, ograniczona playlista, brak korektora, tragicznie cichy głośniczek, karta max 1GB, brak opcji zmiany dźwięku nadejścia sms, strasznie trzeba się "namęczyć" żeby wysłać sms-a, strasznie wolny w menu karty pamięci(po każdym podglądzie txt, mp3, 3gp, wczytuje całą listę plików od nowa co trwa naprawdę długo przy większej ilości plików!!!To nie wszystkie wady ale dla mnie najistotniejsze. Szczerze odradzam zakupu tego telefonu, no chyba że okazyjnie za 30 PLN :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-66-57.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet