DAJ CYNK

Multiscreening 2017, czyli jak widzowie rozpoznają seriale

msnet

Rozrywka

We wrześniu sprawdzono, czy głośne seriale telewizyjne są kojarzone rzez widzów i czy potrafią oni je połączyć z właściwymi producentami.



We wrześniu sprawdzono, czy głośne seriale telewizyjne są kojarzone rzez widzów i czy potrafią oni je połączyć z właściwymi producentami.

Badanie przeprowadzono metodą CAVI (wspomagany komputerowo wywiad przy pomocy strony WWW) na reprezentatywnej próbie 1003 internautów we wrześniu 2017 roku.

Wśród analizowanych seriali, najwięcej osób kojarzy Grę o Tron (79%) oraz Ucho Prezesa (73%). 6 na 10 osób zna Belfra (62%) oraz House of Cards (59%), a 4 na 10 The Grand Tour (41%).



Gorzej wypadło właściwe połączenie danego serialu z jego producentem. Najlepiej rozpoznawalne okazały się Gra o Tron (46% skojarzyło ją z HBO GO) oraz Ucho Prezesa (31% skojarzyło je z Showmaxem).



Na poniższych infografikach przedstawiamy, komu badani przypisywali produkcję poszczególnych seriali.











Na koniec jeszcze podsumowanie całego badania:



Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: IRCenter