Telekomunikacja jak na dłoni






[Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)

Moderator: Moderatorzy

Regulamin działu
Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
Wiadomość
Autor

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez hanka_kr » 11 sty 2018, o 21:29

Podpisałam umowę na: FORMUŁA MIX ELASTYCZNY z doładowaniem comiesięcznym na kwotę 30,00 zł. Zgodnie z umową dokonałam doładowania kwotą 30,00 zł, ale w rozbiciu, nie jako jedno doładowanie. PLAY nie chce mi uznać doładowania jako kontraktowego, gdyż nie było te jednokrotne doładowanie kwotą 30,00 zł, pisałam reklamację, że przecież umowa i regulamin nie określają, że ma to być jednorazowe doładowanie kwotą 30,00 zł, gdyby tak było zrobiłabym doładowanie zgodnie z umową.
hanka_kr
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 sty 2018, o 20:27

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez zoltan666 » 11 sty 2018, o 21:42

A nie ma przypadkiem w regulaminie takiego punktu: "Wartość Doładowań minimalną Kwotą kontraktową dla pierwszych 12stu Doładowań to odpowiednio: 30 PLN, 40 PLN albo 50 PLN a dla kolejnych12stu Doładowań to odpowiednio: 60 PLN, 80 PLN albo 100 PLN."?
zoltan666
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1551
Dołączył(a): 16 sty 2009, o 19:05
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 9
Model telefonu: Lenovo P2
Sieć: Play

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez damdol5 » 11 sty 2018, o 22:26

Dokładnie taki zapis w regulaminie się znajduje.

Do tego jest jeszcze odpowiednia tabelka także reklamacja prawidłowo odrzucona :)
damdol5
Cichy Czytelnik
Cichy Czytelnik
 
Posty: 83
Dołączył(a): 30 paź 2017, o 19:09

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez hanka_kr » 12 sty 2018, o 00:52

Zgadzam się jest zapis w regulaminie, że wartość doładowań minimalną kwotą kontraktową w moim przypadku wynosi 30,00 zł, ale nie jest napisane, że to doładowanie musi być jednorazowym doładowaniem w kwocie 30,00 zł, bo ja doładowałam kwotą 30,00 zł, ale w rozbiciu. Tabelka również nie mówi, że musi to być jednorazowe doładowanie w kwocie minimalnej w moim przypadku 30,00 zł. Więc uważam, że moje doładowanie powinno być uznane jako kontraktowe.
hanka_kr
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 2
Dołączył(a): 11 sty 2018, o 20:27

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez zoltan666 » 12 sty 2018, o 01:15

Jest za to mowa o 12 doładowaniach.
zoltan666
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1551
Dołączył(a): 16 sty 2009, o 19:05
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 9
Model telefonu: Lenovo P2
Sieć: Play

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez Robin560 » 2 mar 2018, o 12:44

działa wam play24? Strona działa a p24 nie.
Robin560
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 227
Dołączył(a): 24 wrz 2017, o 17:15
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Model telefonu: Xiaomi redmi note 4
Sieć: Play, RBM,T-mobile, inne testowo

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez Gregrin » 2 mar 2018, o 13:12

Działa. Moze wyczyść cahe.
Gregrin
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 3412
Dołączył(a): 1 kwi 2014, o 16:29

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez bartek07 » 3 mar 2018, o 20:22

Zauważyłem, że mam odblokowany zasięg Orange w Play mimo, że wcześniej miałem zablokowany.
Może ktoś potwierdzić kto nigdy nie prosił o odblokowanie zasięgu Orange?
bartek07
Ostrożny rozmówca
Ostrożny rozmówca
 
Posty: 163
Dołączył(a): 9 cze 2016, o 10:51

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez Gregrin » 4 mar 2018, o 09:30

Gregrin
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika
 
Posty: 3412
Dołączył(a): 1 kwi 2014, o 16:29

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez gerrard725 » 18 kwi 2018, o 18:17

Doładowanie musi być kwotą kontraktową lub wyższą. Jeśli było 2 razy niższą to żadne z nich się nie liczy.
gerrard725
Obserwator
Obserwator
 
Posty: 1
Dołączył(a): 18 kwi 2018, o 18:11

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez forum_tg » 21 cze 2018, o 18:36

Witam,

czy ktoś z Was posiada aktualne regulaminy do przekierowań połączeń w Play na Kartę.

Ponadto ktoś wie jak działa przekierowanie połączeń przy połączeniach z numerów zastrzeżonych, a przy założeniu że odbierający ma zablokowane połączenia przychodzące z numerów ukrytych.
forum_tg
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 2 lis 2010, o 21:27
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 3
Model telefonu: dual SIM
Sieć: Play, Orange

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez mkkot » 1 lip 2018, o 14:18

Z tego co kojarzę, to informacja o przekierowaniach znajduje się co najwyżej w cenniku oferty. Co do drugiego pytania, takie połączenie najpewniej zostanie zablokowane, a nie przekierowane.
mkkot
Zapalony dyskutant
Zapalony dyskutant
Avatar użytkownika
 
Posty: 339
Dołączył(a): 25 maja 2012, o 13:01
Lokalizacja: Śląsk
Sieć: Play

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez forum_tg » 1 lip 2018, o 21:16

Informacją jaką otrzymałem z Play

Play napisał(a):Załączam informację dotyczącą konfiguracji połączeń:

Przekierowanie - Numer poza zasięgiem 0.00 PLN
Możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez siebie numer lub pocztę głosową, w przypadku gdy jesteś poza zasięgiem sieci, lub masz wyłączony telefon. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płaci Pan według cennika PLAY. Przekierowanie można ustawić wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *62*numer#; Dezaktywacja: #62#; Obecny stan: *#62#

Przekierowanie - Brak odpowiedzi 0.00 PLN
Możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez siebie numer lub pocztę głosową, w przypadku gdy po określonym czasie (np. 30 s.) nie odbierzesz połączenia. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płaci Pan według cennika PLAY. Przekierowanie można ustawić wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *61*numer# ; Dezaktywacja: #61# ; Obecny stan: *#61#

Przekierowanie - Numer zajęty 0.00 PLN
Możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez ciebie numer lub pocztę głosową, w przypadku gdy właśnie rozmawiasz przez telefon i nie masz aktywnej usługi połączeń oczekujących. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płaci Pan wg cennika PLAY. Przekierowanie można ustawić wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *67*numer#; Dezaktywacja: #67#; Obecny stan: *#67#

Stałe przekierowanie połączeń 0.00 PLN
Możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez siebie numer lub pocztę głosową. Przekierowania na pocztę głosową są bezpłatne, za inne płacisz według cennika PLAY. Przekierowanie można ustawić dla wszystkich rozmów przychodzących wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *21*numer#; Dezaktywacja: #21#; Obecny stan: *#21#

Połączenia oczekujące 0.00 PLN
Funkcjonalność ta umożliwia poinformowanie Ciebie o nadchodzącym kolejnym połączeniu, w trakcie, gdy prowadzi Pan już inną rozmowę - usłyszy Pan wtedy w słuchawce telefonu dyskretny sygnał "bip". Osoba dzwoniąca usłyszy sygnał, że linia jest wolna. Połączenie oczekujące można ustawić wstukując poniższy kod z klawiatury telefonu i zatwierdzając klawiszem, który używa Pan do inicjacji połączenia (np. zielona słuchawka). Aktywacja: *43#; Dezaktywacja: #43#; Obecny stan: *#43#

Kody USSD przekierowania:
Bezwarunkowego - aktywacja: *21*numer# dezaktywacja: #21#
gdy zajęty - aktywacja: *67*numer# dezaktywacja: #67#
gdy nie odpowiada - aktywacja: *61*numer# dezaktywacja: #61#
gdy nieosiągalny - aktywacja: *62*numer# dezaktywacja: #62#

Regulaminu nie ma dostępnego. Pana zgłoszenie weźmiemy pod uwagę, aby w przyszłości stworzyć regulamin dostępny dla klientów Play.
forum_tg
Spamer ;)
Spamer ;)
 
Posty: 1091
Dołączył(a): 2 lis 2010, o 21:27
Lokalizacja: Polska
Pochwały: 3
Model telefonu: dual SIM
Sieć: Play, Orange

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez hdfunpack » 12 lip 2018, o 17:55

Jak przejść z taryfy RBM II do Play RWK ?

Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
hdfunpack
Spamer ;)
Spamer ;)
Avatar użytkownika
 
Posty: 1400
Dołączył(a): 9 lip 2013, o 10:45
Pochwały: 56

Re: [Play] Tu znajdziesz pomoc - cz. II

Postprzez Johnny » 12 lip 2018, o 22:39

*163*2#
Johnny
Stary wyjadacz
Stary wyjadacz
 
Posty: 517
Dołączył(a): 12 gru 2017, o 11:32

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Sieci komórkowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości