Nokia 6131 NFC
Telefony Nokia Nokia 6131 NFC

Nokia 6131 NFC

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 6.50

Funkcje 7.00

Wydajność 5.94

Średnia ocena 6.48

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

9 lat, 10 miesięcy

Podstawowe funkcjonalności Nokia 6131 NFC

OGÓLNE
Nazwa Nokia 6131 NFC
     znany także jako
Zaprezentowany styczeń 2007
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy muszelka (Clamshell)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył Nie
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM Nie
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
92 x 48 x 20
Masa (g) 112
SIEĆ
GSM 850, 900, 1800, 1900
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 16 mln kolorów
     rozdzielczość 240 x 320 pix
     wielkość 2.2 cali
Ochrona wyświetlacza Nie
Wyświetlacz dodatkowy Tak
kolorowy, TFT
256 tys. kolorów
128 x 160 pix, 1.36 cali
Akcelerometr Nie
Żyroskop Nie
Czujnik zbliżeniowy Nie
Czujnik oświetlenia Nie
TRANSMISJA
CSD Tak
HSCSD Nie
GPRS Class 10
EDGE Class 10
3G Nie
HSDPA Nie
HSUPA Nie
HSPA Nie
HSPA+ Nie
LTE Nie
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA Tak
Bluetooth 2.0
WLAN Nie
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz) Nie
WiMAX Nie
NFC Tak
USB Tak
typ USB niestandardowy
GPS Nie
Ładowanie przez USB Tak
Złącze jack Nie
Wyjście TV Nie
SYSTEM
System Nie
Aktualizacja
Procesor
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 11 MB
karta pamięci microSD
karta pamięci - max wielkość 2 GB
karta pamięci w zestawie Nie
książka adresowa wielkość 1000
APARAT
Aparat główny 1,3 Mpix
zoom cyfrowy x8
     zoom optyczny Nie
     autofocus Nie
     flesz Nie
     filmy Tak, QCIF
Drugi aparat Nie
Wideorozmowa Nie
MULTIMEDIA
Radio Tak
FM transmiter Nie
Dyktafon Tak
Polifonia Tak
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3, eAAC+, WMA, MP4
Odtwarzacz wideo Tak, MPEG4, H.264, 3GP
Moduł TV Nie
HD Voice Nie
KOMUNIKACJA
SMS Tak
Słownik SMS T9
EMS Nie
MMS Tak
IM Tak
Email Tak
FUNKCJE
Przeglądarka xHTML
RSS Nie
Java 2.0
Kompas cyfrowy Nie
Terminarz Tak
Alarm wibracyjny Tak
Profile Tak
Wybieranie głosowe Dla numerów i funkcji
System głośnomówiący Tak
Inne minutnik: Tak; SmartMessaging: Tak;
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 760 mAh
(model: BL-4C)
Wymienny akumulator Tak
Czas czuwania w 2G (h) 240
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 200
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa) 0.96
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa) 1.23
SAR US (ciało) 0.47

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 28
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    4. ~slk  2007-01-08 22:45:42  host: 088156096069.stk.vectranet.pl

    Zachowując eleganckie linie składanej obudowy oraz wyjątkowy zestaw funkcji, Nokia 6131 NFC zawiera także technologię łączności bliskiego zasięgu Near Field Communications (NFC), która umożliwia wymianę informacji, inicjowanie usług oraz dokonywanie płatności i korzystanie z biletów jednym dotknięciem urządzenia. Wyposażony w technologię NFC telefon komórkowy działa bardzo podobnie jak karty i breloczki zbliżeniowe dające dostęp do różnych miejsc i usług oraz umożliwiające dokonywanie niewielkich płatności. Dzięki jej połączeniu z pełnym zestawem funkcji urządzenia mobilnego, takimi jak moc obliczeniowa, bezprzewodowy dostęp do Internetu i menu, użytkownicy zyskują zupełnie nowe możliwości.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~Fre3ze  2007-01-20 21:07:41  host: router.tvgawex.pl

    Nokie 6131 mam od 4 dni :) Jestem zadowolony z niej, poza dwoma rzeczami które można przeboleć (przynajmniej ja mogę) Aparat robi niezbyt ciekawe zdjęcia, jakościowo bardzo słabe, aby zdjęcie wyglądało przyzwoicie potrzebne jest bardzo dobre oświetlenie. Druga rzecz to czas czuwania... Być może dlatego że mam telefon od paru dni i sporo się nim bawie, ale to przesada aby tylko 2 doby bateria trzymałą, przynajmniej dla mnie bo gadam średnio 3 min dziennie i pisze około 7-8 sms'ów, i coś tam może filmiki i zdjęcia oglądam z 10 min, a tak to jest nieużywana... Pewnie to przez te 2 wyświetlacze jest pobór prądu taki duży... Ehh...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    11. ~sz4k4l  2007-01-29 22:33:22  host: dyx10.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja mam te noKie od 1,5 miecha,jestem zadowolony super jest ten pomocny przycisk przy otwieraniu klapki, faktycznie aparat robi nie za ciekawe fotki ale to tylko przy sztucznym oświetleniu,wyświetlacz-e są oba super!, straszną kaszaną jest to że bardzo rysuje się obudowa w około klawiatury(ta co jest na wysoki połysk)po prostu obija się klapka podczas składnia phona i są widoczne dość mocne rysy, moim zdaniem to jest kicha ,bo telefon już wygląda jakby był używany przeszło 1 rok(a w miare dbam o telefony)i ta bateryjka no niestety musimy się z tym pogodzić gdyż bardzo proądożerne są te ekrany a pw. ten główny 16 mln.kolorów. odpowiem na ewentualne pytanka sz4k4l@vp.pl see you!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    13. ~krisol  2007-02-05 14:46:48  host: xdsl-586.zgora.dialog.net.pl

    do ~Janek: Ten telefon bede mial w lutym muj kolega go ma i polecil mi nokie 6131 ale jak otkrylem nokie 6131 NFC to juz wiem o co chodzi w tych telefonach i zamniast noki 6131 kupie nokie 6131 NFC. Mam pytanie moze wy wiecie ktory telefon jest lepszy i o co chodzi z tym NFC...???? :] chłopcze... nie dość, ze robisz koszmarne błędy, to jeszcze sam siebie motasz... Wiec zdecyduj sie.. Albo wiesz co to NFC, i kupujesz tel kom z tą funkcją, albo zadajesz pytanie o pomoc.... RATUNKU przed takimi chłopczykami z podstawówki...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    16.  2007-03-07 16:23:10

    No i ludzie mnie rozsmieszacie... czy wam w telefonie chodzi o aparat 1.3 mg wy nawet nie wieci o co tu chodzi... jak chcecie robic dobre zdjecia to kupcie sobie Lustrzanke i ksiazke o robieniu zdjec a nie gadajcie ze aparat jest tandetny... w łeb sie strzelcie to telefon a nie aparat... za 2 lata przecietny telefon bedzie miał aparat o rozdzielczości 7.mln pixeli i wtedy bedzieCie sie czepiać choc i tak nie umiecie wykorzystac powieszchni cyfrowej zdjęcia... aparatem o rozdzielczosci 1.3 mozna zrobic zdjecie dobrej jakosci w formacie 15cm X 10cm bez szumow i widocznych pikseli!!!! smiać mi sie chce. telefon jest ogolnie fajny i poreczny. o gustach sie nie dyskutuje ale i tak jest ładniejszy od was i gratiss za cene 700 zł to nie znajdziecie lepszego phona. a co do wyswietlacza to niektorzy niech spojrza na swoje monitory w kompach bo przy tym wyswietlaczu siadaja :P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~kate92  2007-03-24 13:00:55  host: aakp79.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanko czym rozni sie nokia 6131 od nokii 6131 NFC??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    18.  2007-04-13 10:50:49

    nfc to technologia ktora pozwala na bezgotowkowe transakcje telefonem komorkowym przy pomocy specjalnych terminali cos podobnego do kart platniczych

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~Monisia  2007-08-02 11:01:38  host: dhcp1-123.eastwest.com.pl

    dostane tego tela w erze za złotówke???????

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~sylwia  2007-08-09 10:50:57  host: abjm170.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy jest możliwośc kupna tego telefonu w plusie na kartę??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~seba  2007-09-12 22:53:17  host: 213-238-82-193.adsl.inetia.pl

    lipa straszna pierwszy telefon po rozladowaniu niedalo sie naladowac migał ekran i gasł dostalen od reki drugi i to samo zabrali do reklamacji i dowiedzialem sie ze takich przypadków jest wiecej ten telefon to chyba jakis foszt teraz 2 tyg bede czekał na rozpatrzebie reklamacji

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    22. ~Magda  2007-11-08 13:27:54  host: abqa165.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Słuchajcie mam taki problem i bede wdzieczna jesli ktos pomorze mi go rozwiazać....Mam ten telefon od 3 dni i nie mam pojecia jak zlikwidować polskie znaki (ą, ę, ó ). Pisze T9 i niestety polskie znaki skracaja ogromnie długość sms-a. Wiec prosze o pomoc!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    23. ~855858  2007-12-22 12:22:08  host: bqb103.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten fonik od tygodnia a raczej go nie mam bo w komisie zablokowali mi go (niewiem nawet jak) i teraz musialam oddac go do innego komisu t prace trwaja trwaja wg mnie jest spoko tel polecam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    24. ~daro896  2007-12-30 12:32:44  host: chello089076019162.chello.pl

    mam pytanko czy nokia 6131 ma symbiana?????

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25. ~ania  2008-05-08 09:51:18  host: hl20.internetdsl.tpnet.pl

    Nokia 6131 NFC nie jest dostępna na rynku polskim. Można go zamówić m.in.na tej stronie www.yoonison.com NFC to technologia bliskiego zasięgu, która ma w przyszłości być konkurencją bluetooth-a. Teraz tą technologię wprowadził już m pay. Już niebawem zbliżając ten telefon do plakatów zawierających odpowiedniego chipa będziecie mogli ściągać informacje na temat interesujących was produktów.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    26. ~dx  2008-05-09 00:32:48  host: cpc2-bolt6-0-0-cust440.manc.cable.ntl.com

    nie ten fon niema symbiana!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    27. ~KLOPASEK  2008-06-07 14:43:50  host: eps250.neoplus.adsl.tpnet.pl

    KRISOL, ANIA i inni poprawnie budujący zdania XP 1. Jak długo trzyma bateria? 2. Jak bardzo ten telefon jest odporny na wstrząsy/zarysowania - czy istnieje możliwość wymiany obudowy? 3. Jak wygląda kwestia zawieszania się i ogólnie psucia; jest dużo zwrotów do serwisów? 4. Jak oceniacie ten telefon; jaki ewentualnie byście polecili? 5. Jest dostepny w Polsce (jaka sieć)? Ile kosztuje? Dziękuję :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    28. ~Almatea  2009-01-25 13:10:18  host: 088156020041.ols.vectranet.pl

    Telefon mam już od ponad roku i jestem z niego bardzo zadowolona. Doskonała funkcjonalność, duży wyświetlacz, masa różnych funkcji, intuicyjność. Jedynie aparat mógłby być lepszy, ale cóż, nie można mieć wszystkiego ;) Pozdrawiam i polecam Nokię 6131

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-82-13-49.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

  • nokia 6131 nfc

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych filmów.

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych zdjęć.

w sumie: 28
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    1.  2007-01-08 15:34:43

    zoMM heh ;) a czym to to się różni od 6131 :| ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    2.  2007-01-08 16:14:56

    Oprocz ego ze istnieje takich nokii bardzo duzo i mnie to nudzi i ze to jest bez sensu to nic do niej nie mam...Ale tak na serio naprawde bezsensu 16 mln kolorow a aparat 1,3 Mpix jezeli juz aparat to co najmniej 2Mpx!!!BEZSENS!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3. ~piti110  2007-01-08 18:50:43  host: 83.238.70.51

    tylko żeby cena byla normalna

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    4. ~slk  2007-01-08 22:45:42  host: 088156096069.stk.vectranet.pl

    Zachowując eleganckie linie składanej obudowy oraz wyjątkowy zestaw funkcji, Nokia 6131 NFC zawiera także technologię łączności bliskiego zasięgu Near Field Communications (NFC), która umożliwia wymianę informacji, inicjowanie usług oraz dokonywanie płatności i korzystanie z biletów jednym dotknięciem urządzenia. Wyposażony w technologię NFC telefon komórkowy działa bardzo podobnie jak karty i breloczki zbliżeniowe dające dostęp do różnych miejsc i usług oraz umożliwiające dokonywanie niewielkich płatności. Dzięki jej połączeniu z pełnym zestawem funkcji urządzenia mobilnego, takimi jak moc obliczeniowa, bezprzewodowy dostęp do Internetu i menu, użytkownicy zyskują zupełnie nowe możliwości.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~  2007-01-09 00:13:12  host: 116.93.classcom.pl

    UMTSu nie ma więc lipa...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6. ~NFC fan  2007-01-09 00:38:19  host: ckz236.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nareście NFC w jakiejś rozsądnej komórce. Brawo Nokia. Czekamy na następne modele.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7. ~  2007-01-09 10:54:26  host: 195.189.142.172

    A ile lat minie zanim NFC będzie u nas popularny :/ ???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8. ~JaNeK  2007-01-16 22:17:13  host: host-81-190-176-241.gorzow.mm.pl

    Ten telefon bede mial w lutym muj kolega go ma i polecil mi nokie 6131 ale jak otkrylem nokie 6131 NFC to juz wiem o co chodzi w tych telefonach i zamniast noki 6131 kupie nokie 6131 NFC. Mam pytanie moze wy wiecie ktory telefon jest lepszy i o co chodzi z tym NFC...???? :]

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~Fre3ze  2007-01-20 21:07:41  host: router.tvgawex.pl

    Nokie 6131 mam od 4 dni :) Jestem zadowolony z niej, poza dwoma rzeczami które można przeboleć (przynajmniej ja mogę) Aparat robi niezbyt ciekawe zdjęcia, jakościowo bardzo słabe, aby zdjęcie wyglądało przyzwoicie potrzebne jest bardzo dobre oświetlenie. Druga rzecz to czas czuwania... Być może dlatego że mam telefon od paru dni i sporo się nim bawie, ale to przesada aby tylko 2 doby bateria trzymałą, przynajmniej dla mnie bo gadam średnio 3 min dziennie i pisze około 7-8 sms'ów, i coś tam może filmiki i zdjęcia oglądam z 10 min, a tak to jest nieużywana... Pewnie to przez te 2 wyświetlacze jest pobór prądu taki duży... Ehh...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10. ~Gertrud  2007-01-28 22:24:29  host: djh92.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To coś ma symbiana?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    11. ~sz4k4l  2007-01-29 22:33:22  host: dyx10.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja mam te noKie od 1,5 miecha,jestem zadowolony super jest ten pomocny przycisk przy otwieraniu klapki, faktycznie aparat robi nie za ciekawe fotki ale to tylko przy sztucznym oświetleniu,wyświetlacz-e są oba super!, straszną kaszaną jest to że bardzo rysuje się obudowa w około klawiatury(ta co jest na wysoki połysk)po prostu obija się klapka podczas składnia phona i są widoczne dość mocne rysy, moim zdaniem to jest kicha ,bo telefon już wygląda jakby był używany przeszło 1 rok(a w miare dbam o telefony)i ta bateryjka no niestety musimy się z tym pogodzić gdyż bardzo proądożerne są te ekrany a pw. ten główny 16 mln.kolorów. odpowiem na ewentualne pytanka sz4k4l@vp.pl see you!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    12. ~:]  2007-02-01 20:40:30  host: polpak1.alpat.net

    a ile kosztuje?? hmpf...ciekawe........

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    13. ~krisol  2007-02-05 14:46:48  host: xdsl-586.zgora.dialog.net.pl

    do ~Janek: Ten telefon bede mial w lutym muj kolega go ma i polecil mi nokie 6131 ale jak otkrylem nokie 6131 NFC to juz wiem o co chodzi w tych telefonach i zamniast noki 6131 kupie nokie 6131 NFC. Mam pytanie moze wy wiecie ktory telefon jest lepszy i o co chodzi z tym NFC...???? :] chłopcze... nie dość, ze robisz koszmarne błędy, to jeszcze sam siebie motasz... Wiec zdecyduj sie.. Albo wiesz co to NFC, i kupujesz tel kom z tą funkcją, albo zadajesz pytanie o pomoc.... RATUNKU przed takimi chłopczykami z podstawówki...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14. ~krakowianka  2007-02-05 18:46:14  host: s10.c-d.kolornet.pl

    generalnie jestem zdecydowana na nokie 6131, ale martwi mnie to że szybko się rysuje. ja z moim bałaganem w torebce i paznokciami, zabije tą kom:) więc pytanie brzmi... możliwa jest wymiana obudowy??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    15. ~ktos  2007-02-21 14:58:28  host: emp146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ej ile ona kosztuje w miksie na 36msc?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    16.  2007-03-07 16:23:10

    No i ludzie mnie rozsmieszacie... czy wam w telefonie chodzi o aparat 1.3 mg wy nawet nie wieci o co tu chodzi... jak chcecie robic dobre zdjecia to kupcie sobie Lustrzanke i ksiazke o robieniu zdjec a nie gadajcie ze aparat jest tandetny... w łeb sie strzelcie to telefon a nie aparat... za 2 lata przecietny telefon bedzie miał aparat o rozdzielczości 7.mln pixeli i wtedy bedzieCie sie czepiać choc i tak nie umiecie wykorzystac powieszchni cyfrowej zdjęcia... aparatem o rozdzielczosci 1.3 mozna zrobic zdjecie dobrej jakosci w formacie 15cm X 10cm bez szumow i widocznych pikseli!!!! smiać mi sie chce. telefon jest ogolnie fajny i poreczny. o gustach sie nie dyskutuje ale i tak jest ładniejszy od was i gratiss za cene 700 zł to nie znajdziecie lepszego phona. a co do wyswietlacza to niektorzy niech spojrza na swoje monitory w kompach bo przy tym wyswietlaczu siadaja :P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~kate92  2007-03-24 13:00:55  host: aakp79.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanko czym rozni sie nokia 6131 od nokii 6131 NFC??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    18.  2007-04-13 10:50:49

    nfc to technologia ktora pozwala na bezgotowkowe transakcje telefonem komorkowym przy pomocy specjalnych terminali cos podobnego do kart platniczych

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~Monisia  2007-08-02 11:01:38  host: dhcp1-123.eastwest.com.pl

    dostane tego tela w erze za złotówke???????

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~sylwia  2007-08-09 10:50:57  host: abjm170.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy jest możliwośc kupna tego telefonu w plusie na kartę??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~seba  2007-09-12 22:53:17  host: 213-238-82-193.adsl.inetia.pl

    lipa straszna pierwszy telefon po rozladowaniu niedalo sie naladowac migał ekran i gasł dostalen od reki drugi i to samo zabrali do reklamacji i dowiedzialem sie ze takich przypadków jest wiecej ten telefon to chyba jakis foszt teraz 2 tyg bede czekał na rozpatrzebie reklamacji

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    22. ~Magda  2007-11-08 13:27:54  host: abqa165.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Słuchajcie mam taki problem i bede wdzieczna jesli ktos pomorze mi go rozwiazać....Mam ten telefon od 3 dni i nie mam pojecia jak zlikwidować polskie znaki (ą, ę, ó ). Pisze T9 i niestety polskie znaki skracaja ogromnie długość sms-a. Wiec prosze o pomoc!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    23. ~855858  2007-12-22 12:22:08  host: bqb103.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten fonik od tygodnia a raczej go nie mam bo w komisie zablokowali mi go (niewiem nawet jak) i teraz musialam oddac go do innego komisu t prace trwaja trwaja wg mnie jest spoko tel polecam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    24. ~daro896  2007-12-30 12:32:44  host: chello089076019162.chello.pl

    mam pytanko czy nokia 6131 ma symbiana?????

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25. ~ania  2008-05-08 09:51:18  host: hl20.internetdsl.tpnet.pl

    Nokia 6131 NFC nie jest dostępna na rynku polskim. Można go zamówić m.in.na tej stronie www.yoonison.com NFC to technologia bliskiego zasięgu, która ma w przyszłości być konkurencją bluetooth-a. Teraz tą technologię wprowadził już m pay. Już niebawem zbliżając ten telefon do plakatów zawierających odpowiedniego chipa będziecie mogli ściągać informacje na temat interesujących was produktów.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    26. ~dx  2008-05-09 00:32:48  host: cpc2-bolt6-0-0-cust440.manc.cable.ntl.com

    nie ten fon niema symbiana!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    27. ~KLOPASEK  2008-06-07 14:43:50  host: eps250.neoplus.adsl.tpnet.pl

    KRISOL, ANIA i inni poprawnie budujący zdania XP 1. Jak długo trzyma bateria? 2. Jak bardzo ten telefon jest odporny na wstrząsy/zarysowania - czy istnieje możliwość wymiany obudowy? 3. Jak wygląda kwestia zawieszania się i ogólnie psucia; jest dużo zwrotów do serwisów? 4. Jak oceniacie ten telefon; jaki ewentualnie byście polecili? 5. Jest dostepny w Polsce (jaka sieć)? Ile kosztuje? Dziękuję :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    28. ~Almatea  2009-01-25 13:10:18  host: 088156020041.ols.vectranet.pl

    Telefon mam już od ponad roku i jestem z niego bardzo zadowolona. Doskonała funkcjonalność, duży wyświetlacz, masa różnych funkcji, intuicyjność. Jedynie aparat mógłby być lepszy, ale cóż, nie można mieć wszystkiego ;) Pozdrawiam i polecam Nokię 6131

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-82-13-49.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Nokia: wizja konwergencji technologii na CES 2007

08 stycznia 2007 18:14 1

Prezes Nokii podczas targów Consumer Electronics Show (CES) 2007, przedstawił wizję, w której łatwość korzystania oraz integracja mobilności i Internetu z urządzeniami multimedialnymi, umożliwi tworzenie, odtwarzanie i udostępnianie materiałów multimedialnych niezależnie od czasu i miejsca.

Informacje o telefonie na Twoją Stronę
Po wstawieniu kodu na Twoją stronę zobaczysz:
Dane telefonu Nokia 6131 NFC
To bardzo proste. Wystarczy skopiować i wkleić na stronę poniższy kod:

Telefony dodane do porównania