BlackBerry 7290 - opinie
Telefony BlackBerry BlackBerry 7290 Opinie o BlackBerry 7290

BlackBerry 7290

w sumie: 57
  • 0

    1.  2005-11-28 21:23:33

    1/2 to brak danych a to co jest... np bateria ma pojemnosc 32x240. no ale to to mi na rozdzielczosc wyglada. a co do telfonu... to wyglda jakby mial ze 3 lata

  • 0

    2.  2005-11-29 19:57:24

    Nawet fajny ten kalkulatorek ale szkoada że tak mało informacji...

  • 0

    3. ~Thomson  2005-11-30 15:49:37  host: chello087207168060.chello.pl

    18 ikonek. nieźle. szybko to się w tym nie połapiesz. Nokia i Motorola pierwsze zbudowały takie kalkulatory... Nowa moda? :)

  • 0

    4.  2005-12-02 22:50:16

    co to nowy kalkularor???
    hahahaha

  • 0

    5.  2005-12-15 21:35:53

    jak taki kalkulator w reku trzymac?? chyba trza dwiema

  • 0

    6. ~dew  2005-12-25 00:12:43  host: ea110.internetdsl.tpnet.pl

    heh... zobaczcie sobie jak wyglada np. blackberry 7100t, i soft do niego

  • 0

    7. ~mietek :)  2006-01-01 13:20:16  host: f126.osiedle.net.pl

    Oj dzieci, dzieci :) Załóżcie swoje dresy i idzcie szpanować swoimi wypaśnymi komórkami z tapetkami, wygaszaczami, polifonicznymi dzwonkami itp. Wszystkie te bajery są tak naprawdę BEZUŻYTECZNE, przynoszą tylko pieniądze "cfaniakom" sprzedającym takim dresikom zwykłą tapetkę (czyli zwykła bitmapa :D ) za 10zł! Tragedia!
    Na szczęście są takie firmy jak RIM, które produkują takie "zwykłe" telefony. Ma wszystko co potrzebne dla normalnego (czytaj: nie dresiarza) człowieka. Choćby duży wyświetlacz. Dzięki niemu można komfortowo oglądać strony html via gprs, czy też czytać ebooki. Dużo pamięci (32mb flash) pozwala archiwizować wszystkie smsy, maile, strony internetowe itp. Wyświetlacz ma także bardzo dobry kontrast, wszystko wyraźnie widać nawet na mocnym świetle słonecznym.
    Może służyć także jako mobilny terminal, np. strować serwerem, czy też nawet zwykłym domowym pctem.
    Dobre pokrętło JogDial. Nie popsuje się tak jak w np. sl45i.
    Telefonik ma także wielozadaniowy (multitasking) system operacyjny. Dzięki niemu można uruchamiać wiele programów na raz (np. przeglądarka www + terminal + jakaś gierka java).
    Te 18 ikonek to tzw. pulpit. Są tam skróty do wszystkich zainstalowanych programów.
    Na duży plus zasługuje także wygodna klawiaturka. Zwykłe komórkowe klawiaturki się chowają.
    Podsumowując jest to bardziej palmtop z wbudowanym telefonem. Choć zapewne nawet nie wiecie, co to takiego ów "plmtop". :)

  • 0

    8. ~  2006-01-04 18:43:41  host: aiv231.internetdsl.tpnet.pl

    brawo

  • 0

    9. ~horn3t  2006-01-19 19:42:46  host: router.tvgawex.pl

    podpisuje sie pod wypowiedzią mietka

  • 0

    11.  2006-01-26 16:58:59

    Adrianet to tobie sie cos pomylilo wszystko o bateri (inaczej akumulatorze)pisze ok.

  • 0

    12. ~bobovit  2006-02-10 12:12:50  host: awu166.neoplus.adsl.tpnet.pl

    bez komentaża--lepszy mój kalkulator:)

  • 0

    13. ~bartlomiej  2006-02-14 16:24:43  host: bwt174.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wie ktos gdzie mozna sciagnać simlocka z tego telefonu w małopolsce ??
    moj meil bartek986@poczta.fm jak ktos wie to niech napisze i ile to kosztuje

  • 0

    14. ~batos  2006-02-20 00:23:32  host: dial-1302.zgora.dialog.net.pl

    Mietek! Nareszcie jakiś koment na temat i to emanujący fachową wiedzą o tym sprzęcie...
    Sam jestem szczęśliwym posiadaczem BlackBerry 7230...więc "dzieciaki" idźcie się podniecać waszymi "wypasionymi komórami" bo ten sprzęt niestety nie jest dla głąbów puszczających "strzałki",sms`y i tym podobnych bzdetów!

  • 0

    15. ~SHOT  2006-03-07 09:17:48  host: bpi244.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam :). Mietek ...jesteś cool hehe. Spoko. Konkretny koleś z Ciebie...."może biznesmen" :) Widze że wiesz o co chodzi z tym telefonem. Mogę Cię poprosić o wiadomość gdzie można ściągnąć simlocka?

  • 0

    16. ~speederek  2006-03-13 16:13:23  host: etx190.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam takie pytanko...czy moze wie ktos czy mozna wrzucic do tela tapetke czy tez softa lub mp3(wiem ze jedziecie po takich ludziach ale to jest wypas tel), moge go mymienic za 6610 i sie zastanawiam czy mi sie oplaca!!pomozcie!!z gory dzieki

  • 0

    17. ~speederek  2006-03-13 16:24:45  host: etx190.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam takie pytanko...czy moze wie ktos czy mozna wrzucic do tela tapetke czy tez softa lub mp3(wiem ze jedziecie po takich ludziach ale to jest wypas tel), moge go mymienic za 6610 i sie zastanawiam czy mi sie oplaca!!pomozcie!!z gory dzieki

  • 0

    18. ~  2006-03-15 12:55:19  host: dlw194.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak

  • 0

    19.  2006-03-24 13:33:27

    Ludzie, przecież to nie jest "zwykły" telefon. To terminal BlackBerry, do obsługi korporacyjnej poczty elektronicznej, kalendarzy itd. Dodatkowo ma funkcje telefonu, ale wygodnie się korzysta dopiero posiadając słuchawki bluetooth.
    Nie wiem, po co komuś taki sprzęt, jeśli nie korzysta z niego firma. To tak, jakby strzelać z armaty do muchy ;-)

  • 0

    20. ~Doda!  2006-05-26 20:11:38  host: axn84.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja niby jestem takim dzieciaczkiem-dresem, bo mam 13 lat i chce żeby mój fon miał aparat itd. itp., ale jeśli ktos dałby mi albo zaproponował takiego BlackBerry, to nie obraziłbym się, a nawet wziąłbym go chętniej od innych telefonów. Nie wiem czemu. Ale BB zawsze mi się podobały i chętnie bym sobie takiego sprawił, gdyby tylko nie opór moich rodziców no i problem z małą dostępnością w Polsce. Ale bardzo fajny taki "telefon", chciałbym go mieć. Tylko pewnie jakbym już miał sobie kupować taki palmtopo-telefon, to pewnie wziąłbym BenQ-Siemensa P51, bo ma aparat i mp3... ale w końcu jestem dzieckiem, które "chce szpanować swoim telefonem", więc to byłoby nawet normalne... ostatnio znowu zacząłem używać mojego starego Siemensa, bez żadnych super bajerów, "przesiadając się" z Nokii 3300. Ona niby taka super... A do pisania smsów i tak ten Siemens najlepszy, a o to właśnie chodzi. Stare fony były lepsze! Pozdro!

  • 0

    21. ~Michael  2006-05-30 22:00:17  host: host-D9ADA424.elsat.net.pl

    A ja mam moze takie nieprofesjonalne pytanie ale zna ktos jakis polski sklep internetowy ktory sprzedaje ów palmtop:Dlub telefon jak kto woli???

  • 0

    22. ~murzyn  2006-06-29 09:37:55  host: ebw241.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tak telefon dostępny jest za niecałem 350 ł jush na allegro :) mam i polecam :) ja założyłem obie internet bluconect za 61 zł miesięcznie i jestem bardzo zadowolony z szybkości i funkcjonalności tego telefonu :) pozdro

  • 0

    23. ~zabcia  2006-09-05 16:31:17  host: aww100.internetdsl.tpnet.pl

    a ja właśnei dostałam taki telefon ,ale zupełnei nie umiem sie nim obsługiwać. jeśli bzłbz ktoś tak uprzejmy i napisał mi jakieś informacje to z góry dziekuję to mój mail zabcia6@o2.pl pozdrawiam

  • 0

    24. ~Miecho  2006-09-11 09:11:17  host: 212.160.172.70

    zabcia popros może ci ktoś zamieni te czarną porzeczke nap na 5110 albo 1100 bo jeszcze zepsujesz :)

  • 0

    25. ~  2006-09-11 14:10:39  host: bvs35.neoplus.adsl.tpnet.pl

    wal sie mietek bo takie pierdoly gadasz ze sie sluchac nie da. komorki maja sluzyc nie tylko do rozmow ale tez do rozrywki tak jak komputer wiec to ze ty jestes staroswieckim wyjatkiem czarnobialych cegiel to nie znaczy ze wszyscy tacy sa!

  • 0

    26. ~marta  2006-09-26 11:07:17  host: chello084010017173.chello.pl

    czy bb potrafi obsługiwac automape po ewentualnym dołozeniu modułu GPS? Porównuję BB i SPV M3000 i nie wiem który wybrac.

  • 0

    27. ~Dancjusz  2006-11-13 11:16:54  host: gniazdo2.exatel.pl

    Blackberry sprawdza się świetnie jako mobilne biuro w kieszeni głownie jako staly dostep do e-maili firmowych, wiecej na www.activeblackberry.com

  • 0

    28. ~Czarnaporzeczka  2006-11-16 22:42:04  host: bxk122.internetdsl.tpnet.pl

    Czy ktos sie zna lub wie gdzie moge lub jak zmienic soft w Blackberry 7230??Znalazłem taki ale ma jakies haslo czy cos.

  • 0

    29. ~interpio  2007-01-20 13:45:46  host: 91.202.54.80.static.rdi.pl

    A gdzie można ściągnąć z takiego cudeńka SIMLOCKA ?. Mam taki program BlackBerry Handheld Manager i nie moge go obsługiwać przez kabel USB - mini USB, program chce się łączyć przez port COM. Nie spotkałem się z kablem typu mini USB na RS 232 żeńskie lub USB żeńskie na RS 232 również żenśkie.

  • 0

    30. ~interpio  2007-01-21 21:27:38  host: 91.202.54.80.static.rdi.pl

    BlackBerry Handheld Manager poprzez USB - dopiero zadzialal mi pod Win XP.

  • 0

    31. ~interpio  2007-03-06 03:35:34  host: 91.202.54.80.static.rdi.pl

    W Oleśnicy tylko w jednym z punktów "ściągania simlocków" - udało mi się za 100 zł. ściągnąć SIMLOCKA z tej komórki, skąd i jaką pobrać działającą przeglądarkę do tej komórki?

  • 0

    33. ~UncleHo  2007-03-08 21:59:34  host: chello087206001121.chello.pl

    Właśnie się nim bawie (mam na myśli Blackberry - bez podtekstów) i uczciwie powiem że niegłupia zabaweczka jednak ja mam już nieco inne założenia. Dla mnie palmofon bez wifi nie ma już sensu najmniejszego... Fakt że to już nieco starszy model i nie powiem że był drogi... Ale jako alternatywa dla 6310i która służyła mi dotąd jako druga komórka jest super. Wolę pomimo wszystko Symbian :) Obok siebie leża na moim biurku poza laptopem Blackberry i Nokia 9500 i jednak nie widzę nawet płaszczyzny w jakiej miałbym porównywać te dwa telefony :) Miło jednak że Blackberry jest mniejszy i mniej waży.

  • 0

    34. ~JamNick  2007-03-29 19:14:08  host: 195.187.253.210

    Czy może mi ktoś pomóc? Jak zmienić język w BlackBerry 7230 z francuskiego na angielski i jak zdjąć simlock? Z góry dziękuję Wszystkim, którzy chociaż to przeczytają, a będę wdzięczny za pomoc:)

  • 0

    35. ~xxx  2007-05-11 08:45:09  host: eiz67.internetdsl.tpnet.pl

    Witam mam pytanie. Czy mozna do tego telefonu wgrac jakis program czy cos, zeby odtwarzal MP3

  • 0

    36. ~uncleho.bloog.pl  2007-05-18 05:32:42  host: chello087206001121.chello.pl

    Na tych stronkach mozna sie usmiac dopiero :) Jesli "toto" ma WIFI to chyba producent wypuscil omylkowo serie z wifi :) Proponuej najpierw poczytac bo ta komorka nie ma nic z multimedialnosci i niewiele z uzytecznosci poza mailerem doskonalym....

  • 0

    37. ~uncleho.bloog.pl  2007-05-18 05:32:53  host: chello087206001121.chello.pl

    Na tych stronkach mozna sie usmiac dopiero :) Jesli "toto" ma WIFI to chyba producent wypuscil omylkowo serie z wifi :) Proponuej najpierw poczytac bo ta komorka nie ma nic z multimedialnosci i niewiele z uzytecznosci poza mailerem doskonalym....

  • 0

    38. ~kiełbaska  2008-02-15 19:29:58  host: hon194.internetdsl.tpnet.pl

    można na tego fona skołować jakieś mp3???

  • 0

    39. ~snow flake  2008-02-23 06:18:00  host: 222.171.9.114

    zgadzam sie ze wszystkim co powiedzial mietek i reszta zachwalajacych.poza tym ten telefonik jest poreczny...jak dla mnie i swietnie wyglada w rekach mojego chlopaka i moich...mamy taki sam:)

  • 0

    40. ~trv  2008-02-24 14:20:09  host: inet20909nh-0.eranet.pl

    Telefon dobry do firmy super a i zwykły urzytkownik powinien byc zadowolony ja urzywam i nienarzekam to niepowinna byc zabawka ale telefon przejrzysty a nie z bajeranckim podsiwietleniem na 666 koloruw i aparatem 9,99 mega mp3 pokiego to w telefonie przecierz teraz mp3 lub mp4 som tak male ze itak wiele mniejsca w kieszeni niezajmom. moje zdanie jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego i kosztuje 500pln i wzwyrz a ten dobry TELEFON juz od 90pln

  • 0

    42. ~  2008-03-16 07:17:34  host: emo34.internetdsl.tpnet.pl

    a moze ktos powiedziec ile czasu trwa przy zwyklym uzytkowaniu rozladowanie baterii? zastanawiam sie nad jego kupnem i to mnie bardzo nurtuje, wiem ze to co pisze producent to zawsze bajka;)

  • 0

    43. ~  2008-03-16 07:19:47  host: emo34.internetdsl.tpnet.pl

    jeszcze ile wytrzymuje tak naprawde podczas rozmowy

  • 0

    44. ~Tomuś:P  2008-03-22 12:13:01  host: bkk56.neoplus.adsl.tpnet.pl

    xlr80r, słuchaj wiem że masz jak najlepsze intencje, ale używanie wulgaryzmów nie zmieni twojej żałosnej sytuacji umysłowej. To że ktoś ma braki w edukacji nie odbiera mu prawa do wyrażania swojej opinii, którą ma zapewniona przez wolność słowa i inne bajery. A żeby nie bylo to telefonik mimo braku wideo-rozmow, aparatu, mp3 i innych takich chciałbym kupić, a tacy ludzie którzy uważają to za złom powinni przynajmniej podać jakiś argument, że ten telefon jest niedorobiony. Pzdr dla wszystkich komerchów i dresiarzy :P

  • 0

    45. ~Kasiek  2008-03-26 19:52:16  host: dynamic-87-105-214-125.ssp.dialog.net.pl

    Yy ..to nei jest telefon do zabawy..?! Bateria pada po jakis 5 dniach .. czas romzowy Jakieś 280 minut... na allegro jest tego od chuuuu i jeszcze troche. Właśnie zamówiłam Pearl 8100 . Cieżko jest z niego ściagnac simlocka ale za cene 100 zł spokojnie Ci sciągną. Jeśli ktoś jest maniakiem pisania sms to klawa qwerty jest dla niego . xD Hasła w BB nie da sie złamać.. POo Co kupywac telefon jak sie na nim nie znasz ;>, to jest bardziej dla ludzi biznesu , gdzi emusza miec dostaep do oragnizatorów , meila , notatek kalendarzy...a nei dla dzieci co musze miec wy.jebany w kosmos telefon... GOD.

  • 0

    46. ~MDP1984  2008-04-12 22:45:20  host: user19-046.satfilm.net.pl

    Kupiłem sobie Blackberry 7290 i powiem jedno kto go nigdy nie miał albo chociaż nie widział niech się lepiej nie wypowiada. Telefon jest poprostu super. Ma wszystko co potrzeba. Mi bardzo zależalo na pełnej klawiaturze qwerty, rozbudowanym kalendarzu i dobrej komunikacji z kompem. BB 7290 ma to wszystko i sprawuje się naprawde super. Pewnie, że jak zależy Ci na super wygładzie milionie dzwonków i miliardzie tapet to wybierzesz nokie albo SE.

  • 0

    47. ~'  2008-06-16 17:05:04  host: 81.168.185.78

    nigdy nie miałem styczności z BB ale z tego co wiem to nokia e61 nie jest taka droga, a obsługuje funkcje backberry i e-mail push i jest jednak troche bardizej zaawansowana po względem technicznym. BB jest bardzo popularne w USandA a w Polsce posiadanie tego typu urządzenia chyba jest bardziej kwestią snobizmu :P takie jest moje zdanie, a tak przy okazji nie sądze, żeby nokie serii e pasowały do dresiku no moze e90 ale to jednak bedziej skóra, BMW X5 i gnat

  • 0

    48. ~xoxo  2008-08-01 00:38:02  host: abm114.internetdsl.tpnet.pl

    Witam! mam takie pytanie: Czy może zna ktoś ''enter password'' do tego ów telefonu ?

  • 0

    49. ~  2008-08-19 15:29:16  host: 86-61-n1.aster.pl

    ja mam ten telefon i jest to telefon dla tak zwanych mopsuw

  • 0

    50. ~yoyo  2008-08-23 02:47:28  host: 85-14-75-193.static.akk.net.pl

    Sprobuj MENU

  • 0

    51. ~basssio  2008-12-05 15:43:07  host: blu103.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jest w tym bb wifi?

  • 0

    52.  2009-05-13 16:42:02

    BB 7290 to chyba jedyny telefon, ktory wspominam z taka sympatia :). ten smartphone nie jest dla dzieci, a mlodziezy (w wiekszosci) tez do gustu nie przypada. jest to typowy organizer, do zastosowan biurowych, ew. czytania ebookow. Ja go uzywalam tylko jako telefonu, nie laczylam sie z internetem. ot, spodobal mi sie jego wyglad :). ale przyznam, ze okazal sie malo poreczny i ciezki jak dla mnie. nie naleze do kobiet, ktore bez torebki nie moga wyjsc z domu, ale niestety wychodzac bez niej - tel trzymalam w reku. ale mimo wielu wag - dobitnie wkurzal mnie brak mozliwosci wysylania / odbierania mms. rozumiem, ze mozna nie miac aparatu czy mp3 w telefonie. ale mms to w XXI wieku podstawa. ale zakochalam sie w BB, dlatego planuje zakup nastepnego smartphone'a z tej serii, koniecznie z klawiatura qwerty.

  • 0

    53. ~acan  2009-10-01 15:14:14  host: d159.multi-play.net.pl

    BB przywieziony z Angli 2 lata temu nikt mi nie potrafil pomoc z sim lockiem i sobie leżał.Teraz poświeciłem kilkanaście godz. i sim lock zdjęty i wgrany j.polski wszystko za free.

  • 0

    54. ~J4c0  2009-10-13 23:10:22  host: acfr186.neoplus.adsl.tpnet.pl

    użytkowniku mietek :). Kolega zapewne nie wie zbytnio co to znaczy duża pamięć itp. Klawiatura qwerty to zaleta tego telefonu ale gabarytowo jest nieznośny wręcz. HTC Wizard jest już nawet lepszy m.in gabarytowo no i windows mobile. Zaletą jest że nie jest ani sliderem ani klapką - brak taśmy. Wyświetlacz duży to także zaleta, ale także łatwiej uszkodzić. Pozdrawiam! PS. Palmtop to urządzenie z systemem PalmOS, często Windows Mobile itp :)

  • 0

    55. ~Piotrek1972  2009-10-24 20:37:02  host: host-89-228-156-152.gorzow.mm.pl

    Od opinie Mietka z 2006-01-01 minęło prawie 4 lata. telefon ciągle wzbudza kontrowersje :-D Pozdrawiam

  • 0

    56. ~spetsns  2009-11-02 17:39:39  host: 188.146.207.175.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Ja sobie właśnie kupiłem BB za 120 zł ;) Zobaczymy

  • 0

    57. ~sajmon  2009-11-19 19:47:48  host: ahc242.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mietek zgodze sie z toba chociaz mam 13 lat mam telefon bb 7230 i twierdze ze jest duzo lepszy od tych szpanerskich telefonów np bo bateria dłuzej trzyma np nokia 5130xm-2dni bb7230-7-10 dni

  • 0

    58. ~  2010-01-26 21:42:26  host: host42.tronic.pl

    powiem Wam tak, BlackBerry 7290 to nie zwyczajny telefon z którego nie można nawet napisać SMS, ja miałem wiele telefonów i BlackBerry 7290 mam jako zastępczy lub kiedy wiem że danego dnia mnie nerwy ponoszą bo wtedy mogę się wyżyć... Mój BlackBerry wytrzymuje wszystko od siadania na nim, to rzucania nim o ściany i podłogę aż po rzucanie nim o beton. Ten telefon w porównaniu ze słynną niemal "niezniszczalną" nokią 3310 wychodzi jak telefon pancerny, a poza tym robi fajne wrażenie, łatwy w obsłudze i WYGODNY, czuje się go w ręce tylko szkoda że nie ma dotykowego wyświetlacza i pamięci zewnętrznej, bo wtedy bym go nie zamienił na żaden inny. Chociaż sam przyznam że aparat dla mnie jest ważny w telefonie bo lubię minę mojej dziewczyny po całym dniu molestowania jej aparatem jaki miałem w LG KC990i :D:D

  • 0

    59. ~adam326  2010-04-15 18:35:55  host: 088156013036.olsztyn.vectranet.pl

    Działają w tym telefonie najnowsze aplikacje java?

  • 0

    60. ~akrinekj  2011-05-08 00:09:56  host: 195.116.41.14

    czyli tym telefonem nie da sie pisać sms?

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-17-16.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy korzystasz z publicznych hotspotów?

Inicjatywa publicznych hotspotów WiFi4EU zyskała poparcie

 

Zobacz wynik | Opinie (4)

Archiwum Ankiet