Nokia 1011
Telefony Nokia Nokia 1011

Nokia 1011

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 5.97

Funkcje 5.86

Wydajność 5.78

Średnia ocena 5.87

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

8 lat, 10 miesięcy

Podstawowe funkcjonalności Nokia 1011

OGÓLNE
Nazwa Nokia 1011
     znany także jako
Zaprezentowany 1992
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył Nie
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM Nie
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
192 x 62 x 30
Masa (g) 475
SIEĆ
GSM 900
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny czarno biały,
     kolory mono
     rozdzielczość
     wielkość
Ochrona wyświetlacza Nie
Wyświetlacz dodatkowy Nie
Akcelerometr Nie
Żyroskop Nie
Czujnik zbliżeniowy Nie
Czujnik oświetlenia Nie
TRANSMISJA
CSD Nie
HSCSD Nie
GPRS Nie
EDGE Nie
3G Nie
HSDPA Nie
HSUPA Nie
HSPA Nie
HSPA+ Nie
LTE Nie
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA Nie
Bluetooth Nie
WLAN Nie
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz) Nie
WiMAX Nie
NFC Nie
USB Nie
typ USB nie dotyczy
GPS Nie
Ładowanie przez USB nie dotyczy
Złącze jack Nie
Wyjście TV Nie
SYSTEM
System Nie
Aktualizacja
Procesor
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej
karta pamięci Nie
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie Nie
książka adresowa wielkość 99
APARAT
Aparat główny Nie
     zoom optyczny Nie
     autofocus Nie
     flesz Nie
     filmy
Drugi aparat Nie
Wideorozmowa Nie
MULTIMEDIA
Radio Nie
FM transmiter Nie
Dyktafon Nie
Polifonia Nie
Odtwarzacz muzyki Nie
Odtwarzacz wideo Nie
Moduł TV Nie
HD Voice Nie
KOMUNIKACJA
SMS --brak danych--
Słownik SMS Nie
EMS Nie
MMS Nie
IM Nie
Email Nie
FUNKCJE
Przeglądarka Nie
RSS Nie
Java Nie
Kompas cyfrowy Nie
Terminarz Nie
Alarm wibracyjny Nie
Profile Nie
Wybieranie głosowe Nie
System głośnomówiący Nie
Inne
ZASILANIE
Akumulator NiCd
Wymienny akumulator Tak
Czas czuwania w 2G (h) 15
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 90
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa)
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa)
SAR US (ciało)

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 63
  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    24. ~miras  2008-05-06 22:05:29  host: acov209.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon - legenda. Pierwszy telefon Nokii i pierwszy telefon komórkowy jaki trafił do seryjnej sprzedaży. Nawet na allegro go nie ma. Dziś jest pewnie wart pare tysięcy. Ale ci co go mają pewnie nie sprzedadzą(są to pewnie muzea, kolekcjonerzy i przypadkowi ludzie u których leży gdzieś pod szafą...

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    29. ~najlepszy fon  2008-09-14 19:17:20  host: boe60.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie no fon wypasiak szpanuje nim w szkole wlasnie kupilem do niego karte 4gb i wgralem super muze!!!!! polecam aparat 8mpx z zoomem optycznym 3x robi spoko zdjecia bateria trzyma tydzien bluetooth irda wszystko ma GPS, TV, internet oczywiscie a to u góry sluzy do obrony mozna tym oko wydlubac xP poprostu marzenie fon POLECAM SE C905 przy nim to zlom!!!!!!!!! pozdro on warta 3 tysiaki!! xD

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    49. ~Orange  2009-09-01 15:09:06  host: 212.160.172.70

    Ten telefon w 1996 - 7 roku kosztował ponad 3 tysiące złotych w Centertelu. Macie dzieci NEO jeszcze jakieś pytania?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    50. ~tmk  2009-09-02 10:49:24  host: atropos.tpi.pl

    10 lat temu miałem okazje bawić się tym telefonem, robił fantastycnze wrazenie, co tam, że waży pół kilo, ale zawsze miał włączony tryb obronny ;P

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    51. ~xd  2009-10-05 17:45:47  host: 188.33.192.128

    nie wiem czym się tak podniecacie dla mnie to nie nowość...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    52. ~lunetyk  2010-02-21 08:55:00  host: abdh96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja go mam :D leży w szafie i się kurzy, niestety nie posiadam do niego ładowarki ale chyba jeszcze działa :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    53. ~pepik  2010-02-26 17:58:06  host: ip91-214-37-149.darnet.pl

    Sorki, ale to teflon ze 1992 roku...

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    54. ~  2010-03-07 00:06:25  host: 87-205-174-38.adsl.inetia.pl

    Hahahaha... Telefon do dupy, ale opis fajnie się czyta :D Nie trzeba patrzeć na funcje, bo i tak ich nie ma :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    55. ~xD  2010-05-06 20:17:09  host: dynamic-78-8-91-65.ssp.dialog.net.pl

    odkładam kieszonkowe musze go mieć!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    56. ~NaTu  2010-05-26 19:53:44  host: dynamic-78-8-165-216.ssp.dialog.net.pl

    Jak stacjonarny.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    57. ~Damian  2010-08-07 11:58:00  host: 89.228.112.187

    Posiadam aktualnie Nokię X6 (ten najnowszy model Nokii), ale chyba przerzucę się na ten, najstarszy model, gdyż nie ma niczego, więc gdy znajomi będą się pytaĆ co on w sobie ma?, odpowiem szybko i zwięźle że nie ma NICZEGO. Super fonik xD

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    58. ~nom  2010-08-12 15:28:51  host: dzs138.internetdsl.tpnet.pl

    Nie wiem czy wiecie ale to jest pierwszy telefon komórkowy

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    59. ~shq  2010-08-18 09:06:44  host: ip-94-232-156-41.nette.pl

    @nom ty chyba sobie zartujesz... to nie jest pierwszy telefon komorkowy, ba to juz jest nawet w miare przyzwoity model z czasow gdy zaczynal sie bum na telefony komorkowe - od pierwszych modeli komorek dzieli go gigantyczna przepasc.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    60. ~Luleq  2010-11-11 17:57:03  host: 095160219221.bialapodlaska.vectranet.pl

    A ja Nokii jakoś nie lubię już od tego modelu…

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    61. ~  2011-06-18 13:53:01  host: z22-02.opera-mini.net

    Typowy, ciężki telefon z dawnych lat. Podoba mi się.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    62. ~del  2011-07-17 13:12:16  host: 89-74-36-135.dynamic.chello.pl

    ten telefon to klasyk tak nokia zaczynala 3 teleof i osiagneli cos co sie innym marzylo micro telefon to byl szczyt techniki teraz niesttey nokia zainwestowala w symbiana i poleciala z rynku:(

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    63. ~just-bartek  2011-09-07 23:02:42  host: user-31-174-173-56.play-internet.pl

    powiem tak telefon niewiele młodszy ode mnie kolega miał i jest idealny telefon to tak z definicji jak byście nie wiedzieli to ma służyć do dzwonienia -,-' ten ma snake czyli najlepszą gre wszech czasów (na fona) nic zbędnego wytrzymała bateria i telefon który nie potrzebuje wiele energii czysta prostota ehh nie to co teraz może i teraz kupuję xperie ale chciałbym by te stare telefony wszystkie wróciły do sprzedaży na pewno byli by chętni by je kupić

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    64. ~frynio  2012-08-11 20:05:30  host: host31-42-29-123.tvkdiana.pl

    już 20 lat :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    65. ~Mr. Boogie  2013-03-31 03:05:09  host: public140222.xdsl.centertel.pl

    A historii tego telefonu i tak nie zrozumiesz....

