Użytkownik
Ranga
Spamer ;)
Posty
1304
Rejestracja
14 paź 2009, 16:42
Sieć
P4
Lokalizacja
Warszawa
Skoro jeszcze sprawa nie jest rozpatrzona, poczekaj na jej zakończenie.emarcin pisze:Czekam już jakiś czas na odpowiedź z Play Selfcare:
W tej sprawie wysłałem Ci PW. Jakbyś mógł sie zasotsować do mojej prośby, będę Ci bardzo wdzięczny.emarcin pisze:zebrane minuty przepadają, a dostaję nową pulę minut z pakietu "Nowy Pakiet minut do wszystkich"!
Przede wszystkim nie napisałeś dokładnie o jaki Pakiet Ci chodzi, więc dlatego "domniemywałem". Skoro jednak już podałeś dokładnie Pakiet o który Ci chodzi, sprawa jest jasna.Patryk83żółwik pisze:I jeszcze jedno-wiem jakie pakiety obowiązują dla mojej taryfy a jakie nie więc nie próbuj mi w ten sposób odpowiadać
Opłata ta jest zgodna z Cennikiem Oferty i samą Ofertą Promocyjną, na którą Chcesz się zgodzić. Jeżeli w Ofercie Promocyjnej jest np. 1 zł, to tyle właśnie ona wynosi. Jeżeli nic nie ma na ten temt w Reg. Prom. to sprawdź w Cenniku tej Oferty która Cię interesuje, ile wynosi dana opłata.Pochi pisze:ile wynosi aktywacja jesli przenosze numer z FRESHA do play abo. bez telefonu??
Przepraszam, przyznaję się, przeoczyłem tą wiadomość. Po jej przeczytaniu, nie mogę teraz udzielić Ci odpowiedzi. Podaj mi na PW (oczywiście, jeżeli wyrażasz na to zgodę) numer Twojego tel. Jeżeli nie, zrób zgłoszenie i podaj mi jego numer. Postaram się Ci pomóc i sprawdzę co może być tego przyczyną.Woocash pisze:Może szanowny play odpowie na moją prosbę, bo chyba mu się mój post Panu przeoczyl ; >
Trudno mi powiedzieć, czy je dostałeś, czy nie. Jak masz wątpliwości, stwórz zgłoszenie i zostanie do przekazane do działu technicznego w celu weryfikacji.Piescoch66 pisze:30 kwietnia wykonałem doładowanie mixtury ze strony Playa. Nie potrafię doszukać się tych 10% więcej, które strona obiecuje ( ebok). Nie mam jeszcze konta na P24. Coś przeoczyłem?
Piescoch66 pisze:30 kwietnia wykonałem doładowanie mixtury ze strony Playa. Nie potrafię doszukać się tych 10% więcej, które strona obiecuje ( ebok). Nie mam jeszcze konta na P24. Coś przeoczyłem?
play4you2 napisał:Patryk83żółwik pisze:I jeszcze jedno-wiem jakie pakiety obowiązują dla mojej taryfy a jakie nie więc nie próbuj mi w ten sposób odpowiadać
Jednak przeoczyłem. Dziękuje Patryk83żółwik.Patryk83żółwik pisze:Ta promocja nie obowiązuję dla ofert MIX I MIXTURA. Ta promocja jest tylko dla użytkowników FRESH.
Nie zaprzeczam, nie potwierdzam . Wiem, że to nie jest precyzyjna odpowiedź, ale w tym temacie obowiązuje mnie tajemnica telekomunikacyjna.grzesiu7582 pisze:Czy w planie macie budowe takich nadajnikow jak 2G?
Wszystko zależy od tego, do jakiej sytuacji się odnosiłeś. Jeżeli np. poruszałeś temat logowania się do sieci z np. 20 dnia "x" miesiąca, a 2 dni później było już ok, to taką odpowiedź otrzymałeś. Ok, za kilka dni mogło się znowu to pojawić i znowu zniknąć, stąd powtórzenie informacji. Zgadzam się co do tego, że powinno się bardziej "starannie" dobierać pewne słowa i określenia, ale nie znam aż tak dokładnie tych Twoich spraw, więc też trudno mi się odnieść do tych cyctatów.pawelpp pisze:to tylko chwilowe problemy/awarie mające charakter incydentalny? ile dla was trwa chwila?
Być może była to nowa osoba, która jeszcze jest w trakcie szkoleń lub tuż po nich. Nie chcę jej usprawiedliwiać, jednak taka sytyuacja mogła nastąpić. Niemniej jednak, Ty jako Klient masz oczywiście prawo do pełnej informacji. Jedynie co mogę teraz zrobić, to Cię przeprosić, za brak takich informacji, które były w Twoim zainteresowaniu.pawelpp pisze:Po około 30 minutach szukania, konsultantka nie potrafiła mi powiedzieć skąd się wzięła kwota poza abonamentem na moim koncie
Uwierz mi, że jest to robione, choć przyznam szczerze, że trzeba jeszcze dopracować pewne założenia, ale nie oznacza to absolutnie, że takich działań się nie wykonuje.pawelpp pisze:Doczekamy się kiedyś czasów, w których Play będzie oddzwaniać do klienta?
Nie do końca. Wszystko zależy od tego, jaki Pakiet i jaki Regulamin jest do niego przypisany. Jeżeli zapis w Reg. precyzyjnie określa jak to jest rozliczane, to można wtedy poznać, czy coś będzie widoczne pod *101#, czy też nie. Pamiętaj też proszę, że ten kod precyzuje głównie saldo rozliczeń bieżących, a więc służy do "kontroli" Twoich rozmów, połączeń a nie czy masz jakieś pakiety, czy też nie. Z założenia, ten kod nie ma zliczać w czasie "rzeczywistym" dosłownie wszystkich aktywności które wykonujesz (mam tu na myślu głównie zakup pakietów i inne). Niemniej jednak, jak wystawi się fv, to widnieje tam informacja o całkowitym zadłużeniu, które masz na chwilę obecną. Jak doskonale się orientujesz, to zadłużenie zniknie zaraz po zaksięgowaniu Twojej wpłaty i na nowo "idzie" cykl rozliczeniowy.Patryk83żółwik pisze:Czyli można powiedzieć że się myliłeś ponieważ nie każdą kwotę wydaną poza abonamentem można widzieć pod *101#
Zgłoś to proszę poprzez BOK. Niestety, nie mam informacji, na temat Cell Info w Twojej miejscowości.zik pisze:w Tarnowie nie ma cell info TARNOW?
Wybacz, ale na to nie mogę udzielić odpowiedzi.zik pisze:Czy planujecie w cell info podawać ulice/dzielnice jak Era?
Wątpię. Sam po zobaczeniu historii połączeń nie jestem w stanie powiedzieć skąd ta kwota się bierze. Gdyby była jakaś osoba dyżurująca - ekspert , to pewnie dowiedziałbym się od razu, a tak.... będę czekał miesiąc na odpowiedź kopiuj/wklej z cennika o tym, że kwota poza abonamentem naliczana jest za połączenia międzynarodowe, po wykorzystaniu pakietu złotówek, itp. Później kolejny miesiąc będę czekał na kolejną odpowiedź.play4you2 pisze:Być może była to nowa osoba, która jeszcze jest w trakcie szkoleń lub tuż po nich.pawelpp pisze:Po około 30 minutach szukania, konsultantka nie potrafiła mi powiedzieć skąd się wzięła kwota poza abonamentem na moim koncie
Uwierzę, jak zobaczę. Wątpię, żebyście byli w stanie oddzwaniać, skoro prawie każde połączenie wykonywane przeze mnie jest zrywane z waszej winy.play4you2 pisze:Uwierz mi, że jest to robione, choć przyznam szczerze, że trzeba jeszcze dopracować pewne założenia, ale nie oznacza to absolutnie, że takich działań się nie wykonuje.pawelpp pisze:Doczekamy się kiedyś czasów, w których Play będzie oddzwaniać do klienta?
Dlatego, ponieważ oferta dotyczy tego numeru i dla tego numeru generowane jest połączenie.pawelpp pisze:Dlaczego konsultanci wydzwaniają na numer B?
W Orange też chyba tak jest. Mam tam kilka numerów. Jak przenosiłem ostatnio dwa do Playa, to póki były aktywne to dzwonili na nie, jak przestały to na nr podane jako kontaktowe.play4you2 pisze:Dlatego, ponieważ oferta dotyczy tego numeru i dla tego numeru generowane jest połączenie.pawelpp pisze:Dlaczego konsultanci wydzwaniają na numer B?
W takim razie życzę powodzenia w przedłużaniu umowy... Ja się nie zamierzam wysilać i do was dzwonić w tej sprawie. Wysilę się za to, żeby zanieść wypowiedzenie do salonu. Miło, że macie już druczki z wypowiedzeniem umowy .play4you2 pisze:Dlatego, ponieważ oferta dotyczy tego numeru i dla tego numeru generowane jest połączenie.pawelpp pisze:Dlaczego konsultanci wydzwaniają na numer B?
Myślę, że warto rozważyć taką opcję.grzesiu7582 pisze: a nie ze:losuje klienta a pozniej sprawdza jakie ma numery kontaktowe
Muszę Ciebie zmartwić. Od Kwietnia nie przyjmują wypowiedzeń w salonach.pawelpp pisze:Wysilę się za to, żeby zanieść wypowiedzenie do salonu.