Motorola SLVR L6
Telefony Motorola Motorola SLVR L6

Motorola SLVR L6

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Popularność

8 lat

Ocena telefonu

Wygląd 4.93

Funkcje 4.09

Wydajność 4.09

Średnia ocena 4.37

A czy Ty...?

Mam

1

Dziel się, polub

 

 

 

Podstawowe funkcjonalności Motorola SLVR L6

OGÓLNE
Nazwa Motorola SLVR L6
     znany także jako
Zaprezentowany sierpień 2005
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył Nie
Typ SIM SIM (standard)
Dual SIM Nie
Klawiatura sprzętowa numeryczna
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
113 x 49 x 11
Masa (g) 85
SIEĆ
GSM 850, 900, 1800, 1900
WCDMA
LTE
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 65 tys. kolorów
     rozdzielczość 128 x 160 pix
     wielkość 2 cali
Wyświetlacz dodatkowy Nie
Akcelerometr Nie
Żyroskop Nie
Czujnik zbliżeniowy Nie
Czujnik oświetlenia Nie
TRANSMISJA
CSD Tak
HSCSD Nie
GPRS Class 10
EDGE Nie
3G Nie
HSDPA Nie
HSUPA Nie
HSPA Nie
HSPA+ Nie
LTE Nie
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA Nie
Bluetooth 1.2
WLAN Nie
WiMAX Nie
NFC Nie
USB Tak
typ USB miniUSB
GPS Nie
Ładowanie przez USB Tak
Złącze jack Nie
Wyjście TV Nie
SYSTEM
System Nie
Aktualizacja
Procesor
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 11.5 MB
karta pamięci Nie
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie Nie
książka adresowa wielkość 1000
APARAT
Aparat główny VGA
     zoom optyczny Nie
     autofocus Nie
     flesz Nie
     filmy Tak,
Drugi aparat Nie
Wideorozmowa Nie
MULTIMEDIA
Radio Nie
FM transmiter Nie
Dyktafon Nie
Polifonia Tak
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3
Odtwarzacz wideo Tak, MPEG4, H.263, 3GP
Moduł TV Nie
HD Voice Nie
KOMUNIKACJA
SMS Tak
Słownik SMS T9
EMS Tak
MMS Tak
IM Tak
Email Nie
FUNKCJE
Przeglądarka xHTML
RSS Nie
Java 2.0
Kompas cyfrowy Nie
Terminarz Tak
Alarm wibracyjny Tak
Profile Nie
Wybieranie głosowe Dla numerów
System głośnomówiący Tak
Inne i-mode: Tak Telefon znany też jako SLVRcam V280; push to talk;
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 820 mAh
Wymienny akumulator Tak
Czas czuwania w 2G (h) 310
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 240
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa)
SAR US (głowa)
SAR US (ciało)

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 532
  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    70. ~MArlenka  2006-02-26 00:55:21  host: w3cache.n.INTELINK.pl

    DO BANI!!! mam ten ttelefon juz ponad miesiac i z przykroscia stwierdzam ze poza fajnym wygladem ma same wady. Wymienie tylko kilka z nich - yswietlacz ma slaba rozdzielczość bateria nie tzyma tak dlugo jak pisze producent, brakuje mu dyktafonu, plaski ksztalt sprawia ze jakos nie "lezy w dloni", a zdjecia ktore wysylam z komputera w rozdzielczosci 160x128 zapisuja sie na telefonie w rozdzielczosci 102x128 efekt zdjecie nie wypelnia po brzegi ekranu gdy ustawi sie je na tapecie. (nie wiem po co to tlumaczylem :)denerwuje takze pikanie lub wibrowanie gdy polaczenie jest nieodebrane, miesci tylko 25 smsow przychodzacych i nie mozna ich wykasowac wszystkich jednoczesnie tylko trzeba kazdy z osobna (uciazliwe) filmy oczywiscie maja oganiczona dlugosc ( i to wcale nie przez pamiet telefonu . W tyle obudowy Logo motoroli dosc szybko sie rysuje spece od designu mogliby nad tym popracowac i podarowac je sobie lub wykonac z lepszego materialu .Telefon traci na wygladzie. Klawiatura sweci zbyt mocno wiec idac sobie noca po ulicy jestesmy oslepiani przez wlasna komorke. nie mozna regulowac glosnosci rozmowy. Kupujac motke myslalem ze po wielu latach produkcji slabych nieprzystepnych w obsludze komorek cos sie poprawilo - niestety mylilem sie . Telefon jest uciazliwy i meczacy. Chyba powroce do spawdzonych sony ericsonow. Wczesniej mialem S-ET68i i bylem z niego bardziej zadowolony (jak na tamte czasy) nz z L6 dzisiaj. Podsumowujac : Nie dbasz o wygode i lubisz ładny design kupuj. W przeciwnym razie daruj soebi poszukaj jakiegos ładnego S-E. Ciao

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    89. ~fioleo  2006-04-02 13:02:26  host: ac1.romix.net.pl

    telfonik jest nawet fajny, pamieć na sms-y mozna zwiekszyć, wystarczy tylko zmienić pamięć na telefon, głośność filmików na telefonie też można regulować(podczas filmiku wcisnąć szczegóły i tam w lewo lub prawo klawiszem funkcyjnym aby zwiększyć lub zmniejszyć głośność) pamieć to ok11 mb, po usunieciu zbednych rzeczy, klawiaturka jest czuła na śwaitło, czyli jak jest jasno to podświetlenie się nie włącza, aparacik nawet wporządku zdjęcia robi, głośniczek w tym telefonie jest naprawde niezły, dzwięk jaki sie wydobywa przy słychaniu mp3 jest naprawde niezłej jakości, wyświetlacz troszke mały , ale cóż taki już jest, a bateria to coś mało trzyma 1-2 dni (przynajmniej u mnie), tel oceniam na 5,5 w skali 6, jest fajny i polecam go osobom, które chcą wyrazić w jakiś sposób swój styl

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    121. ~Hyde  2006-05-01 00:34:22  host: aaxd102.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon lipa.Mało poreczny.Z karta 512 chodzi jak muł.Fotki robiła lepsze moja V500.Brak mozliwosci zapisu VIDEO oraz FOTEK podczas gdy karta jest wsunieta w telefon,trzeba wejsc w ustawienia by telefon zapisał,przestawiac na pamiec telefonu...zreszta zbyt małą.Klawiatura dla kobiety,wsuwanie karty bez długich pazurow wrecz niemozliwe.Osłona komory karty do tego z gumy...kto taki lipny "dzyndzel" wymyslił.To albo sparcieje albo sie urwie.
    !!! Nie polecam jako odtwarzacz MP3,nie polecam jako aparat fot.Jako zwykły tel. owszem,ale tylko dla kobiety o cienkich paluszkach...w silikonie,precyczyjne wybranie numeru jest niemozliwe.V3 mojej zony spisuje sie o niebo lepiej
    Reasumując=nie polecam

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    164. ~edi  2006-06-27 09:07:33  host: 2-17-bydg.tdi.tktelekom.pl

    witam!jestem posiadaczem L6-stki od niespelna miesiaca.oto moja opinia z uzytkowania z tego okresu. Telefon bardzo mi sie podoba,jak na ta cene sadze,ze nia ma lepszego na rynku.jego wyglad przyciaga oko.cieniutki jednak kosztem tego jest troche wysoki i szeroki.posiada swietny glosnik,wydaje piekne dzwieki,wyswietlacz calkiem calkiem,pelno opcji itd.ciekawym rozwiazaniem jest tutaj czujnik intensywnosci swiatla,co pozwala wydluzyc dzialalnosc baterii.draznia mnie opinie,ze nie ma odtwarzacza mp3 itd.ma za to dzwonki tego formatu i przy pomocy programiku do edycji dzwieku mozna sklepac swoje ulubione mp trojki i wrzucic na telefon.pamiec 11MB w zupelnosci wystarcza do zrobienia ponadto 100-200 fotek,ktore wychodza naprawde swietnie jak na tel.pamiec moze mala,ale wystarczajaca dla niewymagajacych.szkielko faktycznie sie nie rysuje,bateria trzyma roznie,zalezy ile sie bawie,bluetooth-rewelacja...wada tego tel jest slownik sms.na szczescie ja zadko pisze,wiec osobiscie mi to nie przeszkadza-korzystam z tradycyjnego pisania.poza tym nie czuc w spodniach wibracji.ale nie dziwmy sie temu,skoro ten tel jest taki cienki,ze nie czuc go nawet w kieszeni.takze tel pod tym wzgledem obsolutnie nie dla drechow.doskonale miesci sie w przyslowiowej malej kieszonce w spodniach przeznaczonej na gumki:)przez co nie potrzeba jakiegos pokrowca do jego noszenia.klapka tylna wykonana jest z aluminium.moze to dobrze,ale jak wiemy jest to metal miekki,co sprawia ze bedzie sie rysowac.ale jesli ktos ma czyste biurko i porzadek w kieszeniach to nie powinno byc takiego problemu.faktycznie nie ma automatycznej blokady klawiatury, ale z drugiej strony po co,skoro jest ona zupelnie plaska i nie ma obaw ze przypadkowo nam sie cos tam wlaczy.i jeszcze jedna mala wada.brak informacji na wyswietlaczu o wlaczonym budziku:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    252. ~matio211  2006-08-30 18:44:57  host: user20.71.udn.pl

    Tez posiadam ten telefon, uwazam ze byl to dobry zakup:) Ma 11 Mb pamieci, dobry glosnik i kamerke a i dyktafon jest! Wystarczy nagrywajac film ustawic go na maks i mozna spokojnie nagrac 1,50 min dzwieku i to w bardzo dobrej jakości a i miejsca nie duzo zajmuje, mozna tez sobie sciagnac program dyktafonu z neta:) Dla chcacego nic trudnego! Obudowa nie jest plastikowa tylko aluminiowa, dla mnie to plus, raporty tez da sie ustawic, fakt za kazdym razem trzeba od nowa ale dziala. Klawiatura ma czujnik oswietlenia dlatego nie wlacza sie zawsze, dopiero jak zaczyna sie sciemniac, wystarczy zaslonic ta mala dziurke z lewej strony tuz kolo wyswietlacza:)Można naładować go przez kabel USB podłączony do kompa, ma również MP3, a MP4 mozna wgrać w formacie 3Gp i na jedno wychodzi. Smsy troche ciezko sie pisze z tym slownikiem, ale mozna sie przyzwyczaic, jedyne co mnie denerwuje to menu Orange, ale to juz nie jest wina samego aparatu:/ Ogólnie polecam!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    279. ~lay  2006-09-27 19:44:13  host: cre150.neoplus.adsl.tpnet.pl

    powiem jedno ten telefon posiada narazie 2 wady jedna to 10,Mb 2 to że bateria jest słaba 1-2 dni tylko ze już mówie mam wszystko powłaczane tj. wygaszacz często słucham Mp3 tak to moze trzymac 5 dni, trudno ze sterownikami do motorolo L6 ale kto szuka ten znajdzie. + - Plusy:0 no to już reszta dobrej jakosci zdiecia MP#- moze nie ma odtwaracza ale obsługuje format MP3 to powinno wystarczyć, eównie dobrze moge w motce utworzyć folder z nazwą odtwarzacz MP# to jest to samo więc nie ma tu duzo co mówić nastepny plus to fanastyczny wyglad. Jest duzo inych rzeczy ale nie bedę ich wymieniał . AA minusem jest to że strasznie gubi zasięk ale wystarczy się oddalic o kilka metrów i znowu jest albo poruszać,

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    305. ~Posiadaczka L6  2006-10-31 17:34:03  host: bvm246.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przeczytałam Wasze komentarze i na niektóre chciałabym odpowiedzieć. 3.Ma dzwonki mp3. 8.Niestety oryginalnie nie ma, ale czytałam,że można domontować czytnik kart. 10,11.Ja mam 10 mega. 14.Widziałam w paru sklepach. 24.L6 ma po 1 przycisku po obu stronach. 27.Jak odtwarza utwór, wejdź w szczegóły i reguluj głośność strzałkami. 33.PAMIĘĆ-10MB. A nie licz, że z komórki wyjdą zdjęcia jakości lustrzanki, bo się przeliczysz :-). 35.Nieprawda. 41.Mi trzyma 2-3 dni(ale dużo gram). 67.Takie sobie, ale jak na telefon to ok. 118.KRĘCISZ NOCNE FILMIKI :-D ? 144.Coś pewnie jest zepsute, bo u mnie jest w porząsiu. 173.Wejdź w szczegóły wiadomości.Tam znajdziesz info ile stron ma twój smsik. 246.Jednostajny obraz, niestety:-( . 279.Co do zasięgu-złapał mi nawet na Polanie Olczyskiej, kilka kroków od Wywierzyska. Moim zdaniem to odpowiedni telefon, taki w sam raz. A jeśli ktoś chce mieć komputerek ,to niech weźmie w ogóle Nokię Nseries, a nie kupuje Motorolkę i narzeka :-). Ja ją dostałam i mi wystarcza.W zupełności.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    310. ~Strsuiaczek  2006-11-09 00:18:27  host: aass180.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hej a ja mam pytanko ale z zupełnie innej parafii :) Wygrałam motorolkę L6 w konkursie Plusa (10000 telefonów na 10 urodziny) w telewizji tvn. Zadzowniono do mnie informując że w ciągu 7 dni mi go prześlą kurierem. I teraz pytanko po jakim czasie (jeśli ktoś wygrał w tej promocji ten tel tak jak ja) otrzymaliście telefon od mometu info o tym że wygraliście. I jeszcze jedno najważniejsze... w regulaminie konkursu przeczytałam: "Warunkiem wydania Nagrody, której wartość przekracza kwotę 760 zł jest wpłacenie przez Zwycięzcę na rzecz Agencji kwoty pieniężnej stanowiącej 10% wartości Nagrody". Czy płaciliście te 10% przy odbiorze i jeśli tak jaka to kwota?? Napiszcie tutaj lub na strusiaczek@gmail.com. Serdecznie pozdrawiam i z góry dziękuję za informacje - Marta

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    311.  2006-11-09 03:12:26

    Hej!!! ja jeszcze nie otrzymałam tego telefoniku bo czekam na niego :D Wygrałam go w promocji Plusa 10000 telefonów na 10 urodziny. i mam pytanie jeśli ktoś tak jak ja w tej promocji wygrał ten telefon napiszcie po jakim czasie go otrzymaliście od momentu informacji o wygranej i w jakiej godzinie przyszedł kurier do was. i drugie ważniejsze pytanie... w regulaminie konkursu przeczytałam: "Warunkiem wydania Nagrody, której wartość przekracza kwotę 760 zł jest wpłacenie przez Zwycięzcę na rzecz Agencji kwoty pieniężnej stanowiącej 10% wartości Nagrody". Czy kurier wziął od was te 10% i jeśli tak to napiszcie jaka to kwota... Na stronie plusa ani w regulaminie nie ma informacji ile kosztuje ten telefon bez promocji. Z góry dziękuję za odpowiedź. Możecie też pisać na strusiaczek@gmail.com Ja osobiście się cieszę że w ciągu 7 dni będę właścicielem motorolki L6 (po przeczytaniu waszych komentarzy) oczywiście nie muszę dodawać że bardziej cieszy mnie fakt że ja wygrałam ;) Serdecznie pozdrawiam Marta.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    353. ~ArteX9  2006-12-26 19:53:32  host: sub201-24.elpos.net

    LUDZIE!!! Jeśli piszecie ze motorola L6 w trakcie rozmowy gubi zasięg i przerywa rozmowy to jesteście jacyś (...za przeproszeniem) GŁUPI! Ona poprostu ma limit dlugości rozmów do 3min. ja mam ten telefon i jest super. Oczywiscie jak kazdy telefon ma on wady np. zdjęcia sa zbyt nasycone niebieską barwą. Nie widać tego normalnie, ale porównując z innym telefonem innej marki np. SE k300i i k700i widać znaczną różnice. Telefon ma bardzo mało pamięci i nie ma możliwości rozbudowania jej. Brak Irdy ;P szkoda ale za to ma bluetooth, który niestety nie jest zbyt powszechny w naszym kraju, choć moim zdaniem jest o niebo lepszy. Telefon ma świetne MP3. Nie będe pisać że musicie go kupic, bo tak NIE MYŚLE i nie będe wam tak pisać tylko dlatego że ja go mam ;). Lepiej kupcie Sanyo S750, ale jeśli wam zależy na Motoroli to nie kupujcie L6... kupcie L7 najlepiej L7E. :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    375. ~  2007-01-21 22:13:13  host: dvg15.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wygląd zajebisty, ale zjebane menu. Tłumaczenia są za długie i nie zawsze widać pełny tekst. Brak automatycznego blokowania klawiatury (krótką kombinacją jak w Nokii a nie hasłem), brak profili ustawianych na czas (również jak w Nokii), irytujące pogłaśnianie na "kółku", brak zwykłego podświetlania - naciśnięcie jakiegokolwiek przycisku przy wygaszonym ekranie powoduje reakcję a gdy przyjcie sms czy ktoś zadzwonił a ja nie odebrałem, chcę wiedzieć tylko kto się dobija bez wchodzenia w funkcje telefony. I jeszcze sygnał rozładowania baterii, który można ściszyć tylko tym durnym pogłaśniaczem na "kółku", co oznacza równoczesne wyciszenie dzwonków. To wszystko jest naprawdę denerwujące i nieergonomiczne rzeczy. Nie wiem, jak amerykańce potrafią używać tak badziewiasto zorganizowany telefon.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    421. ~użytkownik motki :D  2007-05-04 20:30:41  host: staticline800.toya.net.pl

    na tą komurke można przesyłać obrazki i dźwięki i one zapiszą się tam gdzie powinny czyli jak dźwięk to do dźwięku, a obrazek do obrazka. Co do tego telefonu to moja mama jest bardzo zadowolona (ja mam L7 :D )bateria trzyma jej tydzień przy codziennych około 10 minutowych rozmowach. Nic się nie psuje, nie wiesza się, nie traci zasięgu. Jednym słowem wszystko gra :D chociaż moim zdaniem przydało by się jej trochę więcej pamięci ;). A co do tych co tak krytykują ten telefon to oni chyba nie umieją się nim obsłużyć i żucają nim o ściany chyba skoro im nawalają i tracą zasięg. Telefon jest delikatną żeczą i trzeba o niego dbać. Ja miałem już pare telefonów i jakoś żaden mi się nigdy nie popsół. Pozdro dla wszystkich zadowolonych użytkowników motoroli i naprawde polecam ten telefon

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    450. ~  2007-07-29 18:30:05  host: 83.238.201.25

    TEN TELEFON JEST PRZEREKLAMOWANY... Mam go już ponad rok i czekam do końca umowy, żeby wziąć sobie jakiś inny. Bateria trzyma ledwo 3 dni, zdjęcia i filmiki są tragicznej jakości, cichy głośnik i słuchawka (jedynie dzwonki głośne), nie wspomnę już o zawieszającej się i niewygodnej klawiaturze (jedyną jej zaletą jest ładny wygląd i podświetlenie). Klawka zaczęła wariować, nie reagowała na przyciskanie albo reagowała nie tak jak powinna w danej chwili (np. naciskałam jakikolwiek klawisz, a na ekarnie wyskakiwała mi gwiazdka "*"). Z gwarancji nici; rzekomo "klawiatura została zalana", podczas gdy ten telefon nigdy nie miał kontaktu z wodą (poza tym jestem osobą, która bardzo dba o swoje rzeczy, tym bardziej o telefon [upadł mi najwyżej 2-3 razy]. Odpisali, że naprawią za odpłatą 80 zł... Ale to już cecha Orange, który jest najczęściej przepier*alającą firmą. Cóż, ogółem telefon... ŁADNY I NIC POZA TYM. BARDZO GO NIE POLECAM...!!!

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    483. ~MOnka  2007-12-22 14:34:20  host: abzy109.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja mam ten telefon juz rok. spadl mi i uderzyl o ziemie i kafelki nie rz I NIGDY SIE NIC NIE STALO. dziala swietnie. fakt czasemlapie zawiechy ale szybko sie odwiesza. smsy mozna pisac naprawde dlugie. przez kabel podlaczamy do kompa i wgrywamy bez problemu obrazy i mp3. Zdjecia i filmiki nie takie zle ( jest sporo opcji zebyustawic ok - dom, noc dzien , slonecznie ,zachmurzenie..) dobre ustawienie poprawia jakosc zdjec i filmikow. Podglosnic mozna do7 i jest wtedy naprawde glosno. telefon placski - szeroki nie jest az tak strasznie - dobrze sie trzyma wreku. elegancki i dobrze sie prezentyje - ladnie wyglada klawiartura - bardzo "bajerancko". Karty niestety doczepic nie mozna ale kiedy wra sie program do kompa to zamiast 3 mega mptrojki mamy np. 1,5. pamec ok. 11mega. wyswietlacz ladny bardzo zywe kolory. mozemy ustawiac sobie kilka motywow telefonu. jesli chodzi o dziewki jest ok. mozemy tez ustawiec same wibracje, dzwonek po wbracji ,wibracje i dzwonek jednoczenie lub wycizyc. bardzo ladne czytelne npisy na wyswietlaczu (kilka pcji wyglądy daty) ZEGAR MOZE BYC CYFOWY LUB TACZA ZEGARA - bardzo ladnie to wyglada. gdyby ktos mial jakies pytania do tego telefony prosze pisac - 2268321 poroku uzytkowania jestem zadowolona.

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    508. ~Usia  2008-05-04 16:02:15  host: chello083144122124.chello.pl

    Właśnie wymieniam ten telefon.. ale dopiero to robie po 2 latach.. jest super.. bardzo go lubiłam jednakże znudził mi się i potrzebuje czegos co obsługuje cos w stylu worda wiec niestety jego nie moge mieć. Polecam go, bardzo ładnie wygląda i jest dość mocny, po użytkowaniu przezemnie jest w całkiem niezłym stanie a to nie lada wyzwanie jest :) .. więc jeśli chce mieć ktoś telefon fajnie wyglądający..wytrzymały i z fajnymi fukncjami to go polecam.. P.S. smsy bardzo dobrze sie pisze jesli czlowiek sie nauczy.. na początku klnełam na niego a teraz pisze smsa w kilka sekund a nawet nie patrzac na klawiature co jest bardzo przydatne na lekcjach :)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    509. ~Gizzz  2008-07-07 19:12:07  host: dnm214.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon już dwa lata i moje odczucia są raczej pozytywne. Kiedy go kupowałem i wymieniłem stare 3210 xD, które przestało działać to poczułem się jak w niebie: robił zdjęcia... tak, robił zdjęcia:) Po tygodniu albo dwóch się do niego przyzwyczaiłem:) Przez długi czas nie mogłem odblokować java apploadera do wgrywania aplikacji, bo miałem win 2k:) W tym roku to zrobiłem i w końcu zainstalowałem dyktafon, który się przydał. Gry też zainstalowałem, ale mają niską rozdzielczość i klawiatura do grania nie jest najwygodniejsza, ale telefon przecież nie jest do grania:] I wielka zaleta: on jest niezniszczalny! Kilka razy ktoś go zdeptał, kilkadziesiąt razy skądś spadł, raz nawet nim rzuciłem, bo byłem wkurzony. I nic mu się nie stało:) Nadal działa bez zarzutów, może od czasu do czasu się zawiesi, ale bardzo rzadko. Ma też fajny design. Polecam ludziom, którzy nie oczekują od telefonu bycia kombajnem multimedialnym... Ps. przypomniał mi się słownik: jest fatalny. Nie ma T9 tylko jakieś coś tam z moto słownik. Jest do kitu, dlatego przez dwa lata pisałem bez słownika:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    510. ~uzytkownik l6  2008-07-22 15:26:49  host: emx170.internetdsl.tpnet.pl

    El szostke uzywam od 4 lat. W miedzy czasie pary razy mi upadla po pijaku. Zalalem ja wodka, sokiem nie raz sie na niej polozylem. W zime odkopywalem ja ze sniegu kiedy mi zginela. Przelezala pare godzin na mrozie. Obudowa jest w stanie idealnym. Jedynie na rogach widac male wgbiecenia i odpryski farby od upadkow. Na wyswietlaczu mam 3 male rysy, ktore widac tylko pod swiatlo. I cholera po tych 4 latach niedawno mi sie zawiesila. Wylaczylem ja by na baterii zaoszczedzic. Po wlaczeniu do menu nie moglem wejsc ani absolutnbie wlaczyc zadnej opcji. Po wcisnieciu czego kolwiek wyswietlalo sie okno wyboru numeru. A w nim na zmiane pojawialo sie 0 i +. Telefon doszedl do siebie po doladaowaniu i paru "resetach". Ktos sie orientuje co mojej motce odbilo?

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    515. ~Marcin  2008-08-05 13:25:38  host: 87-205-37-159.adsl.inetia.pl

    Witam, mam Motorolę L6 od ok. 1,5 roku. Niedługo będę zmieniał telefon, chciałem podzielić się swoimi wrażeniami, może komuś się to przyda. Telefon jest mały, poręczny, nie zajmuje dużo miejsca w kieszeni :D Obudowa mnie miło zaskoczyła, to tak długim czasie użytkowania jest bez żadnej ryski. Jedynie cyferki z klawiatury się troszkę pościerały. Nawigacja jest wygodna, telefon demonem szybkości nie jest, ale ujdzie. Mała pamięć smsów (100?, trochę przeszkadza. Oczywiście, nie jest to tel. do słuchania mp3. Zdjęcia słabe, nie mówiąc już o filmach, wyświetlacz na obecne czasy mały i kiepski. Na plaży potrafi się zawiesić (wysoka temperatura), ale poza tym nie zacina się, a bateria trzyma po 6-7 dni (nie gram, nie słucham muzyki, zdjęć nie robię). Generalnie jeśli ktoś wymaga mało od telefonu, to mogę L6 polecić, wygląda cały czas ładni i jest trwała. Mimo wszystko ja ją zmieniam, bo potrzebuję urządzenia all-in-one: mp3, mp4, zdjęcia, filmy, telefon itd ;)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    518. ~Ann  2008-09-14 16:18:45  host: user0.169.udn.pl

    ja mam ten fonik ok. 3 lat (zmieniam na nokie n73 za pare dni) i powiem jedno jest NIEZNICZSZALNY:D nie przeszkadza w kieszeni..czasem się zapomina ze ma się w go w kieszeni:) jezeli chodzi o przeznaczenie...ten telefon jest IDEALNY dla osób które nie potrzebują bajerów tylko chcą z niego dzwonić bądź pisać smsy. guziczki od aparatu się ścierają po jakimś czasie oraz klawisze. Genialnym wyjściem w tym telefonie jest "nierysujący" się ekran )choć po 3 latach uzytku mam pare kresek;) lecz widocznych tylko pod ostrym światłem) aparat nie grzeszy doskonałością ale jakies tam podstawowe fotki można porobić. bateria trzyma mi od 4-5 dni:)

  • Ten komentarz został ukryty.

    0

    521. ~AandR  2009-01-28 14:02:01  host: eov82.internetdsl.tpnet.pl

    Więc L6 mam juz prawie dwa lata, w lutym kończy się gwarancja. W pażdzierniku 2008 wymieniono w nim w ramach gwarancji głośniczek który "trzeszczał" podczas wydawania dźwięku. Wada telefonu jest soft który jak to w Motorolach sie zawiesza. Dużym plusem jest aluminiowa obudowa, która dobrze chroni telefon podczas upadku, moja motka upadła ...trudno zliczyć, ale dział. Tydzień temu została poddana próbie zalania alkoholem, po natychmiastowym wyłączeniu i tygodniowym suszeniu działa. Oryginalna bateria po zakupie trzymała 3 dni i po 2 latach nadal trzyma 3 dni, rozmawiam kilka razy dziennie, łącznie przez około godzinę.

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-196-225-45.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania