Samsung S7562 Galaxy S Duos
Telefony Samsung Samsung S7562 Galaxy S Duos

Samsung S7562 Galaxy S Duos

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 2.89

Funkcje 2.91

Wydajność 2.70

Średnia ocena 2.83

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

4 lata, 3 miesiące

Podstawowe funkcjonalności Samsung S7562 Galaxy S Duos

OGÓLNE
Nazwa Samsung S7562 Galaxy S Duos
     znany także jako
Zaprezentowany sierpień 2012
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM
Klawiatura sprzętowa
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
121.5 x 63.1 x 10.5
Masa (g) 120
SIEĆ
GSM 850, 900, 1800, 1900
WCDMA 900, 2100
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
dotykowy,
multi-touch,
     kolory 16 mln kolorów
     rozdzielczość 480 x 800 pix
     wielkość 4 cali
Ochrona wyświetlacza
Wyświetlacz dodatkowy
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik zbliżeniowy
Czujnik oświetlenia
TRANSMISJA
CSD
HSCSD
GPRS
EDGE
3G
HSDPA 7.2 Mbps
HSUPA 5.76 Mbps
HSPA
HSPA+
LTE
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA
Bluetooth 3.0
WLAN Tak, 802.11b/g/n
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz)
WiMAX
NFC
USB 2.0
typ USB microUSB
GPS Tak z AGPS
Ładowanie przez USB
Złącze jack 3.5 mm
Wyjście TV
Czytnik linii papilarnych
SYSTEM
System Android v.4.0 (Ice Cream Sandwich)
Aktualizacja
Procesor single-core, Qualcomm MSM7227A, 1 GHz, Adreno 200 GPU
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 4 GB
768 MB RAM
karta pamięci microSDHC
karta pamięci - max wielkość 32 GB
karta pamięci w zestawie --brak danych--
książka adresowa wielkość bez ograniczeń
APARAT
Aparat główny 5 Mpix
Geotagging
     zoom optyczny
     autofocus
     flesz LED
     filmy Tak, VGA 30 fps
Drugi aparat VGA
Wideorozmowa
MULTIMEDIA
Radio Tak z RDS
FM transmiter
Dyktafon
Polifonia
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3, AAC+, WAV, WMA
Odtwarzacz wideo Tak, MP4, H.253, H.264, WMV
Moduł TV
HD Voice
KOMUNIKACJA
SMS
Słownik SMS
EMS
MMS
IM
Email
FUNKCJE
Przeglądarka HTML
RSS
Java
Kompas cyfrowy
Terminarz
Alarm wibracyjny
Profile
Wybieranie głosowe Dla numerów
System głośnomówiący
Inne
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 1500 mAh
Wymienny akumulator
Szybkie ładowanie
Bezprzewodowe ładowanie
Czas czuwania w 2G (h)
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min)
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa) 0.47
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa) 27
SAR US (ciało) 0.65

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 62
  • 0

    12. ~  2012-10-20 08:21:45  host: nat.roz.fiberway.pl

    uzywam telefon od jakiegos miesiaca i moje wrazenia na temat tego telefonu sa dosc dobre. Jezeli ktos potrzebuje korzystac z 2 kart sim to jest to na chwile obecna najlepszy wybor.Jedyne co mnie wkurza to brak wyboru karty sim przed kazdym polaczeniem. Dzwoni z tej karty sim ktora jest zaznaczona w gotowosci natomiast przy sms i przy wybieraniu z klawiatury taka mozliwosc jest

  • 0

    15. ~meme  2012-10-27 03:01:36  host: 031011234159.warszawa.vectranet.pl

    kupilem, prezentuje sie ok, ale mam problem z kiesem, wywala sie, blokuje, nie sposob wyedytowac kontaktow, trudny dostep do karty pamieci (nie da sie tam instalowac aplikacji ?) no chyba ze czegos nie ogarniam. brakuje jakiegos powiadamiania (led lub migajace klawisze) o wiadomosciach, pliki transferuje przez wifi po ftp ale tym sposobem nie mam dostepu do karty - moze ktos podpowie jak po wifi miec dostep do karty pamieci ?

  • 0

    24. ~dampol  2013-01-07 14:21:48  host: ip-78-30-120-48.free.aero2.net.pl

    aby miec dostep do karty przez wifi najlepiej uzywac jakiejs przegladarki np. OPERA. Tel trzyma nawet do 4 dni ale bez bawienia sie WiFi i w srednim dzwonieniu.( w koncu dwie karty SIM, wiec musi trzymać dwa zasiegi) Jak ktos chce miec BESTIE to tylko GALAXY S3 z mega szybkim procesorem 4rdzeniowym :) 8mpx itd

  • 0

    25. ~c99  2013-01-07 23:04:15  host: 178.180.3.110.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    jest ok. jeśli ktoś nie potrzebuje laptopa w formacie telefonu, to wystarczy. mistrzem szybkości jest raczej SIII, ale S Duos działa na tyle sprawnie, aby nie irytować, ale wolniejszego sprzętu bym już nie chciał. W wersji na 2 karty SIM to chyba obecnie najlepsze urządzenie. Bateria trzyma 1,5 dnia, choć sporo używam internetu (czasem nawet do 100MB/dzień. Jako sam telefon działa 2 dni czyli ładujemy co noc. Mam go od miesiąca

  • 0

    26. ~kichcio  2013-01-16 01:21:25  host: afhf104.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy ktos moze powiedziec o tym DUAL SIM? Obie karty sa jednoczesnie aktywne, czyli na obie ktos moze zadzwonic. Gdy wybieram numer czy np. sa 2 ikony zielonej sluchawki? Czy da sie np. ustawic tak, zeby smsy wysylaly sie z domyslnej karty, ale czy telefon wtedy odbiera smsy z obu kart? Jak w koncu z jakoscia dzwieku?

  • 0

    30. ~aronmen  2013-02-21 10:38:21  host: 82-160-137-210.tktelekom.pl

    mam go od 2 mies, 764 RAM i 2 GB pamięci, gdy na jednej karcie rozmowa a na drugą ktoś dzwoni słyszy sygnał zajętości,bateria 1,5-max(rzadko) 2 dni, ciągle mam ok 90% użycia RAM-u, a użycie procka wskakuje na 100% gdy wchodzę w kontakty lub połączenia-jak dla mnie jest za wolny-może to wina andka 4.0,miałem sgs i sgs2-oba były szybsze,fakt że oba na 2.3.x. Na koniec - gorsza jakość rozmów niż w sgs2.

  • 0

    31. ~mtm  2013-02-25 16:47:37  host: 141.189.205.1

    ma problem - nie potrafię wykonac połączenia z SIM2, po ustawieniu tej karty w menu, przy wybieraniu numeru automatycznie połączenie wykonywane jest z SIM1 i zmiena się aktywna karta - może ktoś wie jak to ustawić, w ang. manual nic nie ma na ten temat, przechodze z jednaj na drugą, ale zawsze wraca mi na SIM1 (dotyczy i wybierania z klawiatury i z kontaków), jedynie SMS da się wysłać.

  • 0

    35. ~Porto  2013-04-14 03:06:21  host: bl7-76-114.dsl.telepac.pt

    Ten telefon to pomyłka. Jest BARDZO wolny. Dzisiaj miałem zamiar nim rzucić o ścianę kiedy przeglądałem internet za pomocą opery lub chrome - myślałem, że od tego zamulenia krew mnie zaleje. Kłamstwo w każdej z ofert jakoby telefon oferuje 4GB powierzchni użytkowej. Otóż przepuszczając przez sitko marketingowy bełkot, otrzymujemy realnie 1,68 GB z którego początkowo i tak 200 MB jest zajęte. Trzeba się mocno nakombinować aby zainstalować dobrą nawigację typu Sygic czy Navigon (obie działają tragicznie wolno). Jakość rozmów. Używałem 2 lata aparatu Nokii E52. Kiedy opuściłem sklep z tym złomem i zadzwoniłem do mojej dziewczyny to myślałem, że mnie trafi. Dźwięk przytłumiony, strasznie niewyraźny. Człowiek nie rozumie co trzeciego słowa. Kiedy miałem interview przez telefon, to musiałem podłączać słuchawki - dźwięk tez beznadziejny, jednak dwa ucha i izolacja ucha robią swoje... bateria ? totalna pomyłka...kiedy dzisiaj sikałem w kiblu to przypomniałem sobie film z Douglasem "GRA" kiedy to wracał po pracy i kładł telefon na ładowarkę. Z tym złomem jest to samo. Pobawisz się troche WIFI, gierką, aparatem, wracasz i niczym Michael podłaczasz po przyjsciu do domu do ładowarki. Wyświetlacz a raczej jego dotyk jest irytujący. Myślałem, że to może wina moich zrogowaciałych paluchów, ale nie... ten telefon z opóźnieniem reaguje na dotyk także zamiast "przesunąć" ekran w dół to się "klika" w efekcie zamiast scrollowac stronę wchodzi nam w jakiś link... Podsumowując - strata pieniędzy, żałuje że kupiłem ten telefon. Jest to móje pierwsze urządzenie z androidem. Osobiście wole dalej poczciwą E52. Ten telefon to jedna wielka pomyłka. Podsumowując minusy - bardzo wolny - wyswietlacz reguje z opoznieniem - malo pojemna bateria - ladowanie codzienne - znieksztalcony przytlumiony glos

