Orange SPV C500 - opinie
Telefony Orange Orange SPV C500 Opinie o Orange SPV C500

Orange SPV C500

w sumie: 133
  • 0

    1. ~Tom  2005-07-20 12:40:00  host: ddq168.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No widać, że się coś zaczyna dziać! Strona www.orange.pl już jest, a teraz wprowadzono nowy telefon w ideii Orange SPV C500. To znak, że marka Orange zbliża się coraz bardziej!!!

  • 0

    2. ~azerak  2005-07-27 17:36:00  host: crc196.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tylko dla amatorów Windowsa całe menu jak w xp ale tak to spoko

  • 0

    3.  2005-09-12 09:50:33

    Jak ktos ma ten telefon to niech da znac czy dobrze sie go oblusuguje (jak dla mnie jakos dziwnie duzo klawiszy ma..), czy nie zamula przy pisaniu i otwieraniu menu, na ile starcza bateria (czas czuwania jest jakos dziwnie mniejszy od konkurencji, ale moze jako jedyny jest tak naprawde realny..)Zastanawiam sie, czy warto do niego dokladac 200zl wiecej niz za SE K700i ???

  • 0

    4. ~polan  2005-09-13 11:37:17  host: proxy11.toya.net.pl

    200 zł dołożyć za złącze kart (drogich) i windowsa małego, hymmm ciężko zdecydować

  • 0

    5. ~ferguson@go2.pl  2005-09-16 22:20:48  host: anx247.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hey wie ktos gdzie taki tel mozna w Polsce naprawic ... :(

  • 0

    6. ~wolverine  2005-09-18 09:06:51  host: staticline13869.toya.net.pl

    Spv c500 moim zdaniem to lajtowy telefoon. Jest pierwszym w polsce telefonem z windowsem za tak niską cene. Jest droższy od np k700i ale i tak jest tani w porównaniu np do siemensa sx1 czy nokii 6020 ktora sie przy nim kryje. Zdjęcia robi spoko ale k700i ma lepsze dzięki tej rozszerzonej rozdzielczości

  • 0

    7. ~Arras30  2005-09-22 15:48:15  host: 217.153.84.66

    Zdecydowanie polecam tego SPV.Co do pytania o K700i.Nie prosze , nie róbcie zartów!Juz Motorola MPx200 jest o niebo lepsza od tego SE.Wystarczy powgrywac kilkadziesiat swietnych gier, przy których najlepsze tutuly java to dno , wpakowac muzyke i... cieszyc sie odbieraniem maili , rozbudowanymi funkcjami konatktów.Malo?A lubicie zabierac filmy ze soba ?Nic trudnego - wystarczy pojemniejsza karta / np. 256 MB / i nie ma problemu.Pozdr.

  • 0

    8. ~Martinez  2005-10-03 20:35:47  host: ece94.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy Spv C500 wspolgra z karta miniSD 1Gb

  • 0

    9. ~Bombel  2005-10-12 20:17:32  host: 82.160.18.33

    Jests zarąbisty , wykurzysty , wyrąbany w kosmos. NIE MAM PYTAN :-)

  • 0

    10. ~leo  2005-10-18 15:40:26  host: dpd1.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam male pytanko,czy spv c500 ma radio???

  • 0

    11. ~HT  2005-11-10 17:59:03  host: nat-pra.aster.pl

    nie ma

  • 0

    12. ~willy  2005-12-01 09:58:21  host: dhcp-212-122-210-142.iweb.pl

    Bajer zdjecia robi bycze nawet jak na VGA poza ma zje...ostatni wiersz klawiszy, przy pisaniu szybko esów jest z tym klopot.POZDRO

  • 0

    13. ~emma  2005-12-04 19:45:29  host: blo226.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wie ktoś może, gdzie można kupić karte pamięci do spv 500 większą od tej, która jest w telefonie (32mb)? Jakie są ich ceny i pojemnosci?

  • 0

    14. ~Adik  2006-01-02 00:50:59  host: 178-240.adsl.szeptel.net.pl

    siemanko. wie ktos moze skad mozna sciagnąc dzwonki do spv c500?

  • 0

    15. ~  2006-01-22 17:34:58  host: evw187.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sam zrob - mp3 lub wav ;) polecam program GoldWave

  • 0

    16. ~maly  2006-02-05 18:52:09  host: 82.160.249.88

    Oczywiście SPV obsługuje karty 1 Gb, sam mam taką, poza tym mogę dodać, ze zostałem namówiony przez kolegę na ten telefon i dzieki mu za to, chciałem kupić SE 700i i dobrze się stało bo po prostu nie ma co porównywać. Co do cen kart to 1 Gb, można juz kupić za 180 zł na allegro a wiec można na niej zmieścić tomtom i jeszcze trochę mp3.

  • 0

    17. ~Babli  2006-02-14 21:31:14  host: c204-142.icpnet.pl

    Jaki program obsluguje ten telefon po podlaczeniu go do kompa ?

  • 0

    18.  2006-02-20 21:18:04

    Ej ktoś wie czy mozna go kupic nie w abonamancie ani mixie ?? tak popprostu sam fon ;) jak tak to od razu za ile??:D:D:D

  • 0

    19. ~Gienia  2006-03-03 17:02:47  host: aczq36.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak jest z wgrywaniem dzwonków do tego telefonu? czy jest on lepszy od sagema myx 6-2????

  • 0

    20. ~davqoniu  2006-03-07 18:08:50  host: abyo74.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja dałem za swojego 545zł i już niedługo będe go miał w domciu!!

  • 0

    21. ~havoc  2006-03-12 02:03:10  host: host-81-190-147-193.olsztyn.mm.pl

    telefonik jest super swietnie chodzi i extra wgrywa sie do niego pliki za pomoca kabla który jest przy telefonie mozna zdjąć samemu simlocka !

  • 0

    22. ~  2006-03-16 10:43:54  host: gprs5.plusgsm.pl

    Jestem szczesliwym posiadaczem tego telefonu i musze powiedziec ze spisuje sie super. Wlasnie teraz pisze z tego telefonu ta wypowiedz. Jeszcze ani razu nie mialem problemow typu zawieszanie sie czy wol

  • 0

    23. ~davqoniu  2006-04-05 11:54:57  host: abzr16.neoplus.adsl.tpnet.pl

    po miesiącu obcowania z tym telefonem, dochodzę do wniosku, że jest SUPER!!

  • 0

    24. ~spv c500  2006-04-19 17:42:23  host: host-84-9-99-156.bulldogdsl.com

    obsluguje dzwonki mp3;) do wgrywania softu "Active Sync" kosztowal mnie 340zl {uzywany} super telefon za ta cene.

  • 0

    25. ~Kamil  2006-04-21 22:37:55  host: aaxg139.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam mam GO kilka dni a wiem już prawie wszystko,,:) nie wiem tylko jak uruchamia się wybieranie głosowe?? :D ,,,dałem za używke 495,,, dużo ,,NIE opłacało się narazie najlepszy telefon jaki miałem a miałem ich już koło 10,,, nie równa się z K700 ani CX70 itd... i softu mam już sporo :D

  • 0

    26. ~pasazer  2006-04-23 21:27:16  host: abso241.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy spv c500 bedzie w dobrym stanie za cene 430zl?? jakie ma wady ten telefon?? jakie formaty filmu obsluguje??

  • 0

    27. ~Columb  2006-04-26 16:12:17  host: a82.net132.okay.pl

    Swietny telefon kupilem go za 500 zl uzywke i jestem zadowolony. Polecam wszystkim ten telefon

  • 0

    28. ~aaaa  2006-04-30 16:58:25  host: bdq123.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ale zwalona jest ta strona bo jak sie głosuje na fona to po jakimś czasie twój głos sie kasuje dlamnie to jest zje.ane

  • 0

    29. ~Ziomm  2006-05-03 11:26:38  host: chq174.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Elo w sobote bende go mniał w domeczku az mi duga normalnie wziełem tak wiele za tak niewiele 400ZŁ

  • 0

    30. ~juswis  2006-05-18 10:48:07  host: ptkbm.centertel.pl

    czy ktoś mi pomoże, nie wiem w jaki sposób zapisać jako dzwonek przesłaną muzyczkę mms, proszę o pomoc

  • 0

    31. ~loool 123  2006-05-28 16:02:48  host: aka195.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy ma on bleutooth??????

  • 0

    32. ~Aśka  2006-06-09 20:54:59  host: ebo82.internetdsl.tpnet.pl

    Proszę o radę ! zastanawiam się nad kupnem jednego z trzech telefonów - SEk700i, motorolą E1 albo właśnie tego SPV C500. Powiedzcie, na którym najlepeiej wyjdę. Zależy mi na dobrej jakości mp3, zdjęć i filmów. Do tego chciałabym żeby muzyki zmieściło się jak najwięcej. Pozdrawiam :D

  • 0

    33. ~SOMEBODY  2006-06-10 14:57:32  host: edu114.internetdsl.tpnet.pl

    @loool 123 - lolu umiesz czytac? wszystko jest napisane na górze w tabelce!

  • 0

    34. ~mordi05  2006-06-10 22:29:51  host: 82.139.59.162

    a ja dale na allegro za nowy 450zeta:)(500 zeta za uzywke??!! skad takie ceny)

  • 0

    35. ~  2006-06-10 22:32:41  host: 82.139.59.162

    ja za nowy dalem na allegro 450(ceny ostro poszly w dół)ale tylko z karta 32 mb

  • 0

    36. ~elo  2006-06-11 15:00:09  host: ehost-2.mtm-info.pl

    czy wie ktos jak skonfigurowac MMS na tym telefonie ? mam Orange i najnowszy soft

  • 0

    37. ~mordi05  2006-06-12 12:23:26  host: proxy1.tkdami.net

    on ma nagrywanie wideo?

  • 0

    38. ~???  2006-06-13 14:03:46  host: bht124.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy bateria naprawde trzyma tylko 4 dni? narazie tylko to pytanie powstzymuje mnie przed kupnem tego telefonu.

  • 0

    39. ~dj_scretchy  2006-06-16 22:25:23  host: xdsl-5916.jgora.dialog.net.pl

    czy ktoś mi może powiedzieć jakiej marki ma baterię w c500 bo moja jest samsunga i chyba jest popsuta

  • 0

    40. ~  2006-06-22 10:32:24  host: abbk47.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak to jest z tym internetem w tym fonie?Płaci się coś za niego?

  • 0

    41. ~Czarny  2006-06-22 16:59:08  host: abpb23.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jestem zainteresowany tym telefonem. Jaka wedłóg Was (Ciebie) powinna być rozsądna cena za ten telefonik??????

  • 0

    42. ~KOSTEK(L)  2006-06-22 22:05:03  host: abcq44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Dzisiaj kupiłem ten fonik na allegro:D.Dałem 500 za nówkę.Mozecie mi coś więcej powiedzieć jak to jest z tym internetem?

  • 0

    43. ~robo  2006-06-23 23:42:21  host: stargate.starcom.com.pl

    jest spoko.rozgryzam sam bo wcieło mi instukcję pl.
    Ps. jak ktoś by miał instr. po polsku w wersji elektronicznej to dajcie znać. pozdro

  • 0

    44. ~makmen  2006-06-25 12:38:30  host: apn-99-83.gprspla.plusgsm.pl

    Czy za korzystanie z neta płaci sie..??? jeżeli tka to ile..?? będe bardzo wdzięczny za odpowiedź.. i jezeli jeszce ktoś mnie oświeci jak jest z tą baterią..?? 95 h mało troszke.. ale jeżeli to jedyna wada to biore go !!!!!!!!!!

  • 0

    45.  2006-06-27 11:24:58

    ile trzyma ten telefon? cos mi sie nie chce wierzyc ze tylko 95 godzin. ile wam trzyma ??

  • 0

    46. ~  2006-06-28 14:29:01  host: abck131.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tyle trzyma,to jest telefon z windowsem

  • 0

    47. ~someone  2006-06-29 18:58:31  host: bvl162.internetdsl.tpnet.pl

    mam pytanie o ten internet, czy to zalezy od operatora? wiem ze za gg placi sie okolo 16gr za min... a co z internetem? tez 16 gr?.
    prosze o odpowiedz...

  • 0

    48.  2006-07-01 14:13:11

    OMG kto Ci powiedział, że za gg płaci sie 16gr za minute? Wszystko zależy od ilości przez Ciebie wysylanych danych. Mniej wiecej 25gr za 100Kb danych Tak samo ze stronami. W przypadku simdaty Plusa płacisz 3 grosze za 100Kb.

  • 0

    49. ~Jasiu89  2006-07-06 13:34:58  host: apn-99-87.gprspla.plusgsm.pl

    Moze mi ktos powiedziec gdzie moge kupic baterie do C500

  • 0

    50. ~  2006-07-08 13:09:22  host: host-62-141-250-255.tomaszow.mm.pl

    hmmm jak czytam wasze opinie to mam ochote walic glowa o sciane bo mam ten fon i nie potrafie sie odnalezc w niczym prawie np w muzyce czy dzwonkach nie mam pojecia czemu nie moge wgrac wiecej niz 3-4 kawalkow muzyki albo jak ustawic z niej dzwonek pomocy!!!!!

  • 0

    51.  2006-07-09 18:23:50

    Witam mam też takiego fona ja musiałem przerabiać pliki mp3 na wav żeby ustawić je jako dzwonek przerobione dzwonki wgrywa się w storage w folderze sounds problem z wgrywanie miałem tez na moją 32mb karet mogłem wgrać 2-3 piosenki ok 6-7mb ale ściągnołem sobie program sp task manager i sformatowałem karte i teraz mieszcze na 32mb 6-7 piosenek mp3 albo wystarczy kupic czytnik kart pendrive i w taki sposub formatowac karte i zapisywać nowe utwory

  • 0

    52. ~bobus  2006-07-15 01:07:54  host: abck48.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jest prostrzy sposob wystarczy wgrac dzwonki mp3 do glownego katalogu na karcie MiniSD i wszystkie widac od jak się chce wybrac dzwonek w menu ustawienia (niestety nie widac tych dzwonkow jak sie chce przypisac dzwonek do konkretego kontaktu - sa widoczne tylko dzonki standardowe + dzwonki z katalogu storageAplication Datasounds (ograniczona w MB ilosc miejsca))

  • 0

    53. ~  2006-07-18 22:58:20  host: cpn84.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a co z gps??sprawdzał ktos w nim jak działa??

  • 0

    54. ~Klimek15  2006-07-29 13:45:38  host: elg34.internetdsl.tpnet.pl

    mam jedno pytanie odnośnie tego telefonu. czy w komisie GSM można ściągnąć sim-locka bez problemu i jaka jest cena takiego zabiegu? z góry dzięki.

  • 0

    55. ~  2006-07-29 13:49:53  host: elg34.internetdsl.tpnet.pl

    on ma system głośnomówiący? słyszałem że po wgraniu programu na sx1 aparat robi zdjęcia jak 1.3 Mpx. Można tak zrobić na tym spv?

  • 0

    56.  2006-07-31 22:40:35

    hej ja zakupiłem ten fon dzis i nie mam wgranego polskiego menu ani instrukcji po polsku prosze o pomoc

  • 0

    57.  2006-08-02 13:47:58

    ma ktoś moze instukcje w wersi elektronicznej do tego tel. jak ktoz by mial to bardzo prosze o kontakt. pozdrawiam:)

  • 0

    58. ~Bartos  2006-08-12 19:59:35  host: 213-238-79-76.adsl.inetia.pl

    TYLKO 4 DNI?? człowieku to jest Smartfon a nie 3310...

  • 0

    59. ~Adasko  2006-08-14 10:47:33  host: edy98.internetdsl.tpnet.pl

    ja mam ochote kupic sobie spv c550 z polskim oprogramowaniem ale cos mi sie wydaje ze bedzie sie wieszal i takie tam!Czy ktos mi moze powiedziec czy bedzie dzialal poprawnie z polskim oprogramowaniem???pozdro

  • 0

    60. ~Szpila  2006-08-15 19:02:12  host: dxx18.internetdsl.tpnet.pl

    SPV'a C500 mam już 2 miesiące. Super telefon poza jednym - joystick - po prostu tandeta!!! Cały telefon działa bezproblemowo. Cały czas mnie zadziwia. Ale joystick mnie szokuje, nie wiadomo dlaczego nagle nie działa - 5 minut póżniej wszystko jest jak należy. I to jest jedynym minusem tego telefonu. Pozdrawiam i zachęcam do kupna.

  • 0

    61. ~jerry  2006-08-22 13:20:32  host: nat8.itcomp.pl

    Witam! Mam już Spv c500 pół roku i też jak go kupiłem miał angielskie menu. Gdzieś 2 miechy temu znalazłem na allegro płytke z polskim menu i różnymi programami do niego jak np. gadu gadu, total comander. Sam wgrałem polskie menu i reszte programów. Nic się nie wiesza.jest super. Jeżeli ktoś mieszka w okolicach Zawiercia i nie tylko to mógłbym mu odsprzedać tą płytkę za połowę ceny (mnie kosztowała 80zł+przesyłka). Jest na niej cały poradnik jak wgrać polskie menu, złamać simlocka, blokade aplikacji oraz są na tej płytce odpowiednie programy aby to zrobić. W komisie za polskie menu powiedzieli mi 70zł. Pozdrawiam. Mój e-mail:jacke_chan@wp.pl

  • 0

    62. ~beejay  2006-09-08 21:24:43  host: host-81-190-103-31.rzeszow.mm.pl

    ten telefon to tragiczna kupa po 3 miesiacach sie go pozbylem bo juz nie moglem wytrzymac jak go ciagle mulilo i sie wieszal nawet po tym jak zrobilem mu flasha (dziecinnie proste)- system ma windows wiec nie ma sie co dziwic a bateria...?bateria no coz..od 1- 4 dni o ile sie nie bawisz chociaz 4 mi sie nigdy nie zdarzylo.dziadostwo tyle ze mozna bajery wgrywac - ogolnie nie polecam

  • 0

    63. ~Mike  2006-09-12 23:24:11  host: pg242.internetdsl.tpnet.pl

    jak mam piosenke mp3 ustawic na dzwonek tel ? ktos pisał ze wystarczy przeniesc mp3 do głównego folderu na karcie. Ale ja nie wiem gdzie ?? HELP!!!! PROSZE!!!

  • 0

    64. ~Zimbrados  2006-09-14 13:22:09  host: 113-moc-3.acn.waw.pl

    Mam ten fonik od 4 m-cy. Dla mnie super. Co prawda nie zainstalowałem wszystkich aplikacji (dostępnych) ale ogólnie polecam:))))))). Super:) Bateria trzyma długo (tylko jie baw się za długo a będzie OK!).
    PS. Nie polecam wersji foniku z Anglii. Są problemy z przesyłaniem MMS- jest jakieś hasło nie do zdjęcia (podobno). Ja niestety kupiłem angielska wersję.

  • 0

    65. ~  2006-09-17 18:31:24  host: kos51.lambda.furrynet.org

    niech mi ktos powie czy ten fon jest dobry i czy warto go kupic???????

  • 0

    66.  2006-09-20 23:25:59

    bede miał go jutro nie moge sie doczekacz prosze o jakies linki do ciekawych stron i oprogramowania do tego tele. z góry dziekuje

  • 0

    67. ~kaliber  2006-09-23 17:15:13  host: dyf146.internetdsl.tpnet.pl

    mam pytanie do posiadaczy tego telefonu . Czy ten telefon sie muli

  • 0

    68. ~gmb16  2006-10-08 17:18:33  host: bfo40.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten telefon i naprawde się nie tnie jerzeli zamykany wszystkie programy po skończonej pracy, jestem zadowolony z niego, ztym że jest tródno znaleść jakieś gry do niego jeśli możecie to podajcie mi jakieś linki do stron

  • 0

    69. ~serek  2006-10-18 13:23:01  host: abps228.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy on ma kamerę do kręcania filmików ?

  • 0

    70. ~Bitar  2006-10-24 14:45:01  host: 82.139.40.161

    Jak wygląda sprawa z obudową?? Można ją wymienić??

  • 0

    71. ~dareklic  2006-10-24 22:47:16  host: ecl243.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gps dziala swietnie ale na karcie 1 GB,na karcie 512 Mb ciagle sie zacina.

  • 0

    72. ~yamro  2006-11-18 16:30:43  host: cwb134.internetdsl.tpnet.pl

    mamm pytanie jak ustawic wlaczenie funkcjii mms w spv 500

  • 0

    74. ~rober  2006-12-14 13:51:47  host: atn29.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie jak ustawic wlaczenie funkcji mms w spv 500

  • 0

    75. ~mike  2006-12-20 20:24:12  host: biq41.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przymierzam sie do jego zakupu - jest on dla mnie bardzo ciekawy wada ze nie mozna wymieniac mu obudowy ale wystarczy kupic porowca i obudowe sylikonowa i po sprawie. Z pewnoscia jest on zajefajny pod wzgledem jego mozliwosci. Za 2h korzystania z GG płaci sie jakies 14 groszy (zalezy w jakiej sieci)!! Wiec jest to ogramnoy + bo bez gg nie moge życ :] Pozatym jak moze on miec gry typu Duke Nuken, Age of Empires itd. to jest fajnie xD Mój brat ma jakies takie spv chyba m5000 nie wiem (ma wysuwana klawiaturke) i jest spox mysle ze ten spv to to samo cvo mojego brata za wyjatkiem tego ze ma troche inna budowę zreszta procesory tez sa takie same. JAKBYM MIAł PIENIADZE to bym go kupił ;p Zachęcam! Pozdr

  • 0

    76. ~petit35  2006-12-21 16:23:51  host: s187pc164.mmj.pl

    Siemka!Mam pytanie słyszałem ze on nie ma blokady klawiatury????Czy to prawda Dzieki za opdowiedź.

  • 0

    77. ~mich  2006-12-22 23:02:04  host: dbr151.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ogólnie to SPV C500 miałem chyba kilka miesięcy z czego połowe tego czasu przeleżał po serwisach.fonik była zajebisty, bardzo mi się podobał.jego funkcje i możliwości były ogromne.wadą dla mnie była niemożliwość ustawienia dzwonka mp3 na połączenie lub nagrania na dyktafonie.na połączenie lub dzownek sms nie można też było ustawić dzwonków formaty wav. i amr. to było do dupy.no i wkońcu tel zaczął się co chwile pierdolić!!pewnego razy się wyłączył i nie chciał się włączyć,tak poprostu,beż zadnego upadku, nic!!w komisie dałem 90zł za naprawe ale działał 2 dni.koleś naprawił mi za free ale pochodził 2 tyg i to samo.trzeci raz naprawił mi też za darmo i oczywioście go sprzedałem:) puźniej kontaktowałem się z kupcem tego tel i mówił że spierdolił mu sie następne dwa razy!masakra!ogólnie to mam uraz do telefonów badziewiastych firm i osobiście nie polecam tego:) ale jeśli coś chcecie wiedzieć to piszcie:)

  • 0

    78. ~Tvipsi  2006-12-25 00:42:24  host: bbv1.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hmmm Co za bzdory tu piszecie mam ten telefon kilka miesiecy i nigdy sie niewieszal ani niewylaczal osobiscie uwazam ze to jeden z najlepszych telefonow jaki za ta cene mozna kupic Serdecznie Go polecam jak by ktos mial badz znal adres do jakiejs strony programami i grami do bnniego prosze niech napisze

  • 0

    79. ~Mortyr  2006-12-27 12:24:44  host: cbj244.neoplus.adsl.tpnet.pl

    http://www.spvsite.ovh.org/ Zapraszam na strone wszystko do naszego spv c500

  • 0

    80. ~  2007-01-13 18:30:39  host: dqz57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    gzie ma IRDE W SYSTEMIE

  • 0

    81. ~gmb  2007-01-23 19:54:24  host: bga137.neoplus.adsl.tpnet.pl

    irda jest w stanie czuwania non stop nie da się jej wyłączyć. Mam pytanie gdzie moge dostać obudowe do c500 bo na allegro niema.

  • 0

    82. ~euro666  2007-02-02 01:43:24  host: bih236.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dla mnie telefon super kupilem wersje angielska ,, ma blokade klawiatory tylko jak ktos nie wie jak 2,5 sekundy przytrzymac czerwona sluchawke to jest d*** hehe tel. zajebisty a jakie homescreeny mozna robic to jest dopiero bajka 100% polecam za takie pieniadze jest lepszy o niebo od tych wszystkich nokii ;P

  • 0

    83. ~Grzechu  2007-02-18 17:49:59  host: gprs11.orange.pl

    telefon jest super, działa bez zarzutów, a najważniejsze, że jest upadko-odporny

  • 0

    84. ~pereska  2007-02-19 23:05:09  host: abee199.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a jak z aplikacja tom tom ??

  • 0

    85. ~ciondol  2007-02-22 22:06:03  host: wiochnet.mooo.com

    Witam telefon spv c500 jest naj leprzym telefonem jaki miałem a miałem ich bardzo wiele i mam pytanie kro wie gdzie mozna do niego kupic baterie i obudowe???

  • 0

    86. ~zakłópotana  2007-03-03 19:11:32  host: drq34.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy za te GPRS to się płaci jak jest na górze G samona wyświetlaczu? jak można to wyłąćzyć?????????????????

  • 0

    87. ~kaczjer  2007-03-07 08:19:04  host: ip81-15-248-60.isp.tvkg.net

    Mam pytanko czym różnoi się ten telefon od c550????

  • 0

    88. ~Bitar  2007-03-11 14:03:49  host: 82.139.40.161

    Obudowe i baterie proponuje kupic na allegro.

  • 0

    89. ~lesiu  2007-03-19 19:47:51  host: afe218.internetdsl.tpnet.pl

    filmy mozna krecic i to tyle ile mamy miejsca na karcie pamieci bardzo zaje*#*#*# tel. polecam!!

  • 0

    90. ~grupszy  2007-04-06 01:28:29  host: div90.neoplus.adsl.tpnet.pl

    panowie orientujecie sie czy jest opcja w c500 wgrac nowy soft??i jak to wyglada z dostepem takiej opcjii i z kosztami??

  • 0

    91. ~szpill  2007-04-09 17:56:16  host: dxx20.internetdsl.tpnet.pl

    Jak sie orientuje to mozna wgrac nowy soft sciagajac go z internetu ale nie wiem dokladnie na jakiej to zasadzie jest i jak sie to robi...

  • 0

    92. ~2dzone  2007-05-02 23:44:54  host: cyber.lan.suwalki.pl

    można wgrać nowego softa nic nie kosztuje o ile sam to zrobisz. z neta ściągnij jaki chcesz i wgraj go kablem instrukcje znajdziesz przy sofcie. a i uwarzaj żeby przy wgrywaniu nie zabrali prądu bo się zje**e dlatego potrzebny jest ups

  • 0

    93. ~placek  2007-05-09 10:44:31  host: chello089076065153.chello.pl

    Czy można gadać na słuchabce bluetooth i jednocześnie coś robić innego (np. zapisywać pisać coś)? Czy gadanie wyłącza każdą aplikację?

  • 0

    94. ~Jack  2007-05-09 11:31:16  host: all122.internetdsl.tpnet.pl

    Mam ten fon w orange i jest spox.Tylko nie wiem jak ustawić mp3 jako dzwonek?

  • 0

    95. ~"John"  2007-05-15 15:40:19  host: aaxh106.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie wie ktoś może dlaczego ten telefon mi po paru miesiącach nie łapie zasięgu nie mogę wykonywać połączeń ani smsów wysyłać nawet jak czasami jest zasięg , telefon ani razu mi nie upadł, nie wiem co jest??? odp. proszę!!

  • 0

    96. ~john  2007-05-15 15:44:00  host: aaxh106.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy wy też nie macie czasami zasięgu i niemożna wykonywać połączeń/??????? nie wiem co się dzieję:( ???

  • 0

    97. ~ginekolog_16@interia.pl  2007-05-17 13:40:51  host: 212.160.139.3

    Cześć!! Mój telefon sprawuje się bardzo dobrze ale poniszczyła mi się obudowa. jeśli ktoś z Was mial by do sprzedania kompletną obudowę lub choćby jakąś jej część to bardzo proszę o kontakt.

  • 0

    98. ~Pizes  2007-05-21 14:17:29  host: 212.244.84.187

    Ten telefon niejest zly tylko glosnik mi nawalil ale po czasie sam sie zrobil jest fajny bo ma karte pamieci i ruzne inne funkcje

  • 0

    99. ~ktoś  2007-06-25 17:57:54  host: eht47.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Orientuje się ktoś czy do telefonu można wgrać nawigację i czy ma odbiornik GPS ?

  • 0

    100. ~nav  2007-06-30 12:34:19  host: customerr40.rudanet.pl

    Nawigacje mozna "wgrac" (Tom Tom) a odbiornik GPS trzeba kupic osobno (np. na allegro).

  • 0

    101. ~Qrski  2007-08-12 12:46:44  host: gfa122.internetdsl.tpnet.pl

    Ja sobie go kupilem i czekam asz mi go przyslia xD

  • 0

    102. ~Szpila  2007-08-16 00:39:40  host: dxx18.internetdsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon juz ponad 1,5 roku. Smiga w sieci Orange bez utraty zasiegu. Jest wszedzie i zawsze. Jestem z niego baaardzo zadowolony. Mam wgrane gg za ktore place 24 gr/godz. Jedynym minusem tego telefonu jest joystick. Raz musialem go wymienic bo kompletnie sie zrypal. Po za nim psuje sie klawiatura. Jest baardzo odporny na upadki, raz upadl mi z PIERWSZEGO PIETRA!!! Potem niestety wpadl mi do wanny i caly czas dziala!!! Teraz planuje kupic Nokie E65, jesli cos wiecie o tym telefonie napiszcie. Czy warto zmienic SPV C500 na Nokie E65? Pozdrawiam.

  • 0

    103. ~  2007-08-28 16:20:56  host: hau146.internetdsl.tpnet.pl

    SORRY ALE GDZIE SĄ INSTRUKCJE OBSŁUGI PO POLSKU

  • 0

    104. ~rafal  2007-09-06 00:26:00  host: dynamic-87-105-66-179.ssp.dialog.net.pl

    chce go kupic ale czy warto mialem juz w 880i oraz nokie e65

  • 0

    105. ~marcn92  2007-09-23 21:29:25  host: 212-102-18-188.adsl.inetia.pl

    jaka najwieksza karta wchodzi do tego fona??????????

  • 0

    106. ~pop72  2007-10-02 09:36:05  host: gau83.internetdsl.tpnet.pl

    napiszcie mi, czy warto go kupić; interesuje mnie głównie jego trwałość i bezawaryjność,na allegro mają dosyć korzystną cenę nówka za około 400-450pln, szkoda tylko,że nie ma radia,niestety boję się o jego wytrzymałość!

  • 0

    107. ~Bart1313  2007-10-13 22:27:27  host: nat1.btsnet.pl

    rafal Nie warto chocby ze wzgledu na wifi. Polecalbym Ci raczej E650. Ma wifi i jest o wiele lepszy.

  • 0

    108. ~icek-80  2007-12-13 19:28:28  host: chello084010179147.chello.pl

    mam c-500 już półtora roku, w tym przedziale cenowym telefon numer jeden ma swoje drobne wady ale rekompresuje je różnorodnością funkcji,E650 jest oczywiście lepszy ale ma dwie wady cena tel.800-900zł+250 zł zdjęcie simlocka,kontra 250-300zł za c-500 bez simlocka,druga wada to mimo że duży to stary typ wyświetlacza 65000tys.kolorów,nie do przyjęcia,telefon ten jest dwa lata młodszy technologicznie od C-500,dla mnie jest to o tyle ważne ponieważ oglądam często filmy na C-500 w podróży ,wiele osób pyta jak mp3 dać na dzwonek ,to bardzo proste,wystarczy umieścić plk mp3 w folderze moje dokumenty,stanie się wtedy widoczny w systeme.

  • 0

    109. ~designer  2007-12-16 13:52:58  host: gon228.internetdsl.tpnet.pl

    Telefon badziewie i syf.Kiepskie robi zdjecia, filmy, wiesza sie, dzojstik szybko wysiada, czasami gubi zasieg.NIE POLECAM!!!!

  • 0

    110. ~anonim  2007-12-16 13:53:58  host: gon228.internetdsl.tpnet.pl

    do kaliber. muli sie i to bardzo.Jest wolny...

  • 0

    111. ~MaTeUsZ  2007-12-18 08:30:58  host: 213-238-124-147.adsl.inetia.pl

    Ludzie wam sie chyba w glowach po przewracalo !!!!. Bateria ma mala pojemnosc i stosunkowo duzy wyswietlacz oraz windowsa wiec potrzebuje on duza pradu i to ze jak telefon jest normalnie uzywany to bateria starcza na 3-4 dni a jak cale dni na gg i muzyka to nie ma co sie dziwic ze ona trzyma ok 1 dnia . Telefon sie bd zawieszal jak wszystkie duperele wrzucacie do pamieci telefonu i zostaje wam pare kilo wolnego miejsca a karta jest prawie pusta. Ten smartphone jest naprawde ok a wracajac do bateri nowe telefonu np nokia e50 e65 i podobne modele bateria tam tez trzyma ok 1 dnia . Ten telefon jest poprostu boski wystarczy dokupic karte pamieci i bd good . POLECAM JAK NAJBARDZIEJ !!!!!!!!!!!!!!!!

  • 0

    112. ~Frytek  2007-12-30 14:14:06  host: bmh91.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Może wyglondem nie dorwunóje nokią ale za tom cene takie funkcje...:)

  • 0

    113. ~Imate  2008-01-22 02:13:21  host: chello089079063171.chello.pl

    telefon zaj**ebistykupiel go ok rok temu i nie dawno sprzedalem czego zaluje ... kiedys kupilem go za 500 zl na allegro a teraz juz nowego mozna kupic za 320 ... w tej cenie gwarantuje ze telefonu lepszgo nikt nie dostanie. samo to ze jest robiony pod windowsem. nic go nie ogranicza w przeciwienstwie do noki robionych pod symbiana. telefon nie muli chyba ze pointalujemy jakies glupie aplikacje (tak samo jak komputer) i nie wiesza sie. symbian bedzie sie wieszal obojetnie czy duzo do niego wsadzilismy czy malo a ten nie ma prawa :). POLECAM GO WSZYSTKIM W TYM PRZEDZIALE CENOWYM I MYSLE ZE JEST TO NAJLEPSZE ROZWIAZANIE. POZDRAWIAM

  • 0

    114. ~San Ziro  2008-01-22 13:49:51  host: d90-129-73-92.cust.tele2.pl

    Tel zajeb***..Tani..no co tu dużo mówić...full wypas pełny serwis :D Polecam wszystkim.

  • 0

    115. ~Fighter  2008-02-04 16:26:23  host: z-easy-com.tpnet.pl

    Jak sie byle co wgrywa to i telefon działa byle jak. Jak jakieś pytania to gg1630367. Ja mogę powiedzieć jedno na minus tego telefonu... BATERIA.

  • 0

    116. ~mazar  2008-03-16 19:19:56  host: bdh252.neoplus.adsl.tpnet.pl

    www.smartphone.org.pl tam jest wszystko na spv wystarczy ze masz karte 2 gb i wchodzisz na ta strone zeby sciagnac najlepsze gadzety i wtedy masz juz wszytsko ja zrzucam tam rzeczy o jakich nokie w tej cenie nawet nie marzą np. filmy czy super programy.

  • 0

    117. ~micmat16  2008-03-19 13:12:42  host: azb162.neoplus.adsl.tpnet.pl

    niemoge czytac niektorych komentow. Nauczcie sie obslugiwac ten telefon a potem piszcie.

  • 0

    118. ~iza  2008-04-04 16:39:57  host: 217.97.190.1

    hej. zastanwim się nd kupnem tego telefonu bo mialam samsunga U600 i po paru miesicach poprostu się zawiesil i koniec. a ten jest w mire tani no i menu ma interesujące... z waszych komentrzy wnioskuje ze jest dobry wiec chyba sie skusze.. pozdrawiam

  • 0

    119. ~Mateusz  2008-04-07 11:56:55  host: duu138.internetdsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon i niewiem jak się blokuje klawisze. Ktoś mi pomorze??

  • 0

    120. ~Balbina  2008-04-16 00:22:10  host: fw-as.univ.szczecin.pl

    Telefon po prostu jest super!!! Kupiłam go niedawno na Allegro i nie mogę się nim nacieszyć - nie dość że cena przystępna, to jeszcze wszystkie "bajery" ma - polecam każdemu :) A aparat jest tej samej klasy co Nokia 5200 - wiem, bo miałam do czynienia :) Pozdrawiam!

  • 0

    121. ~Andy87  2008-04-21 03:03:43  host: ip-195-116-231-129.komernet.pl

    Klawisze sie blokuje trzymajac czerwona słuchawke ;)a co do telefonu to zajebisty jest :D wgrałem win 6.1 i zajebiscie chuczy polecam max :D Pozdro all:D

  • 0

    122. ~  2008-05-05 20:09:31  host: aqc130.internetdsl.tpnet.pl

    Witam ma telefon spv c500 od około pół roku i co mogę o nim powiedzieć : JEST PO PROSTU SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Po wgraniu TomToma 5 lub Route66 plus moduł GPS na blu plus uchwyt do szyby w samochodzie i mamy super mobilną nawigacje w telefonie . Ja osobiście mam wgrane oba te programy z mapami praktycznie całej europy na karcie 2Gb i jeszcze mam trochę miejsca na mp3 itp . Nawigacja chodzi bardzo płynie bateria trzyma mi około 4-5 dni jak tylko gadam i piszę smsy . co do trwałości obudowy i klawiszy w telefonie TO OD CZEGO Są futerały I POKROWCE NA TELEFON !!!!!. Ja osobiście używam futerału od siemensa cx65 ale pasują też idealnie od siemensa C65,Cxv70 itp wystraszy tylko dopasować. (mój fon ma pół roku i ma jeszcze folie na lcd i zero wytarć i zadrapań) co do stabilności Windowsa to proszę traktować tego fona jak normalnego kompa i nie instalować wszystkiego co znajdziesz w necie. Ja mam tylko: -Route66 plus Mapy -TomTom 5 plus Mapy -Antyvirusa -Program do plików Pdf -Gadugadu -Program do edycji grafiki I większość zainstalowana na karcie Mini SD 2Gb .

  • 0

    123. ~scyp  2008-06-14 17:11:33  host: chello089079092140.chello.pl

    tandeta obudowa i przyciski latwo sie rysuja a sam telefon po roku sam z siebie mi sie popsul nie da sie go wlaczyc moze i ma mozliwosci ale nie oplaca sie kupowac czegos co sie zaraz popsuje

  • 0

    124. ~aleks  2008-07-10 23:57:30  host: un-158-154.domainunused.net

    do: ~scyp "telefon po roku sam z siebie mi sie popsul" hopek,dla telefonu 6m-cy to jk dla czlowieka 25lat,telefon zakladam ze miales w pudelku(sam od siebie sie popsul)klawisze zrysowaly krasnale.....:)))))(same od siebie,daj spokoj dziadkowi i pomysl co dzialo sie po roku np.z sl45....pozdrawiam

  • 0

    125. ~Wacek  2008-07-13 21:56:14  host: czs100.internetdsl.tpnet.pl

    Fon jest sssuuupppeeerrrr!!!!!!!Miałem go pół roku i byłem z niego super zadowolony.Wszystko chodzi i sie nie wiesza;)A na dodatek jaki wytrzymały(Kilka razy uderzyło beton,raz wpadł do wanny)i wszystko śmigało.Teraz go sprzedałem i kupiłem sobie toshibe g 500.Również polecam:)

  • 0

    126. ~lusark  2008-07-23 11:25:53  host: atw103.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ma, przytrzymaj czerwoną słuchawke

  • 0

    127. ~Zimbrados  2008-11-03 15:06:32  host: 89.171.172.138

    Witam, Mam ten tel już 3 lata. Jest to najlepszy tel jaki miałem (było ich 6). Jeżeli ktoś chce dzwonić (nie potrzebuje aparatu fotograficznego) jest super wybór. Obudowa jest u mnie ostro zjechana (kilka znaczącyyych upadków), wyświetlacz i dżojstik ok . Po trzech latach bada bateria (kiedyś 4 dni- bez problemu teraz tylko 2), obudowa poobcierana ale działa. Czas cpś kupić:) Polecam gorąco

  • 0

    128. ~szymon  2008-12-28 13:04:19  host: public7207.xdsl.centertel.pl

    czy mozna jak sie słucha mp3 to czy mozna normalnie to zminimalizować i zablokować klawiature ??? zeby muza leciala

  • 0

    129. ~Gunia256  2009-01-31 21:58:58  host: dww216.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Można, jak tak robię cały czas:)

  • 0

    130. ~pomocy  2009-02-28 12:27:01  host: 195.205.8.254

    macie jakiś program do bluetooth bo nie moge wysyłać nic przez bluetooth próbowałem wszystkiego i nic pomóżcie

  • 0

    131. ~xxx  2010-08-29 17:15:37  host: dco6.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Właśnie kupiłem nowy tel. może ktoś wie, jak można powiększyć czcionkę?

  • 0

    132. ~WiceQ  2010-10-10 21:17:38  host: olimp.tvtom.pl

    Moim zdaniem ten telefon to największy złom jaki widział świat, ciągle się zacina przy wrzucaniu mp3 na kartę pamięci...

  • 0

    133. ~  2014-02-23 03:22:03  host: staticline-31-182-81-141.toya.net.pl

    Bardzo fajny telefon kupiłem za 20 zł na allegro + 10 zł poczta przyciski super 3 sie zacinaja ale lata robią swoje no i za tą cene wiadomo ale bardzo przyjemny fajny słuchawka bardzo dobrze słychać głos mikrofon bardzo dobry bez szmerów pomimo lat zachecił mnie windows do zakupu dlatego naprawde fajny telefon :) polecam pomimo lat bo warto, aparat jak na VGA całkiem ładny

  • 0

    134. ~MechanikPajac  2014-02-23 03:25:18  host: staticline-31-182-81-141.toya.net.pl

    Extra telefon pomimo lat kupiłem na allegro za 20 zł + 10 zł poczta i działa bez zarzutów joystick super działa zacinaja sie 3 klawisze w numerach ale po tylu latach to normalne kupiłem żeby zobaczyc Windows w telefonie i jest naprawde fajny :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-159-129-152.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet