Nokia 6136
Telefony Nokia Nokia 6136

Nokia 6136

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 6.84

Funkcje 5.49

Wydajność 5.49

Średnia ocena 5.94

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

10 lat, 2 miesiące

Podstawowe funkcjonalności Nokia 6136

OGÓLNE
Nazwa Nokia 6136
     znany także jako
Zaprezentowany luty 2006
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy muszelka (Clamshell)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
90 x 46 x 24
Masa (g) 98
SIEĆ
GSM 850, 900, 1800, 1900
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 256 tys. kolorów
     rozdzielczość 128 x 160 pix
     wielkość 1.8 cali
Ochrona wyświetlacza
Wyświetlacz dodatkowy Tak
kolorowy, CSTN
65 tys. kolorów
96 x 65 pix,
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik zbliżeniowy
Czujnik oświetlenia
TRANSMISJA
CSD
HSCSD
GPRS Class 10
EDGE Class 10
3G
HSDPA
HSUPA
HSPA
HSPA+
LTE
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA
Bluetooth
WLAN Tak, 802.11b/g
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz)
WiMAX
NFC
USB
typ USB niestandardowy
GPS
Ładowanie przez USB
Złącze jack
Wyjście TV
Czytnik linii papilarnych
SYSTEM
System
Aktualizacja
Procesor single-core
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 32 MB
karta pamięci microSD
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie
książka adresowa wielkość 1000
APARAT
Aparat główny 1,3 Mpix
zoom cyfrowy x4
     zoom optyczny
     autofocus
     flesz
     filmy Tak, QCIF
Drugi aparat
Wideorozmowa
MULTIMEDIA
Radio
FM transmiter
Dyktafon
Polifonia
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3, AAC, AAC+, eAAC+, WMA, MP4
Odtwarzacz wideo Tak, MPEG4, H.263, 3GP
Moduł TV
HD Voice
KOMUNIKACJA
SMS
Słownik SMS T9
EMS
MMS
IM
Email
FUNKCJE
Przeglądarka xHTML
RSS
Java 2.0
Kompas cyfrowy
Terminarz
Alarm wibracyjny
Profile
Wybieranie głosowe
System głośnomówiący
Inne stoper: Tak minutnik: Tak SmartMessaging: Tak Nokia Xpress audio messaging; syncML; UMA;
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 760 mAh
(model: BL-4C)
Wymienny akumulator
Szybkie ładowanie
Bezprzewodowe ładowanie
Czas czuwania w 2G (h) 280
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 300
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa) 0.73
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa) 0.83
SAR US (ciało) 0.62

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 46
  • 0

    9. ~Kasia  2006-03-12 21:41:13  host: pryzma.ds.po.opole.pl

    to jest przeciez nie mozliwe!!!! nokia produkuje telefony od dobrych kilkudziesieciu lat i czemu za kazdym razem musza tak eksperymetowac jak zrobia juz dobry telefon to zawsze cos w nim brakuje, pozniej tworza nastepny i dodaje to co brakowalo w poprzedniej wersji a odejmuja to co bylo w porzadku i do tego jeszcze obudowe zminiaja na brzydsza, czemu oni sie nie naucze i nie stworza porzadnego fonu ????? nie rozumiem ich :-((( i jestem zawiedziona ich postepowaniem a przez tyle lat tylko czlowiek bazowal na tej firmie chyba czas poszukac innej firmy, wielka szkoda ;-((

  • 0

    26. ~sprzedawca  2007-05-19 19:05:58  host: 0375.smevpn.tpnet.pl

    kochani bo nokia delikatnie rzecz ujmujac daje ciala. czasy jej swietnosci powili mijaja. trzeba niestety slono placic juz za sama marke, co nie zawsze przeklada sie na jakosc. najlepszym przykladem jest 6103-wyjatkowao wadliwy model. jesli mam polecac telefony ,ktore zazwyczaj spelniaja wiekszosc oczekiwan to zdecydowanie samsungi-do tego najmniej awaryjna marka na rynku w tej chwili. rowniez sony ericsson-rewelacja. i wiem,co pisze bo sprzedaje telefony od prawie 3 lat. pozdr

  • 0

    27. ~marta  2007-06-07 21:38:43  host: c129-162.icpnet.pl

    tez sprzedaje telefony i co do opinii na temat samsunga sie nie zgadzam... najwiecej reklamacji (zaraz po motoroli)... sama od lat mam tylko nokie...i z kilkunastu modeli jakie mialam poczynajać od 3310 heh z zadnym nigdy nic mi sie nie stalo... wymienialam je po prostu dla urozmaicenia:) pozdrawiam

  • 0

    28. ~VanGreeg  2007-06-15 19:07:09  host: chello087206122151.chello.pl

    Dostałem ten telefon od Orange do testów, potem pozwolili mi go sobie zatrzymać. WiFi ma do UMA - właściwie tylko do tego, bo nie pojawia się w sieci jako dysk, urządzenie ani nic w tym stylu. Bateria trzyma 2-3 dni, jeżeli jednak ktoś odważy się zadzwonić - nawet 1 dzień. Aparat fotograficzny w telefonie to jakieś nieporozumienie, jakość zdjęć pozostawia więcej niż wiele do życzenia - ale co kto lubi. Wyświetlacz nie najgorszy ale i nie najlepszy, z nowymi TFT nie ma nawet co porównywać, szkoda czasu. Wiesza się i to notorycznie - po prostu się resetuje, co ciekawe robi to dość niespodziewanie i przeważnie nie wiąże się z tym nic groźnego. Nie wygląda aż tak źle i na zewnątrz i w środku... Gdy jest nowy... Po jakimś czasie używania, nawet obchodząc się z nim jak z jajkiem delikatna błyszcząca obudowa pokrywa się rysami. Reasumując, miałem w życiu nie jedną Nokię, miałem Samsunga, Panasonica, Motorolę, SonyEricssona... I jak narazie najlepsze było Sony. Telefon z HSDPA, UMA, slotem na MicroSD, obsługą USB 2.0, bluetooth i do tego Symbian albo Windows Mobile to byłoby coś... Samsung SGH-I600? No prawie...

  • 0

    30. ~uzytkowniczka  2007-07-17 22:12:52  host: gvj162.internetdsl.tpnet.pl

    vanGreeg przeczytalam Twoja opinie i nie moge sie z Toba zgodzic w kwestii baterii. ja dzwonie bardzo duzo i bateria trezyma mi tydzien czasu. Co prawda ja nie slucham w nim zadnych mp3 no ale. Jesli chodzi o obudowe to faktycznie sie rysuje bardzo latwo, jednak poza tym niczego nie mozna tej nokii zarzucic, wcale sie nie zawiesza itp. Zdjęcia moze nie wygladaja najlepiej w telefonie ale to kwestia wyswietlacza, natomiast po przeniesieniu fotek na kompa sa jak najbardziej dobre.

  • 0

    31. ~...  2007-07-17 22:28:54  host: basia.kolornet.pl

    Ludzie! Kompletnie was nie rozumiem! Nie podoba sie wam ten telefon, to na niego nie patrze, i go nie kupujcie! Ja osobiscie nie głowie się, dlaczego ten telefon nie ma bluetoth. Jeśli się wam nie podoba, że nie ma bluetoth, to kupcie sobie z bluetoth! Albo że nokia daje ciała, to kupcie sobie samsunga za więcej kasy, i niech wam się zepsuje. Samsung się zepsuje, a nokia będzie 10x dłuzej działała! Lepiej się zastanówcie. Lepiej mieć trwały telefon bez bluetoth, czy nietrwały tel. z bluetoth.troche myśleć trzeba.

  • 0

    38. ~baton  2008-04-09 20:33:02  host: 078088083051.leb.vectranet.pl

    Niestety co do większości opini się nie zgadzam. Telefon ogólnie całkiem spoko. Miałem już Panasonica, Siemensa(tragedia), Motorolę. Nokia mogłaby powalczyć z Panasem. Poprrzednio miałem 6310i służbową, bateria rewelacja. Dziennie ok 4-5 h rozmów, trzymała 1,5 tygodnia. Niestety w 6136 bateria to dno. Góra trzy dni, a jak włączę mp3 na 2 godziny przez słuchawki to 1 dzień.

  • 0

    39. ~miki  2008-09-12 12:51:30  host: gw02.zurich.pl

    Mocno jestem rozczarowana i może nie samym telefonem, bo mam go już prawie rok czasu ale serwicem NOKII tera odbieram telefon 3 x z naprawy i ogólnie mówiąć koszmar naprawiają do upadłego nawet jeżeli naprawiają to samo - najprościj wgrywają nowe menu i mają w .... albo wystawiają rachunek i też mają gdzieś wydawało mi się że nokia to solidna firma - niestety odradzam

  • 0

    40. ~gg  2008-12-16 13:58:25  host: ta194.internetdsl.tpnet.pl

    ehh kurde jak sie wklada karte microsd bo jakos nioe wiem gdziee

  • 0

    41. ~Ado  2009-01-17 12:51:07  host: goc90.internetdsl.tpnet.pl

    tez nie wiedzialem gdzie ja wlozyc...I rozkminiłem po paru sekundach !!!!

  • 0

    42. ~vc  2009-01-18 23:10:49  host: acu111.neoplus.adsl.tpnet.pl

    z boku obudowowy po praweej stronie masz gniazdo

  • 0

    43. ~DD  2009-01-19 16:27:16  host: 217.144.223.154

    SUPER TO MA WIFI!!! LUDZIE JA TO KUPUJE JUZ TERAZ WKONCU DARMOWY NET NO NIE Xd

  • 0

    44. ~Olka  2009-06-22 23:50:03  host: h233163.net.pulawy.pl

    Ja miałam ten telefon przez rok (pół roku temu przesiadłam się na E51 ze względu na Symbiana). Ja polecam ten telefon, jak ktoś chce mieć prosty w obsłudze fonik bez zbędnych bajerów. Aparat w sumie nawet fajne fotki robi (w sepii of course, bo wszystkie nokiowe aparaty robią beznadziejne w kolorze). Świetną rzeczą jest WiFi. Oczywiście bateria jak widać - jest beznadziejna, ale ja ten problem rozwiązałam łatwo - za ok 15zł kupiłam baterię o pojemności 2100 mAh i nie narzekam. Tylko szkoda, że się klawisz nawigacyjny tak odbija na wyświetlaczu.. Ja osobiście powiem, że ten telefon poza swoimi funkcjami bardzo mi się podoba wizualnie, ale oczywiście kwestia gustu - a telefon nie ma być ładny tylko przede wszystkim dobry (ale byłoby miło gdyby jedno szło w parze z drugim :D:D:D). A w ogóle to miałam już kilkanaście nokii i na żadną nie mogę narzekać. Nie mogę się zgodzić z opiniami, że to badziewne telefony.

  • 0

    45. ~Ziomek  2009-08-18 13:41:25  host: acxy250.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten model telefonu nie służy do zabawy i tyle... A Wi-Fi to zajebista sprawa!!! Ten tel posiada UMA.. (tzn. Że jak masz np w domu router bezprzewodowy lub masz w pobliżu niezabezpieczoną sieć to ten ten sie z nią łączy i możesz rozmawiać ile chcesz za darmo!!! Czy trzeba czegoś więcej??) Kupujesz ten tel, jeśli chcesz to wrzucasz muzyke przez kabel USB i możesz słuchać mp3!!! Jeśli ktoś się nie zna to prosze sie nie wypowiadać na ten temat!!! KONIEC KROPKA

  • 0

    46. ~Jac  2009-10-01 09:13:31  host: ip-83-246.mofnet.gov.pl

    Rozmowa po UMA w Orange nie jest za darmo. Aby móc ten bajer wykorzystac trzeba miac właczoną usługę Unifon 10 lub 55 zł za 80 lub 1200 min rozmowy i to tylko z Orange i stacjonarnym reszta 40 gr za min do limitu 25 min lub 125 min więcej wg stawek operatora. Pozatym w wiekszosci przypadków Orange blokuje wifi do innych celów!

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-166-48-3.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Jak oceniasz nową ofertę Mix sieci Play?

Nowa oferta Mix sieci Play

 

Zobacz wynik | Opinie (6)

Archiwum Ankiet