Użytkownik
Ranga
Spamer ;)
Posty
1304
Rejestracja
14 paź 2009, 16:42
Sieć
P4
Lokalizacja
Warszawa
Moderator: Moderatorzy
Zostanie przekazane w najbliższym czsie.playonline pisze:- 32045989
Już zgłoszono do weryfikacji.playonline pisze:- 32045800
Będzie zgłoszone w najbliższym czasie.playonline pisze:- 32046114
Uwierz mi, że sie tym zajmujemy. Niestety, robimy to, na co zezwala nam prawo. Nic więcej nie mogę dodać w tej kwestii.muchakk pisze:Kiedy się WRESZCIE TYM ZAJMIECIE?
Zawsze masz prawo złożyc stosowna skargę do rozpatrzenia. Aktualnie wygląda to tak, że masz udostepniony zasięg naszego partnera roamingowego. Jednak jak wspomniałem, masz prawo do złożenia stosownych roszczeń, w celu ich rozpatrzenia.muchakk pisze:Sorry, ale ja rozwiązuje z wami umowy z waszej winy.
Ok, widzę że sprawa jest już nieaktualna, więc poproszę o zamknięcie tego.Patryk83żółwik pisze:Zgłoszenie nr 30736096
Juz poprosiłem o szybsze rozwiązanie. Aktualnie jest to w dziale technicznym, więc jeszcze cos jest weryfikowane.Patryk83żółwik pisze:Zgłoszenie nr 31164985
Jeżeli składałeś jakieś zgłoszenie, podaj mi proszę jego numer.sumix pisze:Play4u, ja nie chce nic ponad to zeby w 2G Play normalnie dzialal wap, internet oraz zeby prawidlowo dzialaly MMSy w BRZEGU DOLNYM.
Skoro nie jest "cacy", zrób proszę nowe zgłoszenie i podaj mi jego numer.sumix pisze:Zgloszenie techniczne jest zamknięte po lakonicznym stwierdzeniu, ze technicy wprowadzili zmiany i teraz powinno byc cacy.
Przekazałem do analizy. Myslę, że tym razem będzie ok.qper pisze:zgłoszenie 32045801
No niestety, w tym przypadku rzeczywiście uzbrój się trochę w cierpliwość. Z tego co mi wiadomo, wymagana jest szersza analiza sprawy.qper pisze:Co do zgłoszenia 31210048 które już ponaglałeś 2 razy to nadal nic
Dzięki, ale jakbys zauważył, tam działa "jedynka" a ja raczej rzadziej . Za to ja jestem tutaj bardziej aktywny a on nie . Mimo wszystko nie martw się, z pewnością stąd nie zniknę . Moze być tak, że mnie nie będzie "jakiś" czas, ale zawsze do was wrócę .qper pisze:Miło, że jesteś bo już miałem się przenieś na wasz profil na FB na którym pomagacie
Pan Marcin Gruszka może odpowiedzieć w terminie jaki mu odpowiada, lub nie odpowiedzieć w ogóle. Rzecznik Prasowy odpowiada za kontakty z mediami, a nie pojedynczymi użytkownikami.tomektg pisze:mam pytanko, chyba najlepiej byłoby jak by się play4you2 wypowiedział, otóż chciałbym dowiedzieć się czy rzecznik prasowy Pan M. Gruszka odpowiada na zapytania w jakimś konkretnym czasie, czy jak mu się podoba?
No przykro mi, ale jeżeli chodzi o naszego Rzecznika, to nie wypowiadam się na jego temat. Mam zasadę, że kwestie związane z działalnością Marcina są po jego stronie i nie komentuje jego działań ani żadnych wypowiedzi.tomektg pisze:mam pytanko, chyba najlepiej byłoby jak by się play4you2 wypowiedział, otóż chciałbym dowiedzieć się czy rzecznik prasowy Pan M. Gruszka odpowiada na zapytania w jakimś konkretnym czasie, czy jak mu się podoba?
Wybacz, ale z tym stwierdzeniem zdecydowanie się nie zgodzę. Rozumiem, że Twoja sprawa była rozpatrzona w ten, nie inny sposób, jednak pewne czynniki spowodowały, że otrzymałeś właśnie taką, a nie inną odpowiedź. Wybacz, ale o szczegółach odpowiedzi i sprawy nie mogę rozmawiać na forum. Mam jednak pytanie, czy to, co zgłaszałeś w reklamacji nadal wystepuje?tomektg pisze:Ponadto wytłumacz mi proszę dlaczego dla Play są "równi i równiejsi"?
play4you2 pisze:Zostanie przekazane w najbliższym czsie.
play4you2 pisze:Już zgłoszono do weryfikacji.
Dzieki i mam nadzieje, ze tym razem "te" dzialy podejda bardziej profesjonalnie do sprawy... YouTube chyba maja dostepnego.Będzie zgłoszone w najbliższym czasie.
Przyznaję, że w czsasie kiedy to zgłaszałeś, były robione pewne zmiany, więc mozliwe, że tak było. Na chwilę obecną, raczej nie powinno już nic wystepować.Kamil_K pisze:Zgłoszenie nr 31356619.
Sprawa była weryfikowana i opierano się na samych danych z systemu, które nie potwierdziły problemów. Przyznaję, że w odpowiedzi niepotrzebnie wspomniano o internecie, gdyż rzeczywiście, nic na ten temat nie pisałeś. Przekazałem juz tą kwestię przełożonemu tej osoby, aby zwrócił jej uwagę na to, co odpiosuje i w jaki sposób. Niemniej jednak, pomijając ten aspekt z informacją o internecie, konsultant udzielił Ci prawidłowej informacji.Kamil_K pisze:Zgłoszenie nr 31361073.
Ok, poproszę, aby ktoś się z Toba skontaktował i poromzawiacie o sprawie. Pewnie zostaniesz poproszony o podanie kilku danych, wówczas sprawę przekażemy zapewne do technicznego.Kamil_K pisze:A opisywana sytuacja wciąż ma miejsce...
Jeszcze dzisiaj w tej sprawie ktoś się z Tobą skontaktuje.sumix pisze:31972584 Zgłoszenie techniczne E-mail Rozpatrywane
p4u czy jest jakakolwiek szansa, że w najbliższym czasie w play online na karte dostępna będzie usługa wysyłania sms? Czym podyktowany jest jej brak?
Przyznam szczerze, że je czytałem, ale jak zauważyłeś, wspomniałem w tym wątku, w pierwszym poście, że jeżeli pewne kwestie nadal wystepują, to poprosiłem o ich przedstawienie już w tym wątku, żeby nie "kopiować" spraw, które być może są już nieaktualne. Tak więc, jeżeli ktoś ma pytania na które nie odpowiedziałem w zamkniętym wątku a są nadal aktualne, proszę o ich ponowne zamieszczenie.kuwejt pisze:P4U, przegapiłeś trochę pytań/zagadnień z końcówki poprzedniego tematu :/ -->
Niestety, jest to pytanie z zakresu marketingu i ofert, tak więc nie mogę udzielić na nie odpowiedzi, ze względu na Tajemnicę Telekomunikacyjną. Zapewniam Cię jednak, że jak pojawią się nowe Oferty, najszybciej o nich dowiesz się na blogu naszego rzecznika.kuwejt pisze:p4u czy jest jakakolwiek szansa, że w najbliższym czasie w play online na karte dostępna będzie usługa wysyłania sms? Czym podyktowany jest jej brak?
Niekoniecznie musiałeś podawać go Play. Mogłeś podać innej firmie, z którą współpracujemy a ta firma w oparciu o Twoją zgodę reealziuje konkretne zlecenia lub po prostu "sprzedałeś" gdzieś swoje dane, które zostały przekazane nam, do celów marketingowych. Generalnie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, masz prawo do informacji, skąd i na jakiej podstawie są te dane. W tym celu nalezy wysłać pismo z prośbą o złożenie wyjaśnień, podając szczegółowe informacje dotyczące sprawy.wojciech pisze:- na numer stacjonarny którego play nie podawałem;
Nie, jest to komunikkacja IVR i jest stosowana w marketingu sprzedaży. Reguluje to Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Link do Ustawy ---> http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0271.htmwojciech pisze:czy PT nie zabrania stosowania komunikatów automatycznych?
Tak, został wieeeki temu opublikowany w 'ksiażce telefonicznej' (bo wtedy było opt-out zamiast aktualnego opt-in) i wystarczy wygrzebać starą książke i można dzwonić... cudownie co nie?play4you2 pisze:Niekoniecznie musiałeś podawać go Play.
można via zgłoszenie play24? :>play4you2 pisze: tym celu nalezy wysłać pismo z prośbą o złożenie wyjaśnień, podając szczegółowe informacje dotyczące sprawy.
Rozumiem, że możesz nie przypominać sobie takiej sytuacji, niemniej jednak uwierz mi, że wystarczy nawet twoja zgoda np. w TP na przekazywanie tych danych innym podmiotom i na tej podstawie już mozemy uzyskać Twój numer telefonu. Nie ma co zresztą dywagować, takie informacje są do sprawdzenia.wojciech pisze:Tak, został wieeeki temu opublikowany
Niestety, zgodnie z Ustawą, Art. 32, takie zapytanie nalezy zgłaszać tylko i wyłącznie pisemnie, na adres korespondencyjny. Nie zapomnij zamieścić w pismie oprócz samego zapytania, również swojego numeru PESEL (wymóg ustawowy). Na odpowiedź w tej kwestii również korespondencyjnie (wyłącznie), mamy 30 dni od daty otrzymania zapytania.wojciech pisze:można via zgłoszenie play24? :>
Przykro mi, ale możemy kontaktować się wyłącznie na numery krajowe.playonline pisze:Poprosilem w reklamacjach aby kontakt byl na numer zagraniczny, no chyba, ze zechcecie mi rekompensowac utracone zlotowki... Czy mozesz przekazac informacje?
Generalnie jest tak, że rzeczywiście obowiązuje limit aktywacji, nawet jak 3 usługa to tylko Abonament bez telefonu. Niemniej jednak, Sprzedawca w Salonie może wystąpić w Twoim imieniu o umożliwienie zwiększenia zawarcia Abonamentu. Może to jednak potrwać 1 lub 2 dni robocze, no ale tu juz powinine ten Sprzedawca się z Tobą skontaktować, jak otrzyma informację, że np. może dokonac takiego działania. W kwestii kaucji to też jest prawda. W tym przypadku, jak wpłacisz kaucję, będziesz mógł tego samego dnia zawrzeć tą Umowę. Zwrot kaucji możliwy jest przynajmniej po 3 miesiącach, od daty wystawienia opłaty za 1 fv.Ranger pisze:Proszę mi powiedzieć, czy taką sprawę załatwię od ręki w salonie, czy też obowiązuje tu limit aktywacji na firmę?
Przedstawiełm zaistniałą sytuację. Z tego co widzę, sprawa jest jeszcze w toku. Jak zostanie rozwiązana, z pewnością otrzymasz odpowiedźqper pisze:Play4you chyba podzialales coś w zgłoszeniu 32045801 ale problem nie został rozwiązany.
Ok, wiec kontakt za pomoca emaila tez moze byc. No chyba, ze zwrocicie srodki za polaczenie z BOK (ale to raczej jest niemozliwe).play4you2 pisze:Przykro mi, ale możemy kontaktować się wyłącznie na numery krajowe.
Moznaby bylo ustawic wszedzie takie same ustawienia i po klopocie.qper pisze:Generalnie na wszystkich umerach Fresh tak to działa tylko nie na numerze dziadka.