DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
  • Strona 2 z 244
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 244

 #404082  autor: play4you2
 11 maja 2010, 11:10
emarcin pisze:Czekam już jakiś czas na odpowiedź z Play Selfcare:
Skoro jeszcze sprawa nie jest rozpatrzona, poczekaj na jej zakończenie.
emarcin pisze:zebrane minuty przepadają, a dostaję nową pulę minut z pakietu "Nowy Pakiet minut do wszystkich"!
W tej sprawie wysłałem Ci PW. Jakbyś mógł sie zasotsować do mojej prośby, będę Ci bardzo wdzięczny.
Patryk83żółwik pisze:I jeszcze jedno-wiem jakie pakiety obowiązują dla mojej taryfy a jakie nie więc nie próbuj mi w ten sposób odpowiadać
Przede wszystkim nie napisałeś dokładnie o jaki Pakiet Ci chodzi, więc dlatego "domniemywałem". Skoro jednak już podałeś dokładnie Pakiet o który Ci chodzi, sprawa jest jasna.
Zgodnie z Reg. Pakietu, pkt. 12, opłatę za niego pod *101# zobaczysz dopiero po wystawieniu się najbliższej fv, do której doliczony będzie ten Pakiet. Dodatkowo, opłatę na fv za ten Pakiet będziesz miał wyszczególnioną w oddzielnej pozycji. Nie denerwuj się tak. Jak widzisz, jak podasz precyzyjne informacje, jestem w stanie Ci pomóc.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404083  autor: Pochi
 11 maja 2010, 11:13
witam

ile wynosi aktywacja jesli przenosze numer z FRESHA do play abo. bez telefonu??
w regulaminie tego nie ma a na infolinii rozne wartosci.

 #404091  autor: play4you2
 11 maja 2010, 12:22
Pochi pisze:ile wynosi aktywacja jesli przenosze numer z FRESHA do play abo. bez telefonu??
Opłata ta jest zgodna z Cennikiem Oferty i samą Ofertą Promocyjną, na którą Chcesz się zgodzić. Jeżeli w Ofercie Promocyjnej jest np. 1 zł, to tyle właśnie ona wynosi. Jeżeli nic nie ma na ten temt w Reg. Prom. to sprawdź w Cenniku tej Oferty która Cię interesuje, ile wynosi dana opłata.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404113  autor: Woocash
 11 maja 2010, 14:57
Może szanowny play odpowie na moją prosbę, bo chyba mu się mój post Panu przeoczyl ; >

 #404117  autor: play4you2
 11 maja 2010, 15:18
Woocash pisze:Może szanowny play odpowie na moją prosbę, bo chyba mu się mój post Panu przeoczyl ; >
Przepraszam, przyznaję się, przeoczyłem tą wiadomość. Po jej przeczytaniu, nie mogę teraz udzielić Ci odpowiedzi. Podaj mi na PW (oczywiście, jeżeli wyrażasz na to zgodę) numer Twojego tel. Jeżeli nie, zrób zgłoszenie i podaj mi jego numer. Postaram się Ci pomóc i sprawdzę co może być tego przyczyną.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404122  autor: Piescoch66
 11 maja 2010, 15:40
30 kwietnia wykonałem doładowanie mixtury ze strony Playa. Nie potrafię doszukać się tych 10% więcej, które strona obiecuje ( ebok). Nie mam jeszcze konta na P24. Coś przeoczyłem?

 #404135  autor: play4you2
 11 maja 2010, 16:37
Piescoch66 pisze:30 kwietnia wykonałem doładowanie mixtury ze strony Playa. Nie potrafię doszukać się tych 10% więcej, które strona obiecuje ( ebok). Nie mam jeszcze konta na P24. Coś przeoczyłem?
Trudno mi powiedzieć, czy je dostałeś, czy nie. Jak masz wątpliwości, stwórz zgłoszenie i zostanie do przekazane do działu technicznego w celu weryfikacji.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.
 #404153  autor: pawelpp
 11 maja 2010, 18:00
P4Y, dlaczego od kilku miesięcy czytam w zgłoszeniach, że
1) brak możliwości wyświetlenia treści zgłoszenia na Play24
2) abonent niedostępny po przelogowaniu pomiędzy P4 a Plus
to tylko chwilowe problemy/awarie mające charakter incydentalny? ile dla was trwa chwila?

Na dwie próby połączenia się dzisiaj z OK z mojego telefonu jedna skończyła się po 15 minutach słuchania ciszy w słuchawce, a druga po 10 minutach rozmowy z konsultantką, której 3 razy tłumaczyłem o co mi chodzi. W końcu, kiedy zrozumiała, rozmowa została rozłączona. Zadzwoniłem do OK z innego numeru. Po około 30 minutach szukania, konsultantka nie potrafiła mi powiedzieć skąd się wzięła kwota poza abonamentem na moim koncie. Dodam, że dzieją się z nią cuda - mimo, iż nie wykonuję połączeń, kwota ta się zmniejsza lub zwiększa co kilka godzin.

P4Y incydenty w Play zdarzają się chyba wiele częściej niż myślicie :(. Co ze zrywaniem połączeń z OK? Doczekamy się kiedyś czasów, w których Play będzie oddzwaniać do klienta?

 #404155  autor: patrix-83
 11 maja 2010, 18:03
Piescoch66 pisze:30 kwietnia wykonałem doładowanie mixtury ze strony Playa. Nie potrafię doszukać się tych 10% więcej, które strona obiecuje ( ebok). Nie mam jeszcze konta na P24. Coś przeoczyłem?

Ta promocja nie obowiązuję dla ofert MIX I MIXTURA. Ta promocja jest tylko dla użytkowników FRESH.

Kliknij w ten link http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/ ... index.html a następnie rozwiń "dokumenty do pobrania" i przeczytaj regulamin. Wyraźnie jest tam wskazane dla jakiej oferty jest ta promocja.



[ Dodano: 2010-05-11, 18:16 ]
Patryk83żółwik pisze:I jeszcze jedno-wiem jakie pakiety obowiązują dla mojej taryfy a jakie nie więc nie próbuj mi w ten sposób odpowiadać
play4you2 napisał:
Przede wszystkim nie napisałeś dokładnie o jaki Pakiet Ci chodzi, więc dlatego "domniemywałem". Skoro jednak już podałeś dokładnie Pakiet o który Ci chodzi, sprawa jest jasna.
Zgodnie z Reg. Pakietu, pkt. 12, opłatę za niego pod *101# zobaczysz dopiero po wystawieniu się najbliższej fv, do której doliczony będzie ten Pakiet. Dodatkowo, opłatę na fv za ten Pakiet będziesz miał wyszczególnioną w oddzielnej pozycji. Nie denerwuj się tak. Jak widzisz, jak podasz precyzyjne informacje, jestem w stanie Ci pomóc.

Pzdr.[/quote]


W takim razie dziękuję Ci za odpowiedź i wyjaśnienie i przepraszam za moje nerwy w stosunku do Ciebie ale trochę mnie poniosło bo myślałem że znów Play gra w kulki ze mną.

Czyli można powiedzieć że się myliłeś ponieważ nie każdą kwotę wydaną poza abonamentem można widzieć pod *101# bo np. jak się kupi pakiet to jest on dopiero widoczny na fakturze co jest moim zdaniem wadą ofert abonamentowych w Play bo jakby nie było jest to kwota wydana poza abonamentem i powinna być widoczna pod tym krótkim kodem, nieprawdaż?

 #404171  autor: Piescoch66
 11 maja 2010, 19:10
Patryk83żółwik pisze:Ta promocja nie obowiązuję dla ofert MIX I MIXTURA. Ta promocja jest tylko dla użytkowników FRESH.
Jednak przeoczyłem. Dziękuje Patryk83żółwik.

 #404211  autor: zik
 11 maja 2010, 23:12
Dlaczego od grubo ponad miesiąca w Tarnowie nie ma cell info TARNOW? Czy planujecie w cell info podawać ulice/dzielnice jak Era?

 #404212  autor: Woocash
 11 maja 2010, 23:24
23:20 i Play umiera znowu fundując mi roaming plusa :)

 #404240  autor: play4you2
 12 maja 2010, 09:40
grzesiu7582 pisze:Czy w planie macie budowe takich nadajnikow jak 2G?
Nie zaprzeczam, nie potwierdzam :-). Wiem, że to nie jest precyzyjna odpowiedź, ale w tym temacie obowiązuje mnie tajemnica telekomunikacyjna.
pawelpp pisze:to tylko chwilowe problemy/awarie mające charakter incydentalny? ile dla was trwa chwila?
Wszystko zależy od tego, do jakiej sytuacji się odnosiłeś. Jeżeli np. poruszałeś temat logowania się do sieci z np. 20 dnia "x" miesiąca, a 2 dni później było już ok, to taką odpowiedź otrzymałeś. Ok, za kilka dni mogło się znowu to pojawić i znowu zniknąć, stąd powtórzenie informacji. Zgadzam się co do tego, że powinno się bardziej "starannie" dobierać pewne słowa i określenia, ale nie znam aż tak dokładnie tych Twoich spraw, więc też trudno mi się odnieść do tych cyctatów.
pawelpp pisze:Po około 30 minutach szukania, konsultantka nie potrafiła mi powiedzieć skąd się wzięła kwota poza abonamentem na moim koncie
Być może była to nowa osoba, która jeszcze jest w trakcie szkoleń lub tuż po nich. Nie chcę jej usprawiedliwiać, jednak taka sytyuacja mogła nastąpić. Niemniej jednak, Ty jako Klient masz oczywiście prawo do pełnej informacji. Jedynie co mogę teraz zrobić, to Cię przeprosić, za brak takich informacji, które były w Twoim zainteresowaniu.
pawelpp pisze:Doczekamy się kiedyś czasów, w których Play będzie oddzwaniać do klienta?
Uwierz mi, że jest to robione, choć przyznam szczerze, że trzeba jeszcze dopracować pewne założenia, ale nie oznacza to absolutnie, że takich działań się nie wykonuje.
Patryk83żółwik pisze:Czyli można powiedzieć że się myliłeś ponieważ nie każdą kwotę wydaną poza abonamentem można widzieć pod *101#
Nie do końca. Wszystko zależy od tego, jaki Pakiet i jaki Regulamin jest do niego przypisany. Jeżeli zapis w Reg. precyzyjnie określa jak to jest rozliczane, to można wtedy poznać, czy coś będzie widoczne pod *101#, czy też nie. Pamiętaj też proszę, że ten kod precyzuje głównie saldo rozliczeń bieżących, a więc służy do "kontroli" Twoich rozmów, połączeń a nie czy masz jakieś pakiety, czy też nie. Z założenia, ten kod nie ma zliczać w czasie "rzeczywistym" dosłownie wszystkich aktywności które wykonujesz (mam tu na myślu głównie zakup pakietów i inne). Niemniej jednak, jak wystawi się fv, to widnieje tam informacja o całkowitym zadłużeniu, które masz na chwilę obecną. Jak doskonale się orientujesz, to zadłużenie zniknie zaraz po zaksięgowaniu Twojej wpłaty i na nowo "idzie" cykl rozliczeniowy.

zik pisze:w Tarnowie nie ma cell info TARNOW?
Zgłoś to proszę poprzez BOK. Niestety, nie mam informacji, na temat Cell Info w Twojej miejscowości.
zik pisze:Czy planujecie w cell info podawać ulice/dzielnice jak Era?
Wybacz, ale na to nie mogę udzielić odpowiedzi.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404243  autor: pawelpp
 12 maja 2010, 09:58
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Po około 30 minutach szukania, konsultantka nie potrafiła mi powiedzieć skąd się wzięła kwota poza abonamentem na moim koncie
Być może była to nowa osoba, która jeszcze jest w trakcie szkoleń lub tuż po nich.
Wątpię. Sam po zobaczeniu historii połączeń nie jestem w stanie powiedzieć skąd ta kwota się bierze. Gdyby była jakaś osoba dyżurująca - ekspert , to pewnie dowiedziałbym się od razu, a tak.... będę czekał miesiąc na odpowiedź kopiuj/wklej z cennika o tym, że kwota poza abonamentem naliczana jest za połączenia międzynarodowe, po wykorzystaniu pakietu złotówek, itp. Później kolejny miesiąc będę czekał na kolejną odpowiedź.
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Doczekamy się kiedyś czasów, w których Play będzie oddzwaniać do klienta?
Uwierz mi, że jest to robione, choć przyznam szczerze, że trzeba jeszcze dopracować pewne założenia, ale nie oznacza to absolutnie, że takich działań się nie wykonuje.
Uwierzę, jak zobaczę. Wątpię, żebyście byli w stanie oddzwaniać, skoro prawie każde połączenie wykonywane przeze mnie jest zrywane z waszej winy.
Przy okazji... Mam 2 numery w Play. Na jednym z nim kończy się umowa. Wyraźnie zaznaczałem, że numerem kontaktowym jest numer A a nie numer B (ten, na którym kończy się umowa). Dlaczego konsultanci wydzwaniają na numer B?

 #404247  autor: play4you2
 12 maja 2010, 10:26
pawelpp pisze:Dlaczego konsultanci wydzwaniają na numer B?
Dlatego, ponieważ oferta dotyczy tego numeru i dla tego numeru generowane jest połączenie.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #404251  autor: fussy
 12 maja 2010, 10:35
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Dlaczego konsultanci wydzwaniają na numer B?
Dlatego, ponieważ oferta dotyczy tego numeru i dla tego numeru generowane jest połączenie.
W Orange też chyba tak jest. Mam tam kilka numerów. Jak przenosiłem ostatnio dwa do Playa, to póki były aktywne to dzwonili na nie, jak przestały to na nr podane jako kontaktowe.

Ale fakt faktem - Play jest bardziej wstrzemięźliwy w oddzwanianiu niż Orange :-)

pozdrawiam DAREK

 #404253  autor: grzesiu7582
 12 maja 2010, 10:40
system w centralach dziala w nastepujacy sposob:najpierw losuje numer a pozniej weryfikuje do kogo nalezy

a nie ze:losuje klienta a pozniej sprawdza jakie ma numery kontaktowe

sretetetete:>

 #404256  autor: pawelpp
 12 maja 2010, 10:45
play4you2 pisze:
pawelpp pisze:Dlaczego konsultanci wydzwaniają na numer B?
Dlatego, ponieważ oferta dotyczy tego numeru i dla tego numeru generowane jest połączenie.
W takim razie życzę powodzenia w przedłużaniu umowy... :) Ja się nie zamierzam wysilać i do was dzwonić w tej sprawie. Wysilę się za to, żeby zanieść wypowiedzenie do salonu. Miło, że macie już druczki z wypowiedzeniem umowy :).

[ Dodano: 2010-05-12, 10:48 ]
grzesiu7582 pisze: a nie ze:losuje klienta a pozniej sprawdza jakie ma numery kontaktowe
Myślę, że warto rozważyć taką opcję.

 #404262  autor: Marens
 12 maja 2010, 10:59
pawelpp pisze:Wysilę się za to, żeby zanieść wypowiedzenie do salonu.
Muszę Ciebie zmartwić. Od Kwietnia nie przyjmują wypowiedzeń w salonach.
Jedno wypowiedzenie składałem w Marcu i spokojnie zostawiłem, a w Kwietniu na drugi numer już musiałem wysłać pocztą.

 #404266  autor: pawelpp
 12 maja 2010, 11:14
Byłem kilka dni temu w salonie i Pan powiedział, że bez problemu przyjmie.
  • Strona 2 z 244
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 244
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 244