Samsung SGH-E350E
Telefony Samsung Samsung SGH-E350E

Samsung SGH-E350E

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 2.51

Funkcje 2.51

Wydajność 2.51

Średnia ocena 2.51

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

10 lat, 2 miesiące

Podstawowe funkcjonalności Samsung SGH-E350E

OGÓLNE
Nazwa Samsung SGH-E350E
     znany także jako
Zaprezentowany listopad 2005
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy rozsuwany (slider)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
95 x 44 x 21
Masa (g) 75
SIEĆ
GSM 900, 1800, 1900
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 65 tys. kolorów
     rozdzielczość 128 x 160 pix
     wielkość
Ochrona wyświetlacza
Wyświetlacz dodatkowy
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik zbliżeniowy
Czujnik oświetlenia
TRANSMISJA
CSD
HSCSD
GPRS Class 10
EDGE
3G
HSDPA
HSUPA
HSPA
HSPA+
LTE
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA
Bluetooth
WLAN
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz)
WiMAX
NFC
USB
typ USB niestandardowy
GPS
Ładowanie przez USB
Złącze jack
Wyjście TV
Czytnik linii papilarnych
SYSTEM
System
Aktualizacja
Procesor single-core
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 40 MB
karta pamięci
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie
książka adresowa wielkość 1000
APARAT
Aparat główny VGA
zoom cyfrowy x4
     zoom optyczny
     autofocus
     flesz LED
     filmy Tak,
Drugi aparat
Wideorozmowa
MULTIMEDIA
Radio
FM transmiter
Dyktafon
Polifonia
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3, AAC
Odtwarzacz wideo Tak,
Moduł TV
HD Voice
KOMUNIKACJA
SMS
Słownik SMS T9
EMS
MMS
IM
Email
FUNKCJE
Przeglądarka xHTML
RSS
Java 2.0
Kompas cyfrowy
Terminarz
Alarm wibracyjny
Profile
Wybieranie głosowe
System głośnomówiący
Inne stoper: Tak minutnik: Tak SyncML;
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 800 mAh
Wymienny akumulator
Szybkie ładowanie
Bezprzewodowe ładowanie
Czas czuwania w 2G (h) 180
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 180
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa)
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa)
SAR US (ciało)

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 228
  • 0

    8. ~Dawid  2005-11-06 11:48:25  host: adch11.marton.net.pl

    Ten ktoś kto napisał, że nie wie jak Samsung chce konkurować z Nokia czy SE, to chyba nie wie kto wprowadza innowacje w telefonach. Samsung już ponad pół roku temu wprowadzil telefon z 7 Mpx, wyświetlacz z 16 mln kolorow też już dawno temu, a 128 głosową polifonię też już jakiś czas temu. A Nokia narazie doszła do 3Mpx(haha), a cała reszta też jest zacofana.SE równierz jest daleko z tyłu. Niestety na wejście tych modeli Samsunga na polski rynek jeszcze trochę poczekamy. Jak się nie znasz to się nie wypowiadaj.

  • 0

    32. ~foox  2006-01-12 20:18:56  host: yp18.internetdsl.tpnet.pl

    Bateria po drugim formatowaniu trzymała 4 dni Po 3 formatowaniu powinien trzymac miedzy 5-7 przy paru esach i rozm dziennie + jakies fotki i filmik! ;) Ps. chyba niezle! Polecam ten telefonik - jest zgrabny a po rozsunieciu funkcjonalny. Wyswietlacz genialny! SEk700i przy lepszych parametrach wydaje sie przy nim gorszy (sprawdzałem z kumplem) Oprocz radia ma wszystko i to wszystko jest na bardzo dobrym poziomie - przez technike po jakosc wykonania (mat. pierwsza klasa) POLECAM!!!

  • 0

    56. ~gardziej  2006-03-20 02:39:41  host: bwp98.internetdsl.tpnet.pl

    powiem tylko tyle,ze moze z wierzchu to i ladnie wyglada ten samsung,ale wiekszego badziewia to ja w zyciu nie widzialem.do tych co nie cierpia nokii:a widzieliscie najnowsze modele?????no wiec z czym do ludzi????????ladnych pare razy chowa sie ten wasz samsung do jakiejkolwiek nokii.jeszcze nigdy na ta firme nie narzekalem i nie uwazam sie za jakiegos bezmozga i lansera,a ktos,kto ma takie zdanie,jest dla mnie zwyklym poldownem,łosiem i osiołem(rOsA i jemu podobni)telefon sluzy mi do pracy,a nie do szpanerki,a nokia przebija jak narazie wszystkie inne telefony,mowiac oczywiscie o telefonach w rozsadnej cenie.

  • 0

    57. ~chmielowy joe  2006-03-20 21:39:38  host: aor106.internetdsl.tpnet.pl

    z całym szacunkiem dla tutejszej braci w taki czy inny sposób obcującej z telefonami - ilu z Was kupiło telefon tylko dla szpanu? czytając teksty niektórych, co to się mądrzy robią i naśmiewają z Nokii czy Samsungów mózg się lasuje!! telefon to nie jest ani aparat ani przenośny dysk, ani mp3jka!to tylko proste namiastki, bajery które każdy chce, wielu nie używa, a niektórzy nawet zapominają że takie coś jest w ich foniku. jesli ktos mowi ze ma takie cacko tylko dla aparatu czy odtwarzacza, to znaczy że nie ma wymagań w stosunku do sprzętu. telefon, jak nazwa wskazuje, służy do telefonowania i wsadźcie sobie głeboko w oko Wasze cudeńka naszpikowanie diodami,odtwarzazami, tosterami i czymkolwiek jeszcze bo póki co to mało która opinia jest konstruktywna!może lepiej oceniajcie telefony a nie przechwalajcie się jakie to nowości wyczytaliście na stronach producentów.

  • 0

    63. ~mysza  2006-04-06 02:44:39  host: 212-87-13-71.sds.uw.edu.pl

    bolek szkoda, że się nie założyliśmy, bo byś przegrał... miałam niestety nieszczęście kupić ten badziew na allegro, a teraz bardzo okrojona lista wad:
    -wykonanie(w porównaniu z SE wygląda jak plastikowa zabawka)
    -beznadziejna grafika i wyświetlacz(se ma 176x220, samsung tylko 128x160, a taką różnicę naprawde widać)
    -brak radia (w se oczywiście jest)
    -słaba jakość dźwięku
    -brak dzwonków w formacie mp3(w starym sony cmd-j70 można było przynajmniej nagrać sobie dzwonek...)
    itd. itp.

  • 0

    75. ~Minavand  2006-05-13 15:41:48  host: nat-1.elb.vectranet.pl

    Eh. Samsung sie chowa przy nokii dlatego ze ten nie ma radia? A kto słucha radia jak jest mp3. Kupujac ten telefon miło sie zaskoczyłem prościzną funkcji. Połowa krytyków tutaj nawet nie miała takiego samsunga więc nie wiem po co gadają że ma słaby wyświetlacz lub dzwięki skoro samsung produkuje i odtwarzacze mp3 jak i telewizory na wysokim poziomie. Napewno ta firma zna sie na rzeczy.
    ~ultimate@
    Tak, mp3 mozna ustawic jako dzwonek i muzyki mozna sluchac tez bez sluchawek (jesli o to chodzilo)
    Mysle ze ten samsung jest jednym z lepszych w tej ofercie cenowej. Pozdro.

  • 0

    79. ~patryk :P  2006-05-24 09:42:19  host: dlx27.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ema :] Mam tego fona juz od 6stycznia, i jest zajebisty, niezawiesza sie (jak SE). Wogole ładnie, niektórzy twierdzą że SE jest lepszy...haha dowcip . I Taka Mysza popsuła mi homor, bo zapewne nie miala tego phona nawet na chwile w ręku, a twierdzi że nieda ustawić sie dzwonków w formacie mp3 i co Ty pierdzielisz przcież tu też mozesz nagrać spokojnie to co chcesz bo masz dyktafon 1h nagrywaniaaa!! i moim zdaniem to SE wygląda jak plastikowa zabawka...shit...:/
    Dobra pozdro dla posiadaczy :p

  • 0

    103. ~PomocyKochaneLudziska!!  2006-06-29 15:15:10  host: public-gprs21062.centertel.pl

    UWAGA!JEŚLI KTOŚ KTO SIE NA TYM ZNA I NIE ODPOWIE NA MOJE PYTANIE TO JEST LAMUSEM!CI CO ODPOWIEDZĄ TO BĘDE IM WDZIĘCZNY.
    Otóż wziełem sobie ten telefon i lepszego nie miałem.Podłaczyłem USB do komóry i do kompa i zaczeło mi sie instalować driver od razu jak podłączyłem.No dobra zainstalował sie zainstalowałem samsung pc studio 3 i niby wszystko ok.Uruchamiam pc studio i na dole pisze SGH-E350E Connected a NIE MOGE KLIKNĄĆ NA ŻADNĄ IKONKE (SoundEditor itp.)!!Jak jest rozłączony to moge w nie klikać ale jak jest podłaczony to nie moge!Prosze o pomoc!!

  • 0

    108. ~Oliwka  2006-07-05 21:25:19  host: dpz107.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie znam się na parametrach i innych bajerach ale chciałam pochwalić ten telefon. Nie jestem dresiarą, lamuską czy Bóg wie kim tam jeszcze ale bajerki w telefonie lubię i fajnie jak się świeci, gra i piszczy. Ja to taka sroka jestem;)A samsunga e350e lubię nie porównując go nokii czy SE. Jeśli ktos ma taką potrzebę to niech chodzi z najnowszym palmtopem nokii ale wydaje mi się, że porównywanie takich nowinek technicznych z telefonami z półki middle-end jest bezcelowe.Ja moge powiedziec tylko tyle, że telefon jest bardzo ładny, funkcjonalny i bardzo kobiecy:)przepraszam panowie:)

  • 0

    152. ~lordzofmafia  2007-02-27 21:29:59  host: chello081018212105.chello.pl

    Witam. Mam ten telefon od ponad 7 miesięcy. Do tej pory żadnych problemów. Upadł raz na chodnik z ok. 1.5m i nic mu się nie stało. Niestety dość szybko rysuje się szybka na wyświetlaczu i tyl obudowy. Z oprogramowaniem żadnych kłopotów. Zdjęcia robi bardzo przeciętne, ale nie do tego służy. Pamięć za mała by zrobić z niego odtwarzacz MP3, ale na kilka sztuk na dzwonki starczy. Brakuje w nim Bluetooth'a i możliwości rozszerzenia pamięci. Wyświetlacz ma bardzo ładne kolory i dobry kontrast (moim zdaniem na poziomie SE K510i, który ma 262tys. kolorów). Co do baterii... mi wytrzymuje 3h rozmowy. Trochę to mało... Potrafi wytrzymać do 4 dni, ale średnio ładuję co 2. Ogólnie gdy nie zamierzamy używać go jako odtwarzacza MP3 lub aparatu, a tylko jako telefonu to spełnia swoje zadania wysmienicie. Aha... najbardziej wkurzające w Samsungach jest to, że nie ma możliwości ustawienia dzwonka i wibracji jednocześnie, oraz przyporządkowania MP3-ki jako dzwonka SMS. Poza tym jest w porządku. Menu bardzo proste w obsłudze. Jeżeli bierze się go z Orange to nie dają kabla USB (nie wiedzieć czemu, skoro według Samsunga wchodzi w skład zestawu).

  • 0

    153. ~Andzia  2007-03-05 17:06:15  host: public-gprs2821.centertel.pl

    siemka mam taki telefon od 7 dni i jestem w pół zadowolona z niego..... denerwuje mnie to że jak ktoś do mnie dzwoni to cały czas trzeszczy i nie ma notatnika, MP3 ma spoko ale czasem nie mam miejsca by nagrać coś nowego, ma małą pamięć i nie ma raaadia :(:( ,,najlepsze w nim jest to że jest mały i jak sie odbiera telefony to trzeba tylko podnieszć klapake. nie moge sie przyzwyczaić do pisania SMS-a bo przerwa w moim starym tel. była na 1 a w tym tel. jest na -->" # ,,

  • 0

    155. ~Dalamar  2007-03-09 23:18:03  host: b1b7-atm.krak.tke.pl

    Mówicie, że opinie są mało przekonujące bo nikt nie wierzy, że dużo osób ma tą komórkę. Ja powiem tylko tyle, uwierzą ci, którym zależy na opinii. Mam ten telefon od roku. Oczywiście w umowie abonamentowej (w jakiej sieci nie powiem bo to rzecz zbyteczna, zresztą kryptoreklama by była:)). Wg mnie jest wspaniały z wielu względów. Jest-co dla mnie najważniejsze-mały!. Mieści się w każdej kieszeni i nawet się nie czuje, że w niej jest (radzę sprawdzać czy się nie wysunął:P ). Kolejna duża zaleta to wielofunkcyjność. Do szczęścia brakuje mu chyba tylko obsługi bluetooth, radia fm i wymiennych kart pamięci. Ma odtwarzacz Mp3. Ktoś powie, że się podniecam byle czym. Cóż, mało ten telefon ma pamięci na wgranie sobie kilku płyt. Ale chyba nikt nie będzie tu tworzył muzycznej kolekcji życia. Od słuchania muzy są osobne odtwarzacze Mp3. Jakość zdjęć nie zachwyca...ale są i to całkiem niezłe. Wiele funkcji zmiany designu wewnętrznego (chodzi mi o tapety, wygląd menu itd itp). Nie wiem jak wygląda sytuacja z wymianą obudowy bo nigdy tego nie robiłem (nie widzę potrzeby-fabrycznie jest i tak piękny:D). Mógłbym omówić całą komórkę, ale to nie odda przyjemności korzystania z niej. Tutaj nie przekażę swojego entuzjazmu:) Ja powiem tyle: mam specyficzny gust, ale jestem wymagającym klientem. Olewałem większość promocji, bo nie chciałem się złapać na kicz (studiuję marketing więc coś o tych chwytach wiem). Chciałem niewielką, filigranową wręcz komórkę to mam:) Więc wszyscy, którzy się zastanawiają nad wyborem tego modelu powiem-Bierzcie go!. Zaporą może być tylko cena, ale w abonamencie jest znośna. Ten komentarz pisałem pod wpływem impulsu, ponieważ dopiero teraz ponownie dostałem swojego samsunga sgh e-350e do ręki. Przeżyłem 3-dniowe rozstanie z nim, ale to była tragedia. Żadna komórka mi go nie zastąpi (a tym bardziej moja stara nokia 3330, którą musiałem używać w zastępstwie, a przecież to jeden z lepszych modeli w historii komórek). Ode mnie-nota 10! Polecam!

  • 0

    156. ~neophyte  2007-03-19 10:32:38  host: 195.117.192.82

    Czytam Wasze opinie i stwierdzam, że jestem chyba pechowcem... Nigdy mi ten telefon nie upadł, nie zalałem go - raczej oszczędzam takie delikatne urządzenia. Ale rozsuwam go któregoś dnia (ok. 6 mies.) i pół ekranu jest w "szlaczkach", później to już zajmowało cały ekran... Nie wiem czy to wina taśmy, czy softu, czy może jeszcze czegoś innego. Paniusia w punkcie "Pomarańczowych Złodziei" stwierdziła, że to mechaniczne uszkodzenie i że tego gwarancja nie obejmuje - miałem ochotę wsadzić jej go w... Ja się powstrzymałem, a ona wysłała go grzecznie do serwisu - czekam na wyniki ekspertyzy. Zraziłem się do telefonów ze sliderem i ogólnie do Shaisunga...

  • 0

    164. ~justyna:):)  2007-05-11 21:01:05  host: acea37.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten telefon 3 miesiace i jak narazie jest siuper, a poza tym robi niezła furrorę wszedzie gdzie sie z nim pokaze. wczesniej mialam nokie i wole samsungi. nie wiem dlaczego ludzie uważaja że np w sytuacji kiedy spadł mi telefon na podłoge kolezanka powiedziala mi ze zaraz siadzie mi glosnik albo cos innego. nie wierze w to bo uwazam ze tak nie jest i juz to sprawdzialm. byc moze jak ma ktos motorolke to tam dzieja sie takie i podobne rzeczy ale w samsungach raczej sie nie spotyka.n ja kupilam tela w anglii bo tam taniej mnie wyszedł (duzo taniej) jestem bardzo zadowalona, chociaz jedynym minusem jest to ze na tyle sie troszke rysuje i nie ma na nia gumowych skarpetek ale mam nadzieje ze niedlugo beda :)

  • 0

    176. ~buckol  2007-07-11 00:34:43  host: dyp52.internetdsl.tpnet.pl

    Ja mam ten telefon półtora roku, i jestem z niego bardzo zadowolony, jednak ostatnio (tydzień temu) Przestały mi działać przyciski w górnej części komórki tj.: 4 szxczałki, ok czy wróć, gdy jednak nie rozsunę maxymaklnie tej komórki, to wszystko działa xD xD xD Nie wiem czemu, ale mi to nie przesszkadza. =] Zachęcam do kupna tego telefonu, bo nieraz, nie 2, i nie 14 spadł mi ze schodów czy na chodnik, czy jeszcze gzieś. Telefon uwaam za godny uwagi, i baaaaaaardzo wytrzymały.

  • 0

    189. ~samsug  2007-10-19 12:57:43  host: adf46.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witm Rwoniez mam ten telefonik i widze ze czestym problemem jest to samo co ja mialam. Jesli dzialaja wam klawisze jak jest zamkniety a jak otwarty to nie to jest wina tasmy. Sama ja niedlawno wymienilam i tearz chodzi super... Zaplacilam iestety 70 zl ale dla tego telefoniku jest warto. Robi ladne zdjecia, wystarczajaca pamiec, tylko denerwuje mnie troszke to ze jak pisze ze slownikiem to po jakims czasie slowa znikaja i trzeba je znowu wpisywac..ale jest po za tym jest swietny i wszystkim polecam :) Pozdrawiam

  • 0

    200. ~Iza  2007-12-25 23:11:01  host: abhv147.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja go mam dwa lata i wszystko jest ok..:) co prawda byl w serwisie bo cos mial z wyswietlaczem ale po 4 dniach mialam go znowu..:) ogolnie go uwielbiam..:) swietnie sie na nim smsy pisze smsy..wiem bo wysylam kilka tysiecy miesiecznie :D a co do wytrzymalosci nie przetrwal jedynie wypadku samochodowego..tzn przetrwal ale stalo sie to gdy byl rozsuniety i rozpadl sie na dwie czesci..:) ale 20 zl i po dwoch dniach znow mialma swojego samsunga :) mozna mu niewiele zarzucic..rzeczywiscie tylna obudowa szybko sie wysuje ale za to wyswietlacz wcale..:) a chyba o to tu chodzi..:) jest taki malutki..:) jesli komus zalezy na czyms malutkim i porecznym szczerze polecam:)

  • 0

    203. ~  2008-02-10 16:08:27  host: bjg218.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cześć! Mam e350e 2 latka... Był w serwisie 2 razy (padła płyta główna i zaraz po niej klawiaturka) Farba z obudowy zchodzi tak, jak by była pomalowana farbami plakatowymi... :D Szybko też rysuje się ekran! najgorsze jest jak dla mnie to, że po "podglądnieciu" zapisanego w tel. esa pyta się cały czas on o to, czy go znowu zapisać...?!?! A;e ogólnie mi sie bardzo podoba nadal!! ;) Aparacik wystarczający... mp3 też fajne... choć pamięci troszke mało (40M) i brak karty pamięci... POdstawowa zaleta to ROZMIAR- podłó współczesnych "cegieł" jest on bardzo mały!!! Ogólnie BRAVO dla Samsunga... Nie żałuje!!!

  • 0

    209. ~zanuus  2008-04-25 12:11:32  host: grr178.internetdsl.tpnet.pl

    witamm, wszyyystkich :d wiec ja mam ten telefon juz od jakis 2 lat, i zaraz po kupnie dal mi sie we znaki, z dnia na dzien coraz gorzej sie psul. wylaczal sie ekran, zacinaly guziczki, czasem nawet sam wlaczal wibracje i nawet po wylaczeniu wibrowal, dopiero przestal po wyjeciu baterii. ale potem zdecydowalam sie dac go do naprawy i do tej por nie mam juz z nim zadnych problemow :D jedyne co teraz mi nie pasuje to za zadne skarby nie moge wgrac do niego gg :(:( czy komus z was udalo sie je moze wgrac?? prosze o POMOC :(

  • 0

    222. ~boczek  2008-11-10 15:17:28  host: 88-199-108-2.tktelekom.pl

    ja mam ten telefon od ponad 2 lat i tak jak wam spadal mi wiele razy na kostke brukowa, zalalam go dzemem i sokiem i wszystko fajnie dziala. Ostatnio zaczal mi szwankowac. Kolory same sie zmieniaja na ostre pomaranczowe czasami na zielone.Ostatnio juz calkiem siadl. Naprawa ponad 8 dych wiec sie nie oplaca. Bylam zadowolona do czasu jak sie nie zaczal psuc. Lepiej zainwestowac w cos lepszego. Prawdopodobnie produkt jest wadliwy duzo moich znajomych posiadajacych ten telefon tez skarzy sie na takie problemy.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-119-60.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet