BlackBerry Bold 9000
Telefony BlackBerry BlackBerry Bold 9000

BlackBerry Bold 9000

Aby zagłosować, zaznacz odpowiednią gwiazdkę w kategoriach: wygląd, funkcje oraz wydajność.

Musisz być zalogowany.

Nie możesz oznaczyć telefonu dwa razy tym samym statusem.

Ocena telefonu

Wygląd 7.97

Funkcje 6.91

Wydajność 6.45

Średnia ocena 7.11

A czy Ty...?

Mam

1

Popularność

8 lat, 6 miesięcy

Podstawowe funkcjonalności BlackBerry Bold 9000

OGÓLNE
Nazwa BlackBerry Bold 9000
     znany także jako
Zaprezentowany maj 2008
KONSTRUKCJA
Typ urządzenia Smartfon
Typ budowy jednobryłowy (Bar)
Odporność na wstrząsy, wodę i pył
Typ SIM miniSIM (standard)
Dual SIM
Klawiatura sprzętowa QWERTY
ROZMIAR
Wymiary
(wys. x szer. x grub.) mm
114 x 66 x 14
Masa (g) 133
SIEĆ
GSM 850, 900, 1800, 1900
WCDMA 850, 1900, 2100
LTE
Sieć - opis dodatkowy
WYŚWIETLACZ
Wyświetlacz główny kolorowy, TFT
     kolory 65 tys. kolorów
     rozdzielczość 480 x 320 pix
     wielkość 2.6 cali
Ochrona wyświetlacza
Wyświetlacz dodatkowy
Akcelerometr
Żyroskop
Czujnik zbliżeniowy
Czujnik oświetlenia
TRANSMISJA
CSD
HSCSD
GPRS Class 10
EDGE Class 10
3G
HSDPA 3.6 Mbps
HSUPA
HSPA
HSPA+
LTE
KOMUNIKACJA I ZŁĄCZA
IrDA
Bluetooth 2.0
WLAN Tak, 802.11a/b/g
WLAN Dual Band (2,4GHz/5GHz)
WiMAX
NFC
USB 2.0
typ USB miniUSB
GPS Tak z AGPS
Ładowanie przez USB
Złącze jack 3.5 mm
Wyjście TV
Czytnik linii papilarnych
SYSTEM
System BlackBerry 4.6
Aktualizacja
Procesor single-core, Marvell PXA930 , 624 MHz
PAMIĘĆ
wielkość pamięci wbudowanej 1.02 GB
128 MB RAM 128 MB ROM
karta pamięci microSDHC
karta pamięci - max wielkość 16 GB
karta pamięci w zestawie
książka adresowa wielkość bez ograniczeń
APARAT
Aparat główny 2 Mpix
     zoom optyczny
     autofocus
     flesz LED
     filmy Tak,
Drugi aparat
Wideorozmowa
MULTIMEDIA
Radio
FM transmiter
Dyktafon
Polifonia
Odtwarzacz muzyki Tak, MP3, AAC, AAC+, eAAC+, WMA
Odtwarzacz wideo Tak, H.263, H.264, DivX 4, DivX 5, XviD, WMV
Moduł TV
HD Voice
KOMUNIKACJA
SMS
Słownik SMS
EMS
MMS
IM
Email
FUNKCJE
Przeglądarka HTML
RSS
Java
Kompas cyfrowy
Terminarz
Alarm wibracyjny
Profile
Wybieranie głosowe
System głośnomówiący
Inne stoper: Tak minutnik: Tak SmartMessaging: Tak edytor dokumentów DataViz;
ZASILANIE
Akumulator Li-Ion 1500 mAh
Wymienny akumulator
Szybkie ładowanie
Bezprzewodowe ładowanie
Czas czuwania w 2G (h) 310
Czas czuwania w 3G (h)
Czas rozmów w 2G (min) 300
Czas rozmów w 3G (min)
Czas odtwarzania muzyki (h)
SAR
SAR EU (głowa) 0.84
SAR EU (ciało)
SAR US (głowa) 1.51
SAR US (ciało) 0.95

Dokładamy dużej staranności, aby prezentowane w katalogu dane techniczne urządzeń były aktualne. Nie możemy jednak zagwarantować pełnej poprawności. Jeżeli zauważyłeś błąd w prezentowanych danych, prosimy o kontakt.

w sumie: 51
  • 0

    1. ~dgim  2008-05-12 23:54:17  host: chello089077158063.chello.pl

    no wyglada i prezentuje sie bardzo przyjemnie, parametry techniczne rowniez, proc/wifi a/b/g, hsdpa, 1gb wewnetrznej +microSDHC, dobry ekran choc wolalbym pewnie ciut wyzszy, materialy z ktorych wykonany rowniez wydaja sie solidne, bateria 1500mAh, aparat 2mpix wystarczy, gps, cenowo pewnie jednak bedzie malo przyjemnie

  • 0

    11. ~on  2008-06-26 11:10:13  host: etk121.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mr.Q tak wiem :] BlackBerry jest wytworem kanadyjskiej firmy Research In Motion i przesyła dane bezprzewodowo poprzez sieci operatorów telefonii komórkowych. BlackBerry przyczyniło się do postępu na rynku urządzeń mobilnych, jako pierwsze koncentrując się na wiadomościach e-mail. Zastosowano tu po raz pierwszy technologię push e-mail pozwalającą na stałe połączenie terminala z serwerem BlackBerry i odbieranie poczty w czasie rzeczywistym.

  • 0

    18. ~Majki_Wawa  2008-10-12 13:19:46  host: eeo186.internetdsl.tpnet.pl

    Wczoraj ogladałem go w salonie ery i jest naprawde fantastyczny szybciutko chodzi, menu moze nie jest jakies kolorowe, ale bardzo czytelne. Ekran glowny, bajka, wszystko idealnie roplanowane, info o nowych wiadomosciach i mailach, wifi, bluetooth od razu widac i wiadomo co to jest. Procek szybciutki, wiec aplikacje smigac beda. Na razie nie jest dostepny w zadnym abonamencie, przynajmniej na stronie ery go nie ma, ale pewnie w biznesie sie pojawi. Ceny - allegro od 1700 do 2500, a w erze bez umowy 2020 zlotych na dzien 11.10.2008. Telefon dla biznesmena, lub bizneswonam. Sam mam do dzis nokie e61i i pelne qwerty to dla mnie wymog podstawowy. Aparta w telefonie to smiech na sali ale tylko dzieciom jest to potrzebne. odtwarza duza ilosc formatow audio i video wiec nic nie trzeba konwetowac, no chyba ze na inna rodzialke ale to zero problemu. Generalnie moj number one na dzien dzisiejszy. rozwarzam jeszcze e71 ale chyba wybiore bold'a.

  • 0

    23. ~Patryk  2009-02-26 18:42:51  host: 078088044169.gar.vectranet.pl

    Jeny ludzie nie pasuje wam (niektórym) ten smartfon to zachowajcie to dla siebie bo jeśli wam się nie podoba to nie znaczy że innym też nawet w ręku go nie mieliście, porównując ze zwykłą n95 to n95 się nie mieści do kieszeni... Żal mi takich ludzi którzy się wypowiadają a nie znają się na rzeczy.

  • 0

    24. ~DanielUK  2009-03-03 22:19:36  host: 94.196.22.130

    Mam tego Bold-a od kilku dni i przyznam ze nie tęsknie za poprzednim swoim fonem czyli za N95. Jak dla mnie to rewelacja. szybko go na inny nie zamienia na pewno. Zjada nokie na sniadanie i głośno przy tym pierdzi :-D @ herbatnik - mam go w angielskiej sieci O2 i w standardzie był z polskim menu i z polskimi znakami ;-)

  • 0

    26. ~Miloszko  2009-05-05 07:40:23  host: ip-195225036242.mikolow.net

    Witajcie... Jestem posiadaczem BB Bold'a jakies 6 miesiecy, kupilem go w promocji od Ery i przyznam, ze ten telefonik jest najlepszym z dotychczasowych jakie mialem, a bylo i ch troche...ogolnie to szukalem idealnego telefonu dla siebie i kombinowalem ze wszystkimi markami. Fktycznie BB jest duzy ale mi to wogole nie przeszkadza, wizualnie wyglada serio super, ekran zaopatrzony w fajowe kolory obudowa wyglada solidnie i ladnie!Najlepszym jednak elementem w tym phonie to szybkosc dzialania, sztuka kompresji plikow, latwosc wykonywania dzialan i inne... odczytuje wiekszosc plikow bez zadnych problemow i serio juz nie jeden biznes bez kompa tym tel zrobilem... Jak go masz to czujesz jakby wszystko bylo pod reka!!! A co najwazniejsze - NIE ZAWIESZA SIE!!! Tak jak te "symbianowskie" zlomy!!! Szczerze polecam ten telefonik ale bardziej do biznesowej czesci towarzystwa, maile wpadaja jak smsy i tak samo wychodza, caly czas kontakt z rzeczywistoscia. Cena servisu BB - czyli mozliwosc wysylania maili jest w Erze dosc droga bo 60 PLN do abonamentu ale jesli ktos jest caly czas w trasie a maile napieraja jak szalone nawet sie nie zastanawiajcie!!! Fakt nie probowalem jeszcze asusow, google'i itp. Ale BB jest dla mnie najlepszym tel na rynku!

  • 0

    29. ~Miloszko  2009-07-17 14:46:12  host: ip-195225036246.mikolow.net

    No to powiem Ci Seba21 tak: albo klamiesz jak z nut albo nigdy nie miales Noki e63...albo inaczej masz ja 1 dzien i myslisz ze wszystko hula jak powinno - pozyjesz, zobaczysz... Zamiast komentowac moja wypowiedz idz do najblizszego sklepu, sprzedaj Nokie i zainwestuj kilkaset PLN wiecej na BB bo przyjdzie czas, ze przyznasz mi racje :) Tymczasem Pozdrawiam. aaaa...i do przedmowcy bez nick name'a - Tego asusa wsadz se w...hehehe.

  • 0

    32. ~8V  2009-08-29 20:04:30  host: aro83.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam wszystkich. Mam problem. chce kupic 9000 lub 8900,ale ni chol... nie moge sie zdecydowac. w boldzie procek lepszy,ale nie jestem az tak na bierzaco w sys oper bb. siedziałem w s60. Tak wiec prosze o kogos kto sie w tym orientuje o rade. 8900 bym wzial ze wzgledu na mniejsze gabaryty i bardziej mi desing odpowiada. a potrzebuje, zeby szybko mi maile otwieral,nie raz duze sa, open office, w miare muzyka,zeby chodzila i filmy no i net,zeby smigal

  • 0

    34. ~stavros (leniwiec)  2009-09-14 16:35:42  host: evdo-78-30-81-53.subscribers.sferia.net

    jest tylko jeden wybór i ten wybór to bold kolego szybki procesor ale nie o to chodzi docenisz jakośc wykonania tego modelu co nie było specjalnie mocna stroną blackberry. telefon wart uwagi czy to w pracy czy na uczelni przydaje się w 100 procentach. polecam. dzieki niemu chce mi sie pisac smsy bo wczesniej nawet nie chcialo mi sie ruszac telefonu. przepraszam za składnie ale nie chce mi się pisać poprawniej.

  • 0

    40. ~Blazej  2009-12-09 03:17:08  host: apn-77-113-175-17.dynamic.gprs.plus.pl

    niestabilność systemu (stare symbiany są bardziej stabilne), nielogiczne menu, słaby aparat, zły układ klawiatury w szczególności "." oraz "@" utrudnione zapisywanie numeru telefonu, długo szuka zasięgu (po wyjściu z windy) słabo łapie zasięg i w pewnych okolicznościach gdzie nokia łapie internet Blackberry już nie, mało aplikacji, brak komunikacji z nokią, bardzo słaba bateria mimo dużej pojemności plusem jest rewelacyjny wyświetlacz oraz dźwięk, używam telefonu jako narzędzi pracy jeśli jako nowy z ledością 1 dzień wytrzymuje nawet nie używając bluetooth to aż się boję co będzie za pół roku z używaniem ładowarki samochodowej znaczy już się nie boję bo wracam do noki poprzednio prawie 2 lata e61 (w tym czasie zawiesiła mi się mniej razy niż bold bardzo krótko używany, teraz będzie e71)

  • 0

    41.  2009-12-21 13:03:49

    #40 - syndrom nokii, w twoim przypadku chyba symbiana. Układ menu jest bardzo logiczny, łatwo jest się przyzwyczaić. Skroty klawiaturowe ułatwiają nawigację po menu, wszystko jest inaczej niz w nokii, ale to nie oznacza, że gorzej. Klawiatura genialna, każda inna nokia z qwerty może się schować. Mówię to jako wieloletni użytkownik serii E nokii (e61, e63, e71).

  • 0

    43. ~ja  2010-02-03 12:17:30  host: 195.117.232.55

    @mieszko - Równie dobrze Twojego BB mogę nazwać złomem, podobnie jak Ty nazwałeś telefony z symbianem. BB jest telefonem przystosowanym do biznesu, ma też sporo funkcji multimedialnych ale nie każdemu odpowiada. Najwyraźniej tak trzeba Ci tłumaczyć, bo się napaliłeś i besztasz coś co komuś innemu może się podobać. Mam telefon z symbianem i jestem z niego bardzo zadowolony. Wiesza się tylko kiedy nie wiesz jak z symbiana korzystać i szalejesz, aż zamulisz telefon, podobnie jest przecież windowsem... być może to był Twój problem. W każdym razie nie lubię podejścia które sobą reprezentujesz. Pozdrawiam.

  • 0

    44. ~Avenciuss  2010-02-04 02:54:13  host: 109.243.21.162

    witam! Mam takie pytanie, obecnie jestem szczesliwym posiadaczem e71, ale zastanawiam sie nad zmianą telefonu.. Myslalem wlasnie o boldzie, ale niestety brak mu "mobilnej windy" :/ Moze moglby ktos, cos doradzic?? Poprostu potrzebuje czegos z szybkim wi-fi, qwerty, a przede wszystkim z windą.. Z gory dzieki za odp i pozdrawiam :)

  • 0

    49. ~ola  2010-08-05 20:56:38  host: host86-142-200-14.range86-142.btcentralplus.com

    od 12 roku zycia zawsze mialam blackberry kocham the telefony. moj tata mial zawsze nokie i tez jest super no ale ja i tak wole blackberry. i to nie jest zadna zegla jest lekki i fajnie sie na nim pisze ALE to nie jest telefon dla osob ktore chca ylko chwonic i pisac smsy ja go mam bo jest super planerem. przeciez dlatego karzdy mowi ze blackberry to telefon dla businessmen-ow :)

  • 0

    51. ~eldeer  2010-12-15 16:38:13  host: aayt238.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wg mnie, zwyklego usera prywatnego, bb jest git do biznesu i dla ludzi ktorzy sie dobrze znaja na sofcie lub maja w firmie informatyka, bo jak sie cos sypie to amator sie gubi, mam e55 i bb9k i oba sa fajne, ale maja swoje wady, prostota obslugi i intuicyjnoscia WG MNIE wygrywa bezapelacyjnie nokia, btw e55 w ciagu roku powiesila sie 3x. a uzywana jest b intensywnie (wszelkie aplikacje, net, etc)

  • 0

    52. ~ololooooo  2011-05-13 10:30:55  host: 89-24-232-56.static.akk.net.pl

    co do ludzi co pisza ze jest tylko do biznesu to sie grubo myla, klawiatura w tym modelu jest BAJKOWA wrecz przepieknie sie pisze smsy, co najwazniejsze to telefon dziala szybko, zasieg ok, ale przynajmniej w moim przypadku bateria mnie dobijala, max 2 dni co jest zdecydowanie za malo - chociaz mialem kupilem uzywke wiec mogla byc juz wyjechana

  • 0

    53. ~smo  2011-09-17 11:40:43  host: CLIENT-certico-2.wroclaw.dialog.net.pl

    telefon, który ułatwił zamieszki w Londynie,,,

  • 0

    54.  2012-03-16 23:26:14

    na tej klawiaturze mozna referaty pisac, bardzo dobry wyswietlacz, telefon ogólnie bajka, tylko bateria niszczy wszystko - 1 dzien sredni max 2 bez uzywania

  • 0

    55. ~beenq86  2012-08-25 15:57:33  host: 178.180.237.151.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    telefon super!!! klawiatura genialna i bardzo przyjemna w obsłudze,wygląd elegancki i predkość zabójcza a jeśli chodzi o baterie to zależy bo ja np trzaskam ok 500 sms dziennie i spokojnie trzyma mi 2 dni

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-54-211-191-72.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy korzystasz z mobilnego systemu płatności BLIK?

Blik: już ponad 2,5 mln zarejestrowanych aplikacji i 6 mln transakcji

 

Zobacz wynik | Opinie (5)

Archiwum Ankiet