ASUS Nexus 7 II LTE - opinie
Telefony ASUS ASUS Nexus 7 II LTE Opinie o ASUS Nexus 7 II LTE

ASUS Nexus 7 II LTE

w sumie: 4
  • 0

    1. ~Sethemar  2013-11-04 14:36:24  host: c174-239.icpnet.pl

    Swojego Nexa mam od dwóch miesięcy i się nie zawiodłem. Wygląda przyzwoicie, nic nie piszczy. Jedyne do czego mogłbym się przyczepić to kamera ale z reguły nie używam tego rodzaju sprzętu do robienia zdjęć. Zdarzają się drobne zawieszki przy uruchomionych aplikacjach w ilościach 20+

  • 0

    2. ~atom  2013-11-24 03:19:36  host: d209-89-17-194.abhsia.telus.net

    Jak nie masz aparatu to znaczy, ze masz Nexus 7 I generacja

  • 0

    3. ~marys  2014-03-11 11:07:24  host: 213-17-201-42.ip.netia.com.pl

    Posiadam Nexus'a 7 1szej generacji dokładnie wersjie 3G 32GB i jestem bardzo z niego zadowolony. Za nic w świecie bym go nie zmienił , cała pamięc prawie zawalona i śmiga jak przecinak. Fakt jak jest sporo aplikacji uruchomionych zdazaja sie małe zacinki ale naprawde małe.

  • 0

    5. ~cybaszczyk  2015-08-24 14:19:05  host: ip-5-172-247-206.free.aero2.net.pl

    Doskonały tablet tylko szkoda, że zrobiony przez Asusa.
    Kupiłem z końcem marca 2015 Nexusa dla żony, bo skarżyła sie, że dotychczasowy tablet często potrzebuje czasu na zastanowienie zanim coś wykona. Kupiłem refabrykowany za 899 zł w sklepie internetowym Asusa i po kilku dniach oczekiwania dotarł w opakowaniu zastępczym wraz z ładowarką i fakturą zakupu.
    Pierwsze oznaki, że coś jest nie tak zgłosiła mi żona po wyjeździe (pracuje za granicą). Tablet samoczynnie rozłącza sie z routerem Wifi w lokalnej sieci LAN. Myślę; sprawdzę jak wróci. Rzeczywiście, urzadzenie potrzebuje kilku minut, by nawiązać połączenie również i w domu. Szukam rozwiązania w sieci. W końcu zwracam się do wsparcia Asusa. I tu pojawia się pierwszy kłopot; nie znam numeru seryjnego urządzenia. Dopiero w czwartym czy piątym mailu od działu wsparcia otrzymuję informację, która powinna była do mnie dotrzeć wraz z tabletem.
    Ale oto pojawia się kolejna usterka. W maju jedziemy autem do Włoch i planujemy używać Nexusa do offlinowej nawigacji. Jednak tablet nie jest w stanie ustalić swej pozycji. Znowu internet i szukanie rozwiązania. Dział wsparcia proponuje odesłać do serwisu. Odkładam to na później, bo wycieczka i kolejny wyjazd żony.
    Jak do tej pory wszystko normalnie. Tłumaczę kobiecie, że usterki się trafiają nawet najlepszym nie podejrzewając wcale, jak bardzo się mylę.
    Zgłaszam sprzęt do naprawy serwisowej. Kurier zabiera, po kilku dniach przywozi i nic. Jak było tak jest. Piszę do działu wsparcia. Obiecują przypilnować naprawy. Zatem znowu zglaszam do naprawy... Tablet wraca. O ile Wifi wreszcie działa poprawnie, o tyle geolokacja wcale. Znowu wymiana maili z działem waparcia Asusa i propozycja, bym wnioskował o wymianę na inny egzemplarz. Wnioskuję. Robię fotki zagubionego Nexusa obok innych urządzeń, które w jakiś niewytłumaczalny sposób łapią fixa w kilka sekund. Drukuję i dołączam do kolejn

Dodaj swoją opinię

Do prawidłowego działania formularza wymagana jest akceptacja plików cookie.

host: ec2-50-16-17-16.compute-1.amazonaws.com


Wszelkie pytania dotyczące wyboru telefonu proszę zadawać w specjalnym dziale na forum.

Serwis TELEPOLIS.PL zastrzega sobie prawo redakcji, skrótów, bądź usunięcia opinii zawierającej treści zabronione przez prawo, wulgarne, obraźliwie lub w inny sposób rażąco naruszające zasady współżycia społecznego. Komentarze są opiniami czytelników, za które ponoszą oni wyłączną odpowiedzialność. Nie są oficjalnymi opiniami serwisu TELEPOLIS.PL i jego redakcji. Jednocześnie przypominamy, że osoba zamieszczająca opinię może ponieść za jej treść odpowiedzialność karną i/lub cywilną.
Usuwane będą także komentarze zawierające oferty handlowe, numery telefonów, adresy e-mail czy komunikatorów oraz komentarze mocno odbiegające od treści wiadomości.

Telefony dodane do porównania

Ankieta

Czy skorzystałbyś z opcji logowania na podstawie wzorca oka?

Comarch: będzie biometria w rozwiązaniach dla banków

 

Zobacz wynik | Opinie (1)

Archiwum Ankiet