o-je-żu. play nie *gwarantuje* zasięgu i brak takowego a takim a nie innym miejscu nie jest podstawą do zerwania umowy, proste...ryba123 pisze:to masz racje ale nie wpadło mi do łba ze w centrum dużego miasta nie bedzie zasięgu
poza tym nie chciał bym zmieniac opa bo mam duzo znajomych w play obiecali bts rok temu to niech postawią !
- Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Zmień telefon. O ile rzeczywiście w tym miejscu zasięg Plusa woła o pomstę do nieba (2-3 kreski GSM, 1-2 kreski 3G i zanikanie), o tyle zasięg Play jest bardzo dobry (4-5 kresek GSM, 3 kreski 3G - prędkość internetu ok. 3-4 Mbps/500-600 kbps). PS. Zasięgu Orange w tamtym salonie Play nie ma w ogóleryba123 pisze:witam problem z zasiegiem mam od 3 lat jest to Szczecin praktycznie centrum (AL. Wyzwolenia 117)obok znajduje sie salon play w którym tez nie ma zasiegu a zasieg plusa tez jest bardzo słaby i zrywa poloczenia,po kilkunastu zgloszeniach technicznych przyznali mi racje ze zasieg jest slaby dali 100min rekompensaty i napisali ze planują nadajnik minol prawie rok i dalej nic
w tym miejscu pracuje spedzam cale dnie i nie moge swobodnie korzystać z telefonu doprwadza mnie to juz do szalu
proszę o pomoc w mojej sprawie
nr. zgloszeń 24451539
23852983
23238231
23236579
Więc nie pieprz głupot, tylko zmień telefon, bo jakiś stary i beznadziejny, albo zepsudroidowy musisz mieć.
Co więcej, to nie jest centrum miasta, lecz Niebuszewo, więc nie przesadzaj
PS. Chodzi ci o ten salon obok przystanku? W pobliżu salonu T (w pobliżu pętli kołłątaja i pizzerii)?
Mój kolega tam (w pobliżu) mieszka i czasami przesiadując u niego, nigdy nie miałem żadnych problemów z zasięgiem. Zatem powtarzam: Zmień telefon
To zapraszam do mnie na pizze i zrobimy test w pizzeri mamy 4 telefony w play i zaden nie smiga zasieg jakis tam lapie ale rozmowy zrywa a telefon nowka nokia c7 wczesniej mialem e52 i bylo to samo...jedynie na sztywno na plusie przy oknie da sie jakos pogadacdivhashmorex pisze:Zmień telefon. O ile rzeczywiście w tym miejscu zasięg Plusa woła o pomstę do nieba (2-3 kreski GSM, 1-2 kreski 3G i zanikanie), o tyle zasięg Play jest bardzo dobry (4-5 kresek GSM, 3 kreski 3G - prędkość internetu ok. 3-4 Mbps/500-600 kbps). PS. Zasięgu Orange w tamtym salonie Play nie ma w ogóleryba123 pisze:witam problem z zasiegiem mam od 3 lat jest to Szczecin praktycznie centrum (AL. Wyzwolenia 117)obok znajduje sie salon play w którym tez nie ma zasiegu a zasieg plusa tez jest bardzo słaby i zrywa poloczenia,po kilkunastu zgloszeniach technicznych przyznali mi racje ze zasieg jest slaby dali 100min rekompensaty i napisali ze planują nadajnik minol prawie rok i dalej nic
w tym miejscu pracuje spedzam cale dnie i nie moge swobodnie korzystać z telefonu doprwadza mnie to juz do szalu
proszę o pomoc w mojej sprawie
nr. zgloszeń 24451539
23852983
23238231
23236579
Więc nie pieprz głupot, tylko zmień telefon, bo jakiś stary i beznadziejny, albo zepsudroidowy musisz mieć.
Co więcej, to nie jest centrum miasta, lecz Niebuszewo, więc nie przesadzaj
PS. Chodzi ci o ten salon obok przystanku? W pobliżu salonu T (w pobliżu pętli kołłątaja i pizzerii)?
Mój kolega tam (w pobliżu) mieszka i czasami przesiadując u niego, nigdy nie miałem żadnych problemów z zasięgiem. Zatem powtarzam: Zmień telefon
Wiesz, ogółem mieszkam na Pomorzanach, ale na Niebuszewie i Osiedlu Arkońskim przebywam dość często i nigdy z Play nie miałem problemu. Z Plusem trochę gorzej, ale też raczej dobrze (z wyj. niebuszewa i Ustowa ). U nas w mieście najgorzej mają osoby w Orange (Pomorzany - tragedia, na Niebuszewie jak tylko przejeżdżałem zasięgu nie było w ogóle [W orange byłem za krótko aby dokładnie przetestować - zaledwie 4 miesiące]. W Ustowie to samo. Na Arkońskim i Pomorzanach 3G gorzej od 2G (internet). Jestem trochę zdziwiony zatem tym o czym piszesz. Mój kolega mieszka bardzo blisko salonu i naprawdę nigdy nie miałem u niego problemów z zasięgiem Play (plus czasami skrzeczał ). Aż z ciekawości jeszcze raz spróbuję jak będę następnym razem u kumpla (ostatnio byłem z tydzień temu i ściągnąłem mu film 700 MB w 50 minut na PO69).
Skoro masz taki problem, to życzę, aby w końcu postawili ci nadajnik.
Współczuję
Skoro masz taki problem, to życzę, aby w końcu postawili ci nadajnik.
Współczuję
nadajnik najbliżej jest na wzdz-cie zaslaniaja go bloki i to jest problem (zreszta sami to stwierdzili w odp. ze gubi zasieg w tym miejscu i beda stawiac nadajnik) wszedzie indziej nie mam problemów zadnych a mieszkam na niebuszewie w innej czesci na pomkach siedzę tez i tam jest okidivhashmorex pisze:Wiesz, ogółem mieszkam na Pomorzanach, ale na Niebuszewie i Osiedlu Arkońskim przebywam dość często i nigdy z Play nie miałem problemu. Z Plusem trochę gorzej, ale też raczej dobrze (z wyj. niebuszewa i Ustowa ). U nas w mieście najgorzej mają osoby w Orange (Pomorzany - tragedia, na Niebuszewie jak tylko przejeżdżałem zasięgu nie było w ogóle [W orange byłem za krótko aby dokładnie przetestować - zaledwie 4 miesiące]. W Ustowie to samo. Na Arkońskim i Pomorzanach 3G gorzej od 2G (internet). Jestem trochę zdziwiony zatem tym o czym piszesz. Mój kolega mieszka bardzo blisko salonu i naprawdę nigdy nie miałem u niego problemów z zasięgiem Play (plus czasami skrzeczał ). Aż z ciekawości jeszcze raz spróbuję jak będę następnym razem u kumpla (ostatnio byłem z tydzień temu i ściągnąłem mu film 700 MB w 50 minut na PO69).
Skoro masz taki problem, to życzę, aby w końcu postawili ci nadajnik.
Współczuję
Takagaak pisze:Czy w PLAY jest jakiś darmowy numer z informacją o ROAMINGU? Mam kartę PLAY FRESH.
Mogę gdzieś zadzwonić na automat/wysłać SMS aby poznać stawki? Jestem w PL.
Bezpłatny numer to 790500115
lub SMS na numer 115 (są darmowe w PL i strefie Euro)
To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam
Oj, obawiam się że może być z tym teraz problem. Z tego co mi wiadomo, ma bardzo ważne zadanie do wykonania, więc raczej nie będzie mógł się tym zająć, ale jak napisałeś np. numery zgłoszeń, gdzie było to już rozwiązane, myślę że inni konsultanci wezmą z tego przykład i tak samo to rozwiążą .qper pisze:Zrobiłem jej zgłoszenie 33196383
Sprawa jest jeszcze aktualna? Jak tak, to zrób zgłoszeniei podaj mi jego numer.Patryk83żółwik pisze:"przepraszamy, wybrany numer nie istnieje....."
Generalnie chodzi o to, że pewna numeracja należy do danego operatora. Ta strona o ile należy do T - mobile, jest też przez tego Operaotra administrowana. Generalnie jak bratu zależy mocno na tej zmianie, niech zgłosi to do T - mobile. Na resztę twoich pytań dotyczących tej strony, wypowie się zapewne sam Operaotr.divhashmorex pisze:Czy T-Mobile zawsze tak ma?
Teoretycznie tak, no ale nie jest to potwierdzone z całą pewnością. sprawdź proszę i daj mi info jak możesz .qper pisze:Właśnie, też mnie to ciekawi, czy po wymianie SIM Etykietka zacznie działać.
Widzę, że jest już zamknięte. Wszystko jest już ok?micial pisze:nr. zgłoszenia:
28426767
Pzdr.
Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
play4you
Bardzo ważna sprawa 33252467
Numer przeniesiony z Orange do Play i aktywowany 25.07.
Niestety dzwoniąc na niego jest komunikat, że numer nie istnieje, nie dochodzą również SMSy.
Nie można go doładować...
Można natomiast dzwonić i pisać.
Bardzo proszę o pilną pomoc.
Sprawdzając na stronie wjakiejsieci.pl - nie pokazuje, że numer jest w Play tylko "Błędny numer lub brak danych!"
Bardzo ważna sprawa 33252467
Numer przeniesiony z Orange do Play i aktywowany 25.07.
Niestety dzwoniąc na niego jest komunikat, że numer nie istnieje, nie dochodzą również SMSy.
Nie można go doładować...
Można natomiast dzwonić i pisać.
Bardzo proszę o pilną pomoc.
Sprawdzając na stronie wjakiejsieci.pl - nie pokazuje, że numer jest w Play tylko "Błędny numer lub brak danych!"
Niektórym użytkownikom w tym temacie telefon "siedzi" na 2G mimo dobrego zasięgu 3G więc czasami występuje sygnał zajętości sieci: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... sc&start=0
także: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... c&start=45
także: http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... c&start=45
Ostatnio zmieniony 26 lip 2011, 12:35 przez sql, łącznie zmieniany 1 raz.
Mam pytanie, czy już takie info otrzymane w zgłoszeniach
http://imageshack.us/f/695/erwerw.png/
oznacza, że rozwiazanie umowy zostało zatwierdzone i zostanie uwzględnione ?
Dziwne , ze nie jest jakos zatytułowane
0
http://imageshack.us/f/695/erwerw.png/
oznacza, że rozwiazanie umowy zostało zatwierdzone i zostanie uwzględnione ?
Dziwne , ze nie jest jakos zatytułowane
0
Oznacza to, że sprawa jest zarejestrowana i w toku.
Powinieneś niebawem dostać taka odpowiedź:
Zły jestem bo odróżniałem kartę abonamentową głosową tym że jest biała od reszty Freshy, LP1, POnK tak to będzie trzeba markerem podpisać.
Play4You2: 33264613
http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... -roamingu/
Jeśli obydwie promocje mogłyby się połączyć to 1MB kosztowałby 1,50zł.
Z tym, że maksymalnie możnaby przetransferować w tej stawce 40MB
200zł(limit rabatu w roamingu):5zł/MB (Tania transmisja danych)=40MB
Czy moje rozumowanie jest słuszne?
Powinieneś niebawem dostać taka odpowiedź:
Kod: Zaznacz cały
Szanowny Panie,
potwierdzamy wpłynięcie Pana pisma z dnia XXXX roku dotyczącego rezygnacji z usług świadczonych przez P4 Sp. z o.o.
Zapraszamy do kontaktu z naszą Obsługą Klienta pod numerem *500 (z telefonu PLAY) w celu poznania szczegółów oraz złożenia zamówienia, które zostanie zrealizowane poprzez bezpłatną przesyłkę kurierską.
W przypadku podtrzymania decyzji informujemy, iż Umowa dla numeru XXXX zostanie rozwiązana XXXX roku z zachowaniem okresu wypowiedzenia określonym w §14 pkt. 5 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o.o. dla Abonentów
No i lipa. Zmieniłem kartę białą na nową fioletową i nadal nie działa.Też miałem białą, a po wymianie mam teraz fioletową z napisem PLAY, a Etykietka nadal mi nie działa - więc Tobie może się poszczęścić lub nie - istna loteria z tymi kartami
Zły jestem bo odróżniałem kartę abonamentową głosową tym że jest biała od reszty Freshy, LP1, POnK tak to będzie trzeba markerem podpisać.
Play4You2: 33264613
Kod: Zaznacz cały
https://www.play.pl/resources/pdf/Regul ... _07_09.pdfDodatkowo proszę o informację, czy w Czechach obowiązuje nadal promocja TANIA TRANSMISJA DANYCH W ROAMINGU (0,05 PLN brutto za każde rozpoczęte 10 KB) i czy łączy się z promocją Rabaty w Roamingu
http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/u ... -roamingu/
Jeśli obydwie promocje mogłyby się połączyć to 1MB kosztowałby 1,50zł.
Z tym, że maksymalnie możnaby przetransferować w tej stawce 40MB
200zł(limit rabatu w roamingu):5zł/MB (Tania transmisja danych)=40MB
Czy moje rozumowanie jest słuszne?
Raczej nie.Marens pisze: Czy moje rozumowanie jest słuszne?
Punkt 3. oferty rabatowej głosi, że:
"Z zastrzeżeniem pkt 5 niniejszego regulaminu, w ramach usługi „Roaming na 7 dni” oraz „Roaming na 14 dni” Użytkownik otrzymuje, odpowiednio, na 7 albo 14 dni, rabat w wysokości 70% na ceny Usług Telekomunikacyjnych w Strefie Euro wskazanych w Tabeli 12 Cennika Oferty Play Fresh."
A w tabeli 12 jest napisane, ze 1 mb kosztuje 20 zł.
Wg mnie te promocje są alternatywne, ale też wolałbym, żeby ktoś Play się do tego ustosunkował
Mam wrażenie, ze kiedyś komunikacja z klientami była znacznie lepsza, a można po prostu oferta kiedyś była prostsza...
Witam
Zrobilem zgloszenie do BOK w sprawie roamingu... czekam juz tydzien i nic ile mam czekac na odpowiedz na proste pytanie??? czy tydzien czasu na odpowiedz to jest standard???
Zrobilem zgloszenie do BOK w sprawie roamingu... czekam juz tydzien i nic ile mam czekac na odpowiedz na proste pytanie??? czy tydzien czasu na odpowiedz to jest standard???
14 lipca wyłaczyłem AdBlocka-
Nokia 33310--> Mitsubishi Trium --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6
Nokia 33310--> Mitsubishi Trium --> Nokia 3310--> SE K300i-->SE K700i-->Samsung L760-->LG KU990--> Nokia e72--> Samsung Galaxy SII--> Sony Z3c--> Xperia XZ--> LG G6
ja mam numer przeniesiony z orange w czerwcu, wszystko działa a komunikat na tej stronie mam taki sam. Inne strony np t-mobile pokazują normalnie, że jestem w P4.qper pisze:Sprawdzając na stronie wjakiejsieci.pl - nie pokazuje, że numer jest w Play tylko "Błędny numer lub brak danych!"
play4you2 pisze:Sprawa jest jeszcze aktualna? Jak tak, to zrób zgłoszeniei podaj mi jego numer.Patryk83żółwik pisze:"przepraszamy, wybrany numer nie istnieje....."
PlayForYou2
Sprawa jest już nieaktualna ale nawet nie zdajesz sobie sprawy ile to trwało-60 godzin trwało pełne włączenie mojego numeru do sieci Play co tym samym spowodowało że Play złamał ustawę telekomunikacyjną dotyczącą przenoszenia numerów a mianowicie czas na włączenie numeru u operatora biorcy (w tym przypadku Play) może wynosić maksymalnie 24 godziny a nie 60 godzin jak miało to miejsce w moim przypadku.
Napisałem w związku z tym zgłoszenie przez play24 do BOK w którym wypunktowałem szczegółowo nieprawidłowości związane z przenoszeniem mojego numeru do Play oraz zażądałem rekompensaty za "odcięcie" mnie od telefonu przez 60 godzin.
Zapoznaj się proszę z tym zgłoszeniem (jego numer to 33244492) to dowiesz się dokładnie co się stało i udziel wsparcia mojemu zgłoszeniu abym nie musiał się wykłócać z siecią Play o rekompensatę poprzez URZĄD KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ bo tego napewno nie przepuszczę płazem jeśli Play zamiecie ten problem pod dywan i nie przyzna mi żadnej rekompensaty!