Samsung S8000 Jet
Telefony Samsung Samsung S8000 Jet

Samsung S8000 Jet

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

zobacz inne oferty

Ocena telefonu

Wygląd 5.05

Funkcje 5.34

Wydajność 3.07

Średnia ocena 4.49

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

7 lat, 3 miesiące

Podstawowe funkcjonalności Samsung S8000 Jet

OGÓLNE
Nazwa Samsung S8000 Jet
     znany także jako
Zaprezentowany czerwiec 2009
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył Nie
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM Nie
Klawiatura sprzętowa Nie
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
108.8 x 53.3 x 11.9
Masa (g) 110
SIEĆ
GSM 850, 900, 1800, 1900
WCDMA 900, 2100
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, AMOLED
dotykowy, oporowy
     kolory 16 mln kolorów
     rozdzielczość 480 x 800 pix
     wielkość 3.1 cali
Ochrona wyświetlacza Nie
Wyświetlacz dodatkowy Nie
Akcelerometr Tak
Żyroskop Nie
Czujnik zbliżeniowy Tak
Czujnik oświetlenia Nie
TRANSMISJA
CSD Tak
HSCSD Tak
GPRS Class 12
EDGE Class 12
3G Tak
HSDPA 3.6 Mbps
HSUPA Nie
HSPA Nie
HSPA+ Nie
LTE Nie
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA Nie
Bluetooth 2.1
WLAN Nie
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz) Nie
WiMAX Nie
NFC Nie
USB 2.0
typ USB microUSB
GPS Tak z AGPS
Ładowanie przez USB Tak
Złącze jack 3.5 mm
Wyjście TV Tak
SYSTEM
System Nie
Aktualizacja
Procesor 800 MHz
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 2 GB
karta pamięci microSD
karta pamięci - max wielkość 16 GB
karta pamięci w zestawie --brak danych--
książka adresowa wielkość
APARAT
Aparat główny 5 Mpix
geotagging, rozpoznawanie twarzy i mrugnięcia
     zoom optyczny Nie
     autofocus Tak
     flesz DUAL LED
     filmy Tak, D1 (720 x 480 pikseli) 30 fps, QVGA slow-motion
Drugi aparat Tak
Wideorozmowa Tak
MULTIMEDIA
Radio Tak z RDS
FM transmiter Nie
Dyktafon Tak
Polifonia Tak
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3, AAC, AAC+, WMA
Odtwarzacz wideo Tak, MP4, H.263, H.264, WMV, DivX, XviD
Moduł TV Nie
HD Voice Nie
KOMUNIKACJA
SMS Tak
Słownik SMS T9
EMS Nie
MMS Tak
IM Tak
Email Tak
FUNKCJE
Przeglądarka HTML
RSS Nie
Java 2.0
Kompas cyfrowy Tak
Terminarz Tak
Alarm wibracyjny Tak
Profile Tak
Wybieranie głosowe Dla numerów i funkcji
System głośnomówiący Tak
Inne SmartMessaging: Tak nagrywanie audycji radiowych
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 1100 mAh
Wymienny akumulator Tak
Czas czuwania w 2G (h) 422
Czas czuwania w 3G (h) 406
Czas rozmów w 2G (min) 500
Czas rozmów w 3G (min) 300
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa) 0.52
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa) 0.42
SAR US (ciało) 0.49

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 108
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    1. ~seba  2009-06-19 15:13:00  host: 87-205-230-148.adsl.inetia.pl

    i to jest telefon a nie jak iPhone 3 do ....wiem wiem inna kategoria porównania mam samsunga omnie ale już chcę Jeta w zasadzie niczym się nie różni od omnii tylko wyświetlaczem AMOLED 16 mln i lekko podrasowanym procesorem i co najważniejsze dla miłośników muzyki zastosowali jacka pozdrawiam

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    26. ~merafil  2009-07-26 13:51:16  host: 77-254-58-123.adsl.inetia.pl

    1. Samsung JET na 100% nie pracuje pod kontrola Windows Mobile i NIE JEST SMARTPHONEM ( można zapomnieć o nawigacji czy Skype na os, pozostaje naviexpert i skype lite a szkoda) więc porównanie JET'a do Omnii jest nieporozumieniem. Tak jak mk napisał w komentarzu nr 12 w środku siedzi jakiś system operacyjny Samsunga. 2. To prawda, ze ekran dotykowy jest typu oporowego ale jest naprawdę czuły ( nie to co nokia 5800) i błyskawicznie reaguje na dotyk. Ponadto ekran typu oporowego daje możliwość korzystania/sterowania telefonu za pomocą rysika, ołówka a nawet reaguje na dotyk gdy mamy na rekach rękawiczki ;) gdzie o tym wszystkim możemy zapomnieć przy ekranie typu pojemnościowego. 3. Procesor 800Mhz zapewnia dużą moc obliczeniowa dzięki czemu nie na mowy o "przycinaniu" się telefonu podczas przełączania między panelami i wyświetlania innych efektów graficznych. 4. Ekran typu OLED pobiera mniej prądu od LCD co w połączeniu z baterią Li-Ion 1100 mAh powinno zapewnić długi czas pracy. 5.Bardzo dobry aparat 5 MPx z autofocusem, wykrywanie twarzy, mrugnięcia i uśmiechu, geo-tagging, cyfrowa stabilizacja obrazu. Szkoda ze lampa to dual LED. Troche rozczarowuje nagrywanie bo chociaż 720 x 480 @ 30 fps to obraz klatkuje i trochę widoczna pikseloza (może poprawią to wraz z nowaszą wersją oprogramowania) 6. Przeglądarka zainstalowana na tym Samsungu w pełni obsługuje FLASH'a wiec można oglądać filmiki np z Youtube'a przez Wi-Fi czy korzystjąc EDGE,3G HSDPA. 7. Telefon jest sprzedawany z 2GB lub 8GB pamięci wewnętrznej wiec od jej ilości będzie uzależniona cena. 8. Telefon posiada czujnik zbliżeniowy dzięki czemu gdy podczas rozmowy zbliżymy do twarzy ekran jest wyłączany aby nic przez przypadek nie zrobić. 9. Telefon otwiera pliki Word, Excel, PowerPoint i PDF. Podsumowując Samsung Jet jest telefonem dla osób, którym zależy na funkcjonalności smartphone'a (GPS, Wi-Fi, itd) ale nie zależy im na samym systemie operacyjnym.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    34. ~max  2009-08-10 00:31:09  host: 46.10.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl

    Mam Go od tygodnia. Jest na prawdę bardzo funkcjonalny. Ekran to zupełnie inny świat ! Instrukcja obsługi - fatalna IMO. Do wielu jego ( telefonu ) mozliwości trzeba dokopac sie samemu. A zamierzałem kupić iPhona 3GS... . Dźwięk przez słuchawki -jak dla - za cicho... było. Mały mod i jest OK. W porównaniu do F-480 nie ma problemu z jakością dxwieku podczas rozmowy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    35.  2009-08-10 09:26:09

    Brawo dla kolegi merafil. mam ten telefon i nie posiada on windows mobile, nie wiem czemu w specyfikacjach pisze wszedzie WM 6.1, sugerujac sie tymi informacjami kupilem ten tel myslac ze ma WM, glownie chodzilo mi o instalacje navi, a teraz dupa. telefon jest naprawde ladny, ale bez Windowsa lub Symbiana cena 345 eurosow to troche duzo

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    44.  2009-09-11 23:07:01

    ojej niewiem kto naprawde pisał ten artykół ale to jest kupa bzdór po pierwsze jet na własnej pamieci 2 GB + karta pamieci to omnia 2 ma 8 lub 16 GB druga sprawa jak juz wczescniej pisałem JET ma własny system nie WM co do HSDPA do 3,6 Mb/s gdzies czytałem ze to zalezy od kraju w niektorych jest to 3,6 a gdzieindziej 7,2 na JET mozna odpalis kilka aplikacji jednoczesnie wiec uwazan duzy plus LG i NOKIA juz to dawno mają

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    46. ~Uważny  2009-09-16 23:09:54  host: apn-77-113-211-92.dynamic.gprs.plus.pl

    Dlaczego, piszą, że nie ma zegarka? Jak jest. Ma HSCSD - bardzo żadko w nowościach spotykane. Porównuje go z HTC HD i mam zagwostkę co wybrać. Może jakaś fachowa pomoc. Nie jakieś porady: ma fajny kolor ten bym wziął. Chodzi mi o funkcjonalność, pracę z nim (tu bardziej o HTC HD chodzi)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    67. ~slawko22  2009-12-01 15:49:58  host: 195.116.133.253

    GPS działa świetnie (route66). I co mnie zastanawia, że po wyłączeniu GPS+ (AGPS) nie pobiera żadnych danych a trasę pokazuje. Działa jak navi na symbianach. Wykonanie tego fona to mistrzostwo! Miałem Nokie 5800 i powiem jedno - w porównaniu do Jeta , to szajs jakich mało!! Te szpary w 5800 były straszne! Niedopasowanie, skrzypienie!! Samsung jest naprawdę dobrze wykonany. Od zawsze miałem Nokię ale to się zmieni :) LG,Samsung już dawno dogoniły Nokię - a widząc wykonanie LG i Samsunga to wyprzedziły Nokię o lata świetlne!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    74. ~qba  2010-01-05 13:12:37  host: s94.ipt.com.pl

    ok dla odmiany ktos kto telefonik posiada ;D co by wszystko bylo jasne : 1) czy jest WiFi : tak i nie ma zadnych problemow z połączeniem (pamiętaż zeby w ustawieniach dodawac klusze WEP jesli takowe sa wymagane przez dana siec) 2) jaki system : system od samsunga nie SYMBIAN i nie WM. sa informacje ze moze bedzie dostepny android ale sa to tylko i wylacznie niepotwiedzone plotki(choc telefon powienien bez wiekszego problemu to udzwignac) wiec na razie nalezy zakladac ze tak nie bedzie. za to sam system rewelka. dlugo siedzialem na WM i powiem wam ze samsungowy prezentuje sie lepiej i sprawniej niby mniej opcji odnosnie instalowania swoich aplikacji ale samsung zadbal zeby mozna bylo miec wszystko co potrzebne pod reka wlacznie z dostepem do portali spolecznosciowych i komunikatorow a to wszystko za posrednictwem odpowiednich wigetow 3)ile ma pamięci: 2gb + karta pamieci microSD 4)nawigacja/GPS : dostepna od producenta (w zaleznosci od kraju w ktorym sie kupuje) i mozliwosc zainstalowania jakiejkolwiek nawigacji bazujacej na java. 5)google maps : NIE platne ale dogrywa mapki z netu wiec jak nie jestes w zasiegu jakiegos WiFi to mozliwe ze zabulisz za transmisje danych 6)wyswietlacz i panel dotykowy: jeden z najlepszych jakie widziałem, chyba 1szy raz widac ze 16mil kolorow cos w zasadzie moze dawac :) bardzo ladny jasny a panel dotykowy dziala zajefajnie wszystko sprawnie i czysto zadnych przeskokow jak czesto w przypadku WM. 7)instalowanie aplikacji : dostepne wigety i aplikacje java Dodatkowo : czesto ten telefon jest mylony z omnia II z tat nieporozumienia odnosnie WM i inne tego typu. Jack i wyjscie tv sprawuja sie bardzo ladnie a klawiaturka na ekranie jest jedna z najwygodniejszych dostepnych na rynku () jak dla mnie spokojnie bije iPhona i htc

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    78.  2010-03-24 22:14:17

    Instalacja Route66 wprost ze strony producenta nawigacji - najpierw sciagasz program potem on sciaga mapy i wgrywa na karte pamieci - cala europa i kilka panstw na ktore lata sie na wakacje zajelo 3,3GB miejsca. Ogolnie telefon rewelacyjny - moze ciut brakuje pelnego skype/fringa i to ze nie dziala udostepnianie neta przez wifi z laptopa w trybie ad-hoc. Ale poza tym swietna przegladarka www i szybkosc dzialania, ktorej brakuje symbianowi lub windowsowi. Ogolnie polecam jezeli ktos nie potrzebuje mase dodatkowych programow a chce przegladac w tle net jednoczesnie piszac smsa i sluchajac radia/muzyki lub rozmawiajac przez bluetooth. Dziala i sie nie wiesza. :) Jak ktos chce instalowac mase softu to jest symbian/windows/iphone/android dla reszty Jet jest prawie idealny

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    93. ~jyda  2010-09-03 12:15:34  host: afgz192.neoplus.adsl.tpnet.pl

    *nie ma symbiana *ekran - jest super- szybko chodzi,piekne kolory, bardzo przejzysty *dlaczego napisane ze nie ma stopera,zegarka itd? ma to wszystko *telefon mam ponad pol roku i zadowolona jestem, nawet bateria jak na taki tel spoko trzyma >>>jedyne minusy, *w słoneczne dni- nic nie widac na nim *blyszczaca obudowa- czyli rysuje sie *bez odpowiedniego oświetlenia foty niezadowalające

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    94. ~brawa08  2010-11-04 21:35:30  host: gem98.internetdsl.tpnet.pl

    mam pewien problem, mam ten telefon od lipca, na początku wszystko działało, super, git, później nie mogłem żadnej strony internetowej odwiedzić i pokazywało mi "błąd dns", a teraz próbuje przez nadajniki od dostarczycieli neta, próbuję płatnego internetu i wyskakuje "niespodziewany błąd" proszę o pomoc, z góry dzięki

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    95.  2010-11-04 22:10:35

    mam pewien problem, dostałem ten telefon w lipcu , był czyszczony i od nowa firmware wgrywany, nie działa mi rozpoznawanie plików, także na początku bardzo się cieszyłem internetem, po pewnym czasie gdy chciałem odwiedzić stronę wyświetlił mi się komunikat "błąd dns", próbowałem także użyć płatnego internetu lecz to także zakończyło się fiaskiem, po pewnym czasie także nie mogłem się połączyć na żaden sposób z internetem, ale teraz także nie mogę się z nadajnikami połączyć i pokazuje mi się komunikat "niespodziewany błąd" proszę o pomoc, z góry dzięki

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    96. ~natasza  2010-11-17 13:37:52  host: awy173.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy ktoś ma problem z wyślwietlaczem? kupiłam go wczoraj i dziś w sztucznym świetle zauważyłam wadę wyślwietlacza) widać pod sztucznym oświetleniem "tęczę" nie potrafię tego precyzyjnie nazwać,ale to jakby na kałuży rozlać paliwo, jestem w trakcie reklamacji producent ponoć twierdzi,że to cecha wyślwitlaczy amoled :-( co o tym sądzicie?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    105. ~  2011-05-09 11:33:20  host: 178-36-143-184.adsl.inetia.pl

    Mam pytanie, nie miałem nigdy do czynienia z tym telefonem, czy posiada on jakiś system operacyjny albo czy jest możliwe wgranie tam np androida 2.1 lub 2.2? Telefon widzę ma procesor 800Mhz czy chodzi równie płynnie i szybko? Jak się mają sprawy właśnie w tych kwestiach? Pozdrawiam i liczę na wyczerpującą odpowiedź.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    107. ~Aga  2011-05-21 09:24:03  host: dslb-088-069-240-005.pools.arcor-ip.net

    Jestem bardzo zadowolona z tego samunga, mam go juz 2 lata, i zadnych komplikacji, wszystko chodzi idealnie,nigdy mi sie nie zaciol, bateria trzyma mi nawet do 2 tygodni. a co do opisu tego telefonu tam na samej gorze , to nie wszystko sie zgadza: Ma video-konferencje, ma zegarek, ma minutnik, stoper, Pozdrawiam i zachecam do kupna

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    110. ~Paula  2011-10-07 19:39:53  host: adpv47.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hej. Mam pytanie do uzytkownikow czy jak na dworze jest zimno to mozna pisac smsy ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    111. ~Radzisz  2011-11-07 16:37:39  host: akademik.nat.student.pw.edu.pl

    hejka;) wie ktoś może czy da się zainstalować androida na tym fonie? Z góry dzięki za odpowiedź

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    112. ~maciek  2012-02-07 21:08:32  host: cyberfox.pl

    OMNIA 2 I8000 z mniejszym ekranem i bez Windowsa i żadnego OS, To zwykły telefon :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    113. ~nolwen58  2012-05-01 10:47:10  host: APuteaux-551-1-84-99.w92-132.abo.wanadoo.fr

    Mam go 2 lata,zadnego problemu,ale zdjecia robi piekne,nie musze myslec o aparcie fotograficznym,potwierdzm ze ma i stoper ,i minutnik,laduje sie szybko,i zawiadamia o skonczonym ladowaniu,bateria"trzyma" dlugo,w porownaniu z HTC wildfierS wygrywa(ta sama karta Sim)opcja internet i gry.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    114. ~1923  2012-08-15 11:22:49  host: 217.151.246.94.ip4.artcom.pl

    i tak zawsze najlepszym telefonem telefonami będą galaxy mini,mini2 i tak dalej !!!!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-144-242.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • samsung s8000 jet
  • zdjęcie wykonane telefonem samsung s8000 jet
  • zdjęcie wykonane telefonem samsung s8000 jet
  • zdjęcie wykonane telefonem samsung s8000 jet
  • zdjęcie wykonane telefonem samsung s8000 jet
  • zdjęcie wykonane telefonem samsung s8000 jet
  • zdjęcie wykonane telefonem samsung s8000 jet
  • zdjęcie wykonane telefonem samsung s8000 jet
  • zdjęcie wykonane telefonem samsung s8000 jet
  • zdjęcie wykonane telefonem samsung s8000 jet
  • zdjęcie wykonane telefonem samsung s8000 jet
  • zdjęcie wykonane telefonem samsung s8000 jet
w sumie: 108
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    1. ~seba  2009-06-19 15:13:00  host: 87-205-230-148.adsl.inetia.pl

    i to jest telefon a nie jak iPhone 3 do ....wiem wiem inna kategoria porównania mam samsunga omnie ale już chcę Jeta w zasadzie niczym się nie różni od omnii tylko wyświetlaczem AMOLED 16 mln i lekko podrasowanym procesorem i co najważniejsze dla miłośników muzyki zastosowali jacka pozdrawiam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3. ~qwerty  2009-06-20 11:51:55  host: public51299.xdsl.centertel.pl

    Jednego nie rozumiem, dlaczego panel jest oporowy jak telefon ma być podobno super czuły na dotyk?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    4. ~Boj  2009-06-20 12:47:18  host: ch100.internetdsl.tpnet.pl

    Ale sprzet procesor 800 MHz Jet.Samsung powala nokie tylko LG jest blisko kolegi Koreanczyka.Ja mam i550w jestem super zadowolony trakbal wymiata reszte.Ten Agila z dolnej pułki zrobi furore dzieki wyswietlaczowi dotykowemu i widgety to bajer jak na symbianie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~dan08wset  2009-06-20 13:02:40  host: public51367.xdsl.centertel.pl

    Na zdjeciach telefonu pokazany jest interfejs symbiana , to jak z tym systemem ??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7. ~a  2009-06-21 14:18:27  host: 80.50.234.142

    jak moze miec windowsa jak ma 6 mln kolorow ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8. ~aaaaaaaaaaa  2009-06-21 14:19:08  host: 80.50.234.142

    jak moze miec windowsa jak ma 16 mln kolorow?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~Faz  2009-06-21 19:32:55  host: blk199.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To mi sie podoba 800 Mhz i Windows Mobile. Szkoda tylko ze bateria nie najwiekszej pojemnosci. No i nie ma napewno 16 mln kolorow :P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    11. ~  2009-06-22 11:31:30  host: 195.116.80.1

    heh po co mu 16 mln kolorów skoro i tak WM obsłuży tylko 65 tys.?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    12. ~mk  2009-06-22 12:09:35  host: host73-193-24-245.limes.com.pl

    przeciez ten tel nie ma windowsa tylko os samsunga. lol

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    13. ~grot84  2009-06-23 20:50:20  host: chello089074202097.chello.pl

    procek to jest to :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14.  2009-06-24 11:02:31

    Kolejny Telefon z Dotykowym ekranem od Samsunga :) Super :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    15. ~  2009-06-24 11:05:01  host: aed242.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Chyba nie moze miec 16mln kolorow przy OS Windows, jak on obsluguje do 65 tys :P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    16. ~s  2009-06-26 01:18:37  host: aapt73.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to ten telefon co ma tą kostkę ściągniętą z LG S-Class ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~  2009-06-30 17:43:42  host: 195.116.80.1

    okey... wyświetlacz 16 mln, a WM pociągnie i tak 65 tys....

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    18. ~ziomek  2009-07-02 20:27:29  host: dut124.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zajebisty ten fonik :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~JJ  2009-07-03 15:48:28  host: apn-77-114-201-249.dynamic.gprs.plus.pl

    Największym plusem tego telefonu jest jego porcesor. Może wreszcie sterowanie dotykowe będzie idealnie płynne, a nie jak w większości telefonów.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~onn  2009-07-07 11:25:52  host: 212.160.172.70

    zapowiada sie niezle :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~alanmenez  2009-07-08 13:45:24  host: ackw227.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ładny procek

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    22. ~magdalenka  2009-07-09 11:33:24  host: rea.ipt.com.pl

    czym się ten fon różni od omnii II albo pro? jakoś mi to umyka :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    23.  2009-07-18 08:09:16

    do 7/8: Żaden telefon nie ma 16 mln kolorów. Nawet monitory LCD i telewizory zwykły chwyt marketingowy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    24. ~jacor  2009-07-20 19:19:46  host: dlb2.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Omnia jest większa, ma ekran 3,7 a ten ma 3,1 cala

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25. ~B  2009-07-22 20:58:10  host: user-89-108-212-62.mobile.playmobile.pl

    MORZE MIEĆ 16MLN KOL. BO TO JEST 6.1 A NIE 6.0

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    26. ~merafil  2009-07-26 13:51:16  host: 77-254-58-123.adsl.inetia.pl

    1. Samsung JET na 100% nie pracuje pod kontrola Windows Mobile i NIE JEST SMARTPHONEM ( można zapomnieć o nawigacji czy Skype na os, pozostaje naviexpert i skype lite a szkoda) więc porównanie JET'a do Omnii jest nieporozumieniem. Tak jak mk napisał w komentarzu nr 12 w środku siedzi jakiś system operacyjny Samsunga. 2. To prawda, ze ekran dotykowy jest typu oporowego ale jest naprawdę czuły ( nie to co nokia 5800) i błyskawicznie reaguje na dotyk. Ponadto ekran typu oporowego daje możliwość korzystania/sterowania telefonu za pomocą rysika, ołówka a nawet reaguje na dotyk gdy mamy na rekach rękawiczki ;) gdzie o tym wszystkim możemy zapomnieć przy ekranie typu pojemnościowego. 3. Procesor 800Mhz zapewnia dużą moc obliczeniowa dzięki czemu nie na mowy o "przycinaniu" się telefonu podczas przełączania między panelami i wyświetlania innych efektów graficznych. 4. Ekran typu OLED pobiera mniej prądu od LCD co w połączeniu z baterią Li-Ion 1100 mAh powinno zapewnić długi czas pracy. 5.Bardzo dobry aparat 5 MPx z autofocusem, wykrywanie twarzy, mrugnięcia i uśmiechu, geo-tagging, cyfrowa stabilizacja obrazu. Szkoda ze lampa to dual LED. Troche rozczarowuje nagrywanie bo chociaż 720 x 480 @ 30 fps to obraz klatkuje i trochę widoczna pikseloza (może poprawią to wraz z nowaszą wersją oprogramowania) 6. Przeglądarka zainstalowana na tym Samsungu w pełni obsługuje FLASH'a wiec można oglądać filmiki np z Youtube'a przez Wi-Fi czy korzystjąc EDGE,3G HSDPA. 7. Telefon jest sprzedawany z 2GB lub 8GB pamięci wewnętrznej wiec od jej ilości będzie uzależniona cena. 8. Telefon posiada czujnik zbliżeniowy dzięki czemu gdy podczas rozmowy zbliżymy do twarzy ekran jest wyłączany aby nic przez przypadek nie zrobić. 9. Telefon otwiera pliki Word, Excel, PowerPoint i PDF. Podsumowując Samsung Jet jest telefonem dla osób, którym zależy na funkcjonalności smartphone'a (GPS, Wi-Fi, itd) ale nie zależy im na samym systemie operacyjnym.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    27. ~bbbbbbbb  2009-07-27 12:29:23  host: dtu92.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fajny ten samsung :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    28. ~mobile  2009-07-30 11:16:50  host: chello087206217070.chello.pl

    hehe,Panienki ten fon nie ma wm ani symbiana, to jest wlasny system samsunga. pozdr

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    29. ~erstjy  2009-07-30 13:57:21  host: 83.220.121.116.dsl.dynamic.eranet.pl

    po pierwsze ten telefon jest na symbianie! po drugie na you tube jest test iphone 3gs i jet i iphone szybciej przeglada interet i aplikacje otwiera a jet tylko szybciej sie włącza o 3 sekundy chcialem kupic jeta ale wole iphona 3gs bo jest szybszy

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    30. ~Alli  2009-08-03 09:48:57  host: p50844a44.dip.t-dialin.net

    telefon. super, wymiata, glosniki nie sa najlepszej jakosci, jesli ktos syuka wylacznie trl muzycznego to nie polecam, ale tym co chca miec ladny tel z wifi gps polecam bez zastanowienia. bateria 3-4 dni

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    31. ~qrac  2009-08-06 06:56:37  host: 77-254-194-238.adsl.inetia.pl

    telefon nie ma systemu operacyjnego

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    32. ~w4  2009-08-06 18:04:37  host: idd26.internetdsl.tpnet.pl

    Posiadam ten telefon, jest świetny... Jestem w szoku z jaką szybkością działa to cudo.Polecam to cudo. Nokia n97 moze sie schowac

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    33. ~daro  2009-08-08 18:39:27  host: d50-158.icpnet.pl

    Ja mam LG Arena i wydaje mi się, że LG jest lepsze od tego Samsunga... Co myślicie?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    34. ~max  2009-08-10 00:31:09  host: 46.10.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl

    Mam Go od tygodnia. Jest na prawdę bardzo funkcjonalny. Ekran to zupełnie inny świat ! Instrukcja obsługi - fatalna IMO. Do wielu jego ( telefonu ) mozliwości trzeba dokopac sie samemu. A zamierzałem kupić iPhona 3GS... . Dźwięk przez słuchawki -jak dla - za cicho... było. Mały mod i jest OK. W porównaniu do F-480 nie ma problemu z jakością dxwieku podczas rozmowy.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    35.  2009-08-10 09:26:09

    Brawo dla kolegi merafil. mam ten telefon i nie posiada on windows mobile, nie wiem czemu w specyfikacjach pisze wszedzie WM 6.1, sugerujac sie tymi informacjami kupilem ten tel myslac ze ma WM, glownie chodzilo mi o instalacje navi, a teraz dupa. telefon jest naprawde ladny, ale bez Windowsa lub Symbiana cena 345 eurosow to troche duzo

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36. ~Evil  2009-08-12 18:40:05  host: 188.33.69.75

    ktoś może wie kiedy wprowadzi ten telefon jakaś nasza sieć ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    37. ~piotrek  2009-08-20 13:49:12  host: 86-193-n1.aster.pl

    w jakich sieciach on bedzie i kiedy??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    38. ~snickers  2009-08-21 18:19:42  host: chello089074149165.chello.pl

    Co za bzdury w specyfikacji powyżej - brak zegarka, buahahah

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    39. ~aqq  2009-08-23 00:46:49  host: 195.117.224.170

    A czemu Jet ma HSDPA tylko do 3,6 Mb/s? W Samsungu F480 który ma ze 2 lata, HSDPA ma do 7,2 Mb/s... Czy wie ktoś o co chodzi???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    40. ~bolo6425  2009-09-02 15:37:09  host: 87-198-20-182.ptr.magnet.ie

    drodzy panowie samsung Jet s8000 NIE pracuje na WM myli wam sie z blizniaczym modelem samsunga I8000 omnia 2 pozdro :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    41. ~adi  2009-09-07 15:30:00  host: 86-40-217-154-dynamic.b-ras2.mvw.galway.eircom.net

    o co wam chodzi z tym symbianem . wszyscy tylko komentuja - bo nie ma symbiana, bo symbian to albo tamto. co mnie obchodzi nazwa programu telefon ma dzialac plynnie.pozdr

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    42.  2009-09-10 15:42:38

    kiedy ten telefon będzie w Playu?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    43.  2009-09-11 10:04:03

    Czy wie ktoś, kiedy ten telefon będzie w ofercie Play?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    44.  2009-09-11 23:07:01

    ojej niewiem kto naprawde pisał ten artykół ale to jest kupa bzdór po pierwsze jet na własnej pamieci 2 GB + karta pamieci to omnia 2 ma 8 lub 16 GB druga sprawa jak juz wczescniej pisałem JET ma własny system nie WM co do HSDPA do 3,6 Mb/s gdzies czytałem ze to zalezy od kraju w niektorych jest to 3,6 a gdzieindziej 7,2 na JET mozna odpalis kilka aplikacji jednoczesnie wiec uwazan duzy plus LG i NOKIA juz to dawno mają

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    45. ~Waldi  2009-09-13 18:36:51  host: 89.161.4.171

    Może ktoś już rozpracował GPS w Samsungu Jet? Jak dotychczas, mam problem z jego uruchomieniem.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    46. ~Uważny  2009-09-16 23:09:54  host: apn-77-113-211-92.dynamic.gprs.plus.pl

    Dlaczego, piszą, że nie ma zegarka? Jak jest. Ma HSCSD - bardzo żadko w nowościach spotykane. Porównuje go z HTC HD i mam zagwostkę co wybrać. Może jakaś fachowa pomoc. Nie jakieś porady: ma fajny kolor ten bym wziął. Chodzi mi o funkcjonalność, pracę z nim (tu bardziej o HTC HD chodzi)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    47.  2009-09-18 10:01:13

    hmmm jesli chcesz zeby ci telefon działał płynnie to se kup starą nokie 3310 niektórzy posiadacze telefonów oczekuja troszke wiecej jesli mają odpalone kilka aplikacji oczekuja ze fon bedzie działał szybko i płynnie

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    48. ~  2009-09-20 00:40:16  host: bwm108.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy juz ktos wie jakie navi mozna wgrac?.bo to chyba glowny problem....

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    50. ~k  2009-09-23 23:13:12  host: but12.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kiedy ten telefon wejdzie do jakiegos z naszych kochanych operatorow ? :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    51. ~aaaa  2009-09-27 12:05:32  host: 87-205-253-233.adsl.inetia.pl

    Wie ktoś może kiedy będzie w jakimś salonie?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    52. ~aik  2009-10-01 23:47:51  host: 94-193-59-234.zone7.bethere.co.uk

    A posiada czujnik pomiaru światla?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    53. ~  2009-10-02 22:28:49  host: 082139000038.radom.vectranet.pl

    no właśnie a ja mam pytanie czy ktoś mi może dokładnie określić system tego telefonu i czy działa gps na nim??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    54. ~allK  2009-10-10 12:07:23  host: acur191.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fajny telefonik ale czy mozna...?1.Czy mozna odtwarzac filmy z karty pamieci? 2. Application Store Samsunga - czy beda dostepne na jet'a czy tylko na omnie ? 3.Czy jak w starszych wersjach samsunga bedzie mozna tworzyc np. poufne wiadomosci ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    55. ~roadkill  2009-10-10 18:48:36  host: 093105042204.lebork.vectranet.pl

    czy ten telefon ma GPS czy tylko A-GPS ?? prosze o szybka odp...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    56. ~  2009-10-18 11:38:51  host: 77-253-114-169.adsl.inetia.pl

    Kiedy będzie w jakimś salonie?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    57. ~ bvvn  2009-10-25 12:30:09  host: adcl252.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kosztuje bez umowy ok 1800 zł

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    58. ~adam  2009-10-27 13:48:21  host: addr53.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie wiem czy ma agps czy gps ale na pewno bedzie chodzić na nim nav4all

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    59. ~mjbialas  2009-10-29 12:46:07  host: lodzka.policja.gov.pl

    w mediamarkt w Łodzi cena to 1390zł

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    60. ~nikocrawley  2009-10-30 00:26:47  host: 82-44-32-206.cable.ubr03.craw.blueyonder.co.uk

    jak tu odpalic gps?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    62. ~aa  2009-10-30 18:42:20  host: 77-254-57-218.adsl.inetia.pl

    kiedy będzie w orange

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    63. ~Sugar87  2009-11-04 14:17:43  host: afr138.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon jest dostępny od Jakiegoś czasu w PLAY jako telefon na życzenie. Cena w związku iż jest to telefon na życzenie czyli zamawiany tylko pod klienta nie jest zbyt niska ale nie odstrasza, w średnim abonamencie cena telefonu to na dzień dzisiejszy 849zł. Ja go biorę :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    64. ~grzyzda  2009-11-05 20:53:23  host: host217-44-193-70.range217-44.btcentralplus.com

    witam,nie polecam tego telefonu gps to sciema za gogle map musimy placic a juz o wifi to mozemy zapomniec nie dziala znajdzie jakas siec ale nie polaczy wielka lipa,za ta kase mozna kupic htc wielki minus

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    65. ~krystek  2009-11-09 10:07:40  host: 80.50.253.70

    podajcie jakieś dane co do możliwości GPS na tym telefonie. Chodzi mi czy w mozna zainstalować np Tomtoma jakiegos albo garminka? jesli nie ma systemu jakiegos konkretnego to chyba lipa co? proszę o szybką odpowiedź. W Anglii jest za okolo 950zł wiec super cena!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    66. ~Jam  2009-11-11 08:48:13  host: host015.ip-p11.gni.pl

    Mam Iphone 3gs i przesiadłem się na samsunga jest zarąbisty. Obsługa tego telefonu i prostota to jego mocny atut.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    67. ~slawko22  2009-12-01 15:49:58  host: 195.116.133.253

    GPS działa świetnie (route66). I co mnie zastanawia, że po wyłączeniu GPS+ (AGPS) nie pobiera żadnych danych a trasę pokazuje. Działa jak navi na symbianach. Wykonanie tego fona to mistrzostwo! Miałem Nokie 5800 i powiem jedno - w porównaniu do Jeta , to szajs jakich mało!! Te szpary w 5800 były straszne! Niedopasowanie, skrzypienie!! Samsung jest naprawdę dobrze wykonany. Od zawsze miałem Nokię ale to się zmieni :) LG,Samsung już dawno dogoniły Nokię - a widząc wykonanie LG i Samsunga to wyprzedziły Nokię o lata świetlne!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    68.  2009-12-07 12:39:38

    Telefon ma system producenta, więc GPS tylko java: - darmowe: "amAze GPS", "WeTravel" albo tzw. turystyczny - "Trekbuddy" - płatna: chyba "Naviexpert" najlepszy więcej info do wygooglania w necie...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    69. ~figer  2009-12-18 20:44:04  host: 87-205-168-137.adsl.inetia.pl

    Ciekawe, czy jaby wgrac do niego soft od OMNI 2 - czy by smigalo? Nie widze roznic w specyfikacji, oprocz wielkosci.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    70. ~gabi  2009-12-21 00:27:41  host: 89.127.228.150

    mam ten telefon od września i do dzisiaj nie mam pojęcia jak wyłączyć poczte głosową,czy ktoś moze wie???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    71. ~kowbojman  2009-12-25 18:01:50  host: 83.1.243.227

    witam czy wie ktoś może jak wgrać route66 w samsunga jet s8000 i gdzie mogę pobrać route66.proszę o pomoc

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    72.  2009-12-26 18:42:22

    Panie i Panowie napiszcie czy działa On po WIFI , jakoś mimo że znajduje siec nie mogże się połączyc. Po za tym naprawdę super fonik.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    73. ~alan  2009-12-28 14:35:10  host: 212.183.140.52

    duzo z tego co przeczytalem tutaj to stek bzdur mam ten telefon od ponad roku zakupilem go w angli i jest bardzo dobry nawigacja chodzi bez problemu zegarek kto to wymyslil ze go nie ma ma i to nie jeden poogladajcie angielskie strony na temat tego fona

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    74. ~qba  2010-01-05 13:12:37  host: s94.ipt.com.pl

    ok dla odmiany ktos kto telefonik posiada ;D co by wszystko bylo jasne : 1) czy jest WiFi : tak i nie ma zadnych problemow z połączeniem (pamiętaż zeby w ustawieniach dodawac klusze WEP jesli takowe sa wymagane przez dana siec) 2) jaki system : system od samsunga nie SYMBIAN i nie WM. sa informacje ze moze bedzie dostepny android ale sa to tylko i wylacznie niepotwiedzone plotki(choc telefon powienien bez wiekszego problemu to udzwignac) wiec na razie nalezy zakladac ze tak nie bedzie. za to sam system rewelka. dlugo siedzialem na WM i powiem wam ze samsungowy prezentuje sie lepiej i sprawniej niby mniej opcji odnosnie instalowania swoich aplikacji ale samsung zadbal zeby mozna bylo miec wszystko co potrzebne pod reka wlacznie z dostepem do portali spolecznosciowych i komunikatorow a to wszystko za posrednictwem odpowiednich wigetow 3)ile ma pamięci: 2gb + karta pamieci microSD 4)nawigacja/GPS : dostepna od producenta (w zaleznosci od kraju w ktorym sie kupuje) i mozliwosc zainstalowania jakiejkolwiek nawigacji bazujacej na java. 5)google maps : NIE platne ale dogrywa mapki z netu wiec jak nie jestes w zasiegu jakiegos WiFi to mozliwe ze zabulisz za transmisje danych 6)wyswietlacz i panel dotykowy: jeden z najlepszych jakie widziałem, chyba 1szy raz widac ze 16mil kolorow cos w zasadzie moze dawac :) bardzo ladny jasny a panel dotykowy dziala zajefajnie wszystko sprawnie i czysto zadnych przeskokow jak czesto w przypadku WM. 7)instalowanie aplikacji : dostepne wigety i aplikacje java Dodatkowo : czesto ten telefon jest mylony z omnia II z tat nieporozumienia odnosnie WM i inne tego typu. Jack i wyjscie tv sprawuja sie bardzo ladnie a klawiaturka na ekranie jest jedna z najwygodniejszych dostepnych na rynku () jak dla mnie spokojnie bije iPhona i htc

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    75. ~pikpok  2010-02-04 18:24:52  host: client-opera-52.wroclaw.dialog.net.pl

    Wie ktoś może kiedy będzie w jakimś salonie?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    76. ~GUCIO  2010-02-20 13:58:53  host: mnch-4d042b53.pool.mediaways.net

    Kupiłem ten telefon /czekam na niego/ i mam prośbę gdzie mogę dostać instrukcję obsługi w j. polskim. Mieszkam w Niemczech i zamówiłem w T-Mobil. Dziękuję

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    77. ~Piter  2010-02-28 15:01:50  host: afhx42.neoplus.adsl.tpnet.pl

    16 mil px to nie żary ale prawda, to jest cech amoledów

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    78.  2010-03-24 22:14:17

    Instalacja Route66 wprost ze strony producenta nawigacji - najpierw sciagasz program potem on sciaga mapy i wgrywa na karte pamieci - cala europa i kilka panstw na ktore lata sie na wakacje zajelo 3,3GB miejsca. Ogolnie telefon rewelacyjny - moze ciut brakuje pelnego skype/fringa i to ze nie dziala udostepnianie neta przez wifi z laptopa w trybie ad-hoc. Ale poza tym swietna przegladarka www i szybkosc dzialania, ktorej brakuje symbianowi lub windowsowi. Ogolnie polecam jezeli ktos nie potrzebuje mase dodatkowych programow a chce przegladac w tle net jednoczesnie piszac smsa i sluchajac radia/muzyki lub rozmawiajac przez bluetooth. Dziala i sie nie wiesza. :) Jak ktos chce instalowac mase softu to jest symbian/windows/iphone/android dla reszty Jet jest prawie idealny

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    79.  2010-04-18 11:32:30

    Display: Type AMOLED resistive touchscreen, 16M colors (65K effective colors) OS: Microsoft Windows Mobile 6.1 Professional, upgradeable to Windows Mobile 6.5

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    80. ~...  2010-04-18 14:09:38  host: aeqr153.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja *** co za *** ludzie pracują w tym samsungu żeby wstawić takie parametry do telefonu i nie dać oprogramowania! Pozdro dla samsunga!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    81.  2010-05-14 17:27:46

    Uzupelnienie: Internet przez Wifi pod Windows 7 da sie udostepnic w trybie Ad-hoc z laptopa, pod Vista nie chcialo dzialac

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    82. ~  2010-05-16 08:56:53  host: dynamic-adsl-84-222-104-86.clienti.tiscali.it

    nie bede duzo mówił mam ten telefon od wczoraj nie mam tam windows mobile tylko normalne orpogramowanie samsunga ale telefonik wyjechany... Ponoc 1600 zl w polsce ja kupilem za 209 euro to jakies 840 zl wiec Polska dalej jest droga:P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    83. ~czarny  2010-05-19 12:22:35  host: dynamic-adsl-84-222-29-40.clienti.tiscali.it

    ROUTE 66 Maps Windows Mobile ROUTE 66 Maps S60 V3/V5 Mobile 8 Windows Mobile Mobile 8 S60 V3 Mobile 7 S60 V2/3 Mobile 7 Windows Mobile Smartphone Navigate 7 PPC Ktore z tych rzeczy masz wybrac do Jeta skoro nie ma on ani windows mobile ani symbiana?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    84. ~tao  2010-05-20 09:57:45  host: afss22.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie czy skypa morzna wgrac

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    85. ~Danny  2010-06-10 22:57:36  host: acpd183.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie wiem czy ma czy nie ma windowsa, ale drodzy urzytkownicy, poszukajcie troche w sieci a znajdziecie informacje ze microsoft wypuscil nakladke na windowsy serii 6 z tego co pamietam, ktora umozliwia "odczyt" 16mln kolorow dziekuje, dobranoc !

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    86. ~mati11111  2010-07-03 16:16:26  host: ip-89.171.224.202.dsl.static.crowley.pl

    mam go i największą zaletą jest czytanie divx xvid i h264 w 720x480p !!!!!!! wideo wygląda jak zdjęcia (chodzi mi o czystość :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    88.  2010-07-23 16:32:00

    Orientujecie się na jakim systemie może pracuje to cudo techniki, na wm czy na androidzie? Chciałem sobie kupić Omnie Lite, ale jak zobaczyłem to cudo to już wole troszke poczekać i pozbierać. Nieduża rużnica, a wyświetlacz amoled :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    89.  2010-07-23 16:45:22

    I jeszcze jedno, odtwarza dvix?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    90. ~pikpok  2010-08-03 20:45:48  host: pad015.multi-play.net.pl

    Czy on w końcu ma ten czujnik światła czy nie ma ? (to dość ważna cecha, a mam sprzeczne informacje)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    91. ~*tay  2010-08-06 12:05:40  host: host-89-230-195-226.lublin.mm.pl

    Przez ile powinienem ją pierwszy raz ładować, no wiecie żeby mi ze 4 dni wytrzymała?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    92. ~mat  2010-08-08 15:37:55  host: ip-89.171.224.202.dsl.static.crowley.pl

    nie umiecie czytać???? mam fona i ma czujnik światła czyta divx

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    93. ~jyda  2010-09-03 12:15:34  host: afgz192.neoplus.adsl.tpnet.pl

    *nie ma symbiana *ekran - jest super- szybko chodzi,piekne kolory, bardzo przejzysty *dlaczego napisane ze nie ma stopera,zegarka itd? ma to wszystko *telefon mam ponad pol roku i zadowolona jestem, nawet bateria jak na taki tel spoko trzyma >>>jedyne minusy, *w słoneczne dni- nic nie widac na nim *blyszczaca obudowa- czyli rysuje sie *bez odpowiedniego oświetlenia foty niezadowalające

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    94. ~brawa08  2010-11-04 21:35:30  host: gem98.internetdsl.tpnet.pl

    mam pewien problem, mam ten telefon od lipca, na początku wszystko działało, super, git, później nie mogłem żadnej strony internetowej odwiedzić i pokazywało mi "błąd dns", a teraz próbuje przez nadajniki od dostarczycieli neta, próbuję płatnego internetu i wyskakuje "niespodziewany błąd" proszę o pomoc, z góry dzięki

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    95.  2010-11-04 22:10:35

    mam pewien problem, dostałem ten telefon w lipcu , był czyszczony i od nowa firmware wgrywany, nie działa mi rozpoznawanie plików, także na początku bardzo się cieszyłem internetem, po pewnym czasie gdy chciałem odwiedzić stronę wyświetlił mi się komunikat "błąd dns", próbowałem także użyć płatnego internetu lecz to także zakończyło się fiaskiem, po pewnym czasie także nie mogłem się połączyć na żaden sposób z internetem, ale teraz także nie mogę się z nadajnikami połączyć i pokazuje mi się komunikat "niespodziewany błąd" proszę o pomoc, z góry dzięki

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    96. ~natasza  2010-11-17 13:37:52  host: awy173.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy ktoś ma problem z wyślwietlaczem? kupiłam go wczoraj i dziś w sztucznym świetle zauważyłam wadę wyślwietlacza) widać pod sztucznym oświetleniem "tęczę" nie potrafię tego precyzyjnie nazwać,ale to jakby na kałuży rozlać paliwo, jestem w trakcie reklamacji producent ponoć twierdzi,że to cecha wyślwitlaczy amoled :-( co o tym sądzicie?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    97. ~mariola  2010-11-27 17:50:59  host: ip4da7f193.direct-adsl.nl

    ja mam problem ze zdjęciami robie fotke i nigdzie sie nie zapisuję !Pomocy

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    98. ~kasia  2010-12-02 03:43:47  host: user-46-112-239-18.play-internet.pl

    mam pytanie do użytkowników czy można zmienić kolor menu,żeby nie było to czarne tło gdzie są ikonki?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    99. ~  2011-01-12 21:20:45  host: host-89-231-247-59.mielec.mm.pl

    jak chodzi wifi w tym telefonie ??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    100. ~marzena  2011-01-31 19:36:24  host: host-213-5-214-41.wtvk.pl

    do kasi kolor menu mozna zmienic wejdz w ustawienia -wyswietlacz-moj motyw. pozdro

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    101. ~marzena  2011-01-31 19:37:25  host: host-213-5-214-41.wtvk.pl

    wejdz wifi i sie połacz z siecia ja tak sie łacze

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    102. ~majster  2011-02-18 00:41:18  host: 213-238-80-145.adsl.inetia.pl

    tak chodzi wifi i to w najlepszym porządku.. mariola, może poszperaj gdzie ci się zdjęcia zapisują, bo może masz włączony zapis na microSD.. kasia, owszem można zmianić kolor tego menu tylko musisz poszperać w jet droidzie, ułatwiło by ci życie też zainstalowanie androida 2.1

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    103. ~kasia  2011-03-01 23:29:04  host: user-188-33-80-95.play-internet.pl

    Dziękuję za odpowiedzi co do tła menu:) Majster-właśnie szukam dobrego telefonu ale bez tych systemów tylko zwykłe oprogramowanie.Miałam i symbiana i androida i niestety to nie dla mnie:)Niech dzwoni ,pisze sms,robi ładne zdjęcia i dotyk:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    104. ~soyer  2011-05-05 15:12:38  host: 243-bem-13.acn.waw.pl

    do nataszy, to nie jest wada wyświetlaczy amoled tylko jest to wada wyświetlacza właśnie w tym modelu:-), wiem bo też tak miałem

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    105. ~  2011-05-09 11:33:20  host: 178-36-143-184.adsl.inetia.pl

    Mam pytanie, nie miałem nigdy do czynienia z tym telefonem, czy posiada on jakiś system operacyjny albo czy jest możliwe wgranie tam np androida 2.1 lub 2.2? Telefon widzę ma procesor 800Mhz czy chodzi równie płynnie i szybko? Jak się mają sprawy właśnie w tych kwestiach? Pozdrawiam i liczę na wyczerpującą odpowiedź.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    106. ~Sapling  2011-05-11 14:07:15  host: user-109-243-157-34.play-internet.pl

    przecież ten fon ma windows mobile 6,1 to co tu pierniczycie???Ja mam tego fona więc wiem lepiej ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    107. ~Aga  2011-05-21 09:24:03  host: dslb-088-069-240-005.pools.arcor-ip.net

    Jestem bardzo zadowolona z tego samunga, mam go juz 2 lata, i zadnych komplikacji, wszystko chodzi idealnie,nigdy mi sie nie zaciol, bateria trzyma mi nawet do 2 tygodni. a co do opisu tego telefonu tam na samej gorze , to nie wszystko sie zgadza: Ma video-konferencje, ma zegarek, ma minutnik, stoper, Pozdrawiam i zachecam do kupna

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    108. ~halllo  2011-09-13 17:54:10  host: user-109-243-76-125.play-internet.pl

    106 może i masz ten telefon ale jeszcze go nie włączałeś albo używasz go od tyłu. On nie ma Windowsa... Wyświetlacz 16mln AMOLED przy Windowsie?? tego jeszcze nie wymyślił żaden Koreańczyk ani nawet Amerykanin... Ech ludzie...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    109. ~  2011-09-24 17:58:51  host: 77-254-203-148.adsl.inetia.pl

    mam pytanie jakiego softa moge zainstalować na tym fonie ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    110. ~Paula  2011-10-07 19:39:53  host: adpv47.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hej. Mam pytanie do uzytkownikow czy jak na dworze jest zimno to mozna pisac smsy ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    111. ~Radzisz  2011-11-07 16:37:39  host: akademik.nat.student.pw.edu.pl

    hejka;) wie ktoś może czy da się zainstalować androida na tym fonie? Z góry dzięki za odpowiedź

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    112. ~maciek  2012-02-07 21:08:32  host: cyberfox.pl

    OMNIA 2 I8000 z mniejszym ekranem i bez Windowsa i żadnego OS, To zwykły telefon :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    113. ~nolwen58  2012-05-01 10:47:10  host: APuteaux-551-1-84-99.w92-132.abo.wanadoo.fr

    Mam go 2 lata,zadnego problemu,ale zdjecia robi piekne,nie musze myslec o aparcie fotograficznym,potwierdzm ze ma i stoper ,i minutnik,laduje sie szybko,i zawiadamia o skonczonym ladowaniu,bateria"trzyma" dlugo,w porownaniu z HTC wildfierS wygrywa(ta sama karta Sim)opcja internet i gry.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    114. ~1923  2012-08-15 11:22:49  host: 217.151.246.94.ip4.artcom.pl

    i tak zawsze najlepszym telefonem telefonami będą galaxy mini,mini2 i tak dalej !!!!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-144-242.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Samsung Jet wchodzi na polski rynek

29 lipca 2009 13:04 33

Samsung S8000 Jet plasuje się w światowej czołówce zarówno pod względem technologii wyświetlacza, jak i prędkości działania. Nowy smartfon Samsunga wchodzi na polski rynek już w sierpniu. Jego możliwości powinny zadowolić fanów multimediów na najwyższym i co ważne - najwydajniejszym - poziomie.

Informacje o telefonie na Twoją Stronę
Po wstawieniu kodu na Twoją stronę zobaczysz:
Dane telefonu Samsung S8000 Jet
To bardzo proste. Wystarczy skopiować i wkleić na stronę poniższy kod:

Telefony dodane do porównania