HTC EVO 3D
Telefony HTC HTC EVO 3D

HTC EVO 3D

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 5.58

Funkcje 5.83

Wydajność 5.82

Średnia ocena 5.74

A czy Ty...?

Mam

1

Popularność

5 lat, 5 miesięcy

Podstawowe funkcjonalności HTC EVO 3D

OGÓLNE
Nazwa HTC EVO 3D
     znany także jako HTC Shooter
Zaprezentowany lipiec 2011
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Smartfon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM
Klawiatura sprzętowa
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
126 x 65 x 12.1
Masa (g) 170
SIEĆ
GSM 850, 900, 1800, 1900
WCDMA 900, 2100
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, S-LCD
dotykowy, pojemnościowy
multi-touch,
     kolory 16 mln kolorów
     rozdzielczość 540 x 960 pix
     wielkość 4.3 cali
Ochrona wyświetlacza
Wyświetlacz dodatkowy
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik zbliżeniowy
Czujnik oświetlenia
TRANSMISJA
CSD
HSCSD
GPRS Class 32
EDGE Class 32
3G
HSDPA 14 Mbps
HSUPA 5.76 Mbps
HSPA
HSPA+
LTE
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA
Bluetooth 3.0
WLAN Tak, 802.11b/g/n
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz)
WiMAX
NFC
USB 2.0
typ USB microUSB
GPS Tak z AGPS
Ładowanie przez USB
Złącze jack 3.5 mm
Wyjście TV
Czytnik linii papilarnych
SYSTEM
System Android v.2.3 (Gingerbread)
Aktualizacja
Procesor dual-core, Qualcomm MSM8, 1.2 GHz, Adreno 220
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 1 GB
1 GB RAM 3.7 GB ROM
karta pamięci microSDHC
karta pamięci - max wielkość 32 GB
karta pamięci w zestawie
książka adresowa wielkość bez ograniczeń
APARAT
Aparat główny 5 Mpix
dwa aparaty 5mpx, zdjęcia 3D (tlko 2mpx), geotagging
     zoom optyczny
     autofocus
     flesz DUAL LED
     filmy
Drugi aparat 1,3 Mpix
Wideorozmowa
MULTIMEDIA
Radio Tak z RDS
FM transmiter
Dyktafon
Polifonia
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3, AAC+, WAV, WMA
Odtwarzacz wideo Tak, MP4, Xvid, DivX, H.263, H.264, WMV
Moduł TV
HD Voice
KOMUNIKACJA
SMS
Słownik SMS
EMS
MMS
IM
Email
FUNKCJE
Przeglądarka HTML
RSS
Java
Kompas cyfrowy
Terminarz
Alarm wibracyjny
Profile
Wybieranie głosowe Dla numerów i funkcji
System głośnomówiący
Inne stereoskopowy ekran LCD; trójwymiarowe aplikacje;
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 1730 mAh
Wymienny akumulator
Szybkie ładowanie
Bezprzewodowe ładowanie
Czas czuwania w 2G (h) 420
Czas czuwania w 3G (h) 420
Czas rozmów w 2G (min) 560
Czas rozmów w 3G (min) 465
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa)
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa)
SAR US (ciało)

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 50
  • 0

    2. ~HTC  2011-07-07 14:38:17  host: duc176.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Alternatywa HTC dla LG Swift 3D, tym samym najbardziej zaawansowany telefon (komputer) od HTC. Jak dla mnie lepszy od Swifta - dlaczego? Przede wszystkim ze względu wykonania, ekranu no i rewelacyjnej nakładki - HTC Sense. Producent zastosował gumowaną tylną klapkę, uwielbiam takie :) Aparat i funkcje wideo identyczne jak w Swifcie 3D. Ekran lepszy przede wszystkim o rozdzielczość i sam wygląd Sense :) Te tęczowe kolorki i kwadratowe zegary, mniam ;) HTC Sense to najlepsza nakładka na smartfony. Bije Touch Wiz na głowę =) W tej chwili to mój wymarzony telefon, jednak ze względów finansowych - to tylko marzenie :D Poczekamy jeszcze na iPhone 5, zobaczymy co nowego przyniesie :D Pozdrawiam wszystkich maniaków nowoczesnych smartfonów :)

  • 0

    4. ~HTC Evo 3D  2011-07-08 09:04:43  host: duc176.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Alternatywa HTC dla LG Swift 3D, tym samym najbardziej zaawansowany telefon (komputer) od HTC. Jak dla mnie lepszy od Swifta - dlaczego? Przede wszystkim ze względu wykonania, ekranu no i rewelacyjnej nakładki - HTC Sense. Producent zastosował gumowaną tylną klapkę, uwielbiam takie :) Aparat i funkcje wideo identyczne jak w Swifcie 3D. Ekran lepszy przede wszystkim o rozdzielczość i sam wygląd Sense :) Te tęczowe kolorki i kwadratowe zegary, mniam ;) HTC Sense to najlepsza nakładka na smartfony. Bije Touch Wiz na głowę =) W tej chwili to mój wymarzony telefon, jednak ze względów finansowych - to tylko marzenie :D Poczekamy jeszcze na iPhone 5, zobaczymy co nowego przyniesie :D Pozdrawiam wszystkich maniaków nowoczesnych smartfonów :) PS. Czy celowo usuwacie posty? Na wszelki wypadek zaznaczyłem mój tekst Ctrl+C, i całe szczęście, bo 15 minut mojego życia poszło by na marne...

  • 0

    20. ~Gośc  2011-09-06 08:26:38  host: 195.116.156.59

    Użytkuje ten telefon od około tygodnia, jak do tej pory nie zauważyłem w nim wad, zdjęcia jak na HTC robi na przyzwoitym poziomie, sam telefon myka jak szalony bez zacinek i innych takich. Funkcja 3D dobry bajer:-) Jak wiadomo telefon posiada mocniejszą baterię niż jego poprzednicy i tutaj wielkie zdziwienie w pozytywie... jak na tak olbrzymi wyświetlacz telefon podczas normalnego użytkowania, pisania sms-ów, ściągania poczty, czasem gierki i całodobowego połączenia z internetem (aktualizowania się pogody itp) wytrzymał mi maksymalnie 3 dni!!!!!!Uważam że telefon jest fantastycznie wykonany , materiały z jakich został wyprodukowany są z pierwszej klasy jakości, nie ma luzów, nic nie skrzypi, nie przegrzewa się.Jestem mega zadowolony, polecam każdemu kto ceni sobie prostotę obsługi oraz jakoś wykonania. Dodam że przeglądanie stron internetowych to po prostu bajka......Niestety kwota jaka trzeba wydać na ten telefon nie jest mała, lecz tutaj cena odzwierciedla w każdym calu jego jakość, a co za tym idzie zadowolenie użytkownika.

  • 0

    21. ~`Antas  2011-09-09 13:16:05  host: eic67.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Panowie:) LG jest genialne i w wielu parametrach po prostu lepsze. Jestem jego posiadaczem i szybkość jakość bije na głowę SGS II wiele HTC. Wcześniejszy Desire HD jak i Toutch HD2 nie osiągały połowy możliwości. Co do HTC EVO 3D to różnica jest bawiłem się nim i jakość zdjęć gorsza w grach 3D podobnie. Jednak różnica w rozdzielczości nie zauważalna. Polecam LG!

  • 0

    28. ~ostrymiszka  2011-11-10 17:14:02  host: 109.231.24.235.koba.pl

    Coz, ja korzystam z desire z, tato wildfire, mialem doczynienia z hd2 i touchpro2 i htc to teraz firma bijaca inne na glowe... Ale jednak na evo chyba sie nie zdecyduje ,ma minimalnosc tego, co powinien miec smartfon, a nie nalezy zapominac, ze to 3d nie jest takie jak w kinie... A z tym czasem czuwania oni przesadzaja, moj telefonik na poczatku wytrzymywal 3-4 dni, po 3 miesiacach wytrzymuje 1 dzien, czasem ledwo...

  • 0

    30. ~chelios  2012-01-23 22:08:12  host: 94-40-46-156.tktelekom.pl

    Jestem posiadaczem tego telefonu od trzech tygodni, mam wiec juz jego bardziej obiektywny obraz. Zaczne od wad, poniewaz Evo wlasnie zaliczylo powazna wpadke: rozladowal sie w czasie uzytkowania i mimo podlaczenia go do ladowarki nie chcial sie wlaczyc. Musialem poczekac jakies 3 minutki, az pojawila sie czerwona dioda. A co jesli bym musial wykonac telefon alarmowy? A co jesli by mi sie telefon rozladowal w nocy i by budzik nie zadzwonil? Wtopa ze strony htc. Kolejna wada: w ciagu tych trzech tygodni dwa razy sie zawiesil - raz od tak sobie, kiedy lezal na biurku, drugi raz podczas wejscia w galerie. Ostatnio nie chcial mi sie aparat wlaczyc, pojawial sie czarny ekran i wylaczal. Nie pomogl restart telefonu, trzeba bylo wyciagac baterie, a szkoda, bo mialem dobry motyw na fotke, ktory niestety przepadl ;) Bateria... Kiedy tylko pisze i dzwonie trzyma 2 dni, przy czym jest to ok 15 minut rozmow i ok 50 smsow, doslownie troszeczke wifi i krotka sesja w Angry Birds. Jak korzystam z niego na maksa to nie wytrzymuje doby. Przycisk Home na dole obudowy wciskam czesto dlonia, kiedy probuje korzystac z tepefonu jedna reka. Wkurza troche brak trybu landscape na pulpitach i w menu. Do zalet nalezy przypisac jego wydajnosc. Dziala gta 3, z miejscowymi lagami, ale jest grywalne. Sesnse nie zacina nawet przy zabawie karuzela (obracanie pulpitow). Nie bawie sie jeszcze custom romami, bo sie na tym nie znam. Efekt 3d iest calkiem fajny, ale nie dlatego kupowalem ten telefon. Podoba mi sie to, ze za kazdym razem moge wyjac go z kieszeni i posurfowac w sieci korzystajac z wifi, obejrzec film, czy pograc w jakas bardziej wymagajaca technicznie gre. Na plus zaliczam takze obudowe. Poprzednio mialem nokie 6120 i zdarzaly sie czeste upadki. Z tym telefonem jestem bardziej pewny, a to za sprawa chropowatej obudowy. Trzyma sie go solidnie, co jest tez efektem jego wagi. Ekran doslownie przeraza swoja czulascia na dotyk, nie raz wrecz nie jestem pewien, czy to faktycznie ja go musnalem.

  • 0

    32. ~ON  2012-02-05 09:55:06  host: host-89-230-153-40.dynamic.mm.pl

    Zajmuję się telefonami już od paru ładnych lat i mimo że jestem zwolennikiem HTC z bólem przyznaję że LG 3D jest lepszy pod każdym względem od EVO,szybszy,wydajniejszy,lepszy ekran,świetne kolory,bardzo dobre wykonanie,odtwarza divix płynnie,lepszy aparat,no i sam efekt 3D ale to jako dodatek o niebo bardziej efektowny.

  • 0

    33. ~Hufnaar  2012-05-09 10:18:31  host: 89-76-148-107.dynamic.chello.pl

    Mam ten telefon od prawie miesiąca, trochę się już nim pobawiłem. Jak każdy smartfon cierpi na żywotność baterii - przy włączonych kilku funkcjach i 3G telefon padał po ok 6-7 godzinach, przy oszczędniejszym użytkowaniu można wyjąć z ładowarki rano i podłączyć dopiero następnego poranka. Szybki, nie zacina mi się, zaawansowane technicznie gry działają płynnie (Dead Space na Androida ftw), dotyk bardzo czuły, ale podczas pisania smsów czy czatowania "wybacza" muśnięcie innych klawiszy. Muzyka ze słuchawek brzmi odpowiednio, nie trzeszczy. Połączenia dość sprawne, co prawda w betonowym budynku będą małe problemy ;) Efekt 3D nienachalny, mnie osobiście nie przeszkadza (tak samo jak oglądanie filmów w 3D w kinie, ale to subiektywne zdanie) Bardzo podoba mi się fizyczny przycisk migawki, odnoszę wrażenie jakbym trzymał kompaktowy aparat zamiast telefonu ;) Daję 8/10 ze względu na baterię, ale to może się zmienić, jak wreszcie EVO dostanie aktualizację do andka 4.0

  • 0

    35.  2012-06-09 07:25:36

    zaraza htc 3d jest;aparat,ktory lubi barwe fioletowa,klatkowanie videa na hd,ekrasn stroboskopowy jednak gorszej jakosci od lg,bateria,ktora potrafi wytrzymac 1 dzien,widzet poczty notorycznie spozniajacy sie z aktualizacja poczty,przedni panel dotykowy,ktory sie niesamowicie szybko rysuje bo to nie GORILLA ,za i mniejsze wady tego telefonu ale nie bede sierozpisywal zalety takze jak ladny wyglad,panele,funkcja 3d i to chyba tyle.Oczywiscie telefon mialem pol roku potem nie wytrzymalem z nim i mam xperie play i jestem pomimo nie moznosci robienia 3d bardziej zadowolony.Telefon bardzo drogi i nie wart swojej ceny.Po raz ostatni kupuje firme htc bo to utopia szczegulnie w pieniadze.

  • 0

    40. ~Haldir  2012-06-27 21:43:19  host: chh54.neoplus.adsl.tpnet.pl

    posiadam ten telefon od ponad miesiąca, nie mam większych zastrzeżeń, dotyk jest ok, procesor bardzo szybki, wszystkie aplikacje działają bardzo szybko i płynnie, również aplikacje 3d. Jedynym mankamentem może być słaba bateria, przy ograniczonym użytkowaniu(mam tu na myśli dzwonienie i pisanie smsów) trzyma około 2 dni. Jeśli nadmiernie nie używam aplikacji( nie licząc tych w 3d) trzyma około 1 dnia. Natomiast gdy odpalam jakąś aplikację 3d, potrafię zjechać baterię do zera w 20-30 min. Moim zdaniem jest to jedyny mankament tego telefonu. Daję mu 9/10. No i oczywiście cena tego telefonu jest moim zdaniem zbyt wygórowana.

  • 0

    42. ~Dravic  2012-07-06 17:27:11  host: 212.87.240.50

    Jeśli zagląda tu jeszcze ktoś z tym telefonem, to proszę o opinie jak ten telefon działa obecnie - to znaczy z Sense UI 3.6 i Androidem 4.0.3 Będę bardzo wdzięczny, gdyż chciałbym zakupić ten telefon (jest on jednym z najtańszych modeli które mają 2 rdzenie i porządny 1 giga ramu w ofercie Play), ale nie wiem, czy to ma w ogóle sens. Może lepiej poczekać rok i kupić jakieś inne urządzenie, gdy te nowsze już stanieją? Co powiecie?

  • 0

    43. ~p  2012-07-07 19:15:22  host: 78.133.241.101

    niestety w najbliższym czasie idę z nim na gwarancję, od kupna wyskakuje mi non stop ze "karta pamięci została nieoczekiwanie odłączona" po chwili wyświetla że przygotowuje kartę pamieci, i tak co jakiś czas albo karta dziala albo nie, o tyle jest to irytujace ze bez karty nie da sie zdjec robic, nawet sciagniety dzwonek z internetu jest zapisany na karcie pamieci, i gdy ktos dzwoni a ona jest niekatywna to leci mi jakas badziewna muzyczka od htc.. ogolnie telefon dobry ale gdybym wiedzial ze tak bedzie juz po kilku dniach od kupna to chyba bym kupil cos innego.

  • 0

    44. ~  2012-07-12 06:36:54  host: user-109-243-189-35.play-internet.pl

    u mnie z karta bylo podobnie,wiec kupilem karte 32gb [10] za 160zl. i problem znikl.U gory pisza ,ze GORILLA-NIEPRAWDA -to zwykly utwardzony plastik.U mnie porysowal sie juz po pol roku mimo iz nosilem go zabezpieczonego.Teraz mam xperie paly i mam swiety spokuj z tym niedopracowanym do bolu telefonem .NIGDY WIECEJ HTC.

  • 0

    49. ~troya  2013-03-21 12:38:24  host: user-94-254-210-134.play-internet.pl

    Mam telefon już od prawie roku.Mam tylko problemy z ikonka baterii która zgłasza błędy.Od zawsze słabo trzyma 3D fajny baker tym bardziej gdy ma się TV 3D .telefon unikat ponieważ ma 3d inne modele z 3d to zabawki.porządne wykonanie dobre słuchawki.teraz nowke można za 1100 wyrwać i nie podrobke albo prosto z chin/anglii.dałem za niego 1800 zł chętnie bym go komuś sprzedal i zakupił coś nowszego bo po prostu szybko mi się sprzęt nudzi.nie żałuję że nie wybrałem wówczas SII czy sensation.

  • 0

    50. ~Sierpien  2013-03-24 23:46:44  host: user-188-33-161-223.play-internet.pl

    Mam obydwie słuchawki, jest kilka cech które przemawiają za LG a które za HTC. W HTC na pewno są to pozespoły (2 razy więcej RAM, procesor), większa pamięć RAM jest zauwazalna niestety, LG czasem musi pomyśleć przy nawet prostych czynnościach. Druga sprawa to wsparcie HTC - jest już od dawna android 4.0.3 (oficjalny) dla Evo, dla LG nawet ciężko znaleźć gotowanego ROM'a. Kolejna sprawa to obudowa. HTC jest strasznie Solidny, w połowie metalowy, choć LG też pokazało klasę. Może teraz kilka zalet LG. Jeśli Ci zależy na 3D - bierz LG, bezapelacyjnie. HTC nie radzi sobie z odpaleniem filmu 3d w formacie *.mkv oraz przy wyzszej rozdzielczości. Trzeba przerabiac na rozdzielczosc natywną ekranu orazu zmienić format na Mp4 i niestety filmy 3D można oglądać tylko SBS (Side-By-Side), gdzie LG dodało od Siebie o wiele lepszy odwarzacz filmów 3D. Pomimo gorszych podzespołów na LG oglądałem film 1080p (Mini-HD) w formacie MKV! Do tego LG dorzucił jeszcze nam wspaniały konwerter 3d, gdzie możemy obejrzeć praktycznie kazda wersje filmu w 3d (SBS, OU..).

  • 0

    51. ~evo  2013-08-31 13:51:09  host: 170-204-251-94.net.stream.pl

    posiadam ten telefon już rok i w wszystko jest OK po za słabą baterią i denerwującym WiFi które po jakimś czasie się wyłącza nawet w czasie ściągania i przy ustawieniach żeby nie miał po jakimś tam czasie wyłączać się.nie wiem o co chodzi??! Jak macie taki problem to napiszcie pozdro

  • 0

    52. ~worecze  2016-04-26 22:53:52  host: public-gprs350564.centertel.pl

    Jak długo powinna mrugac zielona dioda po otrzymaniu powiadomienia .do momentu odczytania niezależnie czy to godzinę czy dwie ? U mnie miga jakieś 5minut i przestaje .chodzi o tel htc evo3d

  • 0

    53. ~woreczek  2016-04-26 23:00:37  host: public-gprs352709.centertel.pl

    Mam tel htc evo3d moje pytanie : jak długo powinna migac zielona dioda po otrzymaniu powiadomienia .do momentu odczytania niezależnie po jakim czasie czy jest określony czas (u mnie przestaje po ok.5minutach)

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-158-119-60.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet