Motorola U9
Telefony Motorola Motorola U9

Motorola U9

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

zobacz inne oferty

Ocena telefonu

Wygląd 5.47

Funkcje 5.40

Wydajność 5.40

Średnia ocena 5.42

A czy Ty...?

Mam

1

Popularność

8 lat, 11 miesięcy

Podstawowe funkcjonalności Motorola U9

OGÓLNE
Nazwa Motorola U9
     znany także jako
Zaprezentowany październik 2007
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy muszelka (Clamshell)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył Nie
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM Nie
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
90 x 48.6 x 16.4
Masa (g) 87.5
SIEĆ
GSM 850, 900, 1800, 1900
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 256 tys. kolorów
     rozdzielczość 240 x 320 pix
     wielkość 2 cali
Ochrona wyświetlacza Nie
Wyświetlacz dodatkowy Tak
kolorowy, OLED
65 tys. kolorów
128 x 160 pix, 1.4 cali
Akcelerometr Nie
Żyroskop Nie
Czujnik zbliżeniowy Nie
Czujnik oświetlenia Nie
TRANSMISJA
CSD Tak
HSCSD Nie
GPRS Class 12
EDGE Class 12
3G Nie
HSDPA Nie
HSUPA Nie
HSPA Nie
HSPA+ Nie
LTE Nie
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA Nie
Bluetooth 2.0
WLAN Nie
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz) Nie
WiMAX Nie
NFC Nie
USB 2.0
typ USB miniUSB
GPS Nie
Ładowanie przez USB Tak
Złącze jack Nie
Wyjście TV Nie
SYSTEM
System Inny, MOTOMAGX oparty na Javie i Linuxie
Aktualizacja
Procesor
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 25 MB
64 MB RAM 128 MB ROM
karta pamięci microSD
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie Nie
książka adresowa wielkość 1000
APARAT
Aparat główny 2 Mpix
     zoom optyczny Nie
     autofocus Nie
     flesz Nie
     filmy Tak,
Drugi aparat Nie
Wideorozmowa Nie
MULTIMEDIA
Radio Nie
FM transmiter Nie
Dyktafon Tak
Polifonia Tak
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3, AAC, AAC+, eAAC+, WMA
Odtwarzacz wideo Tak, MPEG4, H.263, 3GP
Moduł TV Nie
HD Voice Nie
KOMUNIKACJA
SMS Tak
Słownik SMS iTap
EMS Tak
MMS Tak
IM Nie
Email Tak
FUNKCJE
Przeglądarka xHTML
RSS Nie
Java 2.0
Kompas cyfrowy Nie
Terminarz Tak
Alarm wibracyjny Tak
Profile Tak
Wybieranie głosowe Dla numerów i funkcji
System głośnomówiący Tak
Inne stoper: Tak minutnik: Tak
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 770 mAh
Wymienny akumulator Tak
Czas czuwania w 2G (h) 350
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 420
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa) 1.02
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa) 1.36
SAR US (ciało) 0.56

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 51
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6. ~VortX  2008-03-19 21:46:36  host: 078088231087.klc.vectranet.pl

    Moi drodzy malkontenci, ten telefon was poprostu przewyższa. To nie jest telefon o który można powiedzieć że jest dobry jak na swojego producenta. On jest poprostu fantastyczny! Przebija na łeb większość dostępnych telefonów o podobnych parametrach a do tego ma jeszcze wygląd. Wielkie brawa dla Motoroli.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14. ~maan  2008-09-07 10:32:08  host: aeck186.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do Pozytywki: mnóstwo Motoroli ma wideokonferencje - od V3x zaczynając, na Z8 kończąc, nie mówię już o jakości tych połączeń (zresztą jakość połączeń, materiałów to główne atuty komórek Moto)... Ten telefon jest stworzony do multimediów (a jak ktoś chce radio - niech kupi sobie mp3 z radiem), a nie do wideokonferencji.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    39.  2010-01-23 22:48:48

    mam problem co do wyboru tel... Avila czy U9> POmóżcie:) chce bardzo klapkę ale wydaje mi się, że avila ma więcej do zaoferowania... Potrzebuję telefonu nie zacinającego się, na którym dobrze pisze się smsy, ponieważ piszę ich dość dużo. Czasami pstryknę fotkę, posłucham muzyki... Telefon musi być szybki, gdyż jestem osobą wiecznie śpieszącą się i nie może mi nic się ciąć, albo nie wchodzić tam gdzie trzeba:);p

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    40. ~asia2710  2010-02-27 18:40:58  host: abrj205.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hej. Chciałabym sobie kupić tą motke,ale chcialam sie dowiedziec czy sie mocno zacina,czy klawiatura jest podświetlana bo gdzies czytałam ze nie i czy jest dotykowa,czy sa raporty.Ogólne info by sie przydało. Wszyscy,którzy chca pomóc lub doradzić prosze o maila: asia2710@tlen.pl Dzieki !!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    41. ~monka  2010-03-15 20:52:14  host: chello089076101230.chello.pl

    dlaczego karta pamieci nie chodzi?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    42. ~monia19  2010-05-08 13:58:06  host: adly110.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dla wszystkich, ktorzy chcą kupic ten tel !! powiem tak, jest śliczny, świetnie słucha sie muzyki, aparat jest bardzo przyzwoity moim zdaniem, ale... ma niestety jedna taka wade ze masakra. od razu po kupieniu zaczal sie zacinac niestety:( czasami trwa to nawet godzine. musze go zmienic bo przeciez tel ma czemus sluzyc, a piekny wyglad to nie wszystko. strasznie sie z nim umeczylam:( wiele osob pisze ze on dziala bardzo dobrze, wiec to moze ja kupilam wadliwy.. ogolnie ODRADZAM!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    43. ~me-how  2010-07-20 18:10:26  host: sdcwebdproxy3.europe.hp.net

    mam ten telefon już prawie rok. jest piękny! wykonanie solidne i stylistyka ponadczasowa - po roku nadal podoba się mnie i moim znajomym. poręczny. wygodna klawiatura. zewnętrzny wyświetlacz OLED to fajny bajer, ale przydatny właściwie tylko wtedy, kiedy korzysta się z wbudowanego odtwarzacza mp3. polecam ze słuchawkami stereo bluetooth motorola!!! wówczas jakość muzy lepsza niż z iPAQ i SE (testowane te same słuchawki). aparat robi dobre "zdjecia" (do zdjęć wolę moją lustrzankę :) menu nieco toporne, ale przez pierwsze poziomy można przeskakiwać numerkami. przy wyborze niektórych pozycji faktycznie przycina na ułamki sekund, za to wkurza przy przeglądaniu zdjęć - tu trzeba mieć cierpliwość zwłaszcza przy każdorazowym generowaniu miniaturek. wszystko podłącza się przez gniazdo/wtyczki motoroli (także słuchawki przewodowe). wolę miniUSB+jack3,5. dla majsterkowiczów dość duże możliwości personalizacji no i system na linuchu, ale komu by się chciało, skoro tak jak jest jest dobrze i dlatego lepiej nie ruszać. podsumowując: piękny telefon o niebagatelnym wzornictwie z dobrym mp3. raczej nie dla miłośników Nokii i smartfonów.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    44. ~nieznajoma  2010-07-27 19:10:45  host: bla190.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten telefon i nienarzekam o to co powinniście wiedzieć kupując go:pierwsze co to się troszeczke zacina,ma dotykowy ekran na klapce można zamknąć komórke i dalej bedzie grała,zdjęcia robi nie za dobre,nie przysyła powiadomień o sms że się wysłało,pika jak się nie odbierze albo nie przeczyta telefonu,ma bardzo ładne tapety,ŻEBY ZMIENIĆ WYŚWIETLACZ NA ZEWNĄTRZ TRZEBA WEJŚĆ NA USTAWIENIA WYBRAĆ MOTYWY POTEM OPCJE EDYTUJ PRZYCISNĄĆ PRAWĄ STRZAŁKE TRZY RAZY KLIKNĄĆ STRZAŁKE W DÓŁ KLIKNĄĆ ŚRODKOWY PRZYCISK WYBRAĆ WYGASZACZE EKRANU NOI SOBIE WYBRAĆ,po zamknięciu telefonu pojawi się godzina a potem wyświetlacz.można pisać e-maile,jest czas na świecie,synchronizacja,gdy macie karte 2 gb zmieści sie około 60 piosenek,telefon dosyć głośny,sympatyczny,łatwo sie rysuje i brudzi,ma fajne przyciski podświetlane,niestety chodzi tylko jedna gra i to takie sudoku byle jakie które nieda się przejść,JEŚLI CHCECIE MIEĆ JAKIEŚ GRY NA KOMÓRCE SIMS 3, CAR JACKS STREET, GOTHIC 3, PES 2009, ASSASSIN S CREED, TO WAM NIE BĘDĄ CHODZIĆ W PEWNYM MOMENCIE SIĘ ZATNĄ,bateria nawet dobra.to wszystko o tym telefonie najważniejszego jeśli o mnie chodzi to polecam.z góry ciesze sie że wam pomogłam.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    45. ~marze7  2010-07-28 16:20:22  host: aftc99.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie??????czy jesli sie ustawi zdejcie do kontaktu to ono pokazuje sie jak ktos dzwoni tylko na głownym wyswietlaczu czy tez na zewnetrznym?czy mozna ustawic to na zewnetrznym?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    46. ~marika  2010-07-28 16:26:11  host: aftc99.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja mam 3 dzien ten telefon,jestem zadowolona.jest bardzo ciekawy,inny niz wszystkie,wszystkie pozostale funkcje ma w normie podobnie jak w innch telefonach,nie narzekam na aparat ani na baterie,mp3 tez ok..jak ktos chce full bajerow to siegnac po drogie sonny ericsony..

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    47. ~aska  2010-08-12 10:19:42  host: 88-199-36-16.tktelekom.pl

    hej, sory ze zadam tak glupie pytanie ale tez nie widzici nic na wyswietlaczu ewnetrznym w dzien???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    48. ~aga  2010-11-27 12:51:28  host: 193.19.165.86.osk.enformatic.pl

    u9 mam od poltora roku, do tej pory mialam4 reklamacje, po pierwsze samoczynnie odpadl plastik z klapki wiec automatycznie klapka całkiem odpadła,reszta problemu dotyczy tego samego0-3 razy pojawiały sie paski na monitorze, do tej pory ciagle mecze sie z nim...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    49. ~sikordas  2011-03-15 14:21:30  host: public-gprs200111.centertel.pl

    Czy ten fon ma minutnik?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    50. ~majeczka515  2011-07-11 11:33:31  host: bfc92.neoplus.adsl.tpnet.pl

    miałam ten telefon nie polecam teraz mam samsung chat o niebo lepszy

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    51. ~SanteZ  2011-12-28 13:01:51  host: user-31-174-226-207.play-internet.pl

    tel telefon to muł jakich mało. Idzie ustawić raporty doręczeń. Mi nie pokazuje połączeń przychodzących, dopiero jak druga osoba odklada słuchawkę to pokazuje wtedy na ok 2 sekundy, gdy ktos inny odlozy juz sluchawkę:/ Po za tym problem z smsami dochodzą bardzo długo do drugiej osoby tak samo z przychodzącymi. Ale wiadomo Motorola -Najgorsze telefony na rynku.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-144-242.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

  • motorola u9
  • motorola u9
  • motorola u9
  • motorola u9

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych filmów.

Ten telefon nie posiada jeszcze żadnych zdjęć.

w sumie: 51
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    1. ~Pozytywka  2007-10-30 13:16:19  host: czv202.internetdsl.tpnet.pl

    No telefon niczego sobie :) taki...w miare jak na motorole...W motkach stanowczo dobija mnie brak wideokonferencji!!!Wole moją Nokie E65 ;]

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    2. ~..  2007-11-01 15:06:11  host: 4-168.89-161.tel.tkb.net.pl

    Taki fajny kamyczek ;P

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    3. ~  2007-11-01 17:43:58  host: auq49.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Samsung z370 lepszy a to różowe coś to nic

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    4. ~  2007-11-02 15:46:14  host: inet20909na-3.eranet.pl

    mialam u6 ale to chyba 2 inne bajki

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    5. ~sk  2008-03-14 15:17:54  host: 91.146.225.1.ip.airbites.pl

    za drogi jak na funkcje

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    6. ~VortX  2008-03-19 21:46:36  host: 078088231087.klc.vectranet.pl

    Moi drodzy malkontenci, ten telefon was poprostu przewyższa. To nie jest telefon o który można powiedzieć że jest dobry jak na swojego producenta. On jest poprostu fantastyczny! Przebija na łeb większość dostępnych telefonów o podobnych parametrach a do tego ma jeszcze wygląd. Wielkie brawa dla Motoroli.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    7.  2008-04-05 11:27:50

    i jak zawsze bez radia...co to za multimedialność...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    8. ~Buahahaha  2008-04-07 21:10:53  host: 217.98.19.127

    @6. a jakie to telefony przebija na łeb ? hahaha nie no niektórym sie nudzi to piszą komentarze nt. o których totalnie sie nie znają

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    9. ~ghhf  2008-07-29 23:08:38  host: nat-14.autocom.pl

    chcialam zapytac czy da sie w tym telefonie ustawic raporty doreczen wiadomosci?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    10.  2008-08-18 20:56:15

    Jest już w drodze do mnie:) kolor grafit:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    11. ~Seytan  2008-08-29 23:10:35  host: chello089078096025.chello.pl

    a czy może ktos sie orientuje czy mozna ustawić mp3 za dzwonek sms?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    12. ~dreck  2008-08-30 00:34:22  host: host-89-229-193-182.gizycko.mm.pl

    jest super! estetyczny, dobre funkcje i w końcu to telefon fergie

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    13. ~czkawka  2008-09-01 13:57:08  host: dpi253.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefonik jest gadzeciarski i do takiej grupy skierowany. Nie jest to iphone, ale bardzo dobra propozycja dla pań, tak mi sie wydaje

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    14. ~maan  2008-09-07 10:32:08  host: aeck186.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do Pozytywki: mnóstwo Motoroli ma wideokonferencje - od V3x zaczynając, na Z8 kończąc, nie mówię już o jakości tych połączeń (zresztą jakość połączeń, materiałów to główne atuty komórek Moto)... Ten telefon jest stworzony do multimediów (a jak ktoś chce radio - niech kupi sobie mp3 z radiem), a nie do wideokonferencji.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    15. ~christi  2008-10-25 10:51:00  host: ip-89-174-83-90.multimo.gtsenergis.pl

    dla mnie to smieszne ze w telefonie w ktorym stawiaja na "muzycznosc" nie ma radia. Niepo to sie wydaje taką kase zeby moc słuchać tylko mp3. Kazdy SE jest lepszy i ustępuje jedynie estetyką...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    16. ~fist  2009-01-17 20:16:19  host: adtu135.neoplus.adsl.tpnet.pl

    i materiałami, i ciekawymi patentami motoroli, i nie wiem jak w tym modelu ale najczęściej tez jakością wyświetlacza...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    17. ~Matt  2009-01-25 14:48:01  host: ip-94-42-46-143.multimo.gtsenergis.pl

    Wie ktoś jak zmienić tapetę na wyświetlaczu zewnętrznym ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    18. ~kacha  2009-02-16 13:34:02  host: etx64.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie czy ten telefon ma wejście usb i czy można zakupić do niego większe kart pamięci????

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    19. ~kluska  2009-02-17 09:55:07  host: 77-252-77-252.ip.netia.com.pl

    typowo kobiecy telefon - ładnie wygląda a funkcje nie sa najgorsze. polecam dla mało wymagających:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    20. ~NikuSia  2009-02-17 18:09:34  host: host-89-231-243-173.mielec.mm.pl

    Posiadam motorole u 9 jednak nie w jezyku polskim, chciałabym zmienić tampete na zewnętrznym wyświetlaczu i nie wiem jak czy jest to w ogole możliwe? prosze o pomoc :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    21. ~moto u9  2009-03-21 12:04:26  host: 088156027134.olsztyn.vectranet.pl

    mam motorole U9 od pol roku. Telefon jest wolny-zawiesza sie przy wchodzeniu do multimediow. Do tego często nie łączy przez bluetooth. A zewnętrzny ekran dotykowy jest zupełnie bezużyteczny w niskich temperaturach - mi w zimę szalał. No ale jest piękny :).

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    22. ~amsterdam  2009-05-12 14:32:47  host: ip-88-199-176-222.tczew.net.pl

    wie ktoś jak zdjąć simloka z u9

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    23. ~Martin  2009-05-27 12:13:33  host: chello083144073172.chello.pl

    Czy ktos wie? : Czy ten telefon przysyla potwierdzenia wyslania SMSow ? I czy to sie latwo wlacza ? Czy pipa co jakis czas sygnalem jak sie nie odczyta SMSow lub inne odbierze rozmowy ? Czy ma gniazdo jack na sluchawki bo w instrukcji sie nie doczytalem ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    24. ~Martin  2009-05-27 13:48:49  host: chello083144073172.chello.pl

    Czy ktos wie? : Czy ten telefon przysyla potwierdzenia wyslania SMSow ? I czy to sie latwo wlacza ? Czy pipa co jakis czas sygnalem jak sie nie odczyta SMSow lub inne odbierze rozmowy ? Czy ma gniazdo jack na sluchawki bo w instrukcji sie nie doczytalem ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    25. ~Martin  2009-05-27 13:49:42  host: chello083144073172.chello.pl

    Czy ten telefon ma opcje potwierdzenia dostarczenia SMS ?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    26. ~kora369  2009-06-25 12:15:25  host: acdl238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie. do ilu GB chodzi karta micro SD w motce u9???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    27. ~  2009-06-25 17:45:02  host: acdl238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam kartę micro SD 4 GB, czy będzie chidziła mi w tym telefonie???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    28. ~kora369  2009-06-30 16:38:18  host: abxc15.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie czy karta 4 GB będzie chodziła w motoroli u9???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    29. ~Agnieszka  2009-07-09 12:38:15  host: eir34.internetdsl.tpnet.pl

    bardzo mi sie podoba ten telefon i prawdopodobnie dzisiaj go sobie kupie;) czy ma może on jakieś poważne wady? bo co czytam to widzę same pozytywne opinie. Z góry dziękuję za odpowiedź;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    30. ~garety  2009-08-06 11:27:28  host: acdd133.neoplus.adsl.tpnet.pl

    u9 do 4Gb poj. karty. bedzie chodzila

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    31. ~Malutkix333  2009-08-12 22:07:05  host: 77-254-29-13.adsl.inetia.pl

    Niewiem juz sam.. !! ;p Okala Sie Go Kupić ?? ;/

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    32. ~klaudia :D  2009-09-17 20:04:14  host: inet20907nq-3.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    chyba nie, ja ją chciałam i kupiłam 3120c o jestem zadowolona :D

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    33. ~jm  2009-09-26 14:13:05  host: public-gprs80964.centertel.pl

    Hmm... czy ten telefon ma slownik t9??? wyzej jest napisane ze jest slownik iTap... tylko nie mam pojecia czym to sie rozni...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    34. ~jm  2009-09-26 14:23:38  host: public-gprs80964.centertel.pl

    ach... i czy jest mozliwosc ustawienia profili????????? tak jak np w nokii:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    35. ~alinaa  2009-10-17 14:17:14  host: cmpc67-160.astral.lodz.pl

    ja tez chce kupic ten telefon , tylko ja duzy widzialam opini na ten telefon ze jest wolny? czy jest to moze z powodowane duza karta pamieci czy ogolnie jest wolny?;[

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    36. ~alina  2009-10-19 21:19:29  host: cmpc67-160.astral.lodz.pl

    slyszalam ze ten telefon sie zacina i wolno chodzi to prawda ? zastanawialam sie nad kupnem tego telefonu. prosze o szybka odpowiedz

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    37. ~  2009-10-19 21:20:06  host: cmpc67-160.astral.lodz.pl

    slyszalam ze ten telefon sie zacina i wolno chodzi to prawda ? zastanawialam sie nad kupnem tego telefonu. prosze o szybka odpowiedz ps, czy to nie jest moze spowodowane tym ze karta pamieci jest duza?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    38. ~  2009-12-30 18:18:09  host: 6.v62.interkam.pl

    telefon jest wolny, nawet bez karty pamieci.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    39.  2010-01-23 22:48:48

    mam problem co do wyboru tel... Avila czy U9> POmóżcie:) chce bardzo klapkę ale wydaje mi się, że avila ma więcej do zaoferowania... Potrzebuję telefonu nie zacinającego się, na którym dobrze pisze się smsy, ponieważ piszę ich dość dużo. Czasami pstryknę fotkę, posłucham muzyki... Telefon musi być szybki, gdyż jestem osobą wiecznie śpieszącą się i nie może mi nic się ciąć, albo nie wchodzić tam gdzie trzeba:);p

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    40. ~asia2710  2010-02-27 18:40:58  host: abrj205.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hej. Chciałabym sobie kupić tą motke,ale chcialam sie dowiedziec czy sie mocno zacina,czy klawiatura jest podświetlana bo gdzies czytałam ze nie i czy jest dotykowa,czy sa raporty.Ogólne info by sie przydało. Wszyscy,którzy chca pomóc lub doradzić prosze o maila: asia2710@tlen.pl Dzieki !!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    41. ~monka  2010-03-15 20:52:14  host: chello089076101230.chello.pl

    dlaczego karta pamieci nie chodzi?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    42. ~monia19  2010-05-08 13:58:06  host: adly110.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dla wszystkich, ktorzy chcą kupic ten tel !! powiem tak, jest śliczny, świetnie słucha sie muzyki, aparat jest bardzo przyzwoity moim zdaniem, ale... ma niestety jedna taka wade ze masakra. od razu po kupieniu zaczal sie zacinac niestety:( czasami trwa to nawet godzine. musze go zmienic bo przeciez tel ma czemus sluzyc, a piekny wyglad to nie wszystko. strasznie sie z nim umeczylam:( wiele osob pisze ze on dziala bardzo dobrze, wiec to moze ja kupilam wadliwy.. ogolnie ODRADZAM!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    43. ~me-how  2010-07-20 18:10:26  host: sdcwebdproxy3.europe.hp.net

    mam ten telefon już prawie rok. jest piękny! wykonanie solidne i stylistyka ponadczasowa - po roku nadal podoba się mnie i moim znajomym. poręczny. wygodna klawiatura. zewnętrzny wyświetlacz OLED to fajny bajer, ale przydatny właściwie tylko wtedy, kiedy korzysta się z wbudowanego odtwarzacza mp3. polecam ze słuchawkami stereo bluetooth motorola!!! wówczas jakość muzy lepsza niż z iPAQ i SE (testowane te same słuchawki). aparat robi dobre "zdjecia" (do zdjęć wolę moją lustrzankę :) menu nieco toporne, ale przez pierwsze poziomy można przeskakiwać numerkami. przy wyborze niektórych pozycji faktycznie przycina na ułamki sekund, za to wkurza przy przeglądaniu zdjęć - tu trzeba mieć cierpliwość zwłaszcza przy każdorazowym generowaniu miniaturek. wszystko podłącza się przez gniazdo/wtyczki motoroli (także słuchawki przewodowe). wolę miniUSB+jack3,5. dla majsterkowiczów dość duże możliwości personalizacji no i system na linuchu, ale komu by się chciało, skoro tak jak jest jest dobrze i dlatego lepiej nie ruszać. podsumowując: piękny telefon o niebagatelnym wzornictwie z dobrym mp3. raczej nie dla miłośników Nokii i smartfonów.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    44. ~nieznajoma  2010-07-27 19:10:45  host: bla190.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten telefon i nienarzekam o to co powinniście wiedzieć kupując go:pierwsze co to się troszeczke zacina,ma dotykowy ekran na klapce można zamknąć komórke i dalej bedzie grała,zdjęcia robi nie za dobre,nie przysyła powiadomień o sms że się wysłało,pika jak się nie odbierze albo nie przeczyta telefonu,ma bardzo ładne tapety,ŻEBY ZMIENIĆ WYŚWIETLACZ NA ZEWNĄTRZ TRZEBA WEJŚĆ NA USTAWIENIA WYBRAĆ MOTYWY POTEM OPCJE EDYTUJ PRZYCISNĄĆ PRAWĄ STRZAŁKE TRZY RAZY KLIKNĄĆ STRZAŁKE W DÓŁ KLIKNĄĆ ŚRODKOWY PRZYCISK WYBRAĆ WYGASZACZE EKRANU NOI SOBIE WYBRAĆ,po zamknięciu telefonu pojawi się godzina a potem wyświetlacz.można pisać e-maile,jest czas na świecie,synchronizacja,gdy macie karte 2 gb zmieści sie około 60 piosenek,telefon dosyć głośny,sympatyczny,łatwo sie rysuje i brudzi,ma fajne przyciski podświetlane,niestety chodzi tylko jedna gra i to takie sudoku byle jakie które nieda się przejść,JEŚLI CHCECIE MIEĆ JAKIEŚ GRY NA KOMÓRCE SIMS 3, CAR JACKS STREET, GOTHIC 3, PES 2009, ASSASSIN S CREED, TO WAM NIE BĘDĄ CHODZIĆ W PEWNYM MOMENCIE SIĘ ZATNĄ,bateria nawet dobra.to wszystko o tym telefonie najważniejszego jeśli o mnie chodzi to polecam.z góry ciesze sie że wam pomogłam.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    45. ~marze7  2010-07-28 16:20:22  host: aftc99.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie??????czy jesli sie ustawi zdejcie do kontaktu to ono pokazuje sie jak ktos dzwoni tylko na głownym wyswietlaczu czy tez na zewnetrznym?czy mozna ustawic to na zewnetrznym?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    46. ~marika  2010-07-28 16:26:11  host: aftc99.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja mam 3 dzien ten telefon,jestem zadowolona.jest bardzo ciekawy,inny niz wszystkie,wszystkie pozostale funkcje ma w normie podobnie jak w innch telefonach,nie narzekam na aparat ani na baterie,mp3 tez ok..jak ktos chce full bajerow to siegnac po drogie sonny ericsony..

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    47. ~aska  2010-08-12 10:19:42  host: 88-199-36-16.tktelekom.pl

    hej, sory ze zadam tak glupie pytanie ale tez nie widzici nic na wyswietlaczu ewnetrznym w dzien???

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    48. ~aga  2010-11-27 12:51:28  host: 193.19.165.86.osk.enformatic.pl

    u9 mam od poltora roku, do tej pory mialam4 reklamacje, po pierwsze samoczynnie odpadl plastik z klapki wiec automatycznie klapka całkiem odpadła,reszta problemu dotyczy tego samego0-3 razy pojawiały sie paski na monitorze, do tej pory ciagle mecze sie z nim...

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    49. ~sikordas  2011-03-15 14:21:30  host: public-gprs200111.centertel.pl

    Czy ten fon ma minutnik?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    50. ~majeczka515  2011-07-11 11:33:31  host: bfc92.neoplus.adsl.tpnet.pl

    miałam ten telefon nie polecam teraz mam samsung chat o niebo lepszy

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    51. ~SanteZ  2011-12-28 13:01:51  host: user-31-174-226-207.play-internet.pl

    tel telefon to muł jakich mało. Idzie ustawić raporty doręczeń. Mi nie pokazuje połączeń przychodzących, dopiero jak druga osoba odklada słuchawkę to pokazuje wtedy na ok 2 sekundy, gdy ktos inny odlozy juz sluchawkę:/ Po za tym problem z smsami dochodzą bardzo długo do drugiej osoby tak samo z przychodzącymi. Ale wiadomo Motorola -Najgorsze telefony na rynku.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-144-242.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Nowe odsłony promocji w Plusie

28 sierpnia 2009 23:33 44

Plus wprowadził nowe odsłony promocji w dla klientów indywidualnych oraz w ofercie Mix Plus.

Play rozszerza listę dostępnych telefonów do ponad 150

20 sierpnia 2009 10:06 165

Od 21. sierpnia Play rozszerze swoją ofertę telefonów na życzenie o wszystkie dostępne w wolnej sprzedaży aparaty na rynku. Oferta nie obejmuje modeli dostępnych na wyłączność u innych operatorów.

Nowości w abonamentach Orange dla klientów indywidualnych

21 lipca 2008 17:36 15

21. lipca Orange wprowadza drugą edycję pakietu Wszyscy w Orange 240 dla klientów planów abonamentowych. Dodatkowo od 23. lipca w ofercie abonamentowej Orange dla klientów indywidualnych dostępne będą trzy nowe modele telefonów.

Motorola o CrystalTalk

17 lipca 2008 14:47 12

CrystalTalk jest autorską technologią opracowaną przez Motorolę, stosowaną w telefonach komórkowych oraz akcesoriach Bluetooth. Zapewnia naturalną, dobrze słyszalną dla obu stron rozmowę telefoniczną nawet w hałaśliwym otoczeniu.

Muzyczne portfolio Motoroli

08 maja 2008 21:09 4

"Mobilna muzyka" to jedna z propozycji Motoroli na nadchodzące lato. Ofertę znanych muzycznych telefonów - U9 i ROKR E8 firma uzupełnia o niewielkie głośniki Stereo Bluetooth EQ5 i EQ7 oraz EQ3 z tradycyjnym złączem jack.

Muzyczna Motorola U9

04 kwietnia 2008 15:05 26

Niebawem na polskim rynku pojawi się nowy muzyczny telefon Motorola U9. Mały i lekki aparat o zaokrąglonych kształtach zainteresuje szczególnie płeć piękną.

Informacje o telefonie na Twoją Stronę
Po wstawieniu kodu na Twoją stronę zobaczysz:
Dane telefonu Motorola U9
To bardzo proste. Wystarczy skopiować i wkleić na stronę poniższy kod:

Telefony dodane do porównania