DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 58 z 241
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 241

 #496124  autor: mkowalski
 12 sie 2011, 16:19
play4you2, możesz odnieść się do tematu faktur?

Czy naprawdę uważacie, że w porządku jest ustalanie terminu płatności faktury na 17 sierpnia, podczas gdy samą fakturę udostępniacie do wglądu dopiero 12 sierpnia?

 #496127  autor: Blank
 12 sie 2011, 16:21
adam45648 pisze:Potrzebuję informacji na temat oddawania telefonu na gwarancje w sklepie internetowym. Czy oprócz telefonu i karty gwarancyjnej potrzeba coś więcej wysłać? Paczkę trzeba jakoś opisać? I czy zwracają pieniądze za wysyłkę?
Ale po co? Telefony sprzedawane przez Play są objęte gwarancją producenta, więc telefon oddajesz do jednego z serwisów producenta.
Staraj się omijać pracowników Play szerokim łukiem - tak długo jak to tylko możliwe.

PS. W wypadku gdy zdecydujesz się do nich jednak wysłać paczkę z telefonem, wiedz, że procedura się przedłuży. Play nie zwróci pieniędzy za wysyłkę, bo nie ma takiego obowiązku.
potargany pisze:Mam szybkie pytanie

Jesli skladalem reklamacje 12 lipca / a dzis 12 sierpien - i nie mam nadal odpowiedzi - to jutro 13 stego bedzie ona uznana za zasadna ?? Czy to 30 dni roboczych ?
Nie rób nic w tej sprawie, a jutro będzie uznana za zasadną ze wszystkimi tego konsekwencjami.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #496133  autor: adam45648
 12 sie 2011, 16:26
ok dzieki za informacje w takim razie ide sie przejsc do serwisu. :)

 #496249  autor: playonline
 13 sie 2011, 07:19
Witam,

cos sie chyba w Play po*ieprzylo...

Kilka dni temu dostalem info, ze usluga TelePlay zostala przedluzona do 15 wrzesnia a dzis taki komunikat?!

Obrazek

 #496263  autor: forum_tg
 13 sie 2011, 10:22
potargany pisze:Jesli skladalem reklamacje 12 lipca / a dzis 12 sierpien - i nie mam nadal odpowiedzi - to jutro 13 stego bedzie ona uznana za zasadna ?? Czy to 30 dni roboczych ?
uznali za zasadną?

 #496273  autor: potargany
 13 sie 2011, 11:12
OK

To mamy 13 sierpień , minął termin 30 dniowy - jak to teraz ubrać w słowa ..

Ze względu na niedotrzymanie 30sto dniowego terminu , reklamacja została uznana za zasadną ...

Ustawa Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (DzU 2004 Nr 171, poz. 1800, Art. 101, 104-110) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej z dnia 1 października 2004 r. (DzU 2004 Nr 226, poz. 2291)


Jeśli ktoś wie jak to ubrać w słowa zapraszam na PW

Pieniądze to nie wszystko ...

 #496315  autor: ukefake
 13 sie 2011, 14:40
potargany pisze:Mam szybkie pytanie

Jesli skladalem reklamacje 12 lipca / a dzis 12 sierpien - i nie mam nadal odpowiedzi - to jutro 13 stego bedzie ona uznana za zasadna ?? Czy to 30 dni roboczych ?
reklamacja została uznana za zasadną już 12 sierpnia bo lipiec ma 31 dni :)
Sugeruję sprawdzić czy jest, i jeśli tak, to z jaką datą wystawiona odpowiedź w play24. Proponuję również zrobić zrzut ekranu z reklamacją, tak aby były widoczne wszystkie daty.

Co do treści zgłoszenia to proponuję coś w stylu: zgodnie z ragulaminem (podać paragraf z regulaminu playa) reklamacja ze zgłoszenia nr ... została uznana. w zwiazku z tym proszę o zwrot reklamowanej kwoty w wysokosci ... na konto nr ... (zakladam, ze reklamacja dotyczyla kasy) w ustawowym terminie.

 #496334  autor: mkowalski
 13 sie 2011, 15:38
ukefake pisze:Co do treści zgłoszenia to proponuję coś w stylu: zgodnie z ragulaminem (podać paragraf z regulaminu playa) reklamacja ze zgłoszenia nr ... została uznana. w zwiazku z tym proszę o zwrot reklamowanej kwoty w wysokosci ... na konto nr ... (zakladam, ze reklamacja dotyczyla kasy) w ustawowym terminie.
Jeśli już, to "Zgodnie z art. [numer] ustawy Prawo Telekomunikacyjne" - termin 30 dni jest narzucony przez prawo, a nie przez regulamin Playa.

 #496338  autor: potargany
 13 sie 2011, 16:04
Czyli

Ustawa Prawo telekomunikacyjne z dnia 16 lipca 2004 r. (DzU 2004 Nr 171, poz. 1800, Art. 101, 104-110) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie trybu postępowania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna odpowiadać reklamacja usługi telekomunikacyjnej z dnia 1 października 2004 r. (DzU 2004 Nr 226, poz. 2291)

??

Pieniądze to nie wszystko ...

 #496356  autor: Pajuch
 13 sie 2011, 18:01
mkowalski pisze:Jeśli już, to "Zgodnie z art. [numer] ustawy Prawo Telekomunikacyjne" - termin 30 dni jest narzucony przez prawo, a nie przez regulamin Playa.
Dokladnie :-D Tylko jest mały szkopuł PLAY mógł odpisać i wysłać listem poleconym odpowiedz tak jak robi to przynajmniej plus/orange/era wiec liczy sie data nadania ;)

W play maja bordello bom bom wiec zapewne nic nie wyslali :-D :mrgreen:

 #496357  autor: forum_tg
 13 sie 2011, 18:01
mam pytanie, niedługo będę wyjeżdżał na wakacje za granicę i chciałbym wiedzieć czy korzystając z telefonu, będą mi pobierane pieniądze z pakietu złotówek, które to są zebrane czy to poprzez zamianę (np z 5 na 10, 10 na 30), czy też z kodów z nakrętek coca-cola itd. (bo one są w jednej puli),a niektórzy mają ją za przeniesienie numeru z innej sieci do sieci PLAY.
posiadam taryfę: Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci

 #496360  autor: mkowalski
 13 sie 2011, 18:06
Pajuch pisze:Dokladnie :-D Tylko jest mały szkopuł PLAY mógł odpisać i wysłać listem poleconym odpowiedz tak jak robi to przynajmniej plus/orange/era wiec liczy sie data nadania ;)
A tu nie masz racji. Pewnie Play będzie się upierał przy wersji, że liczy się data nadania, ale było kilka spraw sądowych i były jednoznacznie rozstrzygane na korzyść klienta - według sądów wiążącą datą jest data otrzymania pisma przez klienta.

W większości przypadków nikt nie będzie szedł do sądu w takiej sprawie, ale czasem są sytuacje gdzie chodzi o większe pieniądze. A wtedy warto wiedzieć, jaką wykładnię prawa stosują sędziowie ;)
Ostatnio zmieniony 13 sie 2011, 18:11 przez mkowalski, łącznie zmieniany 1 raz.

 #496361  autor: forum_tg
 13 sie 2011, 18:09
mkowalski, coś źle zacytowałeś, to nie jest mój post, tylko Pajuch, wiec edytuj posta! ;)
a co powiesz odnośnie mojego zapytania?

 #496362  autor: mkowalski
 13 sie 2011, 18:12
tomektg pisze:mam pytanie, niedługo będę wyjeżdżał na wakacje za granicę i chciałbym wiedzieć czy korzystając z telefonu, będą mi pobierane pieniądze z pakietu złotówek, które to są zebrane czy to poprzez zamianę (np z 5 na 10, 10 na 30), czy też z kodów z nakrętek coca-cola itd. (bo one są w jednej puli),a niektórzy mają ją za przeniesienie numeru z innej sieci do sieci PLAY.
posiadam taryfę: Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci
W roamingu środki są rozliczane z konta głównego. Dodatkowo nie będziesz korzystał z promocyjnych SMS-ów (które w Twoim profilu masz za doładowania konta).

 #496364  autor: potargany
 13 sie 2011, 18:17
Pajuch pisze:
mkowalski pisze:Jeśli już, to "Zgodnie z art. [numer] ustawy Prawo Telekomunikacyjne" - termin 30 dni jest narzucony przez prawo, a nie przez regulamin Playa.
Dokladnie :-D Tylko jest mały szkopuł PLAY mógł odpisać i wysłać listem poleconym odpowiedz tak jak robi to przynajmniej plus/orange/era wiec liczy sie data nadania ;)

W play maja bordello bom bom wiec zapewne nic nie wyslali :-D :mrgreen:

no tak - ale u mnie caly czas ROZPATRYWANE W SELFACARE - wiec chyba maja ZONKA :)

Pieniądze to nie wszystko ...

 #496365  autor: forum_tg
 13 sie 2011, 18:22
mkowalski pisze:
tomektg pisze:mam pytanie, niedługo będę wyjeżdżał na wakacje za granicę i chciałbym wiedzieć czy korzystając z telefonu, będą mi pobierane pieniądze z pakietu złotówek, które to są zebrane czy to poprzez zamianę (np z 5 na 10, 10 na 30), czy też z kodów z nakrętek coca-cola itd. (bo one są w jednej puli),a niektórzy mają ją za przeniesienie numeru z innej sieci do sieci PLAY.
posiadam taryfę: Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci
W roamingu środki są rozliczane z konta głównego. Dodatkowo nie będziesz korzystał z promocyjnych SMS-ów (które w Twoim profilu masz za doładowania konta).
ale to też się tyczy pakietu złotówek? bo z smsami to czysta sprawa (tak samo jak z internetem, czy minutami).

 #496370  autor: Karlos20
 13 sie 2011, 18:41
tomektg pisze:mam pytanie, niedługo będę wyjeżdżał na wakacje za granicę i chciałbym wiedzieć czy korzystając z telefonu, będą mi pobierane pieniądze z pakietu złotówek, które to są zebrane czy to poprzez zamianę (np z 5 na 10, 10 na 30), czy też z kodów z nakrętek coca-cola itd. (bo one są w jednej puli),a niektórzy mają ją za przeniesienie numeru z innej sieci do sieci PLAY.
posiadam taryfę: Play Fresh Darmowe SMSy do wszystkich sieci
Połączenia wykonywane z zagranicy do Polski są taryfikowane z konta głównego (z doładowań). Środki promocyjne są do zużycia wyłącznie w Polsce na połączenia krajowe.
Była kiedyś opcja testowania usługi "TelePlay" (nie wiem, jak jest obecnie, czy testy się zakończyły), gdzie po jej aktywacji, mając komputer z dostępem do neta, mogłeś dzwonić z aplikacji w ramach swojego numeru telefonu, płacąc tyle samo, jakbyś był w Polsce - i to zagranicą - ale zaznaczam, że testy tej usługi chyba już się skończyły.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥

 #496471  autor: playonline
 13 sie 2011, 23:49
ppp1ppp pisze:teleplay znowu działa, rzecznik pisał na swoim blogu http://blogplay.pl/2011/07/teleplay-znow-w-akcji/
To Gruszka musi sie bardziej postarac bo nadal NIE DZIALA... :/

PS. Z tego co widze to link przekierowuje do tresci z... lipca 2011 a o ile mnie pamiec nie myli to juz jest sierpien tak w polowie.. ;)

[ Dodano: 2011-08-14, 00:11 ]
Tak przy okazji:

KONFERENCJA

"Najpierw kategoria PING. Dla osob, ktore nie sa do konca zorganizowane, zorientowane w technologi. To jest taka szybkosc laczenia sie z serwerem. Im ta szybkosc jest mniejsza, tym lepiej."

No sadze, ze ktos tutaj faktycznie nie jest zorganizowany... ;)

[ Dodano: 2011-08-14, 00:17 ]
Karlos20 pisze:ale zaznaczam, że testy tej usługi chyba już się skończyły.
Zakonczyly sie nie testy a mozliwosc aktywacji w ramach testow... Ci co mieli ja zaktywowana to do 15ego wrzesnia powinni miec ja dostepna zgodnie z otrzymanym smsem... W Play cos sie skopalo i nie mozna sie zalogowac... Poza tym usluga ma powazna wade... Jak uzywasz mikrofonu z laptopa to prawie nic nie slychac. Nie mozna tego powiedziec o Skype gdzie wszystko smiga. Tzn nie slysza za bardzo osoby ktore rozmawiaja przez telefon. Tak wiec zalecam uwazne czytanie wczesniejszych komentarzy i zwrocenie uwagi na screeny... ;)

[ Dodano: 2011-08-14, 09:54 ]
No nic, wyslalem jeszcze raz smsa aby zaktywowac usluge (bo moze w Play cos sie przypadkiem odpielo) i dostalem komunikat zwrotny:
"TelePlay: Prenumerata jest juz aktywna. Poczekaj na SMS-a potwierdzajacego wlaczenie uslugi. Wiecej informacji o usludze znajdziesz na www.tele.play.pl"

Hmm... No tak, aktywowalem ja ale w ramach testu (sms o tresc TEST a nie jak teraz jest, ze trzeba o tresci START) wiec logiczne, ze jest aktywna tylko dlaczego majac konto aktywne mam komunikat taki jak ten:

Obrazek

[ Dodano: 2011-08-14, 10:02 ]
No i info o statusie uslugi na Play24...

Obrazek

[ Dodano: 2011-08-14, 10:08 ]
Tak swoja droga, mala sugestia dla adminow strony Play... Skoro juz jest Play24 i krotkie wyjasnienie w zakladce Uslugi czym jest dana usluga/pakiet to moze w rozwinieciu warto by bylo zamiescic linki do Regulaminow aby Klient mial pewnosc, ze czyta wlasciwy? :) W chwili obecnej to wyglada tak, ze jest tylko krotkie wyjasnienie uslugi/pakietu a Regulaminu szukaj sobie sam..

 #496527  autor: ppp1ppp
 14 sie 2011, 12:40
playonline pisze:Skoro juz jest Play24 i krotkie wyjasnienie w zakladce Uslugi czym jest dana usluga/pakiet to moze w rozwinieciu warto by bylo zamiescic linki do Regulaminow aby Klient mial pewnosc, ze czyta wlasciwy?
świetny pomysł, tym bardziej przyda się to osobą mającym "starsze" plany taryfowe - znalezienie właściwego regulaminu to często katorga
  • Strona 58 z 241
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 241
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 241