DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 43 z 70
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 70

 #619817  autor: pakierhakierxd
 13 mar 2013, 08:43
Dla mnie Aero 2 działa ok ale poza moją miejscowością bo tutaj raz działa a raz nie,na początku było ok,był wtedy też lepszy zasięg :)
Modem mam mifi E5832 ale to raczej nie jego wina jak w innym mieście nie mam problemu.
Napisałem nawet zgłoszenie do Aero 2 i dostałem super odpowiedź:
Witam,
Po weryfikacji zgłoszenia nie stwierdzono problemów po stronie sieci Aero2, stacja która obsługuje ten rejon pracuje poprawnie, przenosi ruch. Karta SIM jest aktywna.
Informujemy, że zgodnie z Regulaminem BDI, Aero2 nie gwarantuje każdemu Korzystającemu, w każdym momencie i każdej lokalizacji minimalnej prędkości BDI. BDI jest udostępniany bez szczególnych gwarancji jakości. Wspomina o tym w szczególności punkt 3.8 Regulaminu, stwierdzający iż „ (…) Operator zapewnia Bezpłatny Dostępu do Internetu w ramach możliwości technicznych (…) chyba że lokalne warunki techniczne dotyczące pojemności Sieci Telekomunikacyjnej Operatora nie będą umożliwiały takiego zalogowania.
Pozdrawiam,
BOK Aero2 Sp. z o.o.
Bezpłatny Dostęp do Internetu
PS:
Korzystający może sprawdzić kartę SIM Aero2 BDI:
Wyślij listem poleconym na adres Aero2 Sp. z o.o. ul. Lwowska 19 00-660 Warszawa z dopiskiem SPRAWDZENIE KARTY SIM, swoją kartę SIM Aero2 BDI wraz z wypełnionym formularzem zgłoszenia usterki z prośbą o sprawdzenie karty SIM oraz zwrotną zaadresowaną do siebie kopertę opatrzoną znaczkami pocztowymi o wartości odpowiadającej wartości przesyłki poleconej wraz z potwierdzeniem odbioru (w obecnej dacie 7 PLN) ,
Jeżeli okaże się, że otrzymana Karta SIM jest uszkodzona lub zniszczona, które nastąpiło z przyczyn leżących po stronie Korzystającego wówczas Aero2 poinformujemy e-mailem i poprosimy o wpłacenie Depozytu za Duplikat karty SIM zgodnie z Regulaminem BDI.
Jeśli okaże się, że karta SIM jest sprawna wówczas Karta BDI zostanie odesłana listem poleconym za potwierdzeniem odbioru w kopercie załączonej do korespondencji, w której Kartę BDI otrzymało Aero2, na adres na niej wskazany.
Jeżeli w wyniku sprawdzenia okaże się, że karta SIM BDI jest uszkodzona z przyczyn leżących po stronie Aero2, wówczas wydana zostanie nowa kartę SIM i na koszt Aero2 wysłana listem poleconym wraz z potwierdzeniem odbioru do korzystającego na adres wskazany do korespondencji w formularzu rejestracyjnym wraz z kopertą i znaczkami pocztowymi o wartości odpowiadającej wartości przesyłki poleconej wraz z potwierdzeniem odbioru (w obecnej dacie 7 PLN).
Aero2 dokonuje sprawdzenia sprawdzi kartę SIM BDI w ciągu 7 dni roboczych dni od jej otrzymania. Weryfikacji będą podlegały wyłącznie karty SIM zgłoszone zgodnie z powyższą procedurą oraz z załączonym wypełnionym formularzem wniosku o sprawdzenie karty SIM

Pozdrawiam :)

 #619922  autor: jakubd
 13 mar 2013, 19:04
Jedyne czego nie rozumiem, to cena 7 PLN za odesłanie karty - kwota nie trzyma się ani cennika PP, ani niczego innego poza widzimisię Aero2.

[ Dodano: 2013-03-22, 08:25 ]
Jakby kogoś interesowało skąd biorą się problemy z nawiązywaniem połączenia prawdopodobną przyczynę opisałem tutaj: http://jdtech.pl/2013/03/aero2-narastaj ... zenia.html
Jeżeli faktycznie ograniczenie liczby użytkowników na poziomie '20% zasobów' zrobili właśnie tak, to... bez komentarza.

 #624337  autor: auvi
 02 kwie 2013, 16:41
Od soboty oraz przez całe święta do dziś połączenie Aero niemożliwe. Kolejny sabotaż czy dalszy ciąg tego samego?

 #624347  autor: Kryniczanin
 02 kwie 2013, 17:30
auvi, U mnie chodzi choć czasem trzeba 10x nawiązywać połączenie bo wywala.

 #624497  autor: Edmund
 03 kwie 2013, 15:25
U mnie przez święta Top NetInfo wywalał błąd 691. Ale wystarczyło zrestartować program, albo spróbować parę razy, bo dopiero za którąś tam próbą połączył się.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #624757  autor: ganc2
 04 kwie 2013, 13:23
U mnie nie łączy od pół roku, chociaż może na początku z raz się połączylem.
Karte dostałem wiosną 2012, później się przeprowadziłem, wiec karta ewentualnie mogła przyjsc na stary adres.
Nie wiem czy obowiązuje mnie wymiana SIM? Czy łączyć się przez profil iplusa czy aero?
Kiedyś mi działało, od pół roku mi nie działa i to moja cała wiedza na ten temat.

 #624758  autor: pakierhakierxd
 04 kwie 2013, 13:25
Przez profil Aero 2,pewnie twoja karta już wygasła.

Pozdrawiam :)

 #624761  autor: bolek2004
 04 kwie 2013, 13:35
Na pewno wygasła, jeśli nie odebrałeś nowej do października 2012r. to nie ma możliwości aby stara karta działała.

 #626238  autor: jakubd
 11 kwie 2013, 01:25
Wygląda na to, że problem z nawiązywaniem połączeń w Aero2 jest za nami: jest w sumie 12 tysięcy nowych IP, razem 33,6 tysiąca jednocześnie połączonych użytkowników może korzystać z Aero2. http://jdtech.pl/2013/04/aero2-koniec-p ... sy-ip.html

 #626251  autor: Kryniczanin
 11 kwie 2013, 08:13
jakubd, Dopiero się zaczyna. Dwa dni temu połączyło po około 30 kliknięciach...

 #626259  autor: jakubd
 11 kwie 2013, 09:39
Dwa dni temu było jeszcze przed dodaniem adresów. Spróbuj dzisiaj.

 #626262  autor: Kryniczanin
 11 kwie 2013, 09:52
Dzisiaj jak na razie jest ok. Dzięki za wiadomość.

 #628005  autor: djseba3
 20 kwie 2013, 12:38
Witam. Mam modem Huawei e3131 s-2 i router Tp-Link Mr3420 v2.2
W godzinach od 19 do 23 karta aero2 nie może zalogować się do sieci. W innych godzinach łączy się od razu i co godzinę wznawia połączenie.
Poziom zasięgu wg. routera to 22-25%. Jak się już zaloguje to działa bez zarzutów (pingi 60-70ms, down i up zawsze prawidłowy).
Karta sim z play-a loguje się od razu (zasięg 35%).
Ktoś ma taki sam problem?
Pozdrawiam.

http://www.nopremium.pl/?ref=djseba3
http://www.speedtest.net/my-result/3052538406
http://www.speedtest.net/result/3142423959.png

 #628040  autor: bolek2004
 20 kwie 2013, 15:50
Może być to spowodowane przeciążeniem nadajnika z którego korzystasz, za dużo ludzi korzysta na raz, a wiadomo że aero ma najniższy priorytet, pierwszeństwo mają abonenci plusa :) tak to wygląda tym bardziej że mniej więcej te godziny to godziny gdzie ludzie siedzą w domach przy kompach po robocie czy po czym tam innym.
Ewentualnie możesz spróbować odpiąć od rutera i podłączyć bezpośrednio modem do kompa i sprawdzić czy nie będzie lepiej.

 #628056  autor: jakubd
 20 kwie 2013, 18:09
Ja raczej obstawiam, że to inny problem: przy wyższym obciążeniu sieci sygnał spada, a wtedy trudniej się zalogować - warto popracować nad jego poprawieniem - nie wiem, czy możesz modem na przedłużaczu wystawić bliżej okna, czy coś takiego - powinno pomóc.

 #630554  autor: user_delete26
 02 maja 2013, 15:40
Jak wrzucę kartę do mojego WT19i to będzie śmigać bez problemu?

 #630577  autor: Edmund
 02 maja 2013, 17:46
pietro90, tak, ponieważ ten telefon obsługuje UMTS 900.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2

 #630587  autor: raphal
 02 maja 2013, 18:23
a u mnie od 5dni komunikat: brak karty sim lub blad sim.od 3mcy przerabialem loterie z laczeniem za ktoryms razel laczylo,sprawdzilem na 2modemach i tel i 0zasiegu.karte mam od 8mcy.

Aequam memento rebus in arduis servare mentem non secus in bonis

 #630664  autor: jakubd
 03 maja 2013, 11:39
Polecam sprawdzić, że to faktycznie problem z kartą SIM w innym urządzeniu. Aero2 ma procedurę wymiany kart SIM i faktycznie była seria minimalnie bardziej awaryjnych kart pod koniec 2012 roku.
http://jdtech.pl/2013/02/aero2-problem- ... miany.html

 #630665  autor: pakierhakierxd
 03 maja 2013, 11:40
Sprawdź w paru lokalizacjach jak możesz,jak będzie tak wszędzie to wymień kartę.

Pozdrawiam :)
  • Strona 43 z 70
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 70
  • 1
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 70