Samsung S3500 - opinie
Telefony Samsung Samsung S3500 Opinie o Samsung S3500

Samsung S3500

w sumie: 60
  • 0

    1.  2009-03-06 12:30:11

    Niska cena i wróżę bardzo dobrą przyszłość temu modelowi. Szczególnie cieszy 5-cio stopniowy wskaźnik baterii :) .

  • 0

    2. ~  2009-03-06 14:50:19  host: nat220.and-net.pl

    prosty telefon

  • 0

    3. ~  2009-03-06 18:31:21  host: 195.116.80.1

    telefon raczej dla ludu :] szału nie ma

  • 0

    4. ~Gosia  2009-03-11 17:40:02  host: 83.68.73.110.debica73.tnp.pl

    a ile kosztuje ten telefon?

  • 0

    5. ~haker  2009-03-11 19:30:48  host: ehost-97.mtm-info.pl

    fake call - mniam, to jest to!

  • 0

    6. ~Nowaci  2009-03-16 23:12:27  host: 79.162.157.148

    ciekawe na czym dokładniej polega fake call ;D

  • 0

    7. ~  2009-03-17 16:30:13  host: kal9-kal13-r1.bater.net.pl

    telefon marki samsung jest fukcjonalny ale koledzy się z niego nabijają że nie ma javy 3D

  • 0

    8. ~~  2009-03-17 21:25:50  host: wlan3-249.srem.net

    ładny, skromny telefon czyżby następca e250?

  • 0

    9. ~  2009-03-22 12:57:43  host: csknet-s-83-2-100-118.csk.pl

    Ale 95 gr waży.Ja czekam na następce mojego 81 gramowego e250,bo cegły nosić w kieszenia nie będę

  • 0

    10. ~KnightPeb  2009-03-23 14:09:58  host: 77-254-219-119.adsl.inetia.pl

    nic nadzwyczajnego:} samsung taki jak inny

  • 0

    11.  2009-03-25 09:22:17

    Widziałam go w MediaMarktcie za 569 zł. Ładnie się prezentuje, dobrze leży w ręce, wygodna klawiatura. Ot, zwykły telefon.

  • 0

    12. ~  2009-03-25 16:24:00  host: chello089076084119.chello.pl

    taka nokia 6500slide dla biedniejszych ;-) raczej nie bedzie najczesciej kupowanym modelem.ale przyszłość pokaże

  • 0

    13. ~Kaco  2009-03-29 18:22:31  host: ip155-c24.gl.digi.pl

    dobry wyświetlacz ;-) zdjęcia z aparatu ok bardzo słaba bateria wytrzymuje maxymalnie 2 dni.

  • 0

    14. ~marzenka  2009-04-04 11:53:05  host: evg14.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wachamsie nad kupnem tego a Sony-Ericssonem W890i może jakies poradyy? ;) Z góry dzięki

  • 0

    15. ~kalifar  2009-04-09 11:04:29  host: aayd152.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak ktoś ma ten telefon to proszę o opinię gdyż też chce mieć taki ale nie wie czy jest spoko

  • 0

    16. ~  2009-04-10 14:31:42  host: dxx50.internetdsl.tpnet.pl

    kupiłem go w ciemno nie mając wczesniej go w ręku,najbardziej zależało mi na dobrym wyświetlaczu i tu się nie zawiodłem :-) jakoś wyświetlanego obrazu jest super!!! jeśli chodzi o odczucia organoleptyczne to też jest super!!! reszta w normie :-)

  • 0

    17. ~kalifar  2009-04-13 21:49:07  host: afbh150.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie wiecie jak jest z obsluga plikow office Jedni mowia ze obsluguje inni ze nie... to jak w koncu jest??

  • 0

    18. ~ema  2009-04-22 20:44:58  host: acbm185.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co to fake call?? za odp z góry dzięki

  • 0

    19. ~kalifar  2009-04-24 20:04:24  host: abuu222.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Miałem wczesniej se w910i aktualnie mam ten telefon i musze przyznac ze jest o wiele lepszy Fakt bateria słaba 2 3 dni to max ale ma duzo innych walorów!!! Pozdro

  • 0

    20. ~nieznajomy  2009-05-02 21:53:12  host: 7-228-149-91.cpe.marton.net.pl

    fake call to fałszywe połaczenie, które umożliwia przerwanie np spotkania, ustawia sie fake call w skrotach a potem naciska sie odpowiedni guzik i nagle ktos dzwoni, a co ? telefon ... pokazuje falszywe polaczenie ze ktos nieznany dzwoni, a ty po prostu masz pretekst ze musisz odebrac bo to wazne :D ogolnie telefon fajny, prosty w obsludze, ekran super, ale bateria slaba ;/ menu podreczne, polecam

  • 0

    21. ~Dobrodziej  2009-05-04 21:50:22  host: abzp6.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zamienilem e250 na ten wlasnie model, telefon w porownaniu z e250 swietny, telefon posiada 16m kolorow, i aparat o wysokiej rozdzielczosci, zdjecia robi wporzadku.fake call tak jak kolega napisal dziala wlasnie tak + mozna nagrac slowa ktore zostana odtworzone gdy wywolamy to polaczenie(mozemy rozmawiac nawet z samym soba):D 3 rodzaje menu do wyboru + dobrze gra, sluchawki dobrze graja, i w silver obudowie prezentuje sie bardzo pieknie, a jak kolega z nr 9. jest taka krolewna i zauwaza roznice w kilku gramach to gratuluje, ja biorac e250 - s3500 krzyczalem na dziewczyne ze s3500 jest lzejszy :)do nr. 12 telefon s3500 i nokia 6500slide sa w podobnych cenach. nastepnym razem prosze zapoznac sie z cenami rynkowymi a nastepnie zabierac zdanie.

  • 0

    22. ~Dżola  2009-05-07 20:11:26  host: bzs178.internetdsl.tpnet.pl

    samsung e250 nie ma szans z tym telefonikiem we wszystkim jest lepszy. Miałam samsunga j600e to dopiero baaadziew:( w s 3500 jak na razie wszystko ok nie narzekam :) stabilny ładny:P tak jak mówicie bateria bardzo słaba ale mozna kupić nową... Pozdrawiam

  • 0

    23. ~Bardzo Zadowolona  2009-05-08 13:40:50  host: avl114.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon jest super. Serio. Świetny wyświetlacz, zdjęcia też są w porządku. Wiele fajnych funkcji(możliwość tworzenia własnego menu, fake call i wiele innych). Do tego wszystkiego świetny wygląd i mała waga:)Ogólnie telefonik wart polecenia.

  • 0

    24. ~zefa  2009-05-20 09:45:25  host: xdsl-4316.walbrzych.dialog.net.pl

    dfd

  • 0

    25. ~nieznajomka  2009-06-03 18:13:39  host: host-89-230-173-55.ostrowmaz.mm.pl

    Ja mam ten tel. 2 miesiące , bardzo mi się podoba.Jest świetny w obsłudze i ma wiele zalet (robi wspaniałe zdjęcia).A co do baterii to trzyma mi 5 dni , przy moim cało godzinnym słuchaniu i telefonowaniu!Dla mnie to hit!

  • 0

    26. ~dominika  2009-06-10 21:17:00  host: 86-63-66-102.sta.asta-net.com.pl

    a ja mam ten tel jakies 2m-ce, filmy nagrywa kiepskiej jakosci, ale jak na samsunga to ma dobry zasieg, reszta opcji bez szalu-zwykly poreczny i sluzy do dzwonienia i pisania, mp3 tez czysto odbiera.. ale zaluje ze nie wzielam jakiegos wiekszego wypasu

  • 0

    27. ~emi  2009-06-11 16:56:05  host: cld23.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jakie sa dokładne plusy tego telefonu bo zastanawiam sie czy go kupić ...pomożecie mi wybrać....?? za odpowiec dziekuje :P:)

  • 0

    28. ~kalifar  2009-06-18 18:01:54  host: afax186.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam mały problem z tym tel jak sobie ustawie profile telefonu tak jak jak chce to po wyłączeniu i ponownym włączeniu tel ustawienia sms mi się resetują Wie ktoś może jak temu zaradzić? Czy tylko serwis tu pomoże? Z góry dzięki za info!!

  • 0

    29. ~nn  2009-06-22 22:38:11  host: static-102-200-112-85.radom.pilicka.pl

    dobry nie zawiesza się, głośno odtwarza muzę:)

  • 0

    30. ~wiedzminjz  2009-06-23 19:46:20  host: aiq214.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fonik mam od tygodnia.Bateria trzyma 2-3 dni, ale można kupić nową lub nie zapominać ładować,szczególnie nocą.:)Klawiatura funkcjonalna.Trzeba się tylko przyzwyczaić do wybierania znaków specjalnych przy pisaniu sms-ów.Do menu trzeba się przyzwyczaić ale jest intuicyjne i nie sprawia problemów.Ustawianie motywów, to bajka,daje mnóstwo możliwości.Komunikacja z kompem za pomocą Bluethoot nie sprawia problemów,przesyła dane do i z kompa.Dzwonki można sobie ustawić, fabryczne, jest kilka do wyboru lub zgrać muzę na fona i problemów z tym nie ma.Przypisywanie dzwonków oraz zdjęć dzwoniących- kopiujemy nr tel. do pamięci telefonu i można korzystać do woli.Kopiować trzeba, wydaje mi się,że takich funkcji nie obsługują karty SIM.I nie mam się co dziwić.Wyświetlacz rewelacja.Słuchawki dodawane do kompletu, nie jest to najwyższa półka( wypadają z uszu), ale nie spotkałem jeszcze takich w zestawach aby były idealne,jeśli chodzi o odtwarzanie dźwięku to miód.Głośnik daje taki sygnał,że stawia na nogi umarlaka.:D można ustawić raporty doręczeń sms-ów.Zdjęcia robi dobre, filmiki też,ci co narzekają, niechaj kupią sobie cyfrówkę.:D Wszystkim polecam dokładne czytanie instrukcji obsługi.Bardzo pomaga w obsłudze fona.Przesiadłem się na Samsunga i jestem bardzo zadowolony.Jeśli dodać do tego,że można dokupić kabel USB,ściągnąć ze strony producenta oprogramowanie PC Studio, polecam fona.Jak dla mnie bdb.

  • 0

    31. ~KuBu  2009-07-02 20:18:42  host: d90-129-76-130.cust.tele2.pl

    wiecie co... patrze na te komcie i mi sie wydaje ze ten tel nie jest zajefajny... chyba niewarto go kupowac......

  • 0

    32. ~ania:)  2009-07-08 13:19:32  host: 83.2.170.198

    jak to możliwe,że tak długo działa bateria mi trzyma nawet nie dwa dni?? Ale po za tym to telerfonik jest oki

  • 0

    33. ~  2009-07-09 00:25:32  host: dfq189.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ~ Nr. 22 ~ A czy zakup nowej baterii pomoże .??? Wydaje mi się, że nie zawsze.. to zależy... np. mam obecnie LG kg800 i on pobiera duużo zasięgu co zabiera mi także baterie, która trzyma mi jakieś 1,5 dnia ;/

  • 0

    34. ~  2009-07-19 16:29:07  host: host-n1-100-39.telpol.net.pl

    mam pytanie. mowicie ze jest głośny! a co do sluchawek to jak jest??? grają łądnie? generuje dobry bass??? prosze o odp

  • 0

    35. ~rudzki  2009-07-19 18:24:08  host: host-n1-100-39.telpol.net.pl

    mam pytanko. jest w tym samsungu opcja tak jak w SE pełny ekran przy odtwarzaniu filmu?? chodzi mi o to ze na ekranie 2.2" dalo by sie ogladac film w MP4 spokojnie:) i jeszce jedno. czy jest do sluchawek joy na wejscie 3,5mm bo nie wiem czy da sie swoje sluchawki podlaczyc :p z gory thx za odpowiedz

  • 0

    36. ~nowwaa.  2009-07-30 19:52:08  host: ip-89.171.36.210.static.crowley.pl

    mam pytanko. czy to ma normalną klawiature lub menu polskie.?

  • 0

    37. ~Marteczka  2009-07-31 14:46:08  host: abdd10.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy w tym tel można jednocześnie pisać smsy i słuchać mp3 lub radia??

  • 0

    38. ~beata24  2009-08-01 18:12:08  host: acsw222.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hej, nie wie ktoś czy można do tego telefonu kupić obudowę????? mam go już prawie 4 miesiące i obudowa mi sie zarysowała nie mogę na nią patrzeć chciałabym wymienić tylko tylnią część? wiecie coś na ten temat?

  • 0

    39. ~FlorekGSM  2009-08-03 18:11:02  host: dynamic-78-8-219-119.ssp.dialog.net.pl

    do Pani 25. Ładnie to chyba Pani sama skonstruowała baterię. Na świecie nie ma baterii z taką technologią, która tyle wytrzyma przy słuchaniu MP3 i dzwonieniu! Zapewniam Państwa, mimo iż chińscy laboratoriańci pracują nad tym od xx czasu. Pozdrawiam!

  • 0

    40. ~adrianek23  2009-08-18 19:49:20  host: 193.138.241.140

    hmmmm zauwazylem ze wiele osob ma ten telefonik i ja wlasnie tez bede kupowal go jutro tylko zastanawiam sie czy bedzie lepszy niz moja nokia6300 hmmm najwyzej sprzedam samsunga :)

  • 0

    41. ~  2009-08-26 23:35:27  host: evv154.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam go tylko 2 tygodnie i ciągle się wyłącza wysyła niepełne esemesy i w dodatku nie zawsze można je otworzyć. Chciałem oddać na gwarancje byłem w trzech punktach Plusa i w żadnym nie mają telefonów zastępczych do cholery żyjemy w XXI wieku!!! Nie dość że muszę płacić co miesiąc rachunek to jeszcze telefon zjebany!. Moja ocena tego telefonu jak najbardziej negatywna!

  • 0

    42. ~Derix  2009-08-28 15:21:21  host: viper-masq.media4.pl

    Miałem wcześniej W910i a teraz mam tego, telefon wyrąbany w kosmos :) ma fake call ;) i wiele, wiele innych funkcji :)

  • 0

    43. ~  2009-09-15 19:27:16  host: cmpc031-141.cnet.gawex.pl

    fake call???? co to jest ???????????

  • 0

    44. ~dominis  2009-10-02 18:39:37  host: 195.117.239.66

    ja chce go kupic bo dość niska cena ale boje się że to bedzie nie wypał,zastanawiam się nad ty a nad lg gd330,jak myślicie który lepszy ??

  • 0

    45. ~  2009-10-02 18:59:57  host: 195.117.239.66

    to fałszywe połączenie,wystarczy że właczysz przycisk w telefonie i zacznie ci dzwonic,ale tak naprawde nik nie bedzie do ciebie dzwonil to jest fake call

  • 0

    46. ~PeterPL  2009-10-09 08:40:28  host: public3531.xdsl.centertel.pl

    "telefon marki samsung jest fukcjonalny ale koledzy się z niego nabijają że nie ma javy 3D" To niech się ci koledzy w głowę pukną, i pomyślą 5 razy zamiast coś powiedzą! xD Telefon ma jave 3d bo sam mam na tym telu gry w 3D,

  • 0

    47. ~lula  2009-10-21 16:41:11  host: 83.142.206.254

    ej mam taki tel i mi sie sam wyłączył niewiem czy sie rozladowal, ale niechce sie wlaczyc i go laduje ale nie laduje sie ;// pomozcie..

  • 0

    48. ~  2009-11-02 06:06:58  host: 83.2.241.157

    ~FlorekGSM_ zdziwił byś się jakie baterie istnieją. Mam ten telefon od ponad pół roku ale dzisiaj zmieniam na Nokie

  • 0

    49. ~justys  2009-11-14 15:58:47  host: izt42.internetdsl.tpnet.pl

    super telefon, cgoc czasam bez powodu sam sie wylacza:/

  • 0

    50. ~Waldemar de  2009-12-05 18:05:58  host: 195.205.247.217

    I ja mam ten telefon, podajcie mi stronkę gdzie mogę znaleźć do niego zapasową baterię

  • 0

    51. ~Juta ;P  2009-12-14 16:53:43  host: adkx154.neoplus.adsl.tpnet.pl

    spoko telefoniQ dla niwymagających ;)

  • 0

    52. ~pawcio 91  2010-01-18 18:12:55  host: chv188.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak ustawic pamiec masowa w tym telefonie

  • 0

    53. ~tajsomnia  2010-05-04 22:49:35  host: 80.55.97.186

    +bardzo głośny +/- zdjęcia i wideo -bateria Ogólnie nie polecam... trzyma mi 7 godzin. mam go od lipca 2009 i już po miesiącu od kupna w ciemno w plusie jestem na NIE

  • 0

    54. ~agnieszka871  2010-06-07 21:50:24  host: apn-77-114-190-243.dynamic.gprs.plus.pl

    mam tego samsunga jet to doby telefon. a opisy ze to dla biednych to szczyt chamstwa. mi nie brakuje kasy a wolałam ten od dotykowych badziewi.

  • 0

    55. ~mniaaaaaamek  2010-08-11 09:52:15  host: host-89-230-169-172.ostrowmaz.mm.pl

    ten tel jest świetny mam go ponad rok i mnie nie zawiódł jest głośny można tworzyć własne menu ma wszystkie bajery:)))) suuuperrr polecammmm bateria trzyma u mnie tydzień przy ciagłym słuchaniu muzyki;*

  • 0

    56. ~euhet  2010-08-23 19:27:54  host: host225.45.fuz.pl

    mam ten telefon dokladnie rok i wlasnie dzis popul mi sie glosnik. mp3 dzialaja ale jak ktos dzowni albo ja dzwonie to nic nie slychac. ale ogolnie to go uwielbiam i szkoda ze musze go sprzedac :/

  • 0

    57. ~KAROLINA  2010-09-01 10:21:40  host: user-109-243-198-182.play-internet.pl

    ten telefon jest jak najbardziej fajny :) kilka razy mi spadł i wszystko gra nawet nim rzuciłam jak byłam zła :D generalnie tylko jak padało i zwilgotniał to musiałam głośnik wymienić i giara :) Mam go juz od ponad roku i wszystko si pozdro

  • 0

    58. ~  2010-09-20 13:22:13  host: bignet-r.3s.pl

    mam BARDZO WAŻNE pytanie. planuję kupić ten telefon, ponieważ ogólnie bardzo mi się podoba, parametry(jak dla mnie) ma wystarczalne, bo zależy mi na funkcjonalnym telefonie, a nie na zabawce:) a moje pytanie dotyczy wyświetlacza: -czy ma on ładne kolory i ile ma kolorów? 256tys czy 16mln? sprawdzalam, ale wszedzie różnie pisze. będę bardzo wdzięczna za odpowiedź:)

  • 0

    59. ~  2011-03-19 09:25:36  host: nat175.ap-media.pl

    mam go od prawie 2 lat i jestem z niego bardzo zadowolona. bardzlo ladne kolory zdjecia, bateria okolo 3-4 dni (chyba ze sie slucha caly dzien mp3 to wieczorem trzeba go nakarmic), latwy w osludze, ladnie odtwarza mp3, glosno dzwoni no i wygodnie sie pisze smsy. 16mln kolorów.

  • 0

    60. ~koks  2011-03-19 15:34:47  host: k030-174-48-80.flash-net.pl

    mam go dwa lata i już nie mogę się doczekać kiedy zmienię na nowy. Moj tel. strasznie się zawiesza, był 5 razy w naprawie, ale ogólnie jest bardzo fajny.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (8)

Archiwum Ankiet