DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #739057  autor: rcicho
 09 sie 2014, 10:11
Mam oferte abonamentową Jump w T-Mobile z pakietem 250mb danych. Chciałbym się dowiedzieć jakim kodem sprawdza się stan (ile zostało) tego pakietu danych? Co po przekroczeniu tych 250mb lejek czy całkowita blokada?
Ostatnio zmieniony 10 sie 2014, 21:41 przez rcicho, łącznie zmieniany 1 raz.

 #739277  autor: bartoszek534
 10 sie 2014, 14:08
wszystko sprawdzisz pod *100#, a po zużyciu jest lejek

 #739280  autor: rcicho
 10 sie 2014, 14:12
ok dzięki.

 #739284  autor: Karlos20
 10 sie 2014, 14:19
bartoszek534, jest lejek tylko w przypadku, gdy Abonent zastrzegł, że chce mieć aktywowane kolejne progi pakietów danych, w ramach usługi "Internet Connect", która jest płatna dodatkowo 10 zł za każdy próg.
Internet Connect 250 MB - stan tego pakietu sprawdzisz:
> na stronie www.miboa.pl w telefonie (transfer darmowy)
> w komputerze logując się na: www.iboa.pl podając nr telefonu + kod jednorazowy z SMSa
> dzwoniąc do konsultanta pod 602900 (konsultant płatny 1,51 zł za połączenie)
> bezpłatne USSD MENU *100#
Ostatnio zmieniony 12 sie 2014, 15:13 przez Karlos20, łącznie zmieniany 1 raz.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #739286  autor: madhunt3r
 10 sie 2014, 14:26
Wszyscy "znawcy" się wypowiadają widzę ;)

Jest blokada internetu.

"W przypadku pełnego wykorzystania limitu danych z usługi Internet Connect w cyklu rozliczeniowym następuje zablokowanie transmisji danych w ramach tej usługi. Ponowna możliwość korzystania z Usługi nastąpi od nowego Cyklu Rozliczeniowego lub natychmiastowo po zwiększeniu limitu danych. Wyjątkiem od wskazanej blokady jest wyczerpanie najwyższego z limitów przewidzianych niniejszymi warunkami, kiedy to następuje spowolnienie transmisji do 16 kb/s"

I przez *100# nie widzę możliwości sprawdzenia pakietu danych.

 #739480  autor: margeo
 11 sie 2014, 13:58
madhunt3r pisze:Wszyscy "znawcy" się wypowiadają widzę ;)

Jest blokada internetu.

"W przypadku pełnego wykorzystania limitu danych z usługi Internet Connect w cyklu rozliczeniowym następuje zablokowanie transmisji danych w ramach tej usługi. Ponowna możliwość korzystania z Usługi nastąpi od nowego Cyklu Rozliczeniowego lub natychmiastowo po zwiększeniu limitu danych. Wyjątkiem od wskazanej blokady jest wyczerpanie najwyższego z limitów przewidzianych niniejszymi warunkami, kiedy to następuje spowolnienie transmisji do 16 kb/s"

I przez *100# nie widzę możliwości sprawdzenia pakietu danych.
Potwierdzam to, co napisał Przedmówca.
Nie sprawdzisz stanu netu kodem w JUMP. Przerabiałem wielokrotnie z konsultantami.
Stan możesz sprawdzić także w aplikacji T-mobile na androida (nie wiem jak w innych systemach). Po wykorzystaniu blokada. Możesz dokupić pakiet za 10zł, ale UWAGA. Jeśli w abo masz 250MB, to za 10zł dokupujesz... 250MB. Tydzień temu miałem taki komunikat sms, gdy zbliżał mi się koniec transferu. Gdy aneksowałem umowę na koniec czerwca konsultanci zapowiadali, że za 10zł mogę dokupić 1GB. Bzdura. Nie w tej taryfie (JUMP S z telefonem).

**********************
POZDRAWIAM!


W użyciu: T-mobile, Play Fresh, OFnK, Virgin Mobile, Aero2

 #739556  autor: mostom
 11 sie 2014, 18:50
margeo pisze:Możesz dokupić pakiet za 10zł, ale UWAGA. Jeśli w abo masz 250MB, to za 10zł dokupujesz... 250MB. Tydzień temu miałem taki komunikat sms, gdy zbliżał mi się koniec transferu. Gdy aneksowałem umowę na koniec czerwca konsultanci zapowiadali, że za 10zł mogę dokupić 1GB. Bzdura. Nie w tej taryfie (JUMP S z telefonem).
Nie do końca masz racje. Jest to po prostu kolejny błąd w systemie. Zerknij w umowę (aneks) - na pewno masz informacje, że kolejny próg to 1GB (za 10 zł).
U mnie było to samo (taryfa Jump S z telefonem) - po zwiększeniu internetu włączył się limit 0,5GB - zadzwoniłem do BOA z informacją, że powinno być 1GB i od razu przełączyli na 1GB.

 #739560  autor: madhunt3r
 11 sie 2014, 19:26
Straszny burdel w systemach ma ten cały T-Mobile. Już Play pod tym względem jest do przodu.

Tak samo z taryfikacją internetu, wykorzystałem ponad 1.5GB a on pokazuje mi że stan pakietu to 101/500MB, czyli wg TM zużyłem 101 MB, super.

 #739804  autor: margeo
 12 sie 2014, 14:19
mostom pisze:
margeo pisze:Możesz dokupić pakiet za 10zł, ale UWAGA. Jeśli w abo masz 250MB, to za 10zł dokupujesz... 250MB. Tydzień temu miałem taki komunikat sms, gdy zbliżał mi się koniec transferu. Gdy aneksowałem umowę na koniec czerwca konsultanci zapowiadali, że za 10zł mogę dokupić 1GB. Bzdura. Nie w tej taryfie (JUMP S z telefonem).
Nie do końca masz racje. Jest to po prostu kolejny błąd w systemie. Zerknij w umowę (aneks) - na pewno masz informacje, że kolejny próg to 1GB (za 10 zł).
U mnie było to samo (taryfa Jump S z telefonem) - po zwiększeniu internetu włączył się limit 0,5GB - zadzwoniłem do BOA z informacją, że powinno być 1GB i od razu przełączyli na 1GB.
Dzwoniłem do BOA i... bajzel na kółkach. Poszło zgłoszenie do działu technicznego, bo konsultantka sama nie wiedziała jak to jest. Wg niej (i mnie) w regulaminie kolejnym progiem jest 1GB za dopłatą 10zł. Czyli zwiększamy dostępny limit o 750MB.
Wg sms, którego otrzymałem - mogę zwiększyć transfer DO 500MB za 10zł - czyli dokupuję 250 MB do obecnych 250 MB (inaczej zamiast standardowego 250 MB w JUMP S - mam 500). Tak też widnieje w iBOA, a także na moim koncie, gdy zajrzała tam konsultantka.
Ma zadzwonić, gdy otrzyma odpowiedź. Oczywiście zgadzam się z Tobą, że powinien być próg 1 GB - na kontach jest jednak inaczej, komunikat w sms także mówi co innego. Temat do wyjaśnienia.

**********************
POZDRAWIAM!


W użyciu: T-mobile, Play Fresh, OFnK, Virgin Mobile, Aero2

 #739820  autor: Karlos20
 12 sie 2014, 15:18
madhunt3r pisze:Wszyscy "znawcy" się wypowiadają widzę
Ale post zawsze można wyedytować, w razie pomyłki, wypraszam sobie taki komentarz.

Jedno jest pewne - nowe taryfy JUMP! są niedopracowane. Kłopoty techniczne z obsługa taryf są spowodowane zbyt dużą ilością starych ofert "blueconnect", taryf "Rodzina" wraz z podpiętymi promocjami, których było bardzo dużo.
Podwyżka abo o 5 zł ma "wygonić" Abonentów do JUMP albo wynocha z sieci T-Mobile.
Doigrają się za to.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #739826  autor: thonka
 12 sie 2014, 15:45
w regulaminie w tabelce jest +10zł do 1GB,
w treści regulaminów jest z kolei fragment, że dostępny jest kolejny próg limitu za dopłatą, a progi to 250, 500, 1000, 1500 i dalsze. Podejrzewam, że system mają oparty o progi z treści regulaminu i nie uwzględnia jakimś cudem tego co ludzie mają w promocjach.

Transmisja jest BLOKOWANA, przy 80% zużycia jest sms z informacją o tym fakcie i przy 100% również.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #739827  autor: user_delete21
 12 sie 2014, 15:48
Dziwna jest sama nieporcjonalność w pierwszym powiększeniu -- najwięcej dostajemy w najtańszym Jumpie S. Pomijając już to, że ceny na pakiety danych są skandaliczne.

 #739833  autor: thonka
 12 sie 2014, 16:01
datumplane, i dlatego warto policzyć czy opłaca się wybierać droższe taryfy. Tym bardziej, że np. jeżeli ktoś potrzebuje minut roamingowych to odpowiedni pakiet może sobie odpłatnie zawsze aktywować i wyłączyć w następnym miesiącu.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #739837  autor: user_delete21
 12 sie 2014, 16:07
thonka, nadal nie jest ok. Popatrz sobie na ceny blueconnectów SIM-only, na 24 miesiące można dostać 6GB za 19,99. A ile by trzeba zapłacić w jakimkolwiek Jumpie za taki pakiet? No właśnie.

Niech operator sobie zarabia (bo na czymś musi) na małym początkowym pakiecie, ale lichwiarsko płatne powiększenia to już trochę za dużo. Co innego takie Play Online, bo tam mamy ograniczenie do własnej sieci 3G, więc może być inna cena. Tutaj nie ma różnicy, czy dane przepchniemy z telefonu przez jedną kartę, czy z dwóch urządzeń.

 #742830  autor: mattis
 23 sie 2014, 16:19
Wiadomo ostatecznie jak to jest z tym dokupowaniem internetu czy limit sie zwieksza do 1gb czy tylko o 250 mb?

Jeszcze jak by ktos mi mogl powiedzieć o co chodzi z tymi dwoma paskami wykorzystania limitu:

Obrazek

 #743097  autor: thonka
 24 sie 2014, 14:14
mattis, jeżeli brałeś Jump w promocji to masz w regulaminie napisane co i jak. Powinno być rozszerzenie pakietu do 1GB za 10zł.
Pamiętaj, że rozszerzenie w jednym miesiącu skutkuje rozszerzeniem w kolejnych, aż do wyłączenia.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet