DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert prepaid i mix operatorów.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: 
W tym dziale omawiamy oferty:
- PREPAID,
- MIX,
- SUBSKRYPCJE.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #664701  autor: Ventussi
 28 wrz 2013, 12:49
W sierpniu przeniosłem numer do taryfy Nowa Heyah i cały czas w niej jest. Kupiłem pakiet 250MB za 10zł. Pakiet działa, ale sprawdzanie jego stanu za pomocą *125*7# już nie - wyskakuje "Funkcjonalność niedostępna". Podobnie, gdy wyślę SMS o treści STAN na nr 8010 - też jakieś tam info przychodzi, że usługa nie jest uruchomiona, czy jakoś tak. Do niedawna mogłem sprawdzić stan poprzez wejście do samoobsługi, tj *100#, a potem kolejno 2 i 4. Od dwóch dni już nie mogę, bo oczywiście "Wystąpił błąd techniczny" (czy jakoś tak w ten deseń).

W zasadzie ten stan mogę tylko na stronie internetowej sprawdzić.

Zgłosiłem sprawę do BOK i dostałem odpowiedź, że wszystko zostało sprawdzone i po stronie sieci jest wszystko w porządku. Tia... :)

I teraz pytanka do użytkowników tej sieci, bo chciałbym się dowiedzieć, czy tylko ja mam takie cyrki:

1. Czy u Was działa sprawdzanie pakietu netowego za pomocą telefonu? W jakikolwiek sposób?
2. Jaką macie etykietę sieci na ekranie? Pytam, bo wszyscy znajomi, którzy mają w heyah nr od jakiegoś czasu, mają po prostu "heyah" - pisane z małych literek. Ja natomiast od początku mam na przemian "HEYAH" (pisane z dużych), a po 2 sekundach od uaktywnienia ekranu zmienia się na "T-Mobile.pl". Karta SIM jest jeszcze ze starym logiem, tym z 2004 :P Chociaż datę ma 8/13... jakiś niezły bajzel tam mają chyba. Jak przełożyłem do starej Nokii 3510i, to tam się w ogóle pokazało "Era" a pod spodem "HEYAH".
Co Wam się pokazuje w nazwie sieci?

 #664714  autor: Emsi
 28 wrz 2013, 13:50
Co do etykietek to miałem zupełnie tak samo na starej karcie SIM. W nowszych modelach HEYAH naprzemiennie z T-mobile.pl, a w starszych z Erą. Teraz mam nową kartę SIM i w klasycznych telefonach mam "heyah", a w smartphonie T-mobile.pl. Jeżeli Cię to denerwuje to chyba wymiana karty SIM na nową powinna załatwić sprawę. Wymiana jest darmowa z tego co się orientuje.

 #665087  autor: Ventussi
 30 wrz 2013, 17:17
No to dobra, kwestia etykietki nie jest taka paląca, żeby się w nią zagłębiać. Ale co z kodami sprawdzającymi internet? *125*7#, *100#->Samoobsługa->Heyah Internet, SMS o treści "STAN" pod nr 8010 - to wszystko sypie błędami typu "Funkcjonalność niedostępna", "Usługa nieaktywna na Twoim koncie", "Wystąpił problem techniczny. Przepraszamy". Stan pakietu mogę sprawdzić jedynie logując się na stronie Heyah do Samoobsługi. Cała reszta opcji wymienionych w regulaminie po prostu nie działa. Chciałbym wiedzieć, czy to tylko u mnie, czy wszyscy inni też tak mają?

 #665117  autor: Emsi
 30 wrz 2013, 19:59
U mnie nie działa tylko ten pierwszy kod (funkcjonalność niedostępna).

 #674366  autor: okti51
 13 lis 2013, 16:05
Dostał ktoś takiego SMS'a lub wie o co kaman?
"T-Mobile: Przyjdz do najblizszego sklepu T-Mobile i odbierz upominek niespodziankę. Zapraszamy!:
SMS przyszedł wczoraj wieczorem.

 #674384  autor: Emsi
 13 lis 2013, 18:22
No to idź i odbierz. :wink: Pochwal się później.

 #674512  autor: artix
 14 lis 2013, 09:24
okti51 pisze:Dostał ktoś takiego SMS'a lub wie o co kaman?
"T-Mobile: Przyjdz do najblizszego sklepu T-Mobile i odbierz upominek niespodziankę. Zapraszamy!:
Wiele takich smsów dostałem kilka dni temu, szczęśliwie na fb wcześniej sprawdziłem, że prezentem jest wciskanie abonamentu...

 #674582  autor: okti51
 14 lis 2013, 16:01
To dzięki : )
Dobrze, że jeszcze nie poszedłem