Nokia 3230
Telefony Nokia Nokia 3230

Nokia 3230

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

zobacz inne oferty

Ocena telefonu

Wygląd 6.77

Funkcje 2.95

Wydajność 2.95

Średnia ocena 4.22

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

9 lat, 12 miesięcy

Podstawowe funkcjonalności Nokia 3230

OGÓLNE
Nazwa Nokia 3230
     znany także jako
Zaprezentowany listopad 2004
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Smartfon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył Nie
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM Nie
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
109 x 49 x 19
Masa (g) 110
SIEĆ
GSM 900, 1800
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 65 tys. kolorów
     rozdzielczość 176 x 208 pix
     wielkość 2.1 cali
Ochrona wyświetlacza Nie
Wyświetlacz dodatkowy Nie
Akcelerometr Nie
Żyroskop Nie
Czujnik zbliżeniowy Nie
Czujnik oświetlenia Nie
TRANSMISJA
CSD Tak
HSCSD Nie
GPRS Class 10
EDGE Class 6
3G Nie
HSDPA Nie
HSUPA Nie
HSPA Nie
HSPA+ Nie
LTE Nie
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA Tak
Bluetooth Tak
WLAN Nie
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz) Nie
WiMAX Nie
NFC Nie
USB Tak
typ USB niestandardowy
GPS Nie
Ładowanie przez USB Nie
Złącze jack Nie
Wyjście TV Nie
SYSTEM
System Symbian 7.0 S60
2nd ed.
Aktualizacja
Procesor TI OMAP 1510, 123 MHz
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 6 MB
9 MB RAM
karta pamięci RS MMC
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie 32 MB
książka adresowa wielkość bez ograniczeń
APARAT
Aparat główny 1,3 Mpix
     zoom optyczny Nie
     autofocus Nie
     flesz Nie
     filmy Tak, QCIF
Drugi aparat Nie
Wideorozmowa Nie
MULTIMEDIA
Radio Tak
FM transmiter Nie
Dyktafon Tak
Polifonia Tak
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3
Odtwarzacz wideo Tak, MP4, 3GPP
Moduł TV Nie
HD Voice Nie
KOMUNIKACJA
SMS Tak
Słownik SMS T9
EMS Nie
MMS Tak
IM Tak
Email Tak
FUNKCJE
Przeglądarka WAP 2.0
RSS Nie
Java 2.0
Kompas cyfrowy Nie
Terminarz Tak
Alarm wibracyjny Tak
Profile Tak
Wybieranie głosowe Dla numerów i funkcji
System głośnomówiący Tak
Inne stoper: Tak minutnik: Tak SmartMessaging: Tak Push to talk; edytor zdjęć; synchronizacja SyncML,;
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 760 mAh
(model: BL-5B)
Wymienny akumulator Tak
Czas czuwania w 2G (h) 150
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 240
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa) 0.41
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa) 0.81
SAR US (ciało) 0.23

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 65
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~NIGGA  2005-01-22 03:17:00  host: azt228.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wiec macie malutki blad, poniewaz ten teefon ma wbudowane radio ( stereo:-)... Pozatym to zastanawiam czy go nie nabyc, tzn poprosic siostre zeby mi nie sprowadzila z Londynu, mam tylko dylemat, bo przez te wszystkie marki i coraz to lepsze modele nie mam pewnosci co wybrac... Ta wlasnie nokie,S.E. s700i. halo,moto-role E1000, a moze samsunga SGH-d500 ??? :-) sam juz nic nie wiem za duzo sie naogladalem...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10. ~suchy21  2005-02-17 17:16:00  host: ayl96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Andrus co do wagi i wielkosci to 3230 jest mniejszy i mniej wazy dowiesz sie tego na stronie NOKIA:)co do wygladu to kazdy lubi co innego. dlugosc filmu jest identyczna no i wytrzymalosc bateri tez ma takie same czasy:)a numerek to nie wszystko no i dochozi do tego cena poco placic 2000 jak mozna miec porownywalnie taki samo teleon za mniejsze pieniadze:)wiec liczba twoich roznic sie zmniejsza:)za to co przeplacisz ja sobie kupie karte 256lub512(jesli taka obsluzy:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    15. ~Tomek  2005-06-19 18:41:00  host: nat-pra.aster.pl

    Mp3 nadal mono (jak w 6600 i 6260) buuuuuuuuuuu!!!! po co taki telefon jak mp3 mono, nie warto kart pamieci kupowac bo do czego, no moze do filmow ale one szybko zra baterie ktora jest tu niewyobrazalnie malej pojemnosci 760 mAh? to chyba zart! jak w 6600 trzymala max 4 dni bez uzywania a 1 z uzywaniem to zamiast wyciagnac wnioski i dac 1300mAh to dali mniejsza a wyswietlacz i procek(niezly mul 104mzh) ten sam . Niewiele sie zmienil w porownaniu do 6600( aparat 1,3 Mpix a bateria lepiej nie mowic) a jaka cena :O
    Jak ktos chce fajny telefon to polecam sx1 ma mp3 stereo.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    37. ~Cooler  2006-11-14 13:12:44  host: afz170.internetdsl.tpnet.pl

    Jestem szczęśliwym posiadaczem tego modeli telefonu jakis tydzień i musze powiedzieć że . . . jet poprostu idealny!! Wcale nie taki duży jak się wydaje, wszystkie moje telefony jak dotąd bije na głowe !! POLECAM! aha i mam pytanie, chcę aby pliki odebrane np. przez bluetooth automatycznie zapisywały się na karcie pamięci, jest takie coś możliwe, jak to ustawić? Proszę o odpowiedź, z góry dzięki! POLECAM i pozdro

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    38. ~Cooler  2006-11-14 13:58:21  host: afz170.internetdsl.tpnet.pl

    Jestem szczęśliwym posiadaczem tego modeli telefonu jakis tydzień i musze powiedzieć że . . . jet poprostu idealny!! Wcale nie taki duży jak się wydaje, wszystkie moje telefony jak dotąd bije na głowe !! POLECAM! aha i mam pytanie, chcę aby pliki odebrane np. przez bluetooth automatycznie zapisywały się na karcie pamięci, jest takie coś możliwe, jak to ustawić? Proszę o odpowiedź, z góry dzięki! POLECAM i pozdro

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    40. ~kwasaek  2007-01-04 22:12:55  host: 82.160.138.100

    mam problem z klawiszem w noki 3230 klawiszem jak go nacisnę to mi dźwięczy tak jak by sie klawisz wcisnął ale jak nacisbe inny z klawiszy numerycznych to przestaje dźwięczeć.Po zatym tel jest zajefajny , a i jeszcze coś jak usunąc niepotrzebne programy z fona bo jak chce zrobić formata karty to mi robi ale i tak mam pliki na karcie.pozdro

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    53. ~  2008-02-03 16:27:32  host: acqa204.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zajebisty telefon ma sybiana i wogole mam go i bardzo mi sie podoba duzo fajnych gier wchodzi np. Kompania braci III

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    54. ~Samsong  2008-03-06 21:36:37  host: ejc170.neoplus.adsl.tpnet.pl

    karol210.. Samsungi to dobra firma a ten e250 to scierwo, po co t w ogóle brałeś to tandeta. Ja mam D900 i jestem zadowolony na maxa

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    55. ~miszcz  2008-03-17 21:22:05  host: aabf32.neoplus.adsl.tpnet.pl

    cześć wam Jak usunąć pliki(gry i aplikacje) z tego telefonu. Jak probuje usunac z poziomu menu klawiszem c to pisze "nie można usunąć..." Proszę was o pomoc dzięki

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    56. ~Tokaj  2008-04-01 20:43:03  host: witold9.net.autocom.pl

    lol... w menu masz cos takiego jak manager chyba... dawno nie mialem juz noki z symbiabem w reku... tam masz wypisane wszystkie wgrane nieseryjne aplikacje. Właśnie z tamtad mozesz usowac aplikacje...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    57. ~hhh  2008-04-12 16:48:49  host: aavw162.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak.. menedżer plików... ogólnie telefon na pierwszy rzut oka robi wrażenie ale po jakimś czasie użytkowania odkrywa się duże niedoskonałości ;/

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    58. ~krychu  2008-05-27 15:27:23  host: host-81-190-154-242.olsztyn.mm.pl

    chce kupić nokie 3230 opłaca się ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    59. ~maura  2008-07-15 15:06:41  host: 165.interkonekt.pl

    ja mam ten telefon od 2 lat i jest ok. można mu wszystko wgrać, karta 512 mi działa bez zarzutów. ja go polecam :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    60. ~nokioznawca  2008-09-10 19:12:06  host: ayv250.internetdsl.tpnet.pl

    świetny telefon, polecam!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    61. ~  2008-10-11 15:16:15  host: f142-056.opera-mini.net

    Ja mam ten telefon od dłuższego czasu i ani razu mi się nie zawiesił, popsuł itp. Mam ochotę kupić trochę nowszy model Nokii(prawdopodobnie N 96). Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem nokii 3230 to mu ją polecam. Chce sprzedać swoją za 250 zł karta 1GB i inne gadżety do tego telefonu. Mój numer tel. 665157215. Zainteresowanych proszę o kontakt.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    62. ~oski92  2009-03-15 15:57:09  host: 89.200.149.145

    mam pytanko, o jakiej wielkosci mozna wlozyc do niej karte pamieci tak aby telefon sie nie wieszal??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    63. ~twojboos  2010-10-18 12:24:05  host: pc-77-46-24-82.euro-net.pl

    Bardzo dobry telefon. Mam go już ładnych pare lat. Bateria ładnie trzyma. ok 5 dni. mozna wgrać gps. jest wytrzymały. Polecam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    64. ~FireNickE  2010-12-11 14:27:07  host: asm250.internetdsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon i jest dobry nie powiem. Jedna wada to ze nie wiem bo sienie da wyslac przez blututha pisoenki np powyzej 7 mb. Jak kto wiek jak to zrobic pisac ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    65. ~vpiiiiekq  2011-01-16 17:46:56  host: public26956.cdma.centertel.pl

    kurde mi ten telefon bardzo ciho gra prubuje ustawiac ale sie nie da ;/;/;/;/;/

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-22-206-103.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230
  • nokia 3230 foto
  • nokia 3230 foto
  • nokia 3230 foto
  • nokia 3230 foto
  • nokia 3230 foto
  • nokia 3230 foto

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych filmów.

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych zdjęć.

w sumie: 65
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    1. ~Andrus  2004-12-05 20:03:00  host: avm242.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak dla mnie ideał, tylko ten wyglad - nie chcę tej nokii!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    2. ~TecHniC  2004-12-07 16:04:00  host: 81.219.117.82

    ten telefon juz dawno powinien byc na rynku.
    przyciez to jest to czego szukaja mlodzi ludzie.
    tene telefon ma wszystko co potrzeba, poza wygladem :/ ale jak dla mnie da sie przezyc...

    jesli bedzie juz w sprzedazy to krzyczcie i lece do sklepu! :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3. ~pawlosz  2004-12-07 17:55:00  host: fw254-hutnicza.proterians.net.pl

    Stylizowana na SONY ERRicSSoN

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    4. ~konopek  2004-12-17 21:45:00  host: 82.129.159.45

    mam dylemat pomiedzy wyborem tej a 7280... gdyby nie ten wyglad.. eh...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~NIGGA  2005-01-22 03:17:00  host: azt228.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wiec macie malutki blad, poniewaz ten teefon ma wbudowane radio ( stereo:-)... Pozatym to zastanawiam czy go nie nabyc, tzn poprosic siostre zeby mi nie sprowadzila z Londynu, mam tylko dylemat, bo przez te wszystkie marki i coraz to lepsze modele nie mam pewnosci co wybrac... Ta wlasnie nokie,S.E. s700i. halo,moto-role E1000, a moze samsunga SGH-d500 ??? :-) sam juz nic nie wiem za duzo sie naogladalem...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6. ~WitekT  2005-01-22 09:08:00  host: witek.ds.pg.gda.pl

    NIGGA: dzięki, już poprawione! :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7. ~Andruś  2005-02-12 08:45:00  host: awi178.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja bym musiał kupić czarny futerał, który by odkrywał tylko ekran, żeby z tego korzystać. WOLĘ NOKIĘ 6630.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8. ~suchy21  2005-02-15 22:33:00  host: axe114.neoplus.adsl.tpnet.pl

    siema:) ten telefon rzadzi wyglada jak dla mnie jest 10na10 bardzo lubie proste z wygladu telefony z symbianem w srodku:)posiada mnostwo funkcji co prawda o jakies 4 mniej niz 6630 ale napewno bedzie taniszy. JAk tylko wejdzie na rynek polski kupuje:)POZDRO

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~Andruś  2005-02-17 12:01:00  host: avb136.neoplus.adsl.tpnet.pl

    o to różnice:
    1. wygląd
    2. karta w zestawie (32 vs 64)
    3. 3G
    4. waga
    5. wielkość
    6. zdjęcia seryjne
    7. długość filmu
    8. słabsza bateria
    9. szybkość EGPRS
    10. numerek :)
    ja mniej więcej naliczyłem ich 10 :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10. ~suchy21  2005-02-17 17:16:00  host: ayl96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Andrus co do wagi i wielkosci to 3230 jest mniejszy i mniej wazy dowiesz sie tego na stronie NOKIA:)co do wygladu to kazdy lubi co innego. dlugosc filmu jest identyczna no i wytrzymalosc bateri tez ma takie same czasy:)a numerek to nie wszystko no i dochozi do tego cena poco placic 2000 jak mozna miec porownywalnie taki samo teleon za mniejsze pieniadze:)wiec liczba twoich roznic sie zmniejsza:)za to co przeplacisz ja sobie kupie karte 256lub512(jesli taka obsluzy:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    11. ~suchy21  2005-02-18 14:23:00  host: ayl42.neoplus.adsl.tpnet.pl

    WitekT: popraw dane na temat IRDA ten telefon posiada IRDE to tak w ramach szczegolow.Pozdro:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    12. ~WitekT  2005-02-18 15:50:00  host: witek.ds.pg.gda.pl

    suchy21: dzięki, poprawione! :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    13. ~TUBUS  2005-03-15 12:40:00  host: aphel.ltd.pl

    na stronce noki mozna juz ja kupic za 1925 zł jak dla mnie troche za drogo :(

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14. ~pankracy  2005-03-15 23:23:00  host: axz105.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak nokia da cene na telefon to sie wlos na glowie jezy:( w niemczech mozna go kupic na stronce Nokia na 1600zl ale sadze ze cena spadnie i na to czekam zeby go kupic:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    15. ~Tomek  2005-06-19 18:41:00  host: nat-pra.aster.pl

    Mp3 nadal mono (jak w 6600 i 6260) buuuuuuuuuuu!!!! po co taki telefon jak mp3 mono, nie warto kart pamieci kupowac bo do czego, no moze do filmow ale one szybko zra baterie ktora jest tu niewyobrazalnie malej pojemnosci 760 mAh? to chyba zart! jak w 6600 trzymala max 4 dni bez uzywania a 1 z uzywaniem to zamiast wyciagnac wnioski i dac 1300mAh to dali mniejsza a wyswietlacz i procek(niezly mul 104mzh) ten sam . Niewiele sie zmienil w porownaniu do 6600( aparat 1,3 Mpix a bateria lepiej nie mowic) a jaka cena :O
    Jak ktos chce fajny telefon to polecam sx1 ma mp3 stereo.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    16. ~czaro  2005-07-17 15:56:00  host: chc172.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie czy telefon ma aparat foto bo na stronie ery napisali ze ma aparat jako akcesorium a na stronie Nokii nic takiego nie ma

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~czaro  2005-07-18 09:41:00  host: cjf119.neoplus.adsl.tpnet.pl

    sorki pomylilem modele

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    18. ~Adi  2005-10-16 18:25:31  host: saturn.czajen.pl

    czy ma zoom cyfrowy??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19.  2005-10-23 17:17:17

    Ta Nokia ma mp3 stereo!! Co ty gadasz wogóle? Nie znasz się to siedź cicho!! Ma zoom cyfrowy a bateria trzyma średnio 3 dni!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~Tomek  2005-10-29 00:21:54  host: nat-pra.aster.pl

    Sam sie nie znasz, albo gluchy jestes. Jak mowie ze jest mono to jest i koniec dyskusji!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~  2005-11-28 18:26:38  host: xdsl-3718.jgora.dialog.net.pl

    Nietypowy ksztalt co czyni go innym od wszystkich, naprawde fajny telefon, polecam.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    22. ~GOSIA  2005-12-02 06:26:51  host: adsl-66-73-171-232.dsl.chcgil.ameritech.net

    SPISUJE SIE SWIETNIE POLECAM

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    23. ~Marta  2005-12-04 15:12:08  host: atb74.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten telefon jest poprostu super. Chyba go sobie kupie.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    24. ~Ximon  2006-01-21 11:02:49  host: apt58.internetdsl.tpnet.pl

    Jak dla mnie ten telefon to ideał ze średniej półki. Wiadomo, aparat 1,3 Mpix to już nie nowość ale godzinne filmiki są dalej w modzie :) Co do wyglądu to nie narzekam. Na zdjęciach Nokii jest do bani ale w realu szczerze przyznam - zajebisty !!! :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25. ~makaronek  2006-01-30 07:49:32  host: staticline25065.toya.net.pl

    jak Tomek mowi ze jest mono to tak byc musi ;))) rotfl

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    26.  2006-02-19 22:02:21

    Tomek pieprzy glupoty i tyle.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    27. ~Tomek  2006-02-22 17:35:46  host: 203.177.147.234

    Jak sie nie znasz to sie nie odzywaj. Poza tym poczytaj sobie o tym telefonie to sie dowiesz ze jest mono.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    28.  2006-02-22 22:52:28

    Siema ! Miałem do wyboru Nokie 3230 , 6230i , 6630 . Kupiłem 6630 Music Edition ! Jest o wiele lepsza od 3230 ! Lapszy aparat i 3230 ma MP3 ale MONO ! Brzydka i ted joystik BADZIEW ! Pozdro !

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    29.  2006-02-22 22:55:39

    Tomek:Masz rację bo NOKIA 3230 ma MP3 MONO ! I jak się nie znacie to nie piszcie lepiej ! Polecam 6630 !

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    30.  2006-03-18 13:54:06

    Mam ten fon juz od dłuższego czasu.Kupiłem go z Niemiec,nienażekam jest superancki.A naj bardziej podoba mi się w nim wygląd i ekstra funkcje bateria trzyma mi 6,7dni jak sie bawie to 5 dni.Robi fajne fotki

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    31. ~Coolwap  2006-03-20 18:52:55  host: coq95.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zbieram na niego Kase ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    32. ~  2006-05-07 14:55:57  host: avs226.internetdsl.tpnet.pl

    jestem szczęśliwym posiadaczem tej oto Nokii 3230 i stwierdzam że ten telefon bije wszystkie jakie miałem do tej pory (a było ich nie mało) na głowe...serdecznie polecam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    33. ~sadfsadg  2006-06-30 20:18:37  host: bkt220.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ale irda jest

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    34. ~GREG  2006-07-16 17:29:36  host: axm92.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a powiedzcie mi... jakbym pisał mnustwo smsów (ok.50 dziennie) i dzwonił troche... ile to cacko by trzymało dni baterie?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    35. ~mario  2006-08-02 15:11:46  host: bsz222.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie do tej noki 3230. Ona ma 5 kierunkowy dżojstik czy 4 ??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36. ~Alan  2006-08-15 15:31:59  host: auf137.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hej czaro co to znaczy aparat jako akcesorium ??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    37. ~Cooler  2006-11-14 13:12:44  host: afz170.internetdsl.tpnet.pl

    Jestem szczęśliwym posiadaczem tego modeli telefonu jakis tydzień i musze powiedzieć że . . . jet poprostu idealny!! Wcale nie taki duży jak się wydaje, wszystkie moje telefony jak dotąd bije na głowe !! POLECAM! aha i mam pytanie, chcę aby pliki odebrane np. przez bluetooth automatycznie zapisywały się na karcie pamięci, jest takie coś możliwe, jak to ustawić? Proszę o odpowiedź, z góry dzięki! POLECAM i pozdro

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    38. ~Cooler  2006-11-14 13:58:21  host: afz170.internetdsl.tpnet.pl

    Jestem szczęśliwym posiadaczem tego modeli telefonu jakis tydzień i musze powiedzieć że . . . jet poprostu idealny!! Wcale nie taki duży jak się wydaje, wszystkie moje telefony jak dotąd bije na głowe !! POLECAM! aha i mam pytanie, chcę aby pliki odebrane np. przez bluetooth automatycznie zapisywały się na karcie pamięci, jest takie coś możliwe, jak to ustawić? Proszę o odpowiedź, z góry dzięki! POLECAM i pozdro

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    39. ~Klimek  2006-11-14 22:12:47  host: elg34.internetdsl.tpnet.pl

    Cooler niestety ale niema takiej możliwości. Możesz jedynie zapisać te pliki a później usunąć ze skrzynki odbiorczej. Innego wyjścia nie ma.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    40. ~kwasaek  2007-01-04 22:12:55  host: 82.160.138.100

    mam problem z klawiszem w noki 3230 klawiszem jak go nacisnę to mi dźwięczy tak jak by sie klawisz wcisnął ale jak nacisbe inny z klawiszy numerycznych to przestaje dźwięczeć.Po zatym tel jest zajefajny , a i jeszcze coś jak usunąc niepotrzebne programy z fona bo jak chce zrobić formata karty to mi robi ale i tak mam pliki na karcie.pozdro

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    41. ~sesquintam  2007-02-05 20:17:37  host: ben121.neoplus.adsl.tpnet.pl

    da rade zrobić coś az dzwiękiem mono??w mp3:(

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    42. ~Radinho  2007-04-10 21:01:25  host: ews140.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jestem zainteresowany tym fonem mogl mi ktos napisac jakie kolory sa czy zywe?? i czy ma glosniejsze mp3 od 6630 bo mam ja

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    43. ~O.o  2007-04-15 21:12:59  host: dhq75.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Radinho skoro masz 6630 to po co ci 3230?? 3230 ma wyjście mono...kolory żywe identyczne jak w 6630 (te same wyświetlacze)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    44. ~rafal  2007-05-02 23:06:21  host: efg98.internetdsl.tpnet.pl

    pedały jesteście i tyle nie znacie sie a próbujecie sie popisać wiedzą i wam nie wychodzi!!!!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    45. ~>Marios  2007-05-19 08:16:26  host: gkw34.internetdsl.tpnet.pl

    jak ustawić w noki 3230 żeby to co prześle z innego fona przez podczerwień i bluetooth zapisywało się na karcie a nie na fonie

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    46. ~misztal  2007-07-24 14:12:12  host: alf132.neoplus.adsl.tpnet.pl

    witam ta noki 6630 to badziew i tyle poleca 3230

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    47. ~Ania  2007-10-06 12:17:35  host: adoq160.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Najlepsza jest Nokia 6230i i muszę z przykrością stwierdzić, że Jakub1992 źle wybrał :/ Pozdro

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    48. ~  2007-11-05 21:12:00  host: public-gprs13232.centertel.pl

    ej nmam takie pytanko czy opłaca się kupić używanyten fon czy będzie mie sie psuł jajk se p910i

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    49. ~rudolf  2007-11-06 19:07:39  host: public-gprs75423.centertel.pl

    siemka mam takie pytanko czy ten telefon często się psuje??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    50. ~matylek  2007-12-03 11:40:46  host: chello087207066194.chello.pl

    nie psuje sie dziala od 3 lat naprawde fajny fon!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    51. ~broUun  2008-01-14 18:07:30  host: aaaj86.neoplus.adsl.tpnet.pl

    teoj stary stylizowany na SE

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    52. ~karol210  2008-01-22 16:22:15  host: aaas72.neoplus.adsl.tpnet.pl

    słuchaj nigga: Ja miałem wiele kom teraz dla odmiany wziąłem sobie samsunga E250 nie radzę ci brać samsungów i motarolle też nie są najlepsze. Moim zdaniem najlepsze komy to: sonny ericsson i oczywiście nokia.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    53. ~  2008-02-03 16:27:32  host: acqa204.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zajebisty telefon ma sybiana i wogole mam go i bardzo mi sie podoba duzo fajnych gier wchodzi np. Kompania braci III

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    54. ~Samsong  2008-03-06 21:36:37  host: ejc170.neoplus.adsl.tpnet.pl

    karol210.. Samsungi to dobra firma a ten e250 to scierwo, po co t w ogóle brałeś to tandeta. Ja mam D900 i jestem zadowolony na maxa

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    55. ~miszcz  2008-03-17 21:22:05  host: aabf32.neoplus.adsl.tpnet.pl

    cześć wam Jak usunąć pliki(gry i aplikacje) z tego telefonu. Jak probuje usunac z poziomu menu klawiszem c to pisze "nie można usunąć..." Proszę was o pomoc dzięki

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    56. ~Tokaj  2008-04-01 20:43:03  host: witold9.net.autocom.pl

    lol... w menu masz cos takiego jak manager chyba... dawno nie mialem juz noki z symbiabem w reku... tam masz wypisane wszystkie wgrane nieseryjne aplikacje. Właśnie z tamtad mozesz usowac aplikacje...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    57. ~hhh  2008-04-12 16:48:49  host: aavw162.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak.. menedżer plików... ogólnie telefon na pierwszy rzut oka robi wrażenie ale po jakimś czasie użytkowania odkrywa się duże niedoskonałości ;/

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    58. ~krychu  2008-05-27 15:27:23  host: host-81-190-154-242.olsztyn.mm.pl

    chce kupić nokie 3230 opłaca się ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    59. ~maura  2008-07-15 15:06:41  host: 165.interkonekt.pl

    ja mam ten telefon od 2 lat i jest ok. można mu wszystko wgrać, karta 512 mi działa bez zarzutów. ja go polecam :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    60. ~nokioznawca  2008-09-10 19:12:06  host: ayv250.internetdsl.tpnet.pl

    świetny telefon, polecam!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    61. ~  2008-10-11 15:16:15  host: f142-056.opera-mini.net

    Ja mam ten telefon od dłuższego czasu i ani razu mi się nie zawiesił, popsuł itp. Mam ochotę kupić trochę nowszy model Nokii(prawdopodobnie N 96). Jeśli ktoś jest zainteresowany kupnem nokii 3230 to mu ją polecam. Chce sprzedać swoją za 250 zł karta 1GB i inne gadżety do tego telefonu. Mój numer tel. 665157215. Zainteresowanych proszę o kontakt.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    62. ~oski92  2009-03-15 15:57:09  host: 89.200.149.145

    mam pytanko, o jakiej wielkosci mozna wlozyc do niej karte pamieci tak aby telefon sie nie wieszal??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    63. ~twojboos  2010-10-18 12:24:05  host: pc-77-46-24-82.euro-net.pl

    Bardzo dobry telefon. Mam go już ładnych pare lat. Bateria ładnie trzyma. ok 5 dni. mozna wgrać gps. jest wytrzymały. Polecam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    64. ~FireNickE  2010-12-11 14:27:07  host: asm250.internetdsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon i jest dobry nie powiem. Jedna wada to ze nie wiem bo sienie da wyslac przez blututha pisoenki np powyzej 7 mb. Jak kto wiek jak to zrobic pisac ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    65. ~vpiiiiekq  2011-01-16 17:46:56  host: public26956.cdma.centertel.pl

    kurde mi ten telefon bardzo ciho gra prubuje ustawiac ale sie nie da ;/;/;/;/;/

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-22-206-103.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Podsumowanie "Nokia City Event"

24 maja 2005 17:49 0

21. maja ok. 30 tysięcy warszawiaków wzięło udział w całodniowej imprezie sportowo-muzycznej Nokia City Event.

Album Nokia w sieci sklepów FotoJoker

04 grudnia 2004 13:36 0

Już od grudnia 2004 w sieci sklepów FotoJoker pojawi się w sprzedaży Album Nokia - urządzenie służące do przechowywania cyfrowych zdjęć, plików wideo i wiadomości.

Nowe telefony Nokii

02 listopada 2004 18:04 0

Podczas Nokia Mobility Conference 2004 zaprezentowane zostały nowe telefony: 7710, 3230, 6020.

Informacje o telefonie na Twoją Stronę
Po wstawieniu kodu na Twoją stronę zobaczysz:
Dane telefonu Nokia 3230
To bardzo proste. Wystarczy skopiować i wkleić na stronę poniższy kod:

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Jak oceniasz Supernet, nową ofertę abonamentową T-Mobile?

Supernet - nowa oferta abonamentowa T-Mobile

 

Zobacz wynik | Opinie (36)

Archiwum Ankiet