LG T310 - opinie
Telefony LG LG T310 Opinie o LG T310

LG T310

w sumie: 88
  • 0

    1. ~stay_heavy  2010-09-30 00:49:46  host: aaaj184.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Nowa seria Wink wygląda interesująco. To dobrze, że LG zdecydowało się na kolejne telefony dotykowe dla każdego. Nie każdego stać na górną półkę a możliwości Winków według mnie jak na tą klasę są w zupełności wystarczające

  • 0

    2.  2010-10-14 10:54:50

    2 Samsung Corby ;/

  • 0

    3. ~Paweł  2010-12-15 07:19:49  host: 89-76-121-120.dynamic.chello.pl

    Szkoda tylko że ekran oporowy :/

  • 0

    4. ~  2010-12-17 10:25:15  host: 83-238-228-22.adsl.inetia.pl

    słabsza wersja cookie ;]

  • 0

    5. ~monia  2011-01-05 11:27:40  host: 46.134.241.113

    ja mam i nie żałuje zę kupilam super telefon polecam

  • 0

    6. ~ll  2011-01-10 15:34:56  host: host-80.54.168.110.tvksmp.pl

    do moni : a czy można na nim słuchać mp3 przez słuchawki i czy jako dzwonek można ustawić całą piosenkę

  • 0

    7. ~pawcio  2011-01-12 11:19:22  host: 178.56.101.132

    Elegancki,poręczny,wygodny;)Fajny telefonik!!! Przy przedłużaniu umowy go nabyłem i nie żałuję;)Warto zwrócić na niego uwagę;) ....pozdrawiam....

  • 0

    8. ~ll  2011-01-13 10:35:29  host: host-80.54.168.110.tvksmp.pl

    pawcio a czy można na nim słuchać mp3 przez słuchawki i czy jako dzwonek można ustawić całą piosenkę

  • 0

    13. ~Dominik  2011-02-07 19:11:24  host: bkb199.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ll: MP3 za pomocą słuchawek- tak. a co do tej piosenki to cie nie rozumiem... przeciez grało ci bedzie nie dluzej niz czas dzwonienia drugiej osoby czyli bodajze nie wiecej niz 30 sekund

  • 0

    14. ~Ola  2011-02-09 21:12:02  host: ip-81-15-242-118.unregistered.net.exatel.pl

    II można słuchać piosenki przez słuchawki i ustawić ją jako dzwonek to odjazdowy fon polecam lg T310 rządzi

  • 0

    15. ~drum  2011-02-12 16:06:27  host: 171-176-251-94.net.stream.pl

    Super Telefon ;DD Elegancki, poręczny, wygodny. Hah ja przez słuchawki słucham muzy.. :P Superr.. tel ;d

  • 0

    17. ~lola  2011-02-18 14:03:43  host: agg95.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bardzo fajny i wygodny telefon . do nr 6 on nie posiada słuchawek jeżeli że se fundniesz sam to może w tedy he he pozdro... polecam ;)

  • 0

    18. ~LGBEST  2011-02-22 21:07:12  host: 77-254-84-128.adsl.inetia.pl

    Ten Telefon rządzi !!! Kupiłem se go w sobote bardzo podoba mi sie niema na co narzekać -.^ ;D

  • 0

    19. ~Ola  2011-02-24 12:30:40  host: 77.252.190.221

    powiedzcie mi czy można włączyć w nim podświetlenie klawiszy?? mam ten telefon i ogólnie jestem zadowolona :) proszę o odpowiedź na moje pytanie bo sama nie moge tego znaleźć w ustawieniach...

  • 0

    20. ~nitawugu4  2011-02-28 19:31:34  host: cdc202.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jest bardzo fajny mam go ma dobry ekran mam go od 1 roku świetnie się sprawdza pozdrawiam nitawugu4 :)

  • 0

    21. ~Naciaaa  2011-03-04 17:13:30  host: ant142.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Śliczny:D chce go kupic!!:P Ślicznyyy^^ moze nie ma najlepszego aparatu i tam takiee...mi taki wystarczy:D

  • 0

    22. ~Anonim  2011-03-10 09:06:38  host: ip-93-179-196-205.grakom.pl

    Ello mam pytanko dziala wam youtube albo wrzuta na tym telefonie bo mi przy odtwarzaniu wyskakuje nieobslugiwane i nie wiem dla czego XD

  • 0

    23. ~Loczek  2011-03-10 17:23:58  host: abzb189.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hej mam pytanko czy można jednocześnie słuchać muzyki i robić inne rzeczy jak np pisać smsy. Bo obecnie mam samsunga i własnie najbardziej mnie to wkurza że jak słucham muzyki to już nic innego nie mogę wtedy zrobić.

  • 0

    24. ~marcin1234567899876543210  2011-03-14 19:38:29  host: 94-40-21-215.tktelekom.pl

    niestety tak się nie da że gra muzyka i piszesz sms-a , telefon super chociaż że kupiłem go dziś to mi siee strasznie podoba;) gorąco polecam;).!!!

  • 0

    26. ~xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx  2011-03-17 21:08:33  host: cyberfox.pl

    Mam ten telefon jeden dzien i nie moge znnalezc Bluetooth czy moze mi ktos pomoc?

  • 0

    27. ~lol  2011-03-18 16:18:56  host: 77-254-168-211.adsl.inetia.pl

    btuetooth jest meni na tak jakby drugiej stronie w dolnym prawym rogu. ;D

  • 0

    28. ~aśśś  2011-03-20 11:55:07  host: afld190.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy nie wygodnie pisze się wiadomosci bo to dotykowy?

  • 0

    29. ~Martunia  2011-03-20 19:34:10  host: 77-254-239-59.adsl.inetia.pl

    Jak w temacie czy da się ustawić żeby dzwonek przychodzących sms grał cały czas? Thx za wszystkie odpowiedzi ;)

  • 0

    30. ~Sylwia  2011-03-24 07:39:35  host: ns.cnow.pl

    wygodnie i szybko sie esy pisze ;p

  • 0

    31. ~mario12  2011-03-24 23:00:52  host: lms.limes.com.pl

    "marcin1234567899876543210"Co ty dajesz da się ;p ja mam problem bo sms mi nie chodzą tzn nie mogę wysyłać,zmieniałem nr centrum ,dzwoniłem na coś tam *# ... i nic proszę o pomoc ;]

  • 0

    32. ~mario12  2011-03-24 23:02:36  host: lms.limes.com.pl

    Zapomniałem dodać telefonik super aparat,muzyka wszystko świetne ;]

  • 0

    33. ~  2011-03-25 15:08:42  host: 87-205-249-252.adsl.inetia.pl

    a czy można kupić do niego słuchawki?

  • 0

    34. ~SeW  2011-03-31 09:48:26  host: 44-14.89-161.tel.tkb.net.pl

    nitawugu4 - masz go od roku ?? to ciekawe bo ten telefon bedzie mial swoje pierwsze urodziny w sierpniu 2011 -.- ale widac ty zaginasz czasoprzestrzen. co do telefonu to fajny dla malo wymagajacych uzytkownikow. wyglad jak dla mnie zblizony do tego samsunga corby ale ekran gorszy bo oporowy. ogolnie funkcje praktycznie takie same jak w tamtym samsungu. wyglad ogolny jak dla mnie fajny. takze jak ktos glownie smsuje i dzwoni i czasem poslucha muzyki to ten telefon mu wystarczy. zwlaszcza ze co do muzyki to wielkim plusem dla tego telefonu jest wejscie na sluchawki 3,5 mini jack. w tanszych telefonach czesto tego nie bylo choc ostatnio chyba staje sie to standardem we wszystkich nie tylko w tych drozszych. ogolnie fajny tani telefon dla mas ;)) moja siostra go ma i jest zadowolona takze chyba moge polecic;]

  • 0

    35. ~  2011-04-02 01:17:31  host: z09-08.opera-mini.net

    witam ja mam go dopiero kilka dni ale moge polecic z czystym sumieniem

  • 0

    36. ~patka92  2011-04-09 00:50:22  host: dqn214.neoplus.adsl.tpnet.pl

    witam. mam pytanie. czym sie roznia te ekrany? co chodzi ze w tym lg jest oporowy?

  • 0

    37. ~Maaaarciiia  2011-04-09 10:52:20  host: d84-130.icpnet.pl

    Mam pytanie: Czy na tą komórkę da się ściągnąć muzykę za darmo, bo ten telefon nie ma kabla USB?Jeżeli tak to w jaki sposób.

  • 0

    38. ~SeW  2011-04-13 09:19:13  host: 44-14.89-161.tel.tkb.net.pl

    patka92 - oporowy = wciskany, czyli reagujacy na rysiki itp.

  • 0

    39. ~arcci  2011-04-18 15:47:39  host: 212-76-49-191.home.aster.pl

    Moim zdaniem nic nie mozna zarzucic temu modelowi.Mnie przede wszystkim przekonało to ,że jego konstrukcja umożliwia swobodne zestawianie kolorów, co sprawia, że każdy może wyeksponować jeszcze bardziej swój osobisty, niepowtarzalny styl.A nie kazdy telefon daje nam taka mozliwosc.

  • 0

    40. ~Lilka  2011-04-18 17:18:51  host: 188.146.75.11.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Fajny, duży i czytelny ekran, czysty dźwięk podczas odtwarzania muzyki. Ładny, zgrabny, funkcjonalny i niedrogi :)

  • 0

    41. ~osój  2011-04-19 13:06:59  host: 91.209.141.10

    Czyli inaczej mniej dokładny na dotyk palcem, trzeba się posługiwać tak jak ktoś wspomniał wyżej rysikiem żeby telefon był dokładny.

  • 0

    42. ~sarcik06  2011-04-24 19:41:39  host: acbu140.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon fajny. Tylko mam problm. Da się tu yłączyć menu szybkiego wybierania, jeśli tak to proszę żeby ktos mi napisał jak.

  • 0

    43. ~adkk  2011-04-27 14:28:13  host: 212-76-49-191.home.aster.pl

    Co tu duzo mówic o tym telefonie,jest po prostu idelany dla tych,którzy cenia sobie prostote,ale w najlepszym wydaniu.Przy tym mysle ze nie lada gratką jest tutaj budowany aparat fotograficzny o rozdzielczości 2 Mpx.W takim fikuśnym telefonie jest naprawde bardzo dobry aparat.

  • 0

    44. ~patka92  2011-04-27 16:34:20  host: bnh195.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dzieki za wyjasnienie :) zastanawiam sie nad kupnem tego telefonu. A ten rysik jest z telefonem juz? bo wiem ze nie wszystkie telefony je maja.

  • 0

    45. ~czaki  2011-04-28 10:45:30  host: 91.209.141.10

    Może spróbuj poszukać odpowiedzi na stronie LG, albo zadzwoń na infolinię to chyba najlepsze rozwiązanie i poproś o pomoc.

  • 0

    46. ~  2011-04-28 14:57:44  host: dpj192.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon jak telefon. Myślę, że w tym samym czasie wyszło sporo równie atrakcyjnych telefonów : nokia e7 communicator, n8 etc E7 na pewno jest w tańszeh opcji w taryfach optymalnych.

  • 0

    47. ~xxxxxxxxxx  2011-05-01 18:03:13  host: 44-14.89-161.tel.tkb.net.pl

    czlowieku co ty porownujesz ? tego lg z telefonami kilkakrotnie drozszymi ? troche sie ogarnij moze i zastanow co piszesz bo nie wiadomo czy smiac sie czy plakac. ten telefon cenowo mozna jedynie porownac do poprzednich ciasteczek lg czy samsunga avili/ monte i tym podobnych ale na pewno nie do tych nokii.

  • 0

    48. ~  2011-05-24 18:47:53  host: apn-77-115-159-99.dynamic.gprs.plus.pl

    hej gdzie w tym telefonie jest radio? jak ustawie budzik to radio się włącza a jak chce samo radio to nigdzie go nie ma, tak samo kalkulator i dyktafon gdzie to jest?

  • 0

    49. ~Edmund2000  2011-05-25 10:16:34  host: 81-219-137-154.adsl.inetia.pl

    nie wiem jak wypakować fotki z tel. do kompa

  • 0

    50. ~martynikaaa  2011-05-31 10:40:52  host: h-87-199-82-76.dolsatbelchatow.pl

    hmm powiedzcie mi kabel usb trzeba kupić akurat dopasowany do tego modelu telefonu;> bo do niektorych tel pasuja te same kable z tym samym wejsciem ale mi nie chce odpalic z kablem od nokii ;p

  • 0

    51. ~pati  2011-06-01 19:42:33  host: public-gprs78712.centertel.pl

    normalnie te fotki się wypakuje jak masz kabel USB

  • 0

    53. ~zachwycona  2011-06-04 18:09:28  host: bkt216.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Super telefon mam o od środy. bardzo mi sie spodobał

  • 0

    54. ~eM.Li.  2011-06-10 10:35:35  host: abyo41.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam wszystkich. Chciałam zapytać o słuchawki do tego telefonu. Niestety nie dostałam ich w zestawie, w związku z tym chciałabym je zakupić. I tutaj zaczynają się schody. Nie wiem czy pasują do tego telefonu słuchawki z mini-jackiem 3,5 mm. Jesli nie to jakie mam wybrać. Z góry dziękuję za pomoc.

  • 0

    55. ~małpiata  2011-06-29 10:38:18  host: aagg118.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jest świetny, dostałam go w prezencie i powiem ze na poczatku bylam sceptycznie nastawiona do dotyku ale musze przyznac ze wszystko jest rewelacyjnie, ekran działa bez zarzutu naprawde polecam wszystkim ktorzy cenia sobie design za niewielkie pieniadze;P

  • 0

    56. ~mati  2011-06-30 20:44:58  host: z23-10.opera-mini.net

    mam pytanie czy ten telefon m wirtułalną klawiature QWERTY bo zamierzam se go kupić i musze wiedzieć czy ma?

  • 0

    57. ~zdezorientowana  2011-07-09 00:48:06  host: public62473.cdma.centertel.pl

    kupiłam ten telefon i chciałam przełożyć kartę pamięci z innego telefonu, pani w salonie powiedziała, że będzie działać jednak tak nie jest... może ktoś wie dlaczego???

  • 0

    58. ~dota  2011-07-09 21:40:23  host: host-46-174-209-118.ghost.net.pl

    tak posiada wirtualna klawiaturę qwerty; pasują mini jack 3,5 mm

  • 0

    59. ~Pingijno  2011-07-12 17:41:44  host: aepb215.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Odkryłem ostatnio, że gry systemowe w telefonie nie działają z kartą SIM. O.o

  • 0

    60. ~brtk  2011-07-12 17:44:43  host: aepb215.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Podoba mi się to, że jest klawiatura QWERTY i możliwość pisma odręcznego. :P Ale szkoda, że nie miał w zestawie kabla do przesyłania danych i słuchawek. Musiałem dokupić... Szkoda też, że nie da się waluty przeliczyć w tej aplikacji (przeliczniku)!

  • 0

    61. ~BUUBI  2011-07-14 13:37:00  host: bie149.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon super :) mam go jakis 4 miechy i sprawuje się okej . szkoda tylko ze w zestawie nie dostałem słuchawek i kabla USB . Wszystko w nim ok.

  • 0

    62. ~mar  2011-07-22 20:47:06  host: abyr225.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no właśnie nie działa karta pamięci z innego telefonu

  • 0

    64. ~prezes  2011-08-06 13:10:23  host: abae11.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no bo idioto z nokii zadna karta nie pasuje do innego telefonu

  • 0

    65. ~  2011-08-12 13:17:16  host: z40-05.opera-mini.net

    telefon dobry ale ma kilka felerów... nie noście go w kieszeni bo miesiąc i macie ekran w rysach. telefon nadaje się do internetu (w orange)

  • 0

    66. ~trace26  2011-09-22 10:33:25  host: 89.174.61.146

    a orientuje się ktoś dlaczego po wyslaniu smsa telefon resetuje się

  • 0

    67. ~7days  2011-10-15 16:37:54  host: 82-160-227-230.tktelekom.pl

    on wi-fi nie ma kantują

  • 0

    68. ~werra  2011-10-25 17:16:56  host: erm223.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten telefon i chciałabym założyć blokadę np na sms i nie wiem jak to zrobić. pomoże ktoś?

  • 0

    69. ~madziuś  2011-10-27 13:49:31  host: public132495.cdma.centertel.pl

    kiedy go zalałam nie działał a po 2 tyg. chodził już bez zarzutów takie cudowne ozdrowienie;)

  • 0

    70. ~klaudia  2011-11-06 21:34:24  host: ip-93-154-186-52.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    "werra" blokady na same smsy nie można założyć, możliwa jest tylko blokada całego telefonu (oczywiście smsy można przeczytać tylko po odblokowaniu, ale słychać kiedy przychodzą) trzeba wejść w ustawienia-blokadatelefonu-natychmiast i podajesz 4-cyfrowy kod. jeżeli bedzie wymagany jakiś kod przed tym jak ty go wpiszesz to należy wprowadzić 0000. a moim zdaniem telefon jest do dupy, wymienię go jak najszybciej

  • 0

    71. ~Ola  2011-11-07 19:52:01  host: 83.2.35.177

    a czy da się ustawić tak by w odwarzaczu mp3 piosenki ciągle grayły a nie po skończeniu piosenki muszę wybierac następną ?

  • 0

    72. ~masajsan  2011-11-17 20:45:05  host: aalc204.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam sprawe wie ktos czy da sie tak ze słuchawki podłaczyć do wejścia płaskiego gdzie jest ładowarka bo miałem inne na to wejscie od góry ale teraz dostałem z wejsciem płaskim i mi ich nie wykrywa;/ da się tak zrobić zevy sie dało słuchac czy musza być słuchawki z wejsciem stożkowym ?

  • 0

    73. ~ferarowiec  2011-12-20 15:47:04  host: host-81-190-16-43.torun.mm.pl

    miałem ten telefon przez 20 minut w rękach i co jest super najlepssy telefon na świecie jest bardzo czuły na dotyk ma efekt komiksu że menu wygląda jak komiks aparat robi świetne zdjęcia

  • 0

    74. ~efr  2012-01-16 17:54:25  host: 82.160.207.6

    czy ma wifi

  • 0

    75. ~martyskaaaaaaaa  2012-01-17 17:56:20  host: 119-025-100.adsl.szeptel.net.pl

    Czy da sie jednocześnie pisać esemesa i słuchać muzyki ?

  • 0

    76.  2012-02-03 19:22:00

    bardzo dobry telefon, jeśli ktoś ma jakieś pytania, proszę kierować do mnie

  • 0

    77. ~tom72  2012-02-21 10:10:34  host: rogue3.ups.com

    Jak jest z video ? mogę odtworzyć własciwie tylko to co sam nagrm telefonem...lub knwerteruje na kompie ....z pozycjii telefonu nie daje rady odtworzyc nic z netu .

  • 0

    78. ~aimbot  2012-02-23 22:08:43  host: host-81-190-37-91.szczecin.mm.pl

    mocny fon mam go kilka razy mi na plytki upadl z wysokosci i dziala a wiwi ma wersja lg t310i

  • 0

    79. ~aimbot  2012-02-23 22:11:26  host: host-81-190-37-91.szczecin.mm.pl

    7days wersja t310i ma wifi

  • 0

    80. ~krycha  2012-03-30 14:31:28  host: public22833.xdsl.centertel.pl

    ma dobry aparat wifi ma jave męczy mnie że nie urochomisz na nim gry 3d

  • 0

    81. ~Marta  2012-04-03 22:20:07  host: actm119.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie da się ustawić blokady tak jak np. w samsungach na sms'y, zdjęcia itp ?

  • 0

    82.  2012-04-13 15:54:56

    T310 nie posiada WLAN. T310i posiada WLAN. T310i jest podobno niedostępny w Polsce.

  • 0

    83. ~Emil  2012-04-13 19:11:43  host: user-164-126-83-9.play-internet.pl

    mam te komórkę od pół roku. ma za wolny procesor dodałem do niej kartę 4GB i jak ją wyłączę a potem włączę i wchodzę na np: zdjęcia to muszę czekać 5 min aż się włączy ale tak to ok

  • 0

    84. ~I'm gites  2012-04-28 22:02:54  host: staticline51408.toya.net.pl

    Podobno lekki.Che sobie go kupić

  • 0

    85. ~mszelej  2012-06-05 11:51:48  host: 178-37-136-75.adsl.inetia.pl

    Bardzo lekki - niemal jak zabawkowy... Komu polecam? Np. dla lasek w wieku 13-16 lat, które chcą mieć ładny telefon i dotykowy ekran. JA żałuję ze go wzielam... i ze nie jest to multi touch. Trzeba kupic rysik, żeby się nie denerwować ze nie trafia się w małe strzałeczki palcem. Z kolei od rysika szybko sie porysowal, polecam od razu zakupienie folii ochronnej (bo ta fabryczna to tylko taka wiecie;)) Nie ma wifi. Słaby aparat. Odtwarzacz, którego szumy słychać strasznie na głosności poniżej 7. Okropnie wolny. Mam kartę tylko 1 gb, a czekam aż zdjęcia załadują się około 2 minut. Rozważam kupienie karty 4 gb, ale wtedy na załadowanie piosenek trzeba będzie czekać chyba z 5 min... No i WIELKI minus wszystkich LG, ze nawet na wyciszonym profilu kiedy bateria jest rozladowana, bardzo glosno pika - i to na wysokich tonach. Chcąc "dobić" baterię np. odtwarzając muzyke - nie da się, do telefon jest 'mądrzejszy' i twierdzi, ze bateria jest za słaba - a potem chodzi jeszcze z 10 godzin... i piszczy na wysokich tonach co minutę. Nie polecam ludziom, którzy komórkę traktują jak swoje małe 'centrum dowodzenia' Jest dość niefunkcjonalna dla tych, którzy chcą szybko napisac maila, sms'a, czy zrobić dobrej jakości zdjęcie. ;) Myślę że pod wzgledem funkcjonalności ten model to trochę niewypał. Już starsza "PRADA" była lepsza, serio. :)

  • 0

    86. ~nika512329***  2012-09-03 15:06:14  host: public-gprs78016.centertel.pl

    ja mam ten teljuż 2 lata prawie jak tata mi go kupił to chodził jak ta lala ale po kilku miesiącach zaczoł mi kolor schodzić 3 mi nie działa jak pisza smsa to musza kilka razy walnąć w tą trujke żeby zadziałała ale wgl fajny tel ino szkoda że słuchawek nie było ale se kupiłam ;p a i może tnie mi sie bo pore razy na ziemi leżał a i ty mszelej czyjak ci tam to o co chodzi ze ten tel jest dla lasek od 13 do 16 ja mam 14 i co bonie wiem o co właśnie z tym chodziła ? A tel ogólnie fajny

  • 0

    87. ~Paulina  2012-10-07 15:10:31  host: ip-109-95-171-195.eltronik.net.pl

    mam ten telefon od 2 lat. Przeżył wieeeleee upadków , czego nie przeżyłby np. Samsung Galaxy sIII czy iphone. Jedyną wadą dla mnie jest nieobsługiwanie YouTube, WiFi i Androida. Jeśli komuś chodzi tylko o smsowanie i dzwonienie to jest na prawdę fajny. Literki w trybie qwerty są małe i czasem wciskują się inne, a mi o wiele lepiej jest właśnie pisać w qwerty. Ale i tak nie zamieniłabym go na jakiś inny ;)

  • 0

    88. ~roberto  2012-11-06 17:04:47  host: v09-14.opera-mini.net

    ją mam ten telefon stosunkowo nie długo bo trzeci miesiąc. szczerze mówiąc nie jestem za bardzo z niego zadowolony. wkurza mnie to pikanie bateri jak się kończy. denerwuje mnie klawiatura jak chce napisać szybko sms to to krew mnie zalewa. jest wolny po mału się wczytuje. teraz mi się coś zwaliło. nie zapisuje mi w połączeniach numerów wybieranych. przykładowo jak dzwonie to nie ma zapisanego w połączeniach muszę ponownie szukać numeru w książce telefonicznej. morze mi ktoś poradzi jak to można ustawić żeby działało poprawnie. ogólnie nie mogę powiedzieć że telefon jest zły,w skali 1do10 to daje szczerze 8.bateria krótko trzyma to fakt. pozdrawiam

  • 0

    89. ~xxxx  2013-01-10 18:53:17  host: 80.249.5.100

    mam ten telefon już ok 2 lat. Zjechana obudowa!!!!! wszystko ładnie działa ale obudowa wygląda tragicznie a najgorsze jest to, ze w sklepach ciężko ją kupić bo jest do D***

  • 0

    90. ~ZionTrain  2013-03-13 15:51:08  host: bsr253.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tak jak xxxx mam ten telefon już ok.2 lat,a i niestety obudowa jest jednym z minusów-rysuje się nawet od leżenia na twardej powierzchni np.szafce.Na ekranie też robią się rysy,czasami nie chce współpracować z użytkownikiem[po prostu się zacina :3],ale oprócz tego jest Ok :p A i do minusów dodałabym to,że słuchawek brak i pamięci mało,trzeba sobie dokupić kartę.I internet jakości beznadziejnej. I pytanko:Wie ktoś,gdzie można kupić sobie obudowę na ten model?Będę wdzięczna za odpowiedź. :)

  • 0

    91. ~julka  2013-07-11 16:54:56  host: dhp146.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten telefon od prawie roku jest super. radio odbiera bez słuchawek, muzykę też. polecam.

  • 0

    92. ~Hania  2014-01-16 00:00:50  host: 194.126.165.149

    Witam W maju będzie 3 lata jak go mam dla niewymagających jest super oprócz wi-fi reszta jest ok polecam dla początkujacych i pozdrawiam

  • 0

    93. ~magdaaaa  2014-04-22 18:25:47  host: 157-157-75-56.dsl.dynamic.simnet.is

    dla mnie masakra jest ze jak slucham muzyki i chce odpisac na smsa to muze musze wylaczyc . no i zeby sluchawki dopasaowac to trzeba sie pomeczyc , bo mi np sam dzwoni na wybierane wczesniej numery jak tylko poruszy sie wejscie do sluchawek . słaby ogólnie

  • 0

    94. ~JanosiQ  2014-05-09 21:59:43  host: 89-67-44-226.dynamic.chello.pl

    Badziewny to on ma aparat :)

  • 0

    95. ~zawiedziona  2014-07-25 17:35:57  host: public-gprs516412.centertel.pl

    Witam. Mam ten telefon od 3 lat i jestem zawiedziona. Wzięłam go na umowę i nie mogłam zwrócić. Aparat ma beznajdziejny. Dotyk jeszcze gorszy: klikam w coś a włącza się coś innego a poza tym reaguje z opóźnieniem kilku sek. prawie na każde dotknięcie. Często się zacina, np. przy galerii zdjęć (czekam ok 2min zeby się załadowało) i to nie przez to że mam dużo zdjęć, od początku tak było. Mam kartę pamięci bo tak to by mi się prawie nic nie zmieściło. Brak wifi to już katastrofa. Ogółem telefonu nie polecam.

  • 0

    96. ~sdfdfs  2014-08-01 17:12:58  host: acfo151.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja ten telegon mam od 2010 r czyli 4 lata,zamieniłam go na Nokię Dual Sim 206 teraz trochę żaluję że zamieniłam bo spowrotem chcę mieć jakiś dotykowy.Lg ma fajną obudowe,tylko aparat cos słaby,tylko coś od roku mi padała dosć często bateria bo jak włożyłam z Lg do Samsunga Galaksi 2 mini wiem że nie pasowała ale to juz wykombinnowałam tak że samsung działał.To bateria od Lg w Samsungu nie rozładowywała się nawet 4 dni a wczesniej masakra.Pomyślałam że coś jest z telefonem nie tak więc zamieniłam

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-87-121-0.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet