DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.
Wszystko, co dotyczy telekomunikacji, a nie mieści się w innych działach tej sekcji.

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #631203  autor: Quetzal
 05 maja 2013, 17:45
Temat chyba nie do końca o telekomunikacji, ale pewnie szybko uzyskam tu odpowiedź.
Miałem wykupiony najtańszy pakiet w Dezerze, pod koniec kwietnia zalogował sie na ich stronie i zrezygnowałem z abonamentu. Myślałem, że sprawa jest załatwiona a tu patrzę, zę przedłużyli mi abonament na maj i początek czerwca.
Ponadto nie przysłali mailem żadnego potwierdzenia rozwiązania abonamentu.
CO w takiej sytuacji zrobić.
Od razu po raz kolejny zrezygnowałem z usługi, ale czy to wystarczy?