Samsung B3310 - opinie
Telefony Samsung Samsung B3310 Opinie o Samsung B3310

Samsung B3310

w sumie: 79
  • 0

    3. ~PAOLLO  2009-10-15 13:35:47  host: cotel.pl

    SPOKO TELEFON, ALE BARDZIEJ OKREŚLIŁBYM GO MIANEM TELEFONU KOBIECEGO. CIEKAWE TYLKO GDZIE MOŻNA GO DOSTAĆ

  • 0

    4. ~bart  2009-10-17 13:52:22  host: fbi106.internetdsl.tpnet.pl

    Witam mam pytanie czy ten telefon posiada gniazdo JACK 3,5 mm?

  • 0

    5. ~ss  2009-10-17 18:35:47  host: nat10-0.elomza.pl

    ktos wie moze czy dobry jest ten telefon ??

  • 0

    6. ~Scyzor  2009-10-19 23:53:29  host: avr81.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale właśnie dzieki tej klawiaturze z boku nie trzeba wysuwać głównej żeby odpisać szybko na sms, i co za tym idzie taśmy często nie trzeba bedzie zmieniać

  • 0

    7. ~Charlotta  2009-10-20 15:34:57  host: 80.48.105.133

    mam ten telefon od prawie miesiaca. co prawda posiadam angielskie menu (telefon kupiony w belgi) ale ogolnie rzecz biorąc jestem zadowolona. Co mnie denerujwe to tylko to ze jezeli mam zminimalizowany odtwarzacz mp3 a chce poszukac innego utworu to strasznie sie zawiesza wiec musze wchodzic w menu odtwarzac i tam znalesc dany utwor. A pozatym raczej wszystko ok :) jakies pytania ? :)

  • 0

    8. ~ziomal  2009-10-20 19:44:21  host: 188.33.25.148

    Brak HSPA - nie wróżę sukcesu; podzieli los LG KS360

  • 0

    9. ~mwxd  2009-10-20 20:43:14  host: 213-94-242-214-dynamic.b-ras1.srl.dublin.eircom.net

    Idealny na prezenty Komunijne :)

  • 0

    10. ~Psion  2009-10-21 22:38:21  host: 87-205-238-246.adsl.inetia.pl

    Jak Samsung "wygumkuje" stare rozwiązanie z frontu i pozostawi tylko pas klawiszy, a włoży dobry ekran i zastosuje to do telefonu wyższej klasy to zrobi dobrze, ale pewno zapomni o tej koncepcji i zapewne ten modem umrze naturalnie...

  • 0

    11. ~VENA  2009-10-29 22:13:25  host: dynamic-78-8-172-20.ssp.dialog.net.pl

    jak dla mnie idealny. super odtwarza muzyke, czysto i glosno, smsy szybko i wygodnie, i jest fake call ;) praktyczny i ma swietny wyglad. niestety bez wifi. ..

  • 0

    12. ~charlotta  2009-10-31 22:52:58  host: 80.48.105.133

    a ostatnio zepsulo mi sie w nim mp3 . przy wlaczaniu resetuje sie telefon, da sie cos z tym zrobic?

  • 0

    13. ~Ave  2009-11-03 19:46:16  host: c3-opdsi2-015.tosa.pl

    A takie pytanko... bo powyżej jest napisane "Alarm wibracyjny Nie", czyli, że co ? nie ma wibracji gdy telefon dzwoni a jest wyciszony ?!

  • 0

    14. ~m  2009-11-09 19:35:19  host: 120.84.rev.vline.pl

    Hej! Mam taki problem... W książce telefonicznej mam ustawione wyświetlanie kontaktów zapisanych na telefonie, jednakże gdy piszę smsa i jest okienko z "podpowiadaniem" numeru kontaktu, to widoczne są wpisy zapisane na karcie SIM. Czy wy też macie ten problem?

  • 0

    15.  2009-11-19 12:55:59

    witam. Mam pytanie odnośnie tego jakiego formaty wideo odtwarza ten telefon?

  • 0

    16. ~mila  2009-11-20 11:30:59  host: ipb122.internetdsl.tpnet.pl

    nie wiem jakie ma preduspozycje ten fon ale z wyglądy jest świetny-oczywiście czarny:)

  • 0

    17. ~Darekelblag  2009-11-22 12:01:08  host: 078088167047.elblag.vectranet.pl

    Ten telefon można dostać w sieci Plus , wiem bo bylem dziś w salonie ; PP

  • 0

    18. ~Marcin :P  2009-11-24 15:07:43  host: host.26.2.martel.pl

    Dostałem ten telefon dzisiaj i świetnie się spisuje wcześniej miałem plusfona i strasznie go nie lubiałem :P muzyka bardzo czysto gra :P jestem zadowolony z tego telefonu

  • 0

    19. ~pita  2009-11-26 19:04:24  host: 77-254-211-134.adsl.inetia.pl

    czy ma duzy ekran?

  • 0

    20. ~anusia  2009-11-27 21:29:42  host: 114.85-237-163.tkchopin.pl

    przylaczam sie do pytania ~Ave: telefon nie ma wibracji?? czy to wogle mozliwe?? jaki bez sens.. chcialam go kupic, ale ja korzystam tylko z wibracji, nie moge miec dzwieku..

  • 0

    21. ~Erka  2009-11-28 23:30:44  host: chello084010210058.chello.pl

    Tel mam od kilku godzin.. i powiem szczeże że jak dla mnie jest śliczny.. typowo damski.. nawet widać po czcionce która jest użyta. Miałam do wybory tel które miały 16mln kolorów... aparaty 8.1 pixeli.. Ale ten podbił moje serce.. Na chwile obecną polecam :)

  • 0

    22. ~  2009-11-29 15:27:35  host: afhx26.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kurcze bardzO mi sie oN podoba i wogule.. ale ... niewiem czy mam kupic ten czy moze lg ks360 ?? kto mi pomoze ??

  • 0

    23. ~  2009-11-29 17:54:54  host: ppp148049.ostnet.pl

    gdzie to kupic!? na allegro sa same rozowe wersje a ja chce niebieska, a ejsli juz jest niebieski to urzywany.. zna ktos jakas strone?

  • 0

    24. ~j  2009-12-06 14:52:00  host: cbf101.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam taki sam problem jak osoba spod komentarza 22. Który wybrać...?

  • 0

    25. ~GuMuL  2009-12-11 20:45:05  host: v01-16.opera-mini.net

    wEJDZ NA STRONE PLUSA I KUP ZA ZLOTOWKE :d JA WLASNIE KUPILEM I CZEKAM NA DOSTAWE :d

  • 0

    26. ~  2009-12-12 11:17:38  host: amm243.neoplus.adsl.tpnet.pl

    super jest ten telefon:)

  • 0

    27. ~ziomek  2009-12-13 10:06:41  host: public-gprs47057.centertel.pl

    telefon ma wibrację i filmy odtwarza w formacie mp4, jest bardzo szybki i sie nie wiesza. Na klawiaturze sie bardzo szybko pisze. Polecam

  • 0

    28. ~iw  2009-12-19 17:00:19  host: host-87-116-211-122.brzesko.mm.pl

    mam pytanie do kogos kto posiada ten telefon. czy on naprawde nie ma wibracji? ten usiluje wybreac miedzy tym samsungiem a lg ks360:/

  • 0

    29. ~klempak  2009-12-25 16:22:40  host: host-81-190-2-80.gdynia.mm.pl

    telefon dastalam wczoraj na gwiazdke i jak narazie bardzo dobrze;)alarm wibracyjny ma,mój był kupiony w irlandii ale ustawiłam język polski i wszystko gra.ma bardzo db. głośniki,świetny aparat i śliczny wygląd mam wersje niebieską i jestem bardzo zadowolona z tego prezentu. Gorąco polecam;*

  • 0

    30. ~  2009-12-31 16:38:39  host: 88-199-232-206.tktelekom.pl

    ten telefon ma wibracje czy w ogóle nie ma?;/

  • 0

    31. ~  2010-01-06 20:32:16  host: 88.220.105.150

    a jak jest z wyswietlaczem?? czy posiada aytorotacje? czy jego polozenie na poziome zmienia sie jedynie wtedy dgy wysuniemy klawiature?? prosze o szybką odpowiedz. z gory dziekuje

  • 0

    32. ~pinke  2010-01-20 09:54:22  host: chello089079006025.chello.pl

    świetny jest

  • 0

    33. ~sadra  2010-01-20 14:56:25  host: host86-181-66-211.range86-181.btcentralplus.com

    prosze mi tylko wyjasnic jak zmienic sygnal sms!!!!! strasznie mne to denerwuje i wyjade sie ze sie nie da dziekuje z gory

  • 0

    34. ~dsobel  2010-01-21 18:00:34  host: aajy183.neoplus.adsl.tpnet.pl

    telefon odtwarza filmy w formacie 3gp a nie mp4 po i posiada wibracje

  • 0

    35. ~oli  2010-01-24 22:59:57  host: ablf41.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam putanie czy ten telefon ma dotykowy wyświetlacz??

  • 0

    36. ~ja  2010-01-26 19:52:14  host: 77-254-29-183.adsl.inetia.pl

    ja mialam ten telefon;P na ogol dobry, ale po 2 tygodniach wyswietlacz sie rozprysnal:/ bylo tez tak w paru innych przypadkach:/

  • 0

    37. ~eMcIa  2010-02-02 20:22:28  host: ivg194.internetdsl.tpnet.pl

    czy ktoś może brał na umowę ???? proszę o odp. xD

  • 0

    38. ~SonY  2010-02-05 19:33:21  host: 89.231.215.0

    kupuje albo tego samsunga albo lg ks360 który lepszy ?

  • 0

    41. ~  2010-02-13 22:22:23  host: public29921.xdsl.centertel.pl

    nie polecam tego telefonu ogólnie fajny bardzo fajnie sie pisze ale mi sie zacina muzyka czysto odtwarza ale bardzo tnie co jakis czas

  • 0

    42. ~Manami  2010-02-22 17:16:48  host: dynamic-78-8-172-120.ssp.dialog.net.pl

    Witam. Telefon jest dostępny w sieci plus. Zamierzam go kupić... Niedawno zastanawiałam się nad Samsung S5510 a Samsung S5200, ale gdy zobaczyłam ten ... Nie było mowy, abym wzięła inny ;) Przed sobą mam własnie wykres związany z umową. A więc tak. ZOBOWIĄZANIA 30 zł. * Min. 48 zasileń - 1zł * Min. 42 zasilenia - 1zł * Min. 35 zasileń - 1zł * Min. 30 zasileń - 129 zł * Min. 24 zasilenia - 199 zł ZOBOWIĄZANIA 50 zł * Min. 42 zasilenia - 1 zł * Min. 35 zasileń - 1 zł * Min. 30 zasileń - 1 zł * Min. 24 zasilenia - 1 zł Bez zobowiązań kosztuje 499 zł Ja biorę bez zobowiązań... Bo to różnie może być... Później znając mnie, telefon znudzi mi się... I będzie problem ... A co do telefonu, to jak najbardziej polecam :)

  • 0

    43. ~pinke  2010-02-25 19:33:23  host: chello089079006025.chello.pl

    telefon jest świetny ale mam pytanko. z jakiej firmy najlepiej kupic do niego pamięć???

  • 0

    44. ~  2010-03-03 17:14:07  host: adhf144.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy ten telefon ma opere mini?

  • 0

    45. ~Alberto  2010-03-19 19:00:21  host: 77-254-151-131.adsl.inetia.pl

    Ks 360 nie bierzcie :) ma strasznie słabą baterię i psuje się często.I ma coś dziwnego żę bateria jest niedopasowana i w kieszeni potrafi się sam wyłączyć jak się go ściście:)

  • 0

    46. ~Olkens  2010-03-23 15:13:44  host: host-n1-97-68.telpol.net.pl

    Telefon mam, jest cudowny i jeszcze mnie nie zawiódł, tylko nie umiem znaleźć żadnych motywów na niego, ma ktoś?

  • 0

    47. ~tyryry  2010-04-01 21:57:02  host: host-89-228-60-53.elk.mm.pl

    odp do 33. wchodzisz w ustawienia, profile telefonu, opcje, utwórz i tam wszystko ustawiasz ;). dzwonek na sms itp ;D. ps. mam ten telefon już okolo pół roku, i mi sie wogóle nie zacina, wszystko jest super ;).

  • 0

    48. ~Andzia  2010-04-02 12:15:42  host: atn34.internetdsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon, polecam ;). Tylko jest jedna dziwna sprawa - wysyłam smsa, gdy jest zasięg to nie wyśle, a gdy zasięgu nie ma - wiadomość wysłana, ale to już problem z siecią xd.

  • 0

    49. ~amok  2010-04-14 14:05:15  host: aczk157.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jaka jest pojemność sms-ow w tym telefonie jest to dla mnie bardzo istotne?? z gory dziękuje za pomoc

  • 0

    50. ~JoKeR^^  2010-04-26 14:15:59  host: dae20.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten telefon nie jest taki damski nie???? Prosze o odpowiedź .!

  • 0

    51. ~meG  2010-04-29 11:57:48  host: fhu138.internetdsl.tpnet.pl

    Słyszałam, ze ten tele jest stworzony z myslą o leworęcznych... I jakby się doczepić to rzeczywiscie tak jest... Jestem praworęczna i nie wiem czy to nie bedzie sprawiało problemów... Chodzi o boczną klawiaturę... Z góry dziękuję za odp:*

  • 0

    52. ~Kasia  2010-05-08 13:03:13  host: 078088076217.polkowice.vectranet.pl

    Hej własnie zastanawiam sie nad kupnem mam pytanie czy on jest dotykowy ??

  • 0

    53. ~TotolaXxX  2010-05-31 11:38:23  host: adpv89.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem nie ma podziału na damski czy męski

  • 0

    54. ~Robert  2010-06-04 22:15:20  host: 82.132.248.51

    Dziś kupiłen ten telefon, bardzo zgrabny, poręczny, szybko piszę się smsy. Aparat robi świetne zdjęcia, odtwarzacz mp3 działa bez zarzutu i jak każdy samsung,lg czy iphone ma polskie menu!!! Boczna klawiatura bardzo się przydaje, polecam ten telefon wsztstkim :) w torebce zajmie mało miejsca ;)

  • 0

    57. ~asdfghjk  2010-06-21 17:34:47  host: host-81-190-2-80.gdynia.mm.pl

    telefon dostałom na święta b.n. b. dobrze sie sprawuje. pochodzi z anglii a menu da sie przestawic na polski

  • 0

    59. ~M  2010-07-25 21:44:15  host: adgb21.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Spotkałam się z komentarzem, że połączenie z portalem facebook i jedynie z tym, przez samsunga B3310 jest darmowe. To prawda?

  • 0

    60. ~mania  2010-08-03 11:42:33  host: lzt58.internetdsl.tpnet.pl

    on jest dotykowy czy nie?proszę o odp.

  • 0

    61. ~michoo  2010-08-07 20:49:55  host: user-109-243-173-51.play-internet.pl

    telefonu nie polecam. ! jeden wielki badziew ! bateria trzyma 1- 1,5 dnia przy normalnym uzytkowaniu, jezeli zupelnie nic sie na nim nie robi tylko odbierze sie ze 3 polaczenia to uda mu sie wytrwac AZ 3 dni. Mp3 po miesiacu albo 2 przestalo dzialac, mam go rok a juz 2 razy byl w naprawie i 3 raz popsulo mi sie w nim mp3. Jezeli chodzi o gadu gadu w tym telefonie to czasami dziala a czasami po wlaczeniu go telefon samoczynnie sie resetuje. Mało pamieci na telefonie, aparat dupny. Odp na komentarz 60: nie jest dotykowy, na pytanie 46: motywow nie ma!..

  • 0

    62. ~grzelka  2010-09-06 17:44:44  host: 178-36-13-109.adsl.inetia.pl

    Mam ten telefon od czerwca i jest po prostu świetny.. Nic się nie zacina, nie psuje wszystko jest ok. Mam z nim tylko jeden malutki problem... Gdy chcę wejśc w internet wyświetla się text "sprawdź profil WAP", chociaż mam zasięg. I nie wiem o co z tym chodzi. Czy ktoś mi może poradzic, co z tym zrobic, bo chcę wejsc w fonie w neta, ale przez to nie mogę... HELP!!!

  • 0

    64. ~Maleńka  2010-09-23 08:41:17  host: 83.238.126.3

    Czy ktoś wie czy to ma wejście na karta pamięci ? Moja koleżanka ma taki tel ale nie ma wejścia , czy jest tak w każdym tym tel ?

  • 0

    65. ~Maleńka : ****  2010-09-24 18:44:55  host: 94.254.163.13

    hej ja mam ten tel dopiero jeden dzien ale jestem z niedo zadowolona minus ze nie ma do niego kabla usb : (

  • 0

    66. ~ahsoka  2010-10-09 21:04:11  host: ete243.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon. Jestem z niego więcej niż zadowolona. Odnośnie tego opisu w miejscu gdzie jest brak danych : tak są profile telefonu, tak jest stoper, tak jest minutnik(tu nazwany czasomierzem).Bateria długo wytrzymuje, dźwięk radia czy mp3 czysty i głośny jak na telefon. Miły efekt przejścia między opcjami. Jak na 2 mpx aparatu całkiem dobre zdjęcia. Ma wejście na kartę pamięci, kabel można zakupić na allegro, bądź w sklepach samsunga.

  • 0

    67. ~Malinkaaa  2010-11-03 11:43:11  host: ip-89-174-122-167.multimo.pl

    mam ten telefon ponad rok ;) i wszystko jest ok , naprawdę polecam. Tylko , gdy weszła ostatnio nowa wersja gg nie mogę jej zainstalować. ma ktoś tez taki problem?

  • 0

    68. ~  2010-11-04 18:00:33  host: aeak140.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hejka no bo niema do niego kabla USB ja niemam a kto ma niech pisze :)

  • 0

    69. ~gosc  2010-11-28 18:02:44  host: gle146.internetdsl.tpnet.pl

    e fon bardziej dla facetow czy dziewczyn

  • 0

    70. ~  2010-12-02 13:26:35  host: 212.160.172.70

    fajny telefon mam go od paru miesięcy, dobrze się sprawuje. polecam

  • 0

    71. ~^^  2010-12-16 18:52:42  host: adqz73.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam telefon rok i jest całkiem niezły. Nie psuje się (ale i tak wszystko zależy od szczęścia - jeden trafi na bardziej wadliwy, drugi na mniej ;)) Żeby nie te głupie i niczym nie uzasadnione (chyba niczym) ograniczenia (typu notatka max 100 słów, instalacja javy do max 0,5 mb wagi pliku) to bym go chyba nie zmieniał ;) aparat pomimo 2mpx robi niezłe zdjęcia, mp3 też OK jakby co to jestem facetem, kolor telefonu czarny i wszystko jest ok :)

  • 0

    72. ~  2010-12-21 10:02:38  host: public78594.cdma.centertel.pl

    Telefon mam od kilku dni i jest ok nic sie nie psuje a mp3 jest super :) polecam go dla tych co często piszą :)

  • 0

    73. ~tomasz93  2010-12-22 15:31:24  host: 178-37-232-152.adsl.inetia.pl

    telefon posiadam od roku i jestem z niego bardzo zadowolony . Najwiekszym plusem jest klawiatura qwerty . Juz w pierwszym dniu uzytkowania telefonu,zapierdalalem na klawiaturce jak glupi :P b.szybko pisze sie smsy . Naprawde wydajny glosnik,aparat robi zdjecia na poziomie 3MP . Serdecznie polecam ;]

  • 0

    74. ~Bawoli  2011-01-08 17:50:19  host: 87-204-96-253.ip.netia.com.pl

    Taaak. To jest właśnie to czego szukałam. Bez dotykowego wyświetlacza i z wysuwaną klawiaturą qwerty ; ) Już mi się podoba. Teraz tylko trzeba go kupic;D Pozdro dla użytkowników

  • 0

    75. ~anja  2011-02-14 15:05:33  host: dam.net.pl

    mam telefon dopiero 2 miesiąc, ale jestem z niego BARDZO zadowolona. Kupiłam go na allegro za 300zł i to na prawdę tanio jak na to co otrzymałam. Jest idealny dla tych, którzy nie lubią tel. dotykowych, a chcą mieć klawiature qwerty. Ale jest jeden problem - telefon spadł mi już chyba kilkanaście razy [no, jestem dość niezdarna] - kafelki, chodnik, beton... ma zatem 2 ryski i czasem się wiesza. Ale wydaje mi się, że gdybym o niego bardziej dbała to nic takiego by się nie działo

  • 0

    76. ~asia  2011-05-03 13:02:47  host: 093105107106.pila.vectranet.pl

    mam pytanie co do baterii. jak długo trzyma? prosze o odpowiedz! :))

  • 0

    77. ~Evka  2011-05-10 22:04:12  host: 093105078018.legnica.vectranet.pl

    Mam pare pytań co do tego fona . 1.Czy jest do niego kabel USB . ? 2.Głośno odtwarza muzykę ? . A 3 pytanie jest ogólnie to wszystkich tel. 3. Jak zainstalować GG w fonie ? Np. Własnie w Samsung B3310.

  • 0

    78. ~Dominiaa  2011-07-12 11:29:00  host: 77-254-137-151.adsl.inetia.pl

    mam pytanie czy ten tel. można jeszcze kupić w plusie ... ?? i czy się oplaca ... ?? z gory dziekuje za odpowiedz :D:D

  • 0

    79. ~P  2011-08-09 14:52:51  host: 80.50.134.242

    Używam tego Samsunga od ponad roku i uważam, że jest idealny :) Polecam!

  • 0

    80. ~Klaudia  2011-09-25 10:33:28  host: 88.220.141.230

    jak sprawdzic profil WAP? zebym mogla korzystac z internetu

  • 0

    81. ~angelikajaga  2011-09-30 11:55:24  host: host-62-141-219-40.swidnica.mm.pl

    cześc charlotta mam do ciebie tez chce go teraz zamuwic tylko mam jeden problem niewiem czy ten telfeon ma internet mogłabyś mi napisać bo potrzebuje internetu

  • 0

    82. ~mmm  2011-10-14 11:08:29  host: bil67.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zamówiłam ten telefon na allegro,może dzisiaj go dostarczą,jeszcze nie mam go w rękach a już jestem z niego zadowolona:) klawiatura qwerty ale bez dotykowego ekranu-super:)) No i ta boczna klawiatura-pewnie szybko mozna odpisać krótkie wiadomości;D Polecam!

  • 0

    83. ~  2011-12-28 12:32:47  host: public28492.xdsl.centertel.pl

    a gdzie w nim można znaleźć kartę pamięci ,bo patrzyłam w moich plikach i tam nie ma ;/?

  • 0

    84. ~Plastucha  2012-01-11 09:37:41  host: z60-01.opera-mini.net

    Wchodzisz w galerię i 2 od dołu. Polecam ten telefon mam go ponad 2 lata i poszła mi tylko taśna.

  • 0

    85. ~Olaaa  2012-01-23 19:15:00  host: eob181.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hej mam ten tel i od niedawna mam taki problem nie chce się włączyć. gdy próbuje go włączyć włącza sie tylko samsung b3310 i sie wyłącza spowrotem . czy to moze być spowodowane zainstalowaniem gg ? Proszę o pomoc . ;(

  • 0

    86. ~4444  2012-02-05 00:33:55  host: host-62-141-202-118.swidnica.mm.pl

    mam ten telefon i bardzo dobrze się sprawuje ;D

  • 0

    87. ~tys  2012-08-08 09:42:41  host: host-89-229-150-167.plock.mm.pl

    mam ten telefon już 1,5 roku i naprawdę dobrze się sprawuje :) nie żałuje ze go kupiłam.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-197-114.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet