LG GT505
Telefony LG LG GT505

LG GT505

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 4.84

Funkcje 3.94

Wydajność 4.12

Średnia ocena 4.30

A czy Ty...?

Mam

1

Popularność

7 lat, 3 miesiące

Podstawowe funkcjonalności LG GT505

OGÓLNE
Nazwa LG GT505
     znany także jako
Zaprezentowany maj 2009
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Telefon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM
Klawiatura sprzętowa
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
107 x 54.4 x 11.8
Masa (g) 98
SIEĆ
GSM 850, 900, 1800, 1900
WCDMA 1900, 2100
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
dotykowy, oporowy
     kolory 256 tys. kolorów
     rozdzielczość 240 x 400 pix
     wielkość 3 cali
Ochrona wyświetlacza
Wyświetlacz dodatkowy
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik zbliżeniowy
Czujnik oświetlenia
TRANSMISJA
CSD
HSCSD
GPRS Class 10
EDGE Class 10
3G
HSDPA 3.6 Mbps
HSUPA
HSPA
HSPA+
LTE
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA
Bluetooth 2.0
WLAN Tak, 802.11b/g
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz)
WiMAX
NFC
USB 2.0
typ USB microUSB
GPS Tak z AGPS
Ładowanie przez USB
Złącze jack
Wyjście TV
Czytnik linii papilarnych
SYSTEM
System
Aktualizacja
Procesor single-core
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 60 MB
karta pamięci microSD
karta pamięci - max wielkość 8 GB
karta pamięci w zestawie --brak danych--
książka adresowa wielkość
APARAT
Aparat główny 5 Mpix
geotagging
     zoom optyczny
     autofocus
     flesz LED
     filmy Tak,
Drugi aparat
Wideorozmowa
MULTIMEDIA
Radio
FM transmiter
Dyktafon
Polifonia
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3
Odtwarzacz wideo Tak, MP4
Moduł TV
HD Voice
KOMUNIKACJA
SMS
Słownik SMS T9
EMS
MMS
IM
Email
FUNKCJE
Przeglądarka HTML
RSS
Java 2.0
Kompas cyfrowy
Terminarz
Alarm wibracyjny
Profile
Wybieranie głosowe
System głośnomówiący
Inne stoper: Tak SmartMessaging: Tak oprogramowanie nawigacyjne WisePilot
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 1000 mAh
Wymienny akumulator
Szybkie ładowanie
Bezprzewodowe ładowanie
Czas czuwania w 2G (h) 260
Czas czuwania w 3G (h) 420
Czas rozmów w 2G (min) 420
Czas rozmów w 3G (min) 420
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa)
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa) 0.56
SAR US (ciało) 0.31

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 152
  • 0

    1. ~matrix  2009-09-30 16:25:33  host: afdh162.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kupiłem ten telefon przy przedłużaniu oferty z PLAY. Już po wyjęciu z pudełka telefon robi wrażenie. Ładna czarna obudowa z metalicznymi wykończeniami. Po włączeniu jeszcze lepszy efekt. Bardzo ładne, żywe kolory wyświetlacza. Obsługa systemu zaoferowanego przez LG jest bardzo prosta, przejrzysta i intuicyjna. Główne meu podzielone jest na 4 kategorie, co znacząco ułatwia poruszanie się po menu. Aparat wykonuje bardzo łądne zdjęcia, odtwarzacz MP3 również zadowoli przeciętnego słuchacza. Ekran dotykowy działą bardzo dobrze, z wyjątkiem klawiatury QWERTY w której ciężko trafić w odpowiednią literkę. I jedyna rzecz któa mnie razi to kiepska jakość wykonania słuchawek. Psuje to całokształ telefonu. Ale poza tym telefon jest naprawde godny uwagi i nikt nie powinien się na nim zawieść.

  • 0

    11. ~MAT  2009-10-29 15:00:11  host: 212.160.172.70

    Aparat lekki ale wykonany z dobrych materiałów jak na PLASTIK. Ekran czytelny ładne kolory, ostry, dotyk działa bez zarzutów. Aparat szybki nie ma jakis zastojów. Filmy 320x240 mp4 mobile, dzwiek 64 bit, 25 fps - chodzi rewelacja - dobry prorgam do takie konwersji anyvideoconverter. Konfiguracja poczty email ok. internet na wifi działa bez zarzutu. Zdjęcia sa ok ale najlepsze w słońcu w domu to już gorzej. Nawigacja ja wgrałem amaze - linkhttp://www.amazegps.com/ - szczerze chodzi całkiem sprawnie GPS łąpie wyjatkowo szybko jak na komórkę - nie jest to zwyczajna nawigacja ale jest - sciaga dane z internetu ale bardzo małe paczki. Ogólna ocena bardzo wysoka aparta bardzo polecam. Działam na nim jakis czas i jesli chodzi o baterie to 3, 4 dni i to przy sporym uzytkowaniu.

  • 0

    33. ~darroo  2009-12-06 11:18:59  host: pc193.am.osi.pl

    przeczytalem parę opinii o tym telefonie i musze powiedzieć ze z polową sie nie zgadzam. 1-bateria) po sformatowaniu trzyma 3 dni i to bez problemu. 2-wyświetlacz) ladne kolory,czytelny w kazdym calu,wada? czasem sam poprawia tapete do tego stopnia ze widać pixele i przejścia miedzy kolorami tworząc tak jakby fale. 3-aparat) zdjęcia dobre ale nokia ma duzo lepszej jakości nawet na 3,2mpx-mimo ze tel ma stabilizator to przy jakimkolwiek ruchu zdjecia są zamazane na kompie:( 4-wyposażenie) rysik (do czego on ma tu niby być potrzebny? ) brak w zestawie-smyczy,szmatki do czyszczenia wyświetlacza,folia ochronna na panel,tylko zero instrukcji jak dokladnie to wkleić zeby nie bylo powietrza. 5-menu Intuicyjne proste i czytelne ale... to tylko flash menu wiec nic sie nieda z nim zrobić,zmiana softu nic nie pomoze,flashowanie tez nic nieda i zaden WM5 czy 6 nie podejdzie (proc ram itd...) 6- WI-FI ktos napisał ze wi-fi sie łączy przez orange:D tak wiec kolego jakim cudem? wi fi to to samo co bluetooth tyklko szersze pasmo wiec co ma orange do tego? haha. Owszem klika sie w przeglądarke orange world ale potem masz do wyboru (łącz przez GPRS ,WI-FI). ogolna ocena 5+ na 7 pozdro

  • 0

    39. ~Aga  2009-12-10 20:06:39  host: 86-19-n1.aster.pl

    Mam ten telefon od ok. 2 tyg. Jak dla mnie jest bardzo fajny, choć obawiałam się dotykowego ekranu. Wadą są kiepskie słuchawki, jestem właścicielką niedużych uszu ;) a słuchawki są całe z plastiku, nie mają gumowych końcówek. W dodatku są strasznie duże :/ Dokupiłam kartę mikro, ale pliki przerzucam za pomocą czytnika kart. Niestety dołączone oprogramowanie i sposób synchro z kompem pozostwia wiele do życzenia - zbyt wolne i zbyt skomplikowane. Klawiaturka qwerty jest boska (dotykowa)! nawet nie musze używać rysika :) jak na moje małe palce jest akurat. Zaskoczył mnie edytor grafiki (zdjęć) ma wiele fajoskich funkcji (zwłaszcza filtry i dopasowanie - m.in. zmiana balansu bieli). Bateria pierwszy raz wytrzymała 2,5 dnia, potem trzymała 3-4 dni.

  • 0

    50. ~Gizmo  2009-12-20 19:10:32  host: 188.137.117.180

    Telefon mam od miesiąca, obawiałem się dotykowca, ale pozytywnie mnie zaskoczył. Zalety: bateria trzyma 4 dni bez żadnych problemów przy normalnym użytkowaniu, menu proste, intuicyjne działa szybko nie muli, wyświetlacz duży nawet w jasnym pomieszczeniu wszystko wyraźnie widać, wifi działa doskonale szybko łączy (zainstalowana opera mini), nawigacja doskonała (nawigacja orange) sygnał łapie bardzo szybko (choć pierwsze łączenie trwało ok 6 min) teraz kilka sec. Pokrycie 99% tryb nocny dzienny, fotoradary, punkty poi jednym słowem pełnowartościowy GPS, inne funkcje: kalendarz, mp3, terminarz, radio(0tylko po podłączeniu słuchawek) i wiele innych działa bez zarzutu. Teraz minusy: aparat pomimo matrycy 5 mega pixeli robi potwornie słabe zdjęcia, w normalnych dziennych warunkach jest jeszcze znośnie, ale w zaciemnionych pomieszczeniach tragedia, pisanie smsow na klawiaturze qwerty jak dla mnie bardzo niewygodne co prawda jest rysik ale to niewielka pociecha, nawigacja(super), ale tu minus płatna 150 zł na 12 miesięcy (jeżeli jesteś przedstawicielem handlowym to ok) można tez wykupić pakiet na 7 dni lub miesiąc, co prawda można wgrać darmowe nawigacje, ale pozostawiają wiele do życzenia (garmin). Podsumowanie: telefon wart swojej ceny za kwotę 550 zł mamy dobrze wyposażony telefon z nawigacja i wifi plus wiele więcej. Na 10 daje 7 wady ma, ale czy jest jakiś telefon który ich nie ma ?

  • 0

    54. ~Jazzy Lu  2009-12-27 00:15:11  host: 113-mo2-10.acn.waw.pl

    Mam go 2,5 tygodnia, siec Orange (oczywscie standardowo operator zaingerowal w menu :/). Na poczatku uzywalam bez karty SIM, tak zeby oblukac, pobawic sie, wiec wiem, ze WiFi dziala normalnie, nic sie tu nie laczy przez Orange. Sam telefon jest ladny, wygladem goruje moim zdaniem nad swoim bratem GT500. Rysik faktycznie zbedny. Aparat ok, choc ma wady. Sluchawki - smiech na sali. Twarde i nijak do ucha sie nie mieszcza. Co najgorsze jak do tej pory? Bateria! U mnie niestety dziala krociutko, 2 dni max, niezaleznie czy telefonu uzywam czy sobie lezy w szufladzie!!! Porazka. Sila rzeczy bateria sie sformatowala, bo telefon padal mi w nocy i wylaczal sie na amen. Jak Wam udaje sie uzywac go 4-5 dni??? Poradzcie cos, prosze. Chcialam Avile, ale zrezygnowalam i teraz ogolnie mam sporo watpliwosci, czy to byl dobry wybor.

  • 0

    57. ~mir  2010-01-03 18:27:18  host: 77-254-53-41.adsl.inetia.pl

    Boże litości dla tego badziewia jak ktoś ma zamiar to kupic i kozystac z blutófa to lepiej niech daruje sobie a juz nie wspomne o synchronizacji z outlook jak wam zsynchrunizuje mimo ze nie zaznaczycie opcji duplikacji po 3 tazy te zmae kontakty powtóza sie w spisie telefonu i w ołtluko albo zadania i przypomnienia to zechcecie z człą pewnoscią go podeptac Nie miałe jak do tąd nic gorszego nie mozliwośc wyłączenia dwieku w aparacie i nie mozliwość wyłaczenia sygnalizacji o rozładowujacej sie bateri która tez jest [xxxx] i jeszcze ten pc suit program do obsłgi tego telefonu wogle lipa jakich swiat nie widział ehhhhhhhhhhh chba zaraz go spale

  • 0

    63. ~Jazzy Lu  2010-01-13 00:41:25  host: 113-mo2-10.acn.waw.pl

    Odnośnie mojego komentarza nr 54. - ustawilam siec na "tylko GSM" i wydaje mi sie (choc nie mam 100% pewnosci), ze wlasnie to wydluzylo czas dzialania baterii do nawet 5 dni. Dodatkowo zapewnia to stałe wyswietlanie sie na ekranie lokalizacji (w Orange jest to nazwa miasta + dzielnica), jesli ktos jest tym zainteresowany. Przy odpowiadaniu na SMS-y troche drazni mnie to, ze czesto przypadkiem w trakcie pisania dotykam "wyślij" i SMS od razu leci do obdiorcy, ktoremu odpisuje, bez mozliwosci skorygowania tego co sie pisze (a ze slownikiem T9 potrafia wyjsc rozne cuda). Ogolnie dzieki przedluzeniu czasu dzialania baterii na chwile obecna jestem nawet calkiem zadowolona z wyboru tego telefonu. Zobaczymy co przyniesie dalsze jego uzytkowanie :) Pozdrawiam!

  • 0

    72.  2010-01-31 00:33:19

    Mam ten telefon(w wersji szarej-polecam)od 3miesiecy w Orange.Duzym atutem telefonu jest Wi-fi, ktore okazuje sie bardzo przydatne i dziala bez zarzutu.Takze wbudowany w prawym gornym rogu(dla tych ktorzy nie zlokalizuja go zaraz po kupieniu pomocna informacja) rysik bardzo ulatwia pisanie smsow.Aparat jak na5MP nie robi jakis oszalamiajacych zdjec ale mozna je"obrabiac"za pomoca roznych funkcji w telefonie.Dla mnie najwiekszym minusem nie jest jak wszyscy pisza niewylaczalny dzwiek migawki aparatu a dzwiek rozladowanej baterii ktory jest dosc glosny i dziala mimo wyciszenia telefonu.Rowniez denerwujace jest to ze gdy tylko wskaznik baterii spadnie o jedna kreske telefon rozladuje sie bardzo szybko i z 2 kreskami naladowania baterii nie ma co z domu wychodzic bez ladowarki.Sama bateria przy aktywnym używaniu-w moim przypadku rozmowy,smsy+internet bez radia i mp3(sluchawki bardzo niewygodne i wypadaja)trzyma od 2do3 dni.Nawigacji jescze nie ogarnalem wiec sie nie wypowiem.Daje 7 na 10.

  • 0

    75. ~Ewelajn  2010-02-09 17:01:08  host: 77-253-75-239.adsl.inetia.pl

    Bardzo, bardzo, bardzo chcę kupić sobie ten telefon. Strasznie podobają mi się dotykowe telefony, a funkcja WiFi to byłoby coś niezłego(mam neta w całym domu), aparat spoko- 5 mpx. Co prawda telefonu nie miałam w ręce, ale ze zdjęć jest b. ładny. Cena przystępna, na Allegro już od 449zł! Jednak mam pewne obawy co do kupna na allegro... Znam przypadki, że wysłano marchewki zamiast komórki.. ;D No ale w salonach telefon z pewnością będzie droższy... Te 449 zł spokojnie mogę wydać, tylko jest jeszcze jeden problem - rodzice. Muszę ich przekonać, żeby pozwolili mi kupić. Chcę za swoje, więc nie wiem o co im chodzi. Swój aktualny telefon mam prawie 2,5 roku (SE W300i), a jeszcze troche to za jego sprzedanie niewiele dostanę (bardzo widoczne ślady użytkowania ;D m. in. ruszająca się klapka no i rysy) Do tego tel. juz nie modny ;( Ok, ale wrocmy do LG GT505 ;) Ogólnie na różnych forach, telefon ma o wiele wiele więcej opiń pozytywnych, niż negatywnych (które mogłabym policzyć na palcach), co sprawiło, że jeszcze bardziej się napaliłam na ten tel. :D Wiadomo, że jakieś wady są, ale jak tu ktoś mądry wyżej napisał, że takiego telefonu, który zadowalałby wszystkich po prostu nie ma ;D Jakieś pierdoły typu brak softa, czy dzwiek migawki to akurat mam w d****, że się tak wyrażę. A z tym rysikiem, to on jest zabudowany w komórce? Tzn. otwieram cos tam i wyciagam rysik z komy?? Tak to zrozumiałam. Jeśli jest tak, to fajnie. NO I JA TAK CHCĘ TĘ KOMĘ!!! łaaaaaaaa!!!

  • 0

    96. ~Jazzy Lu  2010-03-24 23:51:55  host: 113-mo2-10.acn.waw.pl

    Po 4 m-cach uzytkowania oceniam telefon na dosc dobry. Najwieksze zalety wg mnie - tak szczerze to wyswietlacz i WiFi. Dochodze do wniosku, ze mam chyba zbyt malo cierpliwosci dla dotykowcow: a to cos wcisne przypadkiem, a to piszac SMSy nie moge trafic w miejsce, ktore chce poprawic/zmienic, a to odblokowuje mi sie w torbie i sam dzwoni... Bateria dalej trzyma 5-6 dni, ale zgadzam sie co do tego, ze jak mamy 2 kreski, to lepiej chodzic z ladowarka przy sobie. Czasem telefon nagle mi gasnie, po czym pojawia sie logo LG i dopiero po paru chwilach wraca do normy, ale juz mnie to nawet nie dziwi, bo praktycznie z kazdym telefonem mialam problemy tego badz innego typu (nie wiem czy to wina sieci Orange czy samych komorek). Ciagle sie waham czy go sprzedac czy nie, bo jednak wole zwykle tradycyjne klawiatury, ewentualnie telefony ze sliderem. Ale jak ktos chce koniecznie dotykowego, to mysle, ze spokojnie moze go brac pod uwage.

  • 0

    123. ~old man  2010-09-01 00:39:39  host: afio21.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wiele miałem telefonów - swoje, w rodzinie, służbowe, ale ten jest pierwszy, który się zepsuł i to zanim zdołałem dobrze go poznać. Ale to nic, dopiero te kpiny z klienta, jakie robi LG zasługują na najwyższe uznanie (a po co burak jeden kupował ich wyrób). W Warszawie nie ma serwisu, jest pod Warszawą, przy najgorszej wylotówce. Próbowałem zgłosić przez internet - odsyłają od strony do strony, nic z tego nie wynika, serwer mają do du.. bo strony otwierają się po kilka minut, kiedy wreszcie, po trzecim podejściu udało mi się jakieś zgłoszenie wysłać to i tak nikt nie zareagował.

  • 0

    131. ~Miras  2010-10-24 13:29:27  host: host942310185.microchip.net.pl

    Mam tego fona i mam też KU990i i napisze o wadach a reszta to zalety. 1 aparat bd.fotki ale przy rozdzielczości 5Mp zero zumu,im mniejsza rozdz. tym większy zoom i tak max do 4x. a w ku990 16x przy każdej rozdz. nagrywanie wideo tylko w 3gp 340x280max a w ku990 640x480 i to w avi i do tego 120 klatek/sek niezły bajer. gt505 za to płynnie chodzi przewijanie itd. a w ku990 szarpie. słuchawki grają świetnie na mp3 ale co do radia to musze je solidnie docisnąć w kierunku ekranu bo inaczej fal nie łapie,jakiś brak styku. no i jeszcze jedna wada ,motywy tylko 2 dość mizerne i bez możliwości instalacji nowych(jak narazie). w ku990 tylko 3 ale tam jest możliwoś zmiany motywów programem EFS media builder. GPS-a jeszcze nie testowałem. no i zbyt pewne trzymanie fona w ręce prawie zawsze powoduje ncisnięcie jakiegoś guzika-trza etui dokupić. Zwiodłem sie na funkcjach w aparacie ale poza tym fon jest spoko.

  • 0

    140. ~lg gt505  2011-01-31 14:04:15  host: 77-255-42-141.adsl.inetia.pl

    ma go ot miesiąca jestem zadowolona bardzo polecam ten telefon jest sweet dobry kup sobie srebny w orange ma wifi ma gps jest telefon sweet tylko jest tam taka naklejka zerwij ją bo włożysz do kieszeni ona się rysuje mama i tata ci napewno powią żeby nie zrywać ale zerwij kup sobie opakowanie tylko do lg bo jest do samsungów i x perii i do wszystkich dotykowych telefonów i teraz wady słaba bateria jak kupowałam ten telefon to pani z orange mówiła że trzyma 4 - 5 dni i tak trzyma a jak chciałam 7 dnie ale jest kochany ten telefon jest sweet zadowolona kocham go POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 0

    141. ~  2011-02-12 18:41:26  host: 87-207-18-25.dynamic.chello.pl

    Witam Was i błagam o pomoc... Mam problem z gt505 od jakiś 3 tygodni, a mianowicie: smsy często przychodzą z opóźnieniem, a czasem nikt nie może się do mnie dodzwonić. Innym razem wszystko jest ok. Zaniosłam telefon do serwisu, wgrali mi nowy soft - myślałam, że mu przejdzie, ale niestety problem pozostał. Zasięg mam cały czas, ode mnie połączenia i smsy wychodzą bez problemu. Karta sim w innym telefonie działa bez problemu. Na wszelki wypadek kupiłam sobie nowy starter w orange - po to żeby wykluczyć opinię serwisu, że mam zbyt starą kartę sim. Problem nadal istnieje. Co ciekawe, gdy np. ja wykonam połączenie lub wyłączę i włączę tel. to opóźnione smsy "odblokowują" się i przychodzą... Czy ktoś miał taki problem? Udało się naprawić???

  • 0

    144. ~Michał  2011-03-06 11:51:21  host: public-gprs183043.centertel.pl

    telefon jest super mam go juz 3 miesiace i jestem mega zadowolony. Bateria trzyma 4 dni a jak go za bardzo nie uzywam to nawet 5-6dni. Aparat jak na 5megapix troche slabe robie zdjecia ale jezeli dobrze ustawimy sie wyjda dobre hehe. co do klawiatury qwety jezeli dobrze skalibrujecie ekran nie bedzie problemu z jej uzytkowniem. MP3 super świetny dzwiek wysokiej jakosci-jak na telefon. bardzo glosny dzwonek oczywiscie moze regulowac. co do sluchawek....kupilem nowe za 8 zl na allegro wiec no problem. co do wygladu jest lekki i bardzo przyjemny wizualnie.bardzo fajne rozwizanie z ładowarka nie trzeba sie juz miotac z kablami o do kompa i do pradu jest ten sam kabel tylko wymienia sie koncówke. vieo tez rewelacyjnie otwiera. kolory super . jeszcze ani razu mi sie nie zawiesil. mialem okazje 4 miesiace uzywac samsunga avilla i powiem tylko ze samsung wypada bardzo słabo przy tym lg . lg solar również nie jest w stanie dowrownac lg gt505 jeden z najlepszych telefonów lg. bardzo udany i polecam kazdemu cena odziwo za taki telefon nie jest wysoka a telefon 9 na 10 punktow

  • 0

    149.  2011-04-02 16:39:15

    Stłukł mi się wyświetlacz w tym telefonie więc wysłałem go do naprawy gdzie go wymieniono. Przez około 2 miesiące wszystko było ok , potem niespodziewanie padł aparat foto, nie mogłem robić zdjęć i filmów. Ponieważ uznałem że wytrzymam z telefonem bez tych funkcji nie wysyłałem go do Mławy. Poza tym funkcjonował normalnie dało się z niego dzwonić i wysyłać sms-y . Chyba wszystkie ustawienia sprawdziłem prubójąc włączyć aparat-bez rezultatu. Niespodziewanie - kilka dni temu , po 9 miesięcznej przerwie zauważyłem że aparat znów jest sprawny. Nie wiem czym to wytłumaczyć zawirusowaniem , obrażeniem się na mnie telefonu ?

  • 0

    150. ~TYLKO NIE TO  2011-07-04 15:19:33  host: public127760.xdsl.centertel.pl

    Każdemu odradzam ten telefon. Jesli chodzi o aparat to oczywiscie nie narzekam, ze robi zle zdj (choc powinien robic lepsze jak na 5mp), chodzi o to, że dzwieku migawki aparatu nie da sie wylaczyc ani sciszyc. BEZNADZIEJA. Moze teraz myslicie, ze to zadna uciazliwosc ale szybko zmienicie zdanie, gdy bedziecie miec ten telefon. Kolejna wada sygnal bateri-masakra- moi sasiedzi slysza kiedy rozladowuje mi sie bateria. Gdyby tylko dalo sie to wyciszyc wlaczajac tryb milczy-marzenie. Niestety sie tego nieda, choc bardzo bym chciala zlikwidowac te 2 wady. Reszta ok. Choc karta 8gb nie dziala, chociaz w instrukcji wyraznie jest napisane, ze 8gb jest kompatybilne. Sluchawki jak dla jakiegos potwora z bagien, shreka czy kogos tam-po prostu nie mieszcza sie do uszow. plastikowe, bola uszy(jesli w ogole ktos je ubierze) na szczescie dalam za niego tylko 25 zl.

  • 0

    152. ~  2011-07-12 11:52:20  host: 212.160.172.70

    151. to może podzielisz się informacją jak to zrobić? Telefonik bardzo ładny lecz straszliwie sie palcuje niestety. Wqrza tez to ze sam sie odblokowuje i wydzwania mi po ludziach, a mam go w futerale. Dzwięk migawki jest mega wqrzajacy! ale zdjecia robi ok;) tylko jak sie cos porusza to raczej nie ma mozliwosci tego uchwycic bo niczym tel zalapie "psrtyk" to juz nie ma czego fotografowac (np. zwierzaka;)). rozdzielczosc ok nie widac pikseli ale na motywach jest "kasza" nie wiem dlaczego takie dziadostwo powgrywali;). Ogolnie tel do dzwonienia smsowania ok a... u mnie (bo nie wiem czy u wszystkich) jest tak ze prawie za kazdym razem musze zaznaczac ze chce pisac ze slownikiem bo tel nie jest na tyle inteligentny zeby to zapamietac;/ Dżwięk jest tez w porzadku tylko roznica pomiedzy 0 a jeden jest spora i to jak dla mnie wada - wibracja jeszcze glosniejsza niz dzwiek na 1:P nawigacji nie ruszylam to nie wiem. Dla mało wymagajacych wporzadku. Kupuje Wave'a;)

  • 0

    157. ~pumba  2011-12-28 01:03:10  host: c47-148.icpnet.pl

    bsze... ten telefon to koszmar, po miesiącu oddałem go na przechowanie szafce i wróciłem do se k800i. Nie potrafił zapamiętać włączonego t9, tak samo wyłączał mi co chwilę blokadę telefonu... aż dziw, że pin za każdym razem musiałem wpisać. Calusieńki mi trzeszczał, więc jak pisałem smsa, to normalnie orkiestra gra tralalala. Niektóre dźwięki bez możliwości wyłączenia (chociaż w necie jest filmik jak wyłączyć migawkę aparatu, ale w orange to nie działa ^^). Co by tu jeszcze dodać... a! aparat do 4 liter, chyba, że w pełnym słońcu i na jakimś stojaku, bo tak to lekki wstrząs i zdjęcie ugh (ale telefon nie jest do robienia zdjęć, więc to mu wybaczyłem). Tragicznie mała pamięć wewnętrzna. Dźwięk, może i ok gdyby nie fakt, że zrezygnowałem ze słuchania muzyki na tym "cacku" bo kabel w gniazdku latał jak głupi, co chwilę przerywało, a jakby się wejście rozwaliło, to i ładować by się nie dało. Przesyłanie komp-fon, fon-komp, hmmm... koszmar! Zacząłem się posługiwać swoim se - zgrywałem na niego i bluetooth na lg, bo szybciej. Wi-fi jak już złapało to działało nawet jakoś, jednak przeglądanie stron w wersji normalnej to... koszmar! Za to próba połączenia z internetem online to jest dopiero kosztowna przyjemność. No i ta możliwość własnego porządkowania plików... Podsumowując: jeśli lubisz kiedy pisanie smsów jest nieziemską przygodą i chcesz poświęcać na to całą lekcję albo całą podróż tramwajem, jeśli lubisz nie słyszeć co mówi do Ciebie druga osoba, chyba, że ustawisz głośność rozmowy na maksa, tak, że słyszą wszystko, wszyscy na około, to ten telefon jest dla Ciebie! 1/10

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-204-247-205.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Jaki sposób zakupu telefonu jest bardziej opłacalny?

T-Mobile: telefon od operatora nie musi być droższy

 

Zobacz wynik | Opinie (7)

Archiwum Ankiet