DAJ CYNK
  • Dylematy przed zakupem? Nie wiesz na jaki model się zdecydować? Tutaj znajdziesz pomoc.
Dylematy przed zakupem? Nie wiesz na jaki model się zdecydować? Tutaj znajdziesz pomoc.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: PRZECZYTAJ UWAŻNIE:

1) Zanim założysz nowy wątek, przejrzyj wcześniejsze tematy i/lub skorzystaj z wyszukiwarki w celu znalezienia podobnych tematów..!
2) Nowy temat zakładaj dopiero, jeżeli nie znalazłeś(-aś) odpowiedzi lub masz bardziej precyzyjne wymagania lub wiedza zawarta w podobnych tematach nie rozwiewa Twoich wątpliwości. W przeciwnym wypadku temat może zostać przesunięty do kosza..!
3) Tematy w stylu: "Co jest lepsze? Telefon A, czy B?" - zostaną przesunięte do kosza..!
Pamiętaj, że my pomagamy, ale nie wybieramy za ciebie telefonu!
Jeżeli wybrałeś już dwa modele, to z tych dwóch sam musisz zdecydować co kupujesz.

4) Zakładając temat należy dobrze nadać tytuł tematu, tak aby innym było prościej ocenić o czym on będzie.
5) W treści posta (nie w tytule tematu) należy podać jak najdokładniej następujące informacje:
- wymagania odnośnie telefonu
- preferencje odnośnie marki
- miejsce zakupu: nowy, używany, w sklepie, aukcjach, u operatora?
- kwota przeznaczona na zakup bądź plan taryfowy operatora
- wszystkie telefony brane pod uwagę na początku przez autora
- opcjonalnie: podać jaki telefon(/telefony) użytkownik miał wcześniej i czy był z niego zadowolony.
Czy zapoznałeś(-aś) się regulaminem działu ?

 #758831  autor: jamamoto
 28 paź 2014, 01:18
potwierdzam co przypuszczalem, pare dni temu wyszedl Cube z 16GB pamieci, bodajze za 650zl

 #758864  autor: onifer2
 28 paź 2014, 09:08
Ja bym telefonów myPhone nie ryzykował.
W przypadku problemów z telefonem (a wbrew pozorom nie zdarzają się one rzadko) obsługa serwisowa jest fatalna.
Poczytaj opinie ludzi- bardzo dużo osób narzeka na obsługę gwarancyjną, jest problem z częściami do telefonów, trzeba bardzo długo czekać na nie, często serwis nie uznaje problemu jako wada wynikła z winy użytkownika.

Sam swego czasu poważnie zastanawiałem się nad modelem Luna, bo parametry ma więcej niż przyzwoite ale nie będę ryzykował ewentualnych problemów z serwisem.

 #758875  autor: dan7
 28 paź 2014, 10:08
onifer2 - miałeś zmienić t3 na coś innego.

Sok przecierowy z Orange, Play, Virgin i T-Mobile

 #760065  autor: jamamoto
 02 lis 2014, 16:22
onifer2 pisze:Ja bym telefonów myPhone nie ryzykował.
.
a ja uwazam ze tyle samo jest opinii pochlebnych co negatywnych o serwisie myphone czy innych,
po prostu ludzie z natury nie lubia sie chwalic czym dobrym, czyms co uwazaja za obowiazkowa podstawe, czyli np dobry serwis,
oddali na gwarancje do myphone, czy gdzies tam, naprawili, odeslali, dziala, i ok, koniec tematu, nie bede sie chwalil wszystkim ze odebralem naprawiony smartphone


za to ludzie uwielbiaja marudzic, szczegolnie, jak trzeba poczekac, jak sie ktos krzywo spojrzy, w ogole ludzie to marudy i dlatego w sieci jest tyle marudzenia, a malo chwalenia,
taka jest moja uniwersalna teoria na to

 #760101  autor: onifer2
 02 lis 2014, 19:48
jamamoto- moje zdanie na ten temat jest zdecydowanie inne.

Serwis myPhone ma tak sporo negatywnych opinii, że głowa mała. Z pewnością coś jest na rzeczy.
I nikt mi nie powie, że kupując Samsunga, LG, Sony itp... ryzykuję gorszą obsługą serwisową. Jakoś serwisy w/w firm nie mają takiej ilości negatywnych opinii.

Radzę poczytać jakie są hece z serwisem myPhone, ba, sam miałem znajomego któremu siadł głośnik po miesiącu użytkowania modelu Cube.

Próbowali wszystkiego czy aby nie jest to z winy użytkownika, a później mnóstwo użerania się i czekania długi czas na naprawę.

dan7
Xperia T3 powędrowała w użytkowanie żony, ja narazie jestem dalej przy starej Wave3 ale w ciągu tygodnia będę brał coś nowego. Narazie wybór pomiedzy S3 LTE a Nokią 735.[/b]
 #765060  autor: jamamoto
 25 lis 2014, 00:35
ciezko porownywac koncerny jak sony czy samsung do myphone,
gdzie te pierwsze wiecej wydaja miesiecznie na reklame i wizerunek niz budzet myphone na pare lat,
pozatym kazdy ma znajomego, moi bez problemu wyserwisowali swoje myphone, i po paru tygodniach otrzymali naprawione albo wymienione i nie bylo zachodu

a w sieci to najwiecej jest skarg ze uszkodzil sie ekran, pytam sie jak ? ja przez 15 lat nigdy nie uszkodzilem ekrany, baa, nawet nie uszkodzilem telefonu/smartphone,
po prostu jak ktos nie dba, to mu sie uszkadza a potem sa wielkie skargi i zale, jak wiesz ze pracujesz/użytkujesz w ciezkich warunkach to zamiast cube kup iron i problem z glowy
 #765090  autor: onifer2
 25 lis 2014, 01:12
Każdy ma swój rozum.
Miałem dziś okazję zakupić w Biedronce Lunę za 599 zł (bardzo dobra cena), ale nie zaryzykowałem.
Zbyt dużo negatywnych opinii na temat serwisu, wolę dołożyć niż kupować telefon od firmy która nawet nie sprzedaje do niego porządnych akcesoriów, np. futerału.

To tak jak z zegarkami, wolę zaufać sprawdzonej manufakturze z wieloletnią tradycją w ich konstruowaniu, niż ryzykować nowe nieznane firmy.

Niech myPhone poprawi podejście do klienta, niech pokażę się kolejne kilkanaście lat na naszym rynku dobrymi modelami telefonów i sprawnym serwisem- wówczas będzie można zaufać marce.
 #768861  autor: jamamoto
 08 gru 2014, 23:18
Miałem dziś okazję zakupić w Biedronce Lunę za 599 zł (bardzo dobra cena), ale nie zaryzykowałem.
Zbyt dużo negatywnych opinii na temat serwisu, wolę dołożyć niż kupować telefon od firmy która nawet nie sprzedaje do niego porządnych akcesoriów, np. futerału.
juz sprzedaja,
tak samo bylo w przypadku s-line i cube, po jakims czasie sklep mial juz w ofercie akcesoria,
ale tez nie uwazam zeby dostepnosc futeralu (sam go nie uzywam) czy wymiennyej obudowy byla wyznaczniekiem jakosc smartphonow i podejscia producenta do swoich elektronicznych urzadzen