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-158-28.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

  • nokia 1011
  • nokia 1011

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych filmów.

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych zdjęć.

w sumie: 63
  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    1. ~aaa  2007-11-11 00:47:27  host: ckl85.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Fon marzenie... kiedy to wejdzie do sklepow???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    2. ~Zacpal  2007-11-11 03:19:00  host: 078088254187.wro.vectranet.pl

    najlepszy telefon o jakim słyszałem :D:D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~  2007-11-11 19:56:26  host: 4-168.89-161.tel.tkb.net.pl

    Boże....ile ja z nim dobrych wspomnień mam ^^ Świetny fon godny polecenia wybornie sie serfuje z niego po necie xD

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    6. ~sebtor  2007-11-11 20:30:31  host: abum227.neoplus.adsl.tpnet.pl

    NO, A JA MAM JUŻ DO NIEGO SŁUCHAWKĘ BLUETOOTH I KARTĘ PAMIĘCI 2GB!!! LOL

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    7. ~Szczepek  2007-11-11 20:40:05  host: aaco161.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hmmmm dzisiaj 15 lat od jego premiery...ale ten czas leci...:(

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    8. ~!  2007-11-11 21:51:21  host: 212.160.172.70

    Nokia 1011- 15 lat historii

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    9. ~kuba0790  2007-11-11 23:19:22  host: xdsl-14918.lubin.dialog.net.pl

    to lepiej odkladaj bo jak ktos go ma to teraz jest naprawde duzo wart ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    10. ~piti110  2007-11-17 16:03:23  host: 83.238.70.51

    To jest model historyczny. Zastanawiam się, ile może kosztować teraz...

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    11. ~LOL  2007-11-19 16:33:21  host: gw-lan.mcon.pl

    Co to jest.Kupie takich 2 mln i zbuduje dom!!!!:D

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    12. ~bosssss  2007-11-25 09:57:46  host: ebx226.internetdsl.tpnet.pl

    czy to jest pierwszy telefon nokii???

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    13. ~natasha  2007-12-10 16:05:24  host: bzd194.internetdsl.tpnet.pl

    ej...ludzie....wy tak na żarty?? Powiedzcie ze tak..mi si enie podoba on...chociaz kazdy ma inny gust, ale ja wyrazam swoje zdanie..

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    14. ~wariatka  2007-12-17 23:54:06  host: staticline11106.toya.net.pl

    "debeściak" mozna zgrywac mp3 na dyskietki...^^

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    15. ~criss  2007-12-28 15:46:55  host: 83.2.227.2

    Ja mam SE W810i, ale jak zobaczylem to cudo to juz go wystawilem na allegro. Pieniądze ktore dostane za niego + jeszcze cos ze swoich oszczędności i juz bedzie mnie stac na ten dar niebios :D. Ale bede szpanowal przed kumplami uhh :D:D:D

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    16. ~renka  2007-12-29 20:01:12  host: bws127.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ten fon jest zajebisty na mp3 robi zdjecia jest kamer super radio slownik t9 a tak w ogole to ma wszystko a wyswietlacz jaki kolorowy... ma czego tylko dusza zapragnie!!!:P

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    17. ~Jesse  2008-01-06 17:49:38  host: adb66.internetdsl.tpnet.pl

    Śmiejecie się teraz - a 15 lat temu większość z Was albo nie wiedziała, że coś takiego istnieje albo mogła o czymś takim tylko pomarzyć...

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    18. ~dawid  2008-02-03 20:12:30  host: asm210.internetdsl.tpnet.pl

    nie no... telefon spox... waży pół kilo ale to normalne że bateria tak mało trzyma... trzeba przecież zasilać tą masę... :P

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    19.  2008-02-05 19:53:06

    Hehe, po pierwsze podziw. Bo ten tel ma tyle lat co ja ;D po drugie jakby takim w łeb komuś nawet lekko stuknąć i trup, a po trzecie kiedyś był największy rarytas ;P

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    20. ~lslalalaldas  2008-02-09 15:21:53  host: public-gprs34460.centertel.pl

    Fon marzenie... najlepiej służy do obrony przed bandytami i nie tylko :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~?!?!  2008-04-10 19:56:32  host: aegl91.neoplus.adsl.tpnet.pl

    przy tym fonie nawet N96 wysiada!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    22. ~Barrtoszek  2008-04-20 19:47:54  host: dvk34.internetdsl.tpnet.pl

    kurde brak kasy:/:/ predzej kupie n90 niz tego fona:P

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    23. ~yoł  2008-05-06 08:41:30  host: aahl19.neoplus.adsl.tpnet.pl

    telefon idealny w zastosowaniach budowlano-obronnych. Musze miec tego pustaka!!!!!!!!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    24. ~miras  2008-05-06 22:05:29  host: acov209.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon - legenda. Pierwszy telefon Nokii i pierwszy telefon komórkowy jaki trafił do seryjnej sprzedaży. Nawet na allegro go nie ma. Dziś jest pewnie wart pare tysięcy. Ale ci co go mają pewnie nie sprzedadzą(są to pewnie muzea, kolekcjonerzy i przypadkowi ludzie u których leży gdzieś pod szafą...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25. ~  2008-05-19 08:13:14  host: plus-96-101.polkomtel.com.pl

    Mój dziadek to ma! Bateria trzyma cały kwadrans, ale na ładowarce fajnie śmiga. Ciężki jest jak cegła i ma dźwięki jak w tych starych zręcznościówkach na atari i amigę :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    26. ~Lukash1410  2008-05-30 20:58:00  host: ecr92.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nokia wprowadziła swój pierwszy mikrotelefon, Nokia 1011.

  • Ten komentarz został ukryty.

    -3

    27. ~kuba  2008-06-11 15:06:12  host: host-89-229-27-246.torun.mm.pl

    Aparat 8megapikseli bluetooth wszystko jest wszystkie funkcje, mój k750i może sie schować

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    28. ~gelo  2008-09-02 21:20:28  host: dsn193.neoplus.adsl.tpnet.pl

    za 15 lat będą sie śmiali z telefonów które u nas dziś budzą podziw. Może wtedy będą telefony z lodówką i zapalniczką (nie mówiąc już o przenośnym WC):D:D:D:D:D

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    29. ~najlepszy fon  2008-09-14 19:17:20  host: boe60.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie no fon wypasiak szpanuje nim w szkole wlasnie kupilem do niego karte 4gb i wgralem super muze!!!!! polecam aparat 8mpx z zoomem optycznym 3x robi spoko zdjecia bateria trzyma tydzien bluetooth irda wszystko ma GPS, TV, internet oczywiscie a to u góry sluzy do obrony mozna tym oko wydlubac xP poprostu marzenie fon POLECAM SE C905 przy nim to zlom!!!!!!!!! pozdro on warta 3 tysiaki!! xD

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    30. ~sveterek  2008-11-19 20:33:44  host: acro57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kiedy premiera ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    31. ~Tommy  2008-11-30 14:45:46  host: ip-81-210-34-66.netia.com.pl

    Śmiejcie się śmiejcie ale ale ten telefon to wart więcej niż nie jedna wasza głowa. Bo ten kto uważa że jakikolwiek (SE) to dobry tel. To musi mieć nie poklei.

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    32. ~dymol4  2009-01-09 20:24:05  host: net132-11.4web.pl

    Mam takie dwa w idealnym stanie-z regenerowanymi akumulatorami 1450mAh - inne telefony przy nim to zabawki

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    33. ~heh  2009-01-25 20:28:30  host: ckz5.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak się śmiejecie, a ten telefon jest teraz sporo wart jako okaz kolekcjonerski:D kto ma niech sprzedaje i trzepie niezłą kaskę:D

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    34.  2009-01-31 16:48:52

    większość z was robiła kupę do nocnika jak ten telefon pojawił się na rynku. smarkacze

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    35. ~  2009-02-17 14:30:35  host: host-79.173.6.202.tesatnet.pl

    pamiętajcie ten fon to histtoria i gdzyby nie on to n 95 mogłby się nie ukazać

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36. ~  2009-03-05 18:12:30  host: public14639.xdsl.centertel.pl

    nie no wyswietlacz 16 mln szarości...on rządzi;p

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    37.  2009-03-07 23:30:21

    SUPERRR telefon czy ktoś wie gdzie go można kupić?? nawet zegarka nie ma hahaha a waży tylko 475 gram ale i tak go chce zajebisty jest najlepszy telefon na świecie nie ma lepszych :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    38. ~fazer  2009-03-15 02:01:00  host: 94.254.171.34

    to nowa nokia anty kradzieżowa-jak ktos zobaczy cię z tym telefonem to napewno odpuści :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    39. ~luk  2009-03-30 18:41:15  host: 195.116.238.242

    fajny pilot do tv :DD

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    40. ~uki  2009-03-31 16:52:43  host: fbz170.internetdsl.tpnet.pl

    to jest stary wszystkich tych złomów które macie w kieszeni :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    41. ~Daro223  2009-04-09 18:42:36  host: 88-110-33-28.dynamic.dsl.as9105.com

    Ja mam N95 8GB. Ale gdy ujrzałem ten model to się zakompleksiłem na cale życie!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    42. ~hehe  2009-05-10 00:20:29  host: 77-253-118-86.adsl.inetia.pl

    Daro223 idz lepiej siano w stodole poprzerzucać.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    43.  2009-05-14 18:52:03

    myśle że jego cene łatwo obliczyć cena n95 cena x1 cena w995 cena n97 cena k800i jeszcze jakiś tysiak albo ze dwa i bedzie kogoś stać na kupienie baterii do tego telefonu

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    44. ~uff  2009-05-25 12:12:20  host: enl186.internetdsl.tpnet.pl

    jak to jest zasilane? bateria w plecaku czy wpuszcza sie do srodka chomika?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    45. ~fredzio  2009-06-11 12:45:41  host: 78-131-159-66.tktelekom.pl

    super fonik xD

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    46. ~  2009-07-11 23:52:18  host: 89.230.88.207

    wszystko na nie fajnie to wyglada

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    47. ~  2009-07-17 10:33:45  host: piotr4960.ztpnet.pl

    Mam tą Nokię. Działa, odbiera i wysyła wiadomości, dzwoni... szok że po tylu latach...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    48.  2009-08-21 22:19:56

    aktualna cena n96 do tego fona to jak trabant do porszaka

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    49. ~Orange  2009-09-01 15:09:06  host: 212.160.172.70

    Ten telefon w 1996 - 7 roku kosztował ponad 3 tysiące złotych w Centertelu. Macie dzieci NEO jeszcze jakieś pytania?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    50. ~tmk  2009-09-02 10:49:24  host: atropos.tpi.pl

    10 lat temu miałem okazje bawić się tym telefonem, robił fantastycnze wrazenie, co tam, że waży pół kilo, ale zawsze miał włączony tryb obronny ;P

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    51. ~xd  2009-10-05 17:45:47  host: 188.33.192.128

    nie wiem czym się tak podniecacie dla mnie to nie nowość...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    52. ~lunetyk  2010-02-21 08:55:00  host: abdh96.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A ja go mam :D leży w szafie i się kurzy, niestety nie posiadam do niego ładowarki ale chyba jeszcze działa :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    53. ~pepik  2010-02-26 17:58:06  host: ip91-214-37-149.darnet.pl

    Sorki, ale to teflon ze 1992 roku...

  • Ten komentarz został ukryty.

    -2

    54. ~  2010-03-07 00:06:25  host: 87-205-174-38.adsl.inetia.pl

    Hahahaha... Telefon do dupy, ale opis fajnie się czyta :D Nie trzeba patrzeć na funcje, bo i tak ich nie ma :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    -1

    55. ~xD  2010-05-06 20:17:09  host: dynamic-78-8-91-65.ssp.dialog.net.pl

    odkładam kieszonkowe musze go mieć!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    56. ~NaTu  2010-05-26 19:53:44  host: dynamic-78-8-165-216.ssp.dialog.net.pl

    Jak stacjonarny.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    57. ~Damian  2010-08-07 11:58:00  host: 89.228.112.187

    Posiadam aktualnie Nokię X6 (ten najnowszy model Nokii), ale chyba przerzucę się na ten, najstarszy model, gdyż nie ma niczego, więc gdy znajomi będą się pytaĆ co on w sobie ma?, odpowiem szybko i zwięźle że nie ma NICZEGO. Super fonik xD

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    58. ~nom  2010-08-12 15:28:51  host: dzs138.internetdsl.tpnet.pl

    Nie wiem czy wiecie ale to jest pierwszy telefon komórkowy

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    59. ~shq  2010-08-18 09:06:44  host: ip-94-232-156-41.nette.pl

    @nom ty chyba sobie zartujesz... to nie jest pierwszy telefon komorkowy, ba to juz jest nawet w miare przyzwoity model z czasow gdy zaczynal sie bum na telefony komorkowe - od pierwszych modeli komorek dzieli go gigantyczna przepasc.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    60. ~Luleq  2010-11-11 17:57:03  host: 095160219221.bialapodlaska.vectranet.pl

    A ja Nokii jakoś nie lubię już od tego modelu…

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    61. ~  2011-06-18 13:53:01  host: z22-02.opera-mini.net

    Typowy, ciężki telefon z dawnych lat. Podoba mi się.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    62. ~del  2011-07-17 13:12:16  host: 89-74-36-135.dynamic.chello.pl

    ten telefon to klasyk tak nokia zaczynala 3 teleof i osiagneli cos co sie innym marzylo micro telefon to byl szczyt techniki teraz niesttey nokia zainwestowala w symbiana i poleciala z rynku:(

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    63. ~just-bartek  2011-09-07 23:02:42  host: user-31-174-173-56.play-internet.pl

    powiem tak telefon niewiele młodszy ode mnie kolega miał i jest idealny telefon to tak z definicji jak byście nie wiedzieli to ma służyć do dzwonienia -,-' ten ma snake czyli najlepszą gre wszech czasów (na fona) nic zbędnego wytrzymała bateria i telefon który nie potrzebuje wiele energii czysta prostota ehh nie to co teraz może i teraz kupuję xperie ale chciałbym by te stare telefony wszystkie wróciły do sprzedaży na pewno byli by chętni by je kupić

  • Ten komentarz został ukryty.

    2

    64. ~frynio  2012-08-11 20:05:30  host: host31-42-29-123.tvkdiana.pl

    już 20 lat :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    1

    65. ~Mr. Boogie  2013-03-31 03:05:09  host: public140222.xdsl.centertel.pl

    A historii tego telefonu i tak nie zrozumiesz....

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-147-158-28.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

20. rocznica komercyjnej telefonii GSM

01 lipca 2011 12:00 24

1. lipca 1991 roku wykonane zostało pierwsze komercyjne połączenie telefoniczne w technologii GSM. Od tego czasu liczba użytkowników telefonii komórkowej wzrosła do ponad 4 mld.

Informacje o telefonie na Twoją Stronę
Po wstawieniu kodu na Twoją stronę zobaczysz:
Dane telefonu Nokia 1011
To bardzo proste. Wystarczy skopiować i wkleić na stronę poniższy kod:

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Jak oceniasz Supernet, nową ofertę abonamentową T-Mobile?

Supernet - nowa oferta abonamentowa T-Mobile

 

Zobacz wynik | Opinie (36)

Archiwum Ankiet