Nokia 7100 Supernova - opinie
Telefony Nokia Nokia 7100 Supernova Opinie o Nokia 7100 Supernova

Nokia 7100 Supernova

w sumie: 77
  • 0

    1.  2008-11-05 15:10:34

    Jeśłi w danych jest wyminiony aparat 3Mpix, to dlaczego u góry przy "Foto" jest znak zapytania?

  • 0

    2. ~iza  2008-11-20 12:17:05  host: hnj162.internetdsl.tpnet.pl

    W jakiej sieci będzie dostępny ten telefon?

  • 0

    3. ~Kolo  2008-11-29 21:51:56  host: aaqp237.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ile ma pamięci. Bo ja mam nadzieje że 2gb

  • 0

    5. ~sandrulka  2008-12-24 06:42:24  host: host123.sopot.wirt.pl

    ma 5 mb pamięci

  • 0

    6. ~czikicziki  2008-12-30 11:45:31  host: 129.35.231.16

    Aparat ma 1,3Mpix. Pamieci wewnetrznej dynamicznej ma niestety tylko 4MB :/ No i nie ma kabla do kompa. Ale ogolnie jest spoko-mam go od tygodnia :) Podobno od wlasnie ok tyg. jest oficjalnie w Polsce.

  • 0

    7.  2008-12-31 14:47:14

    @Alquana nie 3 MPX tylko 1.3MPRX @~kolo napewno nie bedzie mial 2 gb a zaledwie kilkanascie mb...jest to telefon z serii tych prostrzych jak modele 5000 i 7070prism...kokosow sie nalezy nie spodziewac..sa to modele o dosc ladnym nowatorskim designie ale tylko telefony to dzwonienia i smsowania i ewentualnie to niewielkich dodatkow

  • 0

    8. ~roberta151  2009-01-09 16:26:59  host: gpi180.internetdsl.tpnet.pl

    iza: to zależy. jak kupisz telefon w salonie Nokii to kupujesz tylko aparat i sama se wybierasz sieć. idziesz do jakiegoś salonu a oni ci tam aktywują.

  • 0

    9. ~jaa  2009-02-15 00:26:27  host: dsa142.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dlaczego napisali ze nie ma stopera? jest! a pamieci jest (chyba?) 8 MB

  • 0

    10. ~Szelks  2009-03-01 15:10:35  host: host-89-229-193-27.gizycko.mm.pl

    pytanie do kogos kto ma/widział na żywo taki telefon: jaki on ma kolor? czerwony czy różowy?

  • 0

    12. ~martyna  2009-03-09 17:30:48  host: host-89-228-100-67.olsztyn.mm.pl

    kolor bardziej różowy

  • 0

    13. ~marta pomocy!!!!!!  2009-03-10 19:07:19  host: 77-253-117-81.adsl.inetia.pl

    mam problem zabezpieczyłam swoj tel NOKIE 7100 kodem żeby nikt nie miał do niego wglądu teraz nie moge wejsc co mam zrobić????? Hasło pamietam ale chyba przed zablokowaniem właczyłam cyfry, a moje hasło składa sie z liter:/Prosze o pomoc

  • 0

    14. ~madziunia  2009-03-12 17:34:08  host: 87-205-54-101.adsl.inetia.pl

    jezeli kaman o kolor to kazdy widzi inaczej, mamy inną czułość oka więc dla jednego czerwony a dla drugiego różowy :)

  • 0

    15. ~ona...  2009-03-16 10:13:46  host: bhn246.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten telefon ma wejście na karte pamięci?? Odp..

  • 0

    16. ~oluśka  2009-03-23 11:49:13  host: bwr112.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja zamierzam sobie kupić ten telefon jest suuper z wyglądu a tak wogóle to ci ludze co tu opinie wpisywali to w większość mało kumające osoby pewnie niepełnoletnie i tylko pytania zadają a żadnej opini współczucie!!!

  • 0

    17. ~jusia  2009-03-23 13:16:09  host: 92-236-189-0.cable.ubr07.perr.blueyonder.co.uk

    mi się bardzo podoba znalazłam ją na chodniku nowiutką w pokrowcu :D wygadane miała tylko na 5 minut.. hehe jest świetna dobrze się pisze wiadomości, to mi sprawia największą radość, że wyłączona wiadomość zapisuje się w roboczych, a nie jak w niektórych kasuje aparat robi dobrej jakości zdjęcia pamięci ma chyba gdzieś do 12MB i to jest jedyna wada, że ma za mało pamięci

  • 0

    18. ~asia  2009-03-27 14:44:51  host: chello089078231083.chello.pl

    w telefonie mam miejsce na karte pamięci, ale nie wiem jak ją włożyć... czy może być tak, że jest to tylko miejsce na wbudowanie czytnika?

  • 0

    19. ~Tsk221  2009-03-29 11:02:51  host: 89.124.20.23

    chyba musisz isc do jakiegos serwisu (sciaganie simlokow itd.) zaplacic ok 10zl i oni ci tam odblokuja :)

  • 0

    20. ~  2009-04-27 15:09:25  host: public35973.xdsl.centertel.pl

    czy ten telefon ma miejsce na karte pamięci??? w salonie powiedzieli mi że ma a jakos nie widze miejsca :/

  • 0

    21. ~siwykn  2009-04-28 16:57:10  host: 77-253-202-92.ip.netia.com.pl

    Telefon mam 2 miesiace i juz trafił do gwarancji... zdziwiłem sie bo na poczatku działał bez zarzutu. Telefon sam sie wyłaczał 10-15 razy dziennie. To troche irytujace. Czekam na zwrot zobaczymy co bedzie dalej... ale ogolnie pozytywnie...

  • 0

    22. ~  2009-05-08 14:35:24  host: amd178.internetdsl.tpnet.pl

    PLUS GSM OD 1ZŁ _ 30zł mieisecznie

  • 0

    23. ~ivona  2009-05-10 19:01:19  host: c42-29.icpnet.pl

    jak dla mnie to najgorszym minusem jest brak mozliwosci rozbudowy pamieci.. po cholere mi odtwarzacz mp3 skoro i tak zmiesci mi sie tam jedna piosenka!! szajs!!!!!poza tym ma częste "zawiasy" a byl kupiony tydzien temu jako nowy. Takze przez ten model , nokia w moich oczach znizyla sie bardzo mocno!!

  • 0

    24. ~Asiula  2009-05-14 14:18:20  host: iqs227.internetdsl.tpnet.pl

    Hej. Ta nokia jest super, ma bardzo głośny głośnik, kupiłam ją właśnie dzisjaj w Plusie bez simlocka, jest super. Nie ma karty pamięci :(, ale jest super

  • 0

    26. ~nata  2009-05-23 16:17:56  host: public-gprs108891.centertel.pl

    mam go od 2 dni...no fajny jest tylko ma bardzomało pamięci...i do tego nie wiem gdzie wklada sie karte pamieci.... wie ktoś moze??

  • 0

    27. ~Mariolka1621  2009-05-27 14:02:07  host: 80.51.91.245

    ej kto mi powie ile nokia 7100 ma pamieci ?? bo ja nie wiem a chce go sobie kupic

  • 0

    29. ~kama055  2009-06-01 18:15:08  host: aecs193.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nokia7100 nie ma miejsca na karte pamięci możesz nagrać tylko jedną piosenke ładny z wyglądu ale kicha bez karty pamięci

  • 0

    30. ~Asiulka  2009-06-05 16:38:13  host: gox179.internetdsl.tpnet.pl

    Ja go mam już od niecałego miesiąca i mi dziła bez zarzutu, ja mam kolor taki ciemniejszy rózowy

  • 0

    31. ~Avpit  2009-06-08 15:10:16  host: bub78.internetdsl.tpnet.pl

    można go wygrać w konkursie gadugadu ale mam już lepszy - 6300 :D

  • 0

    32. ~gość  2009-06-08 18:50:26  host: host-87-99-14-216.lanet.net.pl

    Brak karty pamięci, mało wewnętrznej pamięci, słaby aparat, mały wyświetlacz, mało kolorów.Jedyny plus to że jest w wersji slide. Chociaż w nokiach nie wiem czy można to uznać za plusa ;/. TELEFON TANDETA!

  • 0

    33. ~Edyta  2009-06-09 15:31:12  host: 88-199-132-25.tktelekom.pl

    śmieszne za tą cenę powinien być 2,0 aparat nokia zalicza upadek ,inne firmy zaczynają ją wyprzedzać zal

  • 0

    34. ~  2009-06-09 16:23:46  host: acql122.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ma on karte pamieci?

  • 0

    35. ~sebeq  2009-06-09 20:19:29  host: cyh26.internetdsl.tpnet.pl

    No to w końcu ma to wejście na kartę pamięci czy nie

  • 0

    36. ~ŁySy  2009-06-10 07:53:59  host: aazw133.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon jest spoko ale daje 3 za aparat

  • 0

    37. ~ emi ; )  2009-06-16 15:56:30  host: ip-93.159.15.13.static.crowley.pl

    Ei to ile ten telefon ma wkocu pamieci ?? . i czy mozna tam wlozyc karte pamieci czy nie, mam taka nadzieje ze chociaz jest taka mozliwosc zakupienia i wlozenia kabla USB do tej kom.

  • 0

    38. ~ja  2009-06-16 16:43:49  host: dnw15.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie da sie włożyć karty pamieci

  • 0

    39. ~Dario&B  2009-06-17 07:48:52  host: nat-3.autocom.pl

    Kupiłem ten telefon tydzien temu mamie, przejzałem go na wylot. Jest swietny. Nie ma zlacza kart!! a tel ma 7.5MB pamieci dostepnej (ale na wszystko zdjecia, muze, sms itp) Aparat robi b.dobre zdjecia jak na 1.3 nie trzeba mu 2.0. Radio chodzi bez zarzutow, lapie stacje idealnie. Bluetooth dziala od kopa, laczy sie b.szybko jak w dobrych SE. Gdyby nie fakt ze mam SE W300i pewnie mialbym ta nokie teraz, jest warta 330zł. Ma duzo opcji w sensie opcji,a wszelakie dodatki rowniez dzialaja, dyktafon tez. Bateria trzyma 5 dni, ale to faza formatu, pewnie wydluzy sie do 6. To jest telefon dla osob spokojnych i "dojrzalych". Jest prosty, przejrzysty i przedewszystkim dziala! a to jest wazne, dzownie czy pisze to ma dzialac a nie wieszac sie od bajerow bo mi tu gra mp3 jak pisze albo kreci film jak czytam sms'a!

  • 0

    40. ~mmm  2009-06-25 11:26:18  host: hlq202.internetdsl.tpnet.pl

    Rany ma to wejście na karte pamięci czy nie?? podobno jest gdzieś w baterii...czy ktoś w ogóle wie co pisze! odpiszcie tylko mądrze

  • 0

    41. ~colocool  2009-06-26 18:25:55  host: 1.93.48.80.easy-com.pl

    ej gosciu ten telefon jest supeer łysy rzeczywiscie ten telefon ma za slaby aparat

  • 0

    42. ~ktoś  2009-07-02 15:55:58  host: dns2.ctdp.pl

    W opisie telefonu jasno widnieje, że ten model nie posiada złącza kart pamięci - przeczytanie małej tabelki nie gryzie...

  • 0

    43. ~twoj stary  2009-07-04 06:50:02  host: abox209.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Do ch**a nie ma wejsc na karte pamieci. Lol. Nie możecie isc do sklepu i zobaczyc? Tylko pytacie sie jak downy. zal. a obsluga telepolis nie powinna dodawac komentarzy z samymi pytaniami, tylko z opiniami co do tego telefonu.

  • 0

    44. ~zzz  2009-07-07 20:29:09  host: host-215.18.elzappero.net

    jak wlozyc karte do nokii 7100???

  • 0

    45. ~~~Wikusia~~  2009-07-09 19:22:15  host: bff26.neoplus.adsl.tpnet.pl

    telefon jest spoko, ale ma tylko 4mb pamięci czy ktoś wie gdzie jest wejście do pamięci

  • 0

    46. ~olka  2009-07-14 21:30:40  host: dbg179.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja mam ten tel i on jest rozowo-wisniowy poprostu cieżko jest go okreslic;) ale dla mnie to roz;D

  • 0

    47. ~sys:)  2009-07-27 10:16:11  host: bgw162.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten telefon nie ma karty pamieci przynajmniej tak mi powiedzieli w komisie

  • 0

    48. ~iunia  2009-08-02 19:54:54  host: public34597.xdsl.centertel.pl

    A wie może ktoś ile ten telefon ma miejsca??Dużo w niego wchodzi??

  • 0

    49. ~załamana;/  2009-08-06 09:48:33  host: 87-205-247-115.adsl.inetia.pl

    oj chciałam sobie kupic ten telefonik...ale cóż mi z tego ze nie ma wejsci ana karte pamieci i kabla USB;/ masakra...naprawde szajs

  • 0

    50. ~marla:)  2009-08-17 14:04:18  host: 195.116.175.253

    czy ten telefon ma weście na karte pamieci/? proszeo szybko odpowiedz ..

  • 0

    51. ~lola:)  2009-08-20 10:18:56  host: aaci166.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam tem telefon i niewiem bo pod baterią jest takie wejscie jakby na karte sim ale jest małe . co to jest?

  • 0

    52. ~słabo mi  2009-08-31 13:58:53  host: host86-152-195-75.range86-152.btcentralplus.com

    tępe strzały czytajcie posty nad waszymi tam jest wszystko napisane!!!! NA KAŻDE WASZE PYTANIE JEST ODPOWIEDŹ po 10 razy NIE MA karty pamięci i nie ma możliwości rozbudowy!

  • 0

    53. ~E  2009-09-04 15:37:05  host: 77-254-153-169.adsl.inetia.pl

    Ten telefon ma poważną wadę, a mianowicie bardzo małą pamięć wewnętrzną - 4MB, połączoną z brakiem możliwości rozbudowania pamięci zewnętrznymi kartami, ponieważ nie posiada ich czytnika. To ogranicza możliwości korzystania np. z aparatu fotograficznego o przyzwoitej rozdzielczości, a już prawie całkowicie bezużytecznym staje się odtwarzacz MP3 zainstalowany w tym telefonie - no bo jaki sens ma odtwarzacz MP3 skoro w pamięci telefonu maksymalnie zmieszczą się tylko 2 lub 3 utwory? A jeśli w "galerii" umieścimy trochę zdjęć, plików video i nagrań, do tego w "skrzynce" znajdzie się sporo wiadomości to może się nawet okazać, że w telefonie nie zmieści się już żaden utwór muzyczny w formacie MP3!

  • 0

    54. ~edi  2009-09-09 20:44:25  host: 77-254-213-88.adsl.inetia.pl

    mam pytanie czy ten telefon rzeczywiście nie ma alarmu wibracyjnego czy jest jakiś błą w opisie powyżej? dziwne to troche żeby w dzisiejszych czasach telefon nie miał wibry...

  • 0

    55. ~Marta  2009-09-22 20:02:15  host: nat-test1.aster.pl

    Mam ten telefon i jest możliwość wsadzenia pod baterie karty mini sd. Ma wibracje i bardzo wiele możliwości. Kabel do niego to koszt 15-30 zł.

  • 0

    56. ~  2009-09-24 22:43:32  host: 94.254.189.236

    Telefon jest bardzo ładny ale funkcjonalnośc to tragedia !!! jest strasznie wolny!! NIE POLECAM

  • 0

    57. ~sss  2009-09-30 17:03:53  host: 89.72.123.195

    ten telefon to poraszka....nagrałąm jedną piosenke...i co pamięć pełna...masakra. Jedyne co w nim mogło by się podobać to wygląd zewnętrzny bo w środku to on jest prawie bezbarwny(np radio)A jaki problem miałąm z jego zwruceniem...nikt jak go sprzeda w serwisie nie chce go spowrotem...mi naszczęście się udało...za dopłatą...kupiłam go za 419 i dopłaciłąm jeszcze 20zł...stanowczo odradza ten telefon...nie róbcie sobie kłopotu. Miałąm LG shin tańsz a lepszy ładny,mocny z kartą pamięci polecam,mi niestety go ukradli

  • 0

    58. ~martynaa  2009-10-03 14:22:02  host: dxa226.internetdsl.tpnet.pl

    Jak jest z dyktafonem? Ograniczony czas nagrywnie- np. 5 minut, czy tyle na ile pamięć pozwoli?

  • 0

    59. ~  2009-10-04 16:00:12  host: aboo247.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja mam w nim karte pamieci

  • 0

    61. ~  2009-10-23 19:59:54  host: dcr41.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no wlasnie gdzie wlozyles ta karte pamieci...bo ja niedlugo tez wymieniam telefon

  • 0

    62. ~Justine1416  2009-10-31 12:27:31  host: public40261.xdsl.centertel.pl

    gdzie się wkłada tą kartę pamięci... ??? :p

  • 0

    63. ~owca:>  2009-11-03 16:25:42  host: ekz12.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a głośno gra??

  • 0

    64. ~  2009-11-09 15:59:29  host: 88-199-132-20.tktelekom.pl

    ludzie jak słyszę porównanie do LG ,telefon lg to porażka a nokia jest śliczna co prawda nie wiąże krawatów i nie usuwa ciąż :)

  • 0

    65. ~Edmuńdzia  2009-11-13 16:15:36  host: 88-199-132-20.tktelekom.pl

    Telefon super bardzo przejrzysty ,wygodny w obsłudze Ci którzy piszę ze zmieści się jedno zdjęcie i piosenka to bzdury opowiadają telefon wart swojej ceny posiadam kilka dzwonków wgranych.tapet ,tematów ,wgrane gg i pamięć nadal mam wolną POLECAM !!!!!!!!!!!!! telefon dla osób myślących nie dla małolatów gdzie 40gb to za mało...i błagam nie porównujcie do lg bo to dwa całkiem inne modele ,lg i ten jego zasięg ...tutaj gdzie jestem zasięg zawsze jest jeszcze raz polecam

  • 0

    66. ~michał  2009-11-13 16:17:04  host: 88-199-132-20.tktelekom.pl

    do sss czy Ty w ogóle dotykałeś ten telefon bo ściemę wciskasz na całej Lini...

  • 0

    67. ~lenaaa :*  2009-12-29 13:05:16  host: cig198.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy miejsce pod baterią to miejsce na kartę pamięci?? bo wgrałam dwie piosenki i mam trzy zdjęcia i mam wolne coś ok. 700 kB. ;(

  • 0

    68. ~ann.^^  2010-01-07 20:49:29  host: wit049.multi-play.net.pl

    telefon z wyglądy piękny ;d . ale jesli chodzi o kartę pamięci to kicha . po co wogule taki zrobli. -_- ma mp3 ale a takim razie po co.? fajny . ale nie poręczny . narka . aa i lepszy jest 7610;d

  • 0

    69. ~lol  2010-01-24 19:56:30  host: static46.debica219.tnp.pl

    to w końcu ma to wejście na katre pamięci czy nie .. bo jedni mówią ze am a drudzy że nie ma .. to jak w końcu??????

  • 0

    70. ~paulia  2010-01-28 12:31:56  host: 213-238-102-71.adsl.inetia.pl

    jak ustawić aby telefon przypominał o nieodczytanym sms'ie?

  • 0

    71. ~7100>>  2010-02-01 18:36:01  host: cam244.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hej czy ta nokia ma wejście pod baterią minisd??? niektórzy mówią ze tak a inni ze nie...;( ja sie zakochałam w tym telefonie...moja nokia 2760 to brzydactwo a 7100 jest sliczna!^^plis odp.

  • 0

    72. ~  2010-02-07 12:23:29  host: 165.interkonekt.pl

    na tym tel. mieści mi się tylko jedna piosenka. ;/ do dupyy

  • 0

    73. ~  2010-02-12 14:31:33  host: 213-92-148-211.serv-net.pl

    trzeba go ładowac 12 godzin bo nie wiem

  • 0

    74. ~nuta  2010-02-22 10:03:41  host: cug196.internetdsl.tpnet.pl

    telefon nie ma slotu na kartę.Pamięć mała.Używam tego telefonu od miesiąca i jest ok.Ze słuchawką bluetooth ładnie się łączy.Aparat jak na 1,3 MP jest ok-widzialem gorsze.Do dzwonienia i wysylania sms oraz mms jest funkcjonalny.Bardzo miłym dodatkiem jest mrugający napis NOKIA z boku telefonu kiedy przyjdzie wiadomosc sms,mms, lub mamy nieodebrane połączenie.

  • 0

    75. ~mako  2010-02-22 10:42:55  host: ksg.vlan2.architor.lubman.net.pl

    karte mozna sobie wlozyc... ale sim. nie piszcie debilizmow. ten telefon to dno.plastikowy klekot dla nastolatek - niby wszystko ma a... go/wno moze.

  • 0

    76. ~  2010-05-17 16:26:50  host: 77-254-20-184.adsl.inetia.pl

    czy ten telefon ma alarm wibracyjny?

  • 0

    77. ~antymako  2010-06-23 18:40:30  host: 212.2.101.60

    alez oczywiscie , ze mozna zainstalowac karte pamieci w tym telefonie. wkładasz ja pod klapke od baterii , zamykasz klapke i masz telefon z karta pamieci.proste i jasne. to ,że taki sposob nie powiekszy ilosci pamieci jest niewazne. wazne ,ze masz karte pamieci w telefonie

  • 0

    78.  2010-07-13 13:10:52

    Tego nie da się czytać, w większości rzecz jasna. Zanim coś napiszecie sprawdźcie czy odpowiedź na wasze pytanie nie została już udzielona, to nic skomplikowanego. Kolejna dość istotna sprawa, trzeba umieć szufladkować telefony, są te lepsze i te gorsze, to przecież oczywiste. Model 7100 jest przeznaczony dla użytkowników o małych wymaganiach, aparat i odtwarzacz mp3 to tylko miły dodatek. Swoją drogą telefonik przyjemny w obsłudze, prosty i intuicyjny. Ma wzięcie u osób starszych pomimo koloru i tego, że jest to model slide. Jak już pisałem telefon godny polecenia dla osób i niewielkich wymaganiach.

  • 0

    79. ~djmindcrasher  2010-08-26 19:01:49  host: client-certico-2.wroclaw.dialog.net.pl

    Funkcja odtwarzania mp3 nie jest po to, zeby słuchać muzyki przy tak małej pojemności, ale do dzwonków true tone nadaje się doskonale, myślcie ludzie.

  • 0

    80. ~test  2010-09-08 08:41:59  host: ati2.internetdsl.tpnet.pl

    kartę pamięci (max 2GB) wsuwa się pod kartę sim

  • 0

    81. ~ola  2011-01-04 15:50:23  host: client-certico-2.wroclaw.dialog.net.pl

    bardzo dobry telefon jezeli komus nie zalezy na bajerach

  • 0

    82. ~szajs  2011-09-05 17:00:42  host: 095160031219.unknown.vectranet.pl

    szajs aparat 1,3 megapikseli brak wejścia na kartę pamięci mała pamięć wwnętrzna telefon oceniam w skali od 1do10 na 1 i pół bo bateria w miare długo trzyma.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy korzystasz z publicznych hotspotów?

Inicjatywa publicznych hotspotów WiFi4EU zyskała poparcie

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet