HP hw6515
Telefony HP HP hw6515

HP hw6515

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 6.52

Funkcje 6.63

Wydajność 6.70

Średnia ocena 6.62

A czy Ty...?

Mam

0

Popularność

10 lat, 2 miesiące

Podstawowe funkcjonalności HP hw6515

OGÓLNE
Nazwa HP hw6515
     znany także jako HTC Beetles
Zaprezentowany marzec 2005
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Smartfon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM
Klawiatura sprzętowa QWERTY
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
118 x 71 x 21
Masa (g) 165
SIEĆ
GSM 850, 900, 1800, 1900
WCDMA
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 65 tys. kolorów
     rozdzielczość 240 x 240 pix
     wielkość 3 cali
Ochrona wyświetlacza
Wyświetlacz dodatkowy
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik zbliżeniowy
Czujnik oświetlenia
TRANSMISJA
CSD
HSCSD
GPRS Class 10
EDGE Class 10
3G
HSDPA
HSUPA
HSPA
HSPA+
LTE
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA
Bluetooth 1.2
WLAN
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz)
WiMAX
NFC
USB 1.1
typ USB niestandardowy
GPS
Ładowanie przez USB
Złącze jack 2.5 mm
Wyjście TV
Czytnik linii papilarnych
SYSTEM
System Windows Pocket PC 2003
Aktualizacja
Procesor single-core, Intel PXA270, 312 MHz
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 64 MB
64 MB RAM 64 MB ROM
karta pamięci
karta pamięci - max wielkość
karta pamięci w zestawie
książka adresowa wielkość bez ograniczeń
APARAT
Aparat główny 1,3 Mpix
     zoom optyczny
     autofocus
     flesz
     filmy Tak,
Drugi aparat
Wideorozmowa
MULTIMEDIA
Radio
FM transmiter
Dyktafon
Polifonia
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3, AAC, AAC+, WMA, OGG, AMR
Odtwarzacz wideo Tak, MP4, WMV
Moduł TV
HD Voice
KOMUNIKACJA
SMS
Słownik SMS
EMS
MMS
IM
Email
FUNKCJE
Przeglądarka HTML
RSS
Java
Kompas cyfrowy
Terminarz
Alarm wibracyjny
Profile
Wybieranie głosowe
System głośnomówiący
Inne stoper: Tak minutnik: Tak Pocket Office(Word, Excel, Outlook); Windows Media Player 10; Złącze pamięci SD, mini-SD oraz SDIO;
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 1200 mAh
Wymienny akumulator
Szybkie ładowanie
Bezprzewodowe ładowanie
Czas czuwania w 2G (h)
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min)
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa)
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa)
SAR US (ciało)

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 17
  • 0

    4. ~Miecho  2006-09-11 09:16:15  host: 212.160.172.70

    nie bateria jest ok tak ze 3 dni potrzyma jak tylko rozmawiasz ale masz jeszcze internet gps i cała mase innych i nie da się wiesz jak świecisz wyświetlaczem 240 x 240 to musi z kads ten prąd brać ja używam i jak właczam do ladowarki do auta czy usb do kompa to spoko. Gorąco polecam jest "wszystko majacy" a jak czegoś nie ma to sobie doinstalujesz :)

  • 0

    5. ~Miecho  2006-11-10 14:42:35  host: 212.160.172.70

    Powiem tak mimo że wszyscy się śmiją że masz kalkulator to i tak wole nosić to zamiast laptopa: ma worda exela mobilne okienka i GPS -wypas i do tego EDGA ja nawet sobie film oglądałem (gdzieś w połowie skończyła mi się bateria :( ale co tam jak normalnie używasz to ze 2dni pohula .

  • 0

    6. ~michał..  2006-11-18 20:20:02  host: ayc142.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mój brat jest w posiadaniu tego telefonu/laptopa i jest to bardzo udany sprzęt wcześniej miałem przez kilka miesięcy motorole a925 i gdy porównuje te telefony to dochodze do wniosku ze niema co porównywać HP jest nie do przebicia udane oprogramowanie rodem z microsoftu jest czytelne i przejzyste baardzo podobają mi się dwa sloty na karty pamięci co w sumie moze da grubo ponad 6 G I G A !!!!!!!!!! nie nie to nie jest pomyłka czyste 6 giga na filmy mp3 tapety itd acha jakość filmów odtwarzanych na tym telefonie np "madagaskar" znakomita , znakomita jest równiez przeglądarka stron WWW ale mógłbyn tak o tym telefonie sie ropisywać w nieskączoność i jeszcze jedno prosze mnie nie uważać za osobe co posiada nokie 5110 i sie podnieca tym telefonem ja mam duże doświadczenie jeżeli chodzi o telefony komórkowe i miałem w ręku telefony takie jak nokia 3210 i najnowsze sony ericssony ten sprzęt jest godny polecenia pomimo (wysokiej) ceny pozdrawiam........

  • 0

    7. ~Geddeon-corp.  2006-11-22 07:27:57  host: gprs11.orange.pl

    Witam mam ten telefon od dwóch dni i jest naprawde świetny. Powiem szczerze że od dawna szukalem telefonu tego typu przerabialem juz nokie 9300 9500 se 910 i990 ale jedynie ten spelnil moje wszystkie oczekiwania. Polecam

  • 0

    8. ~Miecho  2007-01-09 13:42:21  host: 212.160.172.70

    bawił się ktoś nowym ipaq 6915 podobno ma wifi i pare innych ?

  • 0

    9. ~marcelus  2007-03-24 13:38:39  host: xdsl-4127.lubin.dialog.net.pl

    Micho jestem właścicelem ipaq 6915 - muszę przyzan iż jestem zadowolnoy z tej zabawki - traktuje go jak przenosne biuro, czyli tam gdzie jestes tam jestes z firmą - problemem sa tylko narazie gry nie ma ich wiele a jak chcesz kupic nowa kosztuje kilkadziesiat euro. Poza tym jestem nisamowicie zadowolony i zachecam do zakupu hp6915 .... aaaaaaa i mega ważan zecz nie wklejajxcie skury polskojezycznej zaczyna sie wieszac , lepiej pozanac jezyk obcy a naprawde nie jest on trudny pozdrawiam

  • 0

    10. ~xxllkkeewwnnkk  2007-06-10 11:45:54  host: bdn90.neoplus.adsl.tpnet.pl

    hp hw6525 to przede wszystkim nie tel tylko iPAQ. 2300 ktore na niego wydalem byly najlepiej wydanymi pieniedzmi w moim zyciu! Polecam!

  • 0

    11.  2007-09-03 18:34:07

    Mnie się wydawało, że każdy iPAQ powinien posiadać łączność Wi-Fi...chyba błędne informacje ma Telepolis.

  • 0

    12. ~DobryBober  2007-09-08 15:34:34  host: gpx178.internetdsl.tpnet.pl

    Szczerze mam ten telefon juz od jakiegos czasu i nie jestem nim jakos bardzo zachwycony. Ma on co prawda niby duzo opcji i "wszystko" mozna sobie doinstalowac,ale jest on duzym klamotem i nie tak nowoczesnym juz. Poza tym wiesza sie i duzo rzeczy na nim nie dziła. Nie polecam jakos specjalnie, chociaz niexle spisuje sie jako GPS

  • 0

    13. ~dk  2008-02-07 08:39:07  host: acoa63.neoplus.adsl.tpnet.pl

    telefon bardzo dobry, gps szybki bezproblemowo chodzi automapa 4 z duza iloscia POI, wiele osob krytykuje ten sprzezt ale prawada jest taka ze podziwiam ludzi ktorzy tyle uzytecznych rzezcy wpakowali w takie cacko, jest to bardziej komputer i jak o kazdy PC trzeba dbac i estetycznie uzywac odwdzieczy sie tedy niezawodnoscia dluga i stabilna praca. Minus, moze bateria za slaba reszta same plusy

  • 0

    14. ~ja  2008-02-13 23:30:31  host: gou115.internetdsl.tpnet.pl

    ja posiadam podobny, troche nowszy 6910 (wersja 6915, ale bez aparatu-swego czasu wlasnie wzialem Looxa 720 zamiast 718 i tam aparat byl kiepski... wiec tutaj zrezygnowalem. Za roznice w cenie mozna kupic tanią cyfrówkę o lepszej jakosci). A co do samego "telefonu"-po wlozeniu karty z np. gprsem abonamentowym mamy internet w kazdym miejscu, maile, itp. Działa to sprawnie. Nawigacja tez chodzi (i to pomimo krytyki ze wzgledu na Class II-czy jakos tak...). Dodana "prawdziwa" klawiatura to duzy plus, mozna praktycznie operowac sprzetem bez rysika, z zalozoną klapką na ekran. A i popieram poprzednika, bez wgrywan nakladek polonizujących, pamietajac jak to bylo z Looxem unikam tego-łatwo wszystkie dane stracic-lubi sie zawiesic i samoistnie usunac - usuwając przy okazji dane z katalogów o polskiej nazwie...

  • 0

    15. ~jureczek  2008-05-16 15:58:33  host: anubis.lot.pl

    Wszystko ok z tym smartem. Wkurzało mnie gubienie sygnału GPS. Poradziłem sobie z tym kupując zewnętrzną antenę za 65zł i mam spokój.

  • 0

    16. ~Hecamaster  2008-05-18 20:48:07  host: staticline15716.toya.net.pl

    Ogólnie widze ze kilka osb narzeka na gubienie danych wieszanie sie samego urzadzenia oraz slabym dzialaniu GPS .otoz tak posiadam juz kolejny telefon jednak nie mam zadnych problemow z tym PPC z modulem GSM.Fix z automapa 4 oraz 5 lapie dosonale dzieki aGPS czasem lekko sie gubi jesli chodzi o wjazd z otwartego pola do lasu z lekkim widokiem na niebo pokazuje nam ze jedziemy po drzewach ale to nie przeszkadza.co do WiFi nie jest problemem dokupic sobie karte WiFi na SD ktora kosztuje ok 150-200pln a jak ktos chce wbudowany modul Wifi mozna kupic sobie hp6915 i dodatkowo powiedzmy dostajemy win mobile 5(6 dostepna dla niego) sam sie teraz zastanawiam czy nie sprawić sobie nokii e61i poniewaz ma ona wifi albo dokupic sobie karty wlasnie wifi na SD.co do wieszania sie telefonu jak piszecie z wgrana polska lokalizacja czyli Marchevka bardzo zmula ona system a nie jest trudne obslugiwac go po angielsku i polecam to rozwiazanie jesli komus dalej sie wiesza pocket lub cos nie tak z modulem gsm/bluetooth to warto zrobic backup pelny pozniej hard reset i bedzie po problemie tak samo z gubieniem pamieci ram.Sam w moim HP posiadam karte SD 1GB ale nie bedzie problemem wsadzic do niego 2GB na SD lub 4GB na SD i do tego 2GB na miniSD.jestem z niego zadowolony.polecam uzytkownikom kupienie sobie folii na wyswietlacz poniewaz przy duzym uzytkowaniu kilku funkcji jak kalendarz , notatki i inne wiadomo ze bedzie on porysowany sam sie przekonalem jak po 2 tygodniach od nalozenia folii zobaczylem pod swiatlo jak jest ona porysowana i byla to dobra decyzja.co do oprogramowania dla PPC2003 to nie ma z nim problemu o tyle ze jest to wyswietlacz 240x240 punktow a nie jak wieksza ilosc modeli 240x320pkt kilka aplikacji moze nie chodzic ale sa na to sposoby w necie sa publikowane programy chodzace na tym wyswietlaczu rownie mozliwe jest jak ktos zapyta czy mozna odpalic na nim aplikacje np z telefonu jak gry java.oczywiscie sa do tego MIDlety .bedziesz mial problem - napisz

  • 0

    17. ~nitem  2010-06-11 12:17:37  host: 84-38-23-107.metrolink.pl

    taki telefonik jest zaje...fajny ale nie ma wifi ...

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-146-179-146.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy korzystasz z publicznych hotspotów?

Inicjatywa publicznych hotspotów WiFi4EU zyskała poparcie

 

Zobacz wynik | Opinie (2)

Archiwum Ankiet