Nokia 3510
Telefony Nokia Nokia 3510

Nokia 3510

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 3.77

Funkcje 3.87

Wydajność 4.73

Średnia ocena 4.12

A czy Ty...?

Mam

2

Popularność

10 lat, 2 miesiące

Podstawowe funkcjonalności Nokia 3510

OGÓLNE
Nazwa Nokia 3510
     znany także jako
Zaprezentowany 2002
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM
Klawiatura sprzętowa
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
118 x 42 x 18
Masa (g) 105
SIEĆ
GSM 900, 1800
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny czarno biały,
     kolory mono
     rozdzielczość 96 x 65 pix
     wielkość
Ochrona wyświetlacza
Wyświetlacz dodatkowy
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik zbliżeniowy
Czujnik oświetlenia
TRANSMISJA
CSD
HSCSD
GPRS
EDGE
3G
HSDPA
HSUPA
HSPA
HSPA+
LTE
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA
Bluetooth
WLAN
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz)
WiMAX
NFC
USB
typ USB nie dotyczy
GPS
Ładowanie przez USB nie dotyczy
Złącze jack
Wyjście TV
Czytnik linii papilarnych
SYSTEM
System
Aktualizacja
Procesor single-core
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 0.325 MB
karta pamięci
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie
książka adresowa wielkość 500
APARAT
Aparat główny
     zoom optyczny
     autofocus
     flesz
     filmy
Drugi aparat
Wideorozmowa
MULTIMEDIA
Radio
FM transmiter
Dyktafon
Polifonia
Odtwarzacz muzyki
Odtwarzacz wideo
Moduł TV
HD Voice
KOMUNIKACJA
SMS
Słownik SMS
EMS
MMS
IM
Email
FUNKCJE
Przeglądarka WAP 1.2
RSS
Java
Kompas cyfrowy
Terminarz
Alarm wibracyjny
Profile
Wybieranie głosowe Dla numerów
System głośnomówiący
Inne stoper: Tak; minutnik: Tak; SmartMessaging: Tak; MMS - odbiór, bez możliwości wysyłania;
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 950 mAh
(model: BLC-2)
Wymienny akumulator
Szybkie ładowanie
Bezprzewodowe ładowanie
Czas czuwania w 2G (h) 260
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 250
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa) 0.66
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa)
SAR US (ciało)

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 18
  • 0

    1. ~Perkoz1  2004-11-12 21:15:00  host: bjy124.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z całego swojego dobrego serduszka chcę ostrzec wszystkich nieświadomych przed tym koszmarem.Historia jest krótka.Wziąłem te coś na przedłużenie umowy w Idei bo mi tak sprzedawca zachwalał i zapłaciłem całe 1,22 brutto.Uważam, że co najmniej 1,21 za dużo.Po pół roku poszedł w kosmos soft(przy naciśnięciu klawisza spis telefonu przewijał się taśmowo od góry do dołu i badziew za grzyba nie dał się wyłączyć - pomogło wyjęcie baterii).Serwis wgrał nowy soft.Mija 2 miesiące i to samo.Wgrano nowy soft i sprzedałem ten koszmar w komisie za psią kasę aby tylko tego nie widzieć.Najgorsze jest to, że taką samą strychninę (też nową) kupiłem dla swoich rodziców w bardzo podeszłym wieku.Skutek - dopóty nie wymieniłem im tego bubla na Samsunga z komisu to mi nawet obiadu nie chcieli dać!Dla dobicia fanów Nokii dodam,że mojemu bratu w ten sam sposób zwaliła się parę tygodni temu nowa z salonu Nokia 6310i.Czyli Finowie mają ostatnimi czasy doły jak cholera i dopóki nie wezmą się za porządną robotę to nie grozi im abym ja i moja rodzina zaopatrzyła się w ich arcydzieła partactwa.Czyli odpadło im co najmniej kilkudziesięciu klientów.I dobrze.....

  • 0

    2. ~bla  2005-09-01 18:53:40  host: h-82-177-150-153.dolsat.pl

    według mnie telefonik w porządku. miałam go. pateria potrafiła wytrzymać mi do 10 dni, ma wszystko co najbardziej potrzebne, smsy, dzwonienie. Nigdy mi sie nie zepsuł, a najpierw miała ten fon moja mama 2 lata, a potem ja... mniej więcej rok. Jest naprawdę w porządku i polecam tym, którzy chcą telefon do zwykłych rzeczy, czyli dzwonienie, smsy'y i dla tych, którym potrzebna jest wytrzymała bateria, pozdro ;))

  • 0

    4. ~thcm  2006-02-11 18:31:31  host: 213.77.105.210

    HAHAH no to fajne ma podejscie perkoz do rodzicow jak mial taki telefon i mu sie zjebal to kupil taki dla rodzicow Mialem ten telefon kiedys i byl naprawde OK, bateria trzymala długo!!! Głosniczek nie trzeszczal, klawisze dobrze sie wciskały, wiec jak taki telefon to wszystko bylo naprawde wporządku, widac ze PERKOZ to kretyn !

  • 0

    5. ~  2006-05-19 18:23:37  host: cbf93.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten telefon ma możliwość odbierania MMS obrazkowych i z polifonią nic więcej. Obrazki nawet są spoko, miałem kiedyś ten telefon i polecam go wszytkim którzy potrzebują telefon do dzwonienia i SMS-owania.

  • 0

    6. ~piona  2006-06-25 16:27:32  host: adaf165.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon fajny - co mówicie ludzie!! ten złom ma pseudo polifonie nawet nie wiem ile ten złom odtwarza dźwięków, moze przy dobrych wiatrach ze cztery;) polifonia w tym telefonie przeraża, delikatnie mówiąc, po roku czasu uzytkowania wysiadł mi głośniczek-najgorsze jest to ze to nie jest kwestia wymiany go....( w każdym bądź razie tel. szlag trafil... NIE POLECAM GO!!!!

  • 0

    7. ~Fan komek nokii :-)  2006-07-10 10:22:52  host: auy46.neoplus.adsl.tpnet.pl

    trochę pieprznięta ale ładna:-/:-)

  • 0

    8. ~Ali  2006-07-16 20:29:11  host: avb234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    asz takie scierwo niegadaj perkoz1

  • 0

    9. ~  2006-07-16 20:33:26  host: avb234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mój kuzyn nie chciał mi dać teko scierwa pieprzonego dowiedziiałem się od perkoza że nim jeste no wiecie ta komka jest scierwem tak to ja mam ja w .... e !

  • 0

    10. ~Alan.M  2006-08-16 20:27:40  host: avb46.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wiesz lepsza 3510i polecam mój kuzyn ją miał i nie narzekał ale chciał przedłużyć umowe w orange więc zmienił perkoz powinien kupić właśnie 3510i a nie to gówno.pozdro:-

  • 0

    11.  2006-09-12 00:37:17

    z tego modelu uslyszalem pierwszy raz polifonie!!!:D byla taka ladna i ... CICHA:/ w 3510i bylo o niebo lepiej, a jak weszla wersja z "i" tak nigdzie juz nie spotkalem tego modelu:/ dziwne...:)

  • 0

    12. ~redin  2006-10-12 22:34:02  host: ceq8.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja mialem ten fon jakies 4 , 5 lat temu to byl mój 1 telefon:) Bylem z niego zadowolony ;)

  • 0

    13. ~Galaxianin  2007-06-14 16:38:01  host: bjf23.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Gówno tam wiecie; telefon jest extra; super / full wypas i co tylko... oprócz tego ze spadł mi z 7metrów na asfalt i sie nie pobił wyświetlacz ani nic mam go 6 lat i jest świetny.Z tymi mms na monochromatycznym wyświetlaczu to on przerabia kolor na mono a dzwonki normalnie przychodzą; 3510 jest duzo lepsza od 3510i miedzy innymi tym że dłużej trzyma bateria. Poza tym 3510 ma mono wyświetlacz a nie kolorowy na którym nic nie widać ( mało kolorów itp. ) - po co komu taki wyświetlacz - zbędny; gdy moj tata w listopadzie 2001 roku kupił ten telefon to bateria trzymała mu około 15d dni rewelacja... teraz mamy 2007 rok a ta sama bateria (made in Hungary - czyli Węgry) trzyma mi nadal 3-4 dni przy pisani dziennie, średnio 80 sms-ów ; super niezniszczalny zwykły telefon dla niezwykłych ludzi

  • 0

    14. ~Tomek  2007-10-02 09:52:50  host: fw-ds3.univ.szczecin.pl

    Dzis juz go ciezko dostac, ale polecam go mocno.Mialem go i 3510i i mysle,ze pomimo monowyswietlacza jest troszke lepszy niz nastepca.Bateria trzymala bardzo dlugo 7-10 dni,niezawodny nie psul sie.

  • 0

    15. ~Tomazz  2007-12-24 00:39:32  host: ayj48.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam go już pięć lat, ostatnio jako awaryjny i cały czas chodzi jak torpeda , mimo , że zaliczył pełne zanurzenie (tylko błyskawicznie wyciągnięty z wody). Telefony w sieci wymieniłem trzy zgodnie z umowami, tamte sprzedałem , jako rezerwowy jest najlepszy.

  • 0

    16. ~brrr  2009-07-08 13:06:13  host: 212.160.172.70

    "zwykly telefon dla niezwyklych ludzi"-najlepszy tekst na telepolis!!!!! :D

  • 0

    17. ~daw  2010-12-30 17:04:42  host: 212.160.172.70

    miałem go jakieś 8lat !!! Naprawdę spoko telefon. Około 2 lata temu się z nim rozstałem, bo już mi się nie chciało dawać go do naprawy, ale przez te osiem lat nie było większej awarii niż niedziałający klawisz. Oby moja obecna Nokia 6303 okazała się tak wytrzymała. Pozdrawiam

  • 0

    18.  2013-01-22 16:31:25

    fajna była:) ale padła. w trakcie rozmowy przełaczała mi się na "zestaw samochodowy" i znikał dzwonek i głos w słuchawce. naprawa nie pomogła.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-146-179-146.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet