HTC Smart - opinie
Telefony HTC HTC Smart Opinie o HTC Smart

HTC Smart

w sumie: 131
  • 0

    2. ~k@mi$52  2010-01-08 20:57:36  host: ip-83-238-173-86.netia.com.pl

    Kolejny nowy smartfon (codziennie od 7 stycznia dowiaduje się o nowych fonach moze prze CES 2010 ale skończy się do niedzzieli)

  • 0

    3. ~jam  2010-01-09 13:33:40  host: chello084010001051.chello.pl

    gdyby jeszcze wifi dołożyli...

  • 0

    6. ~wookash  2010-01-20 15:57:05  host: dua173.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To ma być pierwszy featurephone (nie-smartfon) od HTC. To żaden pda, a brew - cóż, każdy telefon ma jakiś system, platformę, jak zwał tak zwał. Ale mimo to Nokii S40 nie nazywa się pda :) Podobnie bedzie tu.

  • 0

    7.  2010-01-22 17:45:56

    To bedzie pierwszy telefon HTC, a niarzekajacym powiem ze rozwali was cena jest dobra. Imho wielopulpitowe zwidgetowane Sense za male pieniadze da rade naprawde. W weekend napisze na blogu o tym telefonie skad sie wzial i co zaoferuje.

  • 0

    9. ~rappy  2010-01-30 10:36:46  host: acx122.internetdsl.tpnet.pl

    @5 Z androidem, więc na plus. Wolny procek, więc problem. Pewnie to ma być tani android dla każdego ;]

  • 0

    10. ~JJ  2010-01-30 18:25:36  host: eac82.internetdsl.tpnet.pl

    Smartphone dla każdego, dość ciekawe ale w wykonaniu HTC napewno za drogie jak na swoje możliwości ;p

  • 0

    12. ~Enter  2010-02-04 13:02:21  host: 77-253-19-183.adsl.inetia.pl

    To ma być tani telefon dla ludzi - coś jak Corby Samsunga ;]

  • 0

    13. ~marcin  2010-07-03 17:09:16  host: 195-211-0-55.dsi-sieci.pl

    ma ktoś ten telefon? Jak się sprawuje? wiesza się? płynnie chodzi z tym procesorem? jak długo trzyma bateria przy oszczędnym używaniu? jak z jakością muzyki przez słuchawki?

  • 0

    14. ~dyzma  2010-07-08 12:18:12  host: aede130.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak wifi nie ma niestety

  • 0

    15. ~aron  2010-07-09 09:10:23  host: accy99.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Siostra ma go od wczoraj, spędziłem 2 godziny nad nim w celu ustawień i oswojenia się z nim, i mogę go w pełni polecić. Szybki, wygodny, banalny w obsłudze, obudowa solidna, telefon nie za ciężki. Fajne funkcje jak latarka z regulacją, dużo ułatwień. Wyświetlacz rewelacja. Co prawda jest to 1 htc z jakim miałem styczność, ale z miejsca przyznaje, ze inne marki się umywają pod względem prostoty i funkcjonalności.

  • 0

    17. ~mlody118  2010-07-17 22:18:44  host: pc-77-46-47-56.euro-net.pl

    mam ten telefon już 2 tygodnie i jestem zadowolony z niego. ma kilka mankamentów, jak np. brak zooma i brak możliwości edycji zdjęć - albo do tego jeszcze nie doszedłem :D ale naprawdę fajnie się spisuje, bardzo dobry ekran, proste menu, duża funkcjonalność, łatwy dostęp do wszystkiego, to co najbardziej mi się podoba czyli smsy w formie czatu, jak przy smsach jestem to również świetnie zrobione klawiatury, zwykła jak i qwerty, nawet jeżeli się pomylisz, telefon odczytuje twoje intencje (choć czasem jest to uciążliwe), dobry głośnik, jak i dźwięk w słuchawkach :) nie byłem do niego przekonany, ale uwierzcie, warto za tą cenę! :)

  • 0

    19. ~WojtaZ  2010-07-19 09:56:17  host: d71-217.icpnet.pl

    Telefonik wygląda bardzo przyjemnie, jak inni tutaj piszą jest to tzw. "Android dla każdego" ale nie można się tym zrażać. Ja mam Nokię xm5530 i uważam, że ten telefon jest niezłą alternatywą tyle, że na mnie już trochę za późno. A zresztą i tak bym go nie kupił bo nie ma wi-fi a to dla mnie duża wada.

  • 0

    20. ~  2010-07-23 02:58:24  host: t20-14.opera-mini.net

    Dziala na nim chociaz opera mini?

  • 0

    21. ~yogi  2010-07-23 14:01:49  host: 94-40-72-5.tktelekom.pl

    A niech mi ktoś powie czy ma on ten zoom? I co mam wybrać Bali czy HTC, bo w plusie mam go do wybrania. Podobno HTC jest szybszy i ma lepszą obudowe ale jak dla mnie za słaby aparat? Nie chodzi mi o pixele oczywiście ale o optyce tu ani słowa. Może ktoś mi powie jakie robi zdjęcia i o tym zoomie nie zapomnijcie napisać. Z góry dzięki za odpowiedź...

  • 0

    22. ~yo  2010-07-24 16:28:27  host: 93.159.10.4

    zdjecia robi przyzwoite.. a do zoomu nie doszedlem bo chyba nie ma.. nie wiem dlaczego czasem nie ma dzwieku jak przychodzi sms.. jak sie nim bawie to zawsze jest dzwiek a jak nic z nim nie robie tylko np lezy na stole to dzwieku przewaznie nie ma..;/ nie ogarniam tego.. moze ktos wie o co moze chodzic..

  • -1

    23.  2010-07-24 18:59:33

    @19: on nie ma Androida. Jest na zwykłym HTCowyf sofcie o nazwie Brew. Coś takiego jak Nokiowskie S40.

  • 0

    24. ~pawel  2010-07-25 14:43:02  host: aaeu165.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a jesli chodzi o karte pamieci to jakie pojemnosci obsługuje?

  • 0

    25. ~Ja.  2010-07-28 12:38:58  host: host-89-228-92-190.olsztyn.mm.pl

    Telefon posiada zoom lecz trzeba zmniejszyć rozdzielczość. Zdjęcia wychodzą przyzwoite, aczkolwiek zauważyłem, że włączenie flesza zwiększa ich jakość. Ogólnie telefonik fajny, polecam :))

  • 0

    26. ~yo  2010-07-30 18:15:44  host: 93.159.10.4

    karte 16gb obsluguje bez problemu.. ale nie wiem co z tym dzwiekiem co pisalem wczesniej..;/ nie dzwoni i nie moge dojsc do tego.. pomoze ktos?

  • 0

    27. ~26  2010-07-31 03:10:16  host: 88-199-235-142.tktelekom.pl

    Karte czyta bodajże do 16 gb . Ale ludzie jak macie do wyboru Bali a to to bez wahania HTC to bardzo dobra firma . Niemialem go ale uważam że jest godnym krokiem HTC do klijęta mniej zamożnego

  • 0

    28. ~kik  2010-08-02 13:34:34  host: cdu235.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon od jakiegoś tygodnia i jestem całkiem zadowolony. Mimo, że wcześniej miałem nokię po jednym dniu przyzwyczaiłem się do jego obsługi. Praktycznie wszystko co potrzebne mam za dwoma dotknięciami ekranu:) Jeżeli chodzi o procesor to owszem czasem musi pomyśleć przez 2sekundy żeby wyświetlić to o co proszę, ale nigdy dłużej i wydaje mi się, że w porównaniu do telefonów konkurencji nie jest pod tym względem gorszy.. Mam tylko jedno PYTANIE: Czy jest gdzieś możliwość wyłączenia polskich znaków przy korzystaniu ze słownika T9? Bo korzystam cały czas z qwerty bo szkoda mi znaków (70 zamiast 160), a czasem wygodniej byłoby jednak napisać coś jedną ręką..

  • 0

    29. ~  2010-08-04 17:03:32  host: t08-09.opera-mini.net

    Wystarczy pobrać inna klawiaturę Np polska programisty Jest ich zresztą pełno do wyboru Osobiście polecam swype :)

  • 0

    30. ~mario  2010-08-04 22:12:45  host: chello089073027071.chello.pl

    tez mam ten problem ze nieraz nie ma sygnalu gdy przyjdzie sms. obserwuje strone htc, moze jakas aktualizacje wrzuca. jakbys znalazl rozwiazanie tego mankamentu to daj znac. ogolnie telefon naprawde fajny:)

  • 0

    31. ~mario  2010-08-04 22:13:27  host: chello089073027071.chello.pl

    a masz jakies aplikacje na to brew mobile?? bo ja caly czas na javie jade;/

  • 0

    32. ~...  2010-08-05 16:53:24  host: apn-77-115-241-212.dynamic.gprs.plus.pl

    A co powiecie na temat zdjec. Pewnie ich jakosc jest bardzo przecietna?

  • 0

    33. ~yo  2010-08-05 23:29:46  host: 93.159.10.4

    wie ktos co z tym dzwiekiem.. ci co maja ten telefon.. normalnie macie zawsze dzwiek czy tam wibracje jak dostajecie sms'a??

  • 0

    34.  2010-08-06 13:26:06

    Telefon jest super , z jednym wyjątkiem nie mogę wyłączyć aplikacji pogody na głównym ekranie , co wiąże się z ciągłą aktualizacją i kosztami z tym związanymi. Musiałem wyłączyć GPRS. Może ktoś może mi pomóc w tym temacie ? Będę wdzięczny

  • 0

    35. ~oliwia  2010-08-06 18:46:19  host: public30437.xdsl.centertel.pl

    Hej , co robic skoro na moim telefonie (htc smart) ciągle sie włącza i wyłącza co robic na nic nie reaguje jak sie włączy pisze "Błąd systemu , telefon zostanie uruchomiony ponownie...." juz tak jest przez 2 dni i co ja mam zrobić ?? , telefon jest nowy ma tydzień czasu .

  • 0

    36. ~jarosław  2010-08-07 10:33:05  host: ayl153.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy ma : 1) stoper ? 2) minutnik ? 3) code memo - tzn. możliwość zapisywania poufnych informacji np. PINów i chronienia ich hasłem dostępu ? dzięki

  • 0

    37. ~mario  2010-08-07 16:03:31  host: chello089073027071.chello.pl

    do: psidek ustawienia >> uslugi danych>> pogoda>> pobieraj dane o pogodzie (off) co z tymi smsami??

  • 0

    38. ~mm  2010-08-08 09:57:57  host: chello087207074015.chello.pl

    Posiadam htc smart jestem z niego srednio zadowolony wielki minus dla dzwonkow sms , nie mozna ustawic dlugiego dzwonka a czasami jak cos otrzymam to telefon nie reaguje brak dzwieku itd wielki minus -------

  • 0

    39. ~veins  2010-08-09 17:19:11  host: t24-04.opera-mini.net

    #29 - klawiatura programisty i swype sa aplikacjami dla Androida, a to jest Bada... #35 - instrukcja oblugi i poszukaj "przywracania ustawien fabryczych, hard reset", lub czegos w tym stylu... jak nie znajdziesz - serwis.... ^^

  • 0

    41.  2010-08-10 17:20:16

    do mario : dzięki wielkie

  • 0

    42. ~v19  2010-08-10 18:55:51  host: ivf26.internetdsl.tpnet.pl

    lipa. smsy pisze się cięzej niz na przeciętnym dotykowym samsungu, odtwarzacz mp3 to calkowita porazka, lepiej grają muzyczne sonyeryki, godzina na pół ekranu, przez co wyswietlacz wygląda bardzo nieczytelnie... ogólem moze ładny gadzet, ale calkowicie niefunkocjnalny telefon, odradzam.

  • 0

    43. ~czarzyn  2010-08-12 08:57:13  host: 94-40-44-129.tktelekom.pl

    witam ja mam wlasnie pytanie odnosnie pisania wiadomosci..pisze ich dosć sporo wiec jestem ciekaw czy na tym telefonie stwarza to jakies trudnosci..(nie tylko sms także np GG itd) ....widze opinie nade mna na ten temat ale wolalbym zaznajomic sie z wiekszą liczba opinie... z gory dzieki

  • 0

    44. ~Misia  2010-08-12 15:54:03  host: abja247.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja jestem zadowolona z tego telefonu... nie mogę tlyko przecierpieć tego zooma... mi normalnie gra muzyka jak dostaje sms.. nic się nie zacina i jest bardzo elegancki...Polecam!

  • 0

    45. ~dodzia xd  2010-08-12 21:34:08  host: public25330.xdsl.centertel.pl

    mam ten telefon i jest super , a Wi-Fi nie ma ,

  • 0

    47. ~  2010-08-13 13:46:08  host: nat10.mnc.pl

    Moim zdaniem wielka wada, że nie można wyłączyć polskim znaków podczas korzystania z T9...każdy Sony Ericsson i to już od dawien dawna miał tą opcje - tutaj..cóż. Jestem zmuszony korzystać ze standardowej metody pisania smsów, bez T9. Moim zdaniem to poważna wada.

  • 0

    48.  2010-08-19 11:03:40

    jestem zadowolna a co do ustwienia dzwonka sms to jest to mozliwe -sygnal krotki ale zawsze dluzszy niz to pikniecie 1.ustwienie-dzwieki-dzwiek powiadamiania i tu macie opcje WIADOMOSC -tu wybralam sobie pliki audio

  • 0

    49. ~  2010-08-19 14:15:45  host: t20-12.opera-mini.net

    A czy ten telefon moze sluzyc jako modem gsm do komputera - udostepnianie polaczenia przez bluetooth lub po kablu?

  • 0

    50. ~jesse_w  2010-08-21 09:50:48  host: achb57.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon od 2 tygodnii i musze przyznać że jest bardzo fajny. Szybki ekran dotykowy, 3 pulpity, dźwięk oki, narazie ani razu sie nie zawiesił.Poza tym jak dla mnie bardzo fajny elegancki wygląd. Zresztą uważam że telefon ma byc do rozmów i gadżety w stylu super aparat czy inne wynalazki mnie w phonach nie krecą. Bateria trzyma ok. 3 dni ale dużo sie jeszcze nim bawie i rozmawiam. Jak narazie oceniam telefon za przyzwoity.

  • 0

    51.  2010-08-23 00:21:54

    Do #50 na jakich ustawieniach udało Ci się uzyskać czas pracy baterii 3 dni i to korzystając dość intensywnie? Bo u mnie działa max dobę i to nie robiąc nic, oprócz kilku min rozmowy dziennie, nie wspomnę o tym iż jak się cokolwiek robi to bateria pada wcześniej. Jestem niemile zaskoczony, nie poleciłbym tego telefonu. Estetyka ok ale bateria to istna porażka, i gdzie te deklarowane 450 godz czuwania. 3-4 dni byłoby ok ale 1 dzień. A aparat to nieporozumienie, np.: zdjęcie tekstu niemożliwe do odczytania. Wstukiwanie sms-a to istna katorga mnóstwo błędnie wprowadzan ych znaków, no chyba że mam za "grube" palce. Muszę pozbyć się go jak najszybciej.

  • 0

    52. ~mario  2010-08-29 17:57:02  host: chello089073027071.chello.pl

    to zes pewnie baterii nei uformowal, mi tez trzyma 3 dni spokojnie przy intensywnym uzytkowaniu

  • 0

    53. ~wojtas  2010-08-31 23:40:08  host: public69150.xdsl.centertel.pl

    a obsługuje pdf-y? Wi-fi bym przeżył, ale pdf-y są mi niezbędne...Prosze o odp.

  • 0

    54.  2010-09-05 00:40:46

    To jeszcze raz ja #51. Oficjalnie chcę sprostować moją wypowiedź, tzn. okazało się iż mój model był wadliwy. Obecnie bateria wytrzymuje nawet do 5 dni, a pisanie sms-ów okazało się również łatwe - bez błędnych znaków. Co do obsługi pdf-ów to z tego co wiem niestety nie obsługuje. Htc ma zapisany na karcie SD plik pdf z instrukcją obsługi i niestety nie można go otworzyć - pojawia się inf. iż tel nie obsługuje tego formatu.

  • 0

    55. ~Tomek  2010-09-06 12:55:18  host: aeeb29.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W tym telefonie nie ma przeglądarki pdf ani doc, nie ma dyktafonu, nie da się go w żaden sposób wykorzystać jako modem do PC. Wiem bo niestety zdecydowałem się na jego zakup i kontaktowałem się w tej sprawie z HTC. Zdecydowałem się na zakup "w ciemno" bo do głowy mi nie przyszło, że firma HTC może wyprodukować coś gorszego niż Nokia puściła dwa lata temu w tej samej cenie, co teraz HTC. Nie sądziłem, że "smarfony" HTC są dwa lata do tyłu za telefonami Nokii. Nigdy więcej nie spojrzę nawet na żaden HTC.

  • 0

    56. ~mikell  2010-09-06 18:34:02  host: 178-37-106-255.adsl.inetia.pl

    Mam również problem jak ktoś poprzednio! Gdy uruchomie telefon, za chwile włącza mi się informacja "Niestety, błąd systemu, uruchamianie ponowne" Co to jest?! Orientuje się ktoś??

  • 0

    57. ~Plum  2010-09-07 15:58:58  host: v05-16.opera-mini.net

    BREW jest platformą programowania aplikacji stworzoną przez Qualcomm dla telefonów komórkowych (m.in. Benq-Siemens czy HTC). Platforma może obsługiwać sieci GSM/GPRS, UMTS, i CDMA. Na platformie BREW można ściągać oraz uruchamiać małe aplikacje oraz gry Java (również trójwymiarowe), wysyłać wiadomości, udostępniać zdjęcia itp. BREW został oparty o języki C oraz C++ (dostępne darmowe BREW SDK). Jednymi z najbardziej znanych telefonów opartych o technologię BREW są telefony komórkowe BenQ-Siemens EF81, oraz bardzo podobny funkcjami do niego Siemens SXG75. Obecnie wiele osób edytuje oraz wprowadza swoje poprawki do tych telefonów. In 2008 the Brew application environment gave way to Brew MP, a fully realized mobile operating system. Flexible and scalable, Brew MP is designed to support handsets and mobile devices across virtually all market tiers and 3G technologies, including the emerging class of low-cost smartphones. Plaza Retail builds on the proven reliability, speed to market and security of the Brew DS and takes it beyond single-platform app stores. This enables application retailers to deliver a personalized and consistent shopping experience across various networks and devices. And it opens up new paths to revenues and profits for the global community of publishers and retailers who are building the mobile marketplace.

  • 0

    58. ~aga  2010-09-10 20:12:02  host: dynamic-62-87-206-251.ssp.dialog.net.pl

    witam, ten sam problem co wyżej. brak dźwięku przychodzących smsów. porażka!!!

  • 0

    59. ~krs7812  2010-09-15 08:37:11  host: 188.147.3.8.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    czy można wgrac w ten telefon nawigację? Jeśli tak to jaką?

  • 0

    60. ~Bingooo  2010-09-15 13:04:32  host: host-80-193-98-17.static.cable.virginmedia.com

    Mam htc smarta juz tydzien ;p ... to bardzo dobry ladny telefon polecam :)

  • 0

    61. ~Paweł  2010-09-15 23:54:50  host: staticline17271.toya.net.pl

    Witam wszystkich obecnych lub przyszłych u użytkowników tej zabawki.Mam "Smarta" od kilku godzin i w kilku punktach pozwolę sobie opisać moje wrażenia do tej pory 1. Wrażenia estetyczne na pewno zdecydowanie na plus. Trzymamy w ręku urządzenie o bardzo solidnym wykonaniu i ciekawym wzornictwie, które robi wrażenie jakby kosztowało znacznie więcej niż za nie dałem(allegro 400 zł z Plusa) 2.Wyświetlacz faktycznie nie powala kolorami(256), ale nie jest też tak tragiczny jak niektórzy go opisują. Przeglądane zdjęcie nie "mażą" się a filmy mp4(najlepszy format video jaki otwiera) są ostre i bardzo fajnie dają się oglądać. Telefon nie posiada akcelerometru. Albumy foto i video domyślnie otwierane są przez system w panoramie i nie ma możliwości obejrzenia ich w pozycji pionowej 2. Platforma Brew sprawdza się bardzo przyzwoicie a urządzenie jest zaskakująco szybkie jak na swoje 300 MHz. Personalizacja i ustawienia są banalne i wszystko zajmuje góra godzinkę 3. Aparat jest przyzwoity. Nie jest to coś dla miłośników 8 czy 12 mpx z ksenonem, ale jak dla mnie wystarcza(szczególnie w dzień). Doskonała funkcja flash-a jako latarki, która daje zaskakująco dużo światła. Miłośników gier uspokajam. Wszystko co jest w Javie instaluje jak po maśle i gra się wyśmienicie.4. Aplikacje użytkowe są na poziomie podstawowym, ale nie jest to również urządzenie na poziomie HD2 czy innych górnopółkowców. Dostaniemy w standardzie Google i Facebooka. Oprócz tego kilka pierdół mniej potrzebnych do codziennej pracy i zabawy. Ekran dotykowy super czuły a pisanie sms-ów na tych 2.8 cala to czysta przyjemność(zapomnijcie o rysiku)5. Muzyka jest na bardzo dobrym poziomie.Słuchawki dobrze spasowane a dźwięk doskonały. Głośnik sprawdza się również dobrze dając dźwięk na bardzo przyzwoitym poziomie. Radio z RDS jest całkiem przyzwoite i nie zauważyłem zjawiska gubienia zakresu, co miało miejsce w innych telefonach i powodowało szumy a nawet przerwy w emisji. Tyle na gorąco. Pozdrawiam

  • 0

    62. ~Paweł  2010-09-16 12:19:17  host: staticline17271.toya.net.pl

    @~aga 2010-09-10 20:12:02 Nie całkiem. Ustawienie dźwięku sms-a jest faktycznie głupawo skryte, ale jest. Robisz to tak : Ustawienia - Dźwięk - Dźwięk powiadomienia - i tutaj na górze masz ustawienie dźwięku sms :).

  • 0

    63. ~Paweł  2010-09-16 16:34:26  host: staticline17271.toya.net.pl

    C.D. Jak już wczoraj pisałem staram się opisać wszystkie najważniejsze cechy "Smarta", którego posiadam od wczoraj. Od pierwszego ładowania (trwało 8 godzin) minęła doba. Przez ten czas kilka razy dzwoniłem robiłem zdjęcia słuchałem muzyki a wieczorem obejrzałem 40 minutowy film. Stan baterii jest ok 70% naładowania. Przyznacie, że wynik całkiem przyzwoity. Telefon doskonale radzi sobie z internetem we wszystkich standardowych aplikacjach tj. Google, Yahoo, Facebook i Twitter. Po skonfigurowaniu swojej skrzynki mailowej w kilka sekund mamy wszystkie nowe wiadomości z nasze poczty. Niewątpliwym mankamentem jest brak wi-fi no, ale za 400 złotych nie można mieć wszystkiego tym bardziej, że dostajemy za te cenę fabrycznie nowe urządzenie. Podsumowując można stwierdzić, że nie jest to telefon dla ludzi, którzy wymagają możliwości Omni lub jej podobnym. Jak dla mnie telefon spełnia oczekiwania i już ze mną zostanie. Polecam dla osób, które nie muszą mieć cyfrówki i biura w kieszeni a także, którym zależy na dobrym wykonaniu i elegancji w połączeniu z podstawowymi funkcjami. Pozdrawiam

  • 0

    64. ~Paulla  2010-09-16 19:21:26  host: apn-77-114-69-121.dynamic.gprs.plus.pl

    Czy w tym telefonie musi być na główny wyświetlaczu ta pogoda i tak duży zegar?? można to jakoś zmienić?? proszę o szybką odp...:)

  • 0

    65. ~biellucci  2010-09-17 18:30:03  host: host-195-160-181-166.system-sat.pl

    czy rozwiązał już ktoś problem braku dźwięku przy odebraniu sms w czasie gdy telefon jest w trybie uspienia??

  • 0

    66. ~shit  2010-09-21 10:49:12  host: 138-241-251-94.net.stream.pl

    chyba sobie jaja robią telefon dotykowy bez wi-fi z 256 tys kolorow to juz nokia e 51 jest lepsza

  • 0

    68. ~głupek  2010-09-23 17:58:04  host: acmg71.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hej, mam telefon od wczoraj, nigdy wcześniej nie spotkałam się z żadnym HTC. mam pytanie - na wyświetlaczu wyświetla pogodę, wobec czego czy on cały czas lączy się z Internetem, by ja pobrać? ;/ pytanie pewnie głupie, ale ja się na tym wgl nie znam. z góry dzięki za wszelkie info :)

  • 0

    69. ~hmmmm  2010-09-24 23:08:31  host: anl78.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wiecie moze jak zrobic zeby za kazdym razem bylo slychac dzwonek sms, bo to juz zaczyna byc denerwujace ;/

  • 0

    70. ~czapka  2010-09-26 22:46:25  host: chello089077182152.chello.pl

    mam kilka dni, u mnie dzwiek smsa jest normalnie przy uspieniu. takze raczej cos masz z telefonem. Ogolnie polecam telefon wszystkim, nieprzekombinowany TELEFON, solidnie wykonany. Paulla, z zegarem nic nie zrobisz, pogode mozesz calkowicie wylaczyc i znika.

  • 0

    71. ~Paweł  2010-09-27 12:09:39  host: staticline17271.toya.net.pl

    ~Paulla 2010-09-16 19:21:26 Pogodę wyłącz, ponieważ za to się płaci ! Robisz to tak : Główne menu > Pogoda > Ustawienia > Pobieraj dane o pogodzie > Włącz OFF. Zegar musi zostać i nie można się go pozbyć. ~biellucci 2010-09-17 18:30:03 Zrób tak : Ustawienia > Dźwięki > Dźwięk powiadomienia > Na samej górze masz "wiadomość" i ustawiasz dźwięk SMS. Pamiętaj aby ustawić głośność milimetrów.Prawdopodobnie masz wyciszone lub ustawiony profil z cichymi powiadomieniami i alarmem.

  • 0

    72. ~Paweł  2010-09-28 13:25:07  host: staticline17271.toya.net.pl

    Zainteresowanych żywotnością baterii informuję, że po sformatowaniu baterii ( 4 razy rozładowałem do zera ) bateria przy średnio intensywnym użytkowaniu trzyma góra 4 dni. Przy częstym fotografowaniu słuchaniu muzyki i oglądaniu plików video co dwa dni trzeba ją naładować ładować.

  • 0

    73. ~biellucci  2010-10-01 17:47:13  host: host-195-160-181-166.system-sat.pl

    ehh Paweł dzięki za radę ale to nie to..chodzi o to że wszystko jest ustawione ok i w trybie uśpienia jak przychodzi sms raz jest jakiś dźwięk, inym razem nic, tylko dioda zaczyna świecić..zaktualizowałem softa i nic..ehh trzeba będzie oddać do serwisu, problem niby nie duży ale czasem dość kłopotliwy

  • 0

    74. ~klusek  2010-10-03 00:20:05  host: blu72.neoplus.adsl.tpnet.pl

    czy w HTC Smart da się założyc hasło na sms-y...?

  • 0

    75. ~qe4  2010-10-06 12:41:08  host: dynamic-78-8-137-134.ssp.dialog.net.pl

    Ten telefon ma opcje HSDPA?

  • 0

    76. ~Tosia  2010-10-07 12:05:01  host: aeda144.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W htc smart NIC się nie da zrobić a tym bardziej założyć hasło na sms-y...

  • 0

    77. ~Bu  2010-10-10 14:20:38  host: 213-64-224-234-no157.tbcn.telia.com

    Denerwuje mnie pogoda na pulpicie. Wylaczylam jak opisywaliscie, ale co jest najlepsze-ona tam nadal siedzi i sie ciagle pobiera, przy czym sa ta bardzo nie mile koszta. Wie ktos co z tym zrobic?;(

  • 0

    78. ~marek  2010-10-10 22:02:08  host: 88-199-132-22.tktelekom.pl

    czy wie ktos jak ustawic w tym telefonie mms-y dla orange

  • 0

    79. ~Karol  2010-10-12 12:03:19  host: 231-pra-7.acn.waw.pl

    @mario, @Paweł: Kłopot w tym, że mimo wyłączenia opcji "pobieraj dane o pogodzie", telefon cały czas regularnie łączy się z internetem w tym celu (jedno połączenie = 100kB DL i 100kB UL). Na infolinii Plusa nie byli w stanie nic poradzić poza zablokowaniem GPRS. Tak też zrobiłem, po czym złożyłem w Plusie reklamację (w ciągu niespełna trzech tygodni "nabiło" 40 zł). Dziś odebrałem odpowiedź w tej sprawie, w skrócie: nie ma podstaw do uznania reklamacji, ale w ramach "indywidualnego podejścia do spraw naszych Klientów" Plus przyznaje rabat w wysokości kwestionowanej kwoty. Przyznam, że bardziej mnie to zirytowało, niż ucieszyło, bo reklamację składałem raczej dla zasady niż dla tych 40 zł. Tymczasem Plus uparcie nie przyznaje się do sprzedaży telefonu, który w domyślnej konfiguracji naraża użytkownika na niespodziewane dodatkowe koszty, a co gorsza, pomimo wyłączenia usługi, wciąż automatycznie generuje ruch pakietowy. Jakoś trudno mi uwierzyć, że Plus, jako sprzedawca, robi to nieświadomie, a winny jest jedynie producent oprogramowania/producent telefonu. Ciekaw jestem, czy ktoś miał może podobną przygodę...

  • 0

    80. ~Paweł  2010-10-12 16:00:48  host: staticline17271.toya.net.pl

    @~biellucci 2010-10-01 17:47:13 No to niestety czeka cię serwis :( U mnie póki co wszystko funkcjonuje ok. Pozdrawiam

  • 0

    81. ~Seba  2010-10-12 19:24:01  host: 213-238-85-31.adsl.inetia.pl

    Hej, dwa pytania: 1. Jak sprawdzić ile w % zostało stanu naładowania baterii? 2. Jak wyłączyć aktualizowanie stanu pogody oraz najlepiej w ogóle ikonkę pogody z głównego menu? w ustawieniach dałem OFF na automatyczne aktualizacje pogody, ale to nic nie zmieniło, co 1-2 godziny pogoda się aktualizuje i zżera gprs :/

  • 0

    82. ~jasko  2010-10-17 10:41:31  host: public-gprs109650.centertel.pl

    boże ludzie, poczytajcie trochę o Androidzie, nie macie pojęcia o tym systemie a potem płacze jedno z drugim, że im kasa leci za internet - to jest system stworzony pod online i dużo różnych aplikacji synchronizuje się ciągle przez net (między innymi: poczta, kontakty, pogoda itp). Jeżeli nie chcecie mieć internetu w androidzie to ten system traci sens - ale spoko możecie to zrobić APNdroid z marketu i jednym ustawieniem blokujecie cały net i macie 0zł kosztów ale jak pisałem nie warto wtedy mieć telefon z androidem - bo po co?

  • 0

    83. ~Satrina  2010-10-20 15:38:20  host: lustro.cwd.waw.pl

    do @mario jak wyłączysz funkcję "moja lokalizacja" przestanie pobierać ci informacje o pogodzie na ekranie głównym:-)

  • 0

    84. ~basia  2010-10-21 12:45:34  host: abvu251.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam htc od ok 2 miesięcy. przyznam że tel bardzo fajny - można się nim polansować bo wygląda na drogi. ale to chyba na tyle plusów.. na początku bateria trzymała mi długo ( ok 5 dni) z dnia na dzień coraz krócej i teraz musze go ładować codziennie ! poza tym pogoda która pobiera kase ( na szczescie zajrzałam w rachunek - mam abonament - i mam jakis pakiet takze plus mi placi za ta pogode, tylko nie wiem czy kiedys ten pakiet sie nie skończy ;/ ) nastepny minus to sprawa smsów - cieżko się pisze na tej klawiaturze bo gdy chce się szybko napisać to guziki czasem nie zadążają za tobą i niestety trzeba pisać normalnym tempem ;/ po za tym słownik t9 który ma polskie znaki co wiąże się z większymi kosztami bo napiszesz 2 zdania i płacisz za 2 smsy. także jestem zmuszona pisać bez słownika ;/ ale ogólnie najbardziej denerwuje mnie codzienne ładowanie a poza tym tel bardzo mi się podoba bo nie jestem wymagająca :) od internetu i gier mam lapka ;]

  • 0

    85. ~andziołek  2010-10-23 07:51:02  host: user-188-33-250-196.play-internet.pl

    Wyłączyć pogode: Ustawienia-Usługi danych-Pogoda-Pobieraj dane o pogodzie-KLIK OFF następnie _ -Moja lokalizacja-Włącz Moją lokalizacje-KLIK OFF Po kłopocie Pozdrawiam:)

  • 0

    86. ~andziołek  2010-10-23 08:05:03  host: user-188-33-250-196.play-internet.pl

    Polskie znaki te można wyłączyć ofiary:) Ustawienia-Ustaw.Reg. i ust.Tekstu-Ust.Wprow.Tekstu-opcje wprowadzenia-klaw.telefonu-weryfikacje ort-KLIK OFF

  • 0

    87. ~yo  2010-10-23 15:45:18  host: net91.dolnet.pl

    pisalem juz w lipcu o dzwieku sms'a ze nie przychodzi.. oddalem go juz 2 razy na gwarancje i nadal jest ten sam problem.. po prastu nie potrafia go naprawic.. bez sensu..;/ raz wyminili oprogramowanie a drugi raz plyte glowna i nic..;/

  • 0

    88. ~ja  2010-10-23 16:25:00  host: mt.pl

    ~jasko Boga do tego nie angażuj - On nie ma z tym nic wspólnego, tak jak ten telefon nigdy nie widział Androida.

  • 0

    89. ~mati  2010-10-24 10:13:08  host: apn-77-114-77-213.dynamic.gprs.plus.pl

    pozbyłem się problemu z brakiem dźwięku sms-ów wyłączając wszystkie te boczne pulpity. Nie wiem dlaczego ale w przypadku mojego smarta pomoglo.

  • 0

    90. ~andziołek  2010-10-26 15:36:09  host: 94.254.231.137

    @yo~~ Hej, nie przejmuj sie mam ten sam problem i nikt tego nie potrafi wytłumaczyć po prostu w czasie gdy telefon sam sie usypia nie reaguje dzwiekiem na sms.Więc najlepiej jak będziesz pilnować i po wyjściu do głównego ekranu sam go zablokujesz. Pozdrawiam.

  • 0

    91. ~loool  2010-10-26 16:34:55  host: ip50.d-com.pl

    także doświadczyliście dzisiaj problemu ala 'godzina w tył' ? na automatycznie ustawionej aktualizacji daty, telefon dzisiaj w nocy, cofnął sie o godzinę do tyłu... przez owy incydent zmuszony byłem nie zjeść śniadania przed zajęciami :P konieczne było ręczne ustawienie godziny, gdyż na automacie cofie o równe 60 min, wie ktos czy update softa rozwiaze problem ??

  • 0

    92. ~biellucci  2010-10-26 20:40:17  host: host-195-160-181-166.system-sat.pl

    "yo" potwierdzam..odebrałem telefon wczoraj z serwisu, raz że karta gwarancyjna nie podbita ani nie ma opisanego rozwiązania problemu, dwa że problem nadal występuje. W telefonie coś grzebali, ale problemu nie naprawili, piszcie jeśli mieliście problem z dźwiękiem sms, a w zasadzie jego brakiem i udało wam się ten problem naprawić..pozdrawiam

  • 0

    93. ~aleks  2010-10-26 22:52:25  host: 77-252-186-1.ip.netia.com.pl

    mój był w naprawie już po 4 dniach, tak więc całkiem sympatycznie.. ;/ dźwięku smsa czasem też nie ma, a nawet jak ktoś to mnie dzwoni, to mam to samo.. beznadziejnie to zrobili.. po za tym ciągle się zacina. Wam też? mam go oddać do serwisu znowu, czy jak?

  • 0

    94. ~basia  2010-10-28 13:49:13  host: abvn10.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja tez mialam tak ze zegarek mi sie przestawil w nocy o godzine !! myslalam ze przez przypadek ktos mi przestawil ;/

  • 0

    95. ~Huberto  2010-10-29 12:29:35  host: cochise.hbi.pl

    Jesli macie problemy z brakiem sygnalu smsa, albo tez ewentualnie z tym ze wolno dziala, to zwolnijcie pamiec telefonu. To nie jest zwykly telefon komorkowy, ale narzędzie ktore ma procesor. Po usunieciu/wycieciu plikow oraz wiadomosci bedzie dzialal ok.

  • 0

    96. ~biellucci  2010-11-03 19:40:31  host: host-195-160-181-166.system-sat.pl

    dostałem maila od htc (wysłałem wiadomość na oficjalnej stronie) i odpisali że znają problem braku dźwięku sms przy uśpionym telefonie, nie jest to standardowy problem i zostanie naprawiony w aktualizacji systemu brew, która ma zostać wydana "niedługo" cokolwiek to oznacza

  • 0

    97. ~beata  2010-11-07 00:30:22  host: user-46-112-83-102.play-internet.pl

    witam mam ten sam problem z dzwiekiem sms raz jest raz go nie ma jest to bardzo denerwujące druga sprawa czy ma ktoś do smarta ustawienia mms na orange.

  • 0

    98. ~Kamka  2010-11-07 19:13:45  host: public-gprs74048.centertel.pl

    Mnie też zegarek oszukał ;] Przestawił się czas o godzinę i o mało nie zaspałam do pracy bo myślałam,że mam jeszcze godzinę snu :P Dźwięki wyłączyły mi się całkowicie 2 razy a telefon mam od miesiąca.Z tym,że nie było dźwięku sms ani połączeń przychodzących.Po chwili wszystkie ekrany główne,oprócz pierwszego,zrobiły się czarne i zniknęły wszystkie ikony.Ponowne uruchomienie tela nic nie dało,dopiero przywrócenie ustawień fabrycznych naprawiło oba problemy.Wie ktoś może gdzie znaleźć gg na ten model bo jak dotąd żadne gg,które instalowałam mi nie działa?Poszukuję też aplikacji,gier.Wszystkie,które próbowałam ściągnąć są nie obsługiwane przez HTC Smart ;/Może ktoś wie co w takim razie obsługuje?I jeszcze jedno-czy jest jakaś możliwość żeby otworzyć na nim ebooka?

  • 0

    99. ~u.  2010-11-13 13:51:17  host: abff56.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam, mam ten sam problem. Telefon sam zmienia godzine, dzwiek smsa jest wyciszony i jest ciagle pobieranie danych z internetu. podobno ma ustac po wylaczeniu GPRS, tylko po co mi taki telefon nawet bez mozliwosci wysylania MMSow?

  • 0

    101. ~tb1111  2010-11-21 17:13:41  host: host-89-228-132-169.gorzow.mm.pl

    To nie jest żaden Android! To jakieś BrewMobile. Telefon kiepski, ekran 2,8" a rozdzielczość 240x320 - 0 filmów, 0 gier. Do tego nie ma WiFi. To nie jest Smartfon, tylko featurephone (jak napisał kolega na górze) czyli dla każdego. HTC idzie złą drogą. Polecam tani SMARTFON od HTC - HTC Wildfire.

  • 0

    102. ~miska97  2010-12-04 15:03:19  host: 109.231.56.48.koba.pl

    Czy ten telefon wczytuje microSDHC ?

  • 0

    103. ~Patuu  2010-12-07 15:33:35  host: 178-36-149-91.adsl.inetia.pl

    Ludzie ! Nie kupujcie LG bali . I wgl lg. W lg bateria po jakimś czasie działa 1 dzień !

  • 0

    104. ~Dominick  2010-12-08 01:23:32  host: pc0-56.litnet.osi.pl

    Mam ten telefon od kilku dni. Oto moje spostrzeżenia: 1. Jest to specjalna odmiana smartfona oparta na platformie BREW 2. Nie zaskoczy was żadnymi bajerami 3. Mały ekran, słaba (jak na HTC) rozdzielczość 4. Kamera smuży przy ruszaniu słuchawką 5. Nie da się usuwać plików systemu jak ringtones 6. Trzeba zrobić update softu (www HTC) i dzięki temu problem z sygnałem sms przy zgaszonym fonie znika (UWAGA! Znikną wam kontakty i inne dane, także wymagany backup)7. Dobrze działa synchronizcja z outlookiem (z nokii na outlooka i później synchro z HTC) 8. Telefon dla nie wymagającego użytkownika, fajny w obsłudze i prosty 9. Internet trzeba zadowolić pakietem MB od operatora albo np. w Programie 5Plus kupić pakiet za max 1,7 tyś pkt na 4 miesiące 10. Za taką kasę można go szczerze polecić, ale nie należy przy tym oczekiwać "cudów"

  • 0

    105. ~Ray htcsmart.xlx.pl  2010-12-18 13:51:54  host: aeic59.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mi się sprawuje świetnie ten telefon. Jak coś to zapraszam na moje forum htxsmart . xlx . pl (usuńcie spacje w adresie)tam znajdziecie aplikacje, gry, tapety itp.

  • 0

    106. ~janec  2010-12-23 16:45:04  host: user-46-112-180-88.play-internet.pl

    Telefonik bardzo sympatyczny. Nie jest dla osób które oczekują mnóstwa bajerów. Mam ten telefon o 3 tygodni i mi także zdarza się że dźwięki zupełnie się wyłączają, nawet podczas rozmowy, pomimo że zaktualizowałem system ze strony HTC. Zacina się bardzo rzadko.

  • 0

    107. ~asia  2010-12-29 20:42:27  host: 82-160-38-70.tktelekom.pl

    Chciałabym mieć ten telefon, ale mam pytanie.. Jaką ma pojemnosc smsów?

  • 0

    108. ~Zbocus  2010-12-30 15:04:29  host: acuy9.neoplus.adsl.tpnet.pl

    NA POCZĄTEK POGODA I KASA: W USTAWIENIACH TRZEBA WEJŚĆ W USŁUGI DANYCH, A POTEM MOJA LOKALIZACJA I TAM WYŁĄCZYĆ telefonu nie polecam, bardzo powolny, brak WiFi, bateria mało wytrzymała, nie odczytuje wielu plików, nie ma notatnika ani dyktafonu, facebook niby jest, ale na siłę, aparat dość słaby, stary kalkulator biurowy ma więcej opcji niż ten tutaj, a bez karty microSD połaczenie USB z komputerem (HTCSync) ogranicza się do kontaktów i kalendarza, poza tym gry na komórce nawet nie zapisują wyników gdzieś widziałem bardzo trafną opinię, ze kiedy chcemy do kogoś szybko zadzwonić i przychodzi esemes, to przychodzi czas na wybór, czy czekać, aż załaduje esemesa, czy jednak dzwonić najpierw? i czy przypadkiem zaraz się nie zawiesi? tak naprawdę jedyny gadżet to odtwarzacz ze słuchawkami oraz radio i latarka, z tymże przy tak słabej baterii to nie na długo ta zabawa pozdrawiam

  • 0

    110. ~Kriss_Lodz  2011-01-05 10:57:38  host: 91.189.0.206

    Jak zawsze HTC przecenia swoje produkty, za te same pieniądze kupić można Toshibę z WiFi i GPS również z prockiem 300, więc moim zdaniem jest to krok do tyłu, aha jak by ktoś pytał to Toshiba jest ostatnim telefonem nie produkowanym w Chinach :D nie będę wspierał chińskiej gospodarki.

  • 0

    111. ~martyna15  2011-01-07 21:05:41  host: 082139045246.radom.vectranet.pl

    aa sluchajcie jak zmniejszyc ten zegar? pododni trzeba jakis program nowy zainstalowac ale jaki i w jaki sposob??

  • 0

    112. ~mimi  2011-01-12 14:04:50  host: poczesna-212-160-86-27.netcominternet.pl

    Hej,mam problem. wie ktos moze jak zapisac kontakt z nr telefonu?? Wszystko robie tak jak byc powinno na poczatku wchodze w historie polaczen

  • 0

    113. ~boppsley  2011-01-19 17:24:43  host: public97995.cdma.centertel.pl

    też mam czasem to z dzwiękiem. wystarczy zrestartować telefon i zaskoczy bo czasem tak jest że głośnik nie łączy.. a niewiecie może jak ustawić zapisywanie plików odebranych przez bluetooth na karte pamięci?????? bo niemogę znaleźć nic w ustawieniach...

  • 0

    114. ~boppsley  2011-01-19 17:29:46  host: public97995.cdma.centertel.pl

    jak chcesz zapisać nr kogoś kto do Cb dzwonił to musisz wejść w historię połączeń(zielona słuchawka) i obok nr masz taki "+" naciśnij go i masz tam opcje numeru i wybierasz "zapisz w nowym kontakcie" albo "dodaj do istniejącego kontaktu" zależy jak chcesz zapisać i to wszystko ;)

  • 0

    115. ~boppsley  2011-01-19 17:33:11  host: public97995.cdma.centertel.pl

    pojemność sms jest bardzo duża mam ten telefon już pół roku pisze dużo smsów i jeszcze nie miałem żadnych komunikatów typu "pamięć sms pełna" ;)

  • 0

    117. ~roksana  2011-02-05 19:05:45  host: apn-77-112-242-140.dynamic.gprs.plus.pl

    Ja nie jestem z niego zadowolona, czasami kiedy ktoś do mnie dzwoni i się rozłączy dzwonek dalej leci, a żeby go wyłączyć muszę wejść do odtwarzacza MP3... Zdjęcia robi koszmarne, filmy mi się nie zapisują i ogółem go nie polecam.

  • 0

    118. ~princeseczka  2011-02-07 01:05:50  host: public69642.xdsl.centertel.pl

    jedyne co nie podoba mi się w tym telefonie to brak wi-fi, ten wielki zegar i ta pogoda. ostatnio udało mi się to wyłączyć, bo pobiera to kasę ale nagle mi się znów włączyło, mam ustawienia że nie ma pobierać pogody a ona nadal jest.. ;/

  • 0

    119. ~MEGI  2011-02-07 11:53:41  host: nat-224-12.man.bydgoszcz.pl

    TELEFON JEST DOBRY LECZ MAM PROBLEM Z ZASIĘGIEM ;( CZY MOZNA COS Z TYM ZROBIĆ ?

  • 0

    120. ~Obiektywny  2011-02-10 22:14:05  host: dzl101.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam ten telefon juz jakis czas i moja opinia na jego temat jest wyjatkowo negatywna. Telefon oporny w obsłudze, ciagle sie coś zawiesza, pojawia sie błąd, sms nie dochodzą, dźwieku sms nie słychać,problemy z odblokowaniem, okrutny dźwiek sms podczas słuchania muzyki na słuchwakach, niemozność zmiany ogromnego zegarka na mniejszy, juz sie nie czepiam aparatu baterii itd. tylko podstawowe funckje juz zawodzą wiec czego można sie spodziewać po reszcze? HTC śmieć - tyle mam do powiedenia :)

  • 0

    121. ~anet  2011-02-12 21:47:59  host: adis230.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mam ten telefon od miesiąca i właśnie nadarzyła mi się okazja kupna nowego telefonu. tego smarta zdecydowanie NIE POLECAM. Fakt, ma kilka fajnych bajerów typu: 8paneli, w miarę przyzwoity aparat, dobra jakość zdjęć i godne pochwały wykonanie. Jeśli chodzi o baterię: wytrzymuje jeden dzień, kiedy go prawie nie używam (mam 2telefony, więc ten jest tylko do wykonywania maks 1godziny rozmów dziennie). Najgorsze w nim jednak jest to, że co chwilę się zacina i strasznie długo ładuje. Czasami czekam nawet minutę na wyświetlenie jednego sms! (kiedy skrzynka nawet nie jest zapełniona. Kolejnym minusem z pewnością jest beznadziejne odblokowywanie telefonu. Kiedy mam go w kieszeni lub w torebce potrafi się przez przypadek odblokować, do kogoś zadzwonić lub włączyć mi dźwięki, kiedy muszę mieć wyciszone. Daję mu 2/5. I zdecydowanie nie polecam.

  • 0

    122. ~ulkaa  2011-02-13 18:15:39  host: apn-77-115-217-252.dynamic.gprs.plus.pl

    wiecie może jak zmniejszyć zegar na pulpicie ? w htc smart ;p poomocyy !

  • 0

    123. ~anka  2011-02-18 11:28:34  host: ens113.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co do ZOOM`u przy zdjęciach to MA, wystarczy zmienić rozdzielczośc na jedną niżej. brakuje go jedynie przy najwyzszej rozdzielczosci :)

  • 0

    125. ~ali  2011-02-24 19:34:23  host: host-80-51-62-66.darlowo.mm.pl

    nie polecam mam go od paru miechów i wgl jest do dupy caly czas sie tnie przy ladowaniu i wgl nie polecam

  • 0

    126. ~enigma5  2011-02-27 21:08:25  host: public-gprs92301.centertel.pl

    Mam problem - bardzo słabo słychać głos rozmówcy mimo ze głośność ustawiona na full. Jak mozna temu zaradzić?

  • 0

    127. ~artone  2011-03-01 16:22:11  host: 213-17-253-28.ip.netia.com.pl

    htc smart = poraszka, mam ten telefon od paru miesiecy i nie marze o niczym innym jak o sprzedazy jego ... nie polecam, beznadziejny odtwarzacz mp3, brak WiFi, caly czas sie cos aktualizuje, laguje, slaby glosnik, jedyne co dobre to czat sms. Tyle

  • 0

    128. ~uzytkownik  2011-03-20 17:42:31  host: 178-36-182-146.adsl.inetia.pl

    Badziew jakich mało, odradzam zakup tego złomu.

  • 0

    129. ~monikaa  2011-04-13 12:29:28  host: adky102.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Telefon jest świetny. Przy oszczędnym używaniu potrafi chodzić tydzień. nie wiesza sie Genialny

  • 0

    130. ~  2011-04-21 12:49:33  host: dak132.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ile trzyma bateria w tym telefonie.

  • 0

    131. ~ZONK  2011-07-27 18:16:03  host: host-212-67-158-120.cable.net-inotel.pl

    MAM SMARTA, JESTEM W ORANGE, NIE MOGĘ USTAWIĆ MMS - JAK TO ZROBIĆ ewentuanie jaki model ma tę samą knfigurację0?

  • 0

    132. ~junior  2011-08-09 14:00:39  host: ip-89-174-122-2.multimo.pl

    telefon może nyć tylko że bateria słabo tzryma co zrobić zeby poprawić zywotności tlefonu

  • 0

    133. ~pluttek  2011-08-11 08:47:15  host: ip-94-42-30-62.multimo.pl

    do ochrzanu bateria przy leżeniu na półce działa 1 dzień

  • 0

    134. ~zadowolony użytkoniwk  2011-09-08 01:56:13  host: 89-77-156-69.dynamic.chello.pl

    Mam to coś już od roku i szczerze odradzam. Na początku wszystko pięknie, cudownie. Po jakichś 3 miesiącach po prostu opadł z sił - bateria trzyma mi tak pół dnia, czekam jakieś pół minuty na możliwość przeczytania smsa, bo tak długo się ładuje... Gdy ktoś do mnie dzwoni czasem nie mogę odebrać. Zdarza się, ze gdy nie odbiorę i ktoś się rozłączy, to dzwonek dalej gra... no i zwieńczenie wszystkiego! Usuwanie smsów - kasujesz smsa, a on dalej siedzi w jakimś folderze "usunięte" z którego to trzeba go znowu skasować :d POJEDYŃCZO! niby jest opcja "usuń wszystkie" ale gdy się to kliknie, to ekran gaśnie i nic się nie dzieje -_-

  • 0

    135. ~  2011-10-28 17:52:50  host: 178.218.226.174

    Posiadałam ten telefon przez pół roku. Jestem rozczarowana i nikomu go nie polecam. Miesiąc pochodzi fajnie... ale potem koszmar. Zacina się, zawiesza, nawet przy trybie cichym potrafi rozdzwonić się głośnym dzwonkiem. Jest oporny: sms nie dochodzą, jeśli już nawet jakiś dojdzie to nie słychać dźwięku sms, nierzadkie są także problemy z odblokowaniem, zasięg ciągle się gubi, nie można także zmienić zegarka na mniejszy, aparat także niczym nie zachwyca ;/ o słuchaniu muzyki nawet nie wspominam bo to porażka... Podsumowując to najgorszy telefon jaki miałam! nie powinien się nazywać HTC smart tylko HTC niewypał ;/

  • 0

    136. ~juppik  2011-11-30 18:20:10  host: public-gprs161559.centertel.pl

    Smart to chyba jedna z największych pomyłek HTC! "Smartfon" totalnie do niczego, ponieważ: 1. Przeglądarka internetowa (przy doskonałym sygnale 3G) muli tak straszliwie, że odechciewa się ją w ogóle włączać. 2. Egzotyczny, niewspierany przez nikogo (z producentami włącznie) system operacyjny, na który nie da się NIC zainstalować poza prostymi gierkami w javie (bardziej rozbudowane zawieszają się). 3. Po paru miesiącach cały telefon przymula niesamowicie. 4. W okolicy końca października SAM SOBIE przestawia czas o godzinę !! 5. Jakość zdjęć - tragiczna. 6. Zawiesza się podczas słuchania radia i jednoczesnego przeglądania internetu. 7. Dobra, nie kopmy już leżącego...

  • 0

    137. ~Kasiaxxx  2012-01-04 21:55:14  host: net-93-159-150-1.connected.pl

    Ja jestem zadowolona z HTC Smart, zdjęcia robi świetne :)! Odtwrzacz jest bardzo dobry.. Przy czym mam go od 3 miesięcy bateria trzyma 2-3 dni, nic mi się nie zawiesza.. Z dźwiękiem też nie ma problemów :) . A kupiłam go używanego :)

  • 0

    138. ~ptysiu871  2012-01-06 11:44:48  host: aeha208.neoplus.adsl.tpnet.pl

    do wszystkich którym pojawia się komunikat błędu z informacją, że system zostanie zamknięty i ponownie uruchomiony... moi drodzy jest to wina przepełnionej pamięci, jeśli tylko wyczyścicie swoje zapewne przeładowane skrzynki odbiorcze sms - problem zniknie a telefonik będzie znów hulał jak nówka :) też na początku myślałam, że to już kaplica, że już nic z tego nie będzie bo ciągle ten błąd występował.. wyczyściłam skrzynke sms ale nie tylko usunęłam ale również wyczyściłam folder "usunięte" i po problemie :)

  • 0

    139. ~siewier  2012-01-28 20:44:42  host: shared.zamosc.dialup-ppp.ids.pl

    ten telefon to dno... masakrycznie sie wiesza, przy słuchaniu muzyki jak dostane wiadomosc to muzyka sie wyłącza, wyświetlacz nie jest zły, miałem lepsze, duzy minus za brak mozliwosci wgrania nowych aplikacji do niego, a plusem jest dobra jakosc dzwięki na słuchawkach jak i na głośniku i to tyle. nie kupujcie go.

  • 0

    140. ~Hww  2012-02-24 23:21:46  host: 78-131-220-254.tktelekom.pl

    Htc smart to dno nie polecam

  • 0

    141. ~daro  2012-09-01 23:16:23  host: ip-94-42-155-130.ibd.gtsenergis.pl

    Kupa złomu nie jest wart nawet złotówki.zdecydowanie nie polecam juz Nokia 3210 jest lepsza od tego złomu

  • 0

    142. ~sadvf  2012-10-04 18:25:35  host: ip-210-135.awakom.net

    niestety ten telefon po malej styczności z metalem od razu sie zapieprza głośnik FONA POLECAM !!!

  • 0

    143. ~Siekera  2012-10-13 15:11:50  host: public144495.xdsl.centertel.pl

    a da sie przerzucac pliki z kompa na sam telefon bez karty??

  • 0

    144. ~pawelxpp  2012-11-16 14:04:34  host: acva79.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja mam problem z latarką oraz flash'em ... chciałbym się dowiedzieć jak włączyć latarką bo gdy wchodzę w "Latarka" to nie włącza mi się, gdy aparat włączam lampa również nie działa. Proszę o szybką odpowiedź. Z góry dziękuję.

  • 0

    145. ~  2013-07-22 21:40:01  host: 46.227.38.2

    witam, jak wyłoczyć zegar na ekranie głównym?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-205-176-107.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet