Telekomunikacja jak na dłoni






Telefon z dobra bateria, ok +-700 pln

Dylematy przy zakupie, dyskusje o wyższości jednych telefonów i marek nad drugimi.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin działu
PRZECZYTAJ UWAŻNIE:

1) Zanim założysz nowy wątek, przejrzyj wcześniejsze tematy i/lub skorzystaj z wyszukiwarki w celu znalezienia podobnych tematów..!
2) Nowy temat zakładaj dopiero, jeżeli nie znalazłeś(-aś) odpowiedzi lub masz bardziej precyzyjne wymagania lub wiedza zawarta w podobnych tematach nie rozwiewa Twoich wątpliwości. W przeciwnym wypadku temat może zostać przesunięty do kosza..!
3) Tematy w stylu: "Co jest lepsze? Telefon A, czy B?" - zostaną przesunięte do kosza..!
Pamiętaj, że my pomagamy, ale nie wybieramy za ciebie telefonu!
Jeżeli wybrałeś już dwa modele, to z tych dwóch sam musisz zdecydować co kupujesz.
4) Zakładając temat należy dobrze nadać tytuł tematu, tak aby innym było prościej ocenić o czym on będzie.
5) W treści posta (nie w tytule tematu) należy podać jak najdokładniej następujące informacje:
- wymagania odnośnie telefonu
- preferencje odnośnie marki
- miejsce zakupu: nowy, używany, w sklepie, aukcjach, u operatora?
- kwota przeznaczona na zakup bądź plan taryfowy operatora
- wszystkie telefony brane pod uwagę na początku przez autora
- opcjonalnie: podać jaki telefon(/telefony) użytkownik miał wcześniej i czy był z niego zadowolony.
Czy zapoznałeś(-aś) się regulaminem działu ?
Wiadomość
Autor

Telefon z dobra bateria, ok +-700 pln

Postprzez krzkra » 18 maja 2018, o 14:04

Witam, nadszedł czas żeby wymienić Lumie 735, oczywiście kupując ja nie tego spodziewałem się po WP, myślałem ze pójdzie to troche dalej. W tym momencie już szukam telefonu z Androidem, aparat nie musi być dobry, w ogóle mi nie zależy. Ważna jest dla mnie bateria i plynnosc działania, ja wiem ze za +-700 nie kupie demona predkosci, ale chce pare aplikacji pouzywac, ważne żeby się nie zacinal, nie musi być tez wielki, tak wiec jakieś polaczenie ram + procesor niż apart i inne duperele sa dla mnie ważniejsze, czy moglibyście mi cos polecić??
krzkra
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 19:04

Re: Telefon z dobra bateria, ok +-700 pln

Postprzez harys » 18 maja 2018, o 14:10

Jaki rozmiar? To kluczowa informacja. W tej cenie kupi już coś na snapie 625, który spokojnie dziś daje sobie radę na codzien i przede wszystkim bardzo dobrze zarządza energią
harys
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1508
Dołączył(a): 11 sty 2014, o 18:43

Re: Telefon z dobra bateria, ok +-700 pln

Postprzez vonski » 18 maja 2018, o 14:31

Redmi Note 4, MiA1... Głównie Xiaomi, szczególnie jeśli nie musisz mieć najlepszego aparatu.
vonski
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 4035
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 15:56
Lokalizacja: skądinąd
Pochwały: 127
Model telefonu: Pixel, S7, Xperia Z3 Tablet Compact
Sieć: O

Re: Telefon z dobra bateria, ok +-700 pln

Postprzez harys » 18 maja 2018, o 14:44

W tej cenie nie będzie miał tak czy siak :)
harys
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1508
Dołączył(a): 11 sty 2014, o 18:43

Re: Telefon z dobra bateria, ok +-700 pln

Postprzez krzkra » 18 maja 2018, o 15:33

To może tak: im mniejszy tym lepszy, ale bez przesady. Co powiecie o Honor 8 ? troche wiekszy od mojej lumii 735, wiec wielkosciowo ok. Jakby wypadl Honor 8 do np Xiaomi MiA1 ? ( nie patrzac na aparat )
krzkra
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 19:04

Re: Telefon z dobra bateria, ok +-700 pln

Postprzez krzkra » 23 maja 2018, o 19:59

moze mi ktos kto sie orientuje napisac nt roznic miedzy tymi modelami ktore podalem? zalozmy ze budzet troche podniose do ~200 Euro, telefon bedzie kupowany raczej na niemieckim ebay'u, czy moze za ta kwote cos lepszego dostane ?

jeszcze jedna rzecz, super by bylo jakby mial wymienna baterie.
krzkra
Nowicjusz
Nowicjusz
 
Posty: 6
Dołączył(a): 26 maja 2013, o 19:04

Re: Telefon z dobra bateria, ok +-700 pln

Postprzez pakierhakierxd » 23 maja 2018, o 20:07

Miałem honor 8 nie był duży , wielkość podobna do p10, p9 lite

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Pozdrawiam :)
pakierhakierxd
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 5717
Dołączył(a): 20 sty 2011, o 21:12
Lokalizacja: Supraśl
Pochwały: 60
Model telefonu: P1 lte ,S8,K10 2017 dual
Sieć: Play Aero2 Orange Nju Virgin

Re: Telefon z dobra bateria, ok +-700 pln

Postprzez vonski » 23 maja 2018, o 21:10

O wymiennej baterii zapomnij.
Honor ma lepszy aparat od MiA1, jest też mniejszy i poręczniejszy. Bateria podobnie, wydajność też. No i w Honorze jest aktywny dual sim.

Tapatalk @ Google Pixel
vonski
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 4035
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 15:56
Lokalizacja: skądinąd
Pochwały: 127
Model telefonu: Pixel, S7, Xperia Z3 Tablet Compact
Sieć: O

Re: Telefon z dobra bateria, ok +-700 pln

Postprzez Eragon » 23 maja 2018, o 22:36

Bierz Honora, będziesz zadowolony.
Przynajmniej, jak za te pieniądze...
:smt006
Eragon
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 2993
Dołączył(a): 6 lut 2010, o 13:34
Model telefonu: Xiaomi Mi5
Sieć: Nju

Re: Telefon z dobra bateria, ok +-700 pln

Postprzez harys » 24 maja 2018, o 07:33

vonski napisał(a):Honor ma lepszy...

Tapatalk @ Google Pixel


Aż nie wypada różnic wymieniać, to kompletnie inna klasa sprzętu :)
harys
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1508
Dołączył(a): 11 sty 2014, o 18:43

Re: Telefon z dobra bateria, ok +-700 pln

Postprzez vonski » 24 maja 2018, o 08:23

No ale autor pyta... :)
vonski
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 4035
Dołączył(a): 24 sty 2007, o 15:56
Lokalizacja: skądinąd
Pochwały: 127
Model telefonu: Pixel, S7, Xperia Z3 Tablet Compact
Sieć: O


Powrót do Jaki telefon wybrać?

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości