DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Wszystko, co dotyczy awarii w sieciach stacjonarnych i komórkowych.
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #600845  autor: cine
 12 gru 2012, 22:58
Nie mogę się dzisiaj zalogować na profil w play24. Wciąż wyskakuje komunikat o tym, że login lub hasło jest błędne.
Grzebią coś?

 #600847  autor: Edmund
 12 gru 2012, 23:01
Czy próbowałeś odzyskać hasło? Jednen kolega tutaj z forum miał dokładnie ten sam problem - okazało się że przez przypadek wykasowali mu konto na P24.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #600849  autor: cine
 12 gru 2012, 23:04
próbowałem, a nawet przysłali mi linka do zmiany hasła. wszystko zrobiłem po kolei i dalej nie mogę się zalogować

 #600853  autor: zygikuleczka
 12 gru 2012, 23:20
cine, mam podobnie-rzekomo brak konta i trzeba założyć ponownie. Potwierdź czy u Ciebie też o to chodzi. Swoją drogą co za żenada żeby się samo konto usuwało.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #600856  autor: cine
 12 gru 2012, 23:25
jeszcze nie wiem o co chodzi. napisałem mejla do pomocplay i zobaczę co odpowiedzą. o ile w ogóle, bo z tego co czytam to w play jest dobrze dopóki jest dobrze. a jak coś się sypnie to tragedia.

 #600905  autor: Wiola_K
 13 gru 2012, 10:49
Na FB to zgłaszałam. Napisali, że nie jestem pierwsza i proszą o trochę cierpliwości. Zniknęło tylko moje konto co jest w abo a wszystkie rodziny na kartę były. Założyłam nowe i na razie nie zniknęło ;)

 #601020  autor: KR2615
 13 gru 2012, 20:09
U mnie działa aczkolwiek miałem kiedyś kilkukrotnie problemy z logowaniem.

 #604197  autor: KA
 29 gru 2012, 15:19
Czy tylko ja nie mogę zalogować się do Play24 od rana do teraz?

 #604199  autor: zygikuleczka
 29 gru 2012, 15:27
KA, zaloguj się adresem email, którego uzyles do rejestracji konta i zobacz. Jak się uda to trzeba dodać numer telefonu.
Ostatnio zmieniony 29 gru 2012, 15:40 przez zygikuleczka, łącznie zmieniany 1 raz.

5XX XXX XXX: Plus :arrow: Orange :arrow: Play :arrow: T-mobile
6XX XXX XXX: T-mobile :arrow: Nju mobile :arrow: Play

 #604203  autor: Piescoch66
 29 gru 2012, 15:37
Mnie nie wpuszcza na Play24 - błąd404

 #604205  autor: aizo
 29 gru 2012, 15:45
Także nie moge. Co im się zepsuło

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #604206  autor: darek638
 29 gru 2012, 15:51
ja mam takie coś "The requested resource (/Play24/) is not available."

 #604210  autor: KA
 29 gru 2012, 15:53
zygikuleczka, zawsze loguję się emailem, po prostu coś się u nich zepsuło, ale już działa - chociaż nie działało wyjątkowo długo (nawet jak na Play :-D ).

 #604211  autor: darek638
 29 gru 2012, 15:57
To widać, że włączają stopniowo bo u mnie jeszcze bez zmian.

 #604225  autor: DanielR
 29 gru 2012, 16:53
Wczoraj robili chyba jakiś remont, bo przez jakiś czas w ogóle nie można było wejść na ich stronę.

Z sieci komórkowych korzystam począwszy od 2004 roku.
Aktualny numer:
Era Tak Tak -> Play Fresh / Play na Kartę (MNP) -> Virgin Mobile (MNP)