Samsung S3310 - opinie
Telefony Samsung Samsung S3310 Opinie o Samsung S3310

Samsung S3310

w sumie: 93
  • 0

    2. ~przemo  2009-05-14 10:14:14  host: pc-83-1-84-40.tvk-net.pl

    ulepszony L-700?

  • 0

    4. ~Burek  2009-05-27 15:02:03  host: czv218.internetdsl.tpnet.pl

    Elo Moja siora chce go kupic?? Głośno muza daje??

  • 0

    5. ~kosma  2009-06-10 22:31:15  host: 62.152.157.105.dsl.dynamic.eranet.pl

    z tego co wiem, to ERA ma teraz go w ofercie

  • 0

    6.  2009-06-11 15:47:08

    2. Przemo: w czym ulepszony? Chyba nie bardzo, bo braknie mu 3G, a ma tylko lepszy wyświetlacz no i może jakiś drobnostki. Chyba zakupię sobie go jako drugi telefonik do 6650 Fold ;)

  • 0

    7.  2009-06-11 19:45:07

    ale jaka nazwa 3310

  • 0

    8. ~  2009-06-13 18:28:34  host: aft166.internetdsl.tpnet.pl

    jest w erze....

  • 0

    9. ~  2009-06-14 11:15:44  host: 80.51.91.245

    Całkiem całkiem, do podst. użytkowania vide smsy, rozmowy, radio wystarczy. Wizualnie podoba mi się.

  • 0

    10. ~error242  2009-06-25 10:16:53  host: etf25.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dostałem propozycję na niego w Plusie. Mam teraz nokię 5310m xpress music i jest podobna tylko; ładniejsza, ma klawisze xpress, lżejsza, cieńsza, muza głośniej daje itp.

  • 0

    11. ~janeczek  2009-06-25 12:57:14  host: hrw114.internetdsl.tpnet.pl

    jest w ofercie Plus GSM ( wiem bo tam pracuje xd)

  • 0

    12. ~napi_50  2009-06-29 21:33:11  host: apn-77-112-39-107.dynamic.gprs.plus.pl

    denny telefon żadnych rewelacji :(

  • 0

    13. ~Alch  2009-07-02 13:16:20  host: ghh122.internetdsl.tpnet.pl

    Hej! Dziś dostałem ten telefon. Ktoś powie mi gdzie mogę dostac kabel USB? bo nie było go w zestawie. A co do telefonu to spoko jest ; )

  • 0

    14. ~  2009-07-02 22:35:55  host: acxh13.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten telefon zaledwie dzien i bardziej zmulonego telefonu wzyciu nie widzialam ! masakra jakas, juz zaluje ze go kupilam

  • 0

    15. ~djsinger  2009-07-07 11:48:56  host: aedr146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wczoraj kupiłem w plusie przedłuzając umowe. Jak narazie nie działą mi w nim karta sim. baba kazała mi uzywać starego tel do czasu az przyjdzie sms z inf. o zmianie taryfy. NIE KUMAM TEGO O_o ale ok. telefon nawet nawet ;)

  • 0

    16. ~ko;o  2009-07-20 18:21:27  host: 213.77.117.108

    mam ten telefon jest całkiem niezły, nie gubi zasięgu jak nokia 5310, bateria trzyma pięć dni. Jedyny mankament to nie dopracowany soft w niektórych funkcjach opis ich jest w języku chyba czeskim lub podobnym.

  • 0

    17. ~Damian  2009-07-21 01:47:36  host: c134-121.icpnet.pl

    kupiłem ten telefon w zeszły piątek i trzeba przyznać że pierwsze wrażenie zrobił na mnie pozytywne - ładne menu, dość dobry aparat, ciekawe bajery... Miał tylko jedną małą wadę - nie można było z niego dzwonić i wysyłać SMSów. Nie wiem czy tylko ja miałem takiego pecha czy to się częściej zdarza ale następnego dnia musiałem go już oddać na gwarancji i czekam teraz na zwrot. Pozdrawiam!

  • 0

    18. ~.  2009-07-24 10:32:22  host: gqh203.internetdsl.tpnet.pl

    czy to prawda że bardzo szybko traci zasięg??

  • 0

    19. ~sylwia  2009-07-26 13:26:28  host: apn-77-114-137-108.dynamic.gprs.plus.pl

    jest dostępny w plusie

  • 0

    21. ~grzs  2009-08-05 17:53:53  host: bjs134.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fajny telefonik, ma wszystko co potrzeba, bateria trzyma nie zle. Nie mam mu nic do zarzucenia. Pzdr

  • 0

    22. ~eurozlacze13  2009-08-07 11:29:18  host: xdsl.234.c79.petrotel.pl

    Jaką karte SD obsłuży ten telefon?

  • 0

    23. ~play  2009-08-08 09:29:36  host: cwb66.internetdsl.tpnet.pl

    tak ten telefon jest juz dostepny w polsce zapraszamy do PLAY :)

  • 0

    24. ~rudy  2009-08-10 22:14:59  host: 89.231.203.211

    jest dostępny bo mam ale zepsułem

  • 0

    25. ~zenith  2009-08-12 10:03:56  host: zenith.antynet.pl

    Mam ten telefon od 3 tygodni i nie narzekam. Telefon jest wygodny,posiada czytelny wyświetlacz. Dźwięk jest w miarę głośny ale z pewnością są głośniejsze modele telefonów. Co do kart pamięci to obsługuje on karty do 8 GB co jest z pewnością jego dużą zaletą. Minusem za to może być brak opcji automatycznego zapisywania plików pobranych przez Bluetooth na kartę pamięci. Telefon zapisuje pliki na pamięci wewnętrznej a następnie trzeba je samodzielnie przenieść na kartę pamięci. Filmy nie są najlepszej jakości nawet w rozdzielczości 320x240. Zdjęcia w rozdzielczości 1600x1200 wychodzą w miarę dobrze, ale niestety nie miałem okazji porównać zdjęć z tego telefonu ze zdjęciami z innego modelu. W zestawie nie otrzymałem kabla USB ani płyty ze sterownikami, były natomiast słuchawki których wykonanie można ocenić na 3

  • 0

    26. ~obi  2009-08-13 12:02:56  host: adst97.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Od kilku dni mam ten telefon.Pierwsza wada to taka,że dodając utwór do kontaktu piosenka dubluje się i zapełnia pamięć telefonu. Trzy podobne zapisy i pamięć aparatu pełna . A gdzie jeszcze zdjęcia kontaktów?

  • 0

    27. ~notsure  2009-08-15 19:22:07  host: wschod-113.tp.unicity.pl

    Mam taki telefon z plusa ale strasznie przerywa rozmowy, często jest tak, że ja słyszę rozmówcę a on mnie nie słyszy po paru sekundach znowu mnie słyszy. Jak z jakością rozmów u Was?

  • 0

    28. ~tombiasz23  2009-08-16 13:43:47  host: inet20909nn-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    ja mam ten telefon w plusie na jakość rozmów nie narzekam jest o wiele lepsza niż na poprzedznim fonie a miałem sagema my501x telefon ogółnie spoko wytrzymała bateria jedyne czego brakuje według mnie to video rozmów

  • 0

    29. ~Janusz  2009-08-18 08:15:17  host: czestochowa.um.gov.pl

    Po kradzieży w890i telefon S3310 kupiłem w MM za 390 zł więc nie wymagajcie cudów. W porównaniui jednak z w890i Samsung wypada niekiedy znacznie lepiej, ma lepsze radio, bardzo dobry głośnik ale gorsze słuchawki, bardzo skomplikowane menu, brak przycisku "C", brak możliwości wyświetlenia zdjęć na całym ekranie (można w pokazie slajdów ale trzeba mocno kombinować. Zdjęcia dośc dobre, filmy i głos znacznie gorszy. W890i był prostszy w obsłudze ale już bym go nie kupił.

  • 0

    30. ~arabela  2009-09-03 11:09:30  host: aani189.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam! Przymierzam się do kupna tego modelu ale mam dwa pytanka do posiadaczy: czy w odtwarzaczu mp3 jest jakiś korektor dźwięku (equalizer) i czy dostęp do karty pamięci jest łatwy czy może jest niewygodnie umieszczona (np. pod baterią). Z góry dzięki za odpowiedź, pozdrawiam!

  • 0

    31. ~darostek  2009-09-04 12:14:55  host: eos143.neoplus.adsl.tpnet.pl

    w odtwarzaczu jest equalizer, nawet niezly(osobiscie uzywam opcji surround :D), a co do dostepu do karty, to jest z boku telefonu zakryta zaslepka, wiec karte mozna wkladac i wyjmowac, bez wyjmowania baterii, tylko ciezko sie ja dociska, jak ktos ma dluzsze paznokcie to niebedzie mial klopotu, jak nie to trzeba znalesc cos cienkiego zeby wepchnac karte. Jak ktos zna jakis dobry programik do wgrywania aplikacji do s3310 to piszcie, z gory dzieki :)

  • 0

    32. ~Michal  2009-09-07 18:34:16  host: acxl9.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wziolem ten telefon z ery ptzy przedluzeniu umowy i mam do niego karte pamieci 1 gb a kiedy chce z starego telefonu przeslac jakas mp3 to pisze ze nie ma pmieci wolnej i zeby usunac cos a karta jest pusta.. jak ustwic zeby przy przesylaniu przez bluetooth pliki zapisywaly sie na karcie pamieci?? prosze o pomoc i z gory thx ;]

  • 0

    33. ~Marcin  2009-09-10 14:07:25  host: 212.160.172.70

    mam ten telefonik od tygodnia i jestem bradzo zadowolony 30: kartę pamieci wkłada sie z lewej strony telefonu na wysokości dołu wyświetlacza w odtwarzaczu muzyki jest korektor z zaprogramowanymi ustawieniami typu :rock pop jazz itd

  • 0

    34. ~  2009-09-11 18:34:35  host: 195.116.80.1

    widziałem go w erze na żywo... wyświetlacz pomimo 265 tys. kolorów i rozdzielczości 240x320 prezentuje się podobnie jak nokia 3110 classic. nawet nie ma co porównywać z se c702, czy n6300. nawet k550 lepiej oddaje głębię kolorów.

  • 0

    35. ~feelfear  2009-09-16 21:15:24  host: 77-254-246-93.adsl.inetia.pl

    Ja tam nie narzekam na ten telefon. Mam go zaledwie miecha ale uważam że jest spox. Jedyną wadą jaką w nim dostrzegam jest konieczność pobierania gier przez neta w innym wypadku pisze nieobsługiwany format. Pozdro.

  • 0

    36. ~hejo  2009-09-19 16:50:47  host: 77-253-177-7.adsl.inetia.pl

    ja mam ten telefonik i jestem zadowolona:p głośno muzyka leci i wogóle uniwersalny:p a co do przesyłania plików to w ustawieniach poszperaj ja poszukałam i juz mi sie wszystko zapisuje na karcie:p:P:P

  • 0

    37. ~Alaa  2009-09-19 19:58:35  host: 79.162.142.217

    Jak wyłączyć dźwięk klaswiszy????????

  • 0

    38. ~ss  2009-09-21 23:23:10  host: acpn1.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wchodzisz w profile telefonu/edytuj/przewijasz w prawo aż do 'klawisze' a potem w dół i zobaczysz regulację głośności :)

  • 0

    39. ~  2009-09-27 08:31:15  host: ivh190.internetdsl.tpnet.pl

    a jak z baterią..ile trzyma?

  • 0

    40. ~motór  2009-10-09 19:32:15  host: 88.220.33.154

    czy mógłby ktoś napisać, jak skonfigurować WAP? To znacznie ułatwiłoby mi pracę

  • 0

    41. ~butcher  2009-10-09 21:34:33  host: cn-94-229-83-109.selsoft.pl

    ja ten telefon wziołem wczoraj i 1 dzien go mam to już do serwisu poszedł

  • 0

    42. ~ola  2009-10-10 20:46:17  host: 80.48.29.239

    Dziś kupilam ten tel. w plusie Muszę przyznac, ze podoba mi sie :)

  • 0

    43. ~Edyta  2009-10-12 13:41:32  host: h-91-196-50-197.euronet.net.pl

    A jak w nim zmienić dzwonek SMS?

  • 0

    44. ~MaciekDZN  2009-10-14 15:34:10  host: gry106.internetdsl.tpnet.pl

    Koleżanka ma tego fona i ma w nim gg z plusa i jest jeden problem, nie potrafi w nim usunąć opisu... ja też próbowałem ale ni.. ch... (nie miałem jeszcze samsunga i nie czaje) może ktoś mnie oświeci jak tam można zmienić opis :)?

  • 0

    45. ~miras  2009-10-18 09:12:12  host: ivi251.internetdsl.tpnet.pl

    Witam ja niestety tez nie mam dobrego zdania na temat tego samsunga bo na drugi dzien jak go w erze dostalem do serwisu poszedl badziew jeden mam nokie 3110 c i widze ze jest o niebo lepsza

  • 0

    46. ~Nergall  2009-10-20 16:51:52  host: ghh122.internetdsl.tpnet.pl

    Telefon jest bardzo fajny, mam go 3 miesiące i żadnej awarii. Chodzi jak burza, spoko wyświetlacz a zdjęcia robi lepiej niż U700 i U800 (sprawdziłem) Polecam! ^^,

  • 0

    47. ~prima  2009-10-28 09:36:53  host: 27.poczesna.netcominternet.pl

    Witam,przymierzam się do zakupu tego telefonu i mam pytanie - czy ma "bip" przypominający o nieodebranym połączeniu lub sms-ie?Niby drobnostka ,ale istotna dla mnie.Będę wdzięczna za info.

  • 0

    48. ~posiadacz  2009-10-29 09:56:34  host: 217.96.62.1

    witam ja kupiłem telefonik wczoraj, mam problem z tym że jak podepnę słuchawki to jak piosenka dobiega końca telefon się restartuje, jak odłączę wszystko jest jak najbardziej ok... z tym że telefon mam nowy więc dadzą mi nowy... ale tak napisałem żeby was ostrzec bo stary soft jest troszkę wadliwy

  • 0

    49. ~  2009-10-30 16:53:15  host: 77-253-72-242.adsl.inetia.pl

    Ustawienie przypominacza (okresowego "bip") o nieodebranej wiadomości można sobie włączyć lub pozostawić jednorazowy sygnał.

  • 0

    50. ~Pochi  2009-11-01 23:46:24  host: 62.152.147.175.dsl.dynamic.eranet.pl

    jaka karte kupic KINGSTON czy SANDISKA?? 4GB bedzie działać??

  • 0

    51. ~Afenback  2009-11-03 21:31:08  host: 77-253-79-5.adsl.inetia.pl

    Bardzo fajny telefonik ! Posiadam go już trzy miesiące. Żadnego zawieszania, bardzo fajne menu, bateria trzyma koło 4-5 dni. Zdjęcia jak na 2Mpx bardzo ładne (troszkę gorzej w pomieszczeniach). Słyszalność genialna, żadnej utraty zasięgu. A co do wyglądu to nic ładniejszego oprócz mojej dziewczyny nie trzymałem w rękach. Design naprawdę elegancki wręcz ekskluzywny. Polecam do dobrego garnituru i wody Boss :-)

  • 0

    52. ~ja:)  2009-11-08 19:24:12  host: 87-205-186-144.adsl.inetia.pl

    mam ten telefonik od 3 miesięcy i jestem zadowolona:P Nic mi się nie zacina:P podczas rozmów jest normalnie,wszystko słychac i jest ok:P Telefonik bardzo fajny:> POLECAM:)

  • 0

    53. ~marta  2009-11-17 11:56:17  host: adcl34.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten telefon już 3 dni i narzaie jest super muzyka głośno bardzo dobre zdjęcia i wogóle mie się podoba

  • 0

    54. ~Piotr76  2009-11-21 23:30:43  host: public62821.xdsl.centertel.pl

    Nabyłem dziś ten telefon i ku memu zdziwieniu nie moge wykonać żadnego połączenia, fizycznie widzi karty sim operatorów wskazując sygnał ale, nie loguje sie do sieci operatora. Czy możecie mi wyjasnić co jest nie tak z tym samsungiem?

  • 0

    55. ~m  2009-11-24 08:52:36  host: eom154.internetdsl.tpnet.pl

    Czyta karty 8GB sprawdzone - Kingston.Super że jest kreator motywów. można dobrać kolorystykę jaką kto sobie życzy.

  • 0

    56. ~  2009-12-08 12:07:33  host: euh192.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co to za telefon jak nie idzie z niego romawiac ,gubi zasięg ciężko się dodzwonić ,z gwarancja jest problem bo podobno powinna byc karta w kartonie a jej nie mam ,nie kupujcie tego badziewia lepiej nokie lub sony erricson

  • 0

    57. ~aion  2009-12-08 13:31:20  host: 213.199.241.50

    Telefonik super, mam go od wczoraj i juz mnie zafascynowal,,,Najbardziej podoba mi sie w nim nagrywanie radia :)).ma wszystko czego potrzeba,do "poważniejszych" czynności mam jeszcze Nokię E51(tylko dla Wlan :) )

  • 0

    58. ~aga  2009-12-10 14:06:48  host: ip-79-175-228-209.cable.smsnet.pl

    powiem szczerze że zaskoczył mnie ten telefon. jak dla mnie jest naprawde rewelacyjny. najbardziej obawiałam się głośności połączeń, gdyż mój poprzedni samsung był bardzo cichy. a ten głośnik ma świetny. poza tym tworzenie własnych motywów również jest dla mnie nowością. no i fałszywe połączenie. telefon naprawde godny polecenia

  • 0

    59. ~xxx  2009-12-16 15:56:47  host: public-gprs98607.centertel.pl

    Mam ten telefon i moze być .Ładne zdjecei robi ale strasznie mi sie karta pamieci ntnie i musze wyjąc i wsadzic od nowa dopiero moge ogladac zdjecia albo słuchac muzyki..

  • 0

    60. ~Sylwia...  2009-12-21 20:28:58  host: auc250.internetdsl.tpnet.pl

    beznadziejny. kupilam i po miesiacu ROZWALIL SIE APARAT,KLAWIATURA,SAM SIE WLACZAL I WYLACZAL... a naprawa trwała miesiąc, do tego błędy klawiatury i wył/wł telefonu się znów powtorzylo... a jestem osobą,która bardzo szanuje telefony, jakoś inne telefony po 2 latach nawet nie miały jednego draśnięcia.. to tyle...

  • 0

    61. ~gab.  2009-12-29 20:48:56  host: s123.ultra.net.pl

    hej- mam zamiar kupić telefoni zastanawiam się nad tym. Czy naprawde tak gubi zasięg, bateria krótko trzyma,itp??? Proszę doradźcie, czy się opłaca!!!!

  • 0

    62. ~m  2009-12-31 12:47:39  host: 188.146.136.194.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    kolejny NORMALNY telefon w rozsądnej cenie z normalnymi funkcjami,po co pchać więcej do telefonu? samsung obrał dobry kierunek-normalne produkty dla normalnego człowieka

  • 0

    63. ~Fyfek  2010-01-02 17:50:35  host: 83.2.224.2

    telefon jest super mam go 2 tygodnie i jestem bardzo zadowolony.Plusy tego telefonu to: -dobra jakość odtwarzacza mp3 (a przecierz nie jest to telefon muzyczny) -ładny desing(czyt. dizajn) - czytelne menu - radio z rds'em -robi dobre zdjęcia w dzień nawet bardzo dobre lecz w nocy bardzo kiepskie -niska cena -jest funkcjonalny -dobra bateria -obsługiwanie kart pamięci do 8gb -fałszywe połączenia (coś nowego) Minusem tego telefonu jest to ze w nocy robi słabe zdjęcia i moze to ze w zestawie nie dołączają kabla usb lecz nie jest to az tak duzym problemem bo na allego jest ich pełno a poza tym możnma kupic port bluetoth .Polecam ten telefon jest świetny

  • 0

    64. ~kinia  2010-01-04 23:24:52  host: 95-174-38-184.kokon.iapt.pl

    mam pytanko dlaczego nie mogą mi pójść gry na tym telefonie?? co jest przyczyną i jak moge to rozwiazać??

  • 0

    65. ~goku4x  2010-01-06 11:24:44  host: erf170.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten fonik od 3 tygodni i jest świetny. Robi bardzo dobrej jakości zdjęcia (tryb nocny również niczego sobie przy słabym świetle), nagrywa dobrej jakości wideo. Radio też nieźle się sprawuje. Raz, że odbiera dużo stacji to jeszcze można sobie muzykę czy audycje nagrywać na fona + RDS. Jeśli chodzi o baterię to przy ciągłym użytkowaniu telefonu spokojnie 3 dni wytrzymuje. No i spoko design. Co do minusów. Ciężko otwiera się tylna klapka i czasami boje się, że mogę ją niechcący połamać. Jak na telefon za taką cenę to szczerze polecam.

  • 0

    66. ~maniek  2010-01-07 19:59:14  host: 212.160.234.67

    mam już tel. trzy tygodnie i jestem bradzo zadowolony polecam każdemu !!!!! posiada wszystko co potrzeba, poza kablem usb:) oceniam go na 10 ,

  • 0

    67. ~mala  2010-01-09 21:02:36  host: host-159-160-mdk.igloonet.pl

    jak włączyć wibracje w tym telefoniku?

  • 0

    68. ~Sur  2010-01-26 21:36:14  host: 87-205-42-123.adsl.inetia.pl

    A czy można ustawić mp3 jako sygnał przychodzącego SMSa i jako dźwięk alarmu?

  • 0

    69. ~uważny  2010-02-04 14:12:12  host: nb-206.bialnet.com.pl

    beznadziejność tego telefonu polega na niemożności usunięcia listy odbiorców do których ostatnio wysyłano smsy, oraz wadliwe tłumaczenie menu. Każdy może sobie to sprawdzićw trybie tworzenia sms klikamy na 4.Kontakty, nie zaznaczamy żadnego i klikamy na Gotowe. Pojawia się komunikat:"Valitse ainakin yksi merkinta puhelinmistiosta"

  • 0

    70. ~marcowoj  2010-02-09 12:46:34  host: eom154.internetdsl.tpnet.pl

    U mnie żaden błędny komunikat się nie pojawia tylko każe wybrać odbiorcę. Mam telefon z ery.To dobrze że jest lista ostatnich odbiorców smsa po co ją kasować, chyba że ktoś coś chce "przskrobać" i się boi że ktoś inny zobaczy gdzie wysyłał smsa.

  • 0

    71. ~Ann  2010-02-19 10:36:10  host: 87.116.209.44.brzesko209.tnp.pl

    bateria coś mi szwankuje był na gwarancji dwa razy (za drugim wymienili baterie)... i dalej wczoraj naładowałam i dziś nie ma już 3 kresek ;( pomóżcie czemu tak się dzieje?

  • 0

    72. ~  2010-02-26 07:20:33  host: v12-15.opera-mini.net

    Telefon beznadziejny. Pierwszego dnia już go oddałem do sklepu. Mimo iż był zalogowany do sieci nie można było ani wykonać połączenia ani dodzwonić się na ten numer? Czy firma samsung ma jakąkolwiek kontrolę jakości wyrobu finalnego skoro na 3 pudełka dwa nowe telefony były zepsute?!

  • 0

    73. ~Gorf  2010-03-07 13:28:20  host: 195.117.64.30

    Beznadziejny telefon. Pierwszy działał jeden dzień i zgubił zasięg na zawsze.Wymieniłem w sklepie na nowy i tu już znacznie lepiej.Działał bez problemu cały miesiąc, po czym zaczął przerywać rozmowy i gubić zasięg.Wybieram się do sklepu po kolejny. PORAŻKA !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 0

    74. ~tomo  2010-03-18 23:51:00  host: aamz7.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Super telefon w rozsądnej cenie z opcjami jak w droższych modelach,tj. odtwarzacz MP3, apartat z mozliwoscia edycji zdjęć i dodawania różnych efektów, nagrywanie filmików, radio z RDS, java, przegladarka WAP. Jedyny minus to za słaba wydajność w niektórych aplikacjach java. No i można dzwonić i sms-ować :)

  • 0

    75. ~kolo28  2010-03-25 18:21:53  host: ppp129153.ostnet.pl

    ja też mam taki problem jak kolega posiadacz z (kom.48)też jak kończy się piosenka gdy są podłączone słuchawki to się wyłańcza nie mam pojęcia czym to może być spowodowane nie POLECAM GO nikomu może ładnie wygląda ale jest nic nie wart...pozdro

  • 0

    76. ~nico  2010-05-01 22:07:19  host: 188.33.174.241

    słuchajcie przeczytajcie istrukcje to bedziecie wiedzieć jak włączyć wibracje i zmienić dzwonek SMS......W profile wejdz i tam masz wszystko narq

  • 0

    77. ~nico  2010-05-01 22:09:11  host: 188.33.174.241

    Albo poszukajcie w internecie :D

  • 0

    78.  2010-05-02 16:05:49

    Mam telefonik już półrolu i uważam, że to bardzo udany model. Mi również resetował się na słuchawkach ale w serwisie to naprawili. Telefon nowocześny i niedrogi (330zł). Zdjecia wychodzą fajne chociaż aparat jest wrażliwy na drgania i nie ma autofocusa, muzyka jest bardzo dobrej jakości, wyświetlacz żyleta, jest glośny, klawisze są wygodne a jakoś rozmowów bardzo dobra a obudowa bardzo dobrze i solidnie wykonana. Na prawdę warto go kupić.

  • 0

    79. ~Anonim  2010-05-07 16:38:28  host: esf227.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak zmienić dźwięk dzwonka w nim???

  • 0

    80. ~uważny  2010-05-10 13:08:27  host: nb-206.bialnet.com.pl

    telefon ten nie posiada możliwości wpisywania polskich znaków przy korzystaniu ze słownika T9 jak i w aplikacjach javy.. co potwierdza też infolinia samsunga tłumacząc to iż to przecież prosty i tani telefon...

  • 0

    82. ~latella  2010-06-02 11:04:40  host: actn148.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak mozna wylaczyc wibracje lub dzwonek przy informowaniu o wyladowujacej sie baterii ?

  • 0

    83. ~tela  2010-06-20 11:11:47  host: abnv128.neoplus.adsl.tpnet.pl

    telefon jest super! mam go już 7 miesięcy i ani razu mi się nie zaciął, nie oddawałam do naprawy. jak dla mnie ważną funkcją jest aparat i bałam się, że nie będzie spełniał moich wymagań (2mega pixels) ale zaskoczył mnie pozytywnie! robi świetne zdjęcia! bardzo dużo słucham też muzyki. Telefon ma bardzo dobre głośniki, muzyka jest głośno. Moim zdaniem telefon jest na prawdę świetny! Gorąco go polecam.

  • 0

    84. ~JACKO  2010-06-22 02:12:54  host: 188.147.43.83.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Czy w telefonie jest możliwość blokady otrzymywania sms-a od konkretnego(niechcianego) nadawcy???? W c3212 jest taka opcja w USTAWIENIA-APLIKACJE-SMS-NUMERY BLOKOWANE , Bo jeśli jest to chętnie wezme ten fonik

  • 0

    85. ~Jo  2010-06-26 23:44:42  host: chello089072052119.chello.pl

    Mam problem z tym telefonem tzn. dla mnie jest to problemem bo nie lubię takich niedoróbek.Kiedy nadchodzi połączenie nie słuchać pierwszych 2,3 sekund dzwonka.Podobnie z smsami.Każdy dźwięk ma obcięty początek...przy zwyczajnym odsłuchu jak np. ustawianie dzwonka wszystko jest ok.Czy to norma w tym telefonie czy szukać winnych u Samsunga?Z góry dzięki za pomoc ;)

  • 0

    86. ~Papishonov  2010-08-26 12:17:23  host: dzi45.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To norma w Tym telefonie... Początek dźwięku jest cichy i stopniowo się pogłaśnia...

  • 0

    87. ~Adi$  2010-09-11 13:24:10  host: 94-40-18-131.tktelekom.pl

    siemka wszystkim moze poda ktos mi jakies propozyccje jak sciagnac simlocka z tego fona za odp. wielkie dzieki

  • 0

    88. ~evenmori  2010-10-25 18:54:35  host: 90-156-96-8.magma-net.pl

    19. października minął rok odkąd go mam i jestem z niego bardzo zadowolona ;) Wyglada jak nowy, mimo iż przeżyl wiele. Telefon z klasą dla ludzi, którzy wyrosli z szmerów-bajerów

  • 0

    89. ~Kamila  2011-02-02 21:16:12  host: 89-73-63-81.dynamic.chello.pl

    Elegancki i solidny - mimo rocznego tyrania (liczne upadki, noszenie w kieszeni wraz z kluczami i tego typu sprawy), działa bez zarzutu. Aparat niezły, brakuje tylko lampy led. Z zasięgiem i jakością rozmów problemów nie mam.

  • 0

    91. ~jdmStyle  2011-02-11 14:34:52  host: c5-215.icpnet.pl

    Moze ktoś napisać, jak zrobić by przesyłane pliki przez bluetooth zapisywaly sie na karcie pamieci a nie w pamieci telefonu. Czy wogole jest to mozliwe. Telefon karte widzi, w menu moge wejść w jej ustawienia i zrobic np: widocznosc dla bluetooth ale mimo to nic sie nie chce zapisac w pamieci tej karty. Ogólnie telefon OK, dobra stylistyka, płaski duzy czytelny i dobry wyswietlacz, bateria trzymi w miare długo , zalezy kto co z nim robi, zdjecia gdy jest ciemno słabe wrecz ich wcale nie widac :P Nie gubi zasiegu-bynajmniej mój.

  • 0

    92. ~zła  2011-03-31 15:58:06  host: atn198.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ej jak przesilę sb grę z innego telefonu to jak ją później zapisać tak żeby działała ??

  • 0

    93. ~GoodLuck  2011-09-20 20:40:14  host: 192.162.95.254

    Nice Telefon ;p Głośny jest mam go już ponad Rok 0 awarii Wada : z kartą MicroSD o pamięci 8Gb zaczyna się mulic ;l .. 2Gb to max na ten tell. Ale nie ma lipy ;> Polecam 9/10

  • 0

    94. ~Rafciu  2011-10-17 22:42:35  host: ip-62-69-236-20.globalconnect.pl

    moja siostra ma ten telefon i powiem szczerze ze porazka telefon wiesza sie jest wolny zawsze 'przymulony' wszystko sie robi strasznie wolno. odblokowanie klawiatury i napisanie glupiego smsa trwa 2minuty. nie mozna wgrywac aplikacji java np. encyklopedie, slowniki, rozklady co jest dla mojej siostry najgorsze bo zmieniala tel i chciala kupic 'nowszy' telefon ktory to wszystko bedzie miec. a teraz +: super wyglad, bezawaryjnosc, telefon ma fajny styl, aparacik moze byc, wykonanie i jakosc tez git, dziwne lekki, ale w sumie wole ciezsze hehe. podsumowujac mojej siostrze jak i mi telefon nie przypadl do gustu calkowicie, no moze poza nienagannym wygladem. mam nadzieje ze moja opinia sie komus przyda pozdrawiam i sora za jezyk ale na szybkiego hehe

  • 0

    95. ~  2011-11-06 09:40:23  host: dyy253.internetdsl.tpnet.pl

    kaziu2011-11-06.mam go dwa lata jest bezproblemowy.

  • 0

    96. ~m  2012-05-28 22:19:04  host: ckm52.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam do 2,5 roku i dla mnie jest wystarczający. jestem zadowolona.

  • 0

    97. ~Cinas  2012-06-15 17:12:26  host: host-89-230-205-186.lublin.mm.pl

    Witam, wszystkich użytkowników.Mam pytanie związane z tym aparatem, a konkretnie chodzi mi o taka rzecz.Dzwoniący do mnie maja problem z dodzwonieniem się, podczas próby połączenia oni słyszą komunikat o tym że abonent jest czasowo niedostępny, natomiast ja dostaję po chwili sms-a że ktoś próbował się do mnie dodzwonić.Jednakże mam cały czas zasięg(5 kresek). Miał ktoś może z Was taki przypadek i jakoś go ogarną ?

  • 0

    98. ~maxter  2012-09-04 12:48:42  host: 130.138.227.40

    To jest bardzo bardzo dobry telefon. Miałem go rok, teraz moja mama ma go 2 rok i chwalimy sobie go. Elegancki, mały, intuicyjny (minus za blutut który NIE jest intuicyjny), dobra obsługa kart pamięci, dobra bateria, działa 3 lata bezawaryjnie, bez zawieszen, dobrze leży w ręku, dzięki tylnej ściance. minus to mała ilośc motywów a te które się tworzy w kreatorze spowalniaja menu ale podobno jakoś to można obejśc. ogólnie polecam wszystkim szukajćym prostoty szczególnie za funkcjonalność, niezawodnośc i design.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-175-236.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy korzystasz z publicznych hotspotów?

Inicjatywa publicznych hotspotów WiFi4EU zyskała poparcie

 

Zobacz wynik | Opinie (3)

Archiwum Ankiet