LG C1100 - opinie
Telefony LG LG C1100 Opinie o LG C1100

LG C1100

w sumie: 22
  • 0

    1. ~paweł  2005-01-10 12:25:00  host: biv69.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam zamiar kupić żonie telefon ale mam problem z wyborem przeznaczam na fon 200zł i mam na oku CX65 i LG C1100 aparat w telefonie sie nie liczy.Telefon chce kupić w idei PROSZĘ O POMOC może jakiś inny model

  • 0

    2. ~angol  2005-01-10 15:30:00  host: 81.186.239.6

    kup go zonie !!ma wbudowane lusterko bez kitu to telefon dla bab.

  • 0

    3. ~mauro  2005-01-12 13:17:00  host: 194.63.135.51

    kupując koreańskie telefony warto zastanowić się nad wytrzymałością baterii.Samsung ma nie najlepsze a i LG tez nie za bardzo

  • 0

    4. ~GoSia  2005-08-05 10:34:10  host: brv58.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja polecam CX65 bo ten samsung to bardziej dla kobiety, ale też sp0ko, tylko że nie ma w nim bajerów ;-) CX65 ma większy wyświetlacz i ogólnie chyba lepszy... ;-)

  • 0

    5. ~Kasia  2005-09-16 19:30:23  host: pb77.osmolice.sdi.tpnet.pl

    Telefon jest zajebisty !!! Jestem z niego bardzo zadowolona

  • 0

    6.  2005-09-28 14:03:04

    mam go od już prawie 2 miesiące i musze przyznać, że bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Jest to mój pierwszy telefon z klapką i pierwszy od bardzo dawna który nie jest Nokią. Dobry wyświetlacz i przyjazna obsługa sprawiła, że polubiłem ten telefon i moge go polecać innym. Co do bateri to po dobrym sformatowaniu, wytrzymuje mi 3-4 dni ale dość dużo rozmawiam i wysyłam SMS-ów. Dla porównania Nokia 6210 z dobrą baterią przy moim użytkowaniu wytrzymywała do 5 dni. Ogólnie wart polecenia, jeśli ktoś szuka prostego telefonu z klapką.

  • 0

    7. ~zyha  2005-10-04 10:20:46  host: zssb.ids.czest.pl

    jest supeeeerrrrrrrrrrrrr

  • 0

    8. ~julia  2005-11-22 20:32:18  host: aul90.internetdsl.tpnet.pl

    telefonik spoko, działa bez problemów! stworzyny dla kobiet, to lusterko jest fenomenalne :)

  • 0

    9. ~Magda  2005-12-27 22:33:01  host: ed123.internetdsl.tpnet.pl

    ja tez pokochalam ten telefon, maly delikatny , ladny i... z lusterkiem jednym slowem IDEALNY jak dla mnie ;)

  • 0

    10. ~młody  2006-02-09 10:39:17  host: dyo133.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fajowy telefonik wiem bo go mam ujdzie w tłoku

  • 0

    11. ~GOSIA  2006-03-28 16:35:33  host: nat-138.ghnet.pl

    MYSLE,ZE TEL LGC1100 TO DOSKONAŁY WYBÓR,MAM TAKI OD PÓŁ ROKU I JESTEM Z NIEGO BARZDO ZADOWOLONA,MA LUSTERKO CO UCIESZY KAZDA KOBIETE,BATERIA TEZ TRZYMA DŁUGO,DUZA POJEMNOSC W SKRZYNCE SMS,PONAD 300:p POLECAM GORACO,

  • 0

    12. ~jilka  2006-04-07 18:53:35  host: ztpnet-73-214.ztpnet.pl

    jak sprawdzic stan konta w tym telefonie lg c1100

  • 0

    13. ~marlana  2006-05-04 19:24:12  host: w3cache.daminet.pl

    powiem wprost:
    *mały,zgrabny,kobiecy telefonik,pięknie wygląda na szarej smyczy LG która winna być w zestawie,wraz z zestawem słuchawkowym,lusterko bardzo pomocne w poprawieniu naszego make-up;).dzwonki przyjemne,oczywiście możliwość ściagania,tapetki ciekawe-też ściągać można!pomieści dużo twoich cudownych sms'ow i mms'ow,a ksiazka telefoniczna jest wprost zwalająca z nog(do kazdego kontaktu mozesz dodac wspaniala,smieszna ikonke,ktora pojawi sie w trakcie dzwonienia znajomego)kolorowa grafika umili nam zabawe naszym telefonem!prosty w obsłudze,delikatny,lekki,poprostu śliczny...jeśli tylko o niego zadbasz,bedzie ci doskonale służył:) gwarantuje :)) pozdrawiam:*

  • 0

    14. ~  2007-03-30 19:46:12  host: 88-199-90-25.tktelekom.pl

    czy pod w plywem gorocej atmosfery moze sie spsuz ekranik

  • 0

    15. ~dominika :)  2007-05-12 22:04:16  host: epl10.internetdsl.tpnet.pl

    telefon bardzo ładny i to spoko lustereczko :] no ale brak kamery i podczerwieni :/

  • 0

    16. ~silver  2007-07-16 19:31:16  host: 212.2.101.30

    czy ten telefon ma bluetooth ??

  • 0

    17. ~she  2007-07-20 19:39:17  host: rt-homenet.welnowiec.net

    niestety nie ma bluetooth

  • 0

    18. ~MaRla  2007-08-30 16:08:04  host: acxa207.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon od 1,5 roku. Bateria wytrzymuje 4-5 dni, bardzo dobry wyswietlacz, lusterko (ale to juz dodatkowa zaleta glownie dla kobiet). Ogolan ocena: bardzo dobry. Jesli ktos chce miec prosty i elegancki telefon to ten jest najlepszy.

  • 0

    19. ~Lidia  2008-02-18 13:58:15  host: acie225.neoplus.adsl.tpnet.pl

    zostal wykapany w kawie, wodzie i caly czas dziala swietnie:)

  • 0

    20. ~Szymas  2009-02-03 21:09:20  host: adnk134.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja go mialem caly rok a wolało mi sie na niego troche herbaty i koniec....a ogulnie bardzo fajny tel

  • 0

    21. ~  2009-06-16 16:44:20  host: ip-91.197.91.242.edial.pl

    byl fajny, ale nie dalo sie pisac smsow, bo sie zawieszal-robil sie czarny ekran i baterie trzebabylo wyjmowac. Mam go do dzisiaj lezy tam w szafce, ale nie uzywam, mam nowszy. Pozatym bateria trzyma 1 dzien i ma blokade na orange, a ja jestem w plusie.

  • 0

    22. ~andziaa  2009-09-03 20:51:29  host: 77-255-137-51.adsl.inetia.pl

    mam ten telefon od jakis 5 lat i na niego nie narzekam.. fakt ze lacznie przez te lata korzystalam z niego moze tylko 2 lata ale jest w bardzo dobrym stanie.. nic sie z nim nie dzieje raz zmienialam baterie tylko bo z poprzednia cos sie stalo.. i musze przyznac ze jestem zadowolona.. nie potrzebuje zadnych mp3 i aparatu bo to mam swoja droga.. wiec.. jesli ktos lubi proste telefony to polecam.. bateria trzyma nawet do tygodnia przy bardzo czestym pisaniu smsow

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-119-60.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy korzystasz z publicznych hotspotów?

Inicjatywa publicznych hotspotów WiFi4EU zyskała poparcie

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet