Samsung SGH-M300 - opinie
Telefony Samsung Samsung SGH-M300 Opinie o Samsung SGH-M300

Samsung SGH-M300

w sumie: 136
  • 0

    1. ~czikus  2007-07-09 20:16:07  host: wlan3-250.srem.net

    przeciez to jest niemalze identyczny model jak e700 .. 3lata wstecz sie cofamy ?

  • 0

    2.  2007-07-09 21:40:19

    Ooo... odgrzewany kotlet... ^^ co on tu robi skoro e700 jest juz w zasiegu reki kazdego?

  • 0

    3. ~pepe  2007-07-09 23:46:56  host: nat2.subscribers.sferia.net

    Kolejny brzydki, rozkladany, nudny Samsung...bleeeee

  • 0

    4.  2007-07-10 11:37:23

    chyba tylko do rozmow......

  • 0

    5. ~  2007-07-10 12:35:25  host: host133.stimo.net

    mam pytanie do obeznanych..orientuje sie moze ktos czy jest tu taka sama tasma jak w e700 czy moze lepsza? jak jest lepsza to nawet ciekawy telefon...=)

  • 0

    6. ~Filippooo  2007-07-10 13:30:08  host: ecd66.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ani slotu kart i aparat VGA... Po za tym podobają mi samsungi ale nie z klapką otwieraną na zewnątrz... jak samsung to tylko rozsuwany

  • 0

    7.  2007-07-10 14:28:18

    Z wyglądu przypomina troszkę E700, ale co to mają być za FUNKCJE? 2.8mb pamięci ?!

  • 0

    8.  2007-07-10 21:41:05

    Oo widzę cofamy się i zabieramy ze starszych modeli wygląd.

  • 0

    9.  2007-07-11 10:39:13

    Baaardzo przeciętny . . .

  • 0

    10. ~N6630  2007-07-11 18:33:21  host: fcj195.internetdsl.tpnet.pl

    Bardzo ubogi jak na dzisiejsze czasy, ale za to będzie tani.

  • 0

    11.  2007-07-11 18:58:37

    Wygląd całkiem jak e700...

  • 0

    12.  2007-07-12 13:09:04

    Chyba coś tu nie gra, dodatkowy wyświetlacz wg opisu i zdjęć w reklamien Orangutana jest mono, a tu na zdjęciach jest kolorowy. Co do aparatu, to kolejny tani Samsung, bez rewelacji...

  • 0

    13.  2007-07-13 00:59:33

    tożto E700

  • 0

    14.  2007-07-16 16:18:41

    a mówią że nokia się cofa?!

  • 0

    15.  2007-07-17 16:12:07

    wlsnie dotarl do mojego salonu! mówie wam przepiekny!!! jedyny szkopół to to że jest strasznie ubogi w funkcje. taki przerost formy nad treścią...

  • 0

    16. ~LOLas  2007-07-24 12:44:26  host: c71-185.icpnet.pl

    Hahaha orange kupilo e700,zmienili nazwe i super extra mega nowy telefon,z mnustwem bajerow,typu aparat....

  • 0

    17. ~kobietka  2007-07-25 22:17:59  host: host-89-229-11-100.torun.mm.pl

    oczywiscie wypowiedzi samych facetow nic wiec dziwnego ze takie nagatywne, bo pzreciez facet lubi bajer i zabawke wiec telefon ktory w rzeczywistosci sluzy do dzwonienia musi wam sluzyc za pzredluzenie ego! hahaha

  • 0

    18.  2007-07-27 13:58:26

    Wyglada jak E700 bo wedlug danych Samsunga model E700 byl najlepiej sprzedawanym telefonem w historii firmy !! Dlatego Samsung zdecydowal sie na "kopie" z pomniejszeniem. Kilka lat temu E700 byl z najwyzszej pulki, a teraz M300 jest z segmentu nizszego, wiec po co sie pienic moze najpierw nalezaloby sie zapoznac z polityka Samsunga

  • 0

    19. ~daniel  2007-07-29 10:13:24  host: host133.stimo.net

    hahahhaha kobietka ale poleciałaś po bandzie:P uwielbiam takie komentarze:)

  • 0

    20. ~czikit  2007-08-08 15:09:06  host: wlan3-250.srem.net

    nawet menu ma ze starych samsungow, a nie z nowych, echh uwstecznienie

  • 0

    21. ~See  2007-08-10 12:25:16  host: guo26.internetdsl.tpnet.pl

    robią telefony dla wszystkich, nie tylko 5Mpix i 16milionów kolorów. Sprzedaje na codzien telefony i duzo ludzi szuka wlasnie takich niedrogich fonow. M 300 jest sporo mniejszy od E700, moge go spokojnie schowac w dłoni.

  • 0

    22. ~Kate  2007-08-10 13:10:42  host: adlm212.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Od wczoraj ten telefonik stał się moją własnością :) Rzeczywiście jego funkcje są bardzo "okrojone", ale mi zależy tylko na tych podstawowych. Trochę boleję nad brakiem Irdy i dzwonków mp3. Czy jest ktoś zorientowany czy można ustawić tak, aby na zewnętrznym wyświetlaczu przez cały czas była widoczna godzina, ponieważ mi po około 10 sekundach na nim nic nie widać.

  • 0

    23. ~madzia7w  2007-08-10 13:33:09  host: desire24.com

    Odkad miałam motoreole c975 z prawie wszystkimi bajerami, ktorych w ogole nie uzywalam a tel rozladowywal mi sie po 1 dniu teraz nie jestem wymagajaca w stosunku do telefonow, kupilam tego samsunga 2 dni temui jak dla mnie to bardzo dobry telefon, aparat robi bardzo dobre zdjecia, wyswietlacz jest super, jest malutki, lekki i elegancki, bardzo kobiecy ;)radio gra bardzo dobrze jedyne co to troche slaba jakos rozmow bo czasemslyschac jakis szmer ale bez problemu idzie sie dogadac, naprawde jak dla mnie b dobry tel przynajmnije na razie ;)

  • 0

    24. ~oloa  2007-08-21 09:31:56  host: aabp84.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten telefon jest do niczego, nie ma neta ani mp3. jednym słowem wielkie bagno

  • 0

    25. ~silencia  2007-08-31 11:54:27  host: bzb243.internetdsl.tpnet.pl

    jak to nie ma neta?ma net - moj ma przynajmniej:)

  • 0

    26. ~monika841  2007-09-06 12:51:52  host: ggs122.internetdsl.tpnet.pl

    czy ktos wie jak moge słuchac radia w tym samsungu??? bardzo prosze o pomoc

  • 0

    27. ~  2007-09-07 01:39:40  host: abbv144.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie jaki do tego fona sa tapety? chodzio rozdzielczosc

  • 0

    28. ~bimba  2007-09-09 21:25:10  host: avz11.internetdsl.tpnet.pl

    czy może mi ktoś powiedzieć czy można zmienić rozmiar mms ,które przyjmuje czy te 16kB to jest max?? a tak poza tym to wszystko OK!!!

  • 0

    29. ~ziemba  2007-09-10 14:39:37  host: rtr-10.core.lanet.net.pl

    radio jest w skrótach klawiszowych -górny nawigacyjny , radio b.dobrze odbiera i niestety to wszystko , jakość rozmów nie wiedzieć czemu marna , a 16 tonowa polifonia to już w ogóle porażka , dzwonki do pobrnia kicha i do tego nie umiem skonfigurować bo jakoś nie przychodzi nic na telefon mimo ze próbuję ze strony samsunga to zrobić , 320 zł. cena średnia . jedyne co pocieszam się ze bateria trzyma super mimo ze całe wieczory słucham radia to 3 dni jest na czuwaniu.

  • 0

    30. ~ziemba  2007-09-10 15:19:35  host: rtr-10.core.lanet.net.pl

    radio jest w skrótach klawiszowych -górny nawigacyjny , radio b.dobrze odbiera i niestety to wszystko , jakość rozmów nie wiedzieć czemu marna , a 16 tonowa polifonia to już w ogóle porażka , dzwonki do pobrnia kicha i do tego nie umiem skonfigurować bo jakoś nie przychodzi nic na telefon mimo ze próbuję ze strony samsunga to zrobić , 320 zł. cena średnia . jedyne co pocieszam się ze bateria trzyma super mimo ze całe wieczory słucham radia to 3 dni jest na czuwaniu.

  • 0

    31. ~trumpeter  2007-09-12 16:01:14  host: 36-tar-3.acn.waw.pl

    Kate. Nie musisz otwierać klapki by wyświetlic godzine na zewnętrznym wyświetlaczu. Przyciśnij i przytczymaj dolny przycisk głośności :))

  • 0

    32. ~trumpeter  2007-09-12 16:05:06  host: 36-tar-3.acn.waw.pl

    monika841. radio jest w katalogu rozrywka. podlącz zestaw słuchawkowy i odpal radyjko. W opcjach masz auto - strojenie. Pozapisuj kanały i spoko. Dasz radę :)

  • 0

    33. ~a  2007-09-24 20:46:46  host: 213-238-111-129.adsl.inetia.pl

    a ma podczerwień ???? Bo jak dla mnie jest super, tylko tego mi brakuje;/;/;/;/

  • 0

    34. ~gosiiaaaa  2007-09-27 10:07:50  host: dnz88.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Napiszcie mi prosze jak jest z bateria w tym telefonie czy dlugo trzyma?

  • 0

    35. ~x  2007-10-02 22:22:11  host: 212.160.185.181

    a czy ktoś wie jaki i gdzie mozna kupić kabel do połączenia z kompem

  • 0

    36. ~aira  2007-10-03 17:46:47  host: ban196.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie: jak ustawić zapisywanie przychodzących wiadomości na telefon a nie na sim????

  • 0

    37. ~aira  2007-10-03 17:48:27  host: ban196.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie: jak ustawić zapisywanie przychodzących wiadomości na telefon a nie na sim????

  • 0

    38. ~Agi  2007-10-03 18:07:22  host: delta.ds3.agh.edu.pl

    A ja kupiłam telefon dzisiaj...i jestem w szoku!!! Bo jest beznadziejny... Jakość rozmów fatalna, nic nie słychać, w dodatku nie mam kompletnie pojęcia dlaczego nie mogę wysyłac smsów, wybieram po prostu osobę do której chce wysłać tego smsa i...koniec...nie idzie. Może ktoś mi pomoże??

  • 0

    39. ~beabd  2007-10-05 21:07:56  host: ip-89.171.160.82.crowley.pl

    Mam ten telefon od godziny. Ludzie, błagam powiedzcie, jak się robi polskie znaki!!!!

  • 0

    40. ~wujek  2007-10-09 18:32:39  host: marlin.netway.com.pl

    koledzy bądź kolezanki powiedzcie mi przosze jak ustawic zewnetrzny wyswietlacz tak zeby nie właczał sie jego wygaszacz??? PS: sory za błedy hehe

  • 0

    41. ~ananan  2007-10-12 15:51:08  host: chello084010196254.chello.pl

    jak to nie ma dzwonków mp3??? serio?

  • 0

    42. ~ONaaa  2007-10-13 12:08:28  host: 80.50.236.50

    Jak ustawić w telefonie żeby przychodzące wiadomości zapisywały się na TELEFONIE a nie na SIM??? :/

  • 0

    43. ~Ewa_193  2007-10-14 16:32:36  host: abwh182.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Do: ~Agi Dziewczyno! Ty jakaś dziwna jesteś! To ty jesteś beznadziejna! I to się nie wybiera zaraz osoby do której chcesz wysłać esa, tylko włączasz menu ("meni" jakbyś nie wiedziała co to jest menu) i włączasz wiadomości i wybierasz sms. no i piszesz i bierzesz wyślij do itd. Jakbyś 2 latka dziewucho miała!

  • 0

    44. ~  2007-10-15 19:54:54  host: 70-146.is.net.pl

    ej... wlaczam WAp, i pisze mi ze usluga niedostepna ;( dlaczemu ;p?? ODPISZCIE :((

  • 0

    45. ~p3tr4  2007-10-18 12:59:04  host: free-ip-228.plock.msk.pl

    moze mi ktos powiedziec jak ustawic dzwonek inny niz 10 standardowych? mama kupila sobie ten tel i wyslalam jej dzwonek i nie moge go ustawic. w opcjach jest zeby go ustawic na dzwonek ale nie jest to dostepne. co zrobic zeby sie udalo? czy wogole mozna?

  • 0

    46. ~kiciaa  2007-10-22 10:30:31  host: xdsl-13526.wroclaw.dialog.net.pl

    jak naciśniecie przy zamknietej klapce klawisz głośności do góry to włączy sie aparat żeby zrobić zdjecie nacisnijcie jeszcze raz. Klapka jest czarnobiala ale zdjęcie wychodzi kolorowe;)

  • 0

    47. ~arek  2007-10-26 12:01:12  host: bjt173.neoplus.adsl.tpnet.pl

    powiedzcie gdzie jest dyktafon szybko

  • 0

    48. ~lol  2007-10-31 19:56:32  host: 16-236.89-161.tel.tkb.net.pl

    czy moze ktos mi opowiedzic o tym foniku wicej co???....(^^.) pozdro

  • 0

    49. ~pau93lina  2007-11-02 13:42:20  host: cau216.neoplus.adsl.tpnet.pl

    aj a powiedzcie mi czy mozan doi tego telefono kupic kabel usb ??

  • 0

    50. ~Nika  2007-11-02 22:08:00  host: 70-146.is.net.pl

    Mam problem ze skonfigurowaniem tego telefonu... ;/ Mam w sieci ERA/ HEYAH < w sumie to heyah ale na wyswietlaczu mam i to i to napisane ;P No, a jak kupilam to wap mialam ustawiony na PlusGSM;/ I nie chodzil... ustawilam na ERE- nie chodzi ustawilam na HEYAH- nie chodzi ;( co do jasnej ciasnej sie dzieje z tym telefonem ;(

  • 0

    51. ~ewelink@  2007-11-08 21:55:16  host: 088156232003.szn.vectranet.pl

    telefon ... totalna porażka nie nabierajcie sie ze jest ladny bo jest do d...!!!

  • 0

    52. ~  2007-11-10 11:56:40  host: ayd211.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie pisz ~ewelink@ takich bzdur jezeli nie umoiesz sie nim posługiwac to tak jest IDIOTK** najpierw sie naucz nim posługiwac jak dla mnie ten telefon jest suuper mam go 6 miesiecy i jest naprawde spoko

  • 0

    53. ~Ewcia  2007-11-11 21:48:48  host: chello089078142023.chello.pl

    Możecie mi powiedzieć co robie nie tak że jak wybieram menu-dżwięki-klapka-przyszłość to jak zamykam i otwieram tel. to nie emituje dżwięku? Generalnie telefon jest spoko ale szkoda że nie ma podczerwieni.

  • 0

    54. ~julitek  2007-11-13 14:38:32  host: aafz121.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy ktos wie jak ustwic w tym telefonie budzik/alarm bo moje proby nie daja skutku??

  • 0

    55. ~julitek  2007-11-13 14:39:53  host: aafz121.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ktos wie jak ustwic alarm/budzik?? bo moje proby nie daja skutku...

  • 0

    56. ~admi  2007-11-13 21:34:45  host: eha198.internetdsl.tpnet.pl

    ma to moze wavy lub amr??

  • 0

    57. ~admi  2007-11-16 09:30:17  host: aaii82.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no i po 3dniach telefon idzie do reklamacji bo zaczal sie zawieszac i blokuja sie klawisze, niezle jaja co?? nie ma jak male telefony, taka calkowita miniaturyzacja jest o d**pe roztrzasc. aparat telefon, radio i co on tam jeszcze ma w kilkunastu cm3 to nie ma sensu malutki zgrabniutki ok, ale bez takich bajerow lub bardziej dopracowany

  • 0

    58.  2007-11-17 18:43:07

    w moim telefonie nie wyswietla sie numer dzwoniacy tylko jest napisane "anonimowy".. jak moge to zmienic? prosze o szybka odpowiedz..

  • 0

    59. ~Madzia 33  2007-11-22 18:37:41  host: adpl94.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak włozyłam karte to pisze ograniczona usługa sieci?? co to znaczy czyzby posiadał sim locka?? co robic??

  • 0

    60. ~samsung  2007-11-23 13:14:16  host: gbo130.internetdsl.tpnet.pl

    ten telefon jest prawie nowy a niema praktycznie nic wielka kupa nie kupujcie niepolacam nawet polskich znaków niema

  • 0

    61. ~Asiek  2007-11-24 15:23:20  host: 217.98.73.138

    Czy można kupić do tego telefonu kabel USB ?

  • 0

    62. ~  2007-12-02 14:02:43  host: host-89-229-131-237.chelm.mm.pl

    nie mogę włączyć raportów doręczeń mms. jak wchodzę i włączam to dalej potem jest ta opcja wyłączona. czy ktoś wie o co chodzi? z smsami nie ma problemu.

  • 0

    63. ~Leia,Padme,Monia:P;P  2007-12-05 20:57:51  host: abvv67.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No nie nie przesadzajcie telefon super wyglad i do tego aparat ja nie jestem wybredna wiec dla mnie cool:);)Choc to bylo dawno ~kobietka miala racje;P

  • 0

    64. ~ktos  2007-12-05 22:25:32  host: 088156040135.ols.vectranet.pl

    czy może mi ktoś powiedzieć czy można zmienić rozmiar mms, nie dochodzą do mnie nawet najmniejszej wielkości, gdy ja mogę je wysyłać normalnie :/

  • 0

    65. ~brunia  2007-12-08 17:14:17  host: nat-zachod-1-128-255.uznam.net.pl

    julitek menu organizer alarm i tam masz =]czy sa moze jakies dzwonki darmowe na jakies stronie z neta?mam usb oczywiscie nic poza tym

  • 0

    66. ~Ola  2007-12-09 14:15:32  host: adkz17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do julitek 1) menu 2) organizer 3) alarm 4)np codzienny 5)podajesz godzine 6)ok. LUB 1) menu 2) organizer 3) budzik 4)podajesz godzine 5) wybierasz jedna z 2 opcji co do dni 6) ok i masz ustawiony budzik lub alarm :)

  • 0

    67. ~Ola  2007-12-09 14:22:23  host: adkz17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Powiedzcie mi gdzie i jakim mam kupic kabel laczoca z komputerem. pliss

  • 0

    68. ~karol666  2007-12-09 16:55:47  host: abkg159.neoplus.adsl.tpnet.pl

    malutki i zajebisty juz zabardzo sie wybawilem telefonami typu nokia 6630 i teraz chce taki zalezy mi teraz bardziej na wygladzie

  • 0

    69. ~klops  2007-12-14 18:07:12  host: efv134.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zalety: miniaturowy, ma aparat, radio i 2 wyświetlacze, niestety ma masę wad: najważniejsza - nie ma ucha na smycz i łatwo coś tak małego upuścić, nie ma żadnego portu komunikacji ani kart, więc aparat też niewiele się przydaje (mms'y max 50kb - nie wiem po co te 640x480), budzik jak np. w X200 trzeba włączać 2 razy bo inaczej nie zadzwoni, budzik nie ma drzemki, gra cicho i krótko, dzwonki ciche i brzydkie, radio gra okropnie przy Nokiach, SE albo np. E250 (słabo łapie i brzmi jak rozmowa tel.), jakość rozmów raczej słaba (cicho i z pogłosem + lekki szum), ale dogadać się idzie, klawiatura niewygodna (głównie kursor) i wydaje się gumowa, design to kwestia gustu ale mogliby robić czarny albo czerwony zamiast srebrnego -jak ktoś potrzebuje jak najmniejszy tel. do rozmawiania i jako zegarek i przy tym go nie zgubi to jest ok

  • 0

    70. ~Trolek  2007-12-18 01:45:10  host: dynamic-87-105-235-236.ssp.dialog.net.pl

    ~admi to nie wina miniaturyzacji ale połączenia między klapką a klawiaturą to jest główny powód wieszania sie składanych telefonów a z jego konfiguracją nie miałem żadnych problemów jest intuicyjnie prosty w obsłudze tylko fakt nie wiem gdzie można dostać przewód USB do tego modelu :P

  • 0

    71. ~magda  2007-12-19 21:00:53  host: bvo231.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon od dziś i jak dla mnie to jest super telefon mały lekki ma aparat i mmsy i o to mo chodziło no i ma radio.

  • 0

    72. ~  2007-12-20 10:29:39  host: dyh170.internetdsl.tpnet.pl

    czy mozna ustawic na wyswietlaczu godzine zeby cały czas była

  • 0

    73. ~lol  2007-12-25 10:37:04  host: cjm13.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy na zewnętrznym wyświetlaczu da się ustawić jakieś fajne logo?Jeśli tak to jak?

  • 0

    74. ~Asia  2007-12-26 00:12:57  host: afa134.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja jestem bardzo zadowolona z tego telefonu, choć szkoda, ze nie ma mp3 i irdy to jest ok. aparat jak na telefon z taką ceną jest super. a ci którzy narzekają to nie potrafią się nim obsługiwać!!!!!!!!!! kabel usb jest na allegro

  • 0

    75. ~kamil  2007-12-28 17:42:49  host: 212.87.240.197

    koledzy gdzie moge zalozyc smycz w tym tel ??

  • 0

    76. ~  2007-12-30 22:26:08  host: 217.98.73.138

    Ejj nie moge znależć w tym telefonie dyktafonu a ponoć jest. Czy ktoś może mi napisać gdzie go znależć ??

  • 0

    77. ~Aśśśś  2007-12-31 00:50:03  host: 217.98.73.138

    Ej gdzie w tym telefonie jest dyktafon??

  • 0

    78. ~Roka  2008-01-03 17:14:16  host: chello089076162249.chello.pl

    Do Aśśśś: Dyktafon jest w Organizer i nie nazywa sie dyktafon tylko Notatki glosowe

  • 0

    79. ~  2008-01-05 15:56:35  host: 70-146.is.net.pl

    a tak się tak ustawić, żeby zdjęcia na tapecie były trochę większe? bo są 'troche' małe ;)) Proszę o odp.;))

  • 0

    80. ~rilla  2008-01-16 19:04:45  host: adti10.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dlaczego mówicie że nie ma polskich znaków jak są ?

  • 0

    81. ~  2008-01-18 14:50:35  host: 106-10.espol.com.pl

    głupie pytanie, ale czy ma w grach BUBLE SMILE??? moje dziecko się uparło że ta gra musi być a nigdzie nie mogę tego znaleźć

  • 0

    82. ~Kas  2008-01-28 20:45:29  host: edv25.neoplus.adsl.tpnet.pl

    moze mi ktos powiedziec jak zapisywac wiadomosci na telefon .. bo zapisuja sie na sim ;/

  • 0

    83. ~julqa  2008-01-31 14:37:41  host: gyb146.internetdsl.tpnet.pl

    Hej!! czy mozna gdzies sciszyc tel jak ktos dzwoni??? bo nie wiem gdzie ;(( odpowiedzcie prosze :*

  • 0

    84. ~AN  2008-02-01 22:00:47  host: 77-253-253-191.adsl.inetia.pl

    Telefon ogólnie jest do bani....,po 3-ch dniach był reklamowany bateria nie trzymała,teraz nie mogę ustawić budzika,niewiem jakie jeszcze mnie czekają niespodzianki.

  • 0

    85. ~madzia  2008-02-12 20:23:57  host: 213.76.153.91

    Hej mie ktoś może jak zrobić żeby radio ustawić bo jak biore auto-strojenie to mimo iż znajduje mi stacje to trzeszczy cały czas. Dzięki

  • 0

    86. ~lol  2008-02-22 19:19:07  host: cim24.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Do 81:BUBLE SMILE to ten telefon niestety nie ,ta gra jest m.in. w modelu e330.W m300 są:SnowBallFight,Minesweeper,,p.sodoku i terlis.

  • 0

    87. ~aagaa95  2008-02-23 17:29:20  host: adpt45.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co za grad.!! telefon do bani.! Mało jest takich dziadowych ...

  • 0

    88. ~ptysiu  2008-02-27 21:04:43  host: aedh160.neoplus.adsl.tpnet.pl

    troszke mnie załamaliście tymi komentami, szczerze to miałam w zamiarze zakup tego telefonu po tym jak zobaczyłam go w sklepie... bardzo mi się spodobał.. z wyglądu:)...a tutaj prosze patrze na to co piszecie i zaczynam się poważnie zastanawiać.... reklamacje po paru dniach ..??? ....

  • 0

    89. ~Jolcia  2008-03-02 16:45:29  host: aii50.internetdsl.tpnet.pl

    Nie wiem czego wy chcecie od tego telefonu mam go od 6 miesiecy i jest ekstra ani razu nie byl w reklamacji a tak poza tym to ze wasze sie psuja nie znaczy ze wszystkie muszą

  • 0

    90. ~ojej  2008-03-05 20:39:40  host: 195.94.215.34

    macie problemy... ja go mam już jakiś dłuuugi czas i nic a nic z nim się nie dzieje :/ pecha macie hehehe :D

  • 0

    91. ~Aska  2008-03-15 20:25:29  host: host86-145-110-202.range86-145.btcentralplus.com

    jak zmienic ustawienia zeby godzina byla caly czas na zewnetrznym wyswietlaczu??

  • 0

    92. ~ptysiu871  2008-03-22 12:38:28  host: aedg17.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten telefon od paru dni, według mnie jest bardzo fajny poza tym ze ma beznadziejne dzwonki ,że nie ma w czym wybrac i musiałam ustawić wibracje :P apropo dzwonków - teoretycznie w ustawieniach zmieniam dzwięk przychodzących SMSów a on i tak jest taki sam - fabryczny, nie chce sie zmienić może ktoś wie co zrobić w takiej sytuacji ? odnośnie samego tel. ładny,malutki, robi całkiem fajne zdjęcia,ma radio, dla dziewczyny rewelacja.

  • 0

    93. ~suonatar  2008-03-24 22:38:11  host: absx216.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zakochałam się w tym telefonie kilka miesięcy temu, a od dwóch tygodni jest nareszcie mój. Idealny dla kobiet - ładny, poręczny, bez zbędnych bajerów, dzięki czemu bateria bardzo długo trzyma - nawet 5 dni przy "normalnym" używaniu, dużo smsów, trochę rozmów, gierki, aparat ;) Najwięcej baterii zżera mi radio - jak się dobrze złapie stację, to brzmi bez zarzutu. Wygodne słuchaweczki :) Jakość rozmów bardzo dobra. Jak dla mnie klawiatura wygodna, rozmiar telefonu idealny, czegoś takiego szukałam. Albo po prostu PRZECZYTAĆ INSTRUKCJĘ, dużo fajnych rzeczy dzięki niej wynalazłam ;) Ja mam takie pytanie: czy ktoś ma unlocking code do gier? Nie wiem czy wszyscy tak mają, ale u mnie oprócz Snowballs wszystkie to triale i wyłączają się po kilku minutach :(

  • 0

    94. ~baca  2008-04-02 13:26:29  host: ehn10.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja mam ten telefon od 7 dni i tez mi bardzo odpowiada popieram i jestem za opinia Pani pod nr 93 a na koniec pozdrawiam wszystkich uzytkownikow tego telefonu no to sciema.

  • 0

    95. ~  2008-04-03 19:55:12  host: cjg181.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ma to mp3?

  • 0

    96. ~kev21  2008-04-13 21:36:10  host: acim171.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do pytania wyzej, NAUCZ SIE CZYTAC A BEDZIESZ WIEDZIAL CZY MA MP3

  • 0

    97. ~darekk  2008-04-22 11:51:55  host: host198-11.kaskada.net

    mam pytanie czy telefon ma uchwyt na smycz pytam bo chce sobie taki kupic

  • 0

    98. ~darekk  2008-04-23 11:03:16  host: host198-11.kaskada.net

    mam pytanko czy telefon ma uchwyt na smycz

  • 0

    99. ~ja  2008-04-24 17:53:36  host: 212.160.186.133

    do paulinka 58 anonimowy czyli tak z polskiego na nasze zastrzezony

  • 0

    100. ~[]  2008-04-25 16:44:21  host: 217.98.73.138

    słuchajcie podłączam kabel usb do kompa od tego telefonu i pisze ciągle nie znane urzadzęnie nawet jak zainstaluje sterowniki wiecie może co jest?

  • 0

    101. ~pawel  2008-05-16 15:01:08  host: nat0-waw.rtr.bait.pl

    nie działają mi mms'y, próbuję, konfiguruję, ustawiam wszystko jak na stronie PLUSa podali, i nic :/ odbiera sie kilka bajtów, a dalej nie, nie da sie odczytac wiadomosci, da sie tylko przerwac odbieranie. co to moze być, mial ktos taki problem, udalo sie rowiazac?

  • 0

    102. ~dagmara  2008-05-25 09:46:32  host: 77-254-109-186.adsl.inetia.pl

    mam ten sam problem telefon jest nawet ok ale nie odbiera mms... niech ktoś coś poradzi

  • 0

    103. ~agnieszka  2008-05-31 11:03:54  host: fv250.internetdsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon od około pół roku. Działa, bo działa, ale nie mogę o nim powiedzieć, że jest taki, jak go sobie wyobrazałam. Gdy zobaczylam go w sklepie,pomyslalam,ze to telefon w sam raz dla mnie.. Niepotrzebny byl mi odtw.mp3, bo mp3jkę mam , wiec skupiłam sie glownie na aparacie i radiu. Po zakupie bylam zadowolona przez 2 minuty :P , az nie zaczęłam dowiadywac sie o swietnych cechach tego telefonu. Na sam poczatek : okropne sygnały dwiekowe (i to jeszcze kilka...), brak polskich znaków, problem z ustawieniem budzika, problem z mmsami (chociaz teraz juz rozwiazany), brak mozliwosci ustawienia trybu cichego (jest tylko albo wibracja,albo dźwięk,albo dźw.+wibracja). radio natomiast,jesli dobrze złapie zasięg, to działa bez zarzutów... I to by bylo na tyle. ;) P.s.: przed chwila wlasnie probowalam ustawic alarm wg rad kogos tam powyzej.. ;) i jakos nie działa.

  • 0

    104. ~dominik1987  2008-06-10 19:17:47  host: aebk132.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a moze ktos z was orientuje sie jak ustawia dlugie wiadomosci w tym telefonie?

  • 0

    105. ~Maciek  2008-06-14 15:54:18  host: hep10.internetdsl.tpnet.pl

    Czy wie ktoś może jak odebrać wiadomości głosowe?

  • 0

    106. ~Sebon  2008-07-02 15:24:35  host: abog31.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W jaki sposób mozna w nim wyłączyć słownik T9?

  • 0

    107. ~Margo_94  2008-07-10 14:11:56  host: su2.internetdsl.tpnet.pl

    Od paru dni jak chce zrobić zdjęcie pisze że aparat jest odłączony. Co można z tym zrobić?

  • 0

    108. ~;)  2008-07-31 21:35:59  host: bvg20.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie przesadzajcie;p ja mam ten telefon rok;p i nic mi sie z nim nie dzieje oprócz tego ze jak ktos do mnie dzowni to go zbytnio nie słysze ale to wina sieci;p jest bardzo mały i wszędzie go moge włożyć;] ogólnie jestem zadowolona:)

  • 0

    109. ~muszyna  2008-08-07 10:32:14  host: 88-199-164-97.tktelekom.pl

    czy może ktoś wie jak pogłośnić rozmowę w tym telefoniku, i dlaczego nie chce się wykasować ikonka alarmu mimo wyłączonego alarmu? A tak w ogóle to telefon jest b.fajny, dla starszych pań nie potrzebujących róznych bajerów ( czyli dla mnie)...

  • 0

    110. ~  2008-08-08 17:29:03  host: host-89-231-182-195.pruszcz.mm.pl

    TElefon nie wykrywa sieci oddalam go do serwisu po 3 tyg nic z nim nie zrobili mowiono mi ze musi przejsc 3 naprawy i mozna go wymienic w przciagu 8 miesiecy telefon byl 4 razy w serwisie łacznie spedzil tam 5 miesiecy po 4 razie powiedziano mi ze wada jest z winy uzytkownika KPINA OSZUSTWO W BIALY DZIEŃodradzam kupowanie jakiegokolwiek telefonu z firmy SAMSUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 0

    111. ~Ivo  2008-10-30 17:18:15  host: adol82.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie polecam kupna tego telefonu, osobom ktorym zależy na przesyłaniu zdjęć na kompa. Mam ten tel i okazało się ze kabel ktory by do niego pasowal nie istnieje. Fakt kupilam kabel ktory do USB wchodzil, ale i tak telefon nie czytal i lipa. ale jesli komus na tym nie zalezy to jest ladny maly poreczny i łatwy w obsłudze. Radio, moze faktycznie troche słabe. szkoda ze wubry nie ma i dyktafonu, tu chyba maly blad jest ale dla dzieciaka w sam raz:)

  • 0

    112. ~Doris  2008-11-02 18:25:39  host: aeig131.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pogłośnić da się np. jak dzwonisz do kogoś przyciskaj kilka razy ten guzik obok i już jest głośniej!!!!!!!!!!!!!! On jest bardzo fajny i wygodny i nic się mi na razie nie psuje.Mi odbiera wszystko nawet MMS-y.Gdzie go kupowaliście?

  • 0

    113. ~  2008-11-18 20:49:55  host: host116-53-dynamic.45-79-r.retail.telecomitalia.it

    powiedzcie, gdzie tu jest radio??

  • 0

    114. ~muszyna  2008-11-20 18:32:03  host: 88-199-164-97.tktelekom.pl

    dzięki Doris, co do ikonki to było moje niedopatrzenie, telefon od lipca działa bez zarzutu (odpukać). :)radio jest: menu- rozrywka, bądź (u mnie) strzałka nad 'ok', radio działa po włożeniu słuchawek.

  • 0

    115. ~diego  2008-12-02 22:15:44  host: host41-250-dynamic.46-79-r.retail.telecomitalia.it

    ale tu nawt zadniej ikonki z radiem nie ma:/ tak ma dyc?? ale i tak dzieki za dopowied.....

  • 0

    116. ~  2008-12-08 11:54:21  host: host57-253-dynamic.52-79-r.retail.telecomitalia.it

    dzieki... ale i tak u mnie nic takiego niema, nawet po wlozeniu sluchawek

  • 0

    117. ~alus1994  2008-12-31 15:08:37  host: 88-199-129-11.tktelekom.pl

    mam tak samo jak margo94 (107) gdy chcialam zrobic zdjecie wyskoczyl napis ze aparat jest odlaczony. a w rzadnych ustawieniach nie mozna tego poprawic. zastanawiam sie czy nie isc do serwisu. a tak za marginesem to ten telefon jest do du** a musze miec go jeszcze przez 2 lata, bo mam na umowe. wiec nie kupujcie go NAPRAWDE mowie to ze szczerego serca

  • 0

    118. ~kaczucha  2009-02-14 23:23:52  host: apn-95-41-251-68.gprs.plus.pl

    telefon na początku był fajny, ale potem chciałam sciągnąć gry i dzwonki ale niestety nie mialam włączonej usługi GPRS i kiedy mi sie wreszcie udało i posciągałam sobie mase dzwoinkow gier i tapet to zaczal nawalac aparat i wyswietlacz oddalam go do serwisu byl na gwarancji naprawili mi go i chcialam aktywowac GPRS ale co z tego jak sie nie da chcialam przez internet ale gdy chcialam wybrac model M300 to takiego nie było i teraz nie mam co zrobic nie polecam go nikomu ale musze z nim jeszcze wytrzymac 10 doladowan ma straszne dzwonki i nie da sie zrobic w trybie cichym zeby nie bylo wibracji jestem uczennica i nosze kome do szkoly i on wibruje tak glosno ze juz pare razy mama musiala przyjezdzac do szkoly po telefon. jezeli ktos potrafi wlaczyc GPRS prosze o instrukcje na numer 721092440

  • 0

    119. ~bambus  2009-03-14 09:56:24  host: public3127.xdsl.centertel.pl

    czy ktos moze mi powiedziec jak pobracwiadomosci mms... albo jak wlaczyc WAP????

  • 0

    120. ~EdyTa  2009-03-27 19:28:53  host: adap208.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon taki sobie, radio fajne, troche mało funkcji...ja wolę SGH Z230...:)

  • 0

    121. ~Ja nie krytykuje ja wiem  2009-05-30 10:42:23  host: apn-77-112-216-48.dynamic.gprs.plus.pl

    Telefon z wyglądu w porządku. Jednak przed kupnem warto się zastanowić. Jeśli chcesz mieć tylko telefon po to by dzwonić warto spojrzeć na dolne półki. Po co Ci telefon z aparatem jeśli nie będziesz go używać polecam dla dziewczyn bądź kobiet alcatel OT-E230 Ładny wygodny z klapką prosty w obsłudze lecz bez bajerów. Nie warto brać drogi telefon jeśli ma stać bez użytku wszystkich funkcji w telefonie

  • 0

    122. ~Kacha  2009-06-07 12:37:11  host: public49702.cdma.centertel.pl

    czy można do niego podpiąć smycz????????????

  • 0

    123. ~mam od 1.5 roku  2009-06-16 20:41:13  host: 80.modemy3.ostrowski.pl

    Mam ten telefon od 1,5 roku i jest fatalny. Jakość rozmów jest żenująca po pewnym czasie zaczęło się wszystko psuć, a był naprawdę dobrze traktowany. Po oddaniu na gwarancje stwierdzono no że jest to uszkodzenie mechaniczne i serwis samsunga anulował gwarancje.....NIE polecam tego telefonu!

  • 0

    124. ~Aga  2009-06-16 20:44:56  host: 80.modemy3.ostrowski.pl

    Mam ten telefon od 1,5 roku i jest fatalny. Jakość rozmów jest żenująca po pewnym czasie zaczęło się wszystko psuć co możliwe, a był naprawdę dobrze traktowany. Po oddaniu na gwarancje stwierdzono no że jest to uszkodzenie mechaniczne i serwis samsunga anulował gwarancje.....NIE polecam tego telefonu!

  • 0

    125. ~mirela  2009-07-21 14:36:36  host: 195-238-164-1.luksus.net.pl

    Rownież stwierdzam ,ze tel.jest do bani.jakość rozmóww-fatalna.mam go na gwarancji ,ale reklamacja nie została uwzględniona z przyczyn tech.-w uzasadnieniu ślady cieczy na płycie głównej.Jestem na 100 procent pewna ,że nie został zalany. Siostra reklamowała teraz trzeci raz.

  • 0

    126. ~Kaaasia ;P  2009-08-02 20:42:20  host: 77-254-213-75.adsl.inetia.pl

    Ja mam ten telefon od prawie 2 lat. :P Oceniam go dość pozytywnie, bo w sumie dotąd wystarczał mi telefon bez zbędnych bajerów, ale obecnie uważam, że telefon bez mp3 to lipa (szczególnie gdy ma tak słabe dzwonki do wyboru). W tym telefonie nie podoba mi się to, że nie ma ustawienia które pozwalałoby na całkowite wyciszenie (wibracja jest dość głośna.:/) Mój telefon był tylko raz oddawany do serwisu, gdy najpierw chcąc włączyć aparat pisało "Aparat odłączony", następnie zaczął się psuć głośnik i wysiadł mi ekran. Jednak po tym incydencie nic podobnego się nie wydarzyło, oprócz tego, że przez jeden cały dzień nie miałam sieci i pisało "Ogr. usł. sieci", ale następnego dnia już działał normalnie (na szczęście :D).. Poza tym w tym telefonie (przynajmniej ja nie znalazłam :P) nie ma wejścia na smycz, co też uznaję za mały minus.. Co do wcześniejszych komentarzy ja nie znalazłam polskich znaków.. ;p Telefon jako tako mi się podoba: malutki, lekki, mieści się wszędzie, poręczny, jak dla dziewczyny nie potrzebującej bajerów - idealny.. :P Osobiście polecam jedynie starszym paniom lub po prostu tym osobom, które używają telefonu wyłącznie do pisania (tysiąca xD) sms-ów lub dzwonienia. Moja ocena 5/10. :P

  • 0

    127. ~gazer  2009-08-06 19:28:00  host: 80.54.48.5

    dyktafon jest w notatkach głosowych, tylko 30 sekund nagrywania (trzeba wybrać menu, organizer i notatki głosowe)

  • 0

    128. ~ADyarac  2009-09-28 22:14:15  host: aaxc119.neoplus.adsl.tpnet.pl

    witam! Wie ktos gdzie jest w nim czujnik klapki?

  • 0

    129. ~ADyaracAD  2009-09-28 22:41:46  host: aaxc119.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gdzie jest w nim czujnik klapki!!!????????

  • 0

    130. ~Pani Basia  2009-10-17 14:45:10  host: dgt177.neoplus.adsl.tpnet.pl

    NIE KUPUJCIE TEGO FONA BO WYŚWIETLACZ W NIM SIADA PO ROKU CZASU A NAPRAWA KOSZTUJE 100zł.

  • 0

    131. ~funny_girl  2009-12-07 20:26:00  host: 188.33.155.243

    Hmm... Telefon ogólnie jest bardzo fajny, jak wiele osób wspomina - idealny dla kobiety, i dla tego kto potrzebuje telefonu do dzwonienia i sms'owania ;) Ja tego samsunga mam od 1,5 roku i niestety ale zaczął się kilka miesięcy temu psuć... zaczęło się od tego że pojawiły się problemy z aparatem ("aparat jest odłączony"), później co jakiś czas się "wieszał" (jak komputer), a następnie zaczęły szwankować sms'y (dostawałam sms'a z podglądem od kogo był, a gdy go otwierałam w treści była jakaś wiadomość którą już kiedyś dostałam, i w dodatku od kogoś innego... horror). A na końcu na domiar złego siadł wyświetlacz (zepsuła się taśma), i pan w serwisie powiedział że naprawa tego będzie kosztować więcej niż sam tel, więc nie ma sensu... Teraz więc korzystanie z niego jest możliwe tylko wtedy, gdy przymykam klapkę do klawiatury, bo wtedy się zaświeca wyświetlacz, po czym zaraz gaśnie... masakra ;( Niestety muszę się jeszcze trochę pomęczyć z tym telefonem bo na razie zbieram "fundusze" na coś lepszego, ale mam nadzieję że po świętach kupię to co mam już "na oku" :) Więc w chwili obecnej tego Samsunga nie polecam, bo nie warto wydawać kasy na coś, co po niedługim czasie się zepsuje... a tak właśnie mają telefony z klapką. Oczywiście poza tym, że się psuje, jest ok - bardzo prosty w obsłudze i malutki, co chyba najbardziej mnie skusiło do jego zakupu. Niestety...

  • 0

    132. ~Wkurzona  2011-01-18 12:21:17  host: host-81-190-158-129.olsztyn.mm.pl

    Reklamacja po 3 dniach?! ja mam ten telefon już ponad 3 lata i ani razu nie był reklamowany!. Mam ten telefonik i już nie raz rzucałam nim gdzie popadnie i się nie rozwalił raz eylądował nawet w praniu rzecz jasna w ręcznym i ciągle działa bez zarzutów!Zastanawiam się co musieli robić z nim ci którym rozwalił się po 3 dniach chyba zrzucić go z wierzy ajfla (ps. nie wiem jak to się pisze sorry) i też wątpie żeby tego nie wytrzymał... PS. kupiłam go za 199zł jeśli by kosztował 299 zł też bym go kupiła...

  • 0

    133. ~Gal.  2011-04-29 23:37:10  host: 88-199-232-162.tktelekom.pl

    Bardzo dobry telefon. Mam go od przeszło 3 lat i wciąż wszytko działa jak należy. Telefon jest wyjątkowo wytrzymały i odporny na uszkodzenia, bardzo prosty w obsłudze i niewielki, zmieści się wszędzie. Jedyne wady jakie zauważyłem to rysujący się z czasem tył, ale to da się przeboleć.

  • 0

    134. ~ad  2011-06-09 21:11:56  host: 78-64.89-161.tel.tkb.net.pl

    Niestety, ale wyświetlacz (taśma) w tym modelu psuje się. Nie polecam tego telefonu.

  • 0

    135. ~monika  2011-08-11 20:17:08  host: aepj15.neoplus.adsl.tpnet.pl

    witam czy mógłby mi ktoś powiedziec jak można skopiowac numery z karty na telefon?????

  • 0

    136. ~muszyna  2012-02-11 22:34:01  host: 88-199-164-67.tktelekom.pl

    siadła mi taśma, czy ktoś ma namiary na orginalną taśmę, nie chińską. działał bez zarzutu do tej pory, prawie 4 lata, to tak do tych co skarżą się, że się psuje. pzdr

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-169-210.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet