DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 242 z 244
  • 1
  • 240
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244

 #482834  autor: mkowalski
 18 cze 2011, 12:11
rogmaniek pisze:
mkowalski pisze:Jakiś miesiąc temu sprawdzałem na granicy z Niemcami i to właśnie nasz sygnał szedł kilometr wgłąb Niemiec, a nie na odwrót Więc zdarzają się i pozytywne sytuacje.
To oczywiście dobrze :smt042 Chociaż, moim zdaniem, to i tak nie dużo. Gdyby tak z kilka, czy kilkanaście kilometrów, od polskiej granicy, mieć w Niemczech zasięg polskiej sieci, to byłoby bardzo fajnie
Źle się wyraziłem. Kilometr od granicy był zasięg, ale po jego mocy wnioskuję, że był jeszcze spory kawałek dalej. Niestety nie miałem okazji tego sprawdzić.

 #482880  autor: pakierhakierxd
 18 cze 2011, 13:42
Też dobrze 30 minut w roamingu

Pozdrawiam :)

 #482884  autor: KamaZ
 18 cze 2011, 13:47
rogmaniek pisze:Dziwne... Sygnał BTS'ów P4, jest jakby wyciszany/przytłumiany przez stacje ukraińskich operatorów? Dlaczego chwilami, a nie cały czas? Tak by się zmieniała propagacja fal, od strony ukraińskich operatorów? Jakoś sobie to inaczej wyobrażałem. Jeśli na pewno tak jest, to nie rozumiem wyłączania stacji E-GSM? Chyba, że będąc pod prawie samą stacją, zasięg BTS'a P4 "ginie", bo aż tak sieją ukraińscy operatorzy, z pokrywającymi się kanałami?
Sieją ich BTSy jak cholera. Zobacz sobie na mapie w jakiej odległości jest Tomaszów Lubelski od Rawy Ruskiej i Uhnowa. W Rawie Ruskiej BTSy są przy przejściu na sporej górce przy samej granicy.
 #482898  autor: play na karte
 18 cze 2011, 14:46
mam numer z play z ktorego korzystam do polaczen z internetem od ponad roku , numer na doladowania kupiony bez podpisywania zadnych umow , na poczatku podczas poleczen byl zasieg w kazdym miejscu a co za tym idzie szybki internet , potem poparu miesiacach zasieg zaczal slabnac i tak przez pare miesiecy zasieg do chwili obecnej byl juz tylko w jednym miejscu , na chwile obecna zasiegu nie ma wcale pisze usluga ograniczona , dzwoniac do biura obslugi i podajac numer z ktorego sie korzysta i na ktorym wystepuje problem z usluga odpowiedz jest zawsze ta sama poniewaz numer jest nie zarejestrowany dzial techniczny nic nie moze z tym zrobic , pytanie trzeba zadac dlaczego sa sprzedawane numery bez rejestracji skoro w razie jakiejs awarii najpierw trzeba numer zarejestrowac aby moc problem usunac .

 #482900  autor: pakierhakierxd
 18 cze 2011, 14:59
Bo tak jest w Polsce każdy starter można kupić wszędzie co myślisz że pani w kiosku będzie z tobą podpisywała papierki :D

Pozdrawiam :)

 #482907  autor: play na karte
 18 cze 2011, 15:18
no i wlasnie po to kupulem starter w kiosku zeby papierkow nie podpisywac bo ja tego nie chce , to operator wymysla ze jak jest cos do zrobienia to wtedy aby zyskac na czasie wymyslaja zeby zarejestrowac numer ktory z gory byl wyprodukowany z takim zalozeniem aby go nie rejestrowac dla wygody kupujacego stad mozliwosc zakupu takich numerow w kioskach i sklepach , jak na to spojrzec to wyglada to tak jak by ten numer mial przez caly jego okres uzytkowania przykrecany stopniowo zaasieg w dol do zera teraz jest tylko komunikat usluga ograniczona , no i tak samo przykrecana przepustowosc z najszybszej hspa do zera

 #482909  autor: qper
 18 cze 2011, 15:23
pakierhakierxd pisze:Bo tak jest w Polsce każdy starter można kupić wszędzie co myślisz że pani w kiosku będzie z tobą podpisywała papierki :D
Kolego w Hiszpanii tak robią. Pani z kiosku spisuje dane.

[ Dodano: 2011-06-18, 15:24 ]
play na karte pisze:no i wlasnie po to kupulem starter w kiosku zeby papierkow nie podpisywac bo ja tego nie chce , to operator wymysla ze jak jest cos do zrobienia to wtedy aby zyskac na czasie wymyslaja zeby zarejestrowac numer ktory z gory byl wyprodukowany z takim zalozeniem aby go nie rejestrowac dla wygody kupujacego stad mozliwosc zakupu takich numerow w kioskach i sklepach , jak na to spojrzec to wyglada to tak jak by ten numer mial przez caly jego okres uzytkowania przykrecany stopniowo zaasieg w dol do zera teraz jest tylko komunikat usluga ograniczona , no i tak samo przykrecana przepustowosc z najszybszej hspa do zera
nie operator wymyśla tylko takie jest prawo.
Jak ma ci pisemnie odpowiedzieć na reklamacje jak nie zna twojego adresu i danych?

 #482911  autor: play na karte
 18 cze 2011, 15:28
ja kupilem dla wygody bez rejestracji i ani mi sie sni zeby isc i rejestrowac poprostu jest zgloszenie to trzeba cos z tym zrobic

 #482913  autor: Ruben
 18 cze 2011, 15:36
qper pisze:nie operator wymyśla tylko takie jest prawo.
Jak ma ci pisemnie odpowiedzieć na reklamacje jak nie zna twojego adresu i danych?
play na karte pisze:ja kupilem dla wygody bez rejestracji i ani mi sie sni zeby isc i rejestrowac poprostu jest zgloszenie to trzeba cos z tym zrobic
W Heyah do złożenia zgłoszenia dotyczącego nie działania usługi czy nieprawidłowej taryfikacji itp. nie wymagają rejestracji. Wysyłasz maila i podajesz heyah kod (cztery cyfry kodu PUK) i wystarczy żeby się zajęli problemem. Nawet rekompensaty przyznają na niezarejestrowane numery. Odpowiedź w 99% przypadków w ciągu 24h. Widać można ;)
Dopiero jak nie zgadzasz się ze sposobem załatwienia sprawy to wysyłasz oficjalną reklamację i wtedy trzeba podać dane osobowe.
Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 15:40 przez Ruben, łącznie zmieniany 1 raz.

 #482916  autor: play na karte
 18 cze 2011, 15:40
mi nie chodzi o pisemne odpowiedz ja dzwonie bezposrednio do operatora podaje numer na ktorym wystepuje problem i konczy sie na tym ze numer nie zarejestrowany i nic z tym zrobia

 #482917  autor: Ruben
 18 cze 2011, 15:43
play na karte pisze:mi nie chodzi o pisemne odpowiedz ja dzwonie bezposrednio do operatora podaje numer na ktorym wystepuje problem i konczy sie na tym ze numer nie zarejestrowany i nic z tym zrobia
wiem o co ci chodzi ;) Forma zgłoszenia nie ma znaczenia. Czy telefonicznie czy mailowo. Podałem przykład, że niektórzy operatorzy przyjmują zgłoszenia od niezarejestrowanych użytkowników. Niestety Play do nich nie należy i bez rejestracji nic tam nie załatwisz.
Pozostaje się pogodzić z tym lub zmienić operatora.

 #482919  autor: play na karte
 18 cze 2011, 15:49
dziwne przeciez jezeli podaje w biurze obslugi numer oni maja podglad i widza ze transfer jest zerowy do tego numer bardzo czesto nie loguje sie w sieci no to chyba problem techniczny wystepuje z ich strony slaby zasieg albo faktycznie numer celowo ma ograniczana przepustowosc bo nie wyrabia sie siec albo jakies nadajniki

 #482921  autor: qper
 18 cze 2011, 15:54
play na karte pisze:mi nie chodzi o pisemne odpowiedz ja dzwonie bezposrednio do operatora podaje numer na ktorym wystepuje problem i konczy sie na tym ze numer nie zarejestrowany i nic z tym zrobia
Bo zgłoszenia które dyktujesz to jakby reklamacja tłumacząc w uproszczonej formie.
Musisz wcześniej czy później zarejestrować numer i tyle.

 #482924  autor: playonline
 18 cze 2011, 16:11
W Holandii rejestrujesz numer przy zakupie (mus). Nie wiem jak teraz ale kilka lat temu byl tez limit numerow na dana osobe. W Rumunii kupujesz starter bez rejestracji. Zarejestrowac sie mozesz przez www.

Co do reklamacji. Sluchaj... ze ty nie chcesz co z tego? W regulaminie oferty na karte masz napisane jasno, ze przed wniesieniem reklamacji konieczne jest zarjestrowanie numeru. Niby jak maja ciebie zweryfikowac? Przeciez wystarczy ukrasc tobie telefon i powlaczac cokolwiek (tym samym kasa z konta znika), poza tym operator ma obowiazek chronic dane (w tym historie polaczen) a ta nie bylaby bezpieczna bez rejestracji. Dla przykladu w Plusie nic nie zalatwisz bez rejestracji. Skoro tak jest w Heyah to ja nie chcialbym tam miec numeru...

 #482949  autor: ppp1ppp
 18 cze 2011, 17:23
od kilku dni mam problem z ręcznym przełączeniem na roaming PLUSa - macie takie problemy?

 #482952  autor: pakierhakierxd
 18 cze 2011, 17:28
Ja nie jestem normalnie na plusie:P
mam ustawiony go w ręcznym wyborze sieci

Pozdrawiam :)

 #482953  autor: KamaZ
 18 cze 2011, 17:29
ppp1ppp pisze:od kilku dni mam problem z ręcznym przełączeniem na roaming PLUSa - macie takie problemy?
Ja u siebie nie mam problemu, ale dziewczyna jest teraz w Rzeszowie i jak próbowała ręcznie wybrać Plusa to nie dało rady.
 #482954  autor: kwaśniak
 18 cze 2011, 17:46
Nie wiem, czy to dobry wątek na zadanie tego pytania, ale mam nadzieję, że będziecie potrafili mi pomóc. 23 maja wziąłem w Playu telefon w ofercie promocyjnej Play Mixtura All Inclusive (40) (oferta podstawowa Play Mixtura III 30) na 40 miesięcy, przenosząc numer z Tak Taka. Okres rozliczeniowy od 1. do ostatniego dnia miesiąca. Do tej pory karty SIM nie włożyłem do telefonu i zastanawiam się, czy została ona już aktywowana. Zawsze gdy przenosiłem numery na kartę do Play Fresh, to były one aktywowane w Playu dopiero po włożeniu ich do telefonu, a nie w dniu, w którym zostały uwolnione przez starą sieć lub następnym. A jak jest w miksie Playa? Da się sprawdzić czy ta karta SIM została aktywowana bez wkładania jej do telefonu? W salonie powiedziano mi, że muszę telefon doładować do końca czerwca na co najmniej 40 zł. W umowie nie ma daty aktywacji karty, więc jeżeli nie została jeszcze aktywowana, to chyba nawet nie mogę jej doładować 8)? Jeżeli nie mogę jej doładować, bo nie została aktywowana, to mogą nałożyć na mnie karę?

 #482955  autor: pakierhakierxd
 18 cze 2011, 17:54
Aktywowana pewnie już jest lub będzie po włożeniu do telefonu
ale u operatora podpisałeś umowę i od jakiegoś czasu zaczął liczyć mixa
Zobowiązałeś się doładowywać a jeśli tego nie zrobisz to mogą z tobą rozwiązać umowę i zapłacisz karę

Pozdrawiam :)
 #482956  autor: KamaZ
 18 cze 2011, 17:55
kwaśniak pisze:Nie wiem, czy to dobry wątek na zadanie tego pytania, ale mam nadzieję, że będziecie potrafili mi pomóc. 23 maja wziąłem w Playu telefon w ofercie promocyjnej Play Mixtura All Inclusive (40) (oferta podstawowa Play Mixtura III 30) na 40 miesięcy, przenosząc numer z Tak Taka. Okres rozliczeniowy od 1. do ostatniego dnia miesiąca. Do tej pory karty SIM nie włożyłem do telefonu i zastanawiam się, czy została ona już aktywowana. Zawsze gdy przenosiłem numery na kartę do Play Fresh, to były one aktywowane w Playu dopiero po włożeniu ich do telefonu, a nie w dniu, w którym zostały uwolnione przez starą sieć lub następnym. A jak jest w miksie Playa? Da się sprawdzić czy ta karta SIM została aktywowana bez wkładania jej do telefonu? W salonie powiedziano mi, że muszę telefon doładować do końca czerwca na co najmniej 40 zł. W umowie nie ma daty aktywacji karty, więc jeżeli nie została jeszcze aktywowana, to chyba nawet nie mogę jej doładować 8)? Jeżeli nie mogę jej doładować, bo nie została aktywowana, to mogą nałożyć na mnie karę?
Jak przeniosłeś 23 maja to od 24 albo 25 jest już aktywny. Masz miesiąc na zrobienie pierwszego doładowania. Skoro nie chcesz tej karty na razie aktywować to po co w takim razie podpisałeś umowę? Nie zdziw się jak za tydzień minie termin i nałożą karę na Ciebie.
  • Strona 242 z 244
  • 1
  • 240
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244
  • 1
  • 240
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244