Samsung SGH-D520
Telefony Samsung Samsung SGH-D520

Samsung SGH-D520

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 3.07

Funkcje 3.07

Wydajność 3.07

Średnia ocena 3.07

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

10 lat

Podstawowe funkcjonalności Samsung SGH-D520

OGÓLNE
Nazwa Samsung SGH-D520
     znany także jako
Zaprezentowany luty 2006
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy rozsuwany (slider)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył Nie
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM Nie
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
101 x 46 x 15.9
Masa (g) 94
SIEĆ
GSM 900, 1800, 1900
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 256 tys. kolorów
     rozdzielczość 176 x 220 pix
     wielkość 1.9 cali
Ochrona wyświetlacza Nie
Wyświetlacz dodatkowy Nie
Akcelerometr Nie
Żyroskop Nie
Czujnik zbliżeniowy Nie
Czujnik oświetlenia Nie
TRANSMISJA
CSD --brak danych--
HSCSD Nie
GPRS Class 10
EDGE Nie
3G Nie
HSDPA Nie
HSUPA Nie
HSPA Nie
HSPA+ Nie
LTE Nie
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA Tak
Bluetooth 1.2
WLAN Nie
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz) Nie
WiMAX Nie
NFC Nie
USB Tak
typ USB niestandardowy
GPS Nie
Ładowanie przez USB Tak
Złącze jack Nie
Wyjście TV Nie
SYSTEM
System Nie
Aktualizacja
Procesor single-core
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 80 MB
karta pamięci Nie
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie Nie
książka adresowa wielkość 1000
APARAT
Aparat główny 1,3 Mpix
     zoom optyczny Nie
     autofocus Nie
     flesz LED
     filmy Tak, CIF
Drugi aparat Nie
Wideorozmowa Nie
MULTIMEDIA
Radio Nie
FM transmiter Nie
Dyktafon Tak
Polifonia Tak
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3, AAC
Odtwarzacz wideo Tak, MP4
Moduł TV Nie
HD Voice Nie
KOMUNIKACJA
SMS Tak
Słownik SMS T9
EMS Tak
MMS Tak
IM Nie
Email Tak
FUNKCJE
Przeglądarka xHTML
RSS Nie
Java 2.0
Kompas cyfrowy Nie
Terminarz Tak
Alarm wibracyjny Tak
Profile Tak
Wybieranie głosowe --brak danych--
System głośnomówiący Tak
Inne synchronizacja SyncML dual speaker
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 800 mAh
Wymienny akumulator Tak
Czas czuwania w 2G (h) 285
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 180
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa)
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa)
SAR US (ciało)

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 21
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3. ~  2006-02-17 22:40:28  host: dkr112.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kamil twoja opinia jest nie obiektywna bo:
    1)na liście top telefonów pierwsze miejsce ma se k750
    2)nie miałeś w ręku żadne go BenQ-siemens
    3)pozatym te szjasungi wszystkie jakby na jedno kopyttto robione jakieś przerost treści nad formą wyczówam jakieś chaotyczne ruchy hyba czują ,że im się grunt pod nogami pali

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6. ~Dawid  2006-02-19 11:11:49  host: 80.51.206.166

    Nie wiem czy zauważyliście, ale tu powinniscie sie wpisywac na temat Samsunga!!!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7.  2006-02-19 15:45:17

    a wiadomo cos kiedy bedzie dostepny u nas? mam nadzieje ze cena bedzie nizsza niz d600 bo w sumie jest od niego nieco gorszy ale znacznie bardziej podoba mi sie wyglad i rozmiary:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8.  2006-02-20 13:44:53

    w necie znalazlem informacje ze ten telefon nie posiada zlacza kart pamieci..ktos wie jak to jest naprawde??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~kamil  2006-02-21 20:34:34  host: wlan0-4.srem.net

    a co nt t630 i jego trwalosci i dzojstika? a tym bardziej k700 mialem i dzojstik po miesiacu padl moj kumpel mial to samo w serwisie lezal miesiac i jescze wszystko mi skasowali z pamieci.. o zgrozo ;/ a teraz mam cx75 i jest swietny. nie zacina sie i jest rewelacyjny

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10.  2006-02-28 18:21:14

    Wygląd nie, funkcje tak : )

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    11.  2006-03-04 12:31:21

    VINAMP co do tych funkcji jest jeden problem...on nie ma zlacza kart pamieci! Nie wiem czemu tutaj caly czas widnieje ta informacja..i jak dla mnie jest to dyskwalifikacja:( zaluje strasznie bo dawno mi sie zaden telefon nie podobal jak ten...gdyby mial wejscie na karty to juz bym na niego oszczedzal

