Motorola MPx200 - opinie
Telefony Motorola Motorola MPx200 Opinie o Motorola MPx200

Motorola MPx200

w sumie: 62
  • 0

    1. ~faco  2004-12-12 08:27:00  host: 62.111.139.130

    Super telefon-polecam!

  • 0

    2. ~youlo  2005-01-26 12:14:00  host: xz226.internetdsl.tpnet.pl

    Czy ktos z Was moze posiada ten telefon, chce uzyskac wiecej informacji co do softu (funkcjonalnosc,awaryjnosc??), i ogólną opinie uzytkownika.. pozdrawiam

  • 0

    3. ~Yotta  2005-01-31 19:37:00  host: einstein.opa-carbo.com.pl

    witam,
    telefon fajny ale poszukuję do niego instrukcji obsługi w języku naszym, nardodowym. Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam

  • 0

    4. ~banan 178  2005-02-14 15:27:00  host: aso253.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bardzo proszę o jakiekolwiek info na temat telefonika motorola mpx200

  • 0

    5. ~marioch  2005-02-16 22:11:00  host: ajx117.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cześć.Mam też ten telefon, jest rzeczywiście fajny.Mamproblem z zasięgiem w sieci ERA.Czy ktoś zna sposób na to.

  • 0

    6. ~PRZEMEK  2005-02-17 21:07:00  host: host-62-141-254-209.gorzow.mm.pl

    SZUKAM ZESTAWU SŁUCHAWKOWEGO STEREO DO MPX200 - TELEFON JEST SUPER!!!!

  • 0

    7. ~patinito  2005-02-22 15:17:00  host: kw.one.pl

    czy ten telefon ma raporty dostarczenia sms, bo bawilem sie nim chwile i odnioslem wrazenie ze ich nie ma. poza tym suuuuper wrazenie zrobil ten smartphone

  • 0

    8. ~Dr.no54321  2005-03-10 00:14:00  host: dm138.internetdsl.tpnet.pl

    mam telefon,jest super,ale nie mam sieci Era? Czy jest jakaś rada?Zna ktoś sposób??

  • 0

    9. ~you_lo  2005-03-16 23:57:00  host: xz226.internetdsl.tpnet.pl

    do Dr.no54321: najprawdopodobniej masz zablokowana czesestotliwosc 900mhz na telefonie, bo motorola fabrycznie zablokowala. Wiem ze jest odblokowania.

  • 0

    10. ~Dr.no54321  2005-03-25 23:56:00  host: dm138.internetdsl.tpnet.pl

    już jestem mądry!!! jeśli ktoś chce używać telefon w Polsce polecam telefony kupować z Niemiec lub po prostu z Europy a nie ze Stanów.Nie ta częstotliwość.Telefon świetny.

  • 0

    11. ~you_lo  2005-04-09 01:14:00  host: xz226.internetdsl.tpnet.pl

    WitekT: W Motoroli mpx200 sa profile, bardzo podobne to tych w nokii z pelna edycja, oraz jest wybieranie glosowe :)

  • 0

    12. ~WitekT  2005-04-09 11:35:00  host: witek.ds.pg.gda.pl

    you_lo: dzięki, poprawione! :)

  • 0

    13. ~Bart  2005-04-09 15:32:00  host: nat-be2.aster.pl

    Sa raporty doreczenia. Jak wysylasz wiadomosc kliknij opcjie i Raport zaznacz. Pozdrawiam

  • 0

    14. ~djjaro  2005-04-10 00:00:00  host: cfv152.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jeśli ktoś chce polską instrukcie to niech wejdzie na strone www.telepolis.pl i kliknie instrukcje wybra marke telefonu a następnie wybrac model w tym pszypadku jest to MPx200
    i są tam dwie wersje polska i angielska.życzę owocnego ściągania,,,,djjaro.

  • 0

    15. ~lowred  2005-04-28 15:47:00  host: user1.172.udn.pl

    Napiszcie mi, czy ten telefonik ma wyjscie na sluchawki stereo a jesli tak to jak wyglada to wyscie??

  • 0

    16. ~Kamyczynski  2005-05-04 18:16:00  host: anq241.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kupilem tel ze stanow - czy to oznacza ze nie ma szans na zlapanie sygnalu???
    czy mozna odblokowac te 900mhz? jesli tak to jak - blagam o odp

  • 0

    17. ~Dr.no54321  2005-06-05 23:55:00  host: ws222.internetdsl.tpnet.pl

    pisałem kilka wiadomośći wstecz nie kupować ze Stanów,no ja oddałem komórke bo raczej nie ma szans na sygnał?!

  • 0

    18. ~Adrian  2005-06-25 17:31:00  host: 82.139.26.169

    Można na niej sluchac mp3 bez zestawu słuchawkowego???

  • 0

    19. Smoła  2005-07-14 22:20:18  host: ckx65.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Można na wbudowanym głosniku,który jest dosyć głośny.Telefon jest po prostu full wypas :D. niektórzy pisza ze jest możliwość ale bardzo w to wątpie dlatego mpx200 trzyzakresowa jest drozsza.Telefon ma wyjście na słuchawki stereo bo czytałem na ten temat tylko sa one bardzo trudno dostepne a podajże w polsce ich niema.JA do swojego mpx'a mam słuchawki sony zaadoptowane do tego modelu :)(przerobione).Jedynym minusem tego smartphona jest to że bateria trzyma 2-3 dni

  • 0

    20. ~k_mazu  2005-08-16 19:20:26  host: 84.219.11.147

    Witam!
    Mam zamiar kupic ten telefon w Polsce sklepie w Karen notebook kosztuje 609zl warto?

  • 0

    21. ~johnnybravoo  2005-09-05 16:33:26  host: nat-224-244.man.bydgoszcz.pl

    Prosze o pomoc.Mianowicie..do jakiego katalogu nalezy wgrac .mp3 by moc ustawic je jako "dzwonek".Z gory dziekuje i pozdrawiam

  • 0

    22.  2005-10-11 14:19:35

    Witam
    Czy da sie przypisac fotke do dzwoniacego numeru? I czy w koncu ktos doszedl jak poprawic jakosc dzwieku mp3?

    Pozdro

  • 0

    23. ~  2005-10-19 12:56:55  host: hotdog.ums.gov.pl

    mp3 nie można ustawić jako dzwonka, można wcześniej na PC przekonwertować mp3 na wav lub lepiej WMA (np. za pomocą programu all converter). W mpx200 jako dzwonki mogą być pliki .wav, .wma, i midi klasy 0
    Można przypisać fotkę do dzwoniącego numeru, za pomocą różnych programów.

  • 0

    24. ~Julka  2005-11-08 20:07:05  host: 81.15.226.6

    Szkoda, ze ma 65 tys. a nie 265 :(

  • 0

    25. ~  2005-11-10 21:35:58  host: gw1.system.szczecin.pl

    65 w zupełności wystarczy, na ekranie tej wielkości nie zauważysz różnicy. Mam prośbę o zmianę złącza kart pamięci z MMC na SD, MMC pasują ale są z nimi problemy, SD działają bez zarzutu. Telefon nie obsługuje Javy lecz można wgrać mu emulator Javy. Jeżeli kogoś interesuje ten Smartphone zapraszam do serwisów poświęconych w całości telefonom z systemem Windows (i innymi systemami operacyjnymi): forum matrax, lub PDA-Club, oraz kilka innych. Jest na nich sporo informacji, testów, porad a także gier i oprogramowania. Słuchawki setero są, a jakże, oryginalny zestaw słuchawkowy Motoroli (pasujący np. do bardzo popularnego dziś modelu E398) stereo + mikrofon to HS-120 (koszt w sklepie ok. 69 zł, na allegro około 30-40 zł)

  • 0

    26. ~KONIU  2005-12-09 17:14:44  host: crb147.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy ten telefonik ma tez odtwazacz Video czy mozna tam taki zainstalowac
    ???????????

  • 0

    27. ~ak  2005-12-16 11:28:43  host: azi58.internetdsl.tpnet.pl

    kupilem ten tel za 250zl:) okazja mi sie trafila:) niestety nie mam menu polskiego. moze ktos cos pomoc?

  • 0

    28. ~zakk  2005-12-23 21:31:34  host: aboq44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie moge dojść do ładu z filmikami video!Gdzie je wrzucić?W jakim formacie?Ma ktoś radę?Telefon ogólnie jest fajny...

  • 0

    29. ~ak  2006-01-18 21:36:22  host: euc72.neoplus.adsl.tpnet.pl

    format musi byc 3gp. musisz najpierw przekonwertowac je do tego foramtu. najlepiej jakbys je wrzucal na pamiec dodatkowa na karte zeby nie zasmiecac pamieci z windowsem. pozdro

  • 0

    30. ~r3  2006-01-22 22:41:59  host: axa4.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nie ma podświetlenia klawiatury...zabrakło żarówek czy co..to chyba jedyne, poza awaryjnością nieporozumienie..=) Polecam mpx220 i Mpx300- to jest sztos!

  • 0

    31. ~PezDusia  2006-01-30 13:27:32  host: dur198.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czesc!! czy w tej motoroli można dawac mp3 jako dzwonek?? z góry dzięki za odpowiedz!!

  • 0

    32. ~ak  2006-02-10 01:13:06  host: euv180.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mozna dodawac mp3 jako dzwonek ale trzeba miec do tego specjalny program...

  • 0

    33. ~  2006-03-04 10:41:24  host: abwc112.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy ten fonik ma jave czy nie

  • 0

    34. ~ak  2006-03-06 20:47:38  host: evk43.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ma jave

  • 0

    35. ~kto_s  2006-03-22 22:52:43  host: aaot195.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy ma rozbudowaną książkę tel. (nazw, ulica, miejscowość, itp), oraz czy wiadomości można odkładać w archiwum, i sygnał minutowy. Proszę o odpowiedz.

  • 0

    36. ~kra  2006-04-02 18:49:15  host: acwu118.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie cz sa jakies sluchawki stereo do tego telefonu i czy jest dzwiek porownywalny do otwarzacza mp3 bo mam zamiar zniego kozystac bo mam karte 1 giga

  • 0

    37. ~ak  2006-04-09 22:24:21  host: evm158.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ma naprawde rozbudowana ksiazke telefoniczna. sa 44 pozycje do wpisania info o kontakcie (WM2003). Co do sms to zapisuja sie one w swoich folderach - osobne w wyslane/otrzymane itp. Ma mozliwosc pomieszczenia naprawde wileu smsow. ja mialem ponad 280 i bylo miejsce. czytalem na jednym forum ze do 2000 moze byc:) Sluchawki do telefonu oczywiscie ze sa. Jakosc taka sama jak normalnego mp3. dodatkowo telefon posiada wbudowany glosnik ktory przyzwoicie gra. pozdrawiam

  • 0

    38. ~ sniper  2006-04-29 13:25:50  host: abqo45.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fajna motorola mam ją od 2 tygodni jest super fajne bajery super ma windowsa polecam fajna jest ok!!!!!

  • 0

    39. ~DD  2006-06-05 19:47:09  host: 80.50.247.66

    WIE KTOS JAK SIE WLACZA IRDE?? BO NIEMAM POLSKIEGO MENU I NIEWIEM JAK TO ZROBIC PROSEZ OPOMOC

  • 0

    40. ~winki  2006-08-16 20:48:51  host: ccc197.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wgraj super moto 2 i spolszczenie jak chcesz miec PL,
    IRDE wlaczasz w settings - beam, zaznaczasz "receive incoming beams"

  • 0

    41. ~o.s.t.r.y  2006-08-20 14:33:52  host: p5086F58A.dip.t-dialin.net

    wie ktos moze czy ta irda w tel mpx 200 jest aktywna z innymi telefonami??

  • 0

    42. ~sibersky  2006-10-26 20:24:16  host: 80.51.90.2

    Mam problem z siecia!! czy jest mozliwe oblokowania pasma 900mhz??

  • 0

    43. ~  2007-01-14 15:15:32  host: ust60.p1.interarena.pl

    mam pytanie jak wgrac PL menu do mpx200 ?? moj email to karol_ust@wp.pl

  • 0

    44. ~Capomen  2007-01-26 17:48:55  host: cic247.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cool telefonik naprawde warto go kupic mozna na niego duzo bajerów wgrywac no dosłownie wszystko Polecam ten telefonik

  • 0

    45. ~Artur  2007-03-12 21:08:20  host: artur.hstl6.put.poznan.pl

    Witam !! Niestety musze sprzedac ten telefon. Motorola ma prawie rok. Nie posiada simlocka. Zainstalowany system to Windows Mobile 2003 , menu w jezyku polskim . Stan techniczny oraz wizualny bdb (wg mnie w stanie idealnym sa tylko urzadzenia nowe). W zestawie jest wszystko , co dostalem przy zakupie , czyli: -telefon z ładowarka -karton wraz z instrukcjami , plytami , klips do paska , futerał do telefonu -kabel do podlaczenia do pc -przejsciowka na minijack , aby bylo można podłączyć normalne sluchawki -karta pamieci 512 MB (moge sprzedac bez , obnizy to troszke cene) Co do stanu wizualnego to posiada minimalne slady uzytkowania ( zdjecia moge wyslac na maila) , telefon posiada wszystkie zaslepki , zatrzask mocujacy karte SIM nie jest wylamany . Cena zestawu do uzgodnienia , oczywiscie w granicach rozsadku, wiem co mam i za darmo tego nie oddam. Osoby zainteresowane prosze kontakt na maila : v-i-p@o2.pl lub GG: 2 6 8 6 1 5 9 Pozdrawiam !

  • 0

    46. ~tomus01011  2007-04-14 07:36:55  host: abxe72.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co do tej motorolki jestem zadowolonu.Pobija wszystkie modele najlepszych telefonow.Jedna wada to tylko brak aparatu.Mam karte pamieci 1giga windows mobile 2005.Ogladam filmy w divixie xivid oraz rmvb.mam do tego sluchawki wiec ogladanie filmow na tym telefonie jest super.Filmiki dzialaja plynnie w dobrej jakosci.Jednym slowem komputer.Mp3, mp4, wszystkie formaty jakie tylko istnieja na kompa mozna odpalic na mpx200.Polecam ten telefonik.

  • 0

    47. ~>>KAMIL  2007-04-24 13:23:11  host: abfk151.neoplus.adsl.tpnet.pl

    siema.. mam ta motke i nie moge wrzucic zadnego filmu:( napiszczie mi jakie formaty obsluguje ten mpx200. czekam na odpowiedz.

  • 0

    48. ~>>KAMIL  2007-04-24 13:26:37  host: abfk151.neoplus.adsl.tpnet.pl

    siema.. mam ta motke i nie moge wrzucic zadnego filmu:( napiszczie mi jakie formaty obsluguje ten mpx200. czekam na odpowiedz.

  • 0

    49. ~Sławek  2007-04-28 09:40:08  host: host-d9ada118.elsat.net.pl

    Obsługuje większość formatów, wystarczy zainstalować darmowy program TCPMP który ma w sobie zbiór kodeków i można sie cieszyć filmami :) mam ten telefon ponad rok i jestem z niego maksymalnie zadowolony, może jedyny minus to brak bluetooth ale pozatym jest świetny:D

  • 0

    50. ~Renata  2007-06-03 14:06:02  host: nat-26.saton.pl

    Jak ustawić piosenki MP3 jako dzwonek???? Błagam odpiszcie. Pomożcie

  • 0

    51. ~slawon  2007-07-15 13:11:17  host: host-89-229-6-199.torun.mm.pl

    czy mozna wgrywac filmy w formacie 3gp????????

  • 0

    52. ~ddffsdds  2007-07-15 13:17:13  host: host-89-229-6-199.torun.mm.pl

    czy mozna wgrywac takie gry w stylu n gage i programy winamitd?????

  • 0

    53. ~Jack  2007-10-20 13:18:43  host: 87-205-130-98.adsl.inetia.pl

    Za to zużycie energii to powinni rozstrzelać inżynierów motoroli. Wszędzie z ładowarką trzeba chodzic.

  • 0

    54. ~  2007-10-22 08:57:05  host: public-gprs5734.centertel.pl

    jak pobrac super moto 2

  • 0

    55. ~lidzia  2007-11-09 15:08:30  host: axw162.internetdsl.tpnet.pl

    czy ten tel odtwarza filmy jezeli tak to w jakich formatach??

  • 0

    56. ~kamil  2007-11-14 13:15:53  host: biz51.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zajebisty fon che go kupic ale jedna wada nie ma aparatu chce go kupić za 270 ze słuchawkami i kablem 4 plyty z oprogramowaniem naprawde polecam super jest

  • 0

    57. ~  2007-11-14 13:17:50  host: biz51.neoplus.adsl.tpnet.pl

    szkoda że nie da ustawic mp3 jako dzwonek pewnie dlatego że stary windows bo 2003 wgrasz 2005 to bedziesz miał mp3jakodzwonek

  • 0

    58. ~mafia  2007-11-23 19:30:39  host: mtan10.alfanet24.pl

    Hej jak jest z klapką w tym komie nie luzuje sie czy jest wygodny i czy to nie jest jakaś cegła?? Pomocy

  • 0

    59. ~poiiop  2007-12-07 16:32:15  host: adje228.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czy ma ktos jakies gry na mpx220 jezeli tak prosze pisac na forum

  • 0

    60. ~GONZO  2007-12-10 11:59:47  host: bmh86.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czesć, może ktoś mi podać informacje na jakiej stronie znajdują się sterowniki do tej motki??????????? proszę

  • 0

    61. ~Przemo  2008-05-26 01:17:22  host: apocalips.hstl6.put.poznan.pl

    Wiecie jak skonfigurowac ją żeby dochodziły mmsy w Play-u ?

  • 0

    62. ~mimi  2009-01-31 11:30:26  host: 80.50.4.94

    czy wie ktos jak ustawic wieksze litery? pozdro

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-161-216-242.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet