LG KM380 - opinie
Telefony LG LG KM380 Opinie o LG KM380

LG KM380

w sumie: 99
  • 0

    1. ~?  2008-07-24 15:30:40  host: 80.54.27.31

    Jak dla mnie to je podróbka SE w350i klawisze są podobne , aparat taki sam, karta pamięci taka sama, ma nieco większy ekran od SE, tylko + że obsługuje karty pamięci do 8gb, ma o 20 mAh więcej od SE, ale krócej czyma wg producentadaniem ulepszona podróbka SE w350i.

  • 0

    2. ~pepik  2008-08-04 15:18:16  host: aayc193.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A może SE W380 to podróba!!??:)

  • 0

    3.  2008-08-05 08:25:42

    se to podroba bo pozniej wyszedł :P

  • 0

    4. ~domiii  2008-08-05 17:42:27  host: apn-77-112-19-127.gprs.plus.pl

    a mi sie podoba xD i chyba go kupie xD

  • 0

    5. ~LG  2008-08-06 12:49:48  host: 116-119.echostar.pl

    Własnie SE to podróba ten model byl teorzony przez takiego goscia juz dawno to jest jakis stylista LG i on robi te wszystkie rzeczy wiec to SE podrobilo

  • 0

    6. ~Kamil  2008-08-08 09:47:11  host: abxo27.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam. Mam pytanko: chciałbym kupić telefon, i mam do wyboru LG KM800 i SE K660i. Który wybrać? Wizualnie podoba mi sie LG, zaś w funkcjach nie wiem. Poradźcie...

  • 0

    7. ~PATRYK-XD  2008-08-08 16:27:37  host: aaqt165.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten telefon i wedlug mnie jest zajebisty ten telefon jest prawie jak odtwarzacz mp4 bardzo dobre glosniki fajny glos naturalny jak na 1.3 mpx to fajne zdjecia fajny wyglad a przede wszystkim ta klapka cienki telefon ja dostalem w pezencie jeszcze karte 2gb wiec mozna sluchac do woli :) bardzo dobra bateria jak dla mnie telefon zajebisty polecam :)

  • 0

    8. ~xxx  2008-08-08 22:25:40  host: 2.202.54.80.static.rdi.pl

    hey mam takie pytanie czy w tym lg km380 da się ustawic mozliwosc odbierania połączen za pomocą otworzenia klapki oraz zakonczenia rozmowy za pomocą zamknięcia? wielkie dzięki za odp

  • 0

    9. ~Froscik  2008-08-09 00:04:44  host: adb53.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jest to super telefon, mam go od miesiaca i ani razy sie nie popsul

  • 0

    10. ~  2008-08-20 18:26:35  host: cfe90.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pierwszy raz eksperymentuje z marką inną niż nokia, czy SE i mimo obaw jestem mile zaskoczony, telefon ma bardzo ładny design, świetnie gra, wyświetlacz bardzo ostry i wysoka rozdzielczość no i jeszcze to dodatkowe wejście na słuchawki, WIELKI PLUS dla LG ;)

  • 0

    11. ~tt  2008-08-21 01:24:45  host: ebz24.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wybaczcie ale.. wygląda żałośnie. jakiś taki niedorobiony czy co?? (na żywo też widziałem..)

  • 0

    12. ~Michało  2008-08-28 13:38:33  host: adce194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam tą komórę i jestem z niej bardzo zadowolony.Robi świetne zdjęcia , lepsze niz niektore 2.0 Mpix. xxx-tak jest mozliwos odbierania za pomoca otworzenia klapki i zakonczenia prz zamknieciu

  • 0

    13. ~  2008-09-15 19:17:04  host: elg194.internetdsl.tpnet.pl

    mam ten tel i jest sto razy lepszy niz w350i

  • 0

    14. ~rodzyn  2008-09-16 19:04:37  host: public44737.xdsl.centertel.pl

    i i czy ten głosnik ktory jest z tyłu z ktorego odtwarzane sa dzwonki ma bass ?? jak gra ogolnie bez słuchawek ?? i czy jest awaryjny ale tego pewnie jeszcze nie wiadomo pozdro i dzieki z gory

  • 0

    15. ~zosia51  2008-09-19 11:06:39  host: 77-254-191-26.adsl.inetia.pl

    Chcę go kupic,ale nie wiem czy warto!czy jest on lepszy od Noki5200?

  • 0

    16. ~czkn  2008-09-20 17:59:47  host: chello089077185077.chello.pl

    fajny telefonik tylko ta klapka troche kiczowa

  • 0

    17. ~skarpeta  2008-09-25 22:36:34  host: cga159.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi się bardzo bardzo podoba, mam zamiar sobie go kupić, ale nie wiem ile kosztuje. Jest naprawde fajny. No troszke aparat mały 1,3 no mógł by być większy. Ale naprawde jest fajny ^^

  • 0

    18. ~burni  2008-09-30 11:49:03  host: public52458.xdsl.centertel.pl

    witam mam pytanko czy ten model posiada tylko jeden kolor obudowy czy dwa ?? bardzo prosze o pilna odpowiedz!!

  • 0

    19. ~przemek  2008-10-03 21:03:39  host: duk234.internetdsl.tpnet.pl

    nie wie moze ktos czy da sie ustawic zeby dzwiek polaczen nie byl rosnacy tylko ciagly??

  • 0

    20. ~AguSsia  2008-10-05 16:09:54  host: acgd194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Siema :P Mam pytanie do posiadaczy tego fonika - Czy w zestawie z telefon są słuchawki i kabel USB ? I czy moglibyście mi podać WSZYSTKIE wady tego telefonu, które znaleźliście dotąd ?

  • 0

    21. ~czkn  2008-10-06 21:52:39  host: chello089077185077.chello.pl

    ~przemek pewnie mozna wejdz w profile i w ogolny i personalizuj i tam gdzies to powinno byc :P

  • 0

    22. ~przemek  2008-10-11 11:42:45  host: duk234.internetdsl.tpnet.pl

    nie ma tam opcji której szukam:( widocznie nie da się tego zmienić..?

  • 0

    23. ~Elcia  2008-10-11 22:23:39  host: dcj33.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja wam powiem tyle....polecam ten telefonik dla dziewczyn bo wyposarzony jest w lusterko i tam takie:):) ja go se wziełam i jestem zadowolana! ma wszystkie te bajerki mp3,4xzoom,aparat(1,3m troche słaby alewiadomo że nie może być we wszystkim dobry> polecam:0

  • 0

    24. ~pawel  2008-10-14 20:27:28  host: cfm113.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten telefon, jestem średnio zadowolony. Jego jedynym plusem jest chyba tylko świetnie pomyślany odtwarzacz Mp3 no i niezła jakość odtwarzanej muzyki. I to jest naprawde rewalacja, z drugiej strony pokopane wyświetlanie zdjęć zrobionych aparatem w galerii, widać piksele. Słabiutka bateria, nie wiem gdzie jest to obiecywane 40 godzin słuchania muzyki non stop, strasznie szybko się palcuje i rysuje. Dzisiaj wybrałbym inny telefon + dobry odtwarzacz mp3 osobno. pozdrawiam

  • 0

    25. ~joanna  2008-10-29 09:45:13  host: host-89-230-195-100.lublin.mm.pl

    Własnie tez nie wiem gdzie to 40godzin muzyki non stop,. bateria trzyma kolo 1, 5 dnia, tragedia... poza tym łdny i funkcjonalny/

  • 0

    26. ~ilonkaaaa  2008-11-09 22:38:28  host: aab228.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a ja chcialam go kupic, ale wzilema se w610i i jestem zadowolona, choc to juz nie ten wyglad;p

  • 0

    27. ~Niunia  2008-11-11 14:21:53  host: gl223-23.master.pl

    mam ten telefon jest fajny... szybko wlancza sie mvzyke..;) ale jak wchodze w menv i moje pliki to mi nie widzi karty pamieci....;/ nio widzi tylko na karcie ze mam obrazy ale nie widzi myzyki i filmow... dlaczego cio mvsze zrobic... niech mi ktos napisze na gygy 3343789 czekam..

  • 0

    28. ~technomen26  2008-11-15 07:57:52  host: adil69.neoplus.adsl.tpnet.pl

    telefon swietny mam w domu 4 takie ja zona i dzieciom kupilem glosny bateria super sonny ericson ciszej gra a nokie z tymi cienkimi bateriami moga sie schowac za takie pieniadze to najlepszy fon i glosny na rynku ja kupilem kazdy po 260 wiec jest super

  • 0

    29. ~kassia  2008-11-24 17:47:23  host: geq50.internetdsl.tpnet.pl

    w realu wglada 1000 razy lepiej!!!!!!!

  • 0

    30. ~taka_jedna  2008-11-30 14:16:42  host: 86-63-n1.aster.pl

    Hej ! kupiłam dzisiaj ten fonik i jak narazie jestem z niego zadowolona. Co do waszych niektórych pytan min. czy w zestawie jest kabel USB to odpowiem że jest :) ja mam tylko jeden mały problem....nie wiem kompletnie jak sie zgrywa pliki przez kabel . :( j

  • 0

    31.  2008-12-01 13:31:54

    jest to najgorszy telefon jaki mialam jedyne co jest fajnie to czcionkajest on najbardziej zawiasowy i najwolniej myslacy sprzet nikomy go nie polecam a aparat nawet zooma nie ma

  • 0

    32. ~zenek  2008-12-03 07:15:21  host: 078088107056.mor.vectranet.pl

    Siema mam 2 pytania. Czy można odbierać połączenia którymś z guzików na przedniej klapce ? I czy dobrze nagrywa filmy ten LGik.

  • 0

    33. ~Blizz  2008-12-05 18:04:38  host: 87-205-64-185.adsl.inetia.pl

    czy ktos z posiadaczy moze mi powiedziac jaki jest model baterii??

  • 0

    34. ~michal  2008-12-16 21:55:34  host: host-81-190-10-201.gdynia.mm.pl

    mozna odebrac rozmowe z przodu - w ustawieniach trza popróbowac - tam jest - polączenia i tam znajdziesz

  • 0

    35. ~Cadet22  2008-12-28 18:41:05  host: cgs183.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Właśnie dzisiaj go kupiłem i jak narazie podoba mi sie zobaczymy później.Jedyne co w nim jest nie tak to to że ma mały wyświetlaczale,ale telefon też duży nie jest.Jest on przeznaczony dla młodzieży która lubi muzykę czyli dla mnie:)) zdecydowanie polecam

  • 0

    36. ~  2008-12-30 22:10:30  host: bul77.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten fonik po bracie , brat nie narzekał, muzyka zajebista, aparat jak na muzyczny telefon to totalny wypas, exxxxxtra obudowka+karta 2giba .Podsumowujac telefon warty duzo wiecej niz jego cena

  • 0

    37. ~Marzenka633  2009-01-10 21:43:11  host: inet20907ni-0.eranet.pl

    hej mam pytanko, nie mogę ściągnąc zdjęc z telefonu na laptopa, nawet przez kabel nic nie idzie. Doradzcie mi co mam zrobic. pozdrawiam:)

  • 0

    38. ~anil  2009-01-17 23:18:10  host: 170.biznesklasa.lisek.pl

    wygodnie pisze się na nim sms-y?

  • 0

    39. ~caspar89  2009-01-20 21:33:25  host: awf233.internetdsl.tpnet.pl

    moze podroba moze nie ;) w kazdym badz razie o wiele wiele lepsze wykonanie przez fachowcow z SE ;) materialy itp. tutaj zabardzo czuc ten plastik, widac ze SE bardziej sie postaral

  • 0

    40. ~spoxterka  2009-01-24 17:42:57  host: elink119-2-74.szeptel.net.pl

    mam takie pytanie do tych którzy mają lub mieli ten telefon... czy jak słucham muzyki to mogę wtedy zminimalizować odtwarzać lub coś innego zrobić żeby odtwarzać muzykę i przy okazji śmigać po menu lub pisać sms-y czy nie da się tak zrobić?

  • 0

    41. ~pavel  2009-01-27 18:02:01  host: bpi25.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam pytanie do użytkowników tego telefonu... Czy tak właściwie opłaca się go kupić??? Bo sie zastanawiam... I czy moglbym miec cos fajniejszego w tej cenie ...(nowy bądź uzywany)...

  • 0

    42. ~pavel  2009-01-27 18:10:03  host: bpi25.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam pytanie do u?ytkowników tego telefonu... Czy tak w?a?ciwie op?aca si? go kupi???? Bo sie zastanawiam... I czy moglbym miec cos fajniejszego w tej cenie ...(nowy b?d? uzywany)...

  • 0

    43. ~alusia  2009-01-27 21:48:06  host: chello089074199095.chello.pl

    pomozcie! nie moge sie zdecydowac ktory tel mam wybrac...zastanawiam sie nad tym i samsungiem e250. wiem ze ten jestjakoscio lepszy ale czasami jednak wygodniejsze sa te gorsze...mi komorka jest potrzebna do sluchania muzyki filmowania itd (mniejsza z tym ze gorsza jakosc filmow) widzialam jeszcze ze w samsungach sa bajery do edytowania zdjec. czy we wszystkich tak jest? blagam pomocy!

  • 0

    44. ~alusia  2009-01-28 17:12:02  host: chello089074199095.chello.pl

    mam pytanko...jak dziala bateria w tym tel? szybko sie wyczerpuje? czy szybciej niz w samsungu e250?

  • 0

    45. ~PISTYLET  2009-01-30 20:25:37  host: 89.231.201.170

    Czy można w tym fonie ustawić dzwonek mp3??? z góry dziękuję.

  • 0

    46. ~ewelinka17  2009-02-02 16:14:45  host: public59276.cdma.centertel.pl

    mam zamiar kupic ten telefon tylko nie wiem czy ta klapka nie bedzie przeszkadzała??

  • 0

    47. ~FiFi  2009-02-03 10:49:54  host: abtr147.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon super polecam wszystkim

  • 0

    48. ~popo  2009-02-05 18:41:07  host: host-215.12.elzappero.net

    Nie czyta mi kart mini sd :( Piszę (prosze włożyć pamieć zewnętrzną) gdy próbuję dac na telefon muzyke itp...

  • 0

    49. ~Łukasz  2009-02-06 21:47:05  host: bay109.neoplus.adsl.tpnet.pl

    witam mam telefon od 2 tygoni wiec moge coś już się wypowiedzieć telefon jak za taką kwote 250zł to jest super bardzo elegancki dobze lezy w dłoni super otwarza mp3 poprostu bosko ja słucham muzyki na nim 7-10 godzin w pracy i jestem bardzo zadowolony z niego bardzo dobze słychac rozmuwce a on on mnie i to nieprawda ze sie wiesza tak mowia osoby co go nie maja a chca zepsuc opinie dane to telefonu mozna przesyłac bezposredio przez usb na karte pamieci lub na telefon bardzo szybko blutut tez jest szybki wyswietlacz bardzo przejzysty super kolory obudowa jest boska ja mam taki srebry model hehe moze byc zastosowany jako lusterko hihi do telefonu dostałem oprogramowanie na płycie kabel usb słuchwki ładowarke baterie karte pamieci 1gb pudełko gwaracje 2 lata obsługa telefonu jest prosta a w otwarzaczu mamy duzo opcji do wyboru stlizacyjnych jak i dziwkowych cos dla oczu i dla słuchu telefon przy słuchaniu muzyki 7-10h i pisaniu eskow około 300 dzienie odbieraniu rozmow i dzwonieniu wytrzymuje mi 3 dni a specjalnie patrzyłem i testowałem a jesli tylko pisze eski czy dzwonie to trzyma mi 5 dni

  • 0

    50. ~firezzz  2009-02-10 09:57:14  host: 217.96.23.2

    A dzwonek mozna sobie ustawic swoj?? bo ja mam LG KE970 SHINE i tylko standarowe mozna ustawiac:((

  • 0

    51. ~  2009-02-12 14:45:50  host: aeco238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    kupiel ten telefon pare dni temu wszystko jest w porządku z komputerem chodzi bardzo dobrze i szybko aparat tez ok ja mam karte 2gb i moge zrobić 1000 zdj bluetooth ok tylko że jak ktos nam cos wysyla to jak sie wyśle trzeba przeżucić na karte pamieci bo sam na niej nie zapisuje sms-y pisze sie bardzo dobrze klapka w ogóle nie przeszkadza mp3 rewelacja najwiekszym dal mnie plusem jest zasieg. mialem wcześniej inne telefony ale żaden nie ściągał zasiegu tak jak ten mam w orange i mam zawsze full z przodu obudowa jest jak lusterko

  • 0

    52. ~layne  2009-02-16 15:08:26  host: cotel.pl

    telefon jest świetny. za takie pieniądze nie sposób dostać niczego lepszego. ładny wygląd, solidne wykonanie, świetny wyświetlacz i bardzo głośny odtwarzacz ze wszystkimi bajerami. polecam

  • 0

    53. ~olex  2009-02-24 16:30:07  host: 83-142-219-18.via.zamek.net.pl

    Właśnie jak z ustawieniem dzwonków da się swoje czy tylko fabryczne ??

  • 0

    54. ~zolek  2009-02-24 22:06:03  host: host-89-229-130-208.chelm.mm.pl

    Witam! Czy mógłby mi ktoś pomóc? Zastanawiam się nad kupnem LG ks360 i wlasnie tego km380. Według was który wybrać dodam że cenowo prawie to samo ks360 19zl a km380 za 1zl?? proszę o pomoc. Z góry dzieki

  • 0

    55. ~Czarny  2009-02-24 22:23:14  host: gw-nat-6.gaja.net.pl

    że głośny odtwarzacz to nie powiem lae tak to telefon jest super

  • 0

    56. ~bro  2009-02-27 16:28:35  host: aado191.neoplus.adsl.tpnet.pl

    po prostu nowa v70

  • 0

    57. ~dagii  2009-03-03 17:04:59  host: exa122.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam pytanie;)mam karte pamieci2gb ale jak ktos mi wysyla cos z bluetoocha to pojawia sie brak miejsca-jak przeniesc muzyke na ta karte pamieci?

  • 0

    58. ~Tom  2009-03-06 17:28:41  host: rt-bras1.welnowiec.net

    hey mam pytanie.... u mnie chyba nie dziala bluetooth albo nie umie go uaktywnic ale nie wyszukuje mi innych telefonow a jak ktos mi chce cos przeslac to pisze ze polaczenie niedostepne co mam robic help!!!!

  • 0

    59. ~tuni  2009-03-15 11:30:35  host: 82.177.100.211

    HEJ MAM PYTANKO JAK ROBIĘ STJĘCIA TO CO ZA LIICZBA MI SIĘ WYŚWIETLA CO TO JEST

  • 0

    60. ~piksu  2009-03-15 23:42:20  host: host227.elsnet.pl

    powiedzcie mi czy ten telefon mogę porównywać do nokii 6280 czy samsunga d600? Zastanawiam sie nad tymi 3. nie ukrywam ze ten lg jest najladniejszy wg. mnie ale pomijajac odtwarzacz mp3 to dobry telefon? odtwarzacz mam świetny iriver wiec nie zalezy mi zbytnio na telefonie do sluchania ;) poradzcie cos ;)

  • 0

    61. ~d  2009-03-24 15:41:52  host: system858917593.mtvk.pl

    Będe go mieć już niedługo ;) Bosko xD

  • 0

    62. ~niki  2009-03-29 09:49:10  host: 088156245237.bartoszyce.vectranet.pl

    A jak pobrać tapetkę na ten fonik :) Wzięłam wysłałam sms-a na tapetkę, którą "da" się pobrać na ten fon i odesłało mi sms-a z kodem, by go pobrać nacisnęłam więc ładuj i wyskoczyło mi : Wystąpił błąd komunikacji. Co mogę zrobić :)

  • 0

    63. ~daga  2009-03-29 11:02:56  host: 088156245237.bartoszyce.vectranet.pl

    jak można na niego pobrać tapetę :) mi wyskakuje : wystąpił błąd komunikacji. Pomocy!

  • 0

    64. ~Hohol  2009-03-31 16:54:13  host: sub233-111.elpos.net

    czy można ustawić mp3 jako dzwonek???

  • 0

    65. ~DanOn  2009-05-01 07:17:32  host: 213.25.102.155

    Elo wszystkim mam pytanie, telefon LG Km 380 zacina mi sie na karcie pamieci 512mb, wszystko jest dobrze nie wiem może coś w ustawieniach?? mam ten telefon dzień i nie wiem co z nim zrobic bo wg mi nie pokazuje zadnych dany, karta microSD jest dobra, na innych telefonach chodzi, nie mam do tego telefonu zaszczerzen oprocz tego ze sie tnie, prosze o szybka odp.

  • 0

    66. ~jagg ; )  2009-05-05 14:47:02  host: 95.85-237-172.tkchopin.pl

    Czy ktoś wie może ile ten telefon kosztuje w Media Markt ? . Wgl widze że połowaa osób ma problem z baterią, hmm ... ilee razy trzeba na samym początku rozładować ją? Ogółem telefon mi się podoba z wyglądu i z funkcjonalności(opis) że tak ujmę. No alee co ja mogę powiedzeć skoro jeszcze go nie mam. No alee niedługoo już bedzie moj ;PP

  • 0

    67. ~;];];]  2009-05-08 13:50:21  host: inet20908ni-2.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    chciałabym się zapytac czy w tym telefonie można ustawić dzwięk MP3 jako dzwonek ?

  • 0

    68. ~wiz911  2009-05-20 20:08:04  host: adkv48.neoplus.adsl.tpnet.pl

    cholernie sie wiesza nie polecam, wysylam go 4 raz do serwisu i nie moga go naprawic

  • 0

    69. ~  2009-05-22 14:10:26  host: elk149.neoplus.adsl.tpnet.pl

    A mam do was pytanie czy ten telefon posiada kamere do nagrywania filmików? ;/

  • 0

    70. ~WolfGang  2009-05-22 14:25:36  host: 94.254.232.198

    Ja mam tego fona i jest spoko.DanOn wcześniej wspomniał że mu się zacina ja mam karte 1GB i wszystko jest ok.DanON myślę że to coś w ustawieniach i dlatego ci się tnie.telefon skoksik daje 8

  • 0

    71. ~san_mariano  2009-05-28 00:17:48  host: 77-254-98-251.adsl.inetia.pl

    Mam ten telefon od kilku miesięcy. Można w nim ustawić mp3'ujkę jako dzwonek. Z baterią to jest tak że bez względu na markę i model na początku powinno się ją ładować do końca i rozładować też do końca i tak ze trzy razy, żeby ją skonfigurować. To że ten telefon zacina się czasami przy kartach sd jest normalne bo TEN TYP TAK MA ;) Mi na początku tez kilka razy się zaciął lub jej nie odczytał (obecnie to się nie zdarza) ale wtedy podłączałem kartę przez czytnik do komputera jeszcze raz i potem znowu wkładałem do telefonu i zawsze odczytywał. Nie ma co panikować tylko próbować jeszcze raz ;) Niektórzy piszą, że ten model jest beznadziejny, bo się zacina itd ale to że kilka razy zaciął mi się lub że nie odczytał karty to dla mnie nie był żaden problem i w ogóle to nie było jakoś specjalnie uciążliwe. Teraz tak z niego korzystam ze to i tak się prawie nie zdarza. Mała rada dla nowych nabywców: NIE ODRYWAJCIE FOLIJKI Z EKRANU JAK NAJDŁUŻEJ (ona wcale nie przeszkadza bo jest bardzo dobrej jakości) BO EKRAN SIĘ SZYBKO RYSUJE ale nawet po tych kilku miesiącach wygląda bardzo dobrze bo ryski widać tylko z bliska ;) pozdro

  • 0

    72. ~;)))  2009-06-01 14:58:02  host: acbr129.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Elo..:) Chciałabym się zapytać czy w tym telefonie można nagrywać fimiki?? ;/

  • 0

    73. ~  2009-06-08 20:06:56  host: cpj236.neoplus.adsl.tpnet.pl

    krótko mówiac oplaca kupic sie ten telefon???

  • 0

    74. ~D.avi.d  2009-06-11 14:05:34  host: acxn205.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Spoko fonik tylko troche słaba bateria ;[

  • 0

    75. ~jnbuh  2009-06-13 09:56:07  host: cor60.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ile ten lg kosztuje w media markt?

  • 0

    76. ~baow  2009-06-15 00:25:05  host: 195.117.44.226

    telefon jest swietny, szczegolnie dla osob uzaleznionych od muzyki. rzeklabym ze to telefon kobiecy - lustrzana obudowa, umozliwiajaca polowe przegladanie sie oraz klawisze. wlasnie klawisze sa jedna z niewlieu wad telefonu - przystosowane jakby specjalnie do tipsow - bardzo waskie, ale idzie sie przyzwyczaic. druga wada jest brak mozliwosci wgrania motywow. natomiast latwosc obslugi, odtwarzacz czypomysl z 2 wejsciami do sluchawek mnie zachwycaja. polecam

  • 0

    77. ~ala3310  2009-07-06 15:52:50  host: ip-81-15-153-86.unregistered.net.exatel.pl

    Mam prośbe,niech ktoś mi powie jak wyłączyc dzwięk klapki w LG KM 380?

  • 0

    78. ~Tomek  2009-07-19 09:31:37  host: nat-77-252-156-134-vlan253-weglin.neospot.pl

    Telefonu używam do rozmów, sporadycznie pisania sms'ów, i słuchania muzyki (dojazdy do pracy itp). Telefon za tą cenę jest rewelacyjny. Wady to - niezbyt szybki, szybko się niszczy obudowa, wyświetlacz w słońcu jest kompletnie nieczytelny. Plusy to dobra bateria, prosta obsługa, i rozmiar/waga (dosyć duży a lekki). Podsumowując telefon przez który można gadać godzinami a w drodze do pracy dodatkowo posłuchać muzyki, przy okazji nie odczuwając jakiejś cegły w kieszeni koszuli.

  • 0

    79. ~  2009-08-06 13:34:09  host: host-234-121.lan.bermudy.net

    najgorsze gó♦wno jakie kiedykolwiek miałam .

  • 0

    80. ~  2009-09-19 17:13:18  host: public-gprs44802.centertel.pl

    wie moze ktos jaki jest KOD SERWISOWY do tego telefonu?? bardzo prosze o szybka odpowiedz...

  • 0

    81. ~ASKUU  2009-12-02 14:57:41  host: 188.33.42.167

    'ZAWIESZA SIĘ SKRZYNKA WIADOMOŚCI. W CIĄGU MIESIĄCA ODPADNĄ WAM GUZIKI Z PRZODU (KLAPKA). MASAKRA

  • 0

    82. ~gienio 1906  2009-12-02 17:43:33  host: chello089077249014.chello.pl

    ezu ludzie porąbało was ja mam ten telefon od 1.5 roku i jest najgorszy . Zepsuł mi sie juz 2 razy zacina sie lakier z obudowy schodził niemozna znalesc etui na niego poprostu mowiąc zal niepolecam go tajgorszy telefon . A pytanko jak moznaustawic rzeby wideo zapisywało sie odrazu na karcie pamieci błogam pomozcie bo ja juz niemoge z nim wytrzymać

  • 0

    83. ~omfg  2009-12-02 21:56:06  host: 188.33.62.151

    Mam telefon kilka miesięcy.Ogólnie może być.Ale strasznie się zacina, często nie chodzą w nim klawisze.Klejnymminusem telefonu jest to, że wyłącza się tak sam z siebie.Zle się pisze smsy.Jak dla mnie bateria to najmniejszy problem.Nie polecam.

  • 0

    84. ~klo;p[po  2009-12-09 12:21:47  host: dum52.internetdsl.tpnet.pl

    bardzo fajny

  • 0

    85. ~Help me  2009-12-13 10:33:20  host: aamu148.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ej sluchajcie mam LG Ks360 I co mam zrobic by pliki zapisywaly sie na karcie?

  • 0

    86. ~POMOCY  2009-12-13 10:35:46  host: aamu148.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam tel LG Ks360 i co mam zrobic by pliki zapisywaly sie odrazu na karcie?;/ plz pomozcie

  • 0

    87. ~torunczyk  2009-12-14 12:13:21  host: host-89-229-28-81.torun.mm.pl

    wlasnie mi sie zawiesil i teraz nie moge go wlaczyc..trzeba wymienic soft..ktorego nigdzie w serwisie nie maja...i jestem bez telefonu....zenada..moze ktos da namiary gdzie zdobyc soft do tego tel km380.......

  • 0

    88. ~Agnieszka  2010-01-05 13:59:27  host: 84-38-23-203.metrolink.pl

    Mam ten telefon ponad pol roku i jestem z niego zadowolona.Do pisania smsow jest bardzo dobry,do rozmow tak samo.Jego wada jest aparat-robi niezbyt ładne zdjecia.Troche sie sciera w nim obudowa ze srebrnej na czarna,ale po jej calkowitym zdrapaniu nie widac ze miala byc srebrna a jest czarna.Telefon ma tez ładne kolory,po bokach jest lekko skrzywiony aby lepiej sie go trzymalo w reku,ale to trzeba sie przyjrzeć.Jest też dobrze naklejona na nim folia ochronna na wyswietlaczu..Ja swoja mam do dzisiaj i sie nie odkleja.Niewiem jak inne telefony ale moj po kompletnym wyczerpaniu laduje sie szybko 3h,3.5h.Zapomnialam jeszcze napisac o odtwarzaczu..wydaje ladne,czyste dzwieki.Telefon chyba typowo kobiecy:)ale moj maz tez na niego poluje..Tak wiec polecam.

  • 0

    89. ~  2010-01-12 19:02:54  host: 83.238.48.22

    mam pytanie czy blutu też wam raz działa a raz nie bo nie wiem czy reklamować czy co??

  • 0

    90. ~roksana  2010-01-21 21:31:11  host: ip-85-198-243-122.broker.com.pl

    jak sie ją naprawia podłączyłam ją do kompa i się zepsuła

  • 0

    91. ~tomek  2010-02-01 00:13:13  host: aarq59.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ludzie telefon jest ok mam go od dwóch lat widać na nim wiele rys ale to z mojej winy na gwarancji wymienili mi płyte główną za free!! to punkt dla LG ale klawiatóra jest badzo głośna i teraz rozwaliło mi się wejście USB bo było tak zamontowane że to tylko hiny mogły wyprodukować Ten telefon gdy go ładowałem spadł mi z biórka złapałem go wlocie za kabel i wywałem USB ogólnie to jest na styki ale styki poodpadały Mam więc mieszane uczucia jest on dobry do muzuki ale nie dla nastolatków nie jest poprostu odporny . Jedynie dobrze znosi wodę i lód bo zgóbiłem go w święta i znalazłem go kilka dni póżniej w zamarzniętej kaurzy. to kolejny plus

  • 0

    92. ~kati  2010-02-27 15:21:31  host: 77.252.190.127

    Hej co do telefoniku mam go 2 lata i powiem że jest słaby, owszem zdiencia robi super zato niema zooma, bateria szybko sie rozładowuje za to sama sie ładuje po zamknienciu klapki,blutu ostatnio mi szwankował, a płyta nie działała,muzuka dosyć głośno chopdzi,ale szybko schodzi sreberko z boków komurki. Moja ocena 5/10,wyglond 5/10

  • 0

    93. ~D3mot  2010-06-07 21:45:54  host: cicha.piekary.net

    Witam. Mam ten telefon ponad 1.5 roku. Cóż jestem z niego średnio zadowolony. Odtwarzacz ma *** do wielkich głośników jak podłączyłem i jeszcze jak się włączy ta opcję 'dzwięk naturalny' to myślałem ,że głośniki rozwali. Niestety Jest nieco opóźniony. Czasami nie czyta karty pamięci i się zawiesza, ale możliwe,że przez kartę 2gb. Szybko się rysuje i zchodzi farba z boków. Klawisze strasznie głośno chodzą i sie rozlatują. Ale ogólnie telefon jest na plus ; )

  • 0

    94. ~  2010-11-19 21:00:08  host: hera.tvtom.pl

    mam ten telefon półtora roku lubi się czasem wyłączyć

  • 0

    95. ~heiwajima shizuo  2011-04-23 17:06:10  host: bgk186.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Bardzo dobry telefon. Zamierzam kupić nowy, w którym możliwa będzie zmiana motywów. Wiecie może, w którym z LG można zmieniać motywy oraz żeby odtwarzacz muzyki był tak samo zaje*isty jak w tym modelu?

  • 0

    96. ~lenka  2011-05-09 23:10:30  host: public-gprs222547.centertel.pl

    ja także mam ten telefon. byłam z niego zadowolona dopóki mi się nie popsuł! zacinała się, nie włączał się, popsuł mi się kilka dni po przyniesieniu z naprawy!!!! a ogólnie to super telefon! wspaniale się na nim robi zdjęcia, słucha muzyki !!! chociaż co do całego wyglądu to jest masakra - szybko się rysuje, schodzi kolorek po bokach. Strasznie się zacina!!! czasami nie odczytuje karty pamięci!!!!!! ogółem strasznie szybko mi się telefon popsuł, tak z dnia na dzień coś się tam zrypało !!1! ale oceniam go na 5

  • 0

    97. ~  2011-09-06 01:55:15  host: staticline58123.toya.net.pl

    siema sorry ja mam małe pytanko czy on powinien się tak strasznie zawieszać nawet jak nie ma w nim karty pamięci??????? Proszę was o szybką odpowiedź....

  • 0

    98. ~ta sama  2012-01-25 18:46:37  host: 80.50.126.114

    jak mam włączyć słownik T9 w LG ks360 pomocy :D

  • 0

    99. ~dob46  2013-02-26 14:30:47  host: h235.239.174.46.interdom.net.pl

    Dobrze ze czyta pdf i doc (orax xls i ppt)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-163-173-253.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet