Nokia 2600 classic
Telefony Nokia Nokia 2600 classic

Nokia 2600 classic

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 6.81

Funkcje 3.62

Wydajność 5.95

Średnia ocena 5.46

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

8 lat, 10 miesięcy

Podstawowe funkcjonalności Nokia 2600 classic

OGÓLNE
Nazwa Nokia 2600 classic
     znany także jako
Zaprezentowany styczeń 2008
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
109.6 x 46.7 x 12
Masa (g) 73
SIEĆ
GSM 900, 1800
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 65 tys. kolorów
     rozdzielczość 128 x 160 pix
     wielkość 1.77 cali
Ochrona wyświetlacza
Wyświetlacz dodatkowy
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik zbliżeniowy
Czujnik oświetlenia
TRANSMISJA
CSD
HSCSD
GPRS
EDGE
3G
HSDPA
HSUPA
HSPA
HSPA+
LTE
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA
Bluetooth 2.0
WLAN
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz)
WiMAX
NFC
USB
typ USB nie dotyczy
GPS
Ładowanie przez USB nie dotyczy
Złącze jack
Wyjście TV
Czytnik linii papilarnych
SYSTEM
System
Aktualizacja
Procesor single-core
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 10 MB
karta pamięci
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie
książka adresowa wielkość 1000
APARAT
Aparat główny VGA
     zoom optyczny
     autofocus
     flesz
     filmy Tak,
Drugi aparat
Wideorozmowa
MULTIMEDIA
Radio
FM transmiter
Dyktafon
Polifonia
Odtwarzacz muzyki
Odtwarzacz wideo Tak, 3GPP, MPEG-4
Moduł TV
HD Voice
KOMUNIKACJA
SMS
Słownik SMS T9
EMS
MMS
IM
Email
FUNKCJE
Przeglądarka xHTML
RSS
Java 2.0
Kompas cyfrowy
Terminarz
Alarm wibracyjny
Profile
Wybieranie głosowe
System głośnomówiący
Inne stoper: Tak minutnik: Tak SmartMessaging: Tak;
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 870 mAh
Wymienny akumulator
Szybkie ładowanie
Bezprzewodowe ładowanie
Czas czuwania w 2G (h) 580
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 360
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa) 0.85
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa) 1.43
SAR US (ciało) 0.75

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 117
  • 0

    2. ~Agagat  2008-01-22 18:44:25  host: apn-77-112-75-61.gprs.plus.pl

    Właśnie taki telefon mi by odpowiadał. Wszystko ma to co trzeba, bez dodatkowych wodotrysków, wygląda na wygodny do trzymania i rozmawiania no i ten niesamowity czas czuwania. Ponad 24 dni. Wiadomo że w praktyce będzie mniej ze względu na dzwonienie itp. ale i tak jest to bardzo długi czas. Dodatkowo Bluetooth podnosi atrakcyjność, gdyż nie będzie problemu aby go podłączyć do komputera. Nie mogę się go doczekać aby go mieć.

  • 0

    16. ~yogi  2008-03-30 23:02:27  host: afu79.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to ze ktos uwaza jakis telefon do szpanowania, moze oznaczac kilka rzeczy: -nie stac go wiec biadoli ze to dla szpanu ktos taki ma -nie potrafiłby wykorzystac funkcji zawartych w telefonie dla szpanu -zazdrośc itp telefon do dzwonienia i smsowania - kup nokie 3310 i sie juz nie udzielaj dzieckoten telefon ma aparat,wiec nie jest dla ciebie bo to juz namiastka szpanu, ogranijcie sie dzieci :(

  • 0

    26. ~aniaj1986  2008-05-20 12:49:01  host: chello089079167057.chello.pl

    mam ten telofon moim zdaniem jest super!dla mnie telefon sluzy do dzwonienia i wysylania smsow a reszta moze nie istniec. Mam tylko z nim maly problem gdy dostaje smsa to zamiast np. godziny 13 na wyswietlaczu pojawia sie 11 wiecie moze dlaczego tak sie dzieje?zegar w telefonie chodi dobrze a jedynie godzina otrzymania smsa jest o 2 godziny do tylu CZEMU TAK SIE DZIEJE?

  • 0

    36. ~korpirkor  2008-07-19 03:48:28  host: pc11-96.chomiczowka.waw.pl

    Użytkuje ten telefon od dwóch tygodni i jestem mile zaskoczony czasem pracy na baterii - telefon raz naładowany jeszcze się nie rozładował. Niestety jest to jedyny zdecydowany pozytyw. Teraz czas na negatywy: Po wyjęciu baterii trzeba ustawiawiać czas i datę od nowa, klawisza "*" czasem nie da się wcisnąć, brak złącza kart pamięci. W gruncie rzeczy jest to dobry telefon dla ludzi, którzy potrzebują tylko minimum funkcji.

  • 0

    41. ~ellllllllllleo!!  2008-08-23 08:40:23  host: 88.220.64.66

    moi drodzy co do godziny w smsach to ja mam nokie 2610 i miałam taki problem że w smsach miałam o 2h wcześniej i poradziłam sobie z tym w następujący sposób menu ->ustawienia->data i godz->zegar->strefa czasowa z GTM zmieniłam na GTM+2 i wtedy godz w telu mi podskoczyła o 2h to ją cofnęłam i teraz mam tą samą godz w smsach co w w telefonie i wszystko się zgadza pozdrawiam

  • 0

    55. ~Bert  2008-10-23 11:59:36  host: 195.150.233.34

    Nokia podaje 580 godz czuwania ale liczone bez włożenia karty SIM !! (cwane):)) Po włożeniu karty komórka wytrzymuje ok 6 dni co i tak jest sporym sukcesem dla firmy która "olewa" sprawy baterii w bardzo dobrych wyrobach nie rozwijając tej dziedziny. Telefon godny polecenia po odpowiednim pierwszym ładowaniu baterii.Prosty,w miarę wytrzymały z paroma dodatkowymi funkcjami (łączność,aparat,radio,10MB pamięci).Do zwykłego dzwonienia i sporadycznej zabawy wystarczy.Polecam dla osób starszych --możliwość ustawienia bardzo dużej czcionki cena ok 250zł +/- pozdrawiam

  • 0

    57. ~Angelek  2008-10-25 20:29:35  host: 86-52-n1.aster.pl

    słuchajcie, mam taki problem: po ustawieniu budzik nie dzwoni, jedynie migając podświetla się wyślwietlacz pokazując godzinę alarmu... Tryb ogólny, wszytskie ustawienia wygladają ok. Znajoma twierdzi żeby sprawdzic czy telefon nie pracuje w trybie "słuchawkowym", ale jak? Co może być przyczyną nie dzwonienia budzika???:)

  • 0

    62. ~wojtekk  2008-12-04 13:44:03  host: 82.139.180.105

    jesli chodzi o połaczenie telefonu z kompem to najwygodniej jest kupić bluetooth-koszt 15zl i sciagnac Nokia PC Suite 7.6 badz podobna wersje po zainstalowaniu pakietu PC Suite i wykryciu telefonu przez PC mozemy na telefon wrzucać mp3 dzwonki, filmiki i laczyc sie za pomoca komorki z netem:) ja dzieki tej noki lacze sie z internetem i mam predkosc 180kb/s:)

  • 0

    71. ~1kaka2  2009-02-25 20:27:20  host: 43.grybow.net.pl

    Mam ten telefonik juz cztery i pół miesiąca i moge cos o nim powiedzieć. Wysylam dziennie nawet 200 esemesów i rozmawiam ok10 min. Do tego słucham muzyki, gram i korzystam z bluetooth. Bateria trzyma nawet 16 dni. Jest naprawde tani... mozna zmienić wilekość i kolor ćcionki co jest bardzo przydatne dla starszych osób.Aparacik naprawde dobry. W dodatku SUPER GŁOŚNIK !!! Naprawde wierzcie mi... głosnik jest rewelka. Wibracje jest delikatna, ale jak dla mnie w sam raz. Telefon sie nie wiesza. I to co mnie zaskoczyło ..... mozna serfować po necie bez najmniejszych przeszkód z naprawde dobra jakością !! Gorąco polecam. To teraz przyszedł czas na wady ; po pierwsze mało pamieci ok 12mb po 2 dosć małe klawisze, ale można się przyzwyczaić. To tyle wad..... Telefonik jest COOL !

  • 0

    76. ~ambroz1  2009-03-28 18:43:28  host: 093105070106.legnica.vectranet.pl

    witam.rodzice sobie sprawili ten telefon i jak narazie jest ok.mam tylko jeden problem.otuz jak wysylam sms na ten telefon to zamiast ś,ć,ź,ż pojawiaja sie zamienniki.czy i co nalezy ustawic aby telefon prawidlowo wyswietlal ś,ć.... w sms przychodzacym?pozdrawiam.szerzej o telefonie pozniej gdyz narazie jest u rodzicow 3 dzien.

  • 0

    90. ~Dominisia  2009-08-28 17:44:44  host: 89.231.209.186

    Ja ten telefon mam już prawie miesiąc. Ogólnie jestem nawet bardzo zadowolona tylko jedna wada jaka mi przeszkadza to zbyt mało pamięci mam zaledwie dwie piosenki i już więcej się nie zmieści ;c Oprócz tego u mnie bateria nie trzyma po dwa tygodnie lecz od 2-4 dni tylko że ja bardzo dużo piszę sms dzwonię około 30 min dziennie słucham muzyki i gram. Ogólnie telefon jest CooL bardzo łatwy w użyciu ma T9 a dla mnie to duży plus... Aparat też nie jest najgorszy wychodzą ładne widzoczne zdjęcia ... Polecam ten telefon ! Pe.Es nie żałuje mojego wyboru PozdrawiaM

  • 0

    93. ~VanSzton  2009-09-03 18:21:12  host: 093105125066.goleniow.vectranet.pl

    telefon ten kupilem dzisiaj,jestem zadowolony bardzo. milym dodatkiem jest radio. oraz to ze sa dostepne wymienne obudowy. jesli szukacie telefonu w dobrej cenie do smsow i dzwonienia goraco polecam 2600classic. ps.zeby smy dzialaly poprawnie trzeba ustawic w ustawieniach uproszczona obsluge znakow.

  • 0

    94. ~VanSzton  2009-09-03 21:24:33  host: 093105125066.goleniow.vectranet.pl

    telefon ten kupilem dzisiaj,jestem zadowolony bardzo. milym dodatkiem jest radio. oraz to ze sa dostepne wymienne obudowy. jesli szukacie telefonu w dobrej cenie do smsow i dzwonienia goraco polecam 2600classic. ps.zeby smy dzialaly poprawnie trzeba ustawic w ustawieniach uproszczona obsluge znakow.

  • 0

    98. ~  2009-09-22 11:18:18  host: gno238.internetdsl.tpnet.pl

    Witam.Mam problem z fonikiem.Tak się stało że wyświetlacz w tel troche mi sie popsuł(kompletnie popekany)Doradzcie mi jak odzyskac dane z niego .Zależy mi na kontaktach i zdjeciach.Dodam ze tel jest zabezpieczony kodem dostepu.Moze jest jakis program który pozwoli na wyswietlenie na monitorze nenu tel. Proszę o kontakt na maila.BARDZO PILNE

  • 0

    101. ~dziadek  2009-11-04 12:29:20  host: gad154.internetdsl.tpnet.pl

    Żeby pisać dłuższe sms-y w noki2600classic należy: -Wiadomości wybierz -Ustawienia wiadomosci wybierz -Wiadomosci SMS wybierz -obsługa znaków wybierz -zaznacz uproszczona NASTĘPNIE -Wiadomości wybierz -Utwórz wiadomość wybierz -Wiadomośc wybierz Tekst wybierz, Opcje wybierz ,język tekstu wybierz - English i możemy pisać :)

  • 0

    102. ~Maślana  2009-11-18 20:03:08  host: buk154.internetdsl.tpnet.pl

    Zawiodłem się trochę na tym telefonie: słabo rozbudowane menu, tragiczna obudowa (skrzypi strasznie!). Przełączanie profilu z pozycji menu! Kto to wymyślił!?! Niewygodna klawiatura. Klawisze zbyt małe do pisania SMS. Na plus można zaliczyć baterię (4-6dni), cena i prostota. Tel dla mało wymagających. Dużo lepszym wyborem będzie N3110C

  • 0

    115. ~Marcin  2012-09-21 12:59:20  host: bam18.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dlaczego jak otrzymuje sms to nie pojawia się data jego otrzymanie da rady to zmienić

  • 0

    116.  2013-01-22 16:08:30

    ten model to największa porazka wśród nokii jaką użytkowałam. trzeszcząca obdowa,niezabezpieczone okienko głośnika przez które dostaje sie kurz po obudowę,dżwieki brzęczace,aparat do bani, kolory fałszywe(twarze w pokojowym świetle mają zielonkawy odcien) NIE POLECAM!!!

  • 0

    117. ~JanosiQ  2014-02-07 14:59:32  host: 89-67-44-226.dynamic.chello.pl

    Ten telefon posiada odtwarzacz bo odtwarza mp3 ;D ogółem ten telefon jest dobry uzywalem go kiedyś

  • 0

    118.  2014-06-09 21:41:00

    Można powiedzieć że to jest Siemens C65 z dzwonkami mp3 i lepszą kamerą ale bez USB :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-5-239.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Jak oceniasz nową ofertę Mix sieci Play?

Nowa oferta Mix sieci Play

 

Zobacz wynik | Opinie (6)

Archiwum Ankiet