  • 0

    36. ~Luki  2013-04-24 21:02:28  host: public140100.xdsl.centertel.pl

    Nie wszystko złoto co się świeci! Specyfikacja i zdjęcia tego telefonu mogą na potencjalnych klientach zrobić wrażenie. Niestety rzeczywistość moim skromnym zdaniem nie jest już tak kolorowa. Wizualnie telefon wzorowany jest na Galaxy S III / S III mini i właściwie tylko tyle ma z nimi wspólnego, ponieważ z całą resztą jest już dużo gorzej. Obudowa jest zdecydowanie słabszej jakości. Podczas użytkowania zarówno okalająca ramka jak i tylna klapka trzeszczą. Jakość dźwięku w słuchawce jest zaledwie na przeciętnym poziomie. Jednak najbardziej irytuje mnie fakt, iż za sprawą kiepskiego odizolowania przedniego głośniczka rozmowę słyszaną osoby postronne poprzez otwór tylnego głośniczka. Wyświetlacz LCD generuje bardzo ładny obraz ale tylko w pomieszczeniach. Na zewnątrz, w pogodny dzień jego czytelność jest niezadawalająca. Ponieważ instalowanie aplikacji na karcie SD wymaga nieco wiedzy i kombinacji warto wspomnieć, że z deklarowanych 4GB pamięci wewnętrznej do dyspozycji użytkownika jest dostępnych raptem około 1,68 GB. Funkcja Dual SIM tego telefonu też jest okrojona. Podczas połączenia z jednej karty sim, druga jest na ten czas wyłączana. Owszem jest opcja ?dwie karty sim zawsze włączone?, jednak polega ona przekierowywaniu połączeń z nieaktywnej karty sim na aktywną. Naraża ona jednak nieświadomych użytkowników na dodatkowe koszty. System operacyjny telefonu to Android Ice Cream Sandwich (v 4.0.4), który w wielu sytuacjach działa dość wolno. Dlatego też nie zalecam włączania opcji oszczędzania energii, ponieważ dodatkowo spawalnia ona działanie telefonu. Telefon aż prosi się o aktualizację oprogramowania do wersji Jelly Bean, gdyż ten system działa nieco sprawniej na telefonach ze słabą specyfikacją sprzętową. Myślę jednak, że informacje o planowanej aktualizacji do Jelly Bean to celowy przeciek kontrolowany Samsunga mający na celu zachęcić potencjalnych klientów do