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    12. ~B-stok  2006-07-30 01:24:14  host: 67-72-98-45.propel.com

    najlepsza firma to SAMSUNG i NOKIA i nikt tego nie przebije :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    13. ~Zyzio  2006-08-09 17:44:34  host: abwd193.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ta koma przecież nie ma złącza kart pamięci
    Ale tak wogóle ten fon zł nie jest !!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14. ~mati  2006-08-30 17:15:43  host: rev-89-33.systemx.com.pl

    prosze napiszcie czy w tym telefonie morzna zapisywac numery i kontakty bo tam nic otym niepisze

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    15. ~  2006-11-17 16:53:30  host: bcv122.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do anonim: Chyba głupi jesteś, dzisiaj kupiłem ten telefon !!! Super sprawa. SE k300i niema nawet IrDY !!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    16. ~Tore  2007-01-17 12:30:14  host: baj100.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mowcie co chcecie kupcie sobie nokie N80 to wtedy porownajcie telefony a nie gadacie o badziewiu za 300zł to sa tylko telefony jendorazowego uzytku a SE kazdy to kicha siadaja wszystkie Joistiki wiem bo mialem K750i jezeli chodzi o funkcjie to se mial nawet niezle a reszta to nic nie warty tel dlatego sa takie tanie polecam zawsze i wszedzie nokie albo samsunga!!! pozdrawiam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~pati-_-110  2007-02-13 18:18:28  host: aczj6.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba kupię sobie taką kome .....

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    18. ~xcx  2007-04-01 16:12:27  host: ay26.internetdsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon od tygodnia i jestem bardzo zadowlony, mimo iz nie ma złacza kart micro pamięć 80mb spoko starcza ,ma proste menu i super wyswietlacz

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~bidinho  2007-05-14 12:55:37  host: bjj76.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co wy mówicie Nokia jest najlepsza. Trzeba sobie to uświadomić.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~Slawo  2007-07-04 10:43:53  host: bmw224.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zaciekawił mnie ten samsung,ale czy on ma radio?? a co do se-to oczywiście jest szmelc!sypią sie jak niekture dziewczyny:)co to wogule za shitt to bardziej wyroby telefono podobne! miałem już bardzo duuużo telefonów,ale sony ericssona ani simensa napewno już nie kupie! w800i to wyjątek potwierdzający regółe ale też nie jest aż taki super!są lepsze. A samsungi są bardzo fajne i SOLIDNE!niektóre nokie i motorole eż są spoko.lg są średnie troche za wolne ale i tak lepsze od se!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~xoxo  2007-12-27 21:49:12  host: a195.net148.okay.pl

    ten telefon jest całkiem spoko,robi ładne zdjecia itp. :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-223-42.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

  • samsung sgh d520
  • samsung sgh d520

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych filmów.

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych zdjęć.

w sumie: 21
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    1. ~anonim  2006-02-17 18:04:17  host: dyo10.internetdsl.tpnet.pl

    za co on ma takie oceny??SE K300i jest lepszy:D:D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    2. ~kamil  2006-02-17 20:51:03  host: wlan0-4.srem.net

    kazdy SE to szajs juz Siemens robi lepsze telefony od SE a raczej BENQ-SIEMENS ;D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3. ~  2006-02-17 22:40:28  host: dkr112.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kamil twoja opinia jest nie obiektywna bo:
    1)na liście top telefonów pierwsze miejsce ma se k750
    2)nie miałeś w ręku żadne go BenQ-siemens
    3)pozatym te szjasungi wszystkie jakby na jedno kopyttto robione jakieś przerost treści nad formą wyczówam jakieś chaotyczne ruchy hyba czują ,że im się grunt pod nogami pali

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    4.  2006-02-17 23:34:36

    kamil moze tylko ja tak trafilem ale po uzytkowaniu m55 ogromnie zawiodlem sie siemensem, podobnie jak paru moich znajomych..natomiast na temat SE slyszalem duzo wiecej dobrych opinii niz zlych, sam uztywam K700i i jestem bardzo zadowolony!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~wladca  2006-02-18 21:51:40  host: host-81-190-144-190.olsztyn.mm.pl

    panowie SE robi teraz telefony najwyzszej klasy np w800i ktorego jestem szczesliwym posiadaczem i malo naprawde malojest noki ktore moga z nim konkurowac chyba tylko n90 wiec prosze sie nie wypowiadac ze SE jest do dupy jak sie mialo w rekach telefon z najnizszej polki cenowej :p

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6. ~Dawid  2006-02-19 11:11:49  host: 80.51.206.166

    Nie wiem czy zauważyliście, ale tu powinniscie sie wpisywac na temat Samsunga!!!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7.  2006-02-19 15:45:17

    a wiadomo cos kiedy bedzie dostepny u nas? mam nadzieje ze cena bedzie nizsza niz d600 bo w sumie jest od niego nieco gorszy ale znacznie bardziej podoba mi sie wyglad i rozmiary:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8.  2006-02-20 13:44:53

    w necie znalazlem informacje ze ten telefon nie posiada zlacza kart pamieci..ktos wie jak to jest naprawde??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~kamil  2006-02-21 20:34:34  host: wlan0-4.srem.net

    a co nt t630 i jego trwalosci i dzojstika? a tym bardziej k700 mialem i dzojstik po miesiacu padl moj kumpel mial to samo w serwisie lezal miesiac i jescze wszystko mi skasowali z pamieci.. o zgrozo ;/ a teraz mam cx75 i jest swietny. nie zacina sie i jest rewelacyjny

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10.  2006-02-28 18:21:14

    Wygląd nie, funkcje tak : )

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    11.  2006-03-04 12:31:21

    VINAMP co do tych funkcji jest jeden problem...on nie ma zlacza kart pamieci! Nie wiem czemu tutaj caly czas widnieje ta informacja..i jak dla mnie jest to dyskwalifikacja:( zaluje strasznie bo dawno mi sie zaden telefon nie podobal jak ten...gdyby mial wejscie na karty to juz bym na niego oszczedzal

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    12. ~B-stok  2006-07-30 01:24:14  host: 67-72-98-45.propel.com

    najlepsza firma to SAMSUNG i NOKIA i nikt tego nie przebije :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    13. ~Zyzio  2006-08-09 17:44:34  host: abwd193.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ta koma przecież nie ma złącza kart pamięci
    Ale tak wogóle ten fon zł nie jest !!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14. ~mati  2006-08-30 17:15:43  host: rev-89-33.systemx.com.pl

    prosze napiszcie czy w tym telefonie morzna zapisywac numery i kontakty bo tam nic otym niepisze

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    15. ~  2006-11-17 16:53:30  host: bcv122.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do anonim: Chyba głupi jesteś, dzisiaj kupiłem ten telefon !!! Super sprawa. SE k300i niema nawet IrDY !!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    16. ~Tore  2007-01-17 12:30:14  host: baj100.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mowcie co chcecie kupcie sobie nokie N80 to wtedy porownajcie telefony a nie gadacie o badziewiu za 300zł to sa tylko telefony jendorazowego uzytku a SE kazdy to kicha siadaja wszystkie Joistiki wiem bo mialem K750i jezeli chodzi o funkcjie to se mial nawet niezle a reszta to nic nie warty tel dlatego sa takie tanie polecam zawsze i wszedzie nokie albo samsunga!!! pozdrawiam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~pati-_-110  2007-02-13 18:18:28  host: aczj6.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba kupię sobie taką kome .....

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    18. ~xcx  2007-04-01 16:12:27  host: ay26.internetdsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon od tygodnia i jestem bardzo zadowlony, mimo iz nie ma złacza kart micro pamięć 80mb spoko starcza ,ma proste menu i super wyswietlacz

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~bidinho  2007-05-14 12:55:37  host: bjj76.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co wy mówicie Nokia jest najlepsza. Trzeba sobie to uświadomić.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~Slawo  2007-07-04 10:43:53  host: bmw224.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zaciekawił mnie ten samsung,ale czy on ma radio?? a co do se-to oczywiście jest szmelc!sypią sie jak niekture dziewczyny:)co to wogule za shitt to bardziej wyroby telefono podobne! miałem już bardzo duuużo telefonów,ale sony ericssona ani simensa napewno już nie kupie! w800i to wyjątek potwierdzający regółe ale też nie jest aż taki super!są lepsze. A samsungi są bardzo fajne i SOLIDNE!niektóre nokie i motorole eż są spoko.lg są średnie troche za wolne ale i tak lepsze od se!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~xoxo  2007-12-27 21:49:12  host: a195.net148.okay.pl

    ten telefon jest całkiem spoko,robi ładne zdjecia itp. :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-223-42.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Brak wiadomości powiązanych z tym telefonem.

Informacje o telefonie na Twoją Stronę
Po wstawieniu kodu na Twoją stronę zobaczysz:
Dane telefonu Samsung SGH-D520
To bardzo proste. Wystarczy skopiować i wkleić na stronę poniższy kod:

Telefony dodane do porównania