Samsung SGH-E530
Telefony Samsung Samsung SGH-E530

Samsung SGH-E530

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 3.96

Funkcje 2.53

Wydajność 2.54

Średnia ocena 3.01

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

10 lat, 2 miesiące

Podstawowe funkcjonalności Samsung SGH-E530

OGÓLNE
Nazwa Samsung SGH-E530
     znany także jako
Zaprezentowany marzec 2005
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy muszelka (Clamshell)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
86 x 43 x 26
Masa (g) 85
SIEĆ
GSM 900, 1800
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 256 tys. kolorów
     rozdzielczość 176 x 220 pix
     wielkość
Ochrona wyświetlacza
Wyświetlacz dodatkowy Tak
kolorowy, OLED
65 tys. kolorów
96 x 96 pix,
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik zbliżeniowy
Czujnik oświetlenia
TRANSMISJA
CSD
HSCSD
GPRS Class 10
EDGE
3G
HSDPA
HSUPA
HSPA
HSPA+
LTE
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA
Bluetooth 1.1
WLAN
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz)
WiMAX
NFC
USB
typ USB niestandardowy
GPS
Ładowanie przez USB
Złącze jack
Wyjście TV
Czytnik linii papilarnych
SYSTEM
System
Aktualizacja
Procesor single-core
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 80 MB
karta pamięci
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie
książka adresowa wielkość 1000
APARAT
Aparat główny 1 Mpix
zoom x4
     zoom optyczny
     autofocus
     flesz LED
     filmy Tak,
Drugi aparat
Wideorozmowa
MULTIMEDIA
Radio
FM transmiter
Dyktafon
Polifonia
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3, AAC
Odtwarzacz wideo Tak, MP4
Moduł TV
HD Voice
KOMUNIKACJA
SMS
Słownik SMS T9
EMS
MMS
IM
Email
FUNKCJE
Przeglądarka xHTML
RSS
Java 2.0
Kompas cyfrowy
Terminarz
Alarm wibracyjny
Profile
Wybieranie głosowe --brak danych--
System głośnomówiący
Inne stoper: Tak minutnik: Tak synchronizacja SyncML funkcje dla kobiet: alarmy dotyczące biorytmów, kalkulator indeksu masy ciała oraz "różowy kalendarzyk"
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 820 mAh
Wymienny akumulator
Szybkie ładowanie
Bezprzewodowe ładowanie
Czas czuwania w 2G (h) 200
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 300
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa)
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa)
SAR US (ciało)

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 194
  • 0

    77. ~klient  2006-07-11 18:38:36  host: bmj101.neoplus.adsl.tpnet.pl

    anita: ten telefon ma wadę i to poważną: słyszalność. Okropnie słychać rozmówcę, a jeszcze nie daj boże,żeby rozmówca jechał wtedy samochodem czy pociągiem - koszmar. Dźiwięk jak w... nawet nie wiem jak to określić. Z wiadra?... Nawiasem mówiąc, każdy nowszy telefon który kupowałem lub testowałem miał coraz gorsze audio. Dziś nie mogąc się dogadać z tego telefonu. włozyłem kartę do starej nokii 6310i - niebo a ziemia. Chciałem zrobić dziewczynie prezent ale nie wiem czy nie dostanę tym fonem jak to go "posłucha".

  • 0

    91. ~Aga  2006-09-14 21:00:29  host: 212.106.16.40

    Mam ten telefon i dla mnie bomba nie wiem czemu komus sie moze nie podobac... tylko z bluetooth'em mam problem bo nie znam kodu... xD ale to szczegol jakas kolzeanka pisala ze 9999 jutro sprawdze :) i zdjecia robi miodzik i eski tez pisze sie nie nnajgorzej... radze kazdemu samemu go "obmacac" i nie sugerowac sie zbytnio sugestiami innych :D

  • 0

    125. ~Czarnulka_Olcia  2007-02-04 14:38:51  host: aiq7.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Właśnie niedługo wybieram się do sklepu po mojego wymarzonego samsunga ale załamałam się bo usłyszałam ze nie mozna na dzwonki ustawiać zadnych fajny melodyjek tylko standardowe dzwięki...:( czy to prawda niech ktoś mi szybko odpowie błagam...!!!!Acha i czy ma kabel usb(czyly połączenie z komputerem)błagam odpiszcie!!!

  • 0

    135. ~galijka  2007-03-12 17:04:03  host: acou106.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba tylko ja nie jestm z niego zadowolona ... według mnie: 1) nie można słuchać mp3 podczas wykonywania innych czynności(pisanie sms'a czy cokolwiek) 2) ciężko (ogólnie do samsungów) jest ściągnąć dobre tapety itp 3) może jest bluetooth ale ciężko jest dobrać tapety dopasowane do wyświetlacza (z telefonu na telefon) 4) nie odtwarza kilku formatów dźwiękowych 5) dźwięki pobrane odtwarza cicho 6) nie można ustawić jednicześnie wibracji i dźwięku (chyba, że jest to dźwięk standardowy) Jeżeli są jakieś zastrzeżenia proszę pisać. A jeżeli poprostu nie odkryłam którejś z powyższych funkcji to bardzo proszę o poprawki :)

  • 0

    139. ~Wiola  2007-04-18 13:01:08  host: xdsl-11848.lubin.dialog.net.pl

    Galijka, no niektóre Twoje problemy sa bezpodstawne. Ja mam ten telefon juz sporo czasu i jestem z niego baaardzo zadowolona. To że nie mozna słuchać MP3 podczas innych czynności to tak jest. Ale co do tapet czy dźwięków to nie masz racji. Chyba że masz je z kiepskich źródeł. Jak ktoś coś nagrał dyktafonem, to fakt. Wtedy możesz nic nie usłyszeć. Ale normalna polifonia i MP3 super grają!!! I tapety też dobrze pokazuje!!! Dźwięk+wibracja = nie da rady. To mały minus. Cóż. Nic nie jest idealne... Ktoś wyżej napisał, że codziennie trzeba baterię ładować. To chyba masz jakąś starą, bo ja ładuje chyba jakoś co tydzień. Nawet nie wiem, bo jak się rozładuje, to nie pamiętam kiedy wcześniej ładowałam. ;-D

  • 0

    157. ~Pinky  2007-08-28 16:06:22  host: emm89.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wzielam sobie oferty na mix z plusa i orange ale niestety tego teleofnu nie maja :( a bardzo chcialabym go miec... :P co do koloru to jest budrowy roz zadna ciemna wisnia :) kolor jets cudny ;D ;D ;D wie ktos ile ten telefon kosztuja na karte? albo czy jest on w sprzedarzy w jakiejs sieci na mix albo w abonamencie z ery??

  • 0

    167. ~coty  2007-09-25 02:07:50  host: chello087206055210.chello.pl

    Zastanawiałam nad tym modelem i e570, opinie są różne, ja wybrałam ten e530 i jestem zadowolona :) chociaż nie ma karty pamięci (i tu jedyny minus) to jest naprawdę rewelacyjny, bo tak naprawdę to po co nam ten slot kart? Ja używam bluetootha i wymieniam mp3 jak mi sie znudzą :) mniej więcej mieści sie 16 zwykłych utworów, a dźwięki- świetne!

  • 0

    169. ~madziorka  2007-10-02 20:28:19  host: gef66.internetdsl.tpnet.pl

    kupilam nie dawno ten telefon i cos mi sie dzieje z zasiegiem, caly czas mi szuka sieci a jak rozmawiam to strasznie znieksztalca i przerywa... w instrukcji pisze ze jak sa problemy z w trakcie rozmowy to trzeba sie zbizyc do okna;/;/ - to jest dla mnie smieszne bo tel powinien dzialac nie tylko pod oknem... i to czasem tez pod oknem sie zdarza ze sa jakies zaklucenia... zastanawiam sie nad sprzedaniem tego telefonu... tak po za tym jest fajny:)

  • 0

    171. ~KrZyWa  2007-11-03 21:51:31  host: chello089078173176.chello.pl

    HeloU !! Ja miaŁam tego fonik i jestem bardzooo zadowolona. Zmieniłam go tylko dlatego ze mialam go dosyć dlugo i potrzebowalam zmiany ;p Fonik bardzooo fajny, pelno funkcji i najbardziej nadaje cie dla dziewczyny. Jesli chodzi o mms-y to ustawia sie je w zaleznosci w jakiej sie ejst sieci, Ja w Plusie ustawilam i bylo ok, polecam ;*

  • 0

    173. ~Wiola  2007-11-27 13:14:02  host: gvp226.internetdsl.tpnet.pl

    No ja mam ten telefonik ponad rok i jest SUUUPER!!! Nic mi się z nim nie dzieje. A jesli chodzi o GPRS i MMSy, to własnie trzeba iść do swojej sieci i Ci ustawią. Bo samemu to raczej ciężko. Bateria trzyma jakoś tydzień. W kazdym razie dłuuugo. :-D Robi fajne zdjęcia, nagrywa filmy (kręcę je nawet w klubach, choć musi być choć troszkę jasno), ma flasha :-) P-O-L-E-C-A-M!!!

  • 0

    178. ~Justyna  2008-02-19 00:12:33  host: w3cache7.punkt.pl

    Ja mam ten telefon ponad dwa lata i jakos na niego nienarzekam ;] ani razu mi sie niepopsuł :) i działa bardzo dobrze;] więc nieopowiadajcie bajek mp. że w ciągu dwuch misiecy był trzy razy w naprawie !! no normalnie zal.pl widocznie robiłaś z tym telefonem co chciałaś ! i teraz sie niedziw że sie zjeb** trzy razy ;]

  • 0

    183. ~loooookaa  2008-04-12 15:13:26  host: e1-199-b87.elartnet.pl

    Gdy dostałam ten telefon służył mi bardzo dobrze przez cały rok. Naprawde ejst niezawodny, wygodny, mp3 głośno działa mimo tego iż nie działa w tle telefonu. Mimo tego że następcom była nokia zamiast tego s. to i tak nie chciałam go sprzedac :)lezy u mnie w półce.. czasami go ładuje i normalnie mi słuzy w k. sim . To mój że tak powiem przyjaciel. Miałam go rok a jednak nie zacinał mi się chodził jak niebo naprawde dobry fon. I nie przejmujcie się tymi komentarzami, Nie wiem na jakiej podstawie oni to mówią skoro nie mają tego telefonu *niektórzy*. Ma dobry flash który słuzy nawet jako latarka w ciemności xd :) pozdro ;*:* for ihr.!

  • 0

    188. ~lilka  2008-11-19 18:28:20  host: host42.netia.citysat.com.pl

    a mnie sie podoaba : ) taaaki babski

  • 0

    189. ~pati:)  2009-01-03 16:57:55  host: bnt126.neoplus.adsl.tpnet.pl

    heh doradzam różowego bo też mam:) strasznie sie przywiązałam do tego koma ale denerwuje mnie że nie moge odbierać długich esków bo na ekranie wyskakuje mi "błąd" moze ktoś może pomóc???

  • 0

    190. ~gość ^^  2009-02-08 23:48:35  host: host-195-26-75-33.users.attu.pl

    a jak aparat?

  • 0

    191. ~karol  2009-03-23 19:58:03  host: pc-85-202-109-112.siedlce.domtel.com.pl

    aparat 1,3 mpix trohe kiha bo ja mam w swoim 2,0 mpix i 16mln kolorow

  • 0

    192. ~martyna  2009-05-10 12:09:06  host: chello087206059157.chello.pl

    A czy ten telefonik ma głośnomówiący?

  • 0

    193. ~klaudia  2009-09-05 13:48:08  host: a117.net155.okay.pl

    Takten telefoni jest cool i go mam i jestem naprawde z niego zadowolona ma wszystko co mi trzeba . I tak ten telewon ma T9 :)

  • 0

    194. ~e530  2009-09-10 19:14:55  host: ayo19.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon od 3 lat i powoli zaczyna mi się nudzić, ale jest jednym z najładniejszych telefonów dla kobiet :) Plusem oprócz wyglądu jest duża pamięć wbudowana. Do minusów natomiast należy brak polskich liter w słowniku, niemożność ustawienia swojego dźwięku wiadomości sms, strasznie nieodporna na zarysowania obudowa, brak głośnomówiącego oraz brak możliwości ustawienia tapety na stałe na małym wyświetlaczu. Poza tym telefonik ok

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-197-150-143.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy korzystasz z publicznych hotspotów?

Inicjatywa publicznych hotspotów WiFi4EU zyskała poparcie

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet