Nokia 2600 classic
Telefony Nokia Nokia 2600 classic

Nokia 2600 classic

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

zobacz inne oferty

Ocena telefonu

Wygląd 6.81

Funkcje 3.62

Wydajność 5.95

Średnia ocena 5.46

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

8 lat, 8 miesięcy

Podstawowe funkcjonalności Nokia 2600 classic

OGÓLNE
Nazwa Nokia 2600 classic
     znany także jako
Zaprezentowany styczeń 2008
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył Nie
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM Nie
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
109.6 x 46.7 x 12
Masa (g) 73
SIEĆ
GSM 900, 1800
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 65 tys. kolorów
     rozdzielczość 128 x 160 pix
     wielkość 1.77 cali
Ochrona wyświetlacza Nie
Wyświetlacz dodatkowy Nie
Akcelerometr Nie
Żyroskop Nie
Czujnik zbliżeniowy Nie
Czujnik oświetlenia Nie
TRANSMISJA
CSD Nie
HSCSD Nie
GPRS Tak
EDGE Tak
3G Nie
HSDPA Nie
HSUPA Nie
HSPA Nie
HSPA+ Nie
LTE Nie
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA Nie
Bluetooth 2.0
WLAN Nie
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz) Nie
WiMAX Nie
NFC Nie
USB Nie
typ USB nie dotyczy
GPS Nie
Ładowanie przez USB nie dotyczy
Złącze jack Nie
Wyjście TV Nie
SYSTEM
System Nie
Aktualizacja
Procesor single-core
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 10 MB
karta pamięci Nie
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie Nie
książka adresowa wielkość 1000
APARAT
Aparat główny VGA
     zoom optyczny Nie
     autofocus Nie
     flesz Nie
     filmy Tak,
Drugi aparat Nie
Wideorozmowa Nie
MULTIMEDIA
Radio Tak
FM transmiter Nie
Dyktafon Tak
Polifonia Tak
Odtwarzacz muzyki Nie
Odtwarzacz wideo Tak, 3GPP, MPEG-4
Moduł TV Nie
HD Voice Nie
KOMUNIKACJA
SMS Tak
Słownik SMS T9
EMS Nie
MMS Tak
IM Nie
Email Tak
FUNKCJE
Przeglądarka xHTML
RSS Nie
Java 2.0
Kompas cyfrowy Nie
Terminarz Tak
Alarm wibracyjny Tak
Profile Tak
Wybieranie głosowe Nie
System głośnomówiący Tak
Inne stoper: Tak minutnik: Tak SmartMessaging: Tak;
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 870 mAh
Wymienny akumulator Tak
Czas czuwania w 2G (h) 580
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 360
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa) 0.85
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa) 1.43
SAR US (ciało) 0.75

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 117
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    2. ~Agagat  2008-01-22 18:44:25  host: apn-77-112-75-61.gprs.plus.pl

    Właśnie taki telefon mi by odpowiadał. Wszystko ma to co trzeba, bez dodatkowych wodotrysków, wygląda na wygodny do trzymania i rozmawiania no i ten niesamowity czas czuwania. Ponad 24 dni. Wiadomo że w praktyce będzie mniej ze względu na dzwonienie itp. ale i tak jest to bardzo długi czas. Dodatkowo Bluetooth podnosi atrakcyjność, gdyż nie będzie problemu aby go podłączyć do komputera. Nie mogę się go doczekać aby go mieć.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    16. ~yogi  2008-03-30 23:02:27  host: afu79.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to ze ktos uwaza jakis telefon do szpanowania, moze oznaczac kilka rzeczy: -nie stac go wiec biadoli ze to dla szpanu ktos taki ma -nie potrafiłby wykorzystac funkcji zawartych w telefonie dla szpanu -zazdrośc itp telefon do dzwonienia i smsowania - kup nokie 3310 i sie juz nie udzielaj dzieckoten telefon ma aparat,wiec nie jest dla ciebie bo to juz namiastka szpanu, ogranijcie sie dzieci :(

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    26. ~aniaj1986  2008-05-20 12:49:01  host: chello089079167057.chello.pl

    mam ten telofon moim zdaniem jest super!dla mnie telefon sluzy do dzwonienia i wysylania smsow a reszta moze nie istniec. Mam tylko z nim maly problem gdy dostaje smsa to zamiast np. godziny 13 na wyswietlaczu pojawia sie 11 wiecie moze dlaczego tak sie dzieje?zegar w telefonie chodi dobrze a jedynie godzina otrzymania smsa jest o 2 godziny do tylu CZEMU TAK SIE DZIEJE?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36. ~korpirkor  2008-07-19 03:48:28  host: pc11-96.chomiczowka.waw.pl

    Użytkuje ten telefon od dwóch tygodni i jestem mile zaskoczony czasem pracy na baterii - telefon raz naładowany jeszcze się nie rozładował. Niestety jest to jedyny zdecydowany pozytyw. Teraz czas na negatywy: Po wyjęciu baterii trzeba ustawiawiać czas i datę od nowa, klawisza "*" czasem nie da się wcisnąć, brak złącza kart pamięci. W gruncie rzeczy jest to dobry telefon dla ludzi, którzy potrzebują tylko minimum funkcji.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    41. ~ellllllllllleo!!  2008-08-23 08:40:23  host: 88.220.64.66

    moi drodzy co do godziny w smsach to ja mam nokie 2610 i miałam taki problem że w smsach miałam o 2h wcześniej i poradziłam sobie z tym w następujący sposób menu ->ustawienia->data i godz->zegar->strefa czasowa z GTM zmieniłam na GTM+2 i wtedy godz w telu mi podskoczyła o 2h to ją cofnęłam i teraz mam tą samą godz w smsach co w w telefonie i wszystko się zgadza pozdrawiam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    55. ~Bert  2008-10-23 11:59:36  host: 195.150.233.34

    Nokia podaje 580 godz czuwania ale liczone bez włożenia karty SIM !! (cwane):)) Po włożeniu karty komórka wytrzymuje ok 6 dni co i tak jest sporym sukcesem dla firmy która "olewa" sprawy baterii w bardzo dobrych wyrobach nie rozwijając tej dziedziny. Telefon godny polecenia po odpowiednim pierwszym ładowaniu baterii.Prosty,w miarę wytrzymały z paroma dodatkowymi funkcjami (łączność,aparat,radio,10MB pamięci).Do zwykłego dzwonienia i sporadycznej zabawy wystarczy.Polecam dla osób starszych --możliwość ustawienia bardzo dużej czcionki cena ok 250zł +/- pozdrawiam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    57. ~Angelek  2008-10-25 20:29:35  host: 86-52-n1.aster.pl

    słuchajcie, mam taki problem: po ustawieniu budzik nie dzwoni, jedynie migając podświetla się wyślwietlacz pokazując godzinę alarmu... Tryb ogólny, wszytskie ustawienia wygladają ok. Znajoma twierdzi żeby sprawdzic czy telefon nie pracuje w trybie "słuchawkowym", ale jak? Co może być przyczyną nie dzwonienia budzika???:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    62. ~wojtekk  2008-12-04 13:44:03  host: 82.139.180.105

    jesli chodzi o połaczenie telefonu z kompem to najwygodniej jest kupić bluetooth-koszt 15zl i sciagnac Nokia PC Suite 7.6 badz podobna wersje po zainstalowaniu pakietu PC Suite i wykryciu telefonu przez PC mozemy na telefon wrzucać mp3 dzwonki, filmiki i laczyc sie za pomoca komorki z netem:) ja dzieki tej noki lacze sie z internetem i mam predkosc 180kb/s:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    71. ~1kaka2  2009-02-25 20:27:20  host: 43.grybow.net.pl

    Mam ten telefonik juz cztery i pół miesiąca i moge cos o nim powiedzieć. Wysylam dziennie nawet 200 esemesów i rozmawiam ok10 min. Do tego słucham muzyki, gram i korzystam z bluetooth. Bateria trzyma nawet 16 dni. Jest naprawde tani... mozna zmienić wilekość i kolor ćcionki co jest bardzo przydatne dla starszych osób.Aparacik naprawde dobry. W dodatku SUPER GŁOŚNIK !!! Naprawde wierzcie mi... głosnik jest rewelka. Wibracje jest delikatna, ale jak dla mnie w sam raz. Telefon sie nie wiesza. I to co mnie zaskoczyło ..... mozna serfować po necie bez najmniejszych przeszkód z naprawde dobra jakością !! Gorąco polecam. To teraz przyszedł czas na wady ; po pierwsze mało pamieci ok 12mb po 2 dosć małe klawisze, ale można się przyzwyczaić. To tyle wad..... Telefonik jest COOL !

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    76. ~ambroz1  2009-03-28 18:43:28  host: 093105070106.legnica.vectranet.pl

    witam.rodzice sobie sprawili ten telefon i jak narazie jest ok.mam tylko jeden problem.otuz jak wysylam sms na ten telefon to zamiast ś,ć,ź,ż pojawiaja sie zamienniki.czy i co nalezy ustawic aby telefon prawidlowo wyswietlal ś,ć.... w sms przychodzacym?pozdrawiam.szerzej o telefonie pozniej gdyz narazie jest u rodzicow 3 dzien.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    90. ~Dominisia  2009-08-28 17:44:44  host: 89.231.209.186

    Ja ten telefon mam już prawie miesiąc. Ogólnie jestem nawet bardzo zadowolona tylko jedna wada jaka mi przeszkadza to zbyt mało pamięci mam zaledwie dwie piosenki i już więcej się nie zmieści ;c Oprócz tego u mnie bateria nie trzyma po dwa tygodnie lecz od 2-4 dni tylko że ja bardzo dużo piszę sms dzwonię około 30 min dziennie słucham muzyki i gram. Ogólnie telefon jest CooL bardzo łatwy w użyciu ma T9 a dla mnie to duży plus... Aparat też nie jest najgorszy wychodzą ładne widzoczne zdjęcia ... Polecam ten telefon ! Pe.Es nie żałuje mojego wyboru PozdrawiaM

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    93. ~VanSzton  2009-09-03 18:21:12  host: 093105125066.goleniow.vectranet.pl

    telefon ten kupilem dzisiaj,jestem zadowolony bardzo. milym dodatkiem jest radio. oraz to ze sa dostepne wymienne obudowy. jesli szukacie telefonu w dobrej cenie do smsow i dzwonienia goraco polecam 2600classic. ps.zeby smy dzialaly poprawnie trzeba ustawic w ustawieniach uproszczona obsluge znakow.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    94. ~VanSzton  2009-09-03 21:24:33  host: 093105125066.goleniow.vectranet.pl

    telefon ten kupilem dzisiaj,jestem zadowolony bardzo. milym dodatkiem jest radio. oraz to ze sa dostepne wymienne obudowy. jesli szukacie telefonu w dobrej cenie do smsow i dzwonienia goraco polecam 2600classic. ps.zeby smy dzialaly poprawnie trzeba ustawic w ustawieniach uproszczona obsluge znakow.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    98. ~  2009-09-22 11:18:18  host: gno238.internetdsl.tpnet.pl

    Witam.Mam problem z fonikiem.Tak się stało że wyświetlacz w tel troche mi sie popsuł(kompletnie popekany)Doradzcie mi jak odzyskac dane z niego .Zależy mi na kontaktach i zdjeciach.Dodam ze tel jest zabezpieczony kodem dostepu.Moze jest jakis program który pozwoli na wyswietlenie na monitorze nenu tel. Proszę o kontakt na maila.BARDZO PILNE

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    101. ~dziadek  2009-11-04 12:29:20  host: gad154.internetdsl.tpnet.pl

    Żeby pisać dłuższe sms-y w noki2600classic należy: -Wiadomości wybierz -Ustawienia wiadomosci wybierz -Wiadomosci SMS wybierz -obsługa znaków wybierz -zaznacz uproszczona NASTĘPNIE -Wiadomości wybierz -Utwórz wiadomość wybierz -Wiadomośc wybierz Tekst wybierz, Opcje wybierz ,język tekstu wybierz - English i możemy pisać :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    102. ~Maślana  2009-11-18 20:03:08  host: buk154.internetdsl.tpnet.pl

    Zawiodłem się trochę na tym telefonie: słabo rozbudowane menu, tragiczna obudowa (skrzypi strasznie!). Przełączanie profilu z pozycji menu! Kto to wymyślił!?! Niewygodna klawiatura. Klawisze zbyt małe do pisania SMS. Na plus można zaliczyć baterię (4-6dni), cena i prostota. Tel dla mało wymagających. Dużo lepszym wyborem będzie N3110C

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    115. ~Marcin  2012-09-21 12:59:20  host: bam18.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dlaczego jak otrzymuje sms to nie pojawia się data jego otrzymanie da rady to zmienić

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    116.  2013-01-22 16:08:30

    ten model to największa porazka wśród nokii jaką użytkowałam. trzeszcząca obdowa,niezabezpieczone okienko głośnika przez które dostaje sie kurz po obudowę,dżwieki brzęczace,aparat do bani, kolory fałszywe(twarze w pokojowym świetle mają zielonkawy odcien) NIE POLECAM!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    117. ~JanosiQ  2014-02-07 14:59:32  host: 89-67-44-226.dynamic.chello.pl

    Ten telefon posiada odtwarzacz bo odtwarza mp3 ;D ogółem ten telefon jest dobry uzywalem go kiedyś

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    118.  2014-06-09 21:41:00

    Można powiedzieć że to jest Siemens C65 z dzwonkami mp3 i lepszą kamerą ale bez USB :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-22-206-103.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

  • nokia 2600 classic
  • nokia 2600 classic
  • nokia 2600 classic
  • nokia 2600 classic
  • nokia 2600 classic
  • nokia 2600 classic

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych filmów.

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych zdjęć.

w sumie: 117
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    1. ~  2008-01-22 18:27:33  host: 83.2.170.162

    kiedy telefon bedzie w sprzedarzy i za ile ? podoba mi sie :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    2. ~Agagat  2008-01-22 18:44:25  host: apn-77-112-75-61.gprs.plus.pl

    Właśnie taki telefon mi by odpowiadał. Wszystko ma to co trzeba, bez dodatkowych wodotrysków, wygląda na wygodny do trzymania i rozmawiania no i ten niesamowity czas czuwania. Ponad 24 dni. Wiadomo że w praktyce będzie mniej ze względu na dzwonienie itp. ale i tak jest to bardzo długi czas. Dodatkowo Bluetooth podnosi atrakcyjność, gdyż nie będzie problemu aby go podłączyć do komputera. Nie mogę się go doczekać aby go mieć.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3. ~k  2008-01-22 20:14:07  host: aai58.internetdsl.tpnet.pl

    dobra bateria :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    4. ~?  2008-01-22 20:40:24  host: public-gprs110434.centertel.pl

    toż to jak siemens wygląda...:O ehhhh co to za wygląd? :/

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~EaDo  2008-01-23 12:29:22  host: egl227.internetdsl.tpnet.pl

    Nareszcie coś co służy do rozmów a nie do szpanowania. Zaraz sobie zakupię jak się tylko pokaże na rynku.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6. ~  2008-01-24 11:23:32  host: 16-mon.skranetcan.pl

    Boze telefon z zestawem sluchawkowym a nie posiada karty pamieci...kolejna nokiowa pomyłka;/

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7. ~szefik  2008-01-24 13:51:28  host: 77.252.169.169

    zgadzam sie z moim przedmowca wyglada jak siemens c65 tylko ze bez joya

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8. ~  2008-01-24 17:44:44  host: alo46.neoplus.adsl.tpnet.pl

    cena to 125 zł

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~lol  2008-01-25 20:37:20  host: adqu11.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam 2600 tylko bez classic :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10. ~WD.40  2008-01-28 16:08:06  host: ehx26.internetdsl.tpnet.pl

    fakt, podobny do siemens C65:-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    11. ~  2008-01-29 06:10:43  host: 213-238-74-224.adsl.inetia.pl

    super, a cena ok. 65 euro, czyli ok. 230 zł. chyba warto kupić za taką cenę ma być w sprzedaży w I kwartale

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    12. ~sdf  2008-01-29 16:57:33  host: aue10.internetdsl.tpnet.pl

    tam jest błąd... ten tel na 100% nie wytrzyma 24dni :| nawet w trybie energooszczędnym... 870mAh nie utrzywało by tyle na 10000%... jakby była bateria BL-5C 1200mAh i tak bym nie uwierzył...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    13. ~pablo  2008-01-30 19:01:28  host: adnh156.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawe kiedy pojawi sie w sprzedazy??Tel ma sluzyc do dzwonienia i smsowania,nie do szpanu!!Jesli bateria trzyma 580h to mhm...ok 24 dni!!To niech przy uzytkowaniu pociagnie 14 dni to suuuper...ladowanie fona 2 razy w msc!!??? Super!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14. ~kamil  2008-02-05 20:29:49  host: hgj115.internetdsl.tpnet.pl

    Faktycznie... zajeżdża simensem :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    15. ~Patrycja  2008-03-18 18:17:25  host: abfk215.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ten telefon jest syper....

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    16. ~yogi  2008-03-30 23:02:27  host: afu79.neoplus.adsl.tpnet.pl

    to ze ktos uwaza jakis telefon do szpanowania, moze oznaczac kilka rzeczy: -nie stac go wiec biadoli ze to dla szpanu ktos taki ma -nie potrafiłby wykorzystac funkcji zawartych w telefonie dla szpanu -zazdrośc itp telefon do dzwonienia i smsowania - kup nokie 3310 i sie juz nie udzielaj dzieckoten telefon ma aparat,wiec nie jest dla ciebie bo to juz namiastka szpanu, ogranijcie sie dzieci :(

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~malikldz  2008-04-01 18:15:27  host: achk204.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefonik w miarę fajny.Jak na nokię jest bardzo barwny.Podoba mi się.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    18.  2008-04-13 19:47:11

    Może ktoś napisać ile w praktyce trzyma bateria???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~Kaja  2008-04-14 07:48:12  host: dgs64.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czuje sie troszkę oszukana. Mam ten telefon. Bateria wcale nie trzyma tak długo jak miała..max 4 - 5 dni przy wysyłaniu 15 smsów dziennie. Dodatkowo ma bardzo małe, niewygodne nawet dla kobiety klawisze..

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~manta  2008-04-18 22:26:50  host: 089-101-071245.ntlworld.ie

    mam ten telefon bateria jest tragiczna trzyma(tylko przy dzwonieniu zadnego uzywania bajerow) tylko dwa dni.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~  2008-04-23 15:37:50  host: p05-08.opera-mini.net

    Ile ten telefon ma pamięci? Czy ktoś wie?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    22. ~ddd  2008-04-25 11:50:59  host: adsp34.neoplus.adsl.tpnet.pl

    249zł w mediamarkcie...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    23. ~dagna  2008-04-26 23:19:23  host: azl114.internetdsl.tpnet.pl

    turkusowy jest sweeet :) mam fonik 2 mies. i jest ok, długo trzyma bateria. Polecam!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    24. ~martii  2008-05-13 18:29:36  host: 193.19.165.21.osk.enformatic.pl

    prosze o podpowiedz mam ten super telefon juz tydzien ale dalej nie wiem jak w nim ustawic slownik T9 prosze o pomoc . zgory dziekuje

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25. ~posiadacz  2008-05-15 23:09:47  host: epo118.neoplus.adsl.tpnet.pl

    telefon ogólnie dobry, ale bateria SŁABA!!! 3 doby przy średnim użytkowaniu; nie wiem czy gdyby telefon leżał w ogóle nie używany wytzymałby choć połowę czasu jaki podaje producent...jednak za tą cenę i z tymi funkcami ocena ogólna telefonu jak anjbardzije pozytywna :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    26. ~aniaj1986  2008-05-20 12:49:01  host: chello089079167057.chello.pl

    mam ten telofon moim zdaniem jest super!dla mnie telefon sluzy do dzwonienia i wysylania smsow a reszta moze nie istniec. Mam tylko z nim maly problem gdy dostaje smsa to zamiast np. godziny 13 na wyswietlaczu pojawia sie 11 wiecie moze dlaczego tak sie dzieje?zegar w telefonie chodi dobrze a jedynie godzina otrzymania smsa jest o 2 godziny do tylu CZEMU TAK SIE DZIEJE?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    27. ~szkrabek  2008-05-28 18:11:51  host: brx56.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten telefon hmm bateria slabo 3ma . klawisze nie wygodne to pisania smsow;/ funcje moze fajne ale malo pamieci oko 12 MB to nie szczyt i brak rozszerzenia karta pamieci.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    28.  2008-05-31 16:45:00

    #26: powinnaś pogmerać w ustawieniach strefy czasowej, czas letni bądż zimowy

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    29. ~swider  2008-06-04 08:42:52  host: dha77.neoplus.adsl.tpnet.pl

    o właśnie, mam podobny problem jak Ty. Też nie wiem dlaczego tak sie dzieje.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    30. ~aga  2008-06-10 22:47:54  host: gw.artronik.net

    kupiłam dziś ten telefon i okazało się że podobnie jak Aniaj1986 i swider mam problem z godziną w otrzymywanych sms . Zmiany w ustawieniach strefy czasowej nic nie pomagają . Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł jak temu zaradzić ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    31.  2008-06-11 19:19:10

    należy zmienić strefę czasową z GMT na GMT +2 w ustawieniach daty i godziny, następnie zrestartować telefon - wtedy godzina otrzymania sms jest zgodna z faktycznym czasem.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    32. ~michal_chemik  2008-06-15 00:26:38  host: 79-68-94-205.dynamic.dsl.as9105.com

    Hmmm... Google nie gryzą wystarczy poszukać a temat z godzinami na esemesie był poruszany kilkasetkrotnie

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    33. ~DYMITR00  2008-07-08 10:20:01  host: aqu234.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ludzie ten telefon ma służyć do dzwonienia, po co te komentarze na temat pamięci zewnętrznej czy mp3? moim zdaniem bardzo przyzwoity telefon tak jak nokia 2630 - dla nie wymagających użytkowników... chyba zakupię matce

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    34. ~nataka  2008-07-10 22:08:44  host: acrm6.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tez mam ten telefon fakt bateria słabo wytrzymuje i tez mam problem z godzia która sie pokazuje w sms i własnie nie wiem jak to zmienic :P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    35. ~mimi  2008-07-12 13:44:50  host: axb228.internetdsl.tpnet.pl

    super fonik ma mp3??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36. ~korpirkor  2008-07-19 03:48:28  host: pc11-96.chomiczowka.waw.pl

    Użytkuje ten telefon od dwóch tygodni i jestem mile zaskoczony czasem pracy na baterii - telefon raz naładowany jeszcze się nie rozładował. Niestety jest to jedyny zdecydowany pozytyw. Teraz czas na negatywy: Po wyjęciu baterii trzeba ustawiawiać czas i datę od nowa, klawisza "*" czasem nie da się wcisnąć, brak złącza kart pamięci. W gruncie rzeczy jest to dobry telefon dla ludzi, którzy potrzebują tylko minimum funkcji.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    37. ~Artur  2008-08-06 14:33:06  host: abmw53.neoplus.adsl.tpnet.pl

    moim zdaniem telefon jest świetny...zmieniłem go z samsunga J700 i jestem zadowolony...przynajmniej mi nic nie nawala...brak zbędnych bajerów...polecam!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    38. ~ellllooo!  2008-08-07 18:28:49  host: 88.220.64.66

    to jak to w końcu jest z tą baterią? bo opinie są skrajnie różne jedni piszą, że super inni, że katastrofa może ktoś źle ją sformatował i dlatego słabo trzyma? napiszcie jak to faktycznie jest bo zastanawiam się nad jej zakupem ale zależy mi na czuwaniu.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    39. ~ola  2008-08-14 13:33:02  host: pi85.dhcp.adsl.tpnet.pl

    Ja mam ten telefon od ok. maja i jest świetny bateria trzyma dwa tygodnie a ja ciągle smsuje Polecam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    40. ~asphalt  2008-08-14 19:43:14  host: adej134.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ile ten telefon ma pamięci wewnętrznej?? Odp. please.....

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    41. ~ellllllllllleo!!  2008-08-23 08:40:23  host: 88.220.64.66

    moi drodzy co do godziny w smsach to ja mam nokie 2610 i miałam taki problem że w smsach miałam o 2h wcześniej i poradziłam sobie z tym w następujący sposób menu ->ustawienia->data i godz->zegar->strefa czasowa z GTM zmieniłam na GTM+2 i wtedy godz w telu mi podskoczyła o 2h to ją cofnęłam i teraz mam tą samą godz w smsach co w w telefonie i wszystko się zgadza pozdrawiam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    42. ~grzegorz  2008-08-31 01:24:50  host: 88-199-89-130.tktelekom.pl

    czy mozna w niej ustawic na dzwonek sygnal w formacie MP3???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    43. ~grzes  2008-08-31 11:13:17  host: gno238.internetdsl.tpnet.pl

    Kochani doradzcie mi co zrobic ze by mms szły szybciej.Fotki ida kilka minut .Moze wiecie co trzeba zrobic ze by dac im dopalacz?? pozdrawiam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    44. ~1kaka2  2008-09-05 20:41:45  host: 43.grybow.net.pl

    Mam zamiar kupić ten telefonik ale zależy mi na czasie czówania ile ta bateria tak naprawde trzyma bo jedni piszą że sms-uja już 2 tydzień i jest ok a inni że po 3 dniach bateria padła zalezy mi na szczerej opinii

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    45. ~kwiatek````  2008-09-10 15:45:45  host: caq68.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak połączyc sie poprzez Bluetooth z kompem? prosze odpiszcie................

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    46. ~nic  2008-09-12 11:07:02  host: 83.16.17.74

    własnie wygrałem go w kzyzowce :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    47. ~Daniek  2008-09-13 21:46:16  host: debica-nat.mtnet.com.pl

    Bardzo polecam ten telefonik! Dostałem go jako firmowy i ciągle jestem w kontakcie z bliskimi i z pracownikami z firmy! Dzwonie dziennie po 2-3 godziny a bateria trzyma 7 dni!!!!!! Serdecznie polecam. Cena na allegro 200 zł!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    48. ~grubasek :)  2008-09-15 15:35:19  host: dnq66.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kupuję sobie nokie 2600 classic supeer

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    49. ~ja6  2008-09-21 19:25:31  host: apn-77-113-127-213.gprs.plus.pl

    pamięć ---- ok. 9 MB kwiatku kup sobie kabel Bluetooth

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    50. ~goya  2008-10-05 13:20:51  host: azk202.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kabel BT - poturlało mną po podłodze;]

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    51. ~pawel26110  2008-10-08 22:33:51  host: 240net90.net.zeork.com.pl

    mam ta nokie drugi tydzień i jeśli ktos szuka wygodnego telefonu ze średniej klasy to polecam nie ma za duzo bajerów ale jest naprawde funkcjonalny. mnie przypad do gustu. polecam gorąco

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    52. ~gienek  2008-10-10 15:44:25  host: public19794.xdsl.centertel.pl

    polecam .wlasnie zakupilem sobie ten wlasnie prezentowany telefonik. bardzo ladny i w ogole mi sie podoba xD

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    53. ~ellllo  2008-10-16 21:02:37  host: 86-63-86-121.sta.asta-net.com.pl

    mam pytanko odnośnie wyświetlacza,mianowicie, czy w miarę widać na dworze przy naturalnym świetle słonecznym bo nokia 2610 i 2626 i lg shine mają lustrzane wyświetlacze i nic tam nie widać a jak jest w tej nokii ?? proszę o odpowiedz

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    54. ~agyt  2008-10-21 12:02:37  host: ps009.multi-play.net.pl

    ile ten telefon ma pamieci ?????? :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    55. ~Bert  2008-10-23 11:59:36  host: 195.150.233.34

    Nokia podaje 580 godz czuwania ale liczone bez włożenia karty SIM !! (cwane):)) Po włożeniu karty komórka wytrzymuje ok 6 dni co i tak jest sporym sukcesem dla firmy która "olewa" sprawy baterii w bardzo dobrych wyrobach nie rozwijając tej dziedziny. Telefon godny polecenia po odpowiednim pierwszym ładowaniu baterii.Prosty,w miarę wytrzymały z paroma dodatkowymi funkcjami (łączność,aparat,radio,10MB pamięci).Do zwykłego dzwonienia i sporadycznej zabawy wystarczy.Polecam dla osób starszych --możliwość ustawienia bardzo dużej czcionki cena ok 250zł +/- pozdrawiam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    56. ~aneta  2008-10-25 16:23:52  host: acyu221.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak zmienic zeby smsy byly dluzsze bo napisze jedno zdanie i juz wyskakue ze jest pisany drugi smsa :(

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    57. ~Angelek  2008-10-25 20:29:35  host: 86-52-n1.aster.pl

    słuchajcie, mam taki problem: po ustawieniu budzik nie dzwoni, jedynie migając podświetla się wyślwietlacz pokazując godzinę alarmu... Tryb ogólny, wszytskie ustawienia wygladają ok. Znajoma twierdzi żeby sprawdzic czy telefon nie pracuje w trybie "słuchawkowym", ale jak? Co może być przyczyną nie dzwonienia budzika???:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    58. ~ricardo  2008-10-26 08:52:30  host: chello084010077242.chello.pl

    Mam pytanie jak zwiększyć głośność rozmowy w tym telefonie ???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    59. ~k.  2008-10-29 20:03:16  host: aecz148.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Widać wszystko, problemów większych nie zaobserwowałem. Sam tel trzyma od 2 do 5 dni - gdzie i java i bluetooth są używane. Po drugim naładowaniu chodził mi chyba dobę;]

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    60. ~Artman  2008-11-15 11:05:52  host: 90-156-66-211.magma-net.pl

    Witam a ja ustawic Tel aby godz i data były stale widoczne tak jak miałem w starym telefonie gdzie bez podświetlenia ekranu widziałem i godzine i date bo mi Tel sluzy jako zegarek

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    61. ~madzia  2008-12-03 18:22:55  host: 89.108.200.7

    jeśli mam komputer z bluetooh'em to czy mogę przesyłać np. pliki mp3 na ta komórke (która też na bluetooha)?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    62. ~wojtekk  2008-12-04 13:44:03  host: 82.139.180.105

    jesli chodzi o połaczenie telefonu z kompem to najwygodniej jest kupić bluetooth-koszt 15zl i sciagnac Nokia PC Suite 7.6 badz podobna wersje po zainstalowaniu pakietu PC Suite i wykryciu telefonu przez PC mozemy na telefon wrzucać mp3 dzwonki, filmiki i laczyc sie za pomoca komorki z netem:) ja dzieki tej noki lacze sie z internetem i mam predkosc 180kb/s:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    63. ~Gościówa  2008-12-07 19:01:26  host: pi85.dhcp.adsl.tpnet.pl

    Telefon super i bateria trzyma 2 tygodnie u mnie a wysyłam ok.20 smsów dziennie i min. 2 razy dziennie dzwonie

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    64. ~artur  2008-12-13 18:39:38  host: apn-77-114-152-91.gprs.plus.pl

    teleon dla starszych osób, bez bajerów mało pamnięci

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    65. ~N  2008-12-28 21:24:08  host: public30269.xdsl.centertel.pl

    Masz mózg dla starszych osób. Myślisz, że każdy młody człowiek potrzebuje "bajerów"?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    66. ~  2009-01-21 19:07:54  host: him202.internetdsl.tpnet.pl

    powiedzcie jak sie sprawuje? czy sie nie wiesza? jak glosne sa dzwonki mp3 i czy czuc sygnaly wibracyjne? dlugo trzyma bateria przy czestym pisaniu sms? planuje go kupic jako 2 telefon tylko do sms i polaczen

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    67.  2009-01-26 01:33:37

    Witam. Szukam telefonu dla mamy na prezent. Ma być prosty w obsłudze, mieć czytelny wyświetlacz i żywotną baterię. Jak to wygląda w tym aparacie? Proszę o konkretne opinie użytkowników :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    68. ~magda.  2009-02-05 20:16:43  host: 77-253-45-64.adsl.inetia.pl

    Telefon wygodny i łatwy w obsłudze.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    69. ~Arek  2009-02-09 18:43:35  host: ehy154.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon i musze powiedzieć że jego wadą jest klawiatura,a konkretnie małe przyciski. Oprócz tej wady to nie moge sie do niczego przyczepić Telefon bez bajerów ale nie goły :) Polecam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    70. ~mardow  2009-02-15 20:54:07  host: 88.220.62.1

    Jeśli chodzi o baterię to podam przykład. Siódmy dzień ,wykonane 25min. połączeń ,wysłane 30sms-ów ,stan baterii 3/4 :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    71. ~1kaka2  2009-02-25 20:27:20  host: 43.grybow.net.pl

    Mam ten telefonik juz cztery i pół miesiąca i moge cos o nim powiedzieć. Wysylam dziennie nawet 200 esemesów i rozmawiam ok10 min. Do tego słucham muzyki, gram i korzystam z bluetooth. Bateria trzyma nawet 16 dni. Jest naprawde tani... mozna zmienić wilekość i kolor ćcionki co jest bardzo przydatne dla starszych osób.Aparacik naprawde dobry. W dodatku SUPER GŁOŚNIK !!! Naprawde wierzcie mi... głosnik jest rewelka. Wibracje jest delikatna, ale jak dla mnie w sam raz. Telefon sie nie wiesza. I to co mnie zaskoczyło ..... mozna serfować po necie bez najmniejszych przeszkód z naprawde dobra jakością !! Gorąco polecam. To teraz przyszedł czas na wady ; po pierwsze mało pamieci ok 12mb po 2 dosć małe klawisze, ale można się przyzwyczaić. To tyle wad..... Telefonik jest COOL !

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    72. ~ncik  2009-03-10 14:01:35  host: eal234.internetdsl.tpnet.pl

    telefon poprostu gitt:) to co powinien miec telefonik czyli sredniej klasy aparacik no i mp3,fakt malo pamieci ale mozna to szybko zmienic:)a bateria to igielka:) a kolory exstra:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    73. ~beacia  2009-03-14 07:03:42  host: public54808.xdsl.centertel.pl

    hej a wy mozecie odbierać MMS bo mi jak przychodziMMS towystkakuję 3 ikonki (net,i jeszcze jakieś 2) a netu nie da sie odbierać..a u was tez tak jest?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    74. ~ffoczka  2009-03-14 12:00:22  host: freya.dsv.agh.edu.pl

    mam ten telefon od dwóch tygodnii, jest ok, tylko z jedną rzeczą nie mogę sobie poradzić, nie wiem jak mam włączyć opcję aby treść smsów wysyłanych zapisywała sie w telefonie tak jak to jest z przychodzącymi. Jeśli ktoś wie jak to zrobić to proszę o pomoc :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    75. ~guru  2009-03-22 13:24:30  host: aebh180.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam!!! Mam pytanko do osob posiadajacych ten fon: Zdarza się wam, że nagle telefon prosi o podanie kodu pin. Telefon jest wlaczony gdy podswietle wyswietlacz jest napisane: prosze podac kod pin. Wyglada jak by sie sam wylaczyl i wlaczyl

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    76. ~ambroz1  2009-03-28 18:43:28  host: 093105070106.legnica.vectranet.pl

    witam.rodzice sobie sprawili ten telefon i jak narazie jest ok.mam tylko jeden problem.otuz jak wysylam sms na ten telefon to zamiast ś,ć,ź,ż pojawiaja sie zamienniki.czy i co nalezy ustawic aby telefon prawidlowo wyswietlal ś,ć.... w sms przychodzacym?pozdrawiam.szerzej o telefonie pozniej gdyz narazie jest u rodzicow 3 dzien.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    77. ~~eluś  2009-04-08 13:55:07  host: baw86.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ~ffoczka jeśli jeszcze nie rozwiązałaś tego problemu to podaję ci rozwiązanie : wejdź w wiadomości potem ustawiania wiadomości, potem ustawienia ogólne i zapisuj wysyłane wiadomości i daj tak. Już będzie zapisywało. Pozdrawiam :-)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    78.  2009-04-08 14:57:18

    @ffoczka menu -> 1. wiadomości -> 14. ustawienia wiadomości -> 1. ustawienia ogólne -> 1. zapisuj wysyłane wiadomości

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    79. ~dominika12  2009-04-30 15:23:23  host: abfc166.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fajny szkoda że bez karty pamięci

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    80. ~pik_ny  2009-05-07 19:18:41  host: abi119.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zmienić czas letni

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    81. ~hwo  2009-05-30 16:19:24  host: aazi26.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ile waszym zdaniem wchodzi piosenek na ten tel ? ktoś wyrzej napiasal ze łatwo można zmienic tą pamięć? tylko jak, bo karty nie mozn włozyc ...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    82. ~justeQ  2009-06-08 10:17:13  host: bwg34.internetdsl.tpnet.pl

    hm...fajny fon. ale nie potrafie zmienić w nim przedniej obudowy hahaha

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    83. ~  2009-06-14 11:25:25  host: cust-112-192-108-94.dyn.versateladsl.be

    Mam Problem z Bluetoothem w Nokii 2600 Classic :( Nie Moge Wysyłać z Laptopa Na Komórkę Plików Powyżej 60 kb Co Robic ??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    84. ~klaudia  2009-06-22 15:12:41  host: aeql92.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy da sie w tym telefonie zmienic kolor czcionki zegara? bo jak jest ciemna tapeta to nie widac ktora godzina

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    85. ~blazej_b  2009-06-25 22:51:36  host: dynamic-78-8-117-145.ssp.dialog.net.pl

    żeby pisać dłuższe smsy trzeba w ustawieniach smsow ustawic uprosszczona obsluge znaków, a czas GMT+1 i czas letni

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    86. ~Ewa  2009-07-22 11:11:02  host: 94.254.139.135

    Bardzo fajny fonik, tylko, niestety, po miesiącu zaczęły się wycierać literki - nietrwały materiał obudowy

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    87. ~Zaba  2009-07-27 14:45:55  host: system8589175114.mtvk.pl

    Muszę przyznać, że telefon mnie rozczarował po tygodniu użytkowania musiałam oddać do serwisu, bo się wieszał nonstop

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    88. ~reed  2009-07-27 22:13:28  host: ip-85-202-39-140.eltronik.net.pl

    czy ktoś będący w posiadaniu tego telefonu, rozmawia co najmniej 60 min dziennie i w związku z tym jak wygląda czas czuwania tego telefonu, bo nie wydaje mi się, że on może czuwać przez ok 14 dni na 1 ładowaniu, no chyba że jest nieużywany :P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    89. ~kamilo93  2009-08-14 18:01:33  host: aclr236.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Super telefonik!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    90. ~Dominisia  2009-08-28 17:44:44  host: 89.231.209.186

    Ja ten telefon mam już prawie miesiąc. Ogólnie jestem nawet bardzo zadowolona tylko jedna wada jaka mi przeszkadza to zbyt mało pamięci mam zaledwie dwie piosenki i już więcej się nie zmieści ;c Oprócz tego u mnie bateria nie trzyma po dwa tygodnie lecz od 2-4 dni tylko że ja bardzo dużo piszę sms dzwonię około 30 min dziennie słucham muzyki i gram. Ogólnie telefon jest CooL bardzo łatwy w użyciu ma T9 a dla mnie to duży plus... Aparat też nie jest najgorszy wychodzą ładne widzoczne zdjęcia ... Polecam ten telefon ! Pe.Es nie żałuje mojego wyboru PozdrawiaM

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    91. ~Piters  2009-08-31 11:46:13  host: host-81-190-41-44.szczecin.mm.pl

    Szkoda że nie mozna dokupic karty pamięci

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    92. ~chakers14  2009-09-01 17:52:13  host: afi249.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam nokie 2600 classic telefon fajny no ale mam jeden proglem wgrywam gry java na ten telefon i prawie zawsze wyskakuje mi błąd aplikacji na wet jak sciągam z neta na fonie. pomocy co mam robić.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    93. ~VanSzton  2009-09-03 18:21:12  host: 093105125066.goleniow.vectranet.pl

    telefon ten kupilem dzisiaj,jestem zadowolony bardzo. milym dodatkiem jest radio. oraz to ze sa dostepne wymienne obudowy. jesli szukacie telefonu w dobrej cenie do smsow i dzwonienia goraco polecam 2600classic. ps.zeby smy dzialaly poprawnie trzeba ustawic w ustawieniach uproszczona obsluge znakow.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    94. ~VanSzton  2009-09-03 21:24:33  host: 093105125066.goleniow.vectranet.pl

    telefon ten kupilem dzisiaj,jestem zadowolony bardzo. milym dodatkiem jest radio. oraz to ze sa dostepne wymienne obudowy. jesli szukacie telefonu w dobrej cenie do smsow i dzwonienia goraco polecam 2600classic. ps.zeby smy dzialaly poprawnie trzeba ustawic w ustawieniach uproszczona obsluge znakow.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    95. ~ZyBeX86  2009-09-13 11:55:36  host: 35.15.28.78.cable.dyn.petrus.com.pl

    piszcie bez polskich znaków to będą dłuższe SMSY - to we wszystkich komórkach tak jest...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    96. ~dziadek  2009-09-21 21:31:20  host: gad154.internetdsl.tpnet.pl

    chodzi o te sms-y powiedzcie dokładnie jak wejść w te ustawienia sms-ów i jak włączyć tą uproszczoną obsłuę znaków

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    97. ~dziadek  2009-09-21 22:44:58  host: gad154.internetdsl.tpnet.pl

    fajna ta Nokia 2600classic jednak bateria trzyma góra 5 dni Pytanie do znawców jak wejść w ustawienia SMS-ów i ustawić uproszczoną obsługę znaków aby pisać dłuższe SMS-y pozdrawiam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    98. ~  2009-09-22 11:18:18  host: gno238.internetdsl.tpnet.pl

    Witam.Mam problem z fonikiem.Tak się stało że wyświetlacz w tel troche mi sie popsuł(kompletnie popekany)Doradzcie mi jak odzyskac dane z niego .Zależy mi na kontaktach i zdjeciach.Dodam ze tel jest zabezpieczony kodem dostepu.Moze jest jakis program który pozwoli na wyswietlenie na monitorze nenu tel. Proszę o kontakt na maila.BARDZO PILNE

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    99. ~Piotrek  2009-09-29 09:25:56  host: cye178.internetdsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon ok roku jest łatwy w obsłudze i wygodny, wyświetlacz widzć y w dzień i w nocy, :D Pamięci ma ok 13 MB

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    100. ~Majsza  2009-10-24 11:56:02  host: acnq136.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Żeby mieć dłuższe smsy można ustawić w ustawieniach sms jezyk wpisywania: angielski, oczywiście wyłączając t9. wtedy 1000 znaków pójdzie jak nic :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    101. ~dziadek  2009-11-04 12:29:20  host: gad154.internetdsl.tpnet.pl

    Żeby pisać dłuższe sms-y w noki2600classic należy: -Wiadomości wybierz -Ustawienia wiadomosci wybierz -Wiadomosci SMS wybierz -obsługa znaków wybierz -zaznacz uproszczona NASTĘPNIE -Wiadomości wybierz -Utwórz wiadomość wybierz -Wiadomośc wybierz Tekst wybierz, Opcje wybierz ,język tekstu wybierz - English i możemy pisać :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    102. ~Maślana  2009-11-18 20:03:08  host: buk154.internetdsl.tpnet.pl

    Zawiodłem się trochę na tym telefonie: słabo rozbudowane menu, tragiczna obudowa (skrzypi strasznie!). Przełączanie profilu z pozycji menu! Kto to wymyślił!?! Niewygodna klawiatura. Klawisze zbyt małe do pisania SMS. Na plus można zaliczyć baterię (4-6dni), cena i prostota. Tel dla mało wymagających. Dużo lepszym wyborem będzie N3110C

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    103. ~Usmiech  2009-11-25 20:55:16  host: 77-254-0-65.adsl.inetia.pl

    elo ma problem mam ten telefon juz od 5 miesiecy zrobilem sobie blokade klawiatury na haslo i mi sie tak jakby zawiesil wpisuje poprawne haslo i pisze ze nie takie ma byc prosze o pomoc

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    104. ~Robert1111111  2010-01-29 19:05:07  host: static-87-105-88-117.ssp.dialog.net.pl

    czy dzialaja w tym telefonie mp3??

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    105. ~pathy93  2010-02-23 19:10:14  host: 83.1.183.2

    mam ten telefon od roku i go nie polecam,gdyż bateria trzyma ok 1-2 dni przy pisaniu 100 smsów i 20 min rozmowy.. brak odtwarzacza mp3.. pamięć jeśli się nie mylę to 12MB ;/ pisanie smsów na tej klawiaturze niezbyt wygodne..

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    106. ~asiak  2010-05-21 16:50:37  host: 188.33.119.10

    potwierdzam ..tel jest niezbyt dobry mam go d paru miesiecy i juz sie zacina i psuje;/

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    108. ~sklj  2010-05-25 14:09:53  host: ta163.internetdsl.tpnet.pl

    pathy93 do ciebie kieruje tą opinnię mi bateria w tym telefonie trzyma 3-4 dni a tak poza tym to ten telefon ma odtwarzacz mp!! tylko trzeba umieć to zrobic

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    109. ~Płastuga  2010-07-30 09:53:21  host: ip-77-222-237-224.spray.net.pl

    Parę piosenek to może i odtworzy ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    110. ~domel26  2010-08-29 23:07:58  host: public-gprs71245.centertel.pl

    dzis kupiłem ten tel. za 110 i sie cieszę z mojego wyboru bo jest ładna :)ale najgorsze ze jest w angielskim menu ach ja tam angielski perfect to oki:_)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    111. ~magda  2010-10-19 20:05:20  host: user-188-33-18-78.play-internet.pl

    mam pytanie, czy w tym telefonie można ustawić kawałek mp3 jako dzwonek? (czy w ogóle da się go wgrać)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    112. ~ves  2010-11-23 14:28:26  host: 95.155.123.10

    ~magda da się ;) Mi bateria trzyma rewelacyjnie, a codziennie rozmawiam przez tel. minimum pół godziny

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    113. ~Juulia  2010-12-07 12:05:07  host: 178235034205.elblag.vectranet.pl

    mam ten telefon od roku Bateria wporządku wszystko inne też .Polecam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    114. ~asia  2011-08-08 22:39:09  host: eel194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a może mi ktoś powiedzieć co to za symbol obok baterii w kształcie litery E?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    115. ~Marcin  2012-09-21 12:59:20  host: bam18.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dlaczego jak otrzymuje sms to nie pojawia się data jego otrzymanie da rady to zmienić

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    116.  2013-01-22 16:08:30

    ten model to największa porazka wśród nokii jaką użytkowałam. trzeszcząca obdowa,niezabezpieczone okienko głośnika przez które dostaje sie kurz po obudowę,dżwieki brzęczace,aparat do bani, kolory fałszywe(twarze w pokojowym świetle mają zielonkawy odcien) NIE POLECAM!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    117. ~JanosiQ  2014-02-07 14:59:32  host: 89-67-44-226.dynamic.chello.pl

    Ten telefon posiada odtwarzacz bo odtwarza mp3 ;D ogółem ten telefon jest dobry uzywalem go kiedyś

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    118.  2014-06-09 21:41:00

    Można powiedzieć że to jest Siemens C65 z dzwonkami mp3 i lepszą kamerą ale bez USB :)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-23-22-206-103.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Play rozszerza listę dostępnych telefonów do ponad 150

20 sierpnia 2009 10:06 165

Od 21. sierpnia Play rozszerze swoją ofertę telefonów na życzenie o wszystkie dostępne w wolnej sprzedaży aparaty na rynku. Oferta nie obejmuje modeli dostępnych na wyłączność u innych operatorów.

Nowe telefony i podwyżki w Erze

24 marca 2009 22:29 82

Era wprowadziła w ofercie biznesowej cztery nowe telefony. Niestety wprowadziła także podwyżki cen kilkunastu telefonów. Nowości sprzętowe, jak i cenowe pojawiły się także w ofercie Tak Tak fon.

GSM-owa Nokia w ofercie Play

25 listopada 2008 16:08 73

Play wprowadza właśnie do swojej oferty pierwszy telefon, który nie obsługuje sieci 3G - czyli pracować będzie tylko albo w roamingu w Plusie, albo w jeszcze nie wybudowanej sieci GSM900 Play.

Dwie nowe Nokie

22 stycznia 2008 12:14 10

Nokia zaprezentowała dziś dwa nowe modele aparatów: Nokia 2600 classic i Nokia 1209, należące do najtańszej linii produktów producenta. Ten drugi kosztować ma jedyne 35 euro.

Informacje o telefonie na Twoją Stronę
Po wstawieniu kodu na Twoją stronę zobaczysz:
Dane telefonu Nokia 2600 classic
To bardzo proste. Wystarczy skopiować i wkleić na stronę poniższy kod:

Telefony dodane do porównania