DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 2 z 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 241

 #483432  autor: play4you2
 20 cze 2011, 20:42
playonline pisze:- 32045989
Zostanie przekazane w najbliższym czsie.
playonline pisze:- 32045800
Już zgłoszono do weryfikacji.
playonline pisze:- 32046114
Będzie zgłoszone w najbliższym czasie.
muchakk pisze:Kiedy się WRESZCIE TYM ZAJMIECIE?
Uwierz mi, że sie tym zajmujemy. Niestety, robimy to, na co zezwala nam prawo. Nic więcej nie mogę dodać w tej kwestii.
muchakk pisze:Sorry, ale ja rozwiązuje z wami umowy z waszej winy.
Zawsze masz prawo złożyc stosowna skargę do rozpatrzenia. Aktualnie wygląda to tak, że masz udostepniony zasięg naszego partnera roamingowego. Jednak jak wspomniałem, masz prawo do złożenia stosownych roszczeń, w celu ich rozpatrzenia.
Patryk83żółwik pisze:Zgłoszenie nr 30736096
Ok, widzę że sprawa jest już nieaktualna, więc poproszę o zamknięcie tego.
Patryk83żółwik pisze:Zgłoszenie nr 31164985
Juz poprosiłem o szybsze rozwiązanie. Aktualnie jest to w dziale technicznym, więc jeszcze cos jest weryfikowane.
sumix pisze:Play4u, ja nie chce nic ponad to zeby w 2G Play normalnie dzialal wap, internet oraz zeby prawidlowo dzialaly MMSy w BRZEGU DOLNYM.
Jeżeli składałeś jakieś zgłoszenie, podaj mi proszę jego numer.
sumix pisze:Zgloszenie techniczne jest zamknięte po lakonicznym stwierdzeniu, ze technicy wprowadzili zmiany i teraz powinno byc cacy.
Skoro nie jest "cacy", zrób proszę nowe zgłoszenie i podaj mi jego numer.
qper pisze:zgłoszenie 32045801
Przekazałem do analizy. Myslę, że tym razem będzie ok.
qper pisze:Co do zgłoszenia 31210048 które już ponaglałeś 2 razy to nadal nic
No niestety, w tym przypadku rzeczywiście uzbrój się trochę w cierpliwość. Z tego co mi wiadomo, wymagana jest szersza analiza sprawy.
qper pisze:Miło, że jesteś bo już miałem się przenieś na wasz profil na FB na którym pomagacie
Dzięki, ale jakbys zauważył, tam działa "jedynka" a ja raczej rzadziej :mrgreen:. Za to ja jestem tutaj bardziej aktywny a on nie :wink:. Mimo wszystko nie martw się, z pewnością stąd nie zniknę :P. Moze być tak, że mnie nie będzie "jakiś" czas, ale zawsze do was wrócę 8).

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483446  autor: forum_tg
 20 cze 2011, 21:03
mam pytanko, chyba najlepiej byłoby jak by się play4you2 wypowiedział, otóż chciałbym dowiedzieć się czy rzecznik prasowy Pan M. Gruszka odpowiada na zapytania w jakimś konkretnym czasie, czy jak mu się podoba?

Ponadto wytłumacz mi proszę dlaczego dla Play są "równi i równiejsi"? nie wszystkich w ewidentny sposób traktuje sie tak samo. Przykładem może być zgłoszenie: 31796004 oraz informacja że innym osobom z mojego miasta uznano reklamacje. A dotyczyły tej samej sprawy w tym samym miejscu i czasie!
Jak to można wytłumaczyć?

 #483453  autor: Blank
 20 cze 2011, 21:11
tomektg pisze:mam pytanko, chyba najlepiej byłoby jak by się play4you2 wypowiedział, otóż chciałbym dowiedzieć się czy rzecznik prasowy Pan M. Gruszka odpowiada na zapytania w jakimś konkretnym czasie, czy jak mu się podoba?
Pan Marcin Gruszka może odpowiedzieć w terminie jaki mu odpowiada, lub nie odpowiedzieć w ogóle. Rzecznik Prasowy odpowiada za kontakty z mediami, a nie pojedynczymi użytkownikami.

Play ma ok. 5 milionów klientów. Zakładając, że 2 miliony osób chciałoby zadać mu pytanie, uważasz, że powinien każdemu odpowiedzieć?

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #483458  autor: play4you2
 20 cze 2011, 21:22
tomektg pisze:mam pytanko, chyba najlepiej byłoby jak by się play4you2 wypowiedział, otóż chciałbym dowiedzieć się czy rzecznik prasowy Pan M. Gruszka odpowiada na zapytania w jakimś konkretnym czasie, czy jak mu się podoba?
No przykro mi, ale jeżeli chodzi o naszego Rzecznika, to nie wypowiadam się na jego temat. Mam zasadę, że kwestie związane z działalnością Marcina są po jego stronie i nie komentuje jego działań ani żadnych wypowiedzi.
tomektg pisze:Ponadto wytłumacz mi proszę dlaczego dla Play są "równi i równiejsi"?
Wybacz, ale z tym stwierdzeniem zdecydowanie się nie zgodzę. Rozumiem, że Twoja sprawa była rozpatrzona w ten, nie inny sposób, jednak pewne czynniki spowodowały, że otrzymałeś właśnie taką, a nie inną odpowiedź. Wybacz, ale o szczegółach odpowiedzi i sprawy nie mogę rozmawiać na forum. Mam jednak pytanie, czy to, co zgłaszałeś w reklamacji nadal wystepuje?

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483495  autor: Kamil_K
 20 cze 2011, 22:45
Zgłoszenie nr 31356619.

Zgodziliście się, że jest problem i obiecaliście coś zrobić.
Od tego czasu jest tylko gorzej.

Zgłoszenie nr 31361073.

Fragment odpowiedzi: Proszę zatem o próbę połączenia z internetem za pomocą innego modelu telefonu.
Czy ja piszę cokolwiek o Internecie? NIE.

Fragment odpowiedzi: Proszę zatem o sprawdzenie czy trudności mogą być spowodowane wadliwym działaniem telefonu lub karty SIM.
Czy komunikaty w słuchawce mogą być powodowane wadliwym działaniem telefonu lub karty SIM? NIE.

A opisywana sytuacja wciąż ma miejsce...

 #483501  autor: playonline
 20 cze 2011, 23:10
play4you2 pisze:Zostanie przekazane w najbliższym czsie.
play4you2 pisze:Już zgłoszono do weryfikacji.
Będzie zgłoszone w najbliższym czasie.
Dzieki i mam nadzieje, ze tym razem "te" dzialy podejda bardziej profesjonalnie do sprawy... YouTube chyba maja dostepnego.
Swoja droga chyba wiecie, ze nie pisalbym zgloszen z byle powodu... (?)

[ Dodano: 2011-06-21, 00:04 ]
PS Dzis (tj w zasadzie wczoraj 20.06.2011) otrzymalem kolejne emaile w ktorych byla tresc z smsow wyslanych do mnie kilka dni temu... :/

 #483524  autor: Pajuch
 21 cze 2011, 01:53
zawsze można się zaopatrzyć w darmowy internet jak cos z play nie teges ;) http://www.aero2.pl/www/ubdi.html

 #483528  autor: sumix
 21 cze 2011, 06:39
play4u2

FYI zgłoszenie podałem w poprzednim wątku, przed jego zamknięciem.

1 16.06.2011 31972584 Zgłoszenie techniczne E-mail Rozpatrywane
2 16.06.2011 31958140 Zgłoszenie techniczne Telefon Rozpatrywane
3 02.06.2011 31528982 Kwestie techniczne WWW Zakończone

Nie wiem co technicy nawywijali, nie znam się. Wiem, że trace czas, pieniądze i nerwy.
Dziękuje i pozdrawiam.

 #483546  autor: play4you2
 21 cze 2011, 10:35
Kamil_K pisze:Zgłoszenie nr 31356619.
Przyznaję, że w czsasie kiedy to zgłaszałeś, były robione pewne zmiany, więc mozliwe, że tak było. Na chwilę obecną, raczej nie powinno już nic wystepować.
Kamil_K pisze:Zgłoszenie nr 31361073.
Sprawa była weryfikowana i opierano się na samych danych z systemu, które nie potwierdziły problemów. Przyznaję, że w odpowiedzi niepotrzebnie wspomniano o internecie, gdyż rzeczywiście, nic na ten temat nie pisałeś. Przekazałem juz tą kwestię przełożonemu tej osoby, aby zwrócił jej uwagę na to, co odpiosuje i w jaki sposób. Niemniej jednak, pomijając ten aspekt z informacją o internecie, konsultant udzielił Ci prawidłowej informacji.
Kamil_K pisze:A opisywana sytuacja wciąż ma miejsce...
Ok, poproszę, aby ktoś się z Toba skontaktował i poromzawiacie o sprawie. Pewnie zostaniesz poproszony o podanie kilku danych, wówczas sprawę przekażemy zapewne do technicznego.
sumix pisze:31972584 Zgłoszenie techniczne E-mail Rozpatrywane
Jeszcze dzisiaj w tej sprawie ktoś się z Tobą skontaktuje.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483548  autor: kuwejt
 21 cze 2011, 10:51
P4U, przegapiłeś trochę pytań/zagadnień z końcówki poprzedniego tematu :/ --> http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php ... start=4860
mniej więcej od strony 314 gdzie była Twoja ostatnia wypowiedź. :|

M.in.:
p4u czy jest jakakolwiek szansa, że w najbliższym czasie w play online na karte dostępna będzie usługa wysyłania sms? Czym podyktowany jest jej brak?

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #483550  autor: play4you2
 21 cze 2011, 10:54
kuwejt pisze:P4U, przegapiłeś trochę pytań/zagadnień z końcówki poprzedniego tematu :/ -->
Przyznam szczerze, że je czytałem, ale jak zauważyłeś, wspomniałem w tym wątku, w pierwszym poście, że jeżeli pewne kwestie nadal wystepują, to poprosiłem o ich przedstawienie już w tym wątku, żeby nie "kopiować" spraw, które być może są już nieaktualne. Tak więc, jeżeli ktoś ma pytania na które nie odpowiedziałem w zamkniętym wątku a są nadal aktualne, proszę o ich ponowne zamieszczenie.
kuwejt pisze:p4u czy jest jakakolwiek szansa, że w najbliższym czasie w play online na karte dostępna będzie usługa wysyłania sms? Czym podyktowany jest jej brak?
Niestety, jest to pytanie z zakresu marketingu i ofert, tak więc nie mogę udzielić na nie odpowiedzi, ze względu na Tajemnicę Telekomunikacyjną. Zapewniam Cię jednak, że jak pojawią się nowe Oferty, najszybciej o nich dowiesz się na blogu naszego rzecznika.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483604  autor: user_delete19
 21 cze 2011, 14:15
właśnie 'dostałem' telefon od play z super ofertą. problem:
- na numer stacjonarny którego play nie podawałem;
- wiadomość automatyczna

o ile pierwsze wykorzystywane jest przez wszystkich sprzedawców garków z włosia z wielbłąda do masażu, tak frapuje mnie druga rzecz -- czy PT nie zabrania stosowania komunikatów automatycznych?

 #483608  autor: play4you2
 21 cze 2011, 14:25
wojciech pisze:- na numer stacjonarny którego play nie podawałem;
Niekoniecznie musiałeś podawać go Play. Mogłeś podać innej firmie, z którą współpracujemy a ta firma w oparciu o Twoją zgodę reealziuje konkretne zlecenia lub po prostu "sprzedałeś" gdzieś swoje dane, które zostały przekazane nam, do celów marketingowych. Generalnie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, masz prawo do informacji, skąd i na jakiej podstawie są te dane. W tym celu nalezy wysłać pismo z prośbą o złożenie wyjaśnień, podając szczegółowe informacje dotyczące sprawy.
wojciech pisze:czy PT nie zabrania stosowania komunikatów automatycznych?
Nie, jest to komunikkacja IVR i jest stosowana w marketingu sprzedaży. Reguluje to Ustawa z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Link do Ustawy ---> http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0271.htm

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483619  autor: user_delete19
 21 cze 2011, 14:44
play4you2 pisze:Niekoniecznie musiałeś podawać go Play.
Tak, został wieeeki temu opublikowany w 'ksiażce telefonicznej' (bo wtedy było opt-out zamiast aktualnego opt-in) i wystarczy wygrzebać starą książke i można dzwonić... cudownie co nie?
play4you2 pisze: tym celu nalezy wysłać pismo z prośbą o złożenie wyjaśnień, podając szczegółowe informacje dotyczące sprawy.
można via zgłoszenie play24? :>

 #483640  autor: play4you2
 21 cze 2011, 16:08
wojciech pisze:Tak, został wieeeki temu opublikowany
Rozumiem, że możesz nie przypominać sobie takiej sytuacji, niemniej jednak uwierz mi, że wystarczy nawet twoja zgoda np. w TP na przekazywanie tych danych innym podmiotom i na tej podstawie już mozemy uzyskać Twój numer telefonu. Nie ma co zresztą dywagować, takie informacje są do sprawdzenia.
wojciech pisze:można via zgłoszenie play24? :>
Niestety, zgodnie z Ustawą, Art. 32, takie zapytanie nalezy zgłaszać tylko i wyłącznie pisemnie, na adres korespondencyjny. Nie zapomnij zamieścić w pismie oprócz samego zapytania, również swojego numeru PESEL (wymóg ustawowy). Na odpowiedź w tej kwestii również korespondencyjnie (wyłącznie), mamy 30 dni od daty otrzymania zapytania.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483654  autor: playonline
 21 cze 2011, 17:04
P4Y - prosba, dzwoniono do mnie przed chwila (21.06.2011 o godzinie 16:37) na numer Play. Poprosilem w reklamacjach aby kontakt byl na numer zagraniczny, no chyba, ze zechcecie mi rekompensowac utracone zlotowki... Czy mozesz przekazac informacje?

 #483655  autor: Ranger
 21 cze 2011, 17:08
Mam taką sprawę - przedsiębiorca przenosi się od innego operatora (taryfa firmowa) do Play dla Firm. Umowa zostaje zawarta z wyprzedzeniem (około parędziesiąt dni) w salonie, przedsiębiorca wybiera dwie taryfy i dwa nowe telefony w promocyjnej cenie, wyczekując jednocześnie na przeniesienie dwóch numerów do Play (operator jest upoważniony do załatwienia tego w imieniu klienta). W międzyczasie przedsiębiorca chce aktywować trzeci numer (oba wcześniejsze numery nie są jeszcze przeniesione, ale umowa jest podpisana), który jest już w Play, tyle że na kartę. Aktywacja będzie dotyczyć samego abonamentu bez telefonu na dwa lata.

Proszę mi powiedzieć, czy taką sprawę załatwię od ręki w salonie, czy też obowiązuje tu limit aktywacji na firmę? Czy mógłby ktoś kompetentny wypisać takowe limity dla firm? Dostałem dwie różne informacje - w jednej pani mi napisała, że aby aktywować trzecią usługę, muszę opłacić kaucję lub poczekać 105 dni. Druga pani (o wiele bardziej rzeczowa) oznajmiła mi, że limit telefonów na przedsiębiorcę (1 osoba) wynosi 4: dwa abonamenty z telefonem i dwa bez niego. W tej sytuacji można aktywować trzeci numer bez telefonu bez niepotrzebnej zwłoki. To jak to jest? :)

Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam!

 #483657  autor: qper
 21 cze 2011, 17:11
Play4you chyba podzialales coś w zgłoszeniu 32045801 ale problem nie został rozwiązany.
Zgłoszenia jeszcze nie zamknto ale już widzę za rozwiazanie problemu braku komunikatow lektora przyjęto ponowne włączenie notki SMS.

Wylaczenie notki powoduje brak komunikatów lektora.
Problem w tym ze SMS wylaczajacy notke powinien zmienić przekierowanie z numeru 790 998 729 na numer bez notki 790 998 725

Generalnie na wszystkich umerach Fresh tak to działa tylko nie na numerze dziadka.


Proszę cię pomóż żeby to definitywnie rozwiązać. Notki nie chcemy na tym numerze

 #483662  autor: play4you2
 21 cze 2011, 17:38
playonline pisze:Poprosilem w reklamacjach aby kontakt byl na numer zagraniczny, no chyba, ze zechcecie mi rekompensowac utracone zlotowki... Czy mozesz przekazac informacje?
Przykro mi, ale możemy kontaktować się wyłącznie na numery krajowe.
Ranger pisze:Proszę mi powiedzieć, czy taką sprawę załatwię od ręki w salonie, czy też obowiązuje tu limit aktywacji na firmę?
Generalnie jest tak, że rzeczywiście obowiązuje limit aktywacji, nawet jak 3 usługa to tylko Abonament bez telefonu. Niemniej jednak, Sprzedawca w Salonie może wystąpić w Twoim imieniu o umożliwienie zwiększenia zawarcia Abonamentu. Może to jednak potrwać 1 lub 2 dni robocze, no ale tu juz powinine ten Sprzedawca się z Tobą skontaktować, jak otrzyma informację, że np. może dokonac takiego działania. W kwestii kaucji to też jest prawda. W tym przypadku, jak wpłacisz kaucję, będziesz mógł tego samego dnia zawrzeć tą Umowę. Zwrot kaucji możliwy jest przynajmniej po 3 miesiącach, od daty wystawienia opłaty za 1 fv.
qper pisze:Play4you chyba podzialales coś w zgłoszeniu 32045801 ale problem nie został rozwiązany.
Przedstawiełm zaistniałą sytuację. Z tego co widzę, sprawa jest jeszcze w toku. Jak zostanie rozwiązana, z pewnością otrzymasz odpowiedź ;-)

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #483663  autor: playonline
 21 cze 2011, 17:41
play4you2 pisze:Przykro mi, ale możemy kontaktować się wyłącznie na numery krajowe.
Ok, wiec kontakt za pomoca emaila tez moze byc. No chyba, ze zwrocicie srodki za polaczenie z BOK (ale to raczej jest niemozliwe).

[ Dodano: 2011-06-21, 17:41 ]
qper pisze:Generalnie na wszystkich umerach Fresh tak to działa tylko nie na numerze dziadka.
Moznaby bylo ustawic wszedzie takie same ustawienia i po klopocie. ;)
  • Strona 2 z 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 241
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 241