W sierpniu przeniosłem numer do taryfy Nowa Heyah i cały czas w niej jest. Kupiłem pakiet 250MB za 10zł. Pakiet działa, ale sprawdzanie jego stanu za pomocą *125*7# już nie - wyskakuje "Funkcjonalność niedostępna". Podobnie, gdy wyślę SMS o treści STAN na nr 8010 - też jakieś tam info przychodzi, że usługa nie jest uruchomiona, czy jakoś tak. Do niedawna mogłem sprawdzić stan poprzez wejście do samoobsługi, tj *100#, a potem kolejno 2 i 4. Od dwóch dni już nie mogę, bo oczywiście "Wystąpił błąd techniczny" (czy jakoś tak w ten deseń).
W zasadzie ten stan mogę tylko na stronie internetowej sprawdzić.
Zgłosiłem sprawę do BOK i dostałem odpowiedź, że wszystko zostało sprawdzone i po stronie sieci jest wszystko w porządku. Tia...
I teraz pytanka do użytkowników tej sieci, bo chciałbym się dowiedzieć, czy tylko ja mam takie cyrki:
1. Czy u Was działa sprawdzanie pakietu netowego za pomocą telefonu? W jakikolwiek sposób?
2. Jaką macie etykietę sieci na ekranie? Pytam, bo wszyscy znajomi, którzy mają w heyah nr od jakiegoś czasu, mają po prostu "heyah" - pisane z małych literek. Ja natomiast od początku mam na przemian "HEYAH" (pisane z dużych), a po 2 sekundach od uaktywnienia ekranu zmienia się na "T-Mobile.pl". Karta SIM jest jeszcze ze starym logiem, tym z 2004
Chociaż datę ma 8/13... jakiś niezły bajzel tam mają chyba. Jak przełożyłem do starej Nokii 3510i, to tam się w ogóle pokazało "Era" a pod spodem "HEYAH".
Co Wam się pokazuje w nazwie sieci?