  • 0

    37. ~Luki  2013-04-24 21:03:35  host: public140100.xdsl.centertel.pl

    (ciąg dalszy) Samsung woli zatrudniać ludzi do pisania komentarzy oczerniających produkty konkurencji (HTC) zamiast skupić się na dopracowaniu swoich produktów. Przykładem może być znany Samsungowi (potwierdza to suport producenta) i nadal nie rozwiązany problem z firmware, który objawia się tym, ze telefon w pewnych sytuacjach po wybraniu numeru nie jest w stanie nawiązać połączenia. Wtedy pozostaje ponowny restart urządzenia. Na tą niespodziankę będą narażeni użytkownicy sieci Play. Telefon przy przełączaniu się między siecią roamingową (Plus, Orange) a własną potrafi ?zawisnąć? w próżni. Sygnał sieci jest, natomiast telefon nie jest zalogowany poprawnie do sieci żadnego z operatorów. Podobna sytuacja zdarza się podczas odświeżania karty sim przez siec Play. Po takim zabiegu, gdy telefon był zalogowany do sieci Plus bądź Orange również odmawia nawiązania połączenia. Niestety wybór sieci ?na sztywno? (manualnie) nie rozwiązuje problemu, ponieważ zdecydowana większość modeli Samsunga nie potrafi ?utrzymać? wybranej sieci roamingowej po staracie sygnału lub podczas odświeżania karty sim przez Play. Co ciekawe wszystkie znane mi modele Nokii (nawet te najtańsze) nie maja problemu z utrzymaniem ręcznie wybranej sieci roamingowej i są odporne na zjawisko odświeżania kart sin przez Play. Podsumowując: mam nieodparte wrażenie, że w jednej kwestii Samsung poszedł śladami Nokii. Mam tutaj na myśli zalewanie rynku dużą ilością nowych modeli telefonów, co niestety skutkuje niedopracowanym oprogramowaniem. Czy jest to dobra droga rozwoju czas pokażę. Osobiście drugi raz nie wybrałbym tego telefonu! Jakość wykonania, specyfikacja oraz niedopracowane oprogramowanie nie są warte aktualnej ceny.

  • 0

    38. ~Olga  2013-04-26 23:05:36  host: p5B131730.dip0.t-ipconnect.de

    Mam telefon od 2 tygodni. Moj pierwszy smartfon, tak wiec radosc na poczatku i ekscytacja nowa zabawka spora. Nie znam sie na telefonach ale jak kazda normalny uzytkownik jestem w stanie zauwazyc co mnie wk...wkurza. Przede wszytkim juz po tygodniu zatesknilam za moim starym Samsungiem - prosty, bez bajerow.. niemal podstawowe funkcje, ale dajacym sie odlaczyc od ladowarki.. i to na dluzej niz 20 godzin. W tym telefonie musze go podlaczac codziennie nawet jak ledwo korzystam- Specjalnie sprawdzilam ile wytrzyma - krotkie wejscie do internetu, jedna odebrana rozmowa, budzik, sprawdzenie czegos, kontakty - a i tak nie dobil do 24 godzin i znow wola o ladowanie. Szlag trafia. Potwierdzam opinie przedmowcy, cos jest nie tak z tym ekranem, slabo reaguje albo wlasnie reaguje jak "klikniecie". Przy rozmowie przez skypa slaba jakosc dzwieku. Raz czy dwa w ogole mi sie wylaczyl caly telefon. Sam ot tak. Wlasnie przy skype. Nie wiem czego to kwestia. Pracuje wolno. Wejscie na strony zajmuje wieki. Jesli chodzi o te cala funkcje duos - nie wiem jakie doswiadczenia maja inni uzytkownicy ale u mnie przychodza smsy ze ktos probowal sie skontaktowac chociaz wcale telefon nie dzwonil, nie byl tez zajety. Nie wykorzystywalam w tym momencie drugiej karty sim. Dopiero po wyjeciu jednej z kart zaczely normalnie przychodzic polaczenia. Tak wiec jak dla mnie ogromne rozczarowanie. Pocieszam sie jednak ze telefon byl prezentem wiec nie musze zalowac wydanych pieniedzy.

  • 0

    39. ~duoz  2013-05-04 21:45:01  host: V34-15.opera-mini.net

    Olga, faktycznie ten telefon jest przereklamowany. Powinien się nazywać Szajsung. Ale jeśli chcesz przedłużyć działanie telefonu to rozwiń obszar powiadomień i przesuń go w dół (tzw. górna belka) i wyłącz opcje: Synchronizacja, Bluetooth, Dane komórkowe, GPS i Wi-Fi. Wymienione opcje włączaj w razie potrzeby. natomiast NIE WŁACZAJ FUNKCJI OSZCZĘDZANIA ENERGII, PONIEWAŻ ZAUWAŻALNIE SPOWALANIA PRACE I TAK MUŁOWATEGO TELEFONU!!! Po tych zabiegach mój Szajsung s7562 działa od 2 do 4 dni.

  • 0

    40. ~wwwgompl  2013-05-26 00:08:47  host: 89-69-208-83.dynamic.chello.pl

    Kupiłem go zanim pojawił się oficjalnie w Polsce około października 2012, więc mam doświadczenie: Niestety, zwykle na telefony dual decydują się osoby które mają tyle pracy iż mają co najmniej 2 numery. A jeśli mają dużo pracy to są zwykle bardzo zajęci. A tacy niestety nie mają czasu na: - przywracanie ustawień fabrycznych raz w miesiącu - uruchamianie telefonu ponownie po zwisie - wysyłanie do serwisu telefonu i czekanie na zwrot - czekanie na pojawienie się listy kontaktów po kliknięciu na ikonę Niestety nawet po przywróceniu ustawień fabrycznych i wykonanie szybkiego połączenia to dla tego telefonu kilka sekund na wyświetlenie kontaktów, wybraniu nr i rozpoczęcia wybierania. Nawet przewijanie ekranu to problem dla tego telefonu, jak napisano wcześniej. Przy przewijaniu telefon tak wolno reaguje że przesuwam jeszcze raz a to czasami jest traktowane jako podwójne kliknięcie. Raz w tygodniu telefon zawiesza się i to nawet niedługo po resecie i przywróceniu ustawień fabrycznych: Każda próba nawiązania połączenia kończy się "wybieraniem" przez około minuty, poczym nastepuje rozłączenie. Wtedy pomagają tylko 2 sposoby: 1. restart telefonu przez wyjęcie baterii, lub 2. rozmowa przychodząca Tak jest raz w tygodniu. Z powyższych powodów uważam telefon bubel.

  • 0

    41. ~Luki  2013-05-26 09:46:53  host: public137954.xdsl.centertel.pl

    (update do opinii). Druga karta sim służy mi tylko i wyłączenie do internetu (Orange). Niestety na tej karcie choć zdecydowanie rzadziej też zdarzają się zwisy w nawiązywaniu połączeń intenetowych. Po restarcie urządzenia wszystko wraca do normy. Poza tym błędy oprogramowania widać przy ładowaniu baterii. W sytuacji gdy ładujemy w pełni rozładowaną baterię ładowarką z zestawu (prąd ładowania 0,7A) przy wyłączonym telefonie wskaźnik 100% naładowania pojawia się po ponad 3 godzinach, a zważywszy na pojemnośc baterii powinien pojawić się godzinę wcześniej! Użycie ładowarki Samsung z wyższego modelu o prądzie ładowania 1,0A nic nie zmienia. Wskaźnik 100% naładowania pojawia się tak samo po ponad 3 godzianach ładowania. Zatem konieczne są poprawki firmware wraz z aktualizacją do Jelly Bean i odchudzenie dość "ciężkiej" nakładki systemowej.

  • 0

    42. ~nika  2013-05-27 10:22:36  host: dzr202.internetdsl.tpnet.pl

    Mam pytanie. Mam ten telefon od paru dni. Jedna sieć u mnie to arero2 a druga orange. I mam problem. Nie mogę skonfigurować odbioru mms. Pomoze mi ktoś? I jeszcze jeden problem: nie można w zaden sposób zmienić dźwięku powiadomień czyli mms. Wybieram przeróżne dźwięki a i tak w rezultacie sms przychodzą mi z dźwiekiem "whistle". Próbowałam przywracać ustawienia fabryczne itp a dźwięk i tak jest jeden :(

  • 0

    45. ~morcair  2013-07-03 10:17:00  host: proxy0.netia.pl

    Mam pytanie do użytkowników - dość często w tym telefonie zdarza mi się, że "zawiesza się" pakietowa transmisja danych - na górnym pasku ikonka jest widoczna, ale strzałki "milczą" i ożywić może je tylko reset (czasem pomaga wejście i wyjście z trybu offline). Co ciekawe, strzałki widoczne są nawet po wejściu w zasięg WiFi (zwykle na pasku jest pokazany tylko jeden rodzaj transmisji) i wtedy komunikacja z Internetem działa, ale tylko dzięki WiFi.

  • 0

    48. ~Lukasz  2013-08-03 15:06:04  host: public-gprs651247.centertel.pl

    Nie wiem czemu nigdzie nie ma rzetelnego testu tego telefonu. Potwierdzam powyzsze opinie, ten tel to g.. ktore wyglada jak S3. Samsung Ace2 jest 3 polki wyzej pod kazdym wzglemdem, ba, Ace 1 dziala szybciej i plynniej - mega wolnyy system ciagle zamula, tzn klikasz nie rozpoznaje klikniecia, klikasz znowu i traktuje to jako dwuklik - przegladanie netu jest niemozliwe, zle interpretuje przewijanie, sa mega lagi nie mam nawet zainstalowanych dodatkowych app bo wtedy pewnie by sie nawet nie wlaczal jestem bliski piep...a tym o sciane o zakonczenia tego koszmaru. G..o nie telefon

  • 0

    55. ~digi  2013-12-14 20:57:04  host: public133927.xdsl.centertel.pl

    pawcio, twoja odpowiedź niedokładna i może wprowadzać w błąd. Owszem ten telefon ma aktywne dwie karty sim tylko w trybie "oczekiwania" tzn. jest to dual sim standby. Oznacza to, że gdy na jedną kartę przychodzi połączenie druga karta jest wylogowywana z sieci. Lepszym rozwiązaniem, choć aktualnie występującym w bardzo nielicznych modelach jest dual sim activ, gdzie w przypadku połączenia wykonywanego jednej karty sim, osoba dzwoniąca na drugi numer słyszy sygnał zajętości zamiast komunikatu "abonent niedostępny" jak ma to miejsce w przypadku dual simów standby.

  • 0

    59. ~misia  2014-02-11 16:18:07  host: ns1.advicom.pl

    Telefon uzywam od ponad roku :) ogolem jestem zadowolona bo ma 2 karty sim co jest mi potrzebne :) w smsach mozna wybrac przyciskiem z jakiej karty sie wysyla,z dzwonieniem to trzeba aktywna dana karte miec ale to tez nie problem bo 2 przyciskami sie to wybiera :) ale! czesto bardzo powoli dziala :/ zanim jedna aplikacja sie wyl albo zal to trzeba dosc zaczekac.. ja sie juz pprzyzwyczailam ale dla co poniektorych to moze byc denerwujace, szczegolnie przy galerii zdjec :/ ale wiem ze jest to najlepszy jak na razie na rynku tel z dual simem wiec nie narzekam :) samsung ogolem super firma :) ale powinien temu modelowi zdecydowanie wiecej RAMu dac :D co fajne jeszcze w tym tel jest to to, ze mozna wybrac sobie na dana karte swoje melodie sms'a czy dzwonka wybrac i wiesz kto na jaki nr dzwoni :) ogolem bardzo dopracowany na duala :) polecam jesli ktos nie jest naprawdeee wymagajacy :D jesli chce super extra tel to niech da 2 tys na samsunga galaxy s III i sie wypowiada a nie taki maly slodki telefonik ;) pozdrawiam

  • 0

    66. ~addi  2015-07-06 22:34:54  host: 89-77-118-186.dynamic.chello.pl

    Ten telefon to badziew do potęgi! A jego lubelski serwis to już w ogóle katastrofa. Telefon z wadą fabryczną - uszkodzony moduł ładowania. Raz ładuje baterię, raz nie. Oddany do serwisu w Lublinie i co? Całą winę za uszkodzenie zrzucili na mnie - podobno zalałem. Oczywiście telefon nie miał najmniejszej możliwości zetknięcia się z wodą, lub kondensacją pary wodnej. Postraszyli kosztami sądowymi, biegłym sądowym i takimi tam, gdybym chciał dochodzić swoich praw. Już wiem, nigdy więcej nic ze stajni samsunga.
    Poza tym telefon od czasu do czasu wiesza karty SIM, nie dając żadnych oznak "zawieszenia". Wszystko działa, tylko zadzwonić i dodzwonić się nie można. Konieczny restart. Bardzo mało pamięci. Nawet przeglądanie internetu sprawia problemy. Niby nie wymagałem od niego za dużo. Miał działać z 2 kartami SIM, czasem internet do przeglądania stron. I niestety nawet do tego się nie nadaje. Totalna porażka.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-168-21.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania