Samsung SGH-X680
Telefony Samsung Samsung SGH-X680

Samsung SGH-X680

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 4.07

Funkcje 4.57

Wydajność 3.80

Średnia ocena 4.15

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

10 lat, 2 miesiące

Podstawowe funkcjonalności Samsung SGH-X680

OGÓLNE
Nazwa Samsung SGH-X680
     znany także jako
Zaprezentowany sierpień 2006
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy muszelka (Clamshell)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
88 x 44 x 19
Masa (g) 79
SIEĆ
GSM 900, 1800, 1900
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 65 tys. kolorów
     rozdzielczość 128 x 160 pix
     wielkość 1.8 cali
Ochrona wyświetlacza
Wyświetlacz dodatkowy Tak
odcienie szarości, odcienie szarości
96 x 96 pix,
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik zbliżeniowy
Czujnik oświetlenia
TRANSMISJA
CSD
HSCSD
GPRS Class 10
EDGE Class 10
3G
HSDPA
HSUPA
HSPA
HSPA+
LTE
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA
Bluetooth 1.2
WLAN
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz)
WiMAX
NFC
USB
typ USB niestandardowy
GPS
Ładowanie przez USB
Złącze jack 2.5 mm
Wyjście TV
Czytnik linii papilarnych
SYSTEM
System
Aktualizacja
Procesor single-core
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 28.5 MB
karta pamięci
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie
książka adresowa wielkość 1000
APARAT
Aparat główny VGA
zoom cyfrowy x2, efekty
     zoom optyczny
     autofocus
     flesz
     filmy Tak,
Drugi aparat
Wideorozmowa
MULTIMEDIA
Radio
FM transmiter
Dyktafon
Polifonia
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3, AAC
Odtwarzacz wideo Tak, H.263, 3GP
Moduł TV
HD Voice
KOMUNIKACJA
SMS
Słownik SMS T9
EMS
MMS
IM
Email
FUNKCJE
Przeglądarka xHTML
RSS
Java 2.0
Kompas cyfrowy
Terminarz
Alarm wibracyjny
Profile
Wybieranie głosowe
System głośnomówiący
Inne stoper: Tak minutnik: Tak
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 800 mAh
Wymienny akumulator
Szybkie ładowanie
Bezprzewodowe ładowanie
Czas czuwania w 2G (h) 250
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 360
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa)
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa)
SAR US (ciało)

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 892
  • 0

    56. ~adifeq  2006-08-23 15:26:57  host: eho154.internetdsl.tpnet.pl

    rozwieje wasze watpliwosci ;-)
    mam ten telefon 2 dni i jako staly posiadacz samsungow (moj czwarty z rzedu) wiem o nim prawie wszystko :) zewnetrzny wyswietlacz jest ok, choc troche denerwuje, ze gdy sie skonczy podswietlenie, to znika pokazywanie baterii i zasiegu. wewnetrzny wyswietlacz to rewelka. do nieczego sie nie mozna doczepic. klawiatura tez jest ok, choc na przycisku 4-kierunkowym pojawiaja sie male odbarwienia (typowa wada samsungow) a najnozsze klawisze ciezko nacisnac ta reak ktora sie trzyma tel. ale to jest dosc czesto w dzisiejszych czasach spotykana wada ;-) aparat robi ladne zdjecia (gdy sie da np. odcienie szarosci albo ksiezycowe to trudno nawet powiedziec czy to z komorki czy a aparatu ;-) ), nagrywanie wideo do 290kb (tak zeby szlo wyslac)- w praktyce wychodzi to kilkadziesiat sekund, a same filmiki z reszta nie sa rewelacyjnej jakosci i widac pixele. oryginalne dzwonki sa troche uszojebne, ale nawet ladne,jak w kazdym samsungu nie da sie ustawic swoich sygnalow sms'a, tylko oryginalne, oryginalna mp trójka chodzi ladnie, ma bitrate 192kbps. niestety nie mialem mozliwosci na razie wgrac innych utworow :( jednak sam player jak na komorke jest przyzwoity, aczkolwiek denerwujaca jest opcja, ze nie mozna sluchac muzyki z zamknieta klapka, ale coz nie mozna miec wszystkiego :) wiadomosci wysylaja i pisza sie sprawnie, tutaj nie ma zadnych problemow. bluetooth dziala b. dobrze i szybko, ogladanie filmikow przyslanych z innych komorek przebiega sprawnie :) na koniec dodam, ze telefon (jak akzdy samsung) dziala wyjatkowo sprawnie (jesli nie to macie dupniety model) i szybko w porownaniu do telefonow konkrenci

  • 0

    70. ~Pietrucha  2006-08-24 18:04:08  host: achy175.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam mam telefonik od 2 dni:) Dla Mnie za te pieniądze rewelka:) mp3 działa przy zamkniętym fonie tylko szkoda że 28 mb pamieci, mogłoby być przynajmniej 40 jak w k700i:)Narazie muszę się przyzwyczaić do -pisania Smsów:) W nokii mogłem pisac z zamkniętymi oczami atu niestety- ale to kwestia rpzyzwyczajenia jak już mówiłem. Fotki super, kolory na wyświetlaczu w porówaniu do x640 genialne. zdenerwujących rzeczy: dzwonki smsów tylko do wyboru 10 i nie można wgrać własnego:( Kolejna rzecz ustawieniad zwonków. Jak jedzie sie autobusem to nawet ustawienie na 7 dmy poziom głośności nie daje szans na usłyszenie. Szkoda ze nie ma wibry i dzwonka:( Są 4 opcje: sama wibra, sam dzwonek, wubra a potem dzwonek i narastający dzwonek. Bluetooth spoko z motorolką działa bez zarzutu:D Nie wiem jak abteria bo moja po naładowaniu przez 14 godz trzymała tylko 30 godz:( ale telefon tylko w czasie snu odpoczywał:) takto praktycznie non stop, suchałem mp3 albo bawiłem się nim:D kupiłem dziś na allegro blutooth do kompa. Bym był wdźięczny za info jakeigo programu użyć do połączenia z kompem tego telefoniku:) pozdro Chętnie odpwiem na Twoje pytania dotyczące tego tel:P

  • 0

    121. ~Joanna  2006-08-30 16:47:05  host: 81.15.233.217

    Witam, na początku proponuje osobom, które nie znaja tego telefonu nie wypowaidac sie bowiem zajmuja tylko miejsce na forum:)m thx. Mam ten telefonik od 4 dni i tak- dzwonki ma nawet chyba 40 do wyboru, więc jak ktoś pisze, ze goły jak turek to chyba nie potrafi wybrac opcji dźwięków, tapety- róniez ma do wyboru kilka, standar jak w każdym telefonie, wystarczy tylko kliknąć na podświeltenie menu tapeta, jesli chodzi o plastyk dla dzieci, to owszem, może sprawiac wrażenie zabwaki tylko i wyłącznie dlatego, że jest super lekki!!! Można go super nosic na smyczy i nie czuc jego wagi, jest bardzo wytrzymały i nie ma obawy prze upadkiem. Poprzednio miałam V3 i ona owszem lepsza klasa ale tylko na pokaz, wycierała się itp, X680 nigdy sie wytzre własnie dzięki plastykowi, i dodam jeszcze, że jest to 1 telefon, który jest bladoróżowy z połączeniem koloru brązowego, ten model jest po prosty rewelacyjny.

  • 0

    155. ~Joanna  2006-09-04 11:10:54  host: 81.15.233.168

    Nareszcie miałam chwilę czasu aby zobaczyc co i jak z tym telefonem, otóż tak: poraz kolejny do osób które twierdzą, że nie maja dzwonków: jak wchodzi w połączenia to nie schodx odrazu na głosność tylko kliknij na dzwonek klawisz -ok- a potem dźwieki domyslne bo takich jest kilka (generalnie sa do niczego tylko dzwonek 10 jest w miare, rzecz gustu oczywiście:) ale ma kilka wad jak dla mnie uzytkowniczki nokii i motki poprzednio: moim zdaniem największe wady to : 1. BRAK PROFILI, ja uwielbiama miec swoje profile głosności bowiem inaczej mam telefon w pracy i naczej w torebce, a teraz musze suatwiać głóśność jak wychodzę, ale w klawiszu nawigacyjnym ustawiłam to sobie bezpośrednio więc daje radę:) 2. BRAK MILCZY, nie wiem jak u Was ale ja nie mogę w telefonie włączyć systemu milczy np jak jestem na spotkaniu to jest tylko tryb wibracja lub tryb cichy co oznacza, że jesli jestem na spotkaniu 3 godzinnym a nie chcę wyłączać telefonu zupełnie to mam tryb cichy i wtedy on ciągle wibruje i traci baterię, szkoda, wielka szkoda, może tutaj ktos mi pomoże bo dzwonka na zero tez ustawic nie mozna :( 3. trzecia wada to taka, że na wyswietlaczu sa ogromniatse numery wybierane i nie ma mozliwości zmniejszenia czcionki, tylko wybór kolorów co jest w telefonie tej klasy trochę duzym podtstawowym brakiem, no cóż jak bedę stara to przynajmniej będę widziala do kogo dzwonie hihihii 4. wada nr 4 to podobnie jak poprzednia ale bardziej wkurzająca to brak zmiany czcionki w sms'ach!!! można tylko chwilio zmienic styl pisanaia w jednorazowym smsie, ale nie mozna na stałe wybrać, że chce sie otrzymywac i piusac smsy małą czcionką, tak jak ja zawsze wole małą czcionke pogrubiona a tu lipa-jeden sms 3 wyśietlacze zajmuje, mnie sie to bardzo nie podoba, wybór zawsze powienien być!!! jak mi sie jeszzcze cos przypomni to napiszę, jesli macie pytanie to chętnie odpowiem, telefon jak dla mnie jest bardzo fajny, gdyż kolorystyka różowo brązowa jest rzadko spotykana i telefon jest przepiekn

  • 0

    156.  2006-09-04 12:04:55

    ~Joanna: W odpowiedzi na twój "post" chciałbym podzielić sie swoimi uwagami:) oto one:
    "1. brak profili"- zgadzam się też przerzuciłem się z Nokii:D Zawsze był tryb szkoła, ulica, noc, dom i inne:P "2.Brak milczy" mi tryb cichy czyli sama wibracja sie podoba można włączyć ją jednym guziczkiem i super:D jeśli ktoś natarczywie dzwoni a ja nie chce odebrać jest taki guzik do odrzucania połączenia:P Oczywiscie ja nosze w kieszeniw spodnaich telefon gorzej jak kobiety w torebce:P WTedy rzeczywiście bateria idzie w odstawkę:> 3. co do wyświetlacza to mi sie podoba. Super kolorki piękny wyświetlacz:D Dobrze że duża czcionka bo telefon andaje sie dla ludzi starszych którzy nosza okluary a tu bez problemów poradzą sobie:D ale amsz racje powinien byc wybór jak w Nokii!!! Dalej: wkurza mnie trochę zmiana niektórcyh przycisków w stosunku do nokii przy pisaniu smsów:D ale to musze sie rpzyzwyczaić:D Co do dzwonków tow dniu kupienia miałem ich mnóstwo. Bluetooth w użyciu i jazda:D Nie ma to jak dobrze wyposażony telefon braciszka genralnie ejst zadowolony:D Moje dwie wady: Bateria trzyma mi tylko 3 dni po pełnym cyklu formatowania , druga wada brak dodatkowej pamięci wymiennej:( pozdro i gorąco zachecam do kupowania tego telefonu!!!

  • 0

    185. ~Edytka  2006-09-07 18:51:09  host: dyz72.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hejka mam juz ten telefonik wszytko jest ok super prosto i fajnie tak jak sobie to wyobrazalam tylko mam pewne problemy z mms-ami mam wlaczone GPRS ale jak ktos wysle mi jakis obrazek czy cos pisze BŁĄD PODCZAS POBIERANIA i pozniej jak daje pobiez to tez wychodzi jakis bląd tak samo jak chce wyslac to pisze ze bląd :(:( pomozcie mi !! nie wiem moze cos mam w ustawieniach nie tak no nie wiem wkazdym bad razie potrzebuje waszej pomocy:):) i licze na was :))no a drugie problemy to chodzi o kontakty bo zapisalam sobie numery na karcie SIM ale jak chce np. dodac jakąs osobe do danej grupy musze miec ten kontakt zapisany na telefonie. No i daje ok i dany kontakt podwaja mi sie bo jeden jest zapisany na tel a drugi na karcie:/ Czy tak musi byc czy da sie cos z tym zrobic zeby sie nie podwajały kontakty ?? Prosze o pomoc :):)) buziaczki :*:*:):)

  • 0

    186.  2006-09-07 20:21:34

    jeśli chodzi o mms to wyżej już ktoś ładnie napisał żebyś zmieniła port na 8080 :) a podwajanie ja zrobiłem tak że: wgrałemw szystkie kontakty na telefon a następnie usnołem wszystkie z karty sim i pasuje:) jak masz problemy z mms dalej to popatrz czy mas ztakie ustawienia: "konfiguracja X680 do odbierania MMSow:
    1. wiadomo, ze trzeba sobie uruchomic GPRSa w Plusie kodem: *101*11*02# poczekac na otrzymanie SMSa, wylaczyc i wlaczyc telefon.
    2. ustawienia wysyłania i odbioru są standardowo ustawione, najwazniejsze sa ustawienia profilu. - tworzymy profil Plus MMS - proxy: 212.2.96.16 na porcie 8080 (a nie 9210 jak pisza na stronie plusa) - połączenia oczywiscie GPRS a nie GSM - ustawienia zaawansowane: APN->mms.plusgsm.pl, nazwa uzytkownika i hasło pozostawiamy puste (ja mialem cos wpisane) - na koniec aktywujemy profil i powinno działać bez problemu:) Przynajmniej ja nie maiłęm zonków z tym"

  • 0

    356. ~rally  2006-11-10 16:53:54  host: w3cache.zetosa.krakow.pl

    mam ten telefon od wrzesnia. na początku było suuper, teraz widze w nim wiele wiele wad : 1.) nowiutki telefon moja mamuska dostała z plusa, ja jestem w orange - ściągnęłam simlocka, ale skonfigurować się mms-ów i wap-u nie da (gadałam z ludzi którzy są w takiej samej sytuacji co ja, i jest to błąd w telefonie) podobno trzeba zmienić cały soft żeby to działało i jest to kolejny wydatek. - gwarancja nie obejmuje tego, ponieważ ściągając simlocka, trace gwarancje. 2.) po mimo ściągnięcia simlocka i wsadzenia karty orange mam na telefonie wszystko z plusa... 3.) według mnie telefon który ma mp3 powinien mieć dużą pamięć - a ten telefon ma zaaa małą ! wgram 4 mp3, kilka fotek i pełna pamięć. 4.) Telefon jest bardzo cichy. daje na najgłosniejszy, wżucam do torebki i... mogą sobie do mnie dzwonić i dzwonić ! nigdy nic nie słysze ! miałam wczesniej nokie i tak głośno dzwoniła że szkoda gadać ! 5.) repertuar dzwonków i tapet na fonie jest conajmniej biedny... żenada ! 6.) zdjęcia o największym rozmiarze nie chcą się zgrywać na komputer za pomocą Bluetooth. wychodzą na kompie poobcinane i poprzestawiane. 7.) nie da się ustawić jednocześnie dzwonka i wibracji - tak że dzwoni i wibruje od momentu kiedy ktos do mnie dzwoni. bo albo tylko dzwoni, albo tylko wibruje, albo najpierw jedno, potem dopiero drugie... jak już mówiłam miałam wczesniej Nokie - i funkcja wibracji i dzwonka jednoczesnie była... 8.) Telefon świeci kiedy się go ładuje - cały czas ! 9.) Bateria jest słaba - miała trzymać tydzień. nigdy nie trzymała mi więcej niż 3 dni - i to wtedy bardzo mało używałam ! 10) dostałam na niego kilka zwykłych smsów graficznych - takich czarno-białych. i nie moge ich przesyłać dalej, są bo są sobie na telefonie - ale komuś ich wysyłać nie moge. 11.) ma jeszcze kilka smiesznych wad, ale to raczej kwestia wygody, niż jakiejś wielkiej wady. Gdybym wiedziała że takie problemy będę miała z tym telefonem to bym go nigdy nie kupiła !! nigdy !!

  • 0

    361. ~pati  2006-11-11 11:53:00  host: ek50.internetdsl.tpnet.pl

    do wszystkich co chcą kupić x-680- strasznie mi sie ten telefon spodobał i chociaż musiałam zapłacic za niego spora sumke nic nie było mnie w stanie od tego odwieśc, ale teraz... troche żałuję, wygląd super, ale wady są, moze drobne ale dla mnie denerwujące okropnie, dzwonki beznadziejne i za malo, tapety chyba ze 4 z czego chyba tylko jedna się nadaje do oglądania, bateria-no cóż słabiuuuutka, 3 dni najwyżej, a jak do mnie zadzwoniono kilka razy w ciągu dnia i z 15 smsOw wysłałam (przy ustawionej wibracji), to po jednym dniu sie rozładowała. Najbardziej jednak denerwuje mnie budzik!!! Nie można tu sobie ustawić głośnosci- jest automatyczna-od cichego zaczynając dzwięk sam staje sie coraz głośniejszy, co mi przeszkadza okropnie i nie da się ustawić na stałe jednego wybranego dzwonka na budzik, trzeba to zapisywać za każdyn razem od nowa, za każdym razem jak ustawiam budzik muszę wybrać sobie dzwonek, a w trakcie wysłuchać zawsze dzwonka nr 1 w najgłośniejszej wersji i potem przejsc przez wszystkie inne dzwonki, bardzo szybko klikając, żeby mi nie bębniły wszystkie po kolei. Jak miałąm inne telefony to zawsze w ustawieniach dzwięku można było ustalić melodię i głośność nie tylko dla połączen ale tez dla budzika, a potem jak wchodziłam na budzik to tylko robiłam włącz i ewentualnie zmieniałam godzinę. Teraz za każdym razem musze wpisywać po kolei włącz, wybór dzwonka(przy czym jest owa przeprawa przez menu dzwonków), jednorazowo lub codziennie, zapisz, no i jak już wspomniałam głośności sobie nie mogę ściszyć!!! Czy ja źle to robie?

  • 0

    376. ~gosia  2006-11-12 15:25:24  host: ewt31.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a co do telefonu to jest fajny ale nie świetny, kilka rzeczy w nim jest poprostu dobijające. zgadzam sie z tym ze bateria cienizna, i z tym ze nie mozna ustawic jednoczesnie dzwonka i wibracji bo do tego była przyzwyczajona, mała pamięć, i to strasznie, 4 mp3 i koniec!!!!!!!!!!!!!!!!! , jak zwykle problem z mms np ja moge odbierać a wysyłam nie a w plusie nie umieja mi powiedziec dlaczego bo wap jest skonfigurowany, wyświetlacz rzeczywiściedenerwuje jak przy ładowaniu świeci cały czas, aparat też nie rewelacja i kamera to samo, chociaż nie jest taki zły, wyświetlacz zewnętrzny6 to już wogle padaka bo ma 4 odcienie szarości i to all, i skoro twierdzicie ze jp[o wyjeciu baterii jest reset to kicha jak nie wiem. ale juz "najlepsze" jest w nim to ze nie można nigdzie znalezc zestawu słuchawkowego do niego!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! poprostu śmiech, no niech ktoś pomoze z tym poda jakiegoś linka na allegro z dobrym zestawikiem bo juz 2 tygle szukam i nic z tego, please

  • 0

    405. ~nacka  2006-11-24 23:00:25  host: ayr222.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No wiec tak:D pin do bluetootha jest taki sam jak pin do telefonu:) i osoba ktora przesyla dane musi wpisac ten sam pin:) i tu jest troche lipa:P Dzwonki wycisza sie za pomoca krzyzyka:] a co do kwesti wyciagania bateri: ja tego problemu nie mam, wyciagam baterie, zmieniam karte a dane dalej są:) ogolnie telefonik mnie sie podobie mimo ze jak go okreslil moj kumpel to "chinskie g*wno" :D no ale on poza nokia swiata nie widzi wiec trudno sie dziwic:P Ma pare minusów chyba jak kazzdy telefon zreszta kwestia gustu i tego kto jakie ma wymagania. jedyne co mnie słabi to to ze nie mozna sobie pamieci zew dokupic ale coz da sie przezyc. A bateria nie wiem jak długo u mnie trzyma bo jestem w trakcie jej formatowania:) ale samsungi z reguly słabo trzymają. jak cos wyskoczy w miedzyczasie to dopisze:P pozdrawiam serdecznie wszystkich:)

  • 0

    408. ~Ewel  2006-11-27 16:00:20  host: bnv131.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Słuchawek niestety nie ma w zestawie. Telefonik ma kilka tapet i dzwonków, ale zadna rewelacja, można jednak bez problemu poprzesyłac tapety i dzwonki z innego telefonu z funkcja bloutooth, lub z internetu. A co do bateri to chyba jakis ferelny model, bo u mnie nic takiego sie nie dzieje, nic nie znika itp., ale za to mój telefonik ma inny mankament.Mam go półtorej miesiąca i ogólnie działa dobrze, ale czasem mu coś odbija, nie słychac dzwonka jak ktos dzwoni, jak odbiore to wogóle nic nie słyszę, lub przerywa i czasem gdy rozmawiam i przycisne klapkę do ucha to tez przerywa... :( tak sie dzieje jakis czas, a potem jakis okres działa bez zarzutu. No i amba... nie wiadomo o co chodzi. Pytałam w komisie i najprawdopodobniej tasma poszła lub oprogramowanie :( a ja niestety mam gwarancję, ale bez rachunku, więc gwarancja jest niewazna.

  • 0

    446. ~tixy  2006-12-10 21:15:12  host: router.satbit.pl

    Mam ten telefon od 2 tygodni i sporo rzeczy już zauważyłem: -kiepska bateria - po dokładnym sformatowaniu trzyma zaledwie 2 dni - fakt, że sporo rozmawiam ale to wg mnie i tak bardzo krótko -mp3 to tylko bajer z którego odechce Wam się korzystać jeśli nie dokupicie słuchawek bo z głośnika tego nie da się słuchać -standardowo w telefonie nie ma praktycznie nic - kilka lipnych tapet i naprawdę kiepskie dzwonki -telefon wygodny w obsłudze, bardzo lekki, menu przejrzyste i intuicyjne -kabelek do kompa można kupić na allegro za mniej niż 10zł i działa z oryginalnym oprogramowaniem ze strony Samsunga -jakość aparatu porównywałem z Nokia 3220 i jest gorsza -jako budzika nie da się ustawić mp3 -brak możliwości ustawienia jednoczesnego dzwonka i wibracji -brak profili jak to było w Nokii - wszystko trzeba ustawiać od nowa alebo ewentualnie wyciszać telefon 1 klawiszem # Tyle pamiętam - jak coś pytajcie o więcej.

  • 0

    731. ~Veronica  2007-06-20 17:16:41  host: tn182.internetdsl.tpnet.pl

    jeśli chodzi o wybracje, to jest do wyboru: -melodia -narastająca melodia -wibtacja lub -wibracja, potem melodia (ja sobie tą opcje włączyłam) Miałam E380 który jest niemal identyczny jak X680. Niewiem jak bateria bo wtedy raz naładowałam i tylko 2h. Trzymał mi średnio 2, 3 dni. Teraz naładuje 3 razy po 12h i zobacze. Z telefonu jestem zadowolona bo robi b.ladne zdiecia (śmiało można walnąć na tapetę), ma proste i szybkie menu.W tym modelu nie ma słuchawek (mimo, że jest gniazdko słuchawkowe i mp3), ja wziełam z poprzedniego. Podoba mi się rozbudowana zakładka "spis połączeń". Jest wyszczególniony czas przy wszystkich połączeniach. Można robić zdięcia przy zamknięte klapce natomiast nie da sie zmienić wyświetlacza zew. Dyktafon jest kiepski. W smsach z nieodebranym połączeniami nie mam możliwości jak np. w SE aby najechać na numer i sprawdzić czyj, tylko za każdym razem musze przepisywać i sprawdzać potem w książce. Nie wypowiadam się na tema MP3 bo z tego nie korzystam.

  • 0

    762. ~$YLWI@  2007-08-11 21:34:43  host: bsq158.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam t5a kome juz rok jest super ma wszystko mp3 , bluetofa dzwonki AA duzy ekran i 2 ekran z przodu jest super ma 40 tonowa polifonie Mp3 odwtarza doskonale nie ewim jak wy mozecie miec cos alego do tego telefonu to ze wam bateria nie trzema wiele dnie to wasza win miejcie do diebie prtensje w porownaniu do innych modeli samsung wole zdecydowanie ten . idac do dalou z komorkami spytalam sie panie ktora komorka jest w tych czasach najlepsza i najczesciej wybierana przez mlodziez i ktora sie predko nie zespuje i nie znudzie sie a poniewaz jestem wymagajaca i mialam wiele komorek w wej karirzewiec wybieam fajne rzeczy i szczerze wam doradze wybierajcie ta komorke jest super. pozdro dobrego wybru bo wierze ze ta komrke wybierzcie i zaufacie mi i innym osobom ktore rowniw duzo walet wymieniaja tejkomorki rownie szybko i obficie tak jak ja !!!!! A KOMORKA JEST SUPER KTO JEJ NIE WYBIERZE JEST NIEZROZSADNY!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 0

    788. ~jojo  2007-10-13 18:57:33  host: eeo151.neoplus.adsl.tpnet.pl

    stanley81 (789) Gdy łączysz się z innym urządzeniem poprzez Bluetooth, lub próbujesz połączyć się z komputerem za pomocą adaptera, komórka i dane urządzanie (w trakcie łączenia) sugeruje żebyś podał kod. W tym celu wprowadzasz obojętnie jaki kod np. 4444 (na obu urządzeniach, które ze sobą łączysz - czyli np. komputer - komórka, taki sam kod) jednocześnie. Gdy poprawnie wprowadzisz na komórce i na komputerze, czy też na dwóch różnych komórkach np. kod 4444, łączą się one ze sobą bez problemu. Nie musisz zapisywać i zapamiętywać tego kodu. Podczas następnego połączenia oba urządzenia, które łączyłeś ze sobą za pierwszym razem, teraz automatycznie połączą się ze sobą bez ponownej konieczności użycia tego samego (lub innego) kodu. Chyba, że ustawiłeś w którymś z urządzeń wymuszanie sprawdzania kodu przy każdorazowym połączeniu... Wtedy przy każdym połączeniu będziesz musiał wpisywać na obu urządzeniach ten sam kod. Sprawdź to. ;-)

  • 0

    791. ~jojo  2007-10-14 18:10:11  host: eef117.neoplus.adsl.tpnet.pl

    milena i wszyscy zainteresowani obsługą telefonu Samsung SGH-X680: "http://www.samsung.com/pl/support/productsupport/download/ FileView.aspx?cttfileid=1081387&type=&typecode=&subt ype=&subtypecode=&cmssubtypecode=&model=SGH-X680& ;filetype=UM&language=&LSSI=/pl/module/ssi/left/lmenu_mo bilephone_oldmobilephone.sec&RSSI=/pl/module/ssi/right/rmenu _mobilephone.sec" - pod tym adresem znajduje się instrukcja w formacie PDF (to ten czerwony znaczek). Zajrzyjcie (ściągnijcie na twardy dysk, poczytajcie). Znajdziecie tam większość odpowiedzi na swoje pytania. ;-) A o co chodzi milena z tym "menu bocznym na wyświeltlaczu"? Mogłabyś sprecyzować... Może to być dodatkowe oprogramowanie wgrane przez operatora. Czasem można je wyłączyć - jednak żeby całkowicie się go pozbyć należy udać się do serwisu i wgrać oprogramowanie do tego modelu Samsunga "od nowa". ;-)

  • 0

    803. ~Asia.  2007-12-05 17:08:18  host: gla118.internetdsl.tpnet.pl

    ten telefon jest głup:/ podczas rozmowy mi sie samoczynnie wyłacza:/ Podczas ładowania ciągle swieci zewnetrzny wyświetlacz, nie można ustawić własnego dzwonka na wiadomosci sms, Tylko taki jakie są w od producenta:/ Bateria nawet po dobrym sformatowaniu trzyma krótko, miesci tylko 2/3 całe mp3... Kiepska jakość zdjeć. fatalnie dopasowany dostep do internetu, bo jeśli mój tata go wezmie do reki to tymi wielkimi palcami wchodzi w internet. po dłuższym przytrzymaniu klawisza "C" usuwa cała wiadomosc, a nie w przyspieszonym tempie:-/ Klapka zaczyna sie ruszac od otwierania, i tylni panel telefonu sie niszczy jeśli go ktoś nosi praktycznie tylko w kieszeni:/ Generalnie gdybym miała wziaść znów ten telefon to bym tego nie zrobiła... Chyba ma wiecej wad niż zalet:/ a obecnie czekam na powrót taty do Polski i zamieniam go na motorole K1:)

  • 0

    824. ~gabi  2008-03-03 23:43:55  host: 82.160.71.48

    ja ten tel tez mam z plusa. Mi sie wydaje ze ten telefon sie opłaca kupic bo naprawde jest fajny. mozna nim pstrykac naprawde juz ladne fotki i to calkiem sporo bo kolo 150 sie napewno zmiesci. Za to kamerka jest kiepska. Pamiec sie kasuje jak sie sam rozładuje wiec trzeba go pilnowac z bateria. Bateria trzyma kolo 3-4 dni wiec nie najgorzej zalezy od uzytkowania. Mp3 mozna na niego wgrywac bez problemu wiec jest naprawde bez problemowy. Trzeba jeszcze dodac ze bardzo dobrze sie pisze smsy; ma wygodne klawisze czytelny wyswietlacz i jest zgrabny i naprawde funkcjonalny. Jezeli ktos mial wczesniej Nokie bedzie zadowolony bo latwo sie z Noki przezycic na samsunga. Zapomnialam dodac ze ma jeszcze klawisze po bokach ktore ulatwiaja wylanczanie budzika- a wlanczaja drzemke bez otwierania klapki, wiec nalezy go tylko zcisnac pod poduszka i sie uciszy. Jeszcze raz POLECAM!!! ps.815 tryb cichy wylanczasz (#) trzeba przytrzymac...

  • 0

    845. ~Anka xD  2008-07-19 21:49:59  host: c53-212.icpnet.pl

    Mam ten telefon od roku. Wisniowy wlasnie xD ładnie wygląda i jest poręczny. Kobiecy troche ;) Rok temu był idealny - mp3, aparat jakikolwiek, ale przy tych telefonach które są teraz to się chowa. Największy minus to brak karty pamięci i grafika taka sobie. Koleżanka chciała mi wysłać zdjęcie z motki K3 to było za dobre żebym mogła je odebrac. Wyswietlało tylko "nieprawidlowy format" a w K3 jest przeciez aparat zaledwie 2 mpx. Cóż. Za dobry zeby wyświetliło na tym samsungu. Mp3 nie da się ustawić jako budzik, sygnałów sms masz tylko kilka do wyboru a spośród 9 ikonek na ekranie jedną zajmuje sam kalendarz. Fakt nie psuje się, bateria w miare długo wytrzymuje i w czasie rozmowy mozna chodzic po menu i np pisac smsy (jeśli rozmóca jest az tak nudny;P). Telefon bardzo dobry, ale dla tych mało wymagających.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-167-142-229.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet