DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 2 z 22
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22

 #677939  autor: m_dz
 27 lis 2013, 08:02
Calm7 twoje rady jak zwykle powalają użytecznością.

 #678023  autor: wook
 27 lis 2013, 15:23
Czyli jeżeli dobrze zrozumiałęm,
Kod: Zaznacz cały
Jestem w Orange Free:
-przechodze do Orange Go
-kupuje w InMedio ten bonus 500 MB za 15 PLN,
-aktywuje go
-zmieniam na Orange Free po przyznaniu bonusu i cieszę się netem?

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #678025  autor: Karlos20
 27 lis 2013, 15:35
wook, tak, dobrze zrozumiałeś :)

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #678052  autor: wook
 27 lis 2013, 17:10
to muszę site wybrać po kupon. czy operacja ta usuwa rok ważności konta?

[ Dodano: 2013-11-27, 17:15 ]
a i czy są tańssze opcje? z mniejszą ilością GB? bo 10 GB by mi starczyło.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #678065  autor: wook
 27 lis 2013, 17:51
myślałem, że może jest jakiś mniejszy pakiet do kupienia a nawet z ceną 15 PLN jest dobre.

[ Dodano: 2013-11-27, 17:52 ]
a tak to jutro z rana pojadę do miasta kupić ten kod i zobaczymy.

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #678564  autor: wook
 29 lis 2013, 18:37
Działa ta metoda

Jestem dysortografem więc jak zrobię błąd to normalne.
"Od Samsunga, tragicznych plastików, Amoledów i TouchWiz'a Wybaw nas Stevie!

Od Androida i lagów Zachowaj nas Stephenie!

My userzy Was wielkich prosimy, wysłuchajcie nas!"

 #678580  autor: m_dz
 29 lis 2013, 20:04
Do czasu aż zamrożą Ci transfer, tak po prostu jak mają to w zwyczaju :D

 #678860  autor: Hrycko
 30 lis 2013, 20:41
Po ściągnięciu ok. 2GB korzystanie z tego czegoś nie ma sensu. Nie da się zrobić nic, nawet strony wchodzą po pięć minut, jedną mp3 ściągałem 10 minut i sześć razy wznawiałem pobieranie w menadżerze pobrań, masakra.

 #678932  autor: bolek2004
 30 lis 2013, 23:43
Ja mam cały czas takie problemy, tak jak by to było celowe, coś zaczynam ściągać i za chwilę internet się zatrzymuje, niby połączenie jest ale nic się nie otwiera, trzeba się rozłączyć i połączyć ponownie, o ściągnięciu pliku 100MB czy większych w jednej sesji można pomarzyć. To samo przy włączeniu youtube. Nie wiem czy to akurat wina tego pakietu, czy po prostu jest jakieś priorytetowanie klientów zależne od przeciążenia sieci czy nadajnika że osoby z ofertą na kartę są na szarym końcu.
Z braku laku korzystam z tego bo cena jest dobra.

 #679005  autor: wypasiony
 01 gru 2013, 11:06
te mrozenie i zrywanie wynika raczej z tego ze infrastruktura jest dziadowska i bardzo obciązona orange to chyba najbardziej popularna siec wsród pospólstwa a dotego dochodza klijenci ery i ic jeszcze bardziej dziadowska infrastruktura wczoraj w szczycie internet chodził tragicznie i zrywało czasami nawet ci kilka minut a dziś od 6 do 11rano ściagnąlem 1,5GB bez ani jednej zrywkii z przyzwoita jak na orencz predkościa 2,2-2,8mbitps bo w dzien to dobrze jak iest 1mbitps gzie w plusie dochodzi do prawie 4mbitps

 #679164  autor: mjez1978
 01 gru 2013, 19:34
Potwierdzam kiepskie działanie internetu orange zarówno Orange Free na Karte jak i resztki danych z pakietu wakacyjnego miejsce odbioru kraków już po modernizacji według info od operatora a było dużo lepiej jeszcze w wakacje nie zrywało można było zapuścić plik i nie zerwało a obecnie nie da się korzystać , szkoda bo miałem w planach wziąć Abonament Orange free ale obecnie po tym co obserwuję to nie da się zastąpić stałego łącza internetowego mobilnym nawet jeśli ktoś nie potrzebuje internetu do jego archiwizacji.Zauważyłem natomiast znaczną poprawę internetu od Playa w mojej lokalizacji sprawdzałem w telefonie.

 #679166  autor: Flash999
 01 gru 2013, 19:41
Potwierdzam, u mnie też OFnK zrywa i zamraża połączenia, jednak różnie to występuje, nie ma na to zasady - czasem nawet Speedtest nie odpali, a zdarza się że działa bezproblemowo przez długi czas.

Stacje bazowe w województwie podlaskim

 #679235  autor: Hrycko
 01 gru 2013, 23:56
bolek2004 pisze:Ja mam cały czas takie problemy, tak jak by to było celowe, coś zaczynam ściągać i za chwilę internet się zatrzymuje, niby połączenie jest ale nic się nie otwiera, trzeba się rozłączyć i połączyć ponownie, o ściągnięciu pliku 100MB czy większych w jednej sesji można pomarzyć. To samo przy włączeniu youtube. Nie wiem czy to akurat wina tego pakietu, czy po prostu jest jakieś priorytetowanie klientów zależne od przeciążenia sieci czy nadajnika że osoby z ofertą na kartę są na szarym końcu.
O to właśnie mi chodzi! Sprawdzałem wszystko wliczając różne sposoby pobierania, różne proxy i stronki: wszystkie -tube: you-, sex- czy nawet :shock: gaytube :-D nawet 5 sekund nie ściągło z filmiku (przy ostatniej stronce to nawet lepiej...). Mam wrażenie, że to tylko przy okazji pakietu wakacyjnego i "pakietu" 25 GB tak się dzieje, bo w nju nic nie zamraża. Ale do ściągnięcia powiedzmy Linuksa :wink: 700 MB to za mało

 #679242  autor: m_dz
 02 gru 2013, 01:38
Dla porównania ta sama lokalizacja w ramach Networks UMTS 900 T-Mobile prawie 4Mbit/s Orange 1,1Mbit/s , na T pobrany obraz iso linuxa bez żadnego problemu - Orange nawet nie doszło do 60 MB. 23 próby i każda kończyła się zawieszeniem połączenia.

Oferta Simo Orange 45zł 35 GB jest świetna, ale co z tego jeśli to nie działa?

 #679322  autor: colombo
 02 gru 2013, 13:58
Co prawda nie używam karty z bonu, tylko normalny pakiet, ale i tak od tygodnia tradycyjna pomarańczowa sraczka. I cieszę się, że jest kompresja obrazków - bo jakby net działał gdyby jej nie było?

 #679435  autor: ja.michal
 02 gru 2013, 19:55
m_dz pisze: Oferta Simo Orange 45zł 35 GB jest świetna, ale co z tego jeśli to nie działa?
Z tego co wiem w abonamencie nie ma takich cyrków. Tylko prepaid tak tną. :(
colombo pisze: bo jakby net działał gdyby jej nie było?
Prawdopodobnie lepiej bo serwerów byłby brak po drodze.

 #679443  autor: colombo
 02 gru 2013, 20:10
ja.michal pisze:
colombo pisze: bo jakby net działał gdyby jej nie było?
Prawdopodobnie lepiej bo serwerów byłby brak po drodze.
No to pytanie otwarte do kogoś kto się zna. Ja to biorę na prostą logikę. Można przyjąć, że brak kompresji to, pomijając ściąganie binariów, dwukrotny wrost przesyłanych danych - zakładam średnią kompresję na poziomie 50% - czy będzie gorzej, czy nie ma to aż takiego wpływu na prędkość, rozłączanie, zamrażanie?

 #679448  autor: Luks
 02 gru 2013, 20:24
Używam tego "magicznego" pakietu od 22.11 i mam podobne wrażenia. Popołudnia i wieczory to raczej porażka jak chce się coś obejrzeć. Ciągle rozłącza i odechciewa się zaraz. Za to rano śmiga jak szalone - tylko co mi po takim internecie?
Dość niedawno testowałem sieć Ti i było podobnie, a leciało z tej samej lokalizacji.

 #679470  autor: ja.michal
 02 gru 2013, 21:38
colombo, z moich doświadczeń i ludzi na forum bez-kabli wynika, że kompresja nieco obniża prędkość transmisji.

Luks, jeśli problem jest zarówno na T-Mobile jak i na Orange to problem samej lokalizacji.

 #679739  autor: Orange Ekspert
 03 gru 2013, 22:01
Prędkość i stabilność internetu mobilnego jest uzależniona od bardzo wielu czynników m.in. lokalizacji czy też liczby użytkowników zalogowanych w danym momencie do sieci. Parametry usługi mogą zmieniać się w czasie. Jeśli sprawa dotyczy tylko jednego konkretnego numeru to prośba o kontakt z nami podając w zgłoszeniu:

- numer telefonu
- dokładną lokalizację (miejscowość, ulica)
- przykłady takich zerwanych/zawieszonych połączeń z datą i godziną (przykłady możliwie jak najnowsze
- model urządzenia (telefonu, modemu) z którego w danym momencie korzystacie
- link do tego wątku

Po otrzymaniu tych danych będziemy mogli coś więcej sprawdzić. Zgłoszenie możecie przesłać korzystając z formularza Pomoc Orange dostępnego tutaj http://pomoc.orange.pl/
  • Strona 2 z 22
